![]()
|
[ Voor 52% gewijzigd door Wom op 24-11-2003 21:57 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
![]()
|
[ Voor 52% gewijzigd door Wom op 24-11-2003 21:57 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Anoniem: 12316
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 28-09-2003 17:56 ]
[ Voor 6% gewijzigd door The Will op 28-09-2003 17:57 ]
There is no magic.
Wordt aan gewerktAnoniem: 12316 schreef op 28 September 2003 @ 17:55:
AudiRS4: Zou je van de plaatjes ECHTE thumbnails willen maken? Het zijn nu gewoon real-time geresizede plaatjes die nog steeds veel kilobytes data veroorzaken. Met Irfanview/Photoshop/etc kan je dat doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 28-09-2003 18:31 ]
Anoniem: 59192
Artikel @ C&VGAnoniem: 59192 schreef op 28 September 2003 @ 18:52:
Pro Evolution Soccer 3 komt naar de Xbox mét Xbox Live/XSN ondersteuning .....???
ik dacht dat dat niet doorging.
Dat weet ik dus niet zeker. Bij Top Spin zit die ter promotie van XSN, maar daar valt PGR2 niet onder. En bij Bizarre zelf zijn ze daar ook nog vrij onduidelijk over. Ik verwacht het overigens wel.Bizzarro schreef op 28 September 2003 @ 19:16:
Bij Top Spin staat: 2 maanden gratis abbo op Live netwerk.
bij PGR2 zie ik dit niet staan, maar daar was het toch ook zo dat je zon disc erbij kreeg waarmee je 2 maanden gratis op live kon, om live uit te proberen, of is dat voor pgr2 weer alleen voor de vs?
Icons are overrated
'Helmet schreef op 28 September 2003 @ 20:06:
Ik kwam toevallig uit bij de screenshots van turtles
nu heb ik dit spel op de nintendo vroeger plat gespeeld! is deze eigenlijk al uit of zijn dit gewoon preview screens?
[ Voor 5% gewijzigd door megamuch op 28-09-2003 22:50 ]
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
10 second ninja DONE
Alone at last
Just nostalgia and I
Het staat nog steeds in een Excel-fileEl_Quedro schreef op 29 september 2003 @ 09:46:
offtopic:
AudiRS4: Is het misschien handig dat lijstje met nicknames in je startpost te zetten?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Forever raver!
wie van futurustische racers houdt moet ene gamecube met f-zero gx kopenmegamuch schreef op 28 September 2003 @ 22:42:
Wie van extreme racing houdt moet deze game zeker hebben
Kwijlmegamuch schreef op 28 September 2003 @ 22:42:
HIJ IS VET!
De MP van XtremeG op de N64 vond ik verschrikkelijk gaaf. (XG2 en 3 heb ik nooit gespeeld). Zitten er ook van die arena's in XGRA? En is dat schokken in multiplayer zo irritant als ze beweren? Bij Halo wordt het namelijk ook vaak geroepen dat het schokt met 4 players, maar ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.There is a multiplayer mode, which supports two players on the PlayStation 2 and four players on the Xbox, and it's about as enjoyable as the single-player game, though general frame rate choppiness keeps the four-player option from being very enjoyable.
[ Voor 58% gewijzigd door Maniakje op 29-09-2003 15:27 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Ik wilde eerst wachten op de site die er zo komen (toch)? Of zit die er op korte termijn niet aan te komen ? Dan wil ik best wel de Live gamertags in de openigspost plaatsen
[ Voor 28% gewijzigd door Okyah op 29-09-2003 17:08 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Was een van de geheime games van Rare niet dat Choboco racing oid ?Okyah schreef op 29 september 2003 @ 17:05:
Tja, kheb hem een hele tijd geleden wel gspeeld op de playstation, maar het was geloof ik niet extreem geweldig, maar wel grappig met z'n 2tjes
Maar de graphics lijken me niet extreem veel beterNja, nostalgie doet een hoop met de oude PS-graphics
Was wel t leukste kart spel voor de ps dacht ik
Ik wacht toch nog steeds Op Blinxy Kong Racing
maar ga deze titel misschien wel proberen![]()
//Volgens mij heb ik het ook wel eens met meer dan 2 spelers gespeeld.. Werkte het soms ook met een multitap en 4 spelers?
//Maar ik vind nieuwe spellen bijna altijd positief en imo kan de xbox wel meer van dit soort spellen gebruiken(Hint Rare, hint!
)
ik vond die echt heeel leuk met zn tweeen wanneer komt ie uit ?AudiRS4 schreef op 29 September 2003 @ 17:00:
[...]
Ik wilde eerst wachten op de site die er zo komen (toch)? Of zit die er op korte termijn niet aan te komen ? Dan wil ik best wel de Live gamertags in de openigspost plaatsen
En wat vinden we hier van ? :
[afbeelding]
Ik persoonlijk zit er niet op te wachten, en het lijkt me eerlijk gezegd een update van de PSX versie.
Chocobo Racing is toch ook een oud PS spel van Square? Was MK-clone nummer 7 ofzoAudiRS4 schreef op 29 September 2003 @ 17:15:
[...]
Was een van de geheime games van Rare niet dat Choboco racing oid ?
Alone at last
Just nostalgia and I
Eind november als ik het goed voor hebDaDude schreef op 29 September 2003 @ 17:33:
[...]
ik vond die echt heeel leuk met zn tweeen wanneer komt ie uit ?
Zou ook best kunnen hoor, dat dat van Square was...Okyah schreef op 29 september 2003 @ 17:36:
[...]
Chocobo Racing is toch ook een oud PS spel van Square? Was MK-clone nummer 7 ofzoNooit gespeeld, wel gehoord dat het tegenviel, maarja, misschien hadden ze het mis
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik had laats dankzij een tip van jou DKR gekocht, remember...Okyah schreef op 29 September 2003 @ 17:56:
Master Chief, Fulgor, Cinder, Blinx, Banjo, Kazooie, Sabre Wolf enzo
Aparte combinatie wordt dat danIk denk dat ze het beste wel cute figuurtjes kunnen nemen en er dan een verhaaltje omheen kunnen breien, zoals in DKR
Je hebt hem ook echt gekocht?!AudiRS4 schreef op 29 September 2003 @ 18:03:
[...]
Ik had laats dankzij een tip van jou DKR gekocht, remember...
Zou mij wel aanspreken in ieder gevalEn dan door levels van Halo en Blinx crossen, lijkt me wel aardig.
Hmmz, wie zet onze ideën op papier ? Dan sturen we ze op naar Microsoft
[ Voor 15% gewijzigd door Okyah op 29-09-2003 18:49 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Had hem eerst via Emu gespeeld, en heb hem 2 dagen daarna aangeschaft voor 10 euro oid. Laatste tijd veel Otogi gespeeld, maar af en toe potje DKR, erg leukOkyah schreef op 29 September 2003 @ 18:46:
[...]
Je hebt hem ook echt gekocht?!Wist ik niet!
Leuk?
Maar idd, het zou opzich wel droog zijn met zulke verschillende characters!
//AudiRS4 in "Het Grote XBOX Topic deel 5"
Gevonden! Koel dat hij bevalt!
Nja, zoiets op de xbox zou dus gweldig zijn
Anoniem: 68063
Ik ben weer begonnen met een lange zware stage-periode dus ik heb eerlijk gezegd niet veel tijd. Maar ik doe me best. Zodra ik iets online heb dan laat ik het je weten. Je kunt voor ff toch deze link voor zolang gebruiken??AudiRS4 schreef op 29 September 2003 @ 17:00:
[...]
Forever raver!
Anoniem: 6882
Hoe is de multiplayer? is die echt goed? ik speel race games namelijk nooit in m'n eentje... en nu is het eihenlijk nogsteeds alleen maar PGR, die is het beste met 2 tot 4 man...megamuch schreef op 28 September 2003 @ 22:42:
Even een kleine update voor wat betreft XGRA:
HIJ IS VET! Damn wat een actie. Zo verschrikkelijk schiet alles over het scherm dat het af en toe bijna niet bij te houden is. Je begint zonder wapens en moet dan 3 races doen. Haal je genoeg punten in die races dan krijg je toegang tot de eerste echte league. Daar begint het feest dus ook pas echt. Guns, powerups, extra speed en dat alles bij snelheden van 600 km/h en hogerDe besturing is erg gevoelig en kan niet aangepast worden, dus het is even wennen. Verder zit alles vrij recht toe recht aan in elkaar.
Tot nu toe de eerste paar races gedaan van het eerste championship. Erg netjes en het geluid geeft echt een extra dimensie aan het spel. (let op 5.1 is een must !)
Wie van extreme racing houdt moet deze game zeker hebben
[afbeelding]
Was wel de oude build van voor de E3 die ze lieten zien, dus wat je gezien hebt was in principe al "oud" materiaalimpact99 schreef op 30 September 2003 @ 00:50:
Ik weet niet of jullie net Gammo gezien hebben?
Maar ik heb ffvoor de televisie gezeten toen ze PGR2 lieten zien.
Dat zag er wel mooi uit hoor kan haast niet wachten tot die uit komt.
Is die misschien al ergens te pre orderen??
Dat is geen probleem hoor, zal zolang die link wel gebruiken. Succes met je stage verderCaptainM schreef op 30 September 2003 @ 08:59:
[...]
Ik ben weer begonnen met een lange zware stage-periode dus ik heb eerlijk gezegd niet veel tijd. Maar ik doe me best. Zodra ik iets online heb dan laat ik het je weten. Je kunt voor ff toch deze link voor zolang gebruiken??
Halo, MotoGP2, Midtown Madness 3 (als je Live gaat).MuSeLive schreef op 30 september 2003 @ 19:11:
Ik wil nu ook een xdoos gaan kopen maar welke spellen zijn nu verplichte kost ?
Lijstje:
Splinter Cell
Knights of the old republic
??
ik zou het niet weten.. Ik woon samen met m'n GF (geen pics) een tsja.. die vind dat niet echt geweldigAnoniem: 6882 schreef op 30 September 2003 @ 13:24:
[...]
Hoe is de multiplayer? is die echt goed? ik speel race games namelijk nooit in m'n eentje... en nu is het eihenlijk nogsteeds alleen maar PGR, die is het beste met 2 tot 4 man...
Splinter Cell, Midtown Madness 3, MotoGP2 en Halo(duh!)MuSeLive schreef op 30 September 2003 @ 19:11:
Ik wil nu ook een xdoos gaan kopen maar welke spellen zijn nu verplichte kost ?
Lijstje:
Splinter Cell
Knights of the old republic
??
Forever raver!
En ?Maniakje schreef op 30 September 2003 @ 19:50:
Cool, ik krijg net een mailtje van m'n lokale games-winkel dat XGRA binnen is. En hij is 'maar' 49,99 euro.Wel raar, want ik dacht dat de release date op 10 oktober lag. Maar mij hoor je natuurlijk niet klagen.
Morgen ga ik hem halen.
Nou, ik heb XGRA inderdaad gehaald. Morgen gaat ie weer terug.
Anoniem: 86074
Alone at last
Just nostalgia and I
Anoniem: 33568
No thnx,DaDude schreef op 01 October 2003 @ 18:56:
btw wat is xgra (welke game)
en hebben jullie een omgebouwde xbox of een originele ?
[google="XGRA" Xbox] geeft bij de eerste link al een mooi resultaat, maar aangezien die Frans is heb je misschien meer hier aan: XGRA.DaDude schreef op 01 October 2003 @ 18:56:
The devil is in the details.
XGRA = Xtreme G-Racing AssociationDaDude schreef op 01 October 2003 @ 18:56:
en hebben jullie een omgebouwde xbox of een originele ?
[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 01-10-2003 19:00 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
OrigineelOkyah schreef op 01 October 2003 @ 18:58:
En ik heb een originele xbox, van de anderen weet ik het niet
Heb er gelukkig persoonlijk nog geen ervaring mee, maar van anderen hoor ik dat ze netjes geholpen worden. En zo hoort het ookAnoniem: 33568 schreef op 01 October 2003 @ 18:59:
[...]
Hoe denken jullie btw over de helpdesk? Iemand ervaring mee en wil ze delen?
bronXmas Bundle
- Xbox
- Controller S
- Halo
- Midtown Madness 3
- Twee maanden Xbox Live abbonoment
Prijs: €219,-
Te koop vanaf 15 oktober
Massive Bundle
- Xbox
- 2x Controller S
- Halo
- Brute Force
- Midtown Madness 3
- Twee maanden Xbox Live abbonoment
Prijs: €249,-
Te koop vanaf 15 november
Xbox DVD Movie Playback Kit Bundle
- Xbox DVD Movie Playback Kit
- Minority Report
- Ice Age
Prijs: €39,99
Mocht je garantie verlopen zijn, dan kun je altijd een van mijn collega's bellenOkyah schreef op 01 October 2003 @ 19:02:
Nog geen last met m'n machientje gehad, dus ook geen ervaring... Maar kheb wel een vraagje
Als je garantie verlopen is, kan je dan nog wel aanbellen bij de helpdesk? Met eventuele problemen?
Wat voor problemen kunnen er eik voorkomen met een xbox? Kheb wel eens gehad dat hij vastliepMaar dat was 2 keer bij hetzelfde spel, dus ik vermoed dat dat de boosdoener was
(BG:DA)
Verder zou de lucht die er uit kwam wel ietsjes koeler mogen, volgens mij is het van binnen echt bloedheet
Maar nu de garantie verlopen is, ga ik hem maar even uit elkaar toveren en er een andere fan in zetten, denk ik
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Microsoft heeft in mijn ogen die zaken uit het begin bijna allemaal goed aangepakt, de meest gehoorde was die van krassen op je CD's. Je kon dan kostenloos je DVD drive vervangen en je kreeg ene nieuwe copy van je game mits het eentje was die door Microsoft werd uitgegeven (voor zover ik gehoord heb dan).schnumi schreef op 01 October 2003 @ 19:19:
Idd elke console heeft problemen. Maar in het begin vooral hoorde ik wel erg vaak over problemen van de Xbox. Nu eigenlijk nooit meer.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Vaag!! heb zelf nergens last van. Ik speel hem via de harddisk, maar dan nog. Ik zou het knap vinden als de 'hacked' release beter zou zijn dan de officiele.
AudiRS4 schreef op 01 October 2003 @ 19:05:
[...]
OrigineelEn dat zal zo blijven ook.
[...]
Heb er gelukkig persoonlijk nog geen ervaring mee, maar van anderen hoor ik dat ze netjes geholpen worden. En zo hoort het ook
• Microsoft stort zich weer op de paketten
[...]
bron
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Nope, F-Zero GX is door Sega voor Nintendo ontwikkeld. En Nintendospellen kun je nog steeds niet op je Xbox spelen dus helaasND schreef op 01 October 2003 @ 22:21:
[...]
Ik had in de vakantie besloten om geen console (lees : xbox) aan te schaffen, maar nu heb ik er toch wel weer heel veel zin in...........................alleen is het geld er nu natuurlijk niet meer![]()
![]()
Over dat FZero GX, komt die dan niet uit voor de Xbox? (aangezien het wel mijn type spel is)
Anoniem: 68063
ik heb mijn xbox recentelijk ge-casemod en 'm voorzien van een appleX-Pro chip :
[ Voor 35% gewijzigd door wizza op 02-10-2003 01:33 . Reden: pics resize ]
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Alone at last
Just nostalgia and I
Ja, dat is de officiele xBox LIVE headset ... gaat in de zelfde port als bijv. een memorycard (dus bovenop je joystick).CT schreef op 02 oktober 2003 @ 09:15:
Is dat het officiele live! headset ding? Of kan je die ook zelf 'modden' om in je joystick te passen?!
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
[ Voor 6% gewijzigd door volder op 02-10-2003 11:01 ]
Wat ik zo links en rechts gehoord heb, is MotoGP2 een van de betere Live spellen, en is er tevens een tijdje geleden een Nederlands kampioenschap gespeeldvolder schreef op 02 October 2003 @ 10:45:
En weer een nieuw lid bij de familie.![]()
Dinsdag me Xbox binnen gekregen en gelijk dezelfde avond nog online ermee.
Ben tot nu toe alleen in het bezit van Star Wars: Knights of the Republic en een of andere wazige rally game die bij het pakket zat en dan de demos die bij de live set zaten.
Ik zit heel erg te twijfelen om motoGP2 te kopen, de demo van 1 was wel onwijs lachen, maar ik twijfel een beetje of vooral het online gedeelte boeiend genoeg is om het langer dan een week te blijven spelen?
Zijn er hier mensen die het spel hebben(ongetwijfeld:p) en het nog steeds online spelen?
Mijn live nick is trouwens: Volder
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 33568 op 02-10-2003 13:19 ]
Enige actie die ik ken van KPN is die met Midtown Madness 3, waarbij je mee kunt doen aan een challenge via Live. Daar wordt KPN in genoemd, maar verder kan ik me niet iets voor de geest halen wat er mee te maken zou kunnen hebben.Anoniem: 33568 schreef op 02 oktober 2003 @ 13:19:
Iemand van jullie iets meegekregen over een Kpn-actie met de xbox/live/movie playback kit? (dus combo-package) Ik krijg hier nl heel veel verontrustende telefoontjes van mensen over bepaalde missing items....
30 euroMuSeLive schreef op 02 October 2003 @ 20:24:
Wat gaat splinter cell nu kosten wanneer hij classic geworden is ?
Hmm jammer, maar gelukkig houd ik ook van Midtown Madnes en MotoGPAudiRS4 schreef op 01 oktober 2003 @ 22:43:
[...]
Nope, F-Zero GX is door Sega voor Nintendo ontwikkeld. En Nintendospellen kun je nog steeds niet op je Xbox spelen dus helaas.
Vergelijkbaar op de Xbox is er Quantum Redshift en XRGA, maar als je echt F-Zero wil zul je aan de Gamecube moeten
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
bij gcshop kost hij zowieso maar 25MuSeLive schreef op 02 October 2003 @ 20:24:
Wat gaat splinter cell nu kosten wanneer hij classic geworden is ?
"If u do something do it with style, or do it at all."
Heb je ook een gun bij HOTD3, want met controller vond ik er niet veel aan eerlijk gezegd. Met een mooie gun is dat natuurlijk veel leukerRaven- schreef op 02 oktober 2003 @ 22:33:
Ik krijg zaterdag mijn xbox binnen. Ben benieuwd. Ik heb er natuurlijk al bij kennissen op gespeeld en dat beviel mij wel. Ik heb er iig een aantal spellen bij, waaronder burnout 2, halo, bond, house of the dead 3.
Anoniem: 86074
"If u do something do it with style, or do it at all."
Sega GT volgt hetzelfde principe, maar Project Gotham Racing 2 is de grote tegenhanger wat racegame betreft. Niet de zelfde opzet, maarer zitten auto's in dus worden ze vergeleken.DaDude schreef op 03 October 2003 @ 23:30:
maar sega gt is er niks bij of is dat het antwoord van gt4 op de xbox ?
[ Voor 34% gewijzigd door Wom op 04-10-2003 01:58 ]
En dat vindt ik helemaal niet gek, voor een natie die anti-amerika isDaDude schreef op 04 October 2003 @ 09:39:
xbox in de minderheid in japan...
Anoniem: 60967
bullshit.En dat vindt ik helemaal niet gek, voor een natie die anti-amerika is
Met alle respect, je zegt het zelf ook..Anoniem: 60967 schreef op 04 October 2003 @ 11:00:
[...]
bullshit.
Het probleem zit 'm in dat japanners geen amerikaanse stijl spellen spelen. Ze spelen bijvoobeeld alles van nintendo behalve metroid prime en eternal darkness omdat dat spellen zijn niet in de japanse stijl. Resident evil is een van de weinige uitzonderingen, het wordt wel in japan gemaakt maar heeft toch een behoorlijks amerikaans tintje. Kijk eens naar de range waarin xbox spellen liggen, daar zitten maar weinig spellen bij die japanners aantrekken. Tuurlijk proberen ze eigenhandig met sudeki wel het een en ander te veranderen, maar dat zal niet zo makkelijk gaan. Pas als microsoft doorheeft dat ze een japanbased developer aan moeten trekken (hebben ze dat niet al gedaan?) dan zal dat beter gaan.
Dit zegt toch genoeg in mijn ogen? Kijk, iedereen heeft daar zijn eigen mening over, dit is de mijne.amerikaanse stijl spellen
Ja, je mist iets. De GTA serie is nooit in Japan verschenen, en Take 2 heeft nu de uitgeefrechten voor Japan aan Capcom gegeven omdat ze daar zelf geen brood in zagen. Ze dachten dat het spel te westers was om aan te slaan, maar zoals je ziet valt dat wel mee.schnumi schreef op 04 oktober 2003 @ 09:59:
Nee ik denk eerder dat het hem in het aanbod van games zit.
Trouwens wtf is dit:
2. Grand Theft Auto III (Capcom/PS2) - 124,257 (Nieuw)
? Mis ik iets want volgens mij is GTA III toch allang uitgekomen op de PS2? En uitgegeven door Capcom??
GTA doet het anders best goed voor een westerse gameAnoniem: 60967 schreef op 04 oktober 2003 @ 11:00:
[...]
bullshit.
Het probleem zit 'm in dat japanners geen amerikaanse stijl spellen spelen. Ze spelen bijvoobeeld alles van nintendo behalve metroid prime en eternal darkness omdat dat spellen zijn niet in de japanse stijl. Resident evil is een van de weinige uitzonderingen, het wordt wel in japan gemaakt maar heeft toch een behoorlijks amerikaans tintje. Kijk eens naar de range waarin xbox spellen liggen, daar zitten maar weinig spellen bij die japanners aantrekken. Tuurlijk proberen ze eigenhandig met sudeki wel het een en ander te veranderen, maar dat zal niet zo makkelijk gaan. Pas als microsoft doorheeft dat ze een japanbased developer aan moeten trekken (hebben ze dat niet al gedaan?) dan zal dat beter gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 04-10-2003 11:47 ]
Dit bevestigd dus mijn mening niet?leuk voorbeeld, Japan-China-Korea zijn bezig met een eigen OS. Waarom ? Zodat ze dat van het westerse Microsoft niet hoeven gebruiken.
Ah kijk bedankt voor de uitleg.AudiRS4 schreef op 04 October 2003 @ 11:46:
[...]
Ja, je mist iets. De GTA serie is nooit in Japan verschenen, en Take 2 heeft nu de uitgeefrechten voor Japan aan Capcom gegeven omdat ze daar zelf geen brood in zagen. Ze dachten dat het spel te westers was om aan te slaan, maar zoals je ziet valt dat wel mee.
Dus Japan is niet altijd het snelste. dat zie je wel
Ik denk trouwens dater best nog wel veel games nooit in Japan uitkomen die wij hier als toppers beschouwen. Net zoals wij nooit die Japanse games waar je de titel niet van kan uitspreken zullen zie hier in Europa.
Anoniem: 45862
Anoniem: 60967
why i like rareCan you not get Rare to hurry things up a bit?
Lobb: You give Rare more tools and more time and they'll just use that to do something else. One of the comments from Rare's point of view is that the game is never finished. When Rare say it's Rare quality, then it's ready to ship.
[ Voor 5% gewijzigd door Piggen op 04-10-2003 15:53 ]
Je zult vanaf je modem naar je router met UTP moeten om vanaf je router weer met UTP naar je Xbox te gaan. Je router direcht op de coax aansluiten zal er voor zorgen dat je niet meer kan interetten, en voor zover ik weet zijn routers met coax aansluiting niet echt meer gemeengoed.Anoniem: 45862 schreef op 04 October 2003 @ 13:59:
weet niet of dit het goede topic is maar goed
ik wil ook xbox live hebben maar..
ik zit dus met een klein probleem,
ons huis is als volgt ingericht.
De kast van de provider, waar de telefoon en kabel ingang van het huis zit. Dan gaat de coaxial cable zon 10 m. onder de vloer door naar de achterkamer, naar de (terrayon) modem. Nu is het zo dat mijn kamer recht boven de plek zit, waar de kast van de provider e.d is. (dus waar de coaxial cable de grond in gaat zeg maar) Kan ik de router niet bij die kast zetten? Of moet ik dan alsnog een UTP kabel door de grond naar de modem in de 8erkamer trekken?
Of kun je die coax cable in je router doen, en hem weer aan de andere kant laten doorlopen oid?
bedankt
Helaas nog niet. Maar komt later wel.AudiRS4 schreef op 03 October 2003 @ 20:12:
[...]
Heb je ook een gun bij HOTD3, want met controller vond ik er niet veel aan eerlijk gezegd. Met een mooie gun is dat natuurlijk veel leuker
Klopt, komt waarschijnlijk in juni/juli voor zover ik gelezen heb. Je kunt dan een kaart kopen met een activatiecode die voor een bepaalde tijd geldig is. Naar alle waarschijnlijkheid kun je ze in verschillende gradaties kopen, hoe duurder, hoe langer je er mee kan doen. Verder is er nog weinig over bekend, behalve dan dat het eraan komt.Bartjeee schreef op 04 October 2003 @ 18:03:
Heeft iemand nog meer info want ik hoor dat er een soort pre-paid kaarten voor live komen.
Dit kan ik niet officieel bevestigenAudiRS4 schreef op 04 oktober 2003 @ 18:19:
[...]
Klopt, komt waarschijnlijk in juni/juli voor zover ik gelezen heb. Je kunt dan een kaart kopen met een activatiecode die voor een bepaalde tijd geldig is. Naar alle waarschijnlijkheid kun je ze in verschillende gradaties kopen, hoe duurder, hoe langer je er mee kan doen. Verder is er nog weinig over bekend, behalve dan dat het eraan komt.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq