Goeie oude (retro) consoles deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.252 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:34
Van wat ik zelf bezit vind ik eigenlijk alleen Saturn Bomberman de moeite waard, die game is gewoon grandioos en als ik ooit is 2 multitaps vindt (1 is ook al genoeg ) en een paar controllers dan mooi met 8 man spelen. Heb het op de Game On gespeelt toen in Tilburg en dat was echt vet
:) 'k Heb'm op de Anime 2003 conventie gespeeld en inderdaad: het wordt niet veel mooier dan dat! We hadden daar maar zes controllers (wat een wirwar van kabels opleverde), maar we trokken wel veel bekijks!

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

Mijn Saturn favorieten:

-Street Fighter Alpha 2 (of Zero 2)
-Nights into Dreams (wel met de 3D controller)
-Sonic Jam
-Galactic Attack/Layer Section
-Baku Baku
-Panzer Dragoon 1/Zwei/Saga (vooral de laatste, maar die is ERRUG duur)
-Sega Rally
-Bust-a-move 3
-Radiant Silvergun (maar die is nog duurder, tussen $100-$200) 8)7 )

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 15 december 2003 @ 15:29:
Mijn Saturn favorieten:

-Street Fighter Alpha 2 (of Zero 2)
-Nights into Dreams (wel met de 3D controller)
-Sonic Jam
-Galactic Attack/Layer Section
-Baku Baku
-Panzer Dragoon 1/Zwei/Saga (vooral de laatste, maar die is ERRUG duur)
-Sega Rally
-Bust-a-move 3
-Radiant Silvergun (maar die is nog duurder, tussen $100-$200) 8)7 )
Paar mooie aanvullingen zijn clockwork knight 1+2, rayman Virtua cop 2, virtua racing en GT24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 16:07:
[...]

Paar mooie aanvullingen zijn clockwork knight 1+2, rayman Virtua cop 2, virtua racing en GT24.
Virtua Racing? Dat kun je niet menen... die is echt heel brak op de Saturn. Werd overgezet door Time Warner Interactive en niet door Sega zelf. Dat merk je echt wel.
Mijn Saturn favourieten:
  • Super Puzzle Fighter IIX
  • Radiant Silvergun _/-\o_
  • Gunbird
  • Silhouette Mirage
  • Dodonpachi
  • Tengoku Paradise
  • Yakyuuken Special O+
  • Pocket Fighter
  • Jikkyou Oshaberi Parodius
  • Sexy Parodius
  • Hanagumi Taisen Columns
  • Strikers 1945 II

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 15 december 2003 @ 20:20:
[...]

Virtua Racing? Dat kun je niet menen... die is echt heel brak op de Saturn. Werd overgezet door Time Warner Interactive en niet door Sega zelf. Dat merk je echt wel.
Mijn Saturn favourieten:
  • Super Puzzle Fighter IIX
  • Radiant Silvergun _/-\o_
  • Gunbird
  • Silhouette Mirage
  • Dodonpachi
  • Tengoku Paradise
  • Yakyuuken Special O+
  • Pocket Fighter
  • Jikkyou Oshaberi Parodius
  • Sexy Parodius
  • Hanagumi Taisen Columns
  • Strikers 1945 II
Ik zie dat meneer smaak heeft :9
En een dikke zak met geld of een grote stapel kopietjes ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Eindelijk binnen, nog een consoledoos te gaan (PSX), mooie doos voor m'n Saturn (moest de console er ook bij kopen maar vooruit).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/DCP_3342%20(Small).JPG

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 18 december 2003 @ 17:01:
Eindelijk binnen, nog een consoledoos te gaan (PSX), mooie doos voor m'n Saturn (moest de console er ook bij kopen maar vooruit).

[afbeelding]
Netjes speedy.

Vandaag eindelijk weer wat gratis spulletjes gekregen , een Mothership contreoller voor de NEs met doos en handleiding en 3 promotionele x-box badges :P

En net op ebay gremlins 2 voor de nes gewonnen mooi mint in box :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 18:05 ]

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

was vandaag bij Nedgame in Enschede, Gigawing voor de DC gekocht voor 15e en Mario Kart Advance, Japanse versie nieuw voor slechst 20e :D

Best wel hardcore personeel daar, ze zaten SF3 3rd Strike op de DC te spelen toen ik daar binnenkwam _/-\o_

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

• Speedy
AntiPasta schreef op 18 december 2003 @ 21:32:
Best wel hardcore personeel daar, ze zaten SF3 3rd Strike op de DC te spelen toen ik daar binnenkwam _/-\o_
Dat doen ze heel de dag, ALTIJD als je daar komt spelen ze een 2D beat em up. Hetzij SF3, hetzij KOF maar iets in die geest zit wel in de console daar, heb nog nooit een ander type spel gezien :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 18 december 2003 @ 21:49:
[...]

Dat doen ze heel de dag, ALTIJD als je daar komt spelen ze een 2D beat em up. Hetzij SF3, hetzij KOF maar iets in die geest zit wel in de console daar, heb nog nooit een ander type spel gezien :)
Klopt ik ben erg goed bevriend met beiden, en ze spelen bijna altijd SF3 third strike, ik speel af en toe wel eens een potje mee, nou winnen is not done tegen hen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

ze hadden zelf ook wel een verhitte discussie omdat 1 gast de hele tijd verloor... ik dacht, oeh dat wordt matten :)

Affijn, wat kwam er vandaag met de post:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/parodius.jpg

Parodius Deluxe Pack, voor de schappelijke prijs van 6.50 pond inclusief verzending :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 19 december 2003 @ 11:47:
ze hadden zelf ook wel een verhitte discussie omdat 1 gast de hele tijd verloor... ik dacht, oeh dat wordt matten :)

Affijn, wat kwam er vandaag met de post:
[afbeelding]

Parodius Deluxe Pack, voor de schappelijke prijs van 6.50 pond inclusief verzending :)
Ow dat gebeurt ook regelmatig anti dat men ff een paar meppen uitdeeld ;)
Ken die 2 niet anders dan dat ze af en toe vriendschappelijk ruzie hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 21:49:
[...]

Ik zie dat meneer smaak heeft :9
En een dikke zak met geld of een grote stapel kopietjes ;)
Nou, Radiant Silvergun, Yakyuuken Special en Dodonpachi zijn kopieetjes, maar de rest heb ik gewoon origineel. Als ik Radiant Silvergun voor 5000 Yen kan pakken dan doe ik dat. Maarja, zie ze nog niet heel veel voor die prijs. Yakyuuken kan ik nieuw krijgen voor 6000 Yen, maar is toch wel prijzig voor dat type spel...

Toen ik nog studeerde kopieerde ik bijna alles. Ik ben nu alles wat echt goed (of echt goedkoop :9 ) is origineel aan het kopen.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ARI3 Wil je die SF7 nog kwijt? Ik heb je gemailed maar heb nog geen antwoord van je terug gehad! Kan wat mis zijn gegaan! mijn e-mail soul2soul112@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
edit: excuus, niet mijn mening/bericht

niet uitgelogd, dom dom dom :(

[ Voor 89% gewijzigd door cornelixnootje1 op 20-12-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
zie boven

[ Voor 95% gewijzigd door cornelixnootje1 op 20-12-2003 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op 20 december 2003 @ 18:58:
Weg met die negatieve Silverbolt. Hij probeert alles en iedereen te tackelen. Maar het is juist hij die die zielige copietjes opstuurt aan klanten in plaats van originelen. Dat is pas achterbaks. Wie is er nu zielig?
wat loop jij nou kinderachtig te doen????

ga ergens anders een forum verzieken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

inderdaad, wat is dat voor gebitch. Nooit wat negatiefs gehoord van Silverbolt, en evenmin van kopietjes die hij zou opsturen. Top gozer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 21:37:
ARI3 Wil je die SF7 nog kwijt? Ik heb je gemailed maar heb nog geen antwoord van je terug gehad! Kan wat mis zijn gegaan! mijn e-mail soul2soul112@hotmail.com
Ik heb zojuist gemaild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 20 december 2003 @ 20:38:
inderdaad, wat is dat voor gebitch. Nooit wat negatiefs gehoord van Silverbolt, en evenmin van kopietjes die hij zou opsturen. Top gozer :)
Thnx anti , ik snap trouwens ff niet waar dit verhaaltje over gaat maargoed ;)

fijn dat GOT het trouwens eindelijk weer doet

Lang leven koopzondag trouwens, bij de nedgam zelda oracle of seasons gehaald voor 18,99 en gargoyel quest mooi compleet voor de gameboy classic voor 10e :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2003 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand trouwens nog wat andere games bruikbaar met de zapper op nes en voor de superscope

Buiten de 6 in 1 en duckhunt na natuurlijk want die heb ik al (-;

Ow heb hier trouwens nog een 8bit godzilla met boekje liggen.
Moet de brief van ebay nog binnenkrijgen dus misschien iemand hier (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 15:59:
weet iemand trouwens nog wat andere games bruikbaar met de zapper op nes en voor de superscope

Voor de NES heb je in elk geval nog Balloon Fight en Gunsmoke o.i.d.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 december 2003 @ 15:59:

NES:
  • Gumshoe (erg leuk!)
  • Hogan's Alley
  • The Adventures of Bayou Billy
  • Opeartion Wolf (bestaat mischien geen PAL versie van)
  • Wild Gunman
SNES:
  • Yoshi's Safari
  • Battle Clash (heet Super Bazooka in Japan)
  • Metal Combat: Falcon's Revenge
  • Tin Star
  • X-Zone
  • Terminator 2: The Arcade Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
ari3 schreef op 21 december 2003 @ 16:47:
[...]

NES:
  • Gumshoe (erg leuk!)
  • Hogan's Alley
  • The Adventures of Bayou Billy
  • Operation Wolf (bestaat mischien geen PAL versie van)
  • Wild Gunman
SNES:
  • Yoshi's Safari
  • Battle Clash (heet Super Bazooka in Japan)
  • Metal Combat: Falcon's Revenge
  • Tin Star
  • X-Zone
  • Terminator 2: The Arcade Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
zie boven/onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Operation Wolf is wel degelijk een PAL versie van , heb hem vroeger vaak genoeg van een vriend geleend, zou hem ook erg graag weer terug willen ooit.

Bayou Billy is denk ik wel de leukeste game voor de zapper naast duckhunt, gewoon omdat de level afwisseling tussen controller en zapper zo leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank jullie allen voor de snelle replies

nu maar hopen dat ik ze ergens op ebay een keer tegen kom (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ga ik mijn nieuwe Atari Jaguar ophalen met Theme Park voor mijn verjaardagscadeau :+ (ik was gisteren jarig). Verder nog meteen 2 Jaguar spellen op ebay gewonnen: Iron Soldier + Checkered Flag voor 4,50e voor ieder. Ik las dat Checkered Flag een enorm kut spel is, maar ik kom al zo weinig spellen tegen van de Jaguar, dat ik hem maar ook gekocht heb. Alle spellen en console zijn in doos + boekjes.

En trouwens, Operation Wolf is inderdaad gewoon ook in PAL versie, hij ligt hier op mijn boekenplank met NES spellen :D.

Ik ben trouwens ook al lange tijd opzoek naar een snes, maar waarom zijn die toch bijna allemaal zo vergeeld :?.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 14:58:
Vanavond ga ik mijn nieuwe Atari Jaguar ophalen met Theme Park voor mijn verjaardagscadeau :+ (ik was gisteren jarig). Verder nog meteen 2 Jaguar spellen op ebay gewonnen: Iron Soldier + Checkered Flag voor 4,50e voor ieder. Ik las dat Checkered Flag een enorm kut spel is, maar ik kom al zo weinig spellen tegen van de Jaguar, dat ik hem maar ook gekocht heb. Alle spellen en console zijn in doos + boekjes.

En trouwens, Operation Wolf is inderdaad gewoon ook in PAL versie, hij ligt hier op mijn boekenplank met NES spellen :D.

Ik ben trouwens ook al lange tijd opzoek naar een snes, maar waarom zijn die toch bijna allemaal zo vergeeld :?.
Ligt aan het plastic van de snes, door veel zonlicht gaat het verkleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, nu mijn verxameling ;)
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar ik heb geen dig. cam.
Deze foto's zijn gemaakt met een Creative Webcam 3 in 640x480.

Mijn Gameboy classic :

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.bijl1/Gameboy.jpg

Mijn NES :

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.bijl1/NES.jpg

Mijn SNES : (een vriend van me had expres mijn oude SNES weggegooid, + Mario Kart, Mario All-Stars en Mario World...deze heb ik gehad van een collega)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.bijl1/SNES.jpg

Mijn N64 :

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.bijl1/N64.jpg

Mijn PSX :

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.bijl1/PSX.jpg

Op onze boot staan dan nog een Sony Hitbit-MSX, en een Commodore 64 met 500 games. Tis een leuke hobbie :) :*)

Verwijderd

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3067091186&category=3608

helaas is het kerst en moet de huur betaald worden want anders had ik nog meegedaan met bieden (-:

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:55

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 23:06:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3067091186&category=3608

helaas is het kerst en moet de huur betaald worden want anders had ik nog meegedaan met bieden (-:
Horen daar ook niet een zooi blokjes/ringetjes bij?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

eignelijk geen idee wat er bij moet en wat het eigenlijk is.

Maar zonder dat is mijn nes verzameling natuurlijk niet compleet (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Die blokjes en ringetjes zijn van Stack Up, het 2e spel voor ROB. Wel een erg hoog bedrag voor zo'n "incomplete" ROB (geen doos en handleiding erbij), bedoel die gaat de 100 euro voorbij, veel te veel voor dat ding imho.
Wil er puur 1 omdat het m'n naamgenoot is en hij daarom echt in de verzameling moet want om mee te spelen is het Flut (met de hoofdletter F :)), echter dan wel een complete in doos. Zal wel geimporteerd moeten worden met deze prijzen dus dat duurt nog wel even helaas voor daar het geld voor is :(

hier vindt je wat info over ROB mocht je nog willen weten wat het nu precies is.

[ Voor 23% gewijzigd door Speedy op 26-12-2003 10:16 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog zo'n oude atari ergens op zolder liggen, een atari 2600 met die lompe lichte cardridges.... :)

grappig dingetje was het, vooral zo'n geinig worstelspel....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 10:21 . Reden: ik had een domme one liner gepost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn die ROB is een beetje boel overpiced en dan er ook nog bij zetten complete terwijl je al aan de piepschuim binnenkant kunt zien dat er spullen missen, in deze staat is ie hooguit een euro of 40 waard maar geen 81 die er nu al voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
De ROB is op zich compleet met z'n onderdelen zoals ik het daar zie, wat de missende dingen zijn zijn de NES, Zapper en controllers. Dat is de inlay van de Deluxe set met NES, ROB, Zapper en Gyromite + Mario/Duckhunt.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch moet ik em ooit eens zien te krijgen (-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Zojuist terug van vakantie in Antwerpen:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/kerst.jpg

Ik geef toe, niet echt topspellen (KoF uitgezonderd misschien), maar in het kader van collectie-uitbreiding wel een aardige deal voor de prijs (7.44 voor Photo CD OS, Shellshock en Cosmic Carnage en 15e voor KoF en Space Hulk, en dan nog 17e voor de multitap) :)

Trouwens, die winkel (Shop Less Ordinary aan de gemeentestraat) had nog 84 Photo CD Operating Systems voor 7.44e, en een sloot nieuwe Swancrystals voor 45e per stuk :D

(dat hoopje batterijen heb ik allemaal stuk voor stuk in mijn cam zitten proberen totdat ie werkte |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop oplaadbare batterijen anti ;) :+

Maar verder erg mooie spul , nette prijs ook zeker voor KOF97 en cosmic carnage _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi iedereen, ik volg dit topic al een tijdje omdat ik het wel leuk vind wat iedereen heeft voor oude spelzooij :). Is een playstation ook retro? Zo ja ik wil er vanaf dus als iemand interresse heeft :)? Ik denk ik post dit maar hier want jullie zoeken zelf ook op ebay dus misschien wil iemand deze....voor meer info meelen naar; sjon_breider@hotmail.com

Als dit niet er bij hoort vergeet deze post dan maar helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy, heb je die Saturn gekocht alleen voor de doos? Zo ja
wi je nog van die Saturn af, dan kun je me mailen enemy@xs4all.nl? Ik hoop
dat ik dat zo mag vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
en een sloot nieuwe Swancrystals voor 45e per stuk
Da's een erg mooi apparaatje, maar helaas moet je voor een groot deel van de spellen toch japans kunnen lezen... Erg jammer, want er zitten ERG mooie dingen tussen...

M'n vriendin en ik zouden erg graag de Inu Yasha spellen op de Wonderswan spelen... *kwijl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag wel een heel leuk mailtje binnen. Ik had via marktplaats een te koop gevraagd advertentie gezet, waarin ik om een atari 2600 vroeg. Ik kreeg erg veel mailtjes binnen en inmiddels staat er al een mooie atari te pronken op mijn boekenplank.

Ik kreeg eergisteren een mailtje, dat ik gratis 2 atari modellen kon komen ophalen, namelijk de atari 2600 junior en de atari CX 2600 AP: model dat lijkt op die met de zes schakelaars bovenaan de console, maar deze heeft er 4. Ik weet niet zeker of deze nou ook een houten of een zwart frontje heeft aan de voorkant. De consoles zijn compleet met 5 spellen en alle kabels etc.

Het lastige alleen was, dat ik het moest komen ophalen in Noord-Holland, en ik woon in Lekkerkerk ( 8) voor de gene die dit dorpje kent), ligt in de buurt van R'dam. Dus ik had gemaild of die het eventueel ook wilde opsturen, maar nu kreeg ik vandaag een mail terug dat die het wil komen brengen tot R'dam :D

Wat zijn sommige mensen toch aardig hè _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de verzamelaars hier, de EDGE Retro special is weer te koop met deze keer:

- Vectrex
- Commedore 64
- Commedore amiga
- PC Engine
- Neogeo cd en home system
- Megadrive
- Snes
- Famicom (a.k.a. NES )
- Saturn

Echt weer een super editie dit jaar met 115 pagina's pure info, screenshot en geschiedenis van de hierboven genoemde consoles. :P

/me heeft er gelukkig al een exemplaar van want die dingen zijn bijna niet te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee wat een lynx met 30 spellen/carry case opbrengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 19:59:
iemand enig idee wat een lynx met 30 spellen/carry case opbrengt?
Als alles in goede staat is en redelijk compleet op ebay.nl denk ik toch wel 150+ euro

Er staat er nu 1 voor rond de 45 met 3 games erbij om je een indicatie te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Ik ben aan het onderhandelen over een Dreamcast Demo Pod incl bijbehorende DC en TV. Weet iemand van jullie misschien wat hier een goede prijs voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 02 januari 2004 @ 02:02:
Ik ben aan het onderhandelen over een Dreamcast Demo Pod incl bijbehorende DC en TV. Weet iemand van jullie misschien wat hier een goede prijs voor is?
Op de duitse ebay gaan ze doorgaans voor rond de 200 euro de deur uit zonder tv erbij, dus denk dat rond de 200 euro een goed bod is om van daarauit te kijken of je niet teveel extra hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lynx voor 150 euro?
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/mrc/lynx.jpg

mm, ik denk dat ik eens een poging ga wagen.....
toch wel interessant.....

Atari lynx met 16 spellen,
loep, carry case, multiplay kabel,
sun deflector en voeding.

Spellen:
- checkerd flag
- chips challenge
- pinball
- bleu lightning
- warbirds
- dinolympics
- turbo sub
- shadows of the beast
- california games
- crystal mines
- zarlor mercenary
- batman returns
- scrapyard dog
- ishido
- robo squash
- xenophobe

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 10:15:
lynx voor 150 euro?
[afbeelding]

mm, ik denk dat ik eens een poging ga wagen.....
toch wel interessant.....
Aangezien de spellen zo te zien allemal los zijn en de lynx unboxed is zou ik toch beginnen met een startprijs op ebay van rond de 70 euro, die 150 is meer van toepassing op mooi compleet spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atari lynx met 16 spellen,
loep, carry case, multiplay kabel,
sun deflector en voeding.

Spellen:
- checkerd flag
- chips challenge
- pinball
- bleu lightning
- warbirds
- dinolympics
- turbo sub
- shadows of the beast
- california games
- crystal mines
- zarlor mercenary
- batman returns
- scrapyard dog
- ishido
- robo squash
- xenophobe

is wel compleet met case enz....... staat alleen niet op de foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij bedoelt alle originele doosjes en boekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 11:23:
hij bedoelt alle originele doosjes en boekjes
Idd die bedoel ik aangezien de waarde van los spul altijd een stuk lager is.

Maar ik denk dat je op ebay.nl wel lekker kunt scoren met het systeem aangezien elke lynx die erop staat altijd als een gek op geboden wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow op die fiets.....

doosjes heb ik nie meer nee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Weer een update van mijn kant, ben echt blij met dit ding _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/DCP_3349%20(Small).JPG

Telefoon ook een erg leuk item, orgineel exemplaar iig en hij ziet er nog grappig uit ook :Y)

De 2e Saturn blijft trouwens in mijn bezit heb ik besloten, wat hij zou opbrengen is het mij (nog) niet waard om een reserve exemplaar het huis uit te doen (of er moeten erg leuke boden komen :))

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hele jargon doorgelopen en nooit wat weggedaan.
dus nog in bezit :

commodore 64-128 amiga 500 600 1200 3000

xt laptop !!! pc 80286 P75 amd 300 500 amd 2200 P4 1800 P4 3.2

ninento 8 bit 16 bit 32 bit 64 bit
nintendo gameboy + color +sp

psx 1
psx 2
psx one

amiga cd 32

sega 8 bit 16 bit 32 bit

neo geo handheld

als laatste aangeschaft : nintendo virtua boy

http://www.nintendo.com/systemsclassic?type=vb
http://www.videogamenews....y/nintendo_virtua_boy.htm

ben je op zoek naar oudere tweedehands of nieuwe console games probeer dimensionplus in groningen eens.
in tiel is ook een winkel aan huis van 2 dames die doen ook in oudere console games kopen regelmatig partijen op ik zal de gegevens zoeken en binnenkort posten

meestal staat er een hoop in de winkel

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 04 januari 2004 @ 12:48:
Weer een update van mijn kant, ben echt blij met dit ding _/-\o_

[afbeelding]

Telefoon ook een erg leuk item, orgineel exemplaar iig en hij ziet er nog grappig uit ook :Y)

De 2e Saturn blijft trouwens in mijn bezit heb ik besloten, wat hij zou opbrengen is het mij (nog) niet waard om een reserve exemplaar het huis uit te doen (of er moeten erg leuke boden komen :))
coole lichtbak _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien past deze vraag niet helemaal in dit topic, maar er zijn vast mensen die het weten.

Wat ik me afvraag is hoe dat spelletje ook alweer heet wat je in arcade hallen kon spelen, maar ook op de nes. waarbij je een klein chinees bol mannetje was die tegen een tegenstander moest vechten. (1 vs 1) Wat ik me nog kan herinneren is dat er ook zo'n gast tegen je vecht met zo'n lange ketting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erm sorry maar nintendo 32bit?????
heb ik wat gemist of?
Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 14:14:
hele jargon doorgelopen en nooit wat weggedaan.
dus nog in bezit :

commodore 64-128 amiga 500 600 1200 3000

xt laptop !!! pc 80286 P75 amd 300 500 amd 2200 P4 1800 P4 3.2

ninento 8 bit 16 bit 32 bit 64 bit
nintendo gameboy + color +sp

psx 1
psx 2
psx one

amiga cd 32

sega 8 bit 16 bit 32 bit

neo geo handheld

als laatste aangeschaft : nintendo virtua boy

http://www.nintendo.com/systemsclassic?type=vb
http://www.videogamenews....y/nintendo_virtua_boy.htm

ben je op zoek naar oudere tweedehands of nieuwe console games probeer dimensionplus in groningen eens.
in tiel is ook een winkel aan huis van 2 dames die doen ook in oudere console games kopen regelmatig partijen op ik zal de gegevens zoeken en binnenkort posten

meestal staat er een hoop in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 19:15

-ET-

Phone Home

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 18:05:
erm sorry maar nintendo 32bit?????
heb ik wat gemist of?

[...]
GBA is 32bit. Maar dat is nou niet wat je noemt retro. Volgens mij is er verder nooit een 32bit TV console geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 14:53:
Misschien past deze vraag niet helemaal in dit topic, maar er zijn vast mensen die het weten.

Wat ik me afvraag is hoe dat spelletje ook alweer heet wat je in arcade hallen kon spelen, maar ook op de nes. waarbij je een klein chinees bol mannetje was die tegen een tegenstander moest vechten. (1 vs 1) Wat ik me nog kan herinneren is dat er ook zo'n gast tegen je vecht met zo'n lange ketting.
Yie ar kung fu 1 of 2 ??

klinkt wel zo.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-ET- schreef op 04 januari 2004 @ 18:06:
[...]

GBA is 32bit. Maar dat is nou niet wat je noemt retro. Volgens mij is er verder nooit een 32bit TV console geweest.
Een 32 Bits Nintendo :

De Virtua Boy (of Virtual Boy, kweet t niet meer)

Afbeeldingslocatie: http://www.robsgaming.com/images/systems/virtualboy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

De Virtual Boy inderdaad. Echter niet op de TV aan te sluiten. En slechts 2 kleuren, rood en zwart. Wel iets heel aparts als je het speelt.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 03:13

JoeBlack2k

I Love Hilary

geil man.. gisteren nog Umk3 gespeelt op een mame emu

ik weet nog wel dat ik dat helemaal grijs gespeelt heb op m'n saturn :D

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Laatst online: 10-09 13:33

-_D_-

Polsbandje

Mystic_X schreef op 04 januari 2004 @ 18:13:
[...]

Yie ar kung fu 1 of 2 ??

klinkt wel zo.
Dit zou hem wel kunnen zijn ja... Ik weet nl. welke game je bedoeld en hij heette niet alleen Kung Fu (das een ander spel) maar er zat nog iets aan de naam vast :)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

de 32X is ook 32 bit... maar da's meer een addon.
Ik wacht met spanning! klinkt erg interessant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 06 januari 2004 @ 12:51:
de 32X is ook 32 bit... maar da's meer een addon.

[...]

Ik wacht met spanning! klinkt erg interessant :D
Klinkt idd erg goed, trouwens anti, pakje al ontvangen ? heb hem gister op de post gedaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of ik mijn Super Mario Kart (snes) saves kan wissen zonder de cart open te schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 12:59:
Weet iemand toevallig of ik mijn Super Mario Kart (snes) saves kan wissen zonder de cart open te schroeven?
Als ik me niet vergis staat er in de handeliding een knopne combo ofzo om de saves te wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:42:
[...]

Als ik me niet vergis staat er in de handeliding een knopne combo ofzo om de saves te wissen.
/edit: ik vind het antwoord net op IGN! :) L+R+Y+A in het titelscherm..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Yie Ar Kung Fu 2 had idd een dikke vent met een lange paardenstaart:

Afbeeldingslocatie: http://www.msx.seven.com.br/screenshots/kungfu2.gif

Herinner me ook nog 1 of andere dame die waaiertjes gooide :P

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://130.89.225.247/~martijn/collectie/gamecom.jpg

Mijn nieuwe game.com met dank aan antipasta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 09:01:
[afbeelding]

Mijn nieuwe game.com met dank aan antipasta :P
Hoe ziet Resident Evil 2 er daarop uit? 2D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 09 januari 2004 @ 11:00:
[...]

Hoe ziet Resident Evil 2 er daarop uit? 2D?
Weet ik helaas nog niet, deze pic is van antipasta zelf, het pakketje ligt bij de post :(
Omdat de postbode te lui was hem ff bij de buren te droppen.

Maar als je een indruk wilt van het spel, ff op ign zoeken het spel kreeg een dikke 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Wat heb je voor het hele setje betaald als ik vragen mag? Want het lijkt mij nu niet bepaald een van de meest succesvolle consoles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 19:15

-ET-

Phone Home

Ik heb vandaag voor mijn nes Superspike V'ball besteld en Chip 'n dale samen voor 21€ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thelema schreef op 09 januari 2004 @ 12:16:
Wat heb je voor het hele setje betaald als ik vragen mag? Want het lijkt mij nu niet bepaald een van de meest succesvolle consoles :)
Geruild met anti voor wat spulletjes.

En nee succesvol was ie ook niet, maar met maar 24 games die ervoor gemaakt zijn is het wel het meest makkelijke systeem om compleet te verzamelen.

En ben een beetje fan van de wat ongewonere systemen.
Ben ook druk bezig met het verkrijgen van een PC-Engine DUO-R, iets wat je in europa ook niet snel ergens zult zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 15:14:
[...]En ben een beetje fan van de wat ongewonere systemen.
Ben ook druk bezig met het verkrijgen van een PC-Engine DUO-R, iets wat je in europa ook niet snel ergens zult zien.
Even jaloers maken })

Te zien op foto: PC Engine, CD-ROM uitbreiding (2x, ook te gebruiken als DiscMan), PC Engine Super Grafx, Super CD-ROM uitbreiding, PC Engine Duo RX, TurboGrafx-16 (Amerikaans).

Afbeeldingslocatie: http://www.galaxian.demon.nl/pce.jpg

Trivia: de PC Engine was de eerste spelcomputer met CD-ROM drive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic_X schreef op 04 januari 2004 @ 18:13:
[...]

Yie ar kung fu 1 of 2 ??

klinkt wel zo.
ja! bedankt. dat is um. op de naam was ik niet gekomen, maar dit vond en vind ik nog steeds een super spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 09 januari 2004 @ 23:30:
[...]

Even jaloers maken })

Te zien op foto: PC Engine, CD-ROM uitbreiding (2x, ook te gebruiken als DiscMan), PC Engine Super Grafx, Super CD-ROM uitbreiding, PC Engine Duo RX, TurboGrafx-16 (Amerikaans).

[afbeelding]

Trivia: de PC Engine was de eerste spelcomputer met CD-ROM drive!
Er is nu een PC-Engine Duo -R naar me onderweg met een stapel hucard en cd games :P

Trouwens hoe heb jij het qua stroom opgelost met je duo-rx ?
Is een gewone stepdown converter genoeg is moet je meer veranderen aangezien het een 110 volt japans systeem is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 18:12:
[...]

Er is nu een PC-Engine Duo -R naar me onderweg met een stapel hucard en cd games :P[/quot]Super! Nog wat zeldzame dinger daartussen?
[quot]Trouwens hoe heb jij het qua stroom opgelost met je duo-rx ?
Is een gewone stepdown converter genoeg is moet je meer veranderen aangezien het een 110 volt japans systeem is.
Ik heb de originele Duo RX adapter en die is 100V, geen 110V. Amerikaanse systemen zijn 110V.

Ik heb een step-down transformator die een jumper heeft voor het input voltage. Ik kan kiezen 240, 220, 200 of 110V. Als ik een 100V systeem wil aansluiten zet ik hem op 240V.

Normaal wordt het dan 240V in, 110V uit. Een winding verhouding van 240/110 = 2,18 : 1. Omdat we in Nederland geen 240V hebben, maar 220V krijgen we 220 : 2,18 =~ 100V. En dat is precies wat nodig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 10 januari 2004 @ 19:06:
[...]
Ik heb de originele Duo RX adapter en die is 100V, geen 110V. Amerikaanse systemen zijn 110V.

Ik heb een step-down transformator die een jumper heeft voor het input voltage. Ik kan kiezen 240, 220, 200 of 110V. Als ik een 100V systeem wil aansluiten zet ik hem op 240V.

Normaal wordt het dan 240V in, 110V uit. Een winding verhouding van 240/110 = 2,18 : 1. Omdat we in Nederland geen 240V hebben, maar 220V krijgen we 220 : 2,18 =~ 100V. En dat is precies wat nodig is!
Ok bedankt dus meer dan een goede stepdown converter is niet nodig.
Waar heb je de jouwe vandaan als ik vragen mag ?
Heb namelijk geen idee waar ik er zo 1 kan halen behalve de conrad.

En qua games weet ik het nog niet ik krijg nog een lijst met hoe en wat.
Laat nog wel ff weten welke games het zijn als ik het weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Vet spul die PC Engine's ... misschien ooit is, maar Nintendo en Sega bieden nu nog genoeg uitdaging om te verzamelen.

Mijn aanwinsten van afgelopen week;

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/terpelle/pics/DCP_3350%20(Small).JPG

Street Fighter 2 set (SNES, niet in nl uitgebracht voor zover ik weet)
3 NESjes met wat games
Expansion Pack nieuw in doos
Mario Dominospel
Sonic muziek CD
2 mastersystem games
1 megadrive game
en een tas vol controllers en adapters :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
*grijns* Die Sonic muziek CD is toch iets van begin jaren 90? Als ik me niet vergis heeft het naast het plaatje voor op niets te maken met Sonic en staat er van die pret house uit die tijd op (2Brothers en dat soort dingen)...

Maar ik kan me vergissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
je vergist je niet :P Maar goed, toch leuk om erbij te hebben :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Erg tof die nesjes. Wou dat ik er nog één had voor me verzameling met Mario en Duckhunt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 januari 2004 @ 22:50:
[...]

Ok bedankt dus meer dan een goede stepdown converter is niet nodig.
Waar heb je de jouwe vandaan als ik vragen mag ?
Heb namelijk geen idee waar ik er zo 1 kan halen behalve de conrad.
Ik heb de mijne gekocht bij Kok-onderdelen in Leiden, maar dat was al zo'n 7 à 8 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 januari 2004 @ 15:14:
[...]

Geruild met anti voor wat spulletjes.

En nee succesvol was ie ook niet, maar met maar 24 games die ervoor gemaakt zijn is het wel het meest makkelijke systeem om compleet te verzamelen.
Ik heb ook een Game.com. Die is nauwelijks gebruikt. Het is wel een grappig systeem wat vooral gericht was op budget kopers, net zoals die SuperVision GameBoy-wannabee-dingen.

Zowel SuperVision als Game.com hebben een vrij slecht LCD scherm. Alles wat beweegt op het scherm is tamelijk wazig, veel erger dan de eerste z/w GameBoy.

De Game.com had wel veel bekende titels zoals Resident Evil, Sonic en Mortal Kombat. Helaas werden deze titels door Tiger zelf onder licentie geprogrammeerd en dat kun je goed zien ook. Beter hadden ze het maken van een Sonic game overgelaten aan Sega.

Wat wel grappig is aan de Game.com is dat er een kabel pakketje is waarmee je de Game.com aan je PC kan koppelen en highscores kunt uploaden. Hiermee was het systeem zijn tijd ver vooruit.

Wat doet een Game.com, pc link en een paar spellen op eBay (alles is boxed)? Ik wil mijn setje wel kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Die zooi die Silverbolt nu heeft heb ik ooit op ebay gezet voor 60e en is niet verkocht.... vriend van mij had echter een game.com in de verpakking (helemaal opengesneden dat wel) met 4 spellen denk ik, die ging wel voor 60e :(

Affijn, wat mij betreft is de game.com de slechtste handheld ooit, alleen het ingebouwde Solitaire-spel is enigszins speelbaar, omdat er niets op het scherm beweegt. Voor de rest is dat ding echt waardeloos, maar die internet-kit uit de catalogus zag er wel funky uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 11 januari 2004 @ 12:20:
[...]
Ik heb ook een Game.com. Die is nauwelijks gebruikt. Het is wel een grappig systeem wat vooral gericht was op budget kopers, net zoals die SuperVision GameBoy-wannabee-dingen.

Zowel SuperVision als Game.com hebben een vrij slecht LCD scherm. Alles wat beweegt op het scherm is tamelijk wazig, veel erger dan de eerste z/w GameBoy.

De Game.com had wel veel bekende titels zoals Resident Evil, Sonic en Mortal Kombat. Helaas werden deze titels door Tiger zelf onder licentie geprogrammeerd en dat kun je goed zien ook. Beter hadden ze het maken van een Sonic game overgelaten aan Sega.

Wat wel grappig is aan de Game.com is dat er een kabel pakketje is waarmee je de Game.com aan je PC kan koppelen en highscores kunt uploaden. Hiermee was het systeem zijn tijd ver vooruit.

Wat doet een Game.com, pc link en een paar spellen op eBay (alles is boxed)? Ik wil mijn setje wel kwijt...
Welke games heb je ? anders wil ik het zooitje wel overnemen voor 15e + verzendkosten (heb ff op ebay.com gekeken een compleet systeem met 6-8 games is zo'n 15e nieuw en ongebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

TAG_Speedy schreef op 10 januari 2004 @ 22:56:
Vet spul die PC Engine's ... misschien ooit is, maar Nintendo en Sega bieden nu nog genoeg uitdaging om te verzamelen.

Mijn aanwinsten van afgelopen week;

[afbeelding]

3 NESjes met wat games
Expansion Pack nieuw in doos
Mario Dominospel
Sonic muziek CD
2 mastersystem games
1 megadrive game
en een tas vol controllers en adapters :)
hoe kom je in godsnaam aan al die NES'en en voor hoeveel heb je ze gekocht? toch niet meer dan 15 euro hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
TAG_Speedy schreef op 10 januari 2004 @ 22:56:
Volgens mij wel hoor. Heb alleen geen bewijs nu, maar toen ik voor het eerst op mijn SNES speelde, was dit het eerst spel wat ik deed, en die was gewoon Europees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
SFII is ook wel in nederland geweest (een van de eerste titels) en er is ook wel een SFII set geweest, maar deze heb ik nog nooit gezien, de doos is ook kleiner kwa afmetingen dan de sets zoals ze in nederland/duitsland zijn geweest.

@Leejow, daar is niet teveel voor betaald iig :)

[ Voor 11% gewijzigd door Speedy op 12-01-2004 09:59 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had een SNES, met Mario All-Stars, Mario Kart en Super Mario World, + alle acc. bij een vriend neergezet en zijn toenmalige vriendin, in hun huis.

Hij heeft nu dat ding vernield...en daarna weggegooid.
Dit deed hij nadat zijn vriendin hem had verlaten voor mij.

Maar, die All-Stars cassette mis ik zwaar...ik heb wel een SNES gehad van een collega, maar zonder All-Stars is t niks.
Dus, als iemand die cass. kwijt wilt (voor Zelda, compleet met boekje en doosje) : graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op 12 januari 2004 @ 10:31:
Ik had een SNES, met Mario All-Stars, Mario Kart en Super Mario World, + alle acc. bij een vriend neergezet en zijn toenmalige vriendin, in hun huis.

Hij heeft nu dat ding vernield...en daarna weggegooid.
Dit deed hij nadat zijn vriendin hem had verlaten voor mij.

Maar, die All-Stars cassette mis ik zwaar...ik heb wel een SNES gehad van een collega, maar zonder All-Stars is t niks.
Dus, als iemand die cass. kwijt wilt (voor Zelda, compleet met boekje en doosje) : graag :)
Ik heb allstars+handleiding wel voor je liggen, zat bij mijn snes pakket.
Als je interesse hebt mail me dan maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 zou je toevallig van die 2e losse cd-rom unit af willen ?

Ik heb namelijk een coregraphx I ipv een duo systeem voor elkaar maar moet nog een cd-unit hebben, werkt die unit met een coregraphx I of enkel met de originele witte pc-engine ?

Of weet je toevallig nog een adresje waar ik terrecht kan voor een cd unit voor mijn coregraphx I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Komt een van jullie toevallig wel eens op de Zwarte Markt in Beverwijk? Is het daar een beetje chill voor ouwe games/consoles?

Ik ga er van het weekend heen met mijn ouders, en een vriend van mij die er eerder heen was geweest heeft er een boxed SNES gekocht voor 5 euro 8)7
Maar van wat ik hoor is het gigantisch en opgedeeld in meerdere gebouwen zoals de computermarkt, grand bazaar etc. - in welke moet ik zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

AntiPasta schreef op 14 januari 2004 @ 23:14:
Komt een van jullie toevallig wel eens op de Zwarte Markt in Beverwijk? Is het daar een beetje chill voor ouwe games/consoles?

Ik ga er van het weekend heen met mijn ouders, en een vriend van mij die er eerder heen was geweest heeft er een boxed SNES gekocht voor 5 euro 8)7
Maar van wat ik hoor is het gigantisch en opgedeeld in meerdere gebouwen zoals de computermarkt, grand bazaar etc. - in welke moet ik zijn?
Paar maandjes terug nog geweest en niet veel bijzonders gezien. Alleen een paar handelaartjes die aardi wat meer vroegen :( . Hij heeft hem zeker in die rommelmarkthalletjes gekocht :?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar wat daar te vinden is, die handelaren vind ik niet intressant want eBay prijzen kan ik ook vanuit m'n warme kamertje betalen :)
Laat even weten wat je vindt van het weekend.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.