nog wat PGR 2 screenshot IK kan niet wachten 

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 45862 op 04-10-2003 18:41 ]
Anoniem: 45862
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 45862 op 04-10-2003 18:41 ]
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
DOA3 of SCII? Welke is leuker?AudiRS4 schreef op 04 October 2003 @ 15:38:
[...]
Owja, ik heb trouwens Soul Calibur 2Ben nog maar een uurtje aan het stoeien, maar het is echt een perfect vervolg op Soul Calibur. Gewoon super hoe de bewegingen, wapens, graphics etc etc zijn gedaan.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
[ Voor 4% gewijzigd door Bizzarro op 04-10-2003 19:44 ]
Anoniem: 45862
SCII veel meer diepgang, maar als je liever beetje gaat kloten met wat vrienden DOA3 (ook voor de lekkere wijven natuurlijk
SCII, no doubt. DOA 3 is een goede fighter, maar SCII is geweldig
Die vogels vliegen idd, heb een aantal filmpjes gezien waar je ziet vliegen. De bomen bewegen ook in de wind, het is veel minder een dode stad als in het eerste deel.Bizzarro schreef op 04 October 2003 @ 19:44:
OMG!!
[afbeelding]
Als die vogels ook daadwerkelijk langsvliegen en 3d-gemodeled zijn krijgt de game van mij nu al een dikke 10
check die "beslagen"(weet ff niet hoe dat eigelijk heet) uitlaatpijp dan van die car
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
[ Voor 10% gewijzigd door Bartjeee op 05-10-2003 21:50 . Reden: Link ]
Als het goed is komt half november de GTA Double Pack uit in Europa, en inderdaad, dat zal een PAL versie zijn die ook op jou Xbox werkt. Of die datum ook daadwerkelijk gehaald wordt is nog onzeker op dit moment, maar vooralsnog gaan we van half november uit.Bartjeee schreef op 05 October 2003 @ 21:49:
Ik lees net op DVDBoxoffice.com dat er ook GTA voor de Xbox komt![]()
Maar is dit nu wel de pal versie die op een in NEd gekochte Xbox werd![]()
Hier een link http://www.dvdboxoffice.c...%2D1%2E000+++++&class=gme
Zul je dadelijk zien dat hij aleen in USA en Japan uitkomt.![]()
Een maar van mij heeft een ps2 met vice city dat is echt relaxt
De link werkt niet je moet effe zoeken het heet GTA double pack
Alone at last
Just nostalgia and I
Multiplayer, eigen soundtracks en zwaar opgepoetste graphics met een constante framerate van 60FPS. Dat lukt je zelfs op een PC niet, en op een 450 al hélemaal niet.Okyah schreef op 05 oktober 2003 @ 22:11:
Iedereen hier heeft een pc, toch? En practisch iedereen hier kan GTA3 en GTA3:VC spelen neem ik aan, het draait al op een 450mhz pc met een gf2mx. Waarom zou je het dan voor de xbox kopen?Wil niet zeggen dat ik het niet aanschaffen zou als het een ok port is, hoor, maar ik ben ook gek
[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 05-10-2003 22:16 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Daar is nog niks over bekend helaas, maar ik verwacht het wel eigenlijk.Okyah schreef op 05 October 2003 @ 22:15:
Nja, die 60 fps haal ik wel, hoor... Als het spel het zou toelaten
En mp met moeite
Maar het aantal fps zal wel zakken, he, in mp?
En het is vervelend dat je je tegenstanders ziet natuurlijk(//hun scherm dus
)
Maar kan co-op ook?
Het zijn geen Capcom vs. SNK snelheden die je haalt, maar zeker met de dames zijn de moves toch vrij snel hoor. Volgens mij is DOA zelfs trager als SCII, op sommige special moves na. Ik zeg je, als je de weapon mode speelt ga je hoe langer je speelt de game steeds meer waarderen.Raven- schreef op 05 October 2003 @ 22:22:
Ik heb Soul Calibur 2 vandaag even bij een kennis gespeeld en ik ben er nog niet echt van onder de indruk. Het spel (de moves etc) speelt naar mijn mening veel te traag. Dead or Alive 3 is hier veel beter in. De characters zijn ook niet echt super, vind die van Doa3 beter. De muziek is ook niet zo goed. Van de week het spel maar eens lenen om het een 2e kans te geven.
Ik weet wel een oplossing, maar die kost je zo'n 20 Euro.mpmad schreef op 04 oktober 2003 @ 15:36:
Toen ben ik naar de electroboer gegaan en gevraagd of het mogelijk was om die line-out kabel op een of andere manier op dat doosje op de ASC aan te sluiten (met een converter ofzo). Helaas schijnt dat niet te kunnen en omdat mijn stereo geen optical in/out heeft, zoek ik een andere oplossing
Er zijn een aantal VGA adapters te koop, bijvoorbeeld bij lik-sang:Carel schreef op 05 October 2003 @ 23:32:
Is het eigenlijk ook mogelijk om een xbox uiteindelijk als vga zijnde eruit te krijgen ?
[ Voor 25% gewijzigd door puschkin op 05-10-2003 23:47 ]
Jou Gamertag is toegevoegd aan de lijst!volder schreef op 02 October 2003 @ 10:45:
En weer een nieuw lid bij de familie.![]()
Dinsdag me Xbox binnen gekregen en gelijk dezelfde avond nog online ermee.
Ben tot nu toe alleen in het bezit van Star Wars: Knights of the old Republic en een of andere wazige rally game die bij het pakket zat en dan de demos die bij de live set zaten.
Ik zit heel erg te twijfelen om motoGP2 te kopen, de demo van 1 was wel onwijs lachen, maar ik twijfel een beetje of vooral het online gedeelte boeiend genoeg is om het langer dan een week te blijven spelen?
Zijn er hier mensen die het spel hebben(ongetwijfeld:p) en het nog steeds online spelen?
Mijn live nick is trouwens: Volder
[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 04-04-2013 16:19 ]
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Anoniem: 24674
je keuze bepalen aan de hand van 1 game... das wel het domste wat je kunt doen.. Laat em anders wat shots zien van PGR2, Sega GT (online), R: Racing Evo en Rallisport 2...DaDude schreef op 06 October 2003 @ 08:51:
Ik wil dus een xbox kopen omdat er zoveel leuke spellen voor zijn, maar mijn broer wil liever de ps2, Hoe kan ik hem nou overtuigen dat de xbox gewoon veel beter is ?
Hij wil alleen maar Gran Turismo 4
Anoniem: 19339
Ik weet niet wie jou wijs heeft gemaakt dat de Xbox geen digitaal geluid heeft, maar dat heeft hij dus wel, en verreweg de meeste games gebruiken dat ook. (Ok, je hebt een extra kabel daarvoor nodig die niet standaard meegeleverd wordt, maar je moet voor elke console een RGB-kabel aanschaffen als je een beetje acceptabel beeld wilt).ratsja schreef op 06 oktober 2003 @ 10:21:
ik heb ook belang bij een xbox, ben zeer gek op sportspellen en shooters, of moet je dan kiezen voor een ps2 ?
ikzelf heb beide te leen gehad thuis
voordeel ps2 : digitaal geluid
voordeel xbox: hd erin, betere controller
ow klopt het beeld is standaard met die kabel bagger op de beamer.Anoniem: 19339 schreef op 06 October 2003 @ 10:33:
[...]
Ik weet niet wie jou wijs heeft gemaakt dat de Xbox geen digitaal geluid heeft, maar dat heeft hij dus wel, en verreweg de meeste games gebruiken dat ook. (Ok, je hebt een extra kabel daarvoor nodig die niet standaard meegeleverd wordt, maar je moet voor elke console een RGB-kabel aanschaffen als je een beetje acceptabel beeld wilt).
Klopt je moet een advanced scart kabel hebben en dan kun je via een optical kabel naar je speakerset en dan heb je echt super Dolby Digital geluid(als je speakerset het onderdsteunt natuurlijk).ratsja schreef op 06 October 2003 @ 11:12:
[...]
ow klopt het beeld is standaard met die kabel bagger op de beamer.
en digitaal geluid ?
er zit geen aansluiting voor op ?
wat voor kabel is er dan nodig ?
ghehe ik heb een high end home cinema thuis, en dan spelen op de beamer met 4 controllers, phatimpact99 schreef op 06 October 2003 @ 11:53:
[...]
Klopt je moet een advanced scart kabel hebben en dan kun je via een optical kabel naar je speakerset en dan heb je echt super Dolby Digital geluid(als je speakerset het onderdsteunt natuurlijk).
Ik ben niet echt bekend met de PS2, maar de Xbox heeft aan goede shooters in ieder geval geen gebrek.ratsja schreef op 06 October 2003 @ 10:21:
ik heb ook belang bij een xbox, ben zeer gek op sportspellen en shooters, of moet je dan kiezen voor een ps2 ?
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Zoals al gezegd is de Xbox geeft ook heerlijk digitaal geluid.ratsja schreef op 06 October 2003 @ 10:21:
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Anoniem: 6882
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 6882 op 06-10-2003 16:14 ]
[ Voor 6% gewijzigd door megamuch op 06-10-2003 16:47 ]
Klinkt erg goed moet ik zeggenmegamuch schreef op 06 October 2003 @ 16:38:
nog even een tip voor de platformers onder ons..
[afbeelding]
Voodoo vince:
Graphics een 9
geluid: een 9
gameplay: 9
controls: 8
humor: een 10![]()
Echt een zeer net gemaakte platformer. Grafisch gewoon top. Sfeertje in de verschillende levels is zeer net gedaan. De muziek is echt lekker om naar te luisteren. Ook na een half uur dezelfde track. Zit heel uitgebalanceerd in elkaar.
Controls zijn goed te doen, en zijn zoals je mag verwachten van een jump en run game.
Het idee van jezelf slopen om je vijanden te killen is leuk uitgewerkt. Je kan jezelf op vele manieren pijn doen. Gif drinken, wervelwind oproepen, 'anvil' op je kop laten vallen, naalden in je lijf steken etc...
Het commentaar van het ventje is echt grappig en nooit vervelend. Veel verschillende levels, binnen, buiten, licht, donker van alles.
De eindbazen zijn ook wel aardig verzonnen. Het enige min puntje van het hele verhaal is de UBERboss die zo nu en dan verschijnt in het spel. Da's net een groene bert (en ernie) en is niet lekker uitgewerkt. Daar zat meer in.
Wat ze echt leuk hebben gedaan is het feit dat er veel 'mini-games' inzitten. De ene keer zit je in een vliegtuigje, dan weer een hovercraft dingetje, moet je de 'tijd veranderen' of een stukje muziek na spelen. Echt geinig en gevarieerd. bevalt me wel![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
filmpje:
http://www.xbox.com/en-us....htm?t=4240&v=76701&bw=hi
Anoniem: 25534
Nee, er komen wel twee nieuwe pakketten, maar je zal geen prijsdaling zien wat de Xbox betreft. Wat die paketten precies zijn, moet je even op de vorige pagina's kijken, kan het zo snel even niet vinden.Anoniem: 25534 schreef op 06 October 2003 @ 18:44:
Weet iemand of de xbox nu ook in prijs word verlaagd, aangezien de Gamecub binnekort ook 99 euro gaat worden?
[ Voor 39% gewijzigd door Wom op 06-10-2003 19:32 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 06-10-2003 21:56 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
En Shrek als we dan toch mogen kiezenOkyah schreef op 06 October 2003 @ 22:03:
Dude! Die massive bundel is echt ok!
Veel beter dan die xmas bundel, want je krijgt 1 extra controller + 1 extra spel
Ook als is BF niet het beste van het beste, je krijg hem practisch gratis!
En een xbox en nog een controller en halo en midtown madness3 voor 250 eypo!
Jammer dat er geen DVD ding bij zit dan
Maarja, daar krijg je weer Ice Age bij!
Met Monsters Inc er ook nog bij zou het helemaal feest zijn
wat is de release date van topspin?AudiRS4 schreef op 06 October 2003 @ 22:17:
[...]
En heb Top Spin in de pre-order staan, de nieuwe Sampras staat op
7 november zeg ik uit mijn hoofd, ben er vroeg bij
Anoniem: 63800
Anoniem: 60967
This space is occupied
Anoniem: 25534
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 07-10-2003 00:50 ]
Anoniem: 60967
Probeer maar, denk niet dat het je gaat lukkenMaarja.. misschien is dit wel de enige optie want ik vind toch beide consoles waanzinnige games hebben.. hoewel ik er op het moment meer voor de xbox kan opnoemen dan voor de Cube
Ik vrees voor je dat deze screens gewoon goed gecapped zijn. Zo gaat het eruit zien, die e3 trailer had redelijk wat compressie he. Je moet niet vergeten dat screens vaak van hdtv's worden gepakt. en dan heb ik het nog niet over de screens waar de makers nog even met paintshoppro dunnetjes overheen gaanHmm ik zit op het moment een Fable trailer te kijken van de E3 en waarom zouden ze ineens dit waanzinnig mooie spel, zo lelijk maken. Nee man die screens zijn gewoon verkeerd gecapped. Moet je maar eens kijken hoe vaak dat met spellen gebeurt... als je het speelt.. waanzinnig mooi, en dan kijk je de review screens op sommige sites en dan schrik je!
Hier ben ik het 100% mee eens.....Anoniem: 63800 schreef op 07 oktober 2003 @ 10:37:
Deze screens zijn gewoon verkeerd gecapped.
En nog een reden daartoe is dat de game nog neit af is zoals de makers zelf zeiden.
Ze brengen em pas uit op het moment dat zei zelf denken dat het de beste rpg is die er is.
En als je de filmpjes ziet dan weet je dat er klote gecapped is
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
De cube kost nog maar 100 euro straks, dus als je gewoon nog even doorspaart en een Massive Pack koopt voor 250 euro ben je helemaal voorzien, en dan kun je er mooi een Gamecube voor erbij pakkenAnoniem: 25534 schreef op 07 October 2003 @ 00:08:
edit:
Hmmm shit man.. ik was dus van plan een gamecube te halen.. maar ik zit nu screens te kijken en ook trailers van waaaanzinnige xbox games! Nou maakt dat niet uit hoor ik sommige denken.. dan koop je toch beide consoles.. yeah right geld zat
Maarja.. misschien is dit wel de enige optie want ik vind toch beide consoles waanzinnige games hebben.. hoewel ik er op het moment meer voor de xbox kan opnoemen dan voor de Cube
[ Voor 28% gewijzigd door Wom op 07-10-2003 14:02 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Zogauw ik PGR2 in me handen hebt komt mijn oude wel weer terugOkyah schreef op 07 oktober 2003 @ 15:40:
Nieuw icon maakt je onherkenbaar AudiRS4!
Ik vroeg me al af wie die nieuwe figuur was die info over opkomende titels gaf
Maar als er ook multiplayer inzit, splitscreen stijl, lijkt het mij wel leuk
Ik ben namelijk nog op zoek naar een niet al te realistisch racespel, met 4 man speelbaar zonder dat de framerate dropt. (Zeg Time Splitters 2 als racespel dus)
En aangezien dit ook op de PS2 moet gaan draaien heb je kans dat het zodirect om een lekkere 60 fps constant voor 4 spelers op de xbox gaat
Alone at last
Just nostalgia and I
[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 07-10-2003 16:23 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Dus dan moet je een nieuwe passport aanvragen ? Lekker dubbel is datAnoniem: 19339 schreef op 07 October 2003 @ 20:56:
Tsss... ik heb een nieuwe gamertag, kun je niet eens je oude gamertag op de xbox.com website laten ontkoppelen van je passport. Vind ik wel jammer, kan ik dus niet zien wie er van jullie online is.
Als ik het goed voor heb is Outlaw een wat minder serieuze benadering van de golf sport, terwijl de Tiger Woods en Links series realistisch zijn. Het is dus maar net wat je persoonlijke voorkeur is. Mij persoonlijk lijkt Outlaw leuker als Tiger puur omdat er meer 'fun' inzit.Anoniem: 63800 schreef op 07 October 2003 @ 22:43:
ik zal het nog amar eens vragen iemand al een mening over outlaw golf omdat ik toch een golf game wil hebben.
en tiger woods klinkt leuk om bij mijn andere ea 2004 titels te nemen maar ben gewoon benieuwd of outlaw iets vernieuwends heeft
terwijl de xboxworld review juist het tegenovergestelde meldt.AudiRS4 schreef op 07 October 2003 @ 22:59:
[...]
Als ik het goed voor heb is Outlaw een wat minder serieuze benadering van de golf sport, terwijl de Tiger Woods en Links series realistisch zijn. Het is dus maar net wat je persoonlijke voorkeur is. Mij persoonlijk lijkt Outlaw leuker als Tiger puur omdat er meer 'fun' inzit.
Yep... ik dacht juist dat dat de lol van het passport was. 1 login voor meerdere sites. En wie zorgt ervoor dat je toch meerdere passports moet hebben? Juist, de uitvinders van het passport.AudiRS4 schreef op 07 October 2003 @ 21:29:
[...]
Dus dan moet je een nieuwe passport aanvragen ? Lekker dubbel is dat.
Ze zullen er vast niet van uitgegaan zijn dat mensen van Gamertag veranderen.
Anoniem: 6882
Ik snap eigenlijk nogsteeds niet waarom je een nieuwe TAG hebt? beetje raar is dat wel, Microsoft vindt dat denk ik ook een beetje raarAnoniem: 19339 schreef op 08 oktober 2003 @ 10:24:
[...]
Yep... ik dacht juist dat dat de lol van het passport was. 1 login voor meerdere sites. En wie zorgt ervoor dat je toch meerdere passports moet hebben? Juist, de uitvinders van het passport.
Omdat mijn ouwe Live-account op naam van mijn sinds-kort-ex-vriendin stond, met een Amerikaanse creditcard. En je kunt dus wel een ander cc-nummer invoeren... zolang die maar uit hetzelfde land komt. Je kunt niet van land wisselen. En ik heb een Nederlandse creditcard, dus...Anoniem: 6882 schreef op 08 October 2003 @ 11:09:
[...]
Ik snap eigenlijk nogsteeds niet waarom je een nieuwe TAG hebt? beetje raar is dat wel, Microsoft vindt dat denk ik ook een beetje raar
Dan weet XBW er niks vanmegamuch schreef op 08 October 2003 @ 01:31:
[...]
terwijl de xboxworld review juist het tegenovergestelde meldt.
Heb tiger 2k4 wel liggen maar moet hem nog ff bekijken. Kan er zelf nog niks over zeggen.
Anoniem: 87072
mmmmm alleen vandaag tot 4 uur......Anoniem: 33568 schreef op 09 October 2003 @ 14:12:
En dit is wel een strakke actie van de GC-shop
http://www.gcshop.nl/details.php?id=712
dat vraag ik me ook afAnoniem: 87072 schreef op 09 oktober 2003 @ 14:47:
Ik zie veel posts over hoe goed Voodoo Vince wel niet is. Die mensen spelen misschien de NTSC versie want in Europa is die toch nog helemaal niet uit?
Of heb ik iets gemist en moet ik als een speer naar een winkel?
[ Voor 29% gewijzigd door JSchut op 09-10-2003 15:07 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Alone at last
Just nostalgia and I
tis indeed de NTSC versie ja. Eigenlijk vreemd dat ie hier nog niet uit is... Nahja.. heb hem bijna uitgespeeldOkyah schreef op 09 October 2003 @ 15:08:
Ik heb gister in de stad rondgekeken, maar ik kon hem nergens vinden. Ik neem dus aan dat het om een NTSC versie gaat via internet verkregen, of import versie
[ Voor 4% gewijzigd door Bartjeee op 11-10-2003 10:58 ]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Had je soms anders verwacht?
Alone at last
Just nostalgia and I
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
[ Voor 5% gewijzigd door Bartjeee op 11-10-2003 10:58 ]
Eigenlijk niet nee
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 11-10-2003 13:09 ]
En hoe bevalt het? (ik neem aan dat het niet zo enorm verschilt met de PC versie?Anoniem: 24791 schreef op 11 October 2003 @ 01:05:
[...]
Jah Island Thunder
Maar Desert Storm vind ik leuker om te spelen.
Arcade vliegtuig game ?ND schreef op 11 October 2003 @ 16:11:
[...]
En hoe bevalt het? (ik neem aan dat het niet zo enorm verschilt met de PC versie?)
Ik zag net in de winkel ook Ghost Recon voor de GameCube staan, maar daarnaast zag ik ook zo'n 'arcade' gevechtsvliegtuig game wat me ook wel wat leek. Ik geloof dat er zoiets voor de Xbox (nog) niet bestaat?
* Nd vind de keus voor de GC of Xbox moeilijker, daar de GC ook nog stuk goedkoper gaat worden(maarjah Xbox kan weer online alhoewel ik de Xbox live spellen atm niet je van het zijn
[ Voor 20% gewijzigd door Wom op 11-10-2003 16:33 ]
Pfff ben de naam alweer vergetenAudiRS4 schreef op 11 oktober 2003 @ 16:27:
[...]
Arcade vliegtuig game ?
- Freaky Flyers
- Crimson Skies
Schieten mij even door het hoofd, maar er zijn er nog meer.
En de Live games beginnen toch langzaamaan publiekstrekkers te worden hoor, wat te denken van Midtown Madness 3, Top Spin, PGR2 etc etc, en daarbij de downloadbare content voor SC (3 levels), Kotor, etc etc
Nee, Live is weldegelijk een meerwaarde die je moet meerekenen.
Crimson Skies, heeft alles wat je nodig hebtND schreef op 11 October 2003 @ 16:32:
[...]
Pfff ben de naam alweer vergetenHet was met een F14 op de voorkant. (en zo'n soort zoek ik dan ook voor de Xbox
)
De Live Games die me nu interesseren zijn de racegames, MM3, PGR2. Tsja de rest (schietspellen, sport etc) zijn niet bepaal mijn type spel
Wat ideaal zou zijn is als er zo'n vliegsim is die ik bedoel, en dan met live ondersteuning![]()
![]()
[ Voor 7% gewijzigd door Wom op 11-10-2003 16:34 ]
Nou, ik ken Crimson Skies van de PC maar ik zoek meer het realistischer arcade. (spreek ik nu tegen?
Dan zul je voor AirForce Delta Storm moeten gaan, ookal is die niet online. Daar zitten wel wat meer "echte" vliegtuigen in.ND schreef op 11 oktober 2003 @ 17:01:
[...]
Nou, ik ken Crimson Skies van de PC maar ik zoek meer het realistischer arcade. (spreek ik nu tegen?) dus met een F14 achter een Mig ofzo aan. Dat is meer voor mij
(Alhoewel Crimson Skies online zekers niet verkeerd is!
)
[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 11-10-2003 17:11 ]
Anoniem: 24791
Jah bevalt prima die Desert storm 2 dan. (of bedoel je island thunder?)ND schreef op 11 oktober 2003 @ 16:11:
[...]
En hoe bevalt het? (ik neem aan dat het niet zo enorm verschilt met de PC versie?)
[knip]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq