Goeie oude (retro) consoles deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.982 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:26
Vandaag weer op stap geweest, zojuist thuis met wat leuke dingetjes voor m'n verzameling:

Een Commodore 128 met floppy- en tapedrive en een joystick :)
Weet iemand of C64 games hier ook op werken?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/DCP_3319%20(Small).JPG

Lunar II Eternal Blue voor de Sega CD (nu nog een import adapter vinden zodat ik em kan spelen :)).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/DCP_3317%20(Small).JPG

En de klapperrrrrrrrrr van de week; een Sega Saturn met 2 pads (model 1 en 2) en een gun. Verder nog 17 games erbij

- Virtua Cop
- Daytona USA
- Worms
- Soviet Strike
- Robotica
- Ultimate Mortal Kombat 3
- Bomberman ( _/-\o_ nu nog een multitap vinden voor een normale prijs)
- Alien Trilogy
- Baku Baku
- Darius
- Mysteria: The Realms of Lore
- Loaded
- The Story of Thor 2
- Robo Pit
- Tomb Raider
- In the Hunt
- Exhumed

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/DCP_3316%20(Small).JPG

Kortom, weer een geslaagde dag :Y)

ps, de Saturn met ronde knoppen is toch model 1? En daarbij hoort toch die "dogbone" controller?

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy op 11-11-2003 19:49 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-04 17:19

AntiPasta

d1 m0z4rella

ps, de Saturn met ronde knoppen is toch model 1? En daarbij hoort toch die "dogbone" controller?
Nee, de ronde knoppen horen juist bij de model 2 saturn (die de 'japanse' controllers had). Als je echt een model 1 wilt wil ik wel ruilen hoor :p

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Model 2 zo speciaal dan? Vriend van me heeft die met de ovale knoppen ... en eigenlijk ben ik die ook alleen maar tegengekomen. Hmm :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

TAG_Speedy schreef op 11 november 2003 @ 19:07:
Vandaag weer op stap geweest, zojuist thuis met wat leuke dingetjes voor m'n verzameling:

Een Commodore 128 met floppy- en tapedrive en een joystick :)
Weet iemand of C64 games hier ook op werken?

[afbeelding]

Lunar II Eternal Blue voor de Sega CD (nu nog een import adapter vinden zodat ik em kan spelen :)).

[afbeelding]

En de klapperrrrrrrrrr van de week; een Sega Saturn met 2 pads (model 1 en 2) en een gun. Verder nog 17 games erbij

- Virtua Cop
- Daytona USA
- Worms
- Soviet Strike
- Robotica
- Ultimate Mortal Kombat 3
- Bomberman ( _/-\o_ nu nog een multitap vinden voor een normale prijs)
- Alien Trilogy
- Baku Baku
- Darius
- Mysteria: The Realms of Lore
- Loaded
- The Story of Thor 2
- Robo Pit
- Tomb Raider
- In the Hunt
- Exhumed

[afbeelding]

Kortom, weer een geslaagde dag :Y)

Crap man waar heb je die saturn met games vandaan, zitten er wel een paar bij die ik best wel zou willen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinse
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-03 19:52
Ik zou eergister bij een aardige man in Lelystad een Snes halen (met 4 spellen) voor 30 euro. Hij bood aan om de Snes te demonstreren, en ik vond dat wel een goed idee, voor het geval hij niet zou werken. En hij werkte inderdaad niet. Toen zei hij dat ik hem gewoon gratis mee mocht nemen, want aan een kapotte snes heb je niets. Toen vond hij ook nog een oude Atari 2600 met 2 spellen die hij meegaf.

Eenmaal thuis werkte de snes gewoon wel, dus dat was makkelijk verdiend (2 retro consoles voor 0 euro :)).

De dag erna kwam er nog een snes binnen (die ook gewoon werkt), met 3 spellen, en een sega 8 bit (met maar 1 spel). Dit kostte me 15 euro in toaal. Ik had niet verwacht voor zo'n goedkoop bedrag 4 consoles kon kopen :D ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

hinse schreef op 14 november 2003 @ 13:23:
Ik zou eergister bij een aardige man in Lelystad een Snes halen (met 4 spellen) voor 30 euro. Hij bood aan om de Snes te demonstreren, en ik vond dat wel een goed idee, voor het geval hij niet zou werken. En hij werkte inderdaad niet. Toen zei hij dat ik hem gewoon gratis mee mocht nemen, want aan een kapotte snes heb je niets. Toen vond hij ook nog een oude Atari 2600 met 2 spellen die hij meegaf.

Eenmaal thuis werkte de snes gewoon wel, dus dat was makkelijk verdiend (2 retro consoles voor 0 euro :)).

De dag erna kwam er nog een snes binnen (die ook gewoon werkt), met 3 spellen, en een sega 8 bit (met maar 1 spel). Dit kostte me 15 euro in toaal. Ik had niet verwacht voor zo'n goedkoop bedrag 4 consoles kon kopen :D ;).
Ach ja, soms heb je gewoon geluk. Ik kocht een Vectrex voor €10 met 2 spellen en voorzetschermen, alleen de spellen zijn het al ruim waard.

Verder was ik al heel lang op zoek naar een aantal G&W's van Nintendo, alleen was niet zo achterlijk er €40+ voor te betalen @ Ebay.

Plotseling vond ik een deal van 5 G&W's te weten:

Afbeeldingslocatie: http://www.gameandwatch.com/screen/widescreen/fire/images/fire.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameandwatch.com/screen/widescreen/tropicalfish/images/tropicalfish.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameandwatch.com/screen/widescreen/fireattack/images/fireattack.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameandwatch.com/screen/widescreen/snoopy/images/snoopytennis.gif

En als klap op de vuurpijl:

Afbeeldingslocatie: http://www.gameandwatch.com/screen/micro/dkhockey/images/dkhockey.gif

Ik kreeg er ook nog een nep G&W bij van het merk Cresta "Alien"(wel metalen bovenkant) en een Rubik Magic:

Afbeeldingslocatie: http://www.suodenjoki.dk/interesser/puzzles/rubiksmagic1.jpg

Dit voor het totaalplaatje van €1,50 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Richard op 16-11-2003 09:51 . Reden: IMG-tags aangepast ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Anoniem: 5577 schreef op 11 november 2003 @ 20:58:
[...]

Crap man waar heb je die saturn met games vandaan, zitten er wel een paar bij die ik best wel zou willen hebben :P
Voor nop gekregen van een clanmaat, ow en Eternal Blue zat bij in diezelfde doos :9

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

woeeeeei, de oogst van vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/xmenetc.jpg

Voor de grandioze prijs van 45 euro :*)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

AntiPasta schreef op 19 november 2003 @ 19:33:
woeeeeei, de oogst van vandaag:

[afbeelding]

Voor de grandioze prijs van 45 euro :*)
Die bust a move is natuurlijk ultra :9~ Wat is die 4MB-kaart?

20*350ZO45°

Richard schreef op 20 november 2003 @ 12:42:
[...]

Die bust a move is natuurlijk ultra :9~ Wat is die 4MB-kaart?
Die 4Mb kaart is een geheugen uitbreiding voor de saturn die nodig is bij bepaalde spellen zoals x-men , en de kof series.

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

yep, die 4mb kaart zat in de doos van X-men vs SF 8)
Niet dat ik hem nodig heb, want ik heb al een 4-in-1 maar ach :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Weet iemand nog een goeie (betrouwbare ivm CC) buitenlandse gameshop waar ze leuke spullen hebben voor redelijke prijzen. Op eBay hebben ze uiteraard leuke spullen zat, maar wat shops alla Lik-Sang.com zou ik ook graag te weten komen (jaar terug had ik is een site waar ze nog een 64DD e.d. gewoon nieuw aanboden). Zou bv graag een witte Saturn of een japanse Virtual Boy willen (die doos is zoveel mooier als de US versie)

En wat zijn jullie (importers onder ons) ervaringen met eBay.com/Paypal? Heb eindelijk een creditcard, maar lees nu nare dingen over Paypal. Over het algemeen zal het wel goed gaan maar toch.
Zijn er verder nog dingen waar je op moet letten als je koopt op eBay.com? Heb al wel gezien dat per aanbieder de verzendkosten voor een zelfde soort item best veel kunnen verschillen. En laten jullie verzekerd of onverzekerd versturen?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 21 november 2003 @ 15:55:
Weet iemand nog een goeie (betrouwbare ivm CC) buitenlandse gameshop waar ze leuke spullen hebben voor redelijke prijzen. Op eBay hebben ze uiteraard leuke spullen zat, maar wat shops alla Lik-Sang.com zou ik ook graag te weten komen (jaar terug had ik is een site waar ze nog een 64DD e.d. gewoon nieuw aanboden). Zou bv graag een witte Saturn of een japanse Virtual Boy willen (die doos is zoveel mooier als de US versie)
Tsja, Lik-Sang verstuurd met UPS en die overleggen altijd de factuur aan de douane (mongolen!), dus is het altijd te duur. Zelf was ik altijd erg tevreden over NCS. Redelijke prijzen, verzending per luchtpost met factuur in doos zodat je goede kans maakt geen BTW te betalen. O-)

Zelf importeer ik gewoon direct uit Japan. Daarmee omzeil je alle tussenhandelaren en hun commissie. Zeker nu de Yen/Euro koers gunstig is, is het tijd om in te slaan. :9
En wat zijn jullie (importers onder ons) ervaringen met eBay.com/Paypal? Heb eindelijk een creditcard, maar lees nu nare dingen over Paypal. Over het algemeen zal het wel goed gaan maar toch.
PayPal is groot risico. Je geeft je geld in beheer bij een vreemde bank die niet garant staat voor jouw geld, geen behoorlijke fraude/klacht afhandeling heeft, niet in staat is vragen te beantwoorden, niet te bereiken zijn, niet juridisch aan te pakken zijn, etc. Kortom nooit mee inlaten!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
mkay, maar al die mooie spulletjes op eBay.com kan je alleen betalen met PayPal of Western Union Banktransfer (duur) ... :(
Direct kopen zonder tussenhandelaar is natuurlijk helemaal vet, maar dat is niet voor normale stervelingen als mij weggelegd (of ik moet nog ergens een vage neeft in Japan hebben wonen ofzo ;)).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

nou, ik heb anders nooit problemen gehad met PayPal, erg handig om dingen van de buitenlandse Ebay te betalen. En Speedy, als je een contact zoekt in Japan, stuur ff een mailtje naar antipasta @ tiscaliNOSPAM.nl (zonder spaties en NOSPAM uiteraard), dan geef ik je het mail-adres van mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:49
Zelf ook alleen goede ervaringen gehad met PayPal, maar ik maak dan ook gebruik van m'n credit card en niet van bank overschriften... Misschien dat dat een helpende factor is...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
omg dit kwam ik laatst tegen op e-bay. 24 consoles en 500+ games!!!

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...?ViewItem&item=3059491158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

nice

wou dak geld had (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=2768175206&category=8241

w00t die had ik nog niet eerder gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die is gewoon te koop bij lik-sang voor minder dan 100 euro geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Aangeschaft/gekregen dit weekend:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/DCP_3332%20(Small).JPG

Dreamcast Fishing Rod + Sega Bass Fishing (beide nieuw)
PEZ snoepautomaatje van Mario (nieuw en houdbaar tot begin 2000 :P)
SSX 3 (hoort hier niet thuis, maar geen zin aan een nieuwe foto :))
Streets of Rage (Mastersystem)

Niet op de foto, Dockingbay 20 voor NES games. Net zo'n opbergbak met rolklep als waar ik er al 2 van had echter dan de 20 cassette uitvoering ipv de 10. Was wat te groot voor in de trein dus die komt later wel een keer op een foto :)

@ Antipasta, zou super wezen, ik mail je even zodra ik er weer de mogelijkheid toe heb (morgen ga ik vanuit ... @Home mail geeft wat kuren)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98155

Heej mensen! Ben nieuw hier...wist niet dat er zoveel mensen met een passie voor retro-gaming/consoles waren! In ieder geval blij verrast! Ik zag zo hier-en daar wat opsommingen van verzamelingen enz. Laat ik daar ook maar 's mee beginnen...

Atari:
-2600/compleet/MIB (wooden version)

Nintendo:
-Classic gameboy/compleet/MIB
-Gameboy Advance/compleet/MIB
-NES/compleet/MIB
-SNES/compleet/MIB(streetfighter II editie)
-Nintendo64/compleet/MIB

Sega:
-Megadrive I/compleet/MIB
-Dreamcast/compleet/MIB

Sony:
-PS2/compleet/MIB (modded)

Zo, als je een lijstje maakt lijkt het toch allemaal weer wat... Meest trots ben ik op de houten 2600. Alleen jammer dat ik hier ooit een stuk of 20 spelletjes van heb verkocht voor destijds fl. 7,50 :'(

All-time favorites zijn toch wel de NES/SNES...man wat heb ik aan die dingen een hoop plezier beleefd! Ik zal proberen binnenkort wat foto's te plaatsen; ik vind 't zelf ook namelijk leuk om andermans collecties te bwonderen/jaloers op te worden...

Nou, greetz!

PS: wat vinden jullie van de nieuw iQue van Nintendo? Lekker 'ouderwets' N64-en op flashcards! Hahaha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Die iQue wil ik zeker hebben, alles wordt verzameld (mits het orgineel is en geen Neptendo® is) :) Maar moet eerst het banksaldo weer aanzuiveren na de laatste aankopen (er is nog het een en ander onderweg)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34441

Kewl topic, net eens op mijn gemak door gelezen.

Ik heb niet zoveel retro spul staan, alleen een Atari 2600 houten uitvoering met 10 games (Amidar rulez btw), een C64 met alles erop en eraan en een 5.25" of 350(!) een Philips CDI met Zelda game en een Amiga500 met HDD en dergelijke.

Omdat ik niet veel ruimte heb, ben ik maar eens emu's enzo gaan verzamelen en ik moet zeggen ik ben al een heel eind!

Nog andere retro-gamers, die het allemaal op de PC doen ?? Zo ja, wat heb je allemaal al ?? Als er interesse is zal ik eens een lijstje maken van wat ik inmiddels al heb verzameld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Als er interesse is zal ik eens een lijstje maken van wat ik inmiddels al heb verzameld.
Als je toevallig interesse hebt in de spullen die op pagina vier aan bood, mail me dan ff :) Ik wil nog steeds af van mijn retro PC spul...

heerlijk ergens de komende dagen ga ik het ene na het andere pakketje binnen krijgen met snes en nes games.

En alligato zal binnenkort wel een doos op de post doen (of heeft ie misschien al gedaan) met mijn snes erin en een lading nes en snes games.

Zelfs mijn favorite game zoals Rock & Roll racing en syndicate heb ik al weten te winnen op ebay (-:

Kan niet wachten zogauw de spullen binnekomen maak ik foto's voor uw allen

[sneaky mode] mensen die voor mij nog wat spellen hebben waar ze vanaf willen (-; [/sneaky mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Semmy:
Kijk ff op m'n website onder Retro Gaming -> Trade List... Daar staan een paar SNES games waar ik wel vanaf wil... Tegen een symbolisch bedrag zeg maar :) (En dan bedoel ik ook "heel symbolisch" inzoverre dat 't niets voor stelt :))...

[ Voor 9% gewijzigd door Liegebeest op 28-11-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank u dank u je bent tegek (-:

_/-\o_ _/-\o_

je hebt misschien wel zometeen mail als er iets bij zit wak nog niet heb of wil hebben (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier mijn eerste paar games die ik binnen kreeg afgelopen dagen.

Denk er aub om ben net een week of 2 bezig (-:

Godzilla voor nes en Swords and Serpents
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kelde354/GodSwo.JPG

Hier voor de snes
Donky Kong (helaas zonder tray)
Super Turrican
Super mario all stars
Fzero
Mega Man X
Paperboy 2

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kelde354/1st.JPG

Verder heb ik ook Super mario world 2 Yoshi's Island in doos met boekje binnen.
Maar had geen zin om nogmeer foto's te maken (-;

Krijg de komende week en volgende week nog binnen
Rock & Roll racing (doosje en boekje)
Syndicate (doosje en boekje)
Nba Live 95 (doosje en boekje)
Fatal Fury 2 (doosje en boekje)
Cannon Fodder (doosje en boekje)
Super gameboy (doosje en boekje)
Populous (doosje en boekje)
en voor de nes
Super mario 3 (doosje en boekje)

Natuurlijk maak ik er ook foto's van
de slechste verpakking die ik momenteel heb is eigenlijk paperboy2
en van wat ik op de foto's zag van de andere spullen die ik nog binnenkrijg
zal paperboy2 de slechste blijven (-:

En nu na te gaan dat dit het begin is
Had bijna voor 200 dollar final fantasy 2 en 3 gekocht in mint condition maar ik moest overwerken en kwam dus net te laat thuis )-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb van mijn opa en oma een extratje gekregen voor de decembermaand dus heb eindelijk weer eens wat kunnen kopen:

En het zijn een paar N64 games geworden :P

Banjo kazooi USA
Snowboard kids JAP
Starwars roque squadron PAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Binnen gekomen, jammer genoeg is de doos niet meer in zo'n goeie staat aan de achterkant en mist de inlay (kwam hem tegen 10 min voor het einde van de veiling dus geen tijd om nog vragen te mailen ... zul je altijd zien), maar goed het is er weer 1 voor op de plank.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/DCP_3335%20(Small).JPG

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meSmooth
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-05-2020
Ik weet niet of dit hier mag maar toch post ik et ff

Ik heb een advertentie gezet op het V&A gedeelte van deze site. Het gaat om de volgende zaken:

==================
1 NES + aansluitkabels

- 2 controllers
- Spel: Mission Impossible + doosje + boekje
- Spel:JVC: Star Wars + doosje + boekje
- Spel: Ducktales 2 + doosje
- Spel: Kirbys adventure + doosje
- Spel: Disneys The lion King + doosje
- Spel: Turtles 2: The arcade game + boekje
- Spel: Power Blade + Boekje
- Spel: Super Mario Bros 3 + Doosje
- Gamegenie + Boekje

Foto @ http://home.planet.nl/~dewekker63/nintendo.jpg

1 Gameboy (originele) + lichnet adapter

- Spel: NBA jam
- Spel: Tetris
- Spel: Mortal kombat 3
- Spel: Micro Machines
- Spel: Jimmy Connors Tennis
- Spel: Super Mario Land
- Spel: F1 Pole position
- Vergrootglas met ingebouwde verlichting (zonder batterijklepje maar werkt perfect)

Foto @ http://home.planet.nl/~dewekker63/gaameboy.jpg

1 maal Megaduck handheld (Schermpje is ontblood maar werkt perfect)

- Spel: 4 in 1 cartridge "Creatronic"
=========================

Miisschien wat voor m'n mede verzamelaars, moet hellaas weg wegens trouble in money/parentsland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:27
ik heb voor de nintendo 8 bits (NES) nog zo'n vage emulator, geeft je de mogelijkheid om amerikaanse spellen te spelen :P. Ik kreeg dit op me verjaardag toendertijd, ik kreeg dr ook een spel bij iets met GUN :P
De hele zooi ligt beneden, heb niet zo'n zin om te kijken hoe het heet :)
Ik vind super mario bros 3 echt super vet, spel was echt vet leuk.
Duckhunt was ook wel kewl, met pistool natuurlijk :P. Nog een spel was vet, kon je met z'n 2e doen. Je was een robot in de toekomst en moest alles kapot knallen met van die vage geweren, ook super gaaf. Ik ga het maar weer eens opsporen allemaal :P. Het enige nadeel van de NES was dat je de apdapter er elke keer uit moest halen als je klaar was met spelen, anders brande hij door :P (dit vergat ik dus alltijd O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87194

Laatste aankoop:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/Wazzupman/naamloos.bmp

Perfecte staat _/-o_

Het valt mij op dat er nauwelijks interesse is voor deze Zelda? Er wordt nooit over gepraat, terwijl dit toch 1 van de beste Zelda spellen is.

Edit: plaatje doet het weer

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 87194 op 05-12-2003 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Anoniem: 87194 schreef op 05 december 2003 @ 10:09:
Laatste aankoop:

[afbeelding]

Perfecte staat _/-\o_

Het valt mij op dat er nauwelijks interesse is voor deze Zelda? Er wordt nooit over gepraat, terwijl dit toch 1 van de beste Zelda spellen is.
Je plaatje doet het niet. :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanitas schreef op 05 december 2003 @ 10:24:
[...]

Je plaatje doet het niet. :?
Klopt :/ Ik zal um FF anders neerpleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste aankoop:

[afbeelding]

Perfecte staat _/-o_

Ik heb de DX versie van dat spel dus zeg maar de gameboy color versie, ik vind het een van de beter zelda games eigenlijk.

Gister nog wat leuks gekregen 3 NES games waaronder bayou billy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Bayou Billy .... omg wat een moeilijke game is dat, niet te zuinig! (of ik suck te hard :X )

Maar die Zelda is inderdaad erg vet, zou em ook graag nog willen hebben, maar de enige prijzen die me aanstaan zijn voor duitse versies en daar wordt je ook niet gelukkig van.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:03

Tarin

Just plain weird.

Laatste aankoop:

[afbeelding]

Perfecte staat _/-o_

_o_

Ik heb hem een paar jaar geleden van iemand overgenomen (zonder boekje en doosje), maar had hem daarvoor echt he-le-maal grijsgespeeld.. kon hem van m'n oom lenen.

Een tijdje geleden heb ik de DX-versie gekocht, nieuw (alleen doosje was iets minder mooi..)

M'n Zelda-verzameling tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=17050&format=full&ext=.jpg

Mis alleen de LTTP nog, en de doosjes en boekjes van Zelda, Zelda II en LA.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TAG_Speedy schreef op 05 december 2003 @ 12:07:
Bayou Billy .... omg wat een moeilijke game is dat, niet te zuinig! (of ik suck te hard :X )

Maar die Zelda is inderdaad erg vet, zou em ook graag nog willen hebben, maar de enige prijzen die me aanstaan zijn voor duitse versies en daar wordt je ook niet gelukkig van.
Tís inderdaad wel een tering moeilijke game maar ik vind de afwisseling tussen de contoller en de zapper wel erg leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 17:20
Onlangs heb ik een witte Saturn met het spel Grandia gekocht op ebay voor ongeveer 80 euri. Geen slechte koop dacht ik zo :) Helemaal compleet met manual, doos, etc...

Afbeeldingslocatie: http://www.ncsx.com/ncs1103/whitestn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rpgclassics.com/shrines/psx/grandia/images/saturnbox.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Eindbaas op 05-12-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wouter76 schreef op 05 december 2003 @ 13:18:
Onlangs heb ik een witte Saturn met het spel Grandia gekocht op ebay voor ongeveer 80 euri. Geen slechte koop dacht ik zo :) Helemaal compleet met manual, doos, etc...

[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker niet ik wil zelf ook nog een keer een witte, die dingen zijn zoveel mooier dan die saaie zwarte versies, en een 4in1 pro action replay cart kleurt er ook netjes bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
Ja, maar ik vind mijn zwarte Dreamcast (Sports edition) dan wel weer mooier als m'n witte Dreamcast :P

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/joe_news_inc/Dreamcast-SportsPack.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Eindbaas op 05-12-2003 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wouter76 schreef op 05 december 2003 @ 15:00:
Ja, maar ik vind mijn zwarte Dreamcast (Sports edition) dan wel weer mooier als m'n witte Dreamcast :P

[afbeelding]
Kan me wel mooiere dreamcasts voor de geest halen zoals de seaman dreamcasts, en dan boven alles de mazoira dreamcast :P

Afbeeldingslocatie: http://members.aol.com/hkt3000/mdc2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.aol.com/hkt3000/mdc1.jpg

Staat er een op ebay.de heeft nog 9 dagen te gaan en staat nu al op 600 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tarin schreef op 05 december 2003 @ 12:49:
[...]

_o_

Ik heb hem een paar jaar geleden van iemand overgenomen (zonder boekje en doosje), maar had hem daarvoor echt he-le-maal grijsgespeeld.. kon hem van m'n oom lenen.

Een tijdje geleden heb ik de DX-versie gekocht, nieuw (alleen doosje was iets minder mooi..)

M'n Zelda-verzameling tot nu toe:

[afbeelding]

Mis alleen de LTTP nog, en de doosjes en boekjes van Zelda, Zelda II en LA.
_/-\o_

Kwil ook een digitale camera ;)

Mijn Zelda verzameling tot nu toe:

Zelda 1 (grijze cart)
Zelda II (goud, compleet)
Zelda : A Link to the past (US compleet, wel player's choise :/ )
Zelda : Ocarina of Time (compleet)
Zelda : Majora's Mask (compleet)
Zelda : The Wind Waker (limited edition)
Zelda : Link's Awakening (compleet)
Zelda : Link's Awakening DX (compleet)
Zelda : Oracle of Seasons (compleet)
Zelda : Oracle of Ages (compleet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Laatst online: 09:39
STIMPPYYY schreef op 04 december 2003 @ 23:12:
ik heb voor de nintendo 8 bits (NES) nog zo'n vage emulator, geeft je de mogelijkheid om amerikaanse spellen te spelen :P.
Was dat niet zo'n convertor dat je kleinere (bootlegged)cardridges erop kon doen?
Zo een had ik namelijk en een hoop chinese spellen (220in1 met 10keer dezelfde spellen alleen net iets anders enzo en wat games die hier nooit of heel laat pas uitgekomen zijn).
. Nog een spel was vet, kon je met z'n 2e doen. Je was een robot in de toekomst en moest alles kapot knallen met van die vage geweren, ook super gaaf.
was dat niet probotector ? dat spel heb ik namelijk extreem veel gespeeld vroeger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Onlangs heb ik een witte Saturn met het spel Grandia gekocht op ebay voor ongeveer 80 euri. Geen slechte koop dacht ik zo Helemaal compleet met manual, doos, etc...
woot mooie koop! alleen heb je volgens mij niet zo bijster veel aan Grandia, aangezien het nogal taal-intensief is en buiten japan alleen op de psx is uitgebracht :(
Ik zou zeggen, koop wat 2D shoot 'em ups, er zijn er bergen van uitgebracht in japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
AntiPasta schreef op 05 december 2003 @ 21:58:
[...]

woot mooie koop! alleen heb je volgens mij niet zo bijster veel aan Grandia, aangezien het nogal taal-intensief is en buiten japan alleen op de psx is uitgebracht :(
Ik zou zeggen, koop wat 2D shoot 'em ups, er zijn er bergen van uitgebracht in japan.
Juist! Dat is mijn favoriete type spel, al vanaf m'n eerste MSX (zie avatar) ben ik verslingerd aan shmups :)

Grandia is leuk voor de collectie en idd. onspeelbaar voor mij vanwege dat vele japanees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
Anoniem: 5577 schreef op 05 december 2003 @ 15:39:
[...]

Kan me wel mooiere dreamcasts voor de geest halen zoals de seaman dreamcasts, en dan boven alles de mazoira dreamcast :P

[afbeelding]

[afbeelding]

Staat er een op ebay.de heeft nog 9 dagen te gaan en staat nu al op 600 euro :X
Je hebt helemaal gelijk, maar mijn geld is ook niet oneindig... Dus een Sports Edition vind ik alweer leuk genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542

Weet iemand een site of winkel of what ever! Waar ik nog aan een copy box kan komen voor de snes. Het liefst een wildcard dx 32m. Ik had er een paar jaar geleden een maar die heb ik met mijn stomme kop verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542 schreef op 06 december 2003 @ 12:21:
Weet iemand een site of winkel of what ever! Waar ik nog aan een copy box kan komen voor de snes. Het liefst een wildcard dx 32m. Ik had er een paar jaar geleden een maar die heb ik met mijn stomme kop verkocht!
Maak je enkel nog kans op via sites zoals marktplaats, want op ebay worden ze meteen verwijderd omdat het illegaal is.

Lokale gameshop hier heeft nog een 32m no-name copybox staan met paar dozen vol met games voor 180e maar verder al heel lang niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

heb vorige week een amerikaanse snes gekocht via ebay.
Maar nu heb ik iss deluxe voor de europese snes,en nu werkt deze er niet op.
Ik heb ook al zo'n converter gekocht bij lik-sang weg,maar nu geeft het spel aan dat deze niet geschikt is voor deze console.
Nu is mijn vraag of hier nog een andere mogelijkheid voor is om het spel te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja een europese snes kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zo'n reactie zit ik niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702 schreef op 06 december 2003 @ 15:30:
[...]

Maar helaas wel je enige optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702 schreef op 06 december 2003 @ 15:30:
[...]

Zoiets zeg ik niet om je te jennen ofzo.

Maar wat ik nog weet van toen ik er nog volop mee bezig was is dat het makkelijker is om usa spellen op een eu console aan de praat te krijgen als andersom.
En voor 25 euro heb je al een goeie eu snes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

da's dan best wel jammer.Gelukkig is dat het enigste spel wat europees is,de rest van de spellen wat ik heb is amerikaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SilverBolt heb je ook de naam van die gameshop! of een URL zou erg mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Ik heb nog een Profighter X te koop mail maar als je intresse hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb je gemailed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89542 schreef op 06 december 2003 @ 19:28:
SilverBolt heb je ook de naam van die gameshop! of een URL zou erg mooi zijn :)
Gameshop twente

www.gameshoptwente.nl

Zitten 2 bakken met diskettes bij en een aardig vergeelde snes, ik zou d'r geen 180e voor overhebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

ach ja, die copybox hadden ze ook mee naar de HCC dagen, kostte daar 150 euro (van de vergeelde snes of bakken diskettes heb ik echter niets gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik heb nog een snes + games e.d.
mail maar even. (er staat ook nog een post van in dit topic, op pagina 3...)
als je de instellingen niet hebt veranderd natuurlijk :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vraag kun je aan een super wildcard zijn serial number zien hoeveel mb hij is? Mischien staat er dan wel in het serial number 24 of 32!

Weet iemand dit? Of als je een wilcard hebt wil je dan even op de serial kijken!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 89542 op 08-12-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Anoniem: 89542 schreef op 08 december 2003 @ 14:31:
Een vraag kun je aan een super wildcard zijn serial number zien hoeveel mb hij is? Mischien staat er dan wel in het serial number 24 of 32!

Weet iemand dit?
Nee, het serienummer zegt niets over het geïnstalleerde geheugen. Wel is het aanwezige BIOS versienummer bepalend (i.c.m. met de ASIC) voor de maximale geheugenomvang. In iedere Wild Card kun je zien hoeveeel geheugen geïnstalleerd is door hem aan te sluiten. Probeer ook de diagnose util te draaien om te zien of het geheugen niet brak is!

Als je een Japanse SNES, dus een Super Famicom gebruikt, heb ik ook nog wel een Game Doctor SF6 of SF7 voor je te koop. Beiden met tenminste 32Mbit.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt!

Nee ik gebruik geen jap snes! Sterker nog ik moet ook nog een snes hebben maar daar zijn er zat 2de hands van te koop.Zal ik maar eerst ff dat ding aansluiten voordat ik hem koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Die copybox knakker vertelde bij de HCC dagen dat dat ding maar 16 MB was. Zaten wel 2 diskette bakken bij dat ik zag. Echter geen vergeelde SNES.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GolbeZeromus schreef op 08 december 2003 @ 20:23:
Die copybox knakker vertelde bij de HCC dagen dat dat ding maar 16 MB was. Zaten wel 2 diskette bakken bij dat ik zag. Echter geen vergeelde SNES.
De zaak die het verkocht kennende zullen ze die wel los verkocht hebben.
Die lui verkopen alles wat ze maar kunnen voor vaak belachelijke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
#*($&)#$ ik moet van dat eBay weg blijven (laat em blocken in m'n firewall :)), deze komt mijn kant op:

Afbeeldingslocatie: http://i15.ebayimg.com/02/i/01/06/9f/7b_1.JPG

Dus binnenkort een unboxed Saturn in de aanbieding :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Heheh :) EBay kan gevaarlijk zijn, niet? :9

Gelukkig _heb_ ik gewoonweg geen geld, dus ik kan ook niets te veel uitgeven aldaar... Alles gaat nu gewoon op aan de rekeningen *sniff*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ja, zo is het best gevaarlijk (wou geen geld meer uitgeven deze maand), maar ik moest een Saturn in doos hebben. Deze was voor een redelijke prijs te koop en ik hoop door verkoop van mijn huidige Saturn er dan ook weinig op toe te hoeven leggen.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ ARI3 Ik heb eventueel wel intresse! Kan geen e-mail adres van je vinden! Weet je zeker dat ze het aleen op een jap snes doen? Mischien ook wel op een USA snes?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 89542 op 09-12-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[niet opvallende hint]

Speedy mail mij over die saturn
ben al tijden opzoek
en i dont care about boxed ofniet das allen belangrijk bij mijn snes

[/niet opvallende hint]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Anoniem: 89542 schreef op 08 december 2003 @ 23:21:
@ ARI3 Ik heb eventueel wel intresse! Kan geen e-mail adres van je vinden! Weet je zeker dat ze het aleen op een jap snes doen? Mischien ook wel op een USA snes?
Ik denk dat ie niet past op een Amerikaanse SNES. Er was namelijk een versie speciaal voor de Amerikaanse SNES van de Game Doctor SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog steeds intresse!! Maar zo praten gaat een beetje moeilijk. Dit is mijn email/msn adres soul2soul112@hotmail.com Kunnen we even over de prijs etc... praten heb wel oog voor die sf7.

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

woohoo zojuist Metal Head en Star Wars Arcade (32X) gewonnen op Ebay, en ook nog Parodius Deluxe voor de Saturn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Laatste aankoop:

[afbeelding]

Perfecte staat _/-o_

Die heb ik ook alleen dan de DX versie, ook in perfecte staat _/-\o_ (does en boekje)

Nog even en ik heb alle zelda games officieel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zit het om import games op een saturn te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Anoniem: 63800 schreef op 12 december 2003 @ 13:26:
Hoe zit het om import games op een saturn te spelen?
Veel werk... Goedkoper en makkelijker om een tweede Saturn te kopen op ebay ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33055

vandaag binnengekomen

sonic 3d flickies island

met doosje maar wel jammer genoeg zonder manual,

wil wel een foto posten, maar de batterijen van m'n camera zijn leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ari3 schreef op 12 december 2003 @ 21:24:
[...]

Veel werk... Goedkoper en makkellijker om een tweede Saturn te kopen op ebay ofzo...
Veel werk my ass, gewoon een 4in1 pro action replay kopen bij lik-sang voor 20e en je kunt alle imports spelen uit de hele wereld en je hebt meteen een 4mb savecard en een 4 mb rampack in een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Anoniem: 5577 schreef op 13 december 2003 @ 09:20:
[...]

Veel werk my ass, gewoon een 4in1 pro action replay kopen bij lik-sang voor 20e en je kunt alle imports spelen uit de hele wereld en je hebt meteen een 4mb savecard en een 4 mb rampack in een.
Die 4-in-1 dingen booten wel import maar lossen niet het PAL/NTSC timing probleem op. Wanneer je een NTSC spel op een PAL Saturn draait dan loopt het beeld en geluid bij filmpjes niet synchroon. Hiervoor moet de Saturn opengemaakt en aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
[fout]

[ Voor 96% gewijzigd door ari3 op 13-12-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68410

Gisteravond mijn nieuwe aanwinst opgehaald, een atari 2600. Toen ik de verkoper vertelde dat ik een kleine verzamelaar ben, stond hij binnen 5 minuten weer naast me met een videopac en een msx. Ik had helaas niet genoeg geld voor beiden, dus ik heb maar voor de videopac gekozen.

Beiden consoles voor ieder 17,50

Atari 2600 (in perfecte staat)
- joystick
- 8 spellen (Asteroids, Desert Falcon, Radar Lock, Road Runner, Pole Position, Moon Patrol, MS. Pac Man, Defender II)

Videopac G7000 (in goede staat)
- 6 spellen

Vandaag dus lekker aan het retro-gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

ik heb zonet nog een amiga spel gevonden, met doos
"muds" 2diskettes en een boekje

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 13-12-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag 2 juweeltjes gevonden:

Megaman 3 en shadow warrior voor de NES beiden MINT met doos,handleiding,en elk zo'n zwarte nintendo hoes er omheen zelfs het piepschuim zat nog in de verpakking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ ARI3 Wil je die SF7 nog kwijt? Laat het me FF weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk en kwijl mensen ;) mijn Zelda verzameling op foto:

Klikken krengen :P

http://members.lycos.nl/Wazzupman/Zelda%2001.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 87194 op 14-12-2003 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Anoniem: 89542 schreef op 14 december 2003 @ 10:42:
@ ARI3 Wil je die SF7 nog kwijt? Laat het me FF weten!
Net even geïnventariseerd wat ik nog aan backup toestellen te koop heb:
  • Super Magic Drive 16M, geen diskdrive, wordt aangesloten op de parallelpoort van de PC. Kan ook Master System spellen spelen. Werkt alleen op MegaDrive/Genesis model 1. EUR 75.
  • Game Doctor SF3 16M, ingebouwde diskdrive. Werkt alleen i.c.m. een Aziatische Super Famicom. EUR 50.
  • Game Doctor SF6, 32M ingebouwde diskdrive en parallele poort link. Werkt alleen i.c.m. een Aziatische Super Famicom. EUR 75.
  • Game Doctor SF7, 32M ingebouwde diskdrive en parallele poort link. Heeft tevens een DSP (backups van Mario Kart en Pilotwings kunnen dus gespeeld worden). Werkt alleen i.c.m. een Aziatische Super Famicom. EUR 100.
  • Super Famicom DRAM adapter voor Multi Game Doctor 2, inclusief 256KB SRAM. EUR 10.
  • Multi Game Doctor (I) 2M + adapter voor PC Engine + diskdrive interface. Heeft een externe diskdrive nodig, maar is verder compleet en werkend. EUR 150.
Wanneer je interesse hebt, mail bemani99 /\T hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Wanneer je een NTSC spel op een PAL Saturn draait dan loopt het beeld en geluid bij filmpjes niet synchroon. Hiervoor moet de Saturn opengemaakt en aangepast worden.
Dat valt reuze mee hoor, ik merkte het verschil pas toen ik daadwerkelijk mijn Saturn naar 60hz soldeerde (overigens erg makkelijk, zelfs met een soldeerpistool met daaraan een 3mm punt 8)7 ). Nu wil ik natuurlijk niet meer terug :)
Gelukkig heb ik nog een andere Saturn voor de weinige PAL-optimized spellen die ik heb (Baku Baku, PD Saga demo, Duke 3D en nog wat).

Als je een model 1 Saturn hebt (met die ovale knoppen) is de 60hz mod heel simpel, gewoon openmaken, alles eruithalen en dan aan de onderkant van het mobo naar 'JP1' zoeken, dat zijn gewoon 2 punten die je aan elkaar moet solderen... misschien kan het zelfs wel met potlood >:)
Bij een model 2 is het wat moeilijker daarentegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 20:51

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Anoniem: 87194 schreef op 14 december 2003 @ 11:51:

Je mist nog een bonus disc (8>

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga er wel achter komen zogauw ik mijn saturn heb.

Dan zie ik wel hoe makkelijk of moeilijk het word (-;

1 ding is zeker ik ga veel lol aan crusader no remorse beleven voor de saturn.
Deze game krijg ik trouwens volgende week NIEUW binnen voor nog geen 5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Copycat schreef op 14 december 2003 @ 15:29:
[...]

Tevens mist de remake van de eerste Zelda voor de Super Famicom die alleen in Japan via het Satellite System op een memory card te downloaden was. Is nu BIG $$$ waard als je die nog hebt!

Ik zie ook de CD-I versies niet, maar ja, die zuigen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Copycat schreef op 14 december 2003 @ 15:29:
[...]

die komt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 87194 op 14-12-2003 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op 14 december 2003 @ 15:30:
Ik ga er wel achter komen zogauw ik mijn saturn heb.

Dan zie ik wel hoe makkelijk of moeilijk het word (-;

1 ding is zeker ik ga veel lol aan crusader no remorse beleven voor de saturn.
Deze game krijg ik trouwens volgende week NIEUW binnen voor nog geen 5 euro
Ik verzeker je dat je er geen lol aan gaat beleven dat spel was op de pc super maar de saturn versie is niks anders dan een trieste port die helemaal onbestuurbaar is en er niet uitziet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben benieuwd.

IK heb er erg erg erg veel tijd aan besteed op de pc.
En daar krijg ik em helaas niet meer aan de praat dus vandaar dat ik hoop dat ie speelbaar is op de saturn

wat zijn trouwens nogmeer leuke games voor saturn.

Want heb mega man X3 en destruction derby al liggen

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 14-12-2003 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 87194 schreef op 14 december 2003 @ 11:51:

Mijn zelda 2 ziet er gelukkig (doosje + manual) ietsie beter uit, wel leuke verzameling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op 14 december 2003 @ 20:01:
[...]

Mijn zelda 2 ziet er gelukkig (doosje + manual) ietsie beter uit, wel leuke verzameling :)
Jah dat is erg jammer......maar goed, ik heb um ( in 1994) 2e hands gekocht, en toen zag ie er al niet meer zo geweldig uit.

Mocht ik ooit nog tegen een mooiere versie aanlopen, dan gaat ie zeker aangeschaft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Anoniem: 63800 schreef op 14 december 2003 @ 19:58:
Ik ben benieuwd.

En daar krijg ik em helaas niet meer aan de praat dus vandaar dat ik hoop dat ie speelbaar is op de saturn

Van wat ik zelf bezit vind ik eigenlijk alleen Saturn Bomberman de moeite waard, die game is gewoon grandioos en als ik ooit is 2 multitaps vindt (1 is ook al genoeg ;)) en een paar controllers dan mooi met 8 man spelen. Heb het op de Game On gespeelt toen in Tilburg en dat was echt vet :)
Ow en Virtua Cop 2 vind ik ook wel grappig om te spelen, maar daar heb je dus wel een gun bij nodig en als je dat samen moet aanschaffen denk ik dat het kwa prijs/fun gehalte niet zo intressant meer is, misschien wel in combinatie met zo'n nepgun die je ook op je PSX kan aansluiten en je voor een tientje kan kopen. (dan ga ik ervan uit dat je het ding hebt om te spelen, ik zelf heb em als verzamelstuk en dan wil je natuurlijk de Sega gun :))

[ Voor 25% gewijzigd door Speedy op 14-12-2003 21:27 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800 schreef op 14 december 2003 @ 19:58:
Ik ben benieuwd.

Alle shooters die je maar kunt vinden, alle sonic games zoals sonic jam ach the list is endless vind ikzelf :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.