Het Grote XBOX Topic deel 6

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.303 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45862

nog wat PGR 2 screenshot IK kan niet wachten :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/pgr2_315.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/pgr2_228.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/pgr2_175.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 45862 op 04-10-2003 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Net ff judge dredd vs death gespeelt. grafisch een 7. Geen eye candy maar ook niet lelijk. Controls is weer een btje het probleem. het speelt gewoon niet lekker weg.

Je heb 2 modes. Story en arcade. Story is rondlopen en allerlei objectives volbrengen terwijl arcade gewoon rondlopen raggen is.

Je vijanden zijn vrij divers. Van graffiti spuiters tot vampieren.

Voorlopig oordeel een 6.5

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AudiRS4 schreef op 04 October 2003 @ 15:38:
[...]
Owja, ik heb trouwens Soul Calibur 2 _/-\o_ Ben nog maar een uurtje aan het stoeien, maar het is echt een perfect vervolg op Soul Calibur. Gewoon super hoe de bewegingen, wapens, graphics etc etc zijn gedaan.
DOA3 of SCII? Welke is leuker? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 14:25

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

OMG!!
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/pgr2_315.jpg
Als die vogels ook daadwerkelijk langsvliegen en 3d-gemodeled zijn krijgt de game van mij nu al een dikke 10 :P

check die "beslagen"(weet ff niet hoe dat eigelijk heet) uitlaatpijp dan van die car :D

[ Voor 4% gewijzigd door Bizzarro op 04-10-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45862

Okyah schreef op 04 October 2003 @ 19:43:
[...]

SCII veel meer diepgang, maar als je liever beetje gaat kloten met wat vrienden DOA3 (ook voor de lekkere wijven natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:05
Okyah schreef op 04 oktober 2003 @ 19:43:
[...]

SCII, no doubt. DOA 3 is een goede fighter, maar SCII is geweldig _/-\o_
De mogelijkheden, de speelduur, de graphics etc etc etc allemaal top.
Bizzarro schreef op 04 October 2003 @ 19:44:
OMG!!
[afbeelding]
Als die vogels ook daadwerkelijk langsvliegen en 3d-gemodeled zijn krijgt de game van mij nu al een dikke 10 :P

check die "beslagen"(weet ff niet hoe dat eigelijk heet) uitlaatpijp dan van die car :D
Die vogels vliegen idd, heb een aantal filmpjes gezien waar je ziet vliegen. De bomen bewegen ook in de wind, het is veel minder een dode stad als in het eerste deel.

En die uitlaat jah, das echt _/-\o_
was me nog niet eens opgevallen hoor, tis dat jij het zegt...;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ik wil even mijn lofzang voor Soul Calibur 2 met jullie delen. Het spel zit gewoon zo goed in elkaar dat je wel wilt blijven spelen. Dmv de weapon mode kun je allerlei modusen, karakters, wapens en extra verzamelen terwijl je gewoon merkt dat je steeds meer leert en beter kunt omgaan met je karakter. In het begin was verdedigen iets wat je amper doet, maar na verloop van tijd merk je door verschillende opdrachten heel goed hoe je die techniek optimaal kan gebruiken. Je leert echt bij terwijl je speelt, nog meer als dat normaal zou zijn. De drang om verder te spelen is echt enorm, en ik kan dan ook alleen maar mijn complimenten geven aan Namco. :)

En ik wil ze dan ook gelijk danken voor het inplementeren van Spawn in de Xbox versie, wat een cool karakter zeg :D. Dat hebben ze echt heel goed overgenomen, top.

En voor de mensen die nog twijfelen of ze hem nog moeten kopen ja of nee. DOEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Ik lees net op DVDBoxoffice.com dat er ook GTA voor de Xbox komt _/-\o_
Maar is dit nu wel de pal versie die op een in NEd gekochte Xbox werd :?
Hier een link http://www.dvdboxoffice.c...%2D1%2E000+++++&class=gme
Zul je dadelijk zien dat hij aleen in USA en Japan uitkomt. :'(
Een maar van mij heeft een ps2 met vice city dat is echt relaxt
De link werkt niet je moet effe zoeken het heet GTA double pack

[ Voor 10% gewijzigd door Bartjeee op 05-10-2003 21:50 . Reden: Link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Bartjeee schreef op 05 October 2003 @ 21:49:
Ik lees net op DVDBoxoffice.com dat er ook GTA voor de Xbox komt _/-\o_
Maar is dit nu wel de pal versie die op een in NEd gekochte Xbox werd :?
Hier een link http://www.dvdboxoffice.c...%2D1%2E000+++++&class=gme
Zul je dadelijk zien dat hij aleen in USA en Japan uitkomt. :'(
Een maar van mij heeft een ps2 met vice city dat is echt relaxt
De link werkt niet je moet effe zoeken het heet GTA double pack
Als het goed is komt half november de GTA Double Pack uit in Europa, en inderdaad, dat zal een PAL versie zijn die ook op jou Xbox werkt. Of die datum ook daadwerkelijk gehaald wordt is nog onzeker op dit moment, maar vooralsnog gaan we van half november uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Iedereen hier heeft een pc, toch? En practisch iedereen hier kan GTA3 en GTA3:VC spelen neem ik aan, het draait al op een 450mhz pc met een gf2mx. Waarom zou je het dan voor de xbox kopen? :) Wil niet zeggen dat ik het niet aanschaffen zou als het een ok port is, hoor, maar ik ben ook gek :+

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 05 oktober 2003 @ 22:11:
Iedereen hier heeft een pc, toch? En practisch iedereen hier kan GTA3 en GTA3:VC spelen neem ik aan, het draait al op een 450mhz pc met een gf2mx. Waarom zou je het dan voor de xbox kopen? :) Wil niet zeggen dat ik het niet aanschaffen zou als het een ok port is, hoor, maar ik ben ook gek :+
Multiplayer, eigen soundtracks en zwaar opgepoetste graphics met een constante framerate van 60FPS. Dat lukt je zelfs op een PC niet, en op een 450 al hélemaal niet.

En daarbij, je krijgt twee games voor de prijs van één :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nja, die 60 fps haal ik wel, hoor... Als het spel het zou toelaten :D
En mp met moeite :+

Maar het aantal fps zal wel zakken, he, in mp? :/

En het is vervelend dat je je tegenstanders ziet natuurlijk :P (//hun scherm dus :P )
Maar kan co-op ook? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 05-10-2003 22:16 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb Soul Calibur 2 vandaag even bij een kennis gespeeld en ik ben er nog niet echt van onder de indruk. Het spel (de moves etc) speelt naar mijn mening veel te traag. Dead or Alive 3 is hier veel beter in. De characters zijn ook niet echt super, vind die van Doa3 beter. De muziek is ook niet zo goed. Van de week het spel maar eens lenen om het een 2e kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 05 October 2003 @ 22:15:
Nja, die 60 fps haal ik wel, hoor... Als het spel het zou toelaten :D
En mp met moeite :+

Maar het aantal fps zal wel zakken, he, in mp? :/

En het is vervelend dat je je tegenstanders ziet natuurlijk :P (//hun scherm dus :P )
Maar kan co-op ook? :)
Daar is nog niks over bekend helaas, maar ik verwacht het wel eigenlijk.
Raven- schreef op 05 October 2003 @ 22:22:
Ik heb Soul Calibur 2 vandaag even bij een kennis gespeeld en ik ben er nog niet echt van onder de indruk. Het spel (de moves etc) speelt naar mijn mening veel te traag. Dead or Alive 3 is hier veel beter in. De characters zijn ook niet echt super, vind die van Doa3 beter. De muziek is ook niet zo goed. Van de week het spel maar eens lenen om het een 2e kans te geven.
Het zijn geen Capcom vs. SNK snelheden die je haalt, maar zeker met de dames zijn de moves toch vrij snel hoor. Volgens mij is DOA zelfs trager als SCII, op sommige special moves na. Ik zeg je, als je de weapon mode speelt ga je hoe langer je speelt de game steeds meer waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:16
mpmad schreef op 04 oktober 2003 @ 15:36:
Toen ben ik naar de electroboer gegaan en gevraagd of het mogelijk was om die line-out kabel op een of andere manier op dat doosje op de ASC aan te sluiten (met een converter ofzo). Helaas schijnt dat niet te kunnen en omdat mijn stereo geen optical in/out heeft, zoek ik een andere oplossing
Ik weet wel een oplossing, maar die kost je zo'n 20 Euro.

Koop bij www.futuremax.nl de "XBOX RGB- AV Scart + kabel - Scart, SVHS, optical, AV". Dan heb je alle outputs bij elkaar en kun je eventueel later nog uitbreiden naar een optische aansluiting (moet je alleen een optische kabel erbij kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-06 19:16
Is het eigenlijk ook mogelijk om een xbox uiteindelijk als vga zijnde eruit te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puschkin
  • Laatst online: 28-10-2023
Carel schreef op 05 October 2003 @ 23:32:
Is het eigenlijk ook mogelijk om een xbox uiteindelijk als vga zijnde eruit te krijgen ?
Er zijn een aantal VGA adapters te koop, bijvoorbeeld bij lik-sang:
http://www.lik-sang.com/list.php?category=222&

[ Voor 25% gewijzigd door puschkin op 05-10-2003 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:42
Ik wil dus een xbox kopen omdat er zoveel leuke spellen voor zijn, maar mijn broer wil liever de ps2, Hoe kan ik hem nou overtuigen dat de xbox gewoon veel beter is ?

Hij wil alleen maar Gran Turismo 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:13

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

volder schreef op 02 October 2003 @ 10:45:
En weer een nieuw lid bij de familie. :o
Dinsdag me Xbox binnen gekregen en gelijk dezelfde avond nog online ermee.
Ben tot nu toe alleen in het bezit van Star Wars: Knights of the old Republic en een of andere wazige rally game die bij het pakket zat en dan de demos die bij de live set zaten.

Ik zit heel erg te twijfelen om motoGP2 te kopen, de demo van 1 was wel onwijs lachen, maar ik twijfel een beetje of vooral het online gedeelte boeiend genoeg is om het langer dan een week te blijven spelen?

Zijn er hier mensen die het spel hebben(ongetwijfeld:p) en het nog steeds online spelen?
Mijn live nick is trouwens: Volder
Jou Gamertag is toegevoegd aan de lijst!
Heb jij ook Live? Stuur je Gamertag + een lijstje met jou Live enabled games naar *knip* en je wordt ook toegevoegd.

Ik heb MotoGP en MotoGP2. Ik speel nu alleen nog maar MotoGP2. Het is zeker een goede Live-game. Sterker nog, op Midtown Madness 3 na vind ik het het beste Live-game van dit moment. De speelbaarheid op de langere termijn is zeer ok. Dat komt omdat je zelf je motor helemaal kunt aanpassen en een eigen paintjob kunt geven en voor de rest is het gewoon een ijzersterke racer met superb Live-support. Koop 'm en ik daag je uit voor een race! })

[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 04-04-2013 16:19 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674

DaDude schreef op 06 October 2003 @ 08:51:
Ik wil dus een xbox kopen omdat er zoveel leuke spellen voor zijn, maar mijn broer wil liever de ps2, Hoe kan ik hem nou overtuigen dat de xbox gewoon veel beter is ?

Hij wil alleen maar Gran Turismo 4
je keuze bepalen aan de hand van 1 game... das wel het domste wat je kunt doen.. Laat em anders wat shots zien van PGR2, Sega GT (online), R: Racing Evo en Rallisport 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Ik heb een nieuwe gamertag, dus delete 'Refried Noodle' maar uit je lijstje en voeg 'RefriedNoodleXp' toe. Captain, ik heb al een mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

ik heb ook belang bij een xbox, ben zeer gek op sportspellen en shooters, of moet je dan kiezen voor een ps2 ?

ikzelf heb beide te leen gehad thuis

voordeel ps2 : digitaal geluid
voordeel xbox: hd erin, betere controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ratsja schreef op 06 oktober 2003 @ 10:21:
ik heb ook belang bij een xbox, ben zeer gek op sportspellen en shooters, of moet je dan kiezen voor een ps2 ?

Ik weet niet wie jou wijs heeft gemaakt dat de Xbox geen digitaal geluid heeft, maar dat heeft hij dus wel, en verreweg de meeste games gebruiken dat ook. (Ok, je hebt een extra kabel daarvoor nodig die niet standaard meegeleverd wordt, maar je moet voor elke console een RGB-kabel aanschaffen als je een beetje acceptabel beeld wilt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

Anoniem: 19339 schreef op 06 October 2003 @ 10:33:
[...]

Ik weet niet wie jou wijs heeft gemaakt dat de Xbox geen digitaal geluid heeft, maar dat heeft hij dus wel, en verreweg de meeste games gebruiken dat ook. (Ok, je hebt een extra kabel daarvoor nodig die niet standaard meegeleverd wordt, maar je moet voor elke console een RGB-kabel aanschaffen als je een beetje acceptabel beeld wilt).
ow klopt het beeld is standaard met die kabel bagger op de beamer.
en digitaal geluid ?
er zit geen aansluiting voor op ?
wat voor kabel is er dan nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Laatst online: 27-04 16:05
ratsja schreef op 06 October 2003 @ 11:12:
[...]

ow klopt het beeld is standaard met die kabel bagger op de beamer.
en digitaal geluid ?
er zit geen aansluiting voor op ?
wat voor kabel is er dan nodig ?
Klopt je moet een advanced scart kabel hebben en dan kun je via een optical kabel naar je speakerset en dan heb je echt super Dolby Digital geluid(als je speakerset het onderdsteunt natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja

ratsja

bi polair

impact99 schreef op 06 October 2003 @ 11:53:
[...]

Klopt je moet een advanced scart kabel hebben en dan kun je via een optical kabel naar je speakerset en dan heb je echt super Dolby Digital geluid(als je speakerset het onderdsteunt natuurlijk).
ghehe ik heb een high end home cinema thuis, en dan spelen op de beamer met 4 controllers, phat :D

wat kost zo een kabel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impact99
  • Laatst online: 27-04 16:05
hij is € 30 ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Laatst online: 02-06 21:34
ratsja schreef op 06 October 2003 @ 10:21:

Ik ben niet echt bekend met de PS2, maar de Xbox heeft aan goede shooters in ieder geval geen gebrek. :) Wat betreft de sportspellen: al die EA Sports games bestaan voor beide consoles, maar als je EA games online wilt spelen zul je naar de PS2 moeten. EA heeft namelijk te kennen gegeven dat ze absoluut geen Xbox Live games zullen maken.

Overigens zijn er wel een aantal alternatieven hoor, zoals Top Spin (Tennis) en Links 2004 (Golf). Die hebben wel Live! support. :)

Digitaal geluid? Daar heb ik allemaal geen verstand van dus daar doe ik ook geen uitspraken over. :P

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:13

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

ratsja schreef op 06 October 2003 @ 10:21:

Zoals al gezegd is de Xbox geeft ook heerlijk digitaal geluid.

en als je dol op sportgames bent check dan dit interview.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

Zit hier al tijden te genieten van 5.1 XBOX geweld :) dus digitaal geluid uit je XBOX is geen probleem.

En SCII is zo veel beter dan DOA3... snellere gameplay, meer controle over je characters/moves, veel meer moves, beter uit gebalanceert. zeker wel goed geluid, alleen een beetje suffe voice acting, maar dat heeft DOA3 ook, al verstaan de meesten dat toch niet ;) muziek van SCII is veeeeeel beter, namelijk gewoon muziek en niet van die rare japanse oinkitoink synth rock 8) yeah! :P alleen wel wat weinig chars, maar voor je ze allemaal helemaal onder controle hebt.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 6882 op 06-10-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

nog even een tip voor de platformers onder ons..

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/64E6195E-8409-4095-8089-42D263FC0586/0/sbgvoodoovince001.jpg
Voodoo vince:

Graphics een 9
geluid: een 9
gameplay: 9
controls: 8
humor: een 10 :)

Echt een zeer net gemaakte platformer. Grafisch gewoon top. Sfeertje in de verschillende levels is zeer net gedaan. De muziek is echt lekker om naar te luisteren. Ook na een half uur dezelfde track. Zit heel uitgebalanceerd in elkaar.

Controls zijn goed te doen, en zijn zoals je mag verwachten van een jump en run game.
Het idee van jezelf slopen om je vijanden te killen is leuk uitgewerkt. Je kan jezelf op vele manieren pijn doen. Gif drinken, wervelwind oproepen, 'anvil' op je kop laten vallen, naalden in je lijf steken etc...

Het commentaar van het ventje is echt grappig en nooit vervelend. Veel verschillende levels, binnen, buiten, licht, donker van alles.

De eindbazen zijn ook wel aardig verzonnen. Het enige min puntje van het hele verhaal is de UBERboss die zo nu en dan verschijnt in het spel. Da's net een groene bert (en ernie) en is niet lekker uitgewerkt. Daar zat meer in.

Wat ze echt leuk hebben gedaan is het feit dat er veel 'mini-games' inzitten. De ene keer zit je in een vliegtuigje, dan weer een hovercraft dingetje, moet je de 'tijd veranderen' of een stukje muziek na spelen. Echt geinig en gevarieerd. bevalt me wel :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/voodoovince/sim-voodoovince-0001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/voodoovince/sim-voodoovince-0002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/voodoovince/sim-voodoovince-0003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/voodoovince/sim-voodoovince-0004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/voodoovince/sim-voodoovince-0005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/voodoovince/sim-voodoovince-0006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/voodoovince/sim-voodoovince-0007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/voodoovince/sim-voodoovince-0008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/voodoovince/sim-voodoovince-0009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/voodoovince/sim-voodoovince-0010.jpg

filmpje:
http://www.xbox.com/en-us....htm?t=4240&v=76701&bw=hi

[ Voor 6% gewijzigd door megamuch op 06-10-2003 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
megamuch schreef op 06 October 2003 @ 16:38:
nog even een tip voor de platformers onder ons..

[afbeelding]
Voodoo vince:

Graphics een 9
geluid: een 9
gameplay: 9
controls: 8
humor: een 10 :)

Echt een zeer net gemaakte platformer. Grafisch gewoon top. Sfeertje in de verschillende levels is zeer net gedaan. De muziek is echt lekker om naar te luisteren. Ook na een half uur dezelfde track. Zit heel uitgebalanceerd in elkaar.

Controls zijn goed te doen, en zijn zoals je mag verwachten van een jump en run game.
Het idee van jezelf slopen om je vijanden te killen is leuk uitgewerkt. Je kan jezelf op vele manieren pijn doen. Gif drinken, wervelwind oproepen, 'anvil' op je kop laten vallen, naalden in je lijf steken etc...

Het commentaar van het ventje is echt grappig en nooit vervelend. Veel verschillende levels, binnen, buiten, licht, donker van alles.

De eindbazen zijn ook wel aardig verzonnen. Het enige min puntje van het hele verhaal is de UBERboss die zo nu en dan verschijnt in het spel. Da's net een groene bert (en ernie) en is niet lekker uitgewerkt. Daar zat meer in.

Wat ze echt leuk hebben gedaan is het feit dat er veel 'mini-games' inzitten. De ene keer zit je in een vliegtuigje, dan weer een hovercraft dingetje, moet je de 'tijd veranderen' of een stukje muziek na spelen. Echt geinig en gevarieerd. bevalt me wel :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

filmpje:
http://www.xbox.com/en-us....htm?t=4240&v=76701&bw=hi
Klinkt erg goed moet ik zeggen :)
Maar met alle toppers die eraan zitten te komen, wacht ik wel tot hij voor 30 euro oid langskomt. Iig bedankt voor de info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Weet iemand of de xbox nu ook in prijs word verlaagd, aangezien de Gamecub binnekort ook 99 euro gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 25534 schreef op 06 October 2003 @ 18:44:
Weet iemand of de xbox nu ook in prijs word verlaagd, aangezien de Gamecub binnekort ook 99 euro gaat worden?
Nee, er komen wel twee nieuwe pakketten, maar je zal geen prijsdaling zien wat de Xbox betreft. Wat die paketten precies zijn, moet je even op de vorige pagina's kijken, kan het zo snel even niet vinden.

// toch nog gevonden :

• Xmas Bundle
- Xbox
- Controller S
- Halo
- Midtown Madness 3
- Twee maanden Xbox Live abbonoment
Prijs: €219,-
Te koop vanaf 15 oktober

• Massive Bundle
- Xbox
- 2x Controller S
- Halo
- Brute Force
- Midtown Madness 3
- Twee maanden Xbox Live abbonoment
Prijs: €249,-
Te koop vanaf 15 november

• Xbox DVD Movie Playback Kit Bundle
- Xbox DVD Movie Playback Kit
- Minority Report
- Ice Age
Prijs: €39,99

[ Voor 39% gewijzigd door Wom op 06-10-2003 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Heb nu voor de eerste keer de weapon master mode afgerond. Na kan ik alle extra missies en submissies gaan doen. Ben nog maar level 27 dus kan nog vooruit :D

// met Soul Calibur 2 that is...

[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 06-10-2003 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Dude! Die massive bundel is echt ok! :D
Veel beter dan die xmas bundel, want je krijgt 1 extra controller + 1 extra spel :D
Ook als is BF niet het beste van het beste, je krijg hem practisch gratis! :D
En een xbox en nog een controller en halo en midtown madness3 voor 250 eypo! :o
Jammer dat er geen DVD ding bij zit dan :/
Maarja, daar krijg je weer Ice Age bij! :D
Met Monsters Inc er ook nog bij zou het helemaal feest zijn :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 06 October 2003 @ 22:03:
Dude! Die massive bundel is echt ok! :D
Veel beter dan die xmas bundel, want je krijgt 1 extra controller + 1 extra spel :D
Ook als is BF niet het beste van het beste, je krijg hem practisch gratis! :D
En een xbox en nog een controller en halo en midtown madness3 voor 250 eypo! :o
Jammer dat er geen DVD ding bij zit dan :/
Maarja, daar krijg je weer Ice Age bij! :D
Met Monsters Inc er ook nog bij zou het helemaal feest zijn :D
En Shrek als we dan toch mogen kiezen ;)
Maarja, volgende week krijgen we het opwarmertje voor diegene die niet kunnen wachten en dan een maand erna de grote klapper :). Je zou er bijna nog een Xbox bij gaan halen ;)

En heb Top Spin in de pre-order staan, de nieuwe Sampras staat op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

AudiRS4 schreef op 06 October 2003 @ 22:17:
[...]

En heb Top Spin in de pre-order staan, de nieuwe Sampras staat op :+
wat is de release date van topspin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
megamuch schreef op 06 October 2003 @ 22:19:
[...]

wat is de release dat van topspin?
7 november zeg ik uit mijn hoofd, ben er vroeg bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

Nog even een vraag iemand al outlaw golf gespeeld is die wat?
anders haal ik namelijk de nieuwe tiger woods van ea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_095.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_096.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_097.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_098.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_099.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_100.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fable_101.jpg

wow wat is hiermee gebeurd. gaat niet de goeie kant op naar mijn mening, eerst extra uitgesteld nu deze tochwel ietwat tegenvallende screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja, nu komt de aap uit de mauw ;) eerst de hele tijd HI res PC screens showen, en dan pas ingame sceens laten zien :)

lol moet je die handen zien van dat laaste gastje :D lang niet meer zulke blokken gezien :P

naja als de gameplay maar goed word ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Hmm ik zit op het moment een Fable trailer te kijken van de E3 en waarom zouden ze ineens dit waanzinnig mooie spel, zo lelijk maken. Nee man die screens zijn gewoon verkeerd gecapped. Moet je maar eens kijken hoe vaak dat met spellen gebeurt... als je het speelt.. waanzinnig mooi, en dan kijk je de review screens op sommige sites en dan schrik je!

edit:
Hmmm shit man.. ik was dus van plan een gamecube te halen.. maar ik zit nu screens te kijken en ook trailers van waaaanzinnige xbox games! Nou maakt dat niet uit hoor ik sommige denken.. dan koop je toch beide consoles.. yeah right geld zat ;)

Maarja.. misschien is dit wel de enige optie want ik vind toch beide consoles waanzinnige games hebben.. hoewel ik er op het moment meer voor de xbox kan opnoemen dan voor de Cube

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 07-10-2003 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Maarja.. misschien is dit wel de enige optie want ik vind toch beide consoles waanzinnige games hebben.. hoewel ik er op het moment meer voor de xbox kan opnoemen dan voor de Cube
Probeer maar, denk niet dat het je gaat lukken :p (tuurlijk is het subjectief, en nee ik probeer geen flamewar uit te lokken wil gewoon zien welke spellen allemaal opgenoemd kunnen worden :))
Hmm ik zit op het moment een Fable trailer te kijken van de E3 en waarom zouden ze ineens dit waanzinnig mooie spel, zo lelijk maken. Nee man die screens zijn gewoon verkeerd gecapped. Moet je maar eens kijken hoe vaak dat met spellen gebeurt... als je het speelt.. waanzinnig mooi, en dan kijk je de review screens op sommige sites en dan schrik je!
Ik vrees voor je dat deze screens gewoon goed gecapped zijn. Zo gaat het eruit zien, die e3 trailer had redelijk wat compressie he. Je moet niet vergeten dat screens vaak van hdtv's worden gepakt. en dan heb ik het nog niet over de screens waar de makers nog even met paintshoppro dunnetjes overheen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze screens zijn gewoon verkeerd gecapped.
En nog een reden daartoe is dat de game nog neit af is zoals de makers zelf zeiden.
Ze brengen em pas uit op het moment dat zei zelf denken dat het de beste rpg is die er is.
En als je de filmpjes ziet dan weet je dat er klote gecapped is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:22

JSchut

.....

Anoniem: 63800 schreef op 07 oktober 2003 @ 10:37:
Deze screens zijn gewoon verkeerd gecapped.
En nog een reden daartoe is dat de game nog neit af is zoals de makers zelf zeiden.
Ze brengen em pas uit op het moment dat zei zelf denken dat het de beste rpg is die er is.
En als je de filmpjes ziet dan weet je dat er klote gecapped is
Hier ben ik het 100% mee eens.....
Kheb net nog ff de trailers enzo bekeken en screens op andere sites en dat toont toch veel beter dan deze screens!.....

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Om nou een hele beredenering aan de hand van een hand met weinig polygonen op te hangen lijkt me wat kort door de bocht. In eerste plaatst zal het zo zijn dat de gameplay de vernieuwende factor gaat worden als we de verhalen mogen geloven. Dat de screens van wisselende kwaliteit zijn zal me eerlijk gezegt verder een zorg zijn. Er zijn genoeg high res filmpjes te zien waarin de algehele indruk gewoon erg goed is.

Voor de geile graphics koop je Fable volgens mij zowiezo al niet. Dat hij uitgesteld is naar 2004 is natuurlijk jammer, maar wie had het eigenlijk niet zien aankomen ?
Anoniem: 25534 schreef op 07 October 2003 @ 00:08:
edit:
Hmmm shit man.. ik was dus van plan een gamecube te halen.. maar ik zit nu screens te kijken en ook trailers van waaaanzinnige xbox games! Nou maakt dat niet uit hoor ik sommige denken.. dan koop je toch beide consoles.. yeah right geld zat ;)

De cube kost nog maar 100 euro straks, dus als je gewoon nog even doorspaart en een Massive Pack koopt voor 250 euro ben je helemaal voorzien, en dan kun je er mooi een Gamecube voor erbij pakken ;) Dan hoef je niet te kiezen ook :)

[ Voor 28% gewijzigd door Wom op 07-10-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
• Milestone komt met een nieuwe racegame naar de Xbox

En nee, het is geen vervolg op Racing Evoluzione ;). Het is namelijk een echte arcaderacermet de naam FX Racer. Nu draait het niet alleen om het racen, maar ook om het doen van stunts met je wagen. Daarnaast zit er ook nog Xbox Live ondersteuning in.

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fxracing_000.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fxracing_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fxracing_003.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/images/screenshots/fxracing_004.jpg

En inderdaad, het is nogal wat lelijker als Racing Evoluzione, maar deze titel is dan ook voor de PS2, Gamecube en de Xbox. Hoewel Milestone ons vroeger de Screamer serie bracht, zit ik hier net echt op te wachten eerlijk gezegd. :)

Meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nieuw icon maakt je onherkenbaar AudiRS4! :o

Ik vroeg me al af wie die nieuwe figuur was die info over opkomende titels gaf :D

Maar als er ook multiplayer inzit, splitscreen stijl, lijkt het mij wel leuk :)

Ik ben namelijk nog op zoek naar een niet al te realistisch racespel, met 4 man speelbaar zonder dat de framerate dropt. (Zeg Time Splitters 2 als racespel dus :P )
En aangezien dit ook op de PS2 moet gaan draaien heb je kans dat het zodirect om een lekkere 60 fps constant voor 4 spelers op de xbox gaat :D

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Okyah schreef op 07 oktober 2003 @ 15:40:
Nieuw icon maakt je onherkenbaar AudiRS4! :o

Ik vroeg me al af wie die nieuwe figuur was die info over opkomende titels gaf :D

Maar als er ook multiplayer inzit, splitscreen stijl, lijkt het mij wel leuk :)

Ik ben namelijk nog op zoek naar een niet al te realistisch racespel, met 4 man speelbaar zonder dat de framerate dropt. (Zeg Time Splitters 2 als racespel dus :P )
En aangezien dit ook op de PS2 moet gaan draaien heb je kans dat het zodirect om een lekkere 60 fps constant voor 4 spelers op de xbox gaat :D
Zogauw ik PGR2 in me handen hebt komt mijn oude wel weer terug :P

Maargoed, voor wat jij zoekt zal dit inderdaad wel eens een oplossing kunnen zijn, of je wacht natuurlijk op Crash Nitro Mario Kart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mjah, maar karten en semi-realistisch racen is toch wel een beetje anders :)
Ik ga MK:DD ook wel halen denk ik :P en CNK misschien ook, ligt er een bit aan ;)

Maar Screamer was vroeger wel koel btw en was lekker arcade-achtig racen enzo :)
Maar de graphics zijn idd niet zo en verder zal het niet heeeel spannend zijn, maar wie weet ;)
Ik wacht ieg nog wel wat reviews af :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Tja, voor 4 spelers in een splitscreen is er gewoon niet veel voorhanden wat racegames betreft. Systemlink of via Live is geen probleem echter. Je hebt nog wel Crash (Totaled in US), maar dat is nou niet echt geweldig...

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 07-10-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Laat ik nou niet 2 xboxen en 2 tvs hebben, dus via systemlink zit er niet in :P
En Live heb ik ook niet, plus het feit dat ik gewoon met 4 mensen hier wil kunnen spelen..
Maarja, Mario Kart gaat ieg die niche vullen :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tsss... ik heb een nieuwe gamertag, kun je niet eens je oude gamertag op de xbox.com website laten ontkoppelen van je passport. Vind ik wel jammer, kan ik dus niet zien wie er van jullie online is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 19339 schreef op 07 October 2003 @ 20:56:
Tsss... ik heb een nieuwe gamertag, kun je niet eens je oude gamertag op de xbox.com website laten ontkoppelen van je passport. Vind ik wel jammer, kan ik dus niet zien wie er van jullie online is. :(
Dus dan moet je een nieuwe passport aanvragen ? Lekker dubbel is dat :X.
Ze zullen er vast niet van uitgegaan zijn dat mensen van Gamertag veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zal het nog amar eens vragen iemand al een mening over outlaw golf omdat ik toch een golf game wil hebben.
en tiger woods klinkt leuk om bij mijn andere ea 2004 titels te nemen maar ben gewoon benieuwd of outlaw iets vernieuwends heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Anoniem: 63800 schreef op 07 October 2003 @ 22:43:
ik zal het nog amar eens vragen iemand al een mening over outlaw golf omdat ik toch een golf game wil hebben.
en tiger woods klinkt leuk om bij mijn andere ea 2004 titels te nemen maar ben gewoon benieuwd of outlaw iets vernieuwends heeft
Als ik het goed voor heb is Outlaw een wat minder serieuze benadering van de golf sport, terwijl de Tiger Woods en Links series realistisch zijn. Het is dus maar net wat je persoonlijke voorkeur is. Mij persoonlijk lijkt Outlaw leuker als Tiger puur omdat er meer 'fun' inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan word het voor mij dus tiger want wil voor de xbox een serieuze sport collectie aanleggen want voor de lol haal ik mario golf (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

AudiRS4 schreef op 07 October 2003 @ 22:59:
[...]

Als ik het goed voor heb is Outlaw een wat minder serieuze benadering van de golf sport, terwijl de Tiger Woods en Links series realistisch zijn. Het is dus maar net wat je persoonlijke voorkeur is. Mij persoonlijk lijkt Outlaw leuker als Tiger puur omdat er meer 'fun' inzit.
terwijl de xboxworld review juist het tegenovergestelde meldt.

Heb tiger 2k4 wel liggen maar moet hem nog ff bekijken. Kan er zelf nog niks over zeggen.

Voodoo vince is veelste leuk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AudiRS4 schreef op 07 October 2003 @ 21:29:
[...]

Dus dan moet je een nieuwe passport aanvragen ? Lekker dubbel is dat :X.
Ze zullen er vast niet van uitgegaan zijn dat mensen van Gamertag veranderen.
Yep... ik dacht juist dat dat de lol van het passport was. 1 login voor meerdere sites. En wie zorgt ervoor dat je toch meerdere passports moet hebben? Juist, de uitvinders van het passport. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

Anoniem: 19339 schreef op 08 oktober 2003 @ 10:24:
[...]

Yep... ik dacht juist dat dat de lol van het passport was. 1 login voor meerdere sites. En wie zorgt ervoor dat je toch meerdere passports moet hebben? Juist, de uitvinders van het passport. |:(
Ik snap eigenlijk nogsteeds niet waarom je een nieuwe TAG hebt? beetje raar is dat wel, Microsoft vindt dat denk ik ook een beetje raar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882 schreef op 08 October 2003 @ 11:09:
[...]
Ik snap eigenlijk nogsteeds niet waarom je een nieuwe TAG hebt? beetje raar is dat wel, Microsoft vindt dat denk ik ook een beetje raar ;)
Omdat mijn ouwe Live-account op naam van mijn sinds-kort-ex-vriendin stond, met een Amerikaanse creditcard. En je kunt dus wel een ander cc-nummer invoeren... zolang die maar uit hetzelfde land komt. Je kunt niet van land wisselen. En ik heb een Nederlandse creditcard, dus... :(

Een nieuwe Live-kit kostte maar €30 bij de FRS, leek me niet duur voor nog een jaartje Live en een nieuwe headset. Helaas moest ik mijn oude nick dus vaarwel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
megamuch schreef op 08 October 2003 @ 01:31:
[...]
terwijl de xboxworld review juist het tegenovergestelde meldt.

Heb tiger 2k4 wel liggen maar moet hem nog ff bekijken. Kan er zelf nog niks over zeggen.
Dan weet XBW er niks van :P :+
Bij Outlaw golf zijn de cameraposities bij de dames niet echt overzichtelijk, om maar een voorbeeld te noemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33568

En dit is wel een strakke actie van de GC-shop :)

http://www.gcshop.nl/details.php?id=712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87072

Ik zie veel posts over hoe goed Voodoo Vince wel niet is. Die mensen spelen misschien de NTSC versie want in Europa is die toch nog helemaal niet uit?

Of heb ik iets gemist en moet ik als een speer naar een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:22

JSchut

.....

mmmmm alleen vandaag tot 4 uur......
zal er daarna een andere actie komen :P
Anoniem: 87072 schreef op 09 oktober 2003 @ 14:47:
Ik zie veel posts over hoe goed Voodoo Vince wel niet is. Die mensen spelen misschien de NTSC versie want in Europa is die toch nog helemaal niet uit?

Of heb ik iets gemist en moet ik als een speer naar een winkel?
dat vraag ik me ook af :)

[ Voor 29% gewijzigd door JSchut op 09-10-2003 15:07 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik heb gister in de stad rondgekeken, maar ik kon hem nergens vinden. Ik neem dus aan dat het om een NTSC versie gaat via internet verkregen, of import versie :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Okyah schreef op 09 October 2003 @ 15:08:
Ik heb gister in de stad rondgekeken, maar ik kon hem nergens vinden. Ik neem dus aan dat het om een NTSC versie gaat via internet verkregen, of import versie :)
tis indeed de NTSC versie ja. Eigenlijk vreemd dat ie hier nog niet uit is... Nahja.. heb hem bijna uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
17 oktober ligt Voodoo Vince hier in de winkel als alles goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
ik kijk zelf meer uit naar XIII, Crimson Skies en PGR2...... heb van de eerste 2 al extreem positieve recensies gelezen op www.gamerankings.com Twijfel alleen welke ik wil pre-orderen... als ik meerdere nieuwe games tegelijk krijg, heb ik minder tijd om er 1 te spelen... en belanden alle andere games in de kast helaas.... :( Hmmm, eerst maar eens KOTOR uitspelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erm ik preorder er zoiezo 2 van kingnbajam

misschien zelfs wel alle 3 (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Mijn lijstje van dit najaar:

• Top Spin (is gepreorderd inmiddels)
• Project Gotham Racing 2 (zogauw hij op GCshop te preorderen is preorder ik hem)
• Soul Calibur 2 (inmiddels al in bezit)
• Crimson Skies (rond mijn verjaardag, dan heb ik cash genoeg ;))

Ik zie de winter wel zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn lijstje niet alleen voor najaar maar wel een lijstje (-:
met de game die ik het liefst wil bovenaan

* Steel battelion online
* Halo2
* Fable
* Topspin (al bestelt bij gcshop heerlijke zaak lekker cheap)
* NFS underground
* PGR2
* Rainbow six 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 10-06 14:25

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

* Project Gotham 2
* Knights of the Old Republic
* Topspin
* GTA pack

dan kom ik de winter wel door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Ik denk dat ik voor deze titels ga

* PGR 2
* NFS Underground (nog niet zeker)
* Rainbow Six 3
* Simpsons Hit and Run ( ja ik vind de simpsons leuk)
* En GTA Doublepack
* Moto GP 2

[ Voor 4% gewijzigd door Bartjeee op 11-10-2003 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
En als we dan toch aan het opsommen zijn... dit wordt mijn pretpakket:

* Project Gotham Racing 2
* Top Spin
* Voodoo Vince
* Counter-Strike
* Worms 3D
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Top Spin en PGR2 zijn wel populair zie ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Lijstje:

* Project Gotham 2
* Sonic Heroes (maar ik denk eigenlijk dat ik deze game voor de gamecube ga halen)

en dat was het :) voor de gamecube heb ik een wat langer lijstje

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
AudiRS4 schreef op 10 oktober 2003 @ 20:25:
Top Spin en PGR2 zijn wel populair zie ik wel :P
Had je soms anders verwacht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-06 13:31
Ja ik wil ook een lijstje

Top-Spin
PGR2
Worms3d

en wat oudere titels
MotoGP2
Panzer Dragoon Orta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
niemand interesse in XIII? Schijnt echt gruwelijk goed te zijn geworden.......... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Maar is er ook voor de pc! :)
En de cube :P

En Worms3d lijkt me idd koel op de xbox, lekker met z'n allen rond de tv :D
Alleen even de vergelijking tussen de verschillende versies afwachten :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Speelt er iemand hier op de Xbox Ghost Recon? :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 21:29

NoTimeRemains

I know

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Ik zie ze allemaal wel verschijnen. Alleen de enige game waar ik echt op zit te wachten is Topspin. De rest kan me niet zo veel schelen of die nou eerder of later gereleased worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24791

ND schreef op 11 oktober 2003 @ 00:27:
Speelt er iemand hier op de Xbox Ghost Recon? :)
Jah Island Thunder :)
Maar Desert Storm vind ik leuker om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Niet online
Nu alleen het geld er nog voor :p

[ Voor 5% gewijzigd door Bartjeee op 11-10-2003 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Maniakje schreef op 10 October 2003 @ 22:18:
[...]
Had je soms anders verwacht? ;)
Eigenlijk niet nee :P
Alhoewel ik niet verwacht had dat een tennis game zo populair zo zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hier even een lijstje met alle xbox live platinum titels

007: Agent Under Fire
Girls, gadgets, and guns. What more could you need? 007: Agent Under Fire provides the action, humor, and intrigue that only James Bond can deliver.

--------------------------------------------------------------------------------

Amped Freestyle Snowboarding
Forget the barren wastelands and tight tunnel races of other snowboarding games. Amped features 1,500 jumps and rails on 80 wide-open mountain runs.

--------------------------------------------------------------------------------

Blinx: The Time Sweeper
Control the flow of time, recover lost time crystals, and fight Time Monsters as you attempt to rescue a kidnapped princess and return order to the world.

Blood Wake
What happens when you give a band of sea raiders powerful boats and a huge array of weapons? Fast-action, vehicular combat at its best: Blood Wake.

Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex
Action and excitement reach new heights in Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex. Enjoy 30 action-packed levels and eight unique vehicles.

Dead or Alive 3
New features, new characters, lighting effects, muscle and clothing movement, interactive environments and more.

Dead to Rights
You’re Jack Slate, a good cop in a bad city. Forced to be a fugitive, you must fight for your life and hunt down your father's killers.

Hitman 2: Silent Assassin™
Agent 47 soon discovers that he has been deceived. The hunter must now watch his back; he has become the hunted.

Max Payne
Enter the bowels of New York City. Framed for murder and running from the police—and the mob—Max Payne is a fugitive cop with nothing to lose.

Oddworld: Munch's Oddysee
Embark on a bizarre adventure choke-full of odd creatures, off-the-wall action, and peculiar enemies. Oddworld comes to life in full 3-D in Munch's Oddysee.

Pac-Man World 2
Someone picked the Magical Golden Fruit from an ancient tree! Now Pac-Land is threatened, and only Pac-Man can save it.

Project Gotham Racing
Race 20 elite cars on 300 photo-realistic, city-based circuits in Project Gotham Racing. Gear up for hundreds of hours of extreme racing action!

RalliSport Challenge
Hold on tight for some a white-knuckled racing excitement. RalliSport Challenge puts you in the driver's seat in four adrenaline-pumping rally race modes.

Silent Hill 2: Restless Dreams
Uncover the truth of your wife's tragic death. Battle horrifying creatures with an arsenal of weapons. Enter the dark and eerie realm of Silent Hill 2.

Spider-Man
Help your favorite wall-crawler save the city. Featuring two exclusive levels and a new arch-villain, Kraven, that you’ll only find on Xbox.

Spy Hunter
Based on the classic game, the all-new Spy Hunter combines combat, racing, and reconnaissance, for relentless, mission-based gameplay.

SSX Tricky
The original SSX crew is hitting the slopes with six new riders, brand-new UBER tricks, and two new courses. With SSX Tricky, the sky is your stage.

Star Wars: Obi-Wan
Help Obi-Wan conquer treacherous challenges and powerful new adversaries. Experience the drama and intense action of Star Wars: Obi-Wan.

Star Wars: Starfighter
The success of your missions will decide the fate of the planet. Save the citizens and prove yourself as a Jedi pilot in Star Wars: Starfighter.

The Elder Scrolls III: Morrowind
No two sagas are the same in the world of Morrowind. Embark on an adventure in an endless world of possibilities.

The Lord of the Rings™: The Fellowship of the Ring
From the Shire to the River Anduin, you will explore beautifully detailed environments and meet many characters from the book. Play the greatest story ever written.

The Simpsons Road Rage
The Simpsons Road Rage features six huge levels, more than 100 Springfield landmarks, and the actual voices of your favorite characters.

Test Drive
Rocket through crowded cities, with the law on your tail, in the ultimate test of man and machine. You can take the wheel but can you take the challenge.

Tony Hawk Pro Skater 3
Experience the nine massive levels (including one only for Xbox), upgraded graphics, and new music capabilities of Tony Hawk's Pro Skater™ 3.

Tony Hawk's Pro Skater™ 4
Start as an amateur, make your mark in huge free-roaming levels, take on 200 progressively harder goals, and show that you've got what it takes to go Pro.

Unreal Championship
Unreal Championship combines a brilliant, single-player experience with an unparalleled, multiplayer component.

Wreckless: The Yakuza Missions
Looking for some reckless, high-excitement, mission-based driving action? Then, we have the perfect game for you: Wreckless: The Yakuza Missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Ik zou dus nooit een platinum titel kopen, puur omdat ik de hoesjes niet mooi vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hehe ben je niet de enige ik wil groene hoesjes (-:
enige wat ik jammer vind is dat games als harry potter en james bond al van die wit achtige hoesjes hadden vanaf het begin

ow btw crimson skies gone gold

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 11-10-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Anoniem: 24791 schreef op 11 October 2003 @ 01:05:
[...]

Jah Island Thunder :)
Maar Desert Storm vind ik leuker om te spelen.
En hoe bevalt het? (ik neem aan dat het niet zo enorm verschilt met de PC versie? :))

Ik zag net in de winkel ook Ghost Recon voor de GameCube staan, maar daarnaast zag ik ook zo'n 'arcade' gevechtsvliegtuig game wat me ook wel wat leek. Ik geloof dat er zoiets voor de Xbox (nog) niet bestaat?

* Nd vind de keus voor de GC of Xbox moeilijker, daar de GC ook nog stuk goedkoper gaat worden :( (maarjah Xbox kan weer online alhoewel ik de Xbox live spellen atm niet je van het zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
ND schreef op 11 October 2003 @ 16:11:
[...]

En hoe bevalt het? (ik neem aan dat het niet zo enorm verschilt met de PC versie? :))

Ik zag net in de winkel ook Ghost Recon voor de GameCube staan, maar daarnaast zag ik ook zo'n 'arcade' gevechtsvliegtuig game wat me ook wel wat leek. Ik geloof dat er zoiets voor de Xbox (nog) niet bestaat?

* Nd vind de keus voor de GC of Xbox moeilijker, daar de GC ook nog stuk goedkoper gaat worden :( (maarjah Xbox kan weer online alhoewel ik de Xbox live spellen atm niet je van het zijn
Arcade vliegtuig game ?

- Freaky Flyers
- Crimson Skies

Schieten mij even door het hoofd, maar er zijn er nog meer.
En de Live games beginnen toch langzaamaan publiekstrekkers te worden hoor, wat te denken van Midtown Madness 3, Top Spin, PGR2 etc etc, en daarbij de downloadbare content voor SC (3 levels), Kotor, etc etc

Nee, Live is weldegelijk een meerwaarde die je moet meerekenen.

// AirForce Delta Storm van Konami moet ook nog bij dat lijstje

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/airforcedeltastorm/sim-airforcedeltastorm-0011.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/media/games/airforcedeltastorm/sim-airforcedeltastorm-0014.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Wom op 11-10-2003 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

live games zijn super op het moment.

De downloadeble content alleen al is de moeite waard ook is ghost recon erg leuk online.
En natuurlijk komt rainbow six 3 zometeen
en een arcade flyer die online kan namelijk crimson skies.

Ook de aankomende xsn sportserie belooft een hoop voor live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

AudiRS4 schreef op 11 oktober 2003 @ 16:27:
[...]

Arcade vliegtuig game ?

- Freaky Flyers
- Crimson Skies

Schieten mij even door het hoofd, maar er zijn er nog meer.
En de Live games beginnen toch langzaamaan publiekstrekkers te worden hoor, wat te denken van Midtown Madness 3, Top Spin, PGR2 etc etc, en daarbij de downloadbare content voor SC (3 levels), Kotor, etc etc

Nee, Live is weldegelijk een meerwaarde die je moet meerekenen.
Pfff ben de naam alweer vergeten :7 Het was met een F14 op de voorkant. (en zo'n soort zoek ik dan ook voor de Xbox :))

De Live Games die me nu interesseren zijn de racegames, MM3, PGR2. Tsja de rest (schietspellen, sport etc) zijn niet bepaal mijn type spel :)

Wat ideaal zou zijn is als er zo'n vliegsim is die ik bedoel, en dan met live ondersteuning :9~ :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
ND schreef op 11 October 2003 @ 16:32:
[...]

Pfff ben de naam alweer vergeten :7 Het was met een F14 op de voorkant. (en zo'n soort zoek ik dan ook voor de Xbox :))

De Live Games die me nu interesseren zijn de racegames, MM3, PGR2. Tsja de rest (schietspellen, sport etc) zijn niet bepaal mijn type spel :)

Wat ideaal zou zijn is als er zo'n vliegsim is die ik bedoel, en dan met live ondersteuning :9~ :9 8)
Crimson Skies, heeft alles wat je nodig hebt :D

[ Voor 7% gewijzigd door Wom op 11-10-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

AudiRS4 schreef op 11 October 2003 @ 16:33:
[...]

Crimson Skies, heeft alles wat je nodig hebt :D
Nou, ik ken Crimson Skies van de PC maar ik zoek meer het realistischer arcade. (spreek ik nu tegen? :D) dus met een F14 achter een Mig ofzo aan. Dat is meer voor mij :) (Alhoewel Crimson Skies online zekers niet verkeerd is! 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
ND schreef op 11 oktober 2003 @ 17:01:
[...]

Nou, ik ken Crimson Skies van de PC maar ik zoek meer het realistischer arcade. (spreek ik nu tegen? :D) dus met een F14 achter een Mig ofzo aan. Dat is meer voor mij :) (Alhoewel Crimson Skies online zekers niet verkeerd is! 8) )
Dan zul je voor AirForce Delta Storm moeten gaan, ookal is die niet online. Daar zitten wel wat meer "echte" vliegtuigen in.

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 11-10-2003 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24791

ND schreef op 11 oktober 2003 @ 16:11:
[...]

[knip]
Jah bevalt prima die Desert storm 2 dan. (of bedoel je island thunder?)
Ik speel eigenlijks nooit alleen op mijn xbox, meestal met vrienden.
En dan is Desert storm2 een erg leuk spel.
Leuke missies die je samen kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.