Goeie oude (retro) consoles deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.253 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

Nou, het weekend kan bij voorbaat niet meer stuk want kijk es wat de postbode zojuist bracht:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/japsat.jpg
:7 :) :P :9 :*) 8) _/-\o_ :Y)

Uit Japan, en dat allemaal voor de schappelijke prijs van 80 euro inclusief supertrage verzending (het duurde ook 3 tot 4 maanden vanaf de betaling tot nu). Alleen, een deel van de spellen zijn sealed dus dat wordt weer zo tergend, openmaken of niet :)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
De witte Saturn _/-\o_ Leuke games er ook bij, nette prijs ook. Jammer van de doos als ik het zo bekijk, maar voor 80 euro moet je niet zeuren natuurlijk :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~kelde354/Rock.JPG

Das de buit van vandaag.

Moet zeggen dat het moeilijk te vinden was die rock & roll racing.
Ook lekker prijzig (-;

Maar who cares zit lekker veel jeugdsentiment aan (-:

Verder nog op de foto
Cannon fodder (compleet)
Syndicate (compleet)
Popoulos II (compleet)
en een gameboy player met doos had het boekje al

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Syndicate!!

Speelde dat vroeger iedere dag met een makker, heerlijk met zijn tweetjes ronddwalen in die werelden...de sfeer was echt perfect.
Ook nog een must-have voor mn SNES.
Waar heb je hem gehaald, hoeveel heb je betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op 16 januari 2004 @ 08:00:
Syndicate!!

Speelde dat vroeger iedere dag met een makker, heerlijk met zijn tweetjes ronddwalen in die werelden...de sfeer was echt perfect.
Als het goed is heb je vandaag mario-allstar heb hem gister voor je op de post gedaan, laat maar ff weten waneer je hem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Hmmm... Rock'n Roll Racing... Weet iemand of die ooit uitgebracht is in Japan? Mag ook voor MegaDrive zijn... Is nog een van die spellen waar ik goede herinneringen aan heb... Leuke muziek en gameplay!

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik hier nog een losse cassette voor de snes liggen van syndicate.

Zou ik voor je na moeten kijken
Exorcist schreef op 16 januari 2004 @ 08:00:
Syndicate!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op 16 januari 2004 @ 08:29:
[...]

Als het goed is heb je vandaag mario-allstar heb hem gister voor je op de post gedaan, laat maar ff weten waneer je hem hebt.
Je bent gemaild ;)

Heb dus eindelijk weer eens Super Mario All-Stars voor mn SNESje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op 16 januari 2004 @ 15:37:
[...]

Je bent gemaild ;)

Heb dus eindelijk weer eens Super Mario All-Stars voor mn SNESje _/-\o_
En jij bedankt voor zelda, ga ik dit weekend eens lekker voor zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

@Semmy: waar heb je Rock 'n Roll Racing vandaan?

Heb hem ooit op een rommelmarkt in bijna minte staat zien liggen voor 20 gulden maar had toen geen geld bij me. Daar baal ik nog steeds van :'( Echt een topgame (tenminste, dat vond ik een kleine 10 jaar geleden).

[ Voor 3% gewijzigd door b0p op 17-01-2004 11:02 ]

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Sorry, maar GoT is geen plek waar je dingen kan verkopen. Probeer eBay (wat je al wilt gaan doen) of Vraag & Aanbod eens.
-Terr

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 14:19 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em voor een kleine 20 POND van ebay UK gehaald.

Voor sommigen misschien teveel maar voor mij een goeie koop
Helemaal compleet en bijna mint (-:
b0p schreef op 16 januari 2004 @ 22:20:
@Semmy: waar heb je Rock 'n Roll Racing vandaan?

Heb hem ooit op een rommelmarkt in bijne minte staat zien liggen voor 20 gulden maar had toen geen geld bij me. Daar baal ik nog steeds van :'( Echt een topgame (tenminste, dat vond ik een kleine 10 jaar geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 12 januari 2004 @ 09:58:
SFII is ook wel in nederland geweest (een van de eerste titels) en er is ook wel een SFII set geweest, maar deze heb ik nog nooit gezien, de doos is ook kleiner kwa afmetingen dan de sets zoals ze in nederland/duitsland zijn geweest.

@Leejow, daar is niet teveel voor betaald iig :)
Die SF2 set heb ik ook, toen de snes net uit was in Frankrijk gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 16 januari 2004 @ 23:02:
[schaamteloos adverteren=aan]

En de klapper: Een Japanse NeoGeoCD + originele voeding + 2 controllers. _/-\o_
Wat voor neogeo cd is het, een front loader, top loader of een CDZ systeem en heb je er eventueel ook spellen bij ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwste aanwinst voor mijn Zelda collectie:

A Link to the past , Super nintendo PAL versie. Compleet met doosje, boekje en landkaart voor slechts 12,50 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 januari 2004 @ 14:12:
[...]

Wat voor neogeo cd is het, een front loader, top loader of een CDZ systeem en heb je er eventueel ook spellen bij ?
Het betreft een eerste model top loader met zowel composite video, S-video als RGB aansluitingen. Originele spellen heb ik wel, maar zijn niet te koop. Ik verkoop deze NeoGeo omdat ik er nu een in originele doos heb en deze dus dubbel is. Desnoods kan ik wel een kopietje trekken als je beloofd het origineel aan te schaffen. Je kunt overigens gewoon voor $10 NeoGeoCD spellen op ebay krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 17 januari 2004 @ 14:41:
[...]
Het betreft een eerste model top loader met zowel composite video, S-video als RGB aansluitingen. Originele spellen heb ik wel, maar zijn niet te koop. Ik verkoop deze NeoGeo omdat ik er nu een in originele doos heb en deze dus dubbel is. Desnoods kan ik wel een kopietje trekken als je beloofd het origineel aan te schaffen. Je kunt overigens gewoon voor $10 NeoGeoCD spellen op ebay krijgen.
Dankje voor de info.
Had gehoopt dat het mischien een CDZ was omdat ik de normale neogeo cd zo traag vind zeker als je een potje KOF ofzo speelt, zelfs laden tussen rondes :(

Hoeveel zou je er eventueel voor willen, of zoek je mischien nog wat games voor een eventuele ruil /ruil+bijbetaling (zie ign list in sig voor games)
Mailen kan op silverbolt(apenstaartje)ct.utwente.nl

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

ben vandaag maar weer eens naar de zwarte markt in Vleuten/Utrecht geweest:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/zwmarkt.jpg

Ik geef toe, die PS2 spellen en Max Payne 2 zijn verre van retro maar die CDI-210 (12,50e) en Megadrive los met 3 spellen (5e) wel :p

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://meterkast.adsl.utwente.nl/~martijn/collectie/pcengine%20games.jpg

Afbeeldingslocatie: http://meterkast.adsl.utwente.nl/~martijn/collectie/corgraphx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://meterkast.adsl.utwente.nl/~martijn/collectie/coregraphx%20games.jpg

Gaat dinsdag naar me onderweg , een coregrafx + 2 controllers + multitap + 12 games waarvan 10 boxed en helemaal compleet _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :Y)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Coregrafx? Die was mij niet bekend :P Heb je die nou vroeger gehad of is het gewoon voor de 'heb'?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 13:33

-_D_-

Polsbandje

AntiPasta schreef op 17 januari 2004 @ 17:50:
ben vandaag maar weer eens naar de zwarte markt in Vleuten/Utrecht geweest:
[afbeelding]

Ik geef toe, die PS2 spellen en Max Payne 2 zijn verre van retro maar die CDI-210 (12,50e) en Megadrive los met 3 spellen (5e) wel :p
Was er wel wat retrospul vertegenwoordigd? Of was het echt heel weinig...?

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 18 januari 2004 @ 15:29:
Coregrafx? Die was mij niet bekend :P Heb je die nou vroeger gehad of is het gewoon voor de 'heb'?
Coregrafx is een moderene uitvoering van de pc-engine van NEC.

Nee die heb ik vroeger niet gehad, ik ken het systeem pas sinds een jaar, maar vind het een erg interresant systeem met erg veel titles die me erg aanspreken, veel 2d-shooter en aracade games.

In japan was het systeem nog groter dan nintendo's nes, en later tot 1994 aan toe nog een grote concurrent van de SNES.

Het systeem is verkocht van 1987-1994 en kent ik meen 12 systemen :P er zijn ook cd-rom units voor gekomen als uitbreideing op de pc-engine, Corgrafx I en II, enkele jaren later is een alles in 1 systeem gemaakt geheten de DUO deze is er ook weer in 3 uitvoeringen geweest de DUO/DUO-R en DUO-RX :P

lekker verwarrend he :P :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2004 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Was er wel wat retrospul vertegenwoordigd? Of was het echt heel weinig...?
mwah, viel wel mee - je hebt wel van die handelaartjes die 6 euro vragen voor een NES spel (AAARGH ook voor Mega Man 2, die had ik moeten kopen) of 35 euro voor een Pikachu N64 zonder iets, maar je moet het eigenlijk hebben van de mensen die groente/tassen/zooi staan te verkopen en daar dan nog enkele games tussen hebben liggen, zo kom ik aan die Megadrive (5e met 3 spellen), mijn US SNES + copybox (30e) en NES (7 euro met 2 controllers, zapper en SMB+DH cartridge).

Als je in de buurt woont zou ik wel eens langsgaan, het is de 2,50 toegang wel waard. Wel contant geld meenemen, en oordoppen als je niet van Frans Bauer houdt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

zo, en de oogst van vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/emmaus.jpg

Het Psone schermpje was wel redelijk duur (80e) maar voor die NES + spellen heb ik maar 10 euro betaald, met Megaman 2,3,4 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

shit
shit
shit
wil je mega man 2 verkopen?
en 5? en 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

hangt ervan af, heb je misschien wat te ruil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

oeh, van die NES cartridge doosjes moet ik ook nog ns zien te bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Heeft er niet iemand Final Fantasy Tactics voor de PSX liggen die tie weg doet ? :D

Of weet iemand waar ik hem kan halen ? Op ebay is tie moeilijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Adventure Island _/-\o_

Leuk gescoord voor 10 euro, Megaman 3 en 4 zijn het veelvoud al waard.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 21 januari 2004 @ 23:28:
Adventure Island _/-\o_

Leuk gescoord voor 10 euro, Megaman 3 en 4 zijn het veelvoud al waard.
4 mischien wel maar megaman 3 is cart only echt niet meer dan 10e waard heb mijn megaman 3 boxed compleet voor 12,5 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Je hebt gelijk, 4 gaat wel over de 20 heen zie ik, maar 3 blijft idd rond de 10. Maar goed, dan nog leuk met 1 game je aankoop terug verdienen :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

nimmolon schreef op 21 januari 2004 @ 22:41:
Heeft er niet iemand Final Fantasy Tactics voor de PSX liggen die tie weg doet ? :D

Of weet iemand waar ik hem kan halen ? Op ebay is tie moeilijk te krijgen.
Toevallig heb ik em meerdere keren zien liggen bij de nedgame in apeldoorn, zelf heb ik daar nog snake's revenge voor nes opgehaald :)

[ Voor 9% gewijzigd door Blaasvis op 22-01-2004 09:30 ]

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Heb hem net besteld bij nedgames :) Ook maar gelijk Mario Allstars laten komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schopje*

Mijn Zelda voor de snes die ik afgelopen week heb binnengekregen :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/Wazzupman/Foto%20Zelda%20Snes.JPG

Kwaliteit valt best mee, belangrijkste is dat ik um nu pal heb en ik de landkaart heb. _/-\o_
En dit alles voor 12,50 :D

Nu heb ik een mint US versie player's choice over, maar denk dat ik die ook maar hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

heeft iemand een idee waar ik sonic&knuckles voor megadrive kan krijgen ?

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 24 januari 2004 @ 12:25:
*schopje*

Mijn Zelda voor de snes die ik afgelopen week heb binnengekregen :

[afbeelding]

Kwaliteit valt best mee, belangrijkste is dat ik um nu pal heb en ik de landkaart heb. _/-\o_
En dit alles voor 12,50 :D

Nu heb ik een mint US versie player's choice over, maar denk dat ik die ook maar hou.
Nu mis je alleen nog Sahasrala s geheimen boekje nog :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaasvis schreef op 24 januari 2004 @ 13:38:
Er staan er een aantal op ebay.nl en ook wel op marktplaats dus veel succes.

Vanddag subterania en super streetfighter 2 voor de megadrive gekocht (alleen casette helaas) en turtles 2 voor de gameboy classic ook cart only helaas maar gelukkig voor maar een paar euro's per game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Heb vandaag de eerste Atari 2600 Wood met 6 switches gekocht. Had al een 2600Jr. Maar deze CX-2600 kan natuurlijk niet in een verzameling ontbreken. Alles boxed + handleidingen. In nederland kom je ze niet veel tegen. Of het is een 4 switches of een "darth vader" (zwart i.p.v. Houtinleg)

Afbeeldingslocatie: http://www.cdtv.nl/Atari2600wood.jpg

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ik word gek als ik zie wat iedereen steeds aanschaft.. iedereen zwemt in het geld neem ik aan :P :P :P

maar waar halen jullie nu de meeste spullen vandaan ? Ebay ?

ik heb zelf een NES/SNES/N64/GC.. maar me Snes gaat weg ;)

maar ik zoek eigenlijk goedkope games voor mijn N64, en eventueel voor de NES... Ebay proberen ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 25 januari 2004 @ 13:54:
ik word gek als ik zie wat iedereen steeds aanschaft.. iedereen zwemt in het geld neem ik aan :P :P :P

maar ik zoek eigenlijk goedkope games voor mijn N64, en eventueel voor de NES... Ebay proberen ?
ebay, marktplaats, gameshops, rommelmarkten, forums etc.. gewoon goed zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

mwah, ben gister naar Beverwijk geweest waar bijna alles dicht was door een staking :(
In de weinige hallen die open waren heb ik de volgende doelloze zooi gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/beverwijk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
geinig, zo'n fake SNES :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Doe het niet! Krijg je eeuwig spijt van denk ik...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

AntiPasta schreef op 26 januari 2004 @ 12:39:
mwah, ben gister naar Beverwijk geweest waar bijna alles dicht was door een staking :(
In de weinige hallen die open waren heb ik de volgende doelloze zooi gevonden:
[afbeelding]
ZOOI?! :( Jeugdherinneringen, die Toshiba! Mn eerste game op gecode, nou ja, regeltjes basic uit een tijdschrift overgetikt. En dan met de code rommelen zodat de collision detection uitging en je tegen de 600KM/u (ofzo) kon rijden :Y) Good times ;)

//edit: was een racespel dus

[ Voor 3% gewijzigd door Dyxtra op 26-01-2004 19:10 ]

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:50

P-ter

...

Ik zou de snes ook niet verkopen.
Zoals GolbeZeromus al zei, daar krijg je spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Zijn er nog ergens zaken of webshops die NES, SNES, MegaDrive of GameGear games verkopen? Het liefst nieuw of anders repacked. Op internet zijn veel shops maar die verkopen alleen NTSC-spul. Ik moet dus PAL-spul hebben.

Is er ook een NTSC/PAL-converter voor de SNES op de markt gebracht?

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 27 januari 2004 @ 14:16:
Zijn er nog ergens zaken of webshops die NES, SNES, MegaDrive of GameGear games verkopen? Het liefst nieuw of anders repacked. Op internet zijn veel shops maar die verkopen alleen NTSC-spul. Ik moet dus PAL-spul hebben.
Je zou eens kunnen kijken op www.foregames.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 27 januari 2004 @ 14:16:

Is er ook een NTSC/PAL-converter voor de SNES op de markt gebracht?
Converters zat, je moet alleen wel uitkijken dat de meeste converters geen super fx spellen zoals strawing en super mario rpg kunnen omzetten, een convertre kost meestal tussen de 7.5-12,5 euro.

Denk niet dat je veel oude games in webshops zult vinden, ik zou ebay en marktplaats proberen of anders bij gameshops zoals de nedgame langs gaan die hebben ook best veel oud spul (met name groningen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een goede converter wil moet je een fire snes game converter hebben die ondersteund fx en als het goed is mario rpg. Ik heb er nog wel 1 over.

http://users.ign.com/collection/jawa600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 21:01:
als je een goede converter wil moet je een fire snes game converter hebben die ondersteund fx en als het goed is mario rpg. Ik heb er nog wel 1 over.

http://users.ign.com/collection/jawa600
Hmmm ik volg net een discussie op segaforum waar iemand super mario rpg heeft en hem met geen mogelijkheid aan de praat krijgt op een fire converter (meerder zelfs), geloof dat super mario rpg echt de enige game is die alleen werkt op een USA snes, owja en een of andere mario game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Super Mario World 2

Lees net dat de Fire converter met FX wel werkt met Mario RPG, maar later in het spel voor problemen zorgt.

[ Voor 75% gewijzigd door Speedy op 27-01-2004 22:05 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Vandaag met de post ontvangen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rsdat.com/fotos/buit-week5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

Waar gekocht en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Alles op Ebay

Super Mario World, Super Metroid & Mario Allstars. Bij elkaar voor €25. Metroid was de kosten opdrijver. Kennis zei eens een keer, als je die kan vinden geef ik je er zo 50 euro voor ;)

FF Tactics was €15 en Chrono Cross 7,50 \o/ Deze komen uit amerika en bevinden zich in een uitstekende conditie, zo goed als nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Eindelijk binnen, nog een consoledoos te gaan (PSX), mooie doos voor m'n Saturn (moest de console er ook bij kopen maar vooruit).
whahaha, jullie verzamelaars zijn echt gek... een saturn kopen voor de doos?
heb hier trouwens nog wel een zgan psx doos op de kast staan, als je hem wilt mag je hem gratis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
unfor schreef op 29 januari 2004 @ 23:23:
[...]

whahaha, jullie verzamelaars zijn echt gek... een saturn kopen voor de doos?
heb hier trouwens nog wel een zgan psx doos op de kast staan, als je hem wilt mag je hem gratis hebben.
Noem het gek, maar ik ben wel blij :)

Ik mail je even over die doos, dat zou geweldig zijn _/-\o_

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Blaasvis schreef op 24 januari 2004 @ 13:38:
Die heb ik, maar die doe ik niet weg.

Weet iemand trouwens nog een manier hoe je die met andere games kon combineren?
Je kun hem dacht ik met sonic 2 en nog wat andere titel combineren.
Zodat je dan extra dingen kon unlocken.
Maar daar had je een speciale code voor nodig om verder te komen.

En die weet ik niet meer.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vandeweek iets nieuws geruild (ik gaf een psion 5mx in ruil):
Amiga cd32 (met controller, adapter etc.)
Aantal games, waaronder james pond 2, alfred chicken, pierre le chef out for lunch, alien breed 3d etc. :)

Erg cool ding, alleen wel duidelijk te merken dat ie stiekem 2x16bit is in plaats van 1x32bit ;)

[ Voor 20% gewijzigd door pagani op 30-01-2004 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 30 januari 2004 @ 10:37:
[...]

Die heb ik, maar die doe ik niet weg.

Weet iemand trouwens nog een manier hoe je die met andere games kon combineren?
Je kun hem dacht ik met sonic 2 en nog wat andere titel combineren.
Zodat je dan extra dingen kon unlocken.
Maar daar had je een speciale code voor nodig om verder te komen.

En die weet ik niet meer.
Je kunt sonic 2 erop klikken en dan kun je sonic 2 met knuckles spelen, bij sonic 3 krijg je dan ook de mogelijkheid om met knuckles te spelen , en je schijnt met wat code geloot er zelfs dingen bij sonic 1 mee te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb hier een MegaDrive II staan die het niet goed doet. Hij geeft wel beeld, maar met van die strepen, net alsof de zender niet goed is afgesteld. Dit is echter wel het geval, een andere MD doet het er perfect op. Ik heb ook een andere antennekabel geprobeerd, en natuurlijk het schakelaartje op de kabel overgehaald. Ook al 5tv's geprobeerd. Het ligt dus echt aan de MD zelf.
Is dit een bekend probleem en/of te verhelpen?

Ik heb trouwens laatst Plok voor de SNES gekocht. Geinig spel wel :) Maar kan je er ook mee saven, ik ben er nog niet achter hoe iig...

En kheb Wrecking Crew gekocht voor de NES. Wie kan hier iets meer over vertellen? Is dat nou (1 van) de eerste Mario ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Met Plok op de SNES kan je helaas niet saven :| Baalde ik ook van toen ik het kocht jaaaaaren terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Damn :P
Hoe groot is dat spel, wel uit te spelen in 2 uur ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

@ Aikon:

Mischien heb je hier iets aan?

I get white lines on the screen with a humming or buzzing sound.

Make sure you are using the correct AC Adapter (#1602, or #2103 for Genesis 2). This problem frequently results if you are using the wrong AC Adapter in your Genesis 1601 system. Using the incorrect AC Adapter will damage the system over time. However, this problem can also occur when the Genesis AC Adapter has malfunctioned.

Bron: Sega.com Support

Dat van het geluid gaat voor jou mischien niet op (heb ik wel last van, heb namelijk geen originele AC Adapter :'( )

Wat je ook kan proberen is AFT (automatic fine tuning) uit zetten op de tv, maar aangezien je al 5 tv's gebruikt hebt zal dat ook weinig uitmaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Dat lijkt er verdomd veel op idd, ook dat gezoem. Het is een aiwa adapter namelijk.
Kheb alleen een adapter voor de MD I hier liggen en die past niet.

Maar bedankt iig, hier kan ik wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Ik heb hetzelfde, adapter amateuristisch ingebouwd (doe-het-zelf) model.

Ben ook al op zoek naar een originele adapter, of 1 die er op lijkt .
Maar heb ik tot nu toe niet gevonden jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Play-Asia heeft Neo Geo Pockets te koop voor ~14 euro. Leuk voor de verzamelaar?

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/350/PA.02821.002.jpg

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op 30 januari 2004 @ 16:40:
Play-Asia heeft Neo Geo Pockets te koop voor ~14 euro. Leuk voor de verzamelaar?

[afbeelding]
Wel leuk ja maar heb voor die paar tientjes meer toch liever een color versie, aangezien er bijna geen non-color games te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Zow, weer een goeie dag gehad kwa verzamelen denk ik. Loop je dan na een zware toets door de stad je te vervelen en je loopt weer langs die gameshops die je al tig keer hebt doorgelopen. Het volgende gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/T75GK1I801/picserver.jpeg

Voor 4 euro laat je boxed SNES spellen niet liggen (beide nieuw, beide crap games maar ok :))

Ja en dan staat er nog een 3e SNES game in dat rek vol Saturn en N64 zooi. De titel Extertainment Mountain Bike Rally, iets waar ik vaag wat over had gelezen op internet. Wel een USA game en die krijg ik niet aan de praat met m'n converter, maar voor het geld toch de gok maar genomen. Schijnt toch een van de zeldzamere SNES titels te zijn, zie hem als R6/$50 in de dp guide staan.
Dus zo heb je ineens uit het niets het pronkstuk uit je collectie te pakken :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2W2K583X1U/picserver.jpeg

Was zo enthousiast dat ik vergat de rest van de games te controleren en zo bleek dat ik bij thuiskomst ipv Virtua Fighter 3TB cd een cdtje van Project Berkley in het doosje had zitten :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meneer is ff naar the new discovery geweest zie ik ;)

Die titels lagen er all maanden en maanden , maar het zijn stuk voor stuk ruk titels, zelf dat "zeldzame" spel raak je aan de straatstenen niet kwijt.

Discovery heb ik onderhand wel leeg gekocht aan wat ze nog aan leuk rest spul hadden liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 21:01:
Heb je deze nog ? Ik zou hem graag van je overnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 18:46:
Meneer is ff naar the new discovery geweest zie ik ;)

Die titels lagen er all maanden en maanden , maar het zijn stuk voor stuk ruk titels, zelf dat "zeldzame" spel raak je aan de straatstenen niet kwijt.

Discovery heb ik onderhand wel leeg gekocht aan wat ze nog aan leuk rest spul hadden liggen :(
Yup veel soeps is het daar niet wat er nog ligt, maar voor 4 euro kan je toch geen SNES games daar laten liggen, en zeker niet 1 die het veelvoud waard is. Had ze inderdaad al een tijd zien liggen (die Mountain Bike Rally niet trouwens), maar voor 15 euro was het echt teveel. Na gewezen te hebben op de DC prijzen vonden ze zelf denk ik de SNES titels ook wat te prijzig. Dat die US game er nog lag zal inderdaad wel mee te maken hebben dat het niet zo'n aansprekende titel is, maar het is dus wel een collecters item (nu nog de home trainer erbij a 1500 dollar en ik kan los ;))

Kleine edit :Y)

Heb mijn pa zo gek gekregen dat ik weer wat plankjes aan de muur erbij kreeg .... dacht dat het makkelijk zou passen, nou helaas dat viel dus tegen. Maar goed, dit is het resultaat zoals de handel er nu bij staat (de console planken had ik al). Eventuele uitbreiding wordt dus gewoon weer stapelen :(

Sega's met daaronder PSX, Megadrive en SNES games.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/36977F8982/picserver.jpeg

De Nintendo's, daaronder de Saturn, Dreamcast, GBA, MasterSystem en NES games
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/38NTWER486/picserver.jpeg

SNES lichtbak, SNES en PS2 ernaast
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/WDMU7LH598/picserver.jpeg

[ Voor 28% gewijzigd door Speedy op 31-01-2004 21:21 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow gave verzameling

Ik heb vandaag weer is mijn nes aangesloten
en ik kwam een vaag spelletje tegen
Rygar een soort van Rpg
Weet iemand of dit spel nog iets waard is??
Alleen het doosje zit erbij het boekje heb ik niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:15

-ET-

Phone Home

ik heb turtels 2 topgun en probotector voor de nes besteld

als het goed is krijg ik die morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Woei :)

MegaDrive II incl doos incl 2 controllers incl 5 spellen (oa Jungle Book en Zool) voor 15euro. Alleen geen adapter, maar die komt wel. Kheb ook een MDI dus maakt verder niet zo uit :)

[edit]Cartridges van Road Rash II en Zool zijn trouwens wat langer met zo'n geel blokje. Is dat omdat ze 8Meg zijn ofzo of wat?

[ Voor 26% gewijzigd door Aikon op 02-02-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op 02 februari 2004 @ 19:08:
Woei :)

MegaDrive II incl doos incl 2 controllers incl 5 spellen (oa Jungle Book en Zool) voor 15euro. Alleen geen adapter, maar die komt wel. Kheb ook een MDI dus maakt verder niet zo uit :)

[edit]Cartridges van Road Rash II en Zool zijn trouwens wat langer met zo'n geel blokje. Is dat omdat ze 8Meg zijn ofzo of wat?
Nee dat zijn gewoon games die uitgegeven zijn door EA die hebben allemaal zo'n nuttloze oversized cart met een geel tabje erin , heeft niks met de groote te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Mischien weet iemand het hier,

Ik heb op de snes Super Mario All Stars.
Deze deed het tot voor kort nog goed.

Maar sinds gister doet zich een probleem voor.

Het probleem is, dat als je een spel start (bijv. Super Mario Bros 3), de controller instellingen op " Type B " staan.

Met select kan je een keuze maken tussen Type A of Type B.
Maar wat ik ook kies, hij blijft op Type B Staan (terwijl er type A wordt aangegeven), en met type B kan je niet springen met de B-Knop (gele knop)

Is er mischien een mogelijkheid de cartridge of de console zelf een harde reset te geven, dat alle default instellingen er weer in staan?

Of heeft iemand anders een oplossing voor bovengenoemd probleem.

(ps. Plaatjes zijn in de maak om het iets duidelijker te maken)

Edit : Plaatjes
Afbeeldingslocatie: http://www.forumz.nl/tweakers/typea.gif Afbeeldingslocatie: http://www.forumz.nl/tweakers/typeb.gif

Edit 2: Heb het spel 3 dagen niet aangeraakt en hij doet het ineens weer goed :?

Problem solved

[ Voor 17% gewijzigd door P-ter op 05-02-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:15

-ET-

Phone Home

yeah vandaag Probotector Turtels II en Topgun voor de nes binnen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nimmolon schreef op 31 januari 2004 @ 01:58:
[...]

Heb je deze nog ? Ik zou hem graag van je overnemen :)
Jahoor mail me maar op Toyzolder@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wheee _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Vandaag lekker 4 sonic games aan mijn sonic collectie toevoegd, en ook een pakje uit frankrijk ontvangen met 6 Hu-Card games erin.
Jammer alleen dat mijn pc-engine nog onderweg is dus kan ze nog niet spele helaas :(

Afbeeldingslocatie: http://meterkast.adsl.utwente.nl/~martijn/collectie/ohjoy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Vandaag met de post gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://www.forumz.nl/tweakers/n64.jpg
  • Nintendo 64 Console + Kabels
  • Nintendo 64 Controller
  • N64 Controller Pack
Geen game er bij nog, ga zondag op de rommelmarkt even kijken voor een leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

p-ter schreef op 05 februari 2004 @ 12:59:
Vandaag met de post gekomen:

[afbeelding]
  • Nintendo 64 Console + Kabels
  • Nintendo 64 Controller
  • N64 Controller Pack
Geen game er bij nog, ga zondag op de rommelmarkt even kijken voor een leuke game.
rommelmarkt? zondag? leeuwarden? waar precies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

In het FEC.

Daar is zondag's altijd Frijmarkt of Supervlooi.
Maar ik zie net dat door Boot Holland het niet door gaat :(

De 15e wel weer: 15 februari 2004 Frijmarkt.
Goed dat je het ter sprake brengt, was er zo heen gegaan.
Rare verassing, al die boten daar :)

Edit:
Er staat daar altijd een man die heeft alle soorten spellen.
Is mischien wat prijzig (of juist niet eigenlijk)
Hij is ietsje duurder dan de gemiddelde particulier, maar hij is zeker goedkoper dan de winkel die op Het Vliet zit. Die is naar mijn idee absurd duur.

[ Voor 35% gewijzigd door P-ter op 05-02-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

zo, vandaag kwamen er weer 2 pakketjes :7
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/ash_liksang.jpg

Border Down muismat en Space Channel 5 lunchbox _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

p-ter schreef op 05 februari 2004 @ 13:39:
In het FEC.

Daar is zondag's altijd Frijmarkt of Supervlooi.
Maar ik zie net dat door Boot Holland het niet door gaat :(

De 15e wel weer: 15 februari 2004 Frijmarkt.
Goed dat je het ter sprake brengt, was er zo heen gegaan.
Rare verassing, al die boten daar :)

Edit:
Er staat daar altijd een man die heeft alle soorten spellen.
Is mischien wat prijzig (of juist niet eigenlijk)
Hij is ietsje duurder dan de gemiddelde particulier, maar hij is zeker goedkoper dan de winkel die op Het Vliet zit. Die is naar mijn idee absurd duur.
elke zondag (behalve aankomende dan dus) ?? hmm waar is zulke info te vinden? thnx btw :)

die winkel op het vliet is vrij belachelijk jah.. maar wel leuk dat er zoiets eindelijk hier in leeuwarden zit. beetje jammer dat er veel duits spul tussen staat... (althands dat was in het begin zo toen ik er es langs ging).

zal volgende week dan maar eens even kijken bij het fec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Deze link heb ik ergens anders opgeduikeld maar ik vindt dat ie hier wel in dit topic past :P

http://www.anothersite.co...lash.php?image=donkey.swf

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Elke zondag, zie ook Fec.nl.

Over dat winkeltje, ben er vanmiddag nog geweest.
Vrij veel duits spul nog steeds, maar dat komt mede doordat de mevrouw achter de kassa ook duits is.

Nog even over de prijzen:

Mario 64 lag er bijvoorbeeld voor 25 euro unboxed.
Die staat op Nedgame.com voor 14,99 Gebruikt Boxed.
Zelda, Ocarina of Time 19,99 bij nedgame, was daar 27 euro

Ook een aantal ps2 platinum titels in de handen gehad, Crazy Taxi bijv. voor 35 euro. Terwijl de meeste platinum's nieuw 34,99 euro kosten. (Media Markt vraagt daar gemiddeld 32,99 euro voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 11:11
Ik heb zelf een NES en vroeger had ik een vriendje die ook een NES had en die had een strategisch spelletje van de burgeroorlog in amerika met norht vs south. Ik denk dat het spel ook wel north vs south zal heten maar ik heb t nooit meer kunnen vinden/kopen.
Kent iemand t spel hier en weet iemand misschien hoe/waar ik het nog kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Na een slecht begin (de postbode kwam het pakketje waar ik op zat te wachten niet brengen :() toch nog een goeie dag voor m'n kleine verzameling:

NES en Jaguar (praktisch nieuw in doos)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/Q518815954S/picserver.jpeg

Met stip op 1 denk ik als m'n meest vette game in de collectie .... Super Metroid in de grote doos met strategy guide

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2B69LPKS77H/picserver.jpeg

@ Antipasta, Saturn Bomberman _/-\o_ het enige serieus leuke spel in m'n Saturn collectie, nog steeds zeer goed te spelen. Volgens mij ook de beste Bomberman ooit (helemaal als je 2 multitaps hebt).

[ Voor 19% gewijzigd door Speedy op 06-02-2004 23:53 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Brik schreef op 05 februari 2004 @ 23:13:
Ik heb zelf een NES en vroeger had ik een vriendje die ook een NES had en die had een strategisch spelletje van de burgeroorlog in amerika met norht vs south. Ik denk dat het spel ook wel north vs south zal heten maar ik heb t nooit meer kunnen vinden/kopen.
Kent iemand t spel hier en weet iemand misschien hoe/waar ik het nog kan krijgen?
Jazeker is dat North and South. Wel te vinden op ebay of marktplats of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter

P-ter

...

Zo,

Vandaag Diddy Kong Racing gekocht, Ex-rental, dus niet met originele doos.
Voor 12,50 euro, om mn n64 te testen.

Hij doet het perfect :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

TAG_Speedy schreef op 06 februari 2004 @ 23:34:

@ Antipasta, Saturn Bomberman _/-\o_ het enige serieus leuke spel in m'n Saturn collectie, nog steeds zeer goed te spelen. Volgens mij ook de beste Bomberman ooit (helemaal als je 2 multitaps hebt).
Helaas heb ik maar 1 multitap (8>
Maar welke andere spellen heb je dan in je collectie die je niet leuk vindt? Wie weet wil ik wel wat van je overnemen (hoop ooit een complete PAL collectie te hebben) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
AntiPasta schreef op 07 februari 2004 @ 00:00:
[...]

Helaas heb ik maar 1 multitap (8>
Maar welke andere spellen heb je dan in je collectie die je niet leuk vindt? Wie weet wil ik wel wat van je overnemen (hoop ooit een complete PAL collectie te hebben) :-)
Complete Saturn collectie lijkt mij ook zeer tof, de doosjes vind ik echt geweldig en de prijzen zijn redelijk (itt Nintendo games). Doe ook niks weg wat ik niet dubbel heb, hoe slecht het spel ook is (bedoel, bewaar zelfs sportspellen ... nuff said ;)).
Maar wat ik er zo bij heb zitten wat echt niet leuk is om te spelen zijn titels als Robo Pit, Loaded, Blast Chamber en Mystaria realms of lore. Ofwel titels die gewoon niet tof zijn ofwel titels die door de graphics niet te spelen zijn (realms of lore is echt niet tof om te zien).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

TAG_Speedy schreef op 06 februari 2004 @ 23:34:

Met stip op 1 denk ik als m'n meest vette game in de collectie .... Super Metroid in de grote doos met strategy guide

[afbeelding]
Heej, die heb ik ook :Y) Wat heeft ie je gekost?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

heh, mij leek Mystaria wel een dope spel (zie ook de reviews op sega-saturn.com), en de Japanse versie die ik heb ziet er niet zo slecht uit imho... heb dan ook de PAL versie op ebay gekocht afgelopen week, kan niet wachten tot 'ie komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

weet iemand waar ik een complete lijst van vinden met ALLE N64 spellen ?
of ieder geval alle "echte" NINTENDO games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Volgens mij gewoon op de Nintendo site, daar al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Aikon schreef op 07 februari 2004 @ 15:44:
Volgens mij gewoon op de Nintendo site, daar al gekeken?
nu wel :X 8)7 kheb alle nintendo games nu gevonden (38 stuks). maar hoeveel zouden er nu intotaal zijn.. iemand een idee ? kga ieder geval even verder zoeke !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
wow, die super metroid is echt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Yohann!s schreef op 07 februari 2004 @ 16:00:
nu wel :X 8)7 kheb alle nintendo games nu gevonden (38 stuks). maar hoeveel zouden er nu intotaal zijn.. iemand een idee ? kga ieder geval even verder zoeke !
Voor de volgende systemen:
NES: deze.
SNES deze
Nintendo 64: deze
Gameboy: deze
Gameboy Color: deze
Virtual Boy: deze
Ze zijn allemaal in pdf-format. :)

Nieuw, nu met Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Dat zijn de amerikaanse lijsten als ik me niet vergis? Zie namelijk bij de NES al dat de 3in1 Mario/Tetris/World Cup er niet bij staat en ik mis ook een titel als Corvette ZR-1. Helaas dus niet volledig bruikbaar voor europa :(

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy op 07-02-2004 21:51 ]

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.