Goeie oude (retro) consoles deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.980 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-04 06:42
Wegens succes voortgezet!

Praat hier verder over die goeie oude console's. Helaas voor de 128bit generatie console's maar jullie zijn hier nog steeds niet welkom, ga daarvoor naar:

Het grote GameCube topic

Het grote Xbox topic

Het grote PS2 topic

Dreamcast fanaten..verzamel u hier....

Verder is van alles hier welkom, van Collecovisions tot N64's

Hieronder wat bekende retroconsole's;

NES
Afbeeldingslocatie: http://www.pugo.org/collection/pics/nes.jpg

SNES
Afbeeldingslocatie: http://www.flatbatteries.clara.net/systems/images/snes.gif

N64
Afbeeldingslocatie: http://www.gpara.com/contents/hard/n64/img/n64.gif

Mastersystem
Afbeeldingslocatie: http://www6.airnet.ne.jp/tera/sega/item/images/ms2.gif

Megadrive
Afbeeldingslocatie: http://www.heimcomputer.de/pics/megadrive1_2.jpg

Saturn
Afbeeldingslocatie: http://homepages.ihug.co.nz/~ssdm/computer_collection/images/saturn.jpg

Nintendo en Sega toch wel favoriet bij de meesten, maar ook Atari, NEC, NeoGeo, 3DO, Commodore, Sony, CBS, Mattel en al het overige oude console werk dragen we een warm hart toe :Y)
Dus post je collecties, tips, trucs en gezellig gebabbel :)

Wat handige links wederom;

nescentral
nesworld
segaworld
atari age
classicgaming
gamelists
Video gamer hunter's oasis
eBay
My IGN (kan je bijhouden welke games je bezit)

Goed oude (retro) consoles deel 1
Goed oude (retro) consoles deel 2

Game on! :*)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mooie opening.

Ik weet nog wel dat ik vroegah bij een vriend na schooltijd (4 uur) altijd bij hem thuis ging NES'en. We speelde veel probotector ofzo, met code natuurlijk zodat je 30 levens had :D
Verder heel veel double dragon gespeeld, ik met gamepad hij met een turbo joystick, kon je analoog de turbo snelheid instellen. Kon die springen en schoppen gewoon inhouden had die constant knietjes >:) dat ownde.

Verder later toen ik op de havo zat van een gast een Snes over kunnen kopen. Snes + nba spel ofzo, adapter scart 2 gamepads etc.
Bij the next level in Arnhem 8) toen Lufia2 return of the sinistrals gekocht, met converter. Dat heb ik echt veel gespeeld. Mooiste van de consoles vind ik nog wel de rpg's. Het zo simpele en kwa grafisch zo achterhaalde. Maar toch blijft het gewoon leuk om te spelen. Lufia, lufia2. Verder secret of mana, secret of evermore. Nog zo'n rpg maar ben ik de naam even van kwijt.
Toen d'r tijd was er op de pc nog niet zoveel te krijgen.
Ik heb toen in de grote vakantie dagen lang binnen gezeten Lufia2 :D niet te gezond. Zat op een zwart wit tvtje te gamen :(
Tja en probeer dan maar eens in het doolhof (99 levels big jelly) het verschil tussen een rood en een blauw kistje te zien. Laat staan van die kistjes die je pakken als je ernaast staat :P

Later bij een vriend met een PSone (een oude die je op de kop moet leggen anders hangt ie door de warmte 8)7 ) veel gespeeld. Veel spellen huren en dan spelen. Grand Turismo, vette game :Y) Ook V-rally, en natuurlijk..... uh dat spel met die zombies en de umbrella corporate :|

Syndicate wars ook veel gedaan, op de PSone stukken vetter dan de pc moet ik zeggen.

Mooie van consoles vind ik nog wel dat je heel veel samen speelt. Je hebt natuurlijk een paar spellen die je lekker in je eentje kan doen, maar ook tegelijk, of om de beurt is gewoon lachen.

Tegenwoordig zit ik alleen nog achter mijn pc. Vind het op zich wel jammer maar tegenwoordig zie je door de bomen het bos niet meer. Er wordt wel eens gevraagd welke console is het beste. Je moet niet kijken naar de console, je moet kijken naar welke games er voor beschikbaar zijn en of dat jouw genre is.

Ben nog steeds erge fan van de FF reeks. FF7 gespeeld op de PSone en later gekocht voor de pc. Ook deel 8 aangeschaft. Helaas is deel 9 nooit voor de pc verschenen, en inmiddels zijn we bij 10/11 aangebland waarvan 10 volgens mij alleen in japan ofzo uit gebracht is.

Tja, bij mij is de kijk op consoles wel veranderd. Weet niet of dit komt omdat ik nu weer ouder geworden ben, of omdat de maatschappij wat veranderd is. Veel zie je nu de GBA en de nieuwe N-gage. Spelcomputers voor onderweg etc. Heel leuk en misschien ook wel de enigste toekomst nog in consoles. Omdat iedere "nerd" tegenwoordig een pc thuis heeft staan.
Aan de andere kant is het wel leuk zo'n gba, maar je mist de vette rpg/adventures (voor mij dan). Leuk zo'n klein klote kleurenscherm maar ik wil gewoon voor een vette tv hangen en een rpg spelen. Even een middagje afgezonderd van de wereld lekker de wereld verkennen, je karakters uitpluizen en het verhaal proberen te volgen.

Zoals ik al zei misschien ligt het aan mij, maar ik had de indruk dat de consoles zo'n beetje uitgestorven waren. Met de release van de xbox en gamecube toen werd er wel weer een nieuwe impuls gegeven, dus je weet maar nooit.

Helaas zit me Snes nu weer netjes terug in de originele doos en zit ik alleen nog maar achter mijn pc. Heerlijk dat rsi, kreeg je vroeger van zo'n gamepad ook al, kramp aan je vingers :D

Tja voor mij geen spelcomputers meer. Te oud? Interesse weg? Geen zin? Te lui? Ik weet het niet precies, maar het was zeker een mooie tijd ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:07
Ik mis de Atari 2600 :?
Vele uurtjes achter doorgebracht :)

[edit]

En van iemand die de ThunderCats in z'n icon heeft staan, mag ik toch wel verwachten dat ie de N64 nog geen "retro" vindt ;) .

Misschien leuk om nog een paar andere consoles erbij te zetten? De Jaguar, de Atari Lynx (geen succes helaas), de Sega GameGear, Neo Geo CD?

Zelf ben ik in het bezit (geweest) van:

Atari 2600 ( 2 versies, de Junior en de houten versie)
Vectrex was van Philips dacht ik?
NES
SNES
Sega GameGear
N64
GBA

[ Voor 85% gewijzigd door Vimana op 22-10-2003 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Leuke opening , beetje kaal maargoed tís niet zoiets als het grote gamecube topic openingen , jammergnoeg zit ik op stage anders zou ik wel ff willen helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Post ik 3 dagen terug dat er een nieuw topic moet komen ... post niemand een nieuw topic, doe ik het met mijn beperkte skills (zou niet weten hoe je zo'n mooie opening moet maken als HGGCT) en dan komt ineens het commentaar :( :P
Mocht je het anders willen zien dan is je kans weer over 1000 posts, of je moet me even mailen/adden op speedy_frl @ hotmail.com

En imho valt de N64 wel onder retro, stamt uit de PSX en Saturn tijd en net als die 2 is hij opgevolgt door een 128bitter. En er zijn genoeg classics op natuurlijk. Tuurlijk is de 32/64 bit generatie niet iets waar je de feelig bij hebt van het pre 8bit en 8/16 bit tijdperk hebt, maar desondanks blijft het wel een tof ding.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 16:11

Richard

Kuru Kuru Kururin

Vimana schreef op 22 October 2003 @ 10:49:
Ik mis de Atari 2600 :?
Vele uurtjes achter doorgebracht :)

[edit]

En van iemand die de ThunderCats in z'n icon heeft staan, mag ik toch wel verwachten dat ie de N64 nog geen "retro" vindt ;) .

Misschien leuk om nog een paar andere consoles erbij te zetten? De Jaguar, de Atari Lynx (geen succes helaas), de Sega GameGear, Neo Geo CD?

Zelf ben ik in het bezit (geweest) van:

Atari 2600 ( 2 versies, de Junior en de houten versie)
Vectrex was van Philips dacht ik?
NES
SNES
Sega GameGear
N64
GBA
toon volledige bericht
De Vectrex werd voordat het overgekocht werd door Milton Bradley (MB, ken je wel van de gezelschapspellen) verkocht door General Consumer Electronics (GCE)

De GCE versie:

Afbeeldingslocatie: http://perso.club-internet.fr/musepat/vt1_p.gif

De MB versie (is de mijne):

Afbeeldingslocatie: http://www.cdtv.nl/vectrex1.jpg

[ Voor 2% gewijzigd door Richard op 22-10-2003 11:25 . Reden: Milton Bradley toegevoegd ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAG_Speedy schreef op 22 October 2003 @ 11:18:
Post ik 3 dagen terug dat er een nieuw topic moet komen ... post niemand een nieuw topic, doe ik het met mijn beperkte skills (zou niet weten hoe je zo'n mooie opening moet maken als HGGCT) en dan komt ineens het commentaar :( :P
Mocht je het anders willen zien dan is je kans weer over 1000 posts, of je moet me even mailen/adden op speedy_frl @ hotmail.com

En imho valt de N64 wel onder retro, stamt uit de PSX en Saturn tijd en net als die 2 is hij opgevolgt door een 128bitter. En er zijn genoeg classics op natuurlijk. Tuurlijk is de 32/64 bit generatie niet iets waar je de feelig bij hebt van het pre 8bit en 8/16 bit tijdperk hebt, maar desondanks blijft het wel een tof ding.
Ik val je ook niet aan speedy, het is ook een goede opening, my bad :Y)
En de n64 vind ik gewoon onder retro vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

volder schreef op in het vorige topic:
Uhhh...........ga je het via Ebay doen? of kan ik je een mailtje sturen, ben nog opzoek naar wat boxed snes games..
Nee, ik ga het via marktplaats doen. Je mag een mailtje sturen uiteraard. De voetbal spellen verkoop ik zowiezo. Voor de rest weet ik nog niet wat ik wegdoe. SMK, Pilotwings, Simcity (2000), de meeste Konami games en Capcom houd ik zelf denk ik.

Super Metroid doe ik wel weg. Die heb ik dubbel. Evenals Zelda 3. F-Zero valt hier ook onder.

Edit: De quote rand is weg :?

[ Voor 3% gewijzigd door GZ op 22-10-2003 15:15 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 21:16
GolbeZeromus schreef op 22 October 2003 @ 15:14:
[...]

Nee, ik ga het via marktplaats doen. Je mag een mailtje sturen uiteraard. De voetbal spellen verkoop ik zowiezo. Voor de rest weet ik nog niet wat ik wegdoe. SMK, Pilotwings, Simcity (2000), de meeste Konami games en Capcom houd ik zelf denk ik.

Super Metroid doe ik wel weg. Die heb ik dubbel. Evenals Zelda 3. F-Zero valt hier ook onder.

Edit: De quote rand is weg :?
ctrl-F5 ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 16:29

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik heb afgelopen Zondag het spel Panzer Dragoon gekocht ... voor de PC :D

werkt alleen niet op een NT 5.0 bak :/ .. mja ff VMware en win98 doet wonderen hoop ik .. van het weekend ff proberen :)

Ik vond Panzer Dragoon echt gaaf gewoon .. was een mooi spel met kick-ass eindbazen :D .. was me favo op de Saturn .. ik claimde dat spel + console altijd bij me ex-zwager :) . (vondt ie niet erg btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 16:40
Solid Seal schreef op 22 oktober 2003 @ 17:16:
Ik heb afgelopen Zondag het spel Panzer Dragoon gekocht ... voor de PC :D

werkt alleen niet op een NT 5.0 bak :/ .. mja ff VMware en win98 doet wonderen hoop ik .. van het weekend ff proberen :)

Ik vond Panzer Dragoon echt gaaf gewoon .. was een mooi spel met kick-ass eindbazen :D .. was me favo op de Saturn .. ik claimde dat spel + console altijd bij me ex-zwager :) . (vondt ie niet erg btw)
En kijk wat er vandaag bij mij op de deurmat viel >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~volder/Panzer.JPG
Is goed, ik zal je ff een mailtje sturen, het gaat me vooral om zelda, Pilotwings en Simcity..

[ Voor 24% gewijzigd door volder op 22-10-2003 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-04 17:19

AntiPasta

d1 m0z4rella

Vandaag even getreind naar Foregames in Tilburg, de oogst:
-Edge van november, 10e
-Ray Crisis (PSX), sealed 14.99e (mmmm schmups :Y) )
-Parasite Eve 2 (PSX), 12.99e
-leeg PSX hoesje, 2e
-Sol Feace + Cobra Command (Mega CD), 15e

en dan kreeg ik nog gratis dit:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/neogeobadge.jpg

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08-2020

Retep

Inspirator #1

mijn nieuwste aanwinst:

Afbeeldingslocatie: http://piramide.ridderkerk.kennisnet.nl/breakers.jpg

voor in mijn neogeo mvs arcade kast.

@antipasta: Je doet zeker die neogeo pin niet weg?

[ Voor 18% gewijzigd door Retep op 23-10-2003 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 11:31

Wom

Bekijk hier oude commercials

Zijn Amerikaanse, Europese en Japanse reclamespotjes van Sega. Oa. MegaCD ed. Erg leuk om te zien :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Dark-Lord: nee die houdt ik liever tenzij je iets te ruilen hebt :)
Maar bij foregames in Tilburg ligt er nog eentje in de vitrine, voor 7e...

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb nog een Nintendo64 met 34 spellen, 4 controllers, enzovoorts. Levert dat tegenwoordig nog wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-03 14:07

RSP

ilyc schreef op 23 October 2003 @ 14:19:
Ik heb nog een Nintendo64 met 34 spellen, 4 controllers, enzovoorts. Levert dat tegenwoordig nog wat op?
Dat ligt er helemaal aan welke spellen denk ik. een losse N64 met een paar games zou ik zo'n 50,= voor geven maar er zijn altijd gekken bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
We hebben thuis nog een atari staan, geen idee welke maar hij is heeeeel oud (4 kleuren). Met packman, zo'n "ruimte" achtig spel met kanonnetje op de grond, voor de rest racing (ice, gewoon, pak de stip, tikkertje), olimics, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9405

Ik heb net king of fighters 96 en 97 binnengekregen voor mijn neo geo aes.

Als het goed is krijg ik volgende week ook sengoku 1.

Op naar de 40 games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Schaamteloze crosspost uit HK :D

Jaja, _echte_ nostalgieja :P

Onze eerste aankoop *D
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Grrrrrene/CRW_9755.jpg

Daar _moet_ natuurlijk wat extra spul bij :9
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Grrrrrene/CRW_9754.jpg

Van links naar rechts:
• Donkey Kong Classic (met hoes en manual)
• TaleSpin (met hoes en manual)
• Super Mario Bros. (met hoes en manual)
• Ducktales (met hoes)
• BlowOut (met hoes)
• Super Mario Bros. 3 (met hoes en manual)
• Chip 'n Dale (met hoes en manual)
• Boven de zapper; dualcartridge Super Mario Bros. en Duck Hunt

Sinterklaas kwam vroeg dit jaar, want wat lag er op ons te wachten op het postkantoor vandaag.........Jaaaaa! Nog een Nintendo met _nog_ meer spelletjes
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Grrrrrene/NES/CRW_9760.jpg

Random volgorde:
• Tetris (met hoes)
• Kirby's Adventure (met hoes)
• Mario Bros / Duck hunt
• Rescue: The Embassy Mission (met hoes)
• Rocking Kats (met hoes)
• Donkey Kong Classics (met hoes)
• Duck Tales 2 (met hoes)
• Talespin (met hoes)
• Double Dragon (met hoes)
• Super Mario Bros. 3 (met hoes en manual)
• Life Force (met hoes)
+
• Game Genie en Boekje *D
• Extra adapter
• 2 extra consoles
• Speciale Nintendo opbergdoos voor consoles, adapters, het apparaat zef en diverse spellen *D

:? Maar xxfile, waarom heb je 2 nintendo's en dubbele spellen
We konden dit setje heel goedkoop overnemen. Dus dan neem ik alles wat we dubbel hebben voor lief :) Tevens, mocht er 1 spel kapot gaan van de dubbele hebben we nog een backup.

:? Wanneer verkoop je die dubbele dingen? Ik ben namelijk wel heel erg geïnteresseerd :9~
Helaas, mochten we dat willen doen hebben we al iemand gevonden die het graag over wil nemen :)

Morgen ga ik naar Hengelo om nog meer spelletjes te halen, want we hebben nog maar 1 spel voor de zapper :o

Nu kunnen we lekker uit bed dual-Nintendoën :P

Update:

Kee, in random volgorde hebben we de volgende spellen erbij nu:
• California Games
• Top Gun
• Lemmings
• Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Arcade Game
• Pac-man
• Gremlins II: The New Batch
• The Simpsons: Bart vs. The Space Mutants
• Yoshi's Cookie
• ExciteBike
• Super Mario Bros. 2
• Asterix
• Zelda II: The Adventure of Link
• Captain Planet and The Planeteers

Als het goed is krijgen we volgende week ook nog binnen:
• Snake, Rattle and Roll
• MegaMan II
• Turtles

Tevens word ik gebeld als ze in Hengelo spellen binnen krijgen / hebben voor de zapper, want momenteel hadden ze ze niet. Maar mocht iemand hier nog spellen over hebben voor de zapper, mail me :)

[ Voor 3% gewijzigd door xxfile op 24-10-2003 18:07 ]

Nieuw, nu met Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoo dus jij bent duur wezen shoppen bij gameshop twente, zullen ze wel blij mee zijn.

En je kunt waarschijnlijk wachten tot je een ons weegt op een telefoontje want het personeel jat het goede spul voor zichzelf weg voordat het naar de klanten gaat.

* Anoniem: 2766 wacht al 7 maand op een telefoontje voor een exemplaar van sonic 3

Ow en vandaag kwam voor mij mariokart64 binnen, eindelijk kan ik em weer spelen :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Weet jij dan nog zo zaken rond Enschede/Hengelo waar je goedkoper aan de cartridges kunt komen? Want ook op marktplaats.nl zie ik ze rond de 10/15 euro p/s :?

Nieuw, nu met Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

hoeveel is een splinternieuwe nes nu waard?
nooit gebruikt volgens mij, alle onderdelen zitten nog in het plastic enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xxfile schreef op 24 October 2003 @ 22:16:
Weet jij dan nog zo zaken rond Enschede/Hengelo waar je goedkoper aan de cartridges kunt komen? Want ook op marktplaats.nl zie ik ze rond de 10/15 euro p/s :?
Goedkoper niet echt nee maar vaak wel in beter staat, ik heb zo'n schurft hekel aan die gele stickers op alles bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Voor degenen die het ff weten willen in Leeuwarden is er vlakbij carpetland & media-markt in de buurt (de lange straat over dat oude bruggetje bij de snackbar, rij je de straat uit, dan zie je carpetland al en mediamarkt) is er een winkeltje (er staat een marioafbeelding ver voor de deur) die verkoopt oude nes/snes/n64/psx en MS/GG spellen volgens mij. Zelf nog niet binnen geweest. En natuurlijk heb je Beverwijk nog he? :)

Ik heb trouwens nog wat oude MD-games waar ik van af wil. Stuk of 7 hoor.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Laatst online: 24-04 17:18

-_D_-

Polsbandje

Anoniem: 40554 schreef op 24 October 2003 @ 22:18:
hoeveel is een splinternieuwe nes nu waard?
nooit gebruikt volgens mij, alle onderdelen zitten nog in het plastic enz
Als alles in perfecte staat is... Incl. de doos enzo, dan kun je er wel wat voor krijgen denk ik. Moet het wel helemaal TipTop zijn... Dus niet om op te spelen maar gewoon om decoratief neer te zetten ;)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://i14.ebayimg.com/03/i/00/c8/c9/95_1.JPG

net gewonnen op ebay voor 10 euro helemaal compleet met box en handleiding woohoo :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

tranztaz schreef op 24 October 2003 @ 22:34:
Voor degenen die het ff weten willen in Leeuwarden is er vlakbij carpetland & media-markt in de buurt (de lange straat over dat oude bruggetje bij de snackbar, rij je de straat uit, dan zie je carpetland al en mediamarkt) is er een winkeltje (er staat een marioafbeelding ver voor de deur) die verkoopt oude nes/snes/n64/psx en MS/GG spellen volgens mij. Zelf nog niet binnen geweest. En natuurlijk heb je Beverwijk nog he? :)

Ik heb trouwens nog wat oude MD-games waar ik van af wil. Stuk of 7 hoor.
Doe eens een lijstje posten ;)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Ik weet er 4 even uit mijn kop:

Streets Of Rage 2 - met boekje dacht ik.
Vectorman - met boekje + doosje (vectorman haalt zo'n beetje alles uit het kastje ;))
NBA All Star Challenge - met boekje + doosje

Nu heb ik ook Gauntlet IV, echter, de sticker is er vanaf gescheurd. Ik had hem gekregen van iemand die hem daarom niet meer wou. Ik doe er niet zo moeilijk over.

Waarom ik er vanaf wil, mijn MD is harstikke dood <huilhuilhuil>.

[ Voor 8% gewijzigd door SkyStreaker op 24-10-2003 22:43 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Streets Of Rage 2 ben ik wel geinteresseerd in, zoek ik al een tijdje :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxfile

xxfile

\/ It's me \/

Anoniem: 5577 schreef op 24 oktober 2003 @ 22:18:
Goedkoper niet echt nee maar vaak wel in beter staat, ik heb zo'n schurft hekel aan die gele stickers op alles bah.
Mja, dat is idd nog een hele klus om die eraf te krijgen :/ Iemand tips over lijmremovers?

Maareuh, doe 's lijstje geven dan :)

Nieuw, nu met Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Nu online

SkyStreaker

Move on up!

Lijmremover? Doekje met beetje wasbenzine ofzo doet wonderen, meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
xxfile schreef op 25 October 2003 @ 00:47:
[...]

Mja, dat is idd nog een hele klus om die eraf te krijgen :/ Iemand tips over lijmremovers?

Maareuh, doe 's lijstje geven dan :)
Aansteker, koop zelf ook wel is wat in Hengelo en met de aansteker langs de stikker gaat het best (wel met beleid! Iets te onoplettend kostte me bijna m'n menacer doos ;)). Maar je hebt wel een fortuin uitgegeven daar in Hengelo als ik de lijst zo bekijk, maakt weer ruimte voor nieuwe inruil ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Anoniem: 5577 schreef op 24 oktober 2003 @ 22:36:
[afbeelding]

net gewonnen op ebay voor 10 euro helemaal compleet met box en handleiding woohoo :P :P
Silverbolt, silverbolt...

Ik vind dat je je toch keihard moet gaan schamen dat je deze game niet al 5 jaar in je bezit hebt want dat is ie toch zeker wel waard. wat een uitermate uitgebalanceerde (en action packed) fps voor de N64!! ongetwijfeld de allerbeste op deze console!!

Over Sonic 3... *kijkt naar games kast* *muhahahahaaaa*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:15

zwelgh

-**-

Ik heb de afgelopen week ook wat zooi binnen gekregen voor mijn verzameling:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=434821
Sega Megadrive + Menacer, Sega Master System Light Phaser, Sega Saturn Nights + controller, Sega Dreamcast controller + vibrationpack en Nintendo Super Mario Advance badschuim :p. Megadrive had ik al, maar niet boxed. Helaas zijn de Megadrive, Menacer en Light Phaser allemaal zonder manual, verder wel compleet.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=434824
Op een rommelmarkt gevonden: 3 Videopacs en een zooi spellen, allemaal in prima werkende staat. En dat alles voor 5 euro :) .

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=434822
En nog wat spellen: Menacer en Light Phaser cardridges, Saturn Sonic Jam (JAP), Shinobi voor de Gamegear, demodiscs en Resident Evil voor de Cube en voor de Dreamcast Worms, UEFA Dream Soccer en Metropolis Street Racer (wat mij betreft 1 van de beste race games ooit!).

En verder nog: Sega Master System Converter voor de Megadrive (helaas niet boxed), 2 Dreamcasts (voor vrienden die nog zonder Dreamcast moesten leven 8)7) en een Atari 600XL met een dikke 100 flops.
* SilverBolt wacht al 7 maand op een telefoontje voor een exemplaar van sonic 3
Sonic 3 is heel makkelijk, voor niet al te veel, te vinden op Ebay. Vooral op de engelse Ebay. Ik zie ze regelmatig langskomen! Ik ben zelf nog op zoek naar de Sega 32X en Master System I (het liefst boxed), maar die zie ik niet vaak op Ebay of Marktplaats, of ze zijn te duur :'( .

[ Voor 15% gewijzigd door zwelgh op 25-10-2003 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RSP schreef op 25 oktober 2003 @ 11:48:
[...]

Silverbolt, silverbolt...

Ik vind dat je je toch keihard moet gaan schamen dat je deze game niet al 5 jaar in je bezit hebt want dat is ie toch zeker wel waard. wat een uitermate uitgebalanceerde (en action packed) fps voor de N64!! ongetwijfeld de allerbeste op deze console!!

Over Sonic 3... *kijkt naar games kast* *muhahahahaaaa*
Ehm... ik had goldeneye ook toen ie net uitkwma heb alleen toen der tijd mijn n64 nood gedwongen weg moeten doen en heb hem nu dus pas weer omdat ik niet van plan was 30+ euro ervoor te gaan betalen en dan vaak ook nog niet eens compleet ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85257

heh, ik ben ook een console freakje, momenteel heb ik een

snes ( busted denkuk, maar dan kan ik es de binnenkant bekijken)
master system II ( met alex kid erin :D )

gamecube (dankzij prijsverlaging, anders had ik er nooit het geld kunnen aan geven)

maar iig : of het nu als verzamler is, of als gamer : het blijft een dure hobby :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

woohoo ik ben vanochtend naar de Utrechtse Bazaar (aka Zwarte Markt) te Vleuten geweest, daar heb ik een Videopac G7000 console met 64 spellen gekocht voor 20 euro :7
Zojuist even www.videopac.info gecheckt voor de rarity lijst, blijkt dat ik 3 'Extremely Rare' spellen heb en nog een zooi rare 8)7

Oja, en ook heb ik een complete Amiga 500+ met beeldscherm en een aantal boxed spellen op de kop getikt voor 8 euro :D
Pics volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

AntiPasta schreef op 25 October 2003 @ 17:10:
woohoo ik ben vanochtend naar de Utrechtse Bazaar (aka Zwarte Markt) te Vleuten geweest, daar heb ik een Videopac G7000 console met 64 spellen gekocht voor 20 euro :7
Zojuist even www.videopac.info gecheckt voor de rarity lijst, blijkt dat ik 3 'Extremely Rare' spellen heb en nog een zooi rare 8)7

Oja, en ook heb ik een complete Amiga 500+ met beeldscherm en een aantal boxed spellen op de kop getikt voor 8 euro :D
Pics volgen!
Ik zat er zelf ook aan te denken om daar eens heen te gaan. Is het een beetje de moeite waard qua retro gaming? Of is het vooral Amiga en Commodore spullen die je daar vindt?

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Gister aangeschaft ... nu nog maar 2 van de 16 console's in mijn bezit unboxed :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/DCP_3191%20(Small).JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy op 25-10-2003 18:58 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83288

Anoniem: 5577 schreef op 24 October 2003 @ 22:36:
[afbeelding]

SilverBolt, ik neem aan dat je een N64 hebt, ik heb een vraagje een vriend van mij wil mij een N64 verkopen met een paar games.
Wat is nou een redelijke prijs?
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83288 schreef op 25 oktober 2003 @ 19:05:
[...]

SilverBolt, ik neem aan dat je een N64 hebt, ik heb een vraagje een vriend van mij wil mij een N64 verkopen met een paar games.
Wat is nou een redelijke prijs?
Bedankt alvast.
hangt totaal van de games af , toppertjes zoals banjo kazoei , banjo toei , conkers bad furrday , zelda oot en mm, goldeneye, mariokart 64 en nog wel een aantal toppers brengen meer geld op dan andere games, het hangt er ook vanaf in welke staat de games zijn (compleet of niet) en in welke staat de n64 zelf is (joypads nog goed, alles van nintendo of ook no-name spul erbij ). pffff beetje teveel geschreven maargoed :X

Oftwewel post eerst een wat je van hem kunt kopen dan kunnen de meeste hier wel een goed oordeel vellen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83288

zwelgh schreef op 25 October 2003 @ 12:24:
Ik heb de afgelopen week ook wat zooi binnen gekregen voor mijn verzameling:

[afbeelding]
Sega Megadrive + Menacer, Sega Master System Light Phaser, Sega Saturn Nights + controller, Sega Dreamcast controller + vibrationpack en Nintendo Super Mario Advance badschuim :p. Megadrive had ik al, maar niet boxed. Helaas zijn de Megadrive, Menacer en Light Phaser allemaal zonder manual, verder wel compleet.

[afbeelding]
Op een rommelmarkt gevonden: 3 Videopacs en een zooi spellen, allemaal in prima werkende staat. En dat alles voor 5 euro :) .

[afbeelding]
En nog wat spellen: Menacer en Light Phaser cardridges, Saturn Sonic Jam (JAP), Shinobi voor de Gamegear, demodiscs en Resident Evil voor de Cube en voor de Dreamcast Worms, UEFA Dream Soccer en Metropolis Street Racer (wat mij betreft 1 van de beste race games ooit!).

En verder nog: Sega Master System Converter voor de Megadrive (helaas niet boxed), 2 Dreamcasts (voor vrienden die nog zonder Dreamcast moesten leven 8)7) en een Atari 600XL met een dikke 100 flops.

[...]

Sonic 3 is heel makkelijk, voor niet al te veel, te vinden op Ebay. Vooral op de engelse Ebay. Ik zie ze regelmatig langskomen! Ik ben zelf nog op zoek naar de Sega 32X en Master System I (het liefst boxed), maar die zie ik niet vaak op Ebay of Marktplaats, of ze zijn te duur :'( .
toon volledige bericht
wow!
Waar kop je zoveel spul?
Ebay ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woohoo net 6 saturn games op ebay gewonnen voor 30 euro :P

Afbeeldingslocatie: http://www.supersonic-games.com/images/themepark.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i3.ebayimg.com/03/i/00/cb/af/ef_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.supersonic-games.com/images/raymanss.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i13.ebayimg.com/03/i/00/cb/8d/57_1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.supersonic-games.com/images/fightingvipers.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i14.ebayimg.com/03/i/00/cb/5f/ff_1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Laatst online: 07-04 23:30
Ik heb zowel een Sega mega drive 1 en 2 gehad.

Wat was nu het verschil tussen die 2?

Ik merkte er qua performance niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Anoniem: 5577 schreef op 25 oktober 2003 @ 20:39:
woohoo net 6 saturn games op ebay gewonnen voor 30 euro :P
*knip
Dat is zeker een mooie deal, wanneer je dat weer verkoopt zou je toch nog wel het dubbele uit kunnen halen.. maargoed we zijn aan het verzamelen en niet aan het handelen dus veel rijker zul je er niet van worden :+

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarK_M schreef op 25 October 2003 @ 22:28:
[...]

Dat is zeker een mooie deal, wanneer je dat weer verkoopt zou je toch nog wel het dubbele uit kunnen halen.. maargoed we zijn aan het verzamelen en niet aan het handelen dus veel rijker zul je er niet van worden :+
Was ook echt niet van plan ze weg te gaan doen , ben gewoon blij met de prijs , meestal ben je voor alleen al 2 of 3 games al meer dan 30 euro kwijt , en dit zijn ook nog aardige titels ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
RS_003 schreef op 25 oktober 2003 @ 21:52:

Een "hipper" design zodat hij beter afstak tegen de SNES, goedkoper te produceren, en de koptelefoon aansluiting + volume regeling is verdwenen.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zow, weer een item boxed gemaakt;

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/DCP_3193%20(Small).JPG

En een badschuimfles in Mario vorm :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/DCP_3195%20(Small).JPG

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RS_003 schreef op 25 oktober 2003 @ 21:52:

De megadrive 1 was een stuk steviger en beter gebouwd dan de megadrive II en had ook koptelefoon aansluiting en volume regeling erop zitten.

In de megadrive 2 zijn goedkopere chips gebruikt en een mindere behuizing, voel gewoon maar eens hoe goedkoop een megadrive 2 voelt t.o.v. een megadrive 1 , zelfde geld voor de mega cd 1 en 2 , als ik de kans had zou ik mijn type 2 zo ruilen tegen een type 1. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 16:29

Solid Seal

3D Printer N00b

volder schreef op 22 October 2003 @ 21:40:
[...]

En kijk wat er vandaag bij mij op de deurmat viel >:)

[afbeelding]

[...]

Is goed, ik zal je ff een mailtje sturen, het gaat me vooral om zelda, Pilotwings en Simcity..
:D

Is Panzer Dragoon Orta net zo cool als Panzer Dragoon toen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 16:40
Solid Seal schreef op 26 oktober 2003 @ 16:58:
[...]

:D

Is Panzer Dragoon Orta net zo cool als Panzer Dragoon toen???
Op zijn minst net zo, maar al was dat niet zo het origineel komt ook vrij na het uitspelen van Orta.

Dus 2 keer pret voor de prijs van 1 en ik kan me Saturn versie veilig opgeborgen in de doos laten staan.

Heb hem nu 2 keer op Easy doorgewandeld 1 keer op normal en ga nu vrolijk met Hard verder B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
RS_003 schreef op 25 October 2003 @ 21:52:

Wat betreft processor, geluid en beeld zijn ze hetzelfde. De MD2 is gewoon en geminiaturiseerde MD1. Toch een paar verschillen:

- MD1 heeft slechts mono geluid op de AV uitgang.
- MD1 heeft een stereo koptelefoon aansluiting met volume regeling.
- MD1 heeft een EXT1. connector. Is bij mijn weten nooit ergens voor gebruikt.
- MD2 heeft stereo geluid op de AV uitgang.
- MD2 kan niet overweg met de Power Base Converter (= een adapter om Mark III of Master System spellen te kunnen spelen)
- MD2 ziet er lelijk uit in combinatie met een MegaCD model 1 (het front-loader model)

MD1 heerst superieur! _/-\o_

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 17:15

T-8one

take it easy, take a sisi

huh? is panzer dragon voor de pc geld waard? Die heb ik hier ook nog wel orgineel liggen. Gekregen bij m'n eerste pctje.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

- MD1 heeft een EXT1. connector. Is bij mijn weten nooit ergens voor gebruikt.
Jawel, voor de modem die alleen in Japan is uitgebracht :p
Oja, en maak voor de gein maar eens zowel een Megadrive I en II open, in de MD1 zitten veel meer chips & componenten (68k in DIL-vorm, Z80, VDP & PSG allemaal los bijvoorbeeld) terwijl de MD2 vrijwel alleen een 68k (PQFP denk ik) heeft en 1 Sega-chip voor de audio/videofuncties. Ook heeft de MD1 een interne RF-modulator terwijl die extern is bij de MD2.
Bottom line: de Megadrive II was stukken goedkoper om te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92382

zo maar eens weer wat posten ik verzamel echt alles op het gebied van spel computers :) ik weet dat dat echt te gek is om tedoen maar je krijgt zo wel een grote verzameling.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/toyzolder/kastje1.jpg

dit is zo maar een greep uit mijn verzameling.

en mijn gamelist: http://users.ign.com/collection/jawa600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Wow, eindelijk heb ik weereens een uitbreiding voor mijn Commodore CDTV kunnen vinden, dat wordt lekker spelen/knutselen deze winter:

Afbeeldingslocatie: http://www.cdtv.nl/genlock.jpg

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

wow Richard, ik kan me voorstellen dat dat ding super-zeldzaam is _/-\o_

Oh trouwens, ik heb vandaag Thunderhawk (Mega CD) bij de Platenkoning gekocht voor slechts 1 euro... ze zijn niet altijd zo duur dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73464

Best wel zalige verzameling retroplayer ! :Y)

Waar heb je die popjes van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Laatst online: 24-04 01:00

3style

...

quote:
AntiPasta schreef op 25 October 2003 @ 17:10:

...Oja, en ook heb ik een complete Amiga 500+ met beeldscherm en een aantal boxed spellen op de kop getikt voor 8 euro
Pics volgen!

FU@#in' hell, wat een gek die dat voor die prijs heeft verkocht. Super cool man. Dat ding roelerde zo'n 13 jaar geleden de pan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:44

ChromeFR

Qui est l&#039;exemple?

Is 10 euro voor mdk 2 voor de dreamcast een goede prijs?
Ik kan dus orginele dreamcast spellen voor 10 euro krijgen.
Echter niet alles meer :-(

Pleas laat even weten of dit wel een goede deal zou zijn, dan kan ik er een stuk of 20 kopen (orgineel nog ingepakt) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 10:24

SD5k

>4&X

Anoniem: 92382 schreef op 28 oktober 2003 @ 15:38:
zo maar eens weer wat posten ik verzamel echt alles op het gebied van spel computers :) ik weet dat dat echt te gek is om tedoen maar je krijgt zo wel een grote verzameling.

[afbeelding]

dit is zo maar een greep uit mijn verzameling.

en mijn gamelist: http://users.ign.com/collection/jawa600
DIE KAST!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

AntiPasta schreef op 29 oktober 2003 @ 17:57:
wow Richard, ik kan me voorstellen dat dat ding super-zeldzaam is _/-\o_
Nou, eigenlijk is het ding niet zo heel erg zeldzaam:
f you are looking for one of these now then you are in luck, It seems Commodore over ordered and flooded the market, Almost every Amiga shop has had a CDTV genlock in at some time and most still do.
Genoeg CDTV Genlocks op de markt blijkbaar om de hobbyisten ervan te kunnen voorzien, maar dan is uiteraard de prijs nog iets waar goed op gelet moet worden.

Leukere dingen om naar te zoeken voor een CDTV zijn de 64K en 256K RAM kaarten:

Afbeeldingslocatie: http://www.cdtv.org.uk/cd1401.jpg

Infrared Muis:

Afbeeldingslocatie: http://www.cdtv.org.uk/irmouse2.jpg

en diskdrives die speciaal omgebouwd zijn voor het werken van HD-diskettes op een standaard CDTV Floppyport.

Helaas heb ik alles in één keer kunnen kopen dus heb nooit echt "zoek"drang moeten hebben om een leuk CDTV verzamelingetje bij elkaar te schrapen.

Zoek nog wel een Afstandbediening voor een CDTV. Heb bij 1 van mijn CDTV's er geen bijgekregen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08-2020

Retep

Inspirator #1

Mijn nieuwste aanwinsten.

double dragon mvs:
Afbeeldingslocatie: http://piramide.ridderkerk.kennisnet.nl/verzameling/doubledragon.jpg

3count bout mvs:
Afbeeldingslocatie: http://piramide.ridderkerk.kennisnet.nl/verzameling/3countbout.jpg

super sidekicks 2 mvs:
Afbeeldingslocatie: http://piramide.ridderkerk.kennisnet.nl/verzameling/supersidekicks2.jpg

columns voor gamegear:
Afbeeldingslocatie: http://piramide.ridderkerk.kennisnet.nl/verzameling/columns.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92382

Owja die popjes van die mario figuurtjes kreeg als het goed is vroeger bij de mars. ze zijn wel grappig maar je kunt er niks mee :) groet retroplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ff wezen shoppen in groningen:

Een sonic adventure 2 standbeeld van sonic in een pose met op de achtergrond het speed highway level.

En mario 64 voor duhhh de n64 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
De buit van deze week;

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/DCP_3232%20(Small).JPG

SNES met 2 controllers
NES met 2 controllers en zapper
2 docking bays (orginele NOA opbergsystemen, erg vet)
3 Motherships voor de NES (kan je je normale controller in doen zodat je een joystick hebt)
NES Advantage kloon (niet op de foto, no fake shit ;))
NES cleaning kit (nieuw)
Verpakking van Gameboy classic en 2 doosjes van games
Mario/Duckhunt
Mario 2
Mario 3
Wild Gunman ( _/-\o_ )
Top Gun
Formula 1 sensation
Addams Family
Paperboy
Power Blade
Jungle Hunt (voor atari 2600)
Mario Bros kwartetspel :P

[ Voor 8% gewijzigd door Speedy op 02-11-2003 11:42 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Voor de wat oude onder ons :)

http://www.computissimo.ch/v-fran/console.htm

http://drake.nl/computermuseum/games/gamecomputers.html

:9~

En wie kent deze nog :)

de Philips G7000

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/g7000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/g700001.jpg

Wat heb ik me hier me vermaakt vroeger.
Zeker met die Pac-man waarbij je zelf levels kon maken.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://130.89.225.247/~martijn/snes.jpg

Een complete boxed snes mario allstars pack met starwing er nog bij en een extra controller :P :P koste me 40 euro (weet niet of dat veel is ) maar vind het zijn geld ruim waard :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Redelijke prijs voor zo'n ding toch, vind het nog wel een boel geld daar niet van :)(maar het is het zeker waard).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

whoei en vandaag kwam Sonic Jam (Saturn) met de post :D
Dat spel is echt de bom, alhoewel ze er van mij ook wel Knuckles Chaotix, Sonic CD en de gamegear-versies bij hadden mogen zetten :)

[ Voor 61% gewijzigd door AntiPasta op 04-11-2003 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

dit is mijn snes:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jporeel/snes.jpg

gameboy player geval (kun je gameboy spellen insteken en zo op je snes spelen)
mortal kombat 2 (2x)
super street fighter 2
super mario world
super nes scope 6 (dat zijn 6games voor die bazoeka geweer zegma)
de smufven
unirally (die weet ik niet zeker of hij het doet)
superman
super mario world2: yoshi's island
donkey kong country
killer instinct
mega man x
battle toads
mortal kombat: ultima fighting game
bij de games heb ik geen boekjes of doosjes (en sommige games zijn beetje verkleurd kwa uiterlijk)...en unirally, deed het d8 ik niet meer... of deed het maar half, maar als je hem zo schoonmaken, en/of blazen dan misschien wel... ik heb het al super lang niet meer gebruikt....

3controllers
bazoeka geweer (+ kastje op de tv, de ontvanger zegmaar)
2x snes (1 zonder geluid)
en kabels
je mag het kopen als iemand het wilt... zie sig. voor mail.

[ Voor 79% gewijzigd door Dutchie! op 04-11-2003 19:13 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 20:51

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Yohann!s schreef op 04 november 2003 @ 18:40:
dit is mijn snes:
[afbeelding]
je mag het kopen als iemand het wilt... zie sig. voor mail.
Kan het niet zo goed zien op het plaatje maar welke games heb je er allemaal bij??
En ook nog gameboygames :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

5,= voor Unirally 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Vandaag aangeschaft ... wie heeft er nu een Cube bonus disc nodig? :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/DCP_3241%20(Small).JPG

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAG_Speedy schreef op 05 november 2003 @ 15:41:
Vandaag aangeschaft ... wie heeft er nu een Cube bonus disc nodig? :P

[afbeelding]
Hoveel heb je voor die MM en zelda betaald ? aangezien ik MM overal voor 50 euro zie liggen (wat vfeel teveel is naar mijn mening aangzien zelda:TWW op de gamecube zelfs nog goedkoper is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
€ 20 (compleet met handleiding in zeer goede staat), die andere € 10

50 is idd veel te veel voor majora's mask, zo tof is hij niet en straks heb je hem ook op de Cube met die bonusdisc.

[ Voor 58% gewijzigd door Speedy op 05-11-2003 16:05 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAG_Speedy schreef op 05 november 2003 @ 16:04:

50 is idd veel te veel voor majora's mask, zo tof is hij niet en straks heb je hem ook op de Cube met die bonusdisc.
20e is idd een erg net prijsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

is 30 euro veel voor een converter voor de snes?

en wie heeft er nog een snes te koop (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

wie heeft er nu een Cube bonus disc nodig?
de hele volksstammen wiens N64 pookjes naar de tering zijn, en die dus niet hard meer kunnen lopen met zelda :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op 05 november 2003 @ 19:58:
is 30 euro veel voor een converter voor de snes?

en wie heeft er nog een snes te koop (-;
snessen zijn meer dan zat op ebay te vinden.
En een converter is echt geen 30 euro, hooguit 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33055

ik doe nog een snesje weg met een zooi spellen (die ik dubbel heb)

iemand intresse, mail me maar,
moet er niet veel voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

gij hebt email (-:

eindelijk zou dit dat eindelijk mijn snesje worden (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

hee Alligato doe je Thunderforce II (of was het TFIII) voor de megadrive nog weg?

Oja, en vandaag kwam Sky Target (Saturn) met de post, nou de arcadeversie is toch ff tigduizend keer beter |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87194

TAG_Speedy schreef op 05 november 2003 @ 16:04:

Hmm ik vind het anders zeker een waardige opvolger van Ocarina of Time.

20 € is wel netjes, heb ik ook betaald voor een complete MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33055

AntiPasta schreef op 06 november 2003 @ 16:01:
hee Alligato doe je Thunderforce II (of was het TFIII) voor de megadrive nog weg?

Oja, en vandaag kwam Sky Target (Saturn) met de post, nou de arcadeversie is toch ff tigduizend keer beter |:(
jaja die thunderforce doe ik nog altijd weg,
mail me maar als je intresse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 5577 schreef op 05 november 2003 @ 15:49:
[...]

Hoveel heb je voor die MM en zelda betaald ? aangezien ik MM overal voor 50 euro zie liggen (wat vfeel teveel is naar mijn mening aangzien zelda:TWW op de gamecube zelfs nog goedkoper is)
50 euro lijkt me een beetje veel.

Bij Nedgame en Cj games lagen die voor rond de 30 euro, dacht ik.
En dat vind ik nog veel.
AntiPasta schreef op 05 november 2003 @ 21:11:
[...]

de hele volksstammen wiens N64 pookjes naar de tering zijn, en die dus niet hard meer kunnen lopen met zelda :(
Gelukkig heeft de cube controller daar geen last van. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Vanitas op 07-11-2003 12:40 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Gelukkig heeft de cube controller daar geen last van
My point exactly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Eindelijk heb ik mijn SX-1 binnengekregen. Sony dacht met de PS2 een primeur te hebben om daar een OS op te laten draaien ;)

Mijn Lieve CD32-tje:

Afbeeldingslocatie: http://www.cdtv.nl/cd32.jpg

heb ik vandaag dus uitgebreid met een SX-1:

Afbeeldingslocatie: http://www.amiga-hardware.com/sx1_8.jpg

Welke functionaliteiten heeft mijn CD32 er nu bij gekregen? :
2 CIA Chips

72 pin SIMM Socket

44 pin 2.5" IDE Connector

Contains a connector for an external keyboard and is compatible with both PC and Amiga keyboards

Floppy Drive connector supports up to three external drives all of which are bootable

Standart Amiga RGB Monitor Connector

9 pin serial port (not normal 25 pin Amiga serial port)

25 pin parallel port

37 pin External IDE Connector

Karaoke/Audio Input
toon volledige bericht
Draait wel lekker met een 8MB 72-pinn Reep en een 10GB Laptop HDD

Kortom de CD32 is nu een volwaardige Amiga1200

Meer info op:

http://www.amiga-hardware.com/sx-1.html
http://www.sombreado.com/...z/cd32tuning/sx1/sx1.html
http://assembler.roarvgm.com/CD32SX-1/cd32sx-1.html

Hier ben ik dus echt héél erg blij mee, erg zeldzaam namelijk...

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:59
Da's nou'ns een mooie aanschaf Richard :9

Nu, wegens een gebrek aan ruimte, gratis bij mij af te halen (of als je in een echt goede bui bent in ruil voor een paar SNES of Megadrive games :o ):
Compaq CDS-524 (486 met alles-in-een behuizing; een beetje de vroege iMac :P)
Complete set OS/2 Warp
Complete set Civilisation 1
Syndicate Wars (boekje + cdrom)
Dune 2 (cdrom)
Command & Conquer 1
Command & Conquer Covert operations

Dus een setje fantastische games van vroeger, met de hardware erbij om het in de stijl uit die tijd te spelen :D Zie ook alhier voor een foto. En alles werkt dus nog perfect ook...

First come, first serve...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

ahahaha sweet...

Dit soort topics roelen hevig :)
Ik heb zelf een Ninty 8-bit, 16bit, 64, Gamecube, PS1 & 2 en een Dreamcast (deze maand nog een gemodde xbox erbij).
Er stond een Atari te koop op een prikbord bij mijn lokale AH, ik ga die ook proberen te scoren :)

Ik vraag me af of er iemand is die me duidelijk kan uitleggen hoe je een Nintendo 8 bit kan ombouwen ?

Er stond ooit een tekening op tweakers hier maar ik ben er niet veel wijzer van geworden :(

Ook op google is het me niet gelukt om echt duidelijke info te krijgen.
Blijkbaar is de procedure makkelijk ?

Ik heb voor 4 pond in London eindelijk Ikari Warriors gevonden op Ninty 8-bit maar die doet het dus niet op mijn Yurhoepeze ninty :( :( :(
Heb ik eindelijk het spel, kan ik het nog niet spelen...

Aaaaargh the pain :/

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Laatst online: 14:36

Len

Leeg

Ik zat uit verveling dit topic door te lezen ;)

en toen zag ik die amiga cd32.. WTF!! die moet ik ook nog ergens hebben :o

En inderdaad...

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15004/full.jpg

PS mijn huis is niet schreef, mijn foto skillz zijn gewoon belabberd. :P

Ow en de games:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/15003/full.jpg

Veel fun ermee gehad! Ik had ook Elite voor de CD32, daar heb ik nog wel het meeste mee gespeeld.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Len schreef op 11 november 2003 @ 10:21:
Ik zat uit verveling dit topic door te lezen ;)

en toen zag ik die amiga cd32.. WTF!! die moet ik ook nog ergens hebben :o

En inderdaad...

[afbeelding]

PS mijn huis is niet schreef, mijn foto skillz zijn gewoon belabberd. :P

Ow en de games:

[afbeelding]

Veel fun ermee gehad! Ik had ook Elite voor de CD32, daar heb ik nog wel het meeste mee gespeeld.
toon volledige bericht
Nooit weg doen die CD32!!! Zijn/Worden veel waard. Wie was er nu zo stom om dat krat te kopen :P

Je hebt wel een rare PSU, die van mij is veel "dikker".

Als je nog legale games wilt hebben moet je eens op Legal Dumping Project kijken. Op die site is een kerel werkzaam welke bij de fabrikanten van de games gaat navragen of hij de games op zijn site mag plaatsen. Een enkele keer mag dat dan ook. Let op dat je de games niet verder op je eigen site mag verspreiden omdat alleen hij heeft dus die "ontheffing".

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

dikker? die van mij vind ik al huge!

;)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Len schreef op 11 november 2003 @ 11:31:
dikker? die van mij vind ik al huge!

;)
Kan jij de specs van je PSU misschien even posten, CD32's met bijvoorbeeld een SX-1 of SX32 willen nog weleens problemen geven wat betreft stroomtoeleverantie. Ik zal van de week dan ook even mijn Specs zoeken van mijn PSU, misschien dat de mijne wel lichter of zwaarder is.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Model PSM-65-2

Power Supply 17W (lol)
output:
5v - 2,2A
12v - 500mA

[ Voor 17% gewijzigd door Len op 11-11-2003 12:02 ]

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Len schreef op 11 november 2003 @ 12:01:
Model PSM-65-2

Power Supply 17W (lol)
output:
5v - 2,2A
12v - 500mA
17W :? Nu snap ik waarom iedere reviewer vroeger zo zat te klagen over de PSU van een CD32 bij gebruik van een SX-1 ofzo. Als de mijne ook 17W is, ben ik daar gewoon de volledige CD32+FDD+HDD mee aan het trekken :D

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Ook op google is het me niet gelukt om echt duidelijke info te krijgen.
Blijkbaar is de procedure makkelijk ?
Ja zeker, je moet pin 4 van de lockout-chip losmaken en evt. aan ground solderen. Als ik thuis ben post ik wel meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

woot thx dude.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Voor die NES lockout -> *click*

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.