Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Wordt zoals gezegd automatisch verlengd (stilzwijgend)..M@NIC schreef op 17 december 2003 @ 15:27:
[...]
AudiRS4 heeft de oplossing.
Maar ik ga er morgen zo bij zo nog heen om ff te zeiken dat ze mensen geen Starterskit moeten aansmeren als dat niet nodig is.
[...]
Check je mail
Oh, en het maakt niet uit of ik nou een code van jou krijg toch ?
Ik kan 'm gewoon verlengen na 2 maanden neem ik aan ?
Mocht je na 2 maanden bijv, geen gebruik meer maken van Live, dan bel je even customer care op met vermelding dat je je account wil beeindigen.
aangezien jij bij Microsoft werkt.Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:35:
[...]
Wordt zoals gezegd automatisch verlengd (stilzwijgend)..
Mocht je na 2 maanden bijv, geen gebruik meer maken van Live, dan bel je even customer care op met vermelding dat je je account wil beeindigen.
Heb ik wat aan die trials als ik al live heb?
Verwijderd
Is het dan niet zo dat je dan gratis een nieuwe Xbox krijgt?Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:22:
[...]
Met alle respect, Dixons verkoopt momenteel heel veel Xboxen aan klanten met 3/4 jaar garantie, terwijl wij dus maar 2 garantie leveren, dan weet je dat ook alvast. Geloof maar dat Dixons daar nog heel hard van terugkomt, gaan zij soms die 1/2 extra jaren zelf Xboxen repareren? Wij doen het iig niet
Zou je het mailtje ff kunnen forwarden naar Manic(at)Inviticus.nl ?AudiRS4 schreef op 17 december 2003 @ 15:35:
[...]
Je hebt mail terug, en gelijk antwoord op je vraag
Blijkbaar hebben ze mijn .Tweakers.net email adres uitgezet oid.
Verwijderd
Je abbo extenden-ET- schreef op 17 december 2003 @ 15:37:
[...]
aangezien jij bij Microsoft werkt.
Heb ik wat aan die trials als ik al live heb?
Dus je kunt bijv aan de hand de subcode, je abbo verlengen van 12 naar 14 maanden.
Dit doe je dus via Account Management......
Verwijderd
Van wie? Van ons iig niet, tenzij het niet anders kan......!Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:44:
[...]
Is het dan niet zo dat je dan gratis een nieuwe Xbox krijgt?
oke thnx ga ik dat even doen. 2x 2 maanden erbijVerwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:47:
[...]
Je abbo extenden
Dus je kunt bijv aan de hand de subcode, je abbo verlengen van 12 naar 14 maanden.
Je weet dat ze daar geld voor vragen hè ?Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:22:
Met alle respect, Dixons verkoopt momenteel heel veel Xboxen aan klanten met 3/4 jaar garantie, terwijl wij dus maar 2 garantie leveren, dan weet je dat ook alvast. Geloof maar dat Dixons daar nog heel hard van terugkomt, gaan zij soms die 1/2 extra jaren zelf Xboxen repareren? Wij doen het iig niet
Standaard heb je 1 jaar garantie, en je kunt voor €44,- je garantie verlegen naar 3 jaar ofzo.
Hoe durven ze !M@NIC schreef op 17 december 2003 @ 15:47:
[...]
Zou je het mailtje ff kunnen forwarden naar Manic(at)Inviticus.nl ?
Blijkbaar hebben ze mijn .Tweakers.net email adres uitgezet oid.
Maar hij is verstuurd hoor
Verwijderd
Standaard heb je 2 jaar garantie (nieuwe europese wetgeving).M@NIC schreef op 17 december 2003 @ 15:50:
[...]
Je weet dat ze daar geld voor vragen hè ?
Standaard heb je 1 jaar garantie, en je kunt voor €44,- je garantie verlegen naar 3 jaar ofzo.
En ik weet heel goed dat Dixons daar geld voor vraagt, daarom komen ze daar ook nog heel hard van terug.....
En die 44, - rekenen ze ook nog per jaar....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 15:53 ]
Verwijderd
Van Dixons jij reculcitante MS medewerkerVerwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:48:
[...]
Van wie? Van ons iig niet, tenzij het niet anders kan......!
Kregen wij, Xbox Livers, gister nog de beschikking over een tweetal nieuwe levels die reeds op de Counter-Strike disk stonden, vandaag krijgen we echt nieuwe en downloadable content voor ons favoriete vliegspel Crimson Skies: High Road to Revenge. Een nieuwe level genaamd 'Caverns' en een vliegtuig met de naam 'Fury'!
Het is het vakantieseizoen, zo verwent Microsoft ons door nieuwe levels en en vliegtuigen voor gebruik over Xbox Live in Crimson Skies: High Road to Revenge. Een nieuw level met de naam 'Caverns’ is gebaseerd op het allerlaatste level in de single player campagne, waarin de spelers in grotten hun weg moeten vinden naar de overwinning. Het nieuwe vliegtuig draagt de naam 'Fury' en is klein, wendbaar en heeft een dodelijke set machinegeweren aan boord.
Alle Xbox Live enabled fans van deze titel kunnen wij alleen nog maar adviseren om zo snel mogelijk de Xbox op te starten en gelijk de extra gratis content te downloaden via de content download feature. Hopelijk snel meer!
Ze gaan er gewoon vanuit dat de Xbox niet kapot gaatVerwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:52:
[...]
Standaard heb je 2 jaar garantie (nieuwe europese wetgeving).
En ik weet heel goed dat Dixons daar geld voor vraagt, daarom komen ze daar ook nog heel hard van terug.....
En die 44, - rekenen ze ook nog per jaar....
[ Voor 17% gewijzigd door Wom op 17-12-2003 15:54 ]
Verwijderd
Ik zou zeggen veel plezier......U hebt gezocht op reculcitante:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies
Dus als ik het goed begrijp kan ik nu mijn Live-abbo verlengen met het 2-maanden-trail-abbo? Ik heb me op 14 maart (launch-date van Live) aangemeld op Xbox Live, dat zou dus betekenen dat ik tot 14 mei kan Liven en daarna wordt me abbo pas weer stilzwijgend verlengd?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Verwijderd
Jep....als het goed is staat onder account management iets van extenden, subcode invullen en je hebt 2 maanden erbij voor niets.CaptainM schreef op 17 december 2003 @ 16:28:
[...]
Dus als ik het goed begrijp kan ik nu mijn Live-abbo verlengen met het 2-maanden-trail-abbo? Ik heb me op 14 maart (launch-date van Live) aangemeld op Xbox Live, dat zou dus betekenen dat ik tot 14 mei kan Liven en daarna wordt me abbo pas weer stilzwijgend verlengd?
Daarna krijg je dan een melding of je je abbo wilt verlengen
Heeft iemand trouwens nog iets nuttigs te zeggen over de keuze tussen Amped 2 en Top Spin.
Ik zit eraan te denken om één van deze 2 games aan te schaffen.
En ik moet nog een 2de controller erbij hebben, iemand ervaring met de 4Gamers Xbox wireless van de Dixons. (Ja Dixons
Of andere betere ideeën ?
En.... is €30,- ongeveer de richtprijs voor een Xbox Live Communicator ?
[ Voor 8% gewijzigd door M@NIC op 17-12-2003 16:54 ]
Verwijderd
Amped 2 is snowboarden, en redelijk realistisch.M@NIC schreef op 17 december 2003 @ 16:53:
Vreemd AudiRS4, ik heb je mailtjes nog niet.
Heeft iemand trouwens nog iets nuttigs te zeggen over de keuze tussen Amped 2 en Top Spin.
Ik zit eraan te denken om één van deze 2 games aan te schaffen.
En ik moet nog een 2de controller erbij hebben, iemand ervaring met de 4Gamers Xbox wireless van de Dixons. (Ja Dixons)
Of andere betere ideeën ?
En.... is €30,- ongeveer de richtprijs voor een Xbox Live Communicator ?
Top Spin is van de makers van Virtua Tennis en is dus te beschouwen als Virtua Tennis 3, ik heb beide de Virtua Tennis titels gehad op de Dreamcast en Top Spin lijkt er erg op kwa gameplay maar kwa graphics/geluid is ie beter. Leuke game, erg toegankelijk. Je pakt het op en kan al een potje tennis spelen, erg gaaf met vrienden/XboxLive ook
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 17:00 ]
ik zag laatst bij de Toys r Us zon communicator liggen voor 24.95 dacht ik (kan ook 29.95 zijn geweest)
En wat is de Neo controller trouwens ? Dat ding uit China ? Voor mensen met keinere handen ?
Ook een 3th party controller dus...
[EDIT]
* M@NIC ik heb je mail ontvangen, thanks alot!
[ Voor 33% gewijzigd door M@NIC op 17-12-2003 18:58 ]
Als ik dat doe en ik vul die subscription code in. Dan geeft hij aan dat hij alleen valid is voor nieuwe accounts en niet voor bestaande?Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 15:47:
[...]
Je abbo extenden
Verwijderd
Fatty? Naar mijn weten "duke"M@NIC schreef op 17 december 2003 @ 18:17:
Fatty ? Dat is de voorganger van de S ?
En wat is de Neo controller trouwens ? Dat ding uit China ? Voor mensen met keinere handen ?
Ook een 3th party controller dus...
In ieder geval, de kans dat je nog zo'n Duke tegenkomt is zeer klein, aangezien deze een tijdje geleden uit de handel zijn genomen. Momenteel worden dus alleen nog maar de S controllers verkocht, die naar mijn inzien, dus ook een stuk lekkerder gamen
Nogmaals bedankt AudiRS4.
Mijn nick: Manisch
Helaas nog geen Communicator, die haal ik morgen wel.
[ Voor 10% gewijzigd door M@NIC op 17-12-2003 19:14 ]
Verwijderd
Ik ben super blij met mn 'duke'Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 18:33:
[...]
Fatty? Naar mijn weten "duke"
In ieder geval, de kans dat je nog zo'n Duke tegenkomt is zeer klein, aangezien deze een tijdje geleden uit de handel zijn genomen. Momenteel worden dus alleen nog maar de S controllers verkocht, die naar mijn inzien, dus ook een stuk lekkerder gamen
(ieder zn mening ofcourse, iedereen die tegen me wil spelen pakt automatisch de S en wil niet anders...)
Verwijderd
Moto Gp2/Mechassaultgeemfriek schreef op 17 december 2003 @ 19:10:
Welke demo's vind je atm bij een Live! Starterkit?
XboatVerwijderd schreef op 17 december 2003 @ 19:16:
[...]
Ik ben super blij met mn 'duke', er zitten een Controller S en een Duke in mn Xboat maar niemand raakt mn Duke aan, die is van MIJ!!!
(ieder zn mening ofcourse, iedereen die tegen me wil spelen pakt automatisch de S en wil niet anders...)
En Manic, veel plezier
Dat heb ik daarstraks eens geprobeerd... mijn normale jaarabbo verlengen met een 2-maanden-trial die bij PGR2 zat, maar ik kreeg de melding:Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 16:40:
[...]
Jep....als het goed is staat onder account management iets van extenden, subcode invullen en je hebt 2 maanden erbij voor niets.
Daarna krijg je dan een melding of je je abbo wilt verlengen
"This code can only be used to create new accounts."
Volgens mij kun je je account alleen maar verlengen met codes die bij een starterspakket zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door Maniakje op 17-12-2003 20:08 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Ik weet het, het is een kwestie van smaak, maar misschien dat jullie me toch over de lijn kunnen slepen.
Poll: Welke game kopen ?
• Amped 2
• Project Gotham Racing
• Top Spin
Best lastig als je alles moet kopen en niet "ff" kunt downloaden.

[EDIT]
Ik weet al wat ik doe, ik koop PGR en TS.
[ Voor 17% gewijzigd door M@NIC op 17-12-2003 20:39 ]
Verwijderd
Over Prince of Persia gesproken ; ik zie net in het menu van dat leuke spelletje dat er een Live mogelijkheid inzit maar ik heb geen Live dus wie wat zou ik ermee kunnen?
PGR of Topspin ik heb ze allebei. Allebei verrot goeie games. Zelfs de grootste sportspel-hater die ik ken is helemaal verslaafd aan Topspin dus dat is zeker geen miskoop. En voor racing is PGR gewoon de top.
[edit]
ik zie dat je verstandig doet en je koopt ze gewoon allebei
[ Voor 11% gewijzigd door -ET- op 17-12-2003 20:48 . Reden: damn typen is erg moeilijk ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ga ik niet iets missen als ik alleen een communicator koop, of update hij automatisch de Xbox Live software ?
Lijkt wel veel op coolboarders alsop de PS1!!
Euh.... en dat is ?-ET- schreef op 17 december 2003 @ 20:49:
Als het goed is zit bij de live games ook de live dashboard software.

Start je Xbox eens zonder DVD op, ga dan eens kijken onder de Live optie
Enne, PGR2 moet je hebben. Heb er nu bijna 40 uur mee opzitten en hij verveeld nog steeds niet. Top game !!!
Maar Top Spin mag er ook wezen
Verwijderd
Stil eens, ik probeerde een punt te maken.Macer schreef op 17 december 2003 @ 20:45:
FIFA 2004 sucks op alle platformen, dus zou lekker voor POP gaan. Er is bijna niemand die FIFA 2004 top vindt.
Het live knopje in je 'opstart-menu', dus als je opstart zonder CD. Maar dat zit ook bij de games die live ondersteunen en installeerd ie gelijk als je op het live knopje in het menu van een spel drukt. Voeg me anders even toe op MSN, ik denk dat ik je nog wel kan helpen met je box
Edit ; GoT-cliché 1. ; sneller typen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2003 21:01 ]
Maar die Xbox Live keuze had ik er direct al tussen.
Voeg mij maar toe, ik heb je adres niet.Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 21:00:
Voeg me anders even toe op MSN, ik denk dat ik je nog wel kan helpen met je box.
Mocht dat nou niet het geval zijn dan werd dit geinstalleerd wanneer je de Live optie koos in een Live enablede gameM@NIC schreef op 17 december 2003 @ 21:03:
Okay, thanks guys.
Maar die Xbox Live keuze had ik er direct al tussen.
Begint trouwens al een aardige lijst met GoT Gamertags te worden
[EDIT]
Paar mensen om toestemming gevraagt.
[ Voor 37% gewijzigd door M@NIC op 17-12-2003 21:23 ]
Prince of Persia is niet speelbaar over Live. Geen multiplayer, geen scoreboards en geen content download. Wel ondersteunt het Live Aware, dat houdt in dat je tijdens het (single-player) spel gewoon ingelogd bent op Live, en dus je friends list kunt bekijken en game invites voor andere games ontvangen.Verwijderd schreef op 17 december 2003 @ 20:39:
Over Prince of Persia gesproken ; ik zie net in het menu van dat leuke spelletje dat er een Live mogelijkheid inzit maar ik heb geen Live dus wie wat zou ik ermee kunnen?
AudiRS4: misschien wel een idee om in de topicstart de verschillende mogelijkheden van Live te noemen.
Mja, dat viel mij ook op. Ook veel mensen die ik nog nooit op GoT gezien heb. Blijkbaar zijn er ook wel wat leechers in dit topic die niks posten.AudiRS4 schreef op 17 december 2003 @ 21:11:
Begint trouwens al een aardige lijst met GoT Gamertags te worden
Het wordt trouwens tijd dat ik weer verder bouw aan die website. Ik heb de afgelopen tijd niet zoveel tijd gehad, maar in de kerstvakantie heb ik wel wat tijd over.
[ Voor 9% gewijzigd door Maniakje op 17-12-2003 23:10 ]
Verwijderd
Mijn heldManiakje schreef op 17 december 2003 @ 23:07:
[...]
Prince of Persia is niet speelbaar over Live. Geen multiplayer, geen scoreboards en geen content download. Wel ondersteunt het Live Aware, dat houdt in dat je tijdens het (single-player) spel gewoon ingelogd bent op Live, en dus je friends list kunt bekijken en game invites voor andere games ontvangen.
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Verwijderd
Met Xbox live 'chat' je via een headset (de zogenaamde commander).SindaPaus schreef op 18 december 2003 @ 06:49:
Ik wil ook best wel Live, maar ik las dat eerder in dit topic dat het makkelijker was dat je je xbox bij je pc had staan ivm chatten? Is dat zo handig dan? Stel dat ik dat niet wil en mijn xbox op mijn slaapkamer heb, dan kan dat gewoon met 15 meter UTP? Het gaat via de pc (dus ik moet mijn pc aan hebben als ik wil spelen)?
Via Xbox Tunnel 'chat' je met je PC. Voor Live heb je dus geen PC in de buurt nodig.
Nu ben ik allang niet meer actief in het online shooter gebeuren (afgehaakt na q2),raptorix schreef op 18 december 2003 @ 02:12:
Ik ben op dit moment bezig een Clanbase achtige Xbox site aan het maken, de bedoeling is dat hij rond 1 januari klaar is. Het wordt qua mogelijkheden gelijk aan clanbase, maar dat iets beter gestructureerd, meer nieuws volgt snel.
maar ben benieuwd wat je ervan gaat maken !
GamiQ, de game notes app met game maps!
Goed idee, maar je gaat er al automatisch vanuit dat ik het volgend topic maak ?Maniakje schreef op 17 december 2003 @ 23:07:
[...]
AudiRS4: misschien wel een idee om in de topicstart de verschillende mogelijkheden van Live te noemen.Dus scoreboards, online multiplayer, content download, live aware.... mis ik er nog een?
Mocht er niemand anders opstaan wil ik er wel één maken, maar zie liever dat iemand anders een nieuw topic maakt.
Klinkt goed, ben benieuwd wat je er van gaat maken. Wordt het een Nederlandstalige site of een Engelstalige site ?raptorix schreef op 18 december 2003 @ 02:12:
Ik ben op dit moment bezig een Clanbase achtige Xbox site aan het maken, de bedoeling is dat hij rond 1 januari klaar is. Het wordt qua mogelijkheden gelijk aan clanbase, maar dat iets beter gestructureerd, meer nieuws volgt snel.
Hehe, daar had ik eigenlijk niet eens bij stil gestaan.AudiRS4 schreef op 18 december 2003 @ 08:54:
Goed idee, maar je gaat er al automatisch vanuit dat ik het volgend topic maak ?
Mocht er niemand anders opstaan wil ik er wel één maken, maar zie liever dat iemand anders een nieuw topic maakt.
Nou, zie dit dan als een tip voor de toekomstige topicstarter.
Forever raver!
Ga in je Xbox dashboard naar je account settings, daar kun je kiezen of het vanaf 14 maart per maand of per jaar wordt afgeschreven.CaptainM schreef op 18 december 2003 @ 12:25:
Ik kon ook niet met mijn 2 maanden trail abbo die ik bij PGR2 heb gekregen mijn abbo verlengen.Ik ben benieuwd hoe dat nou in zijn werk gaat op 14 maart als mijn abbo afloopt. Wordt het abbo geld dan per maand of per jaar van me CC afgeschreven?? Gelukkig duurt het nog een maandje of 3. Ik ga weer lekker verder PGR2-en... aaaahhh wat is vakantie toch über-chill!!
Enne, Cap'M, ik probeerde je afgelopen week wel te joinen toen je me game-invites stuurde voor PGR2, maar ik kreeg telkens 'this session is no longer available'.
[ Voor 13% gewijzigd door Maniakje op 18-12-2003 12:59 ]
Das wel wazig! Ik was namelijk een Friends-Only game aan het hosten. Hiro Shima en andere Livers uit mijn Friends-List konden wel gewoon joinen. Ik heb dat ook al eens gehad als ik bij iemand anders wilde joinen die wel gewoon aan het gamen was en toen kreeg ik ook die melding. Ik vraag me af wat hiervaan de oorzaak is, aangezien ik af en toe wel eens meer van die problemen hoor dat er mensen niet kunnen joinen terwijl de game gewoon open staat.Maniakje schreef op 18 december 2003 @ 12:58:
[...]
Ga in je Xbox dashboard naar je account settings, daar kun je kiezen of het vanaf 14 maart per maand of per jaar wordt afgeschreven.
Enne, Cap'M, ik probeerde je afgelopen week wel te joinen toen je me game-invites stuurde voor PGR2, maar ik kreeg telkens 'this session is no longer available'.
Forever raver!
400 eurotjes in 2 dagen er door heen, nu maar ff rustig aan.
Klein vraagje: kun je alleen je voice "veranderen" in sommige games ?
Want ik kan de optie niet zo snel vinden, en ik zou graag m'n stem een extra tintje willen geven.
[EDIT]
En bij PGR2 en TS zitten ook 2x 2maanden gratis Live! trial.
Dus ik ga ff een nieuwe account maken als dat lukt, Manic NL.
[ Voor 21% gewijzigd door M@NIC op 18-12-2003 15:44 ]
Ik denk dat het ook deels aan mijn @home verbinding ligt en deels aan de verbinding van de host die je wilt joinen. Mijn ADSL Extreme abo wordt 22 december opgeleverd dus hopelijk dat ik er dan geen last meer van heb.impact99 schreef op 18 december 2003 @ 15:37:
Ik heb er ook veel problemen mee om games te joinen krijg heel veel sesion is no longer avalaible. Ik heb het idee dat het aan chello ligt bij mij, maar dat merk ik snel genoeg als ik het nieuwe jaar ga beginnen met mijn nieuwe adsl abo.
Forever raver!
Verwijderd
Op een omgebouwde wel, op een normale niet.AMD schreef op 18 december 2003 @ 17:35:
Kan iemand mij misschien vertellen of het mogelijk is een (S)VCD af te spelen op de Xbox?
Engelstalig, maar de interface wordt vrij duidelijk, zodat ook mensen met iets minder goede kennis van de taal er makkelijk doorheen kunnen komen.AudiRS4 schreef op 18 december 2003 @ 08:54:
[...]
Goed idee, maar je gaat er al automatisch vanuit dat ik het volgend topic maak ?
[...]
Klinkt goed, ben benieuwd wat je er van gaat maken. Wordt het een Nederlandstalige site of een Engelstalige site ?
Ik kan Url helaas nog niet melden omdat me server op dit moment nog thuis draait (gaat over paar weken naar colocatie)
Verwijderd
Gaat het ook XBconnect achtige dingen ondersteunen?raptorix schreef op 18 december 2003 @ 17:54:
[...]
Engelstalig, maar de interface wordt vrij duidelijk, zodat ook mensen met iets minder goede kennis van de taal er makkelijk doorheen kunnen komen.
Ik kan Url helaas nog niet melden omdat me server op dit moment nog thuis draait (gaat over paar weken naar colocatie)
Verwijderd
BronTake 2 brengt o.a. Manhunt naar de Xbox
Take 2, uitgever van onder andere Rockstar, heeft de weg naar de Xbox gevonden. Naast het Grand Theft Auto Double Pack, dat op 2 januari in Europa in de winkels zal liggen, maakt Take 2 vandaag bekend drie nieuwe titels op de Xbox te willen uitgeven.
De eerste titel is Manhunt, de geweldadige sneakgame van Rockstar welke vorige maand op de Playstation 2 verscheen. De tweede game is Red Dead Revolver, een western game die eerder in ontwikkeling was bij Capcom maar werd geschrapt. Blijkbaar heeft Take 2 de rechten voor de game opgepikt. De laatste game is gebaseerd op één van wijlen 3DO's bekendste licenties, namelijk Army Men: Sarge's War. Al deze titels zullen ergens in 2004 het licht moeten zien.
Joepie, Army Men op XBox!!!!
Geen probleem meeManiakje schreef op 18 december 2003 @ 12:19:
[...]
Hehe, daar had ik eigenlijk niet eens bij stil gestaan.
Nou, zie dit dan als een tip voor de toekomstige topicstarter.Misschien dat ik het wel doe. (Ik beloof nog niks hoor.) Zou je er problemen mee hebben als ik de huidige topicstart neem en jouw harde werk aanvul/update? Dat dus ipv vanaf scratch beginnen.
Tja, die titel hadden ze wel achterwege kunnen laten wat mij betreft
Binnenkort ga ik vast beginnen met posten in dit topic want... ik krijg morgen een XBOX gratis bij mijn laptop!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Slechte games maken de goede net even wat beter vind ikAudiRS4 schreef op 18 december 2003 @ 18:22:
[...]
Tja, die titel hadden ze wel achterwege kunnen laten wat mij betreft
ik heb hem nu redelijk ingebouwd staan. Achter ruimschoots genoeg ruimte alleen aan de zijkanten niet. Kan dit problemen geven?
Ja.-ET- schreef op 18 december 2003 @ 18:59:
Weet iemand hoe warmte gevoelig de xbox is?
ik heb hem nu redelijk ingebouwd staan. Achter ruimschoots genoeg ruimte alleen aan de zijkanten niet. Kan dit problemen geven?
Als je Xbox een tijdje aanstaat wordt de lucht erg warm, en dat merk je goed. Voor je Xbox is het dan ook beter als hij een beetje kan luchten, staat ook in je handleiding overigens
Verwijderd
Verwijderd
Iets anders: ik heb de gamertag website weer een update gegeven. Je kunt nu eindelijk een nieuw wachtwoord krijgen wanneer je je oude wachtwoord kwijt bent. Dat scheelt mij een hoop werk.
Als je je wachtwoord kwijt bent en je hebt nog geen email adres opgegeven, dan kun je ook niet automatisch een nieuw wachtwoord krijgen. In dat geval moet je eerst met je hoofd tegen de muur slaan, even heel hard huilen en dan mij emailen.
Verwijderd
Oeh yeah!!!! Manhunt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Ik was serieus bereid een PS2 te halen voor dat spel
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 19:40 ]
Ohke dan moet ik hem dus anders neerzettenAudiRS4 schreef op 18 december 2003 @ 19:01:
[...]
Ja.
Als je Xbox een tijdje aanstaat wordt de lucht erg warm, en dat merk je goed. Voor je Xbox is het dan ook beter als hij een beetje kan luchten, staat ook in je handleiding overigens
Ik wil site eerst goed werkent en toonbaar hebben, dan ga ik contact zoeken met microsoft of er moglelijkheden zijn om bepaalde informatie van hun netwerk te halen. Ik hoop heel erg dat het mogelijk zou zijn om met name game statistieken op te vragen, met name omdat het natuurlijk lastig is als 2 teams gaan beweren dat ze gewonne hebben, en dat soort zaken.Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 17:56:
[...]
Gaat het ook XBconnect achtige dingen ondersteunen?
Ik maak nu gebruik van zo'n gratis trial kaartje, hartstikke leuk.
Maar ik heb vandaag 2 games gekocht waar bij weer 2 nieuwe trails zaten, en goed moment om mijn goede nick te gaan gebruiken.
Alleen nu wil ik niet dat mijn (oude) trial account automatisch door gaat en dat er dus 2 maand later plotseling 2x €6,99 word afgeschreven.
Iemand hier duidelijke info over ?
[EDIT]
Okay... hij gaat dus gewoon door.
Maar hoe cancel ik mijn account.
[ Voor 11% gewijzigd door M@NIC op 18-12-2003 20:30 ]
Na twee maanden zal er automatisch €6,99 worden afgeschreven. Als je dat niet wilt, dan moet je voor die twee maanden om zijn je account opzeggen.M@NIC schreef op 18 december 2003 @ 20:23:
Hoe zit het nou precies met dat trial gebeuren?
Ik maak nu gebruik van zo'n gratis trial kaartje, hartstikke leuk.
Maar ik heb vandaag 2 games gekocht waar bij weer 2 nieuwe trails zaten, en goed moment om mijn goede nick te gaan gebruiken.
Alleen nu wil ik niet dat mijn (oude) trial account automatisch door gaat en dat er dus 2 maand later plotseling 2x €6,99 word afgeschreven.
Iemand hier duidelijke info over ?
Je kunt je trial abbonement niet verlengen met nieuwe trial abbonementen. Als je de andere trial kaartjes ook wilt benutten, zul je dus na twee maanden je account moeten opzeggen, en een nieuwe account maken (met daarbij dus een nieuwe nick).
EDIT:
Je account kun je opzeggen door te bellen naar de helpdesk: 0800 023 3894
[ Voor 6% gewijzigd door Maniakje op 18-12-2003 20:36 ]
Nou ja, ik zal ze morgen dan wel even bellen.
200 mb ofzo hoorde ikVerwijderd schreef op 18 december 2003 @ 19:14:
Hoeveel mb dataverkeer veroorzaak je met een avondje live'en ? Ben wel benieuwd want heb nu een limiet van 1 Gig bij planet.
This space is occupied
Ik denk dat je up ongeveer de helft is vans je download (je ontvangt van alle spelers, en je stuurt alleen van jezelf)
ga in ieder geval vooral niet hosten
This space is occupied
Nou dan moet je wel hele avond server voor 16 man zijn. Ga maar uit van ongeveer
3 a 4 kb/s das dus zo een 15 mb per uur zeg maar.
Verwijderd
Ok, ik houd me aanbevolen voor hulp. Niet kwa scripting maar kwa game en mod kennisraptorix schreef op 18 december 2003 @ 20:15:
[...]
Ik wil site eerst goed werkent en toonbaar hebben, dan ga ik contact zoeken met microsoft of er moglelijkheden zijn om bepaalde informatie van hun netwerk te halen. Ik hoop heel erg dat het mogelijk zou zijn om met name game statistieken op te vragen, met name omdat het natuurlijk lastig is als 2 teams gaan beweren dat ze gewonne hebben, en dat soort zaken.
Ik hoop trouwens wel dat je XBconnect gaat ondersteunen, die gegevens moeten ook niet al te moeilijk te verkrijgen zijn
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 23:14 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
of zijn er andere liefhebbers.
Ik heb trouwens mn "collectie" toch redelijk uitgebreid de laatste tijd, met o.a. top spin, pgr2, conflict desert storm (mwah, redelijke game), en wat mij toch wel het meest positief verastte was Voodoo Vince.
Erg leuke gameplay zit er in deze game, camera wil nog wel eens voor moeilijkheden zorgen, maar dat komt omdat ik te lui ben om die te gaan bijsturen
Graphics zijn goed/zeer goed te noemen, alle scherp, en weinig kartels.
De puzzels zijn ook leuk/uitdagend (niet iedere gamer zal er van houden, humor speelt een grote rol in de puzzels, en als je niet van deze humor houdt vindt je de puzzels ook niet leuk), humor zoals bijvoorbeeld, je kan een klok van tijd veranderen, zodat bepaalde winkels/attracties opengaan waar je spullen kan vinden. Boven de bioscoop staat dan een bord: 2 kung fu movies for the price of three! eigelijk helemaal niet grappig naar huidige maatstaven maar toch wist het spel mij regelmatig aan het lachen te brengen. Ook als je bijv je kop in de fik moet zetten om een paar bewegende benzinepompen in de fik te steken is erg leuk
Klinkt allemaal heel kinderlijk, maar het valt reuze mee, ik heb het spel voor 25 euro gekocht bij een bekende online shop, en dat is het geld meer dan waard.
ik geef het spel een 8.0 (minpunten voor herspeelbaarheid)
Pffff, de helft van die grappen die jij nou opnoemt zijn de oplossingen voor de puzzels in het spel. Beetje spoiler-achtig hoor.Bizzarro schreef op 19 december 2003 @ 10:55:
ik en audi hebben er nu allebei 2 gehad, misschien weer iets voor semmy ofzo![]()
of zijn er andere liefhebbers.
Ik heb trouwens mn "collectie" toch redelijk uitgebreid de laatste tijd, met o.a. top spin, pgr2, conflict desert storm (mwah, redelijke game), en wat mij toch wel het meest positief verastte was Voodoo Vince.
Erg leuke gameplay zit er in deze game, camera wil nog wel eens voor moeilijkheden zorgen, maar dat komt omdat ik te lui ben om die te gaan bijsturen.
Graphics zijn goed/zeer goed te noemen, alle scherp, en weinig kartels.
De puzzels zijn ook leuk/uitdagend (niet iedere gamer zal er van houden, humor speelt een grote rol in de puzzels, en als je niet van deze humor houdt vindt je de puzzels ook niet leuk), humor zoals bijvoorbeeld, je kan een klok van tijd veranderen, zodat bepaalde winkels/attracties opengaan waar je spullen kan vinden. Boven de bioscoop staat dan een bord: 2 kung fu movies for the price of three! eigelijk helemaal niet grappig naar huidige maatstaven maar toch wist het spel mij regelmatig aan het lachen te brengen. Ook als je bijv je kop in de fik moet zetten om een paar bewegende benzinepompen in de fik te steken is erg leuk.
Klinkt allemaal heel kinderlijk, maar het valt reuze mee, ik heb het spel voor 25 euro gekocht bij een bekende online shop, en dat is het geld meer dan waard.
ik geef het spel een 8.0 (minpunten voor herspeelbaarheid)
Het spel is inderdaad erg grappig en leuk afgewerkt. Het is wel erg makkelijk, de meeste levels haal je in één keer en bij de meeste puzzels snap je meteen wat de bedoeling is. Dat maakt het spel ook nogal kort. Ik ben nu zelf in het laatste level, met een speeltijd van 12 uur. Die 12 uur komt dan vooral omdat ik in veel levels terug ben gegaan om alle items die daar lagen te verzamelen. Het zelfde idee als wanneer je muntjes gaat verzamelen met Super Mario.
Ik heb met de camera nog helemaal geen problemen gehad. Vrijwel altijd stuurt ie perfect mee, maar voor die enkele keer dat dat niet gebeurt kun je hem makkelijk bijsturen. Overigens ren ik zelf bijna altijd rond met de twee thumbsticks, dus ik draai de camera altijd al. Dat heb ik over gehouden aan Toejam&Earl 3.
Ik ben er mee bezig, vandaag of morgen open ik hem. Tenzij iemand me voor is.Fuelke schreef op 19 december 2003 @ 10:15:
Dit topic loopt alweer tegen de 1000 posts aan, dus ik stel voor dat de regular posters van het topic beginnen denken over wie Deel 7 wil/mag openen.
ehm, dit is pas mijn eerste 3d platformer, dus ik doe er al wat langer over
ik heb de "logica" voor platformers niet echt meer in me hoofd zitten, mario is langgeleden
met camera sturen doe ik niet, ik laat t altijd doen, komt misschien nog wel
en die spoilers vallen wel mee, ik bedoel, als je daar nog niet achterkomt dan.....
Ja! Ik wil 'm ook, zag laatst een review op TV.Bizzarro schreef op 19 december 2003 @ 10:55:
Maar welke online shop bedoel je ? Want dat is wel en nette prijs.
Verwijderd
Ik dacht dat je zuinig aan ging doen....M@NIC schreef op 19 december 2003 @ 12:43:
[...]
Ja! Ik wil 'm ook, zag laatst een review op TV.
Maar welke online shop bedoel je ? Want dat is wel en nette prijs.
Ah, dat is mooi, voeg me maar even op msn toe, dan kunnen we het er even over hebben.Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 23:14:
[...]
Ok, ik houd me aanbevolen voor hulp. Niet kwa scripting maar kwa game en mod kennis.
Ik hoop trouwens wel dat je XBconnect gaat ondersteunen, die gegevens moeten ook niet al te moeilijk te verkrijgen zijn.
Verwijderd
Deugniet!
Ik nu even CounterStrike op Xbox checken, onder dwang
Raptorix ; moet je wel je je MSN in je profiel zetten

Ediet ; CS op Xbox heeft geen splitscreen!
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2003 13:04 ]
Open maar zo snel mogelijkManiakje schreef op 19 december 2003 @ 11:36:
[...]
Ik ben er mee bezig, vandaag of morgen open ik hem. Tenzij iemand me voor is.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Weet iemand misschien ook hoe ik Manisch uit mijn dashboard-achtig iets krijg ?
Want nu staat die er wel tussen maar ik gebruik ik nooit meer.
[EDIT]
Ik ga iedereen toevoegen uit dat lijstje, geef me maar toestemming.
[ Voor 16% gewijzigd door M@NIC op 19-12-2003 13:57 ]
Dit topic is gesloten.