![]()
|
[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 01-10-2003 22:49 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
![]()
|
[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 01-10-2003 22:49 ]
[ Voor 26% gewijzigd door ravw op 24-09-2003 19:37 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
De originele muziek uit de voorganger
[ Voor 20% gewijzigd door Fuelke op 24-09-2003 19:41 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Grotere screens ben ikzelf nog niet tegenkomen, maar kijk de trailers eens. Die geven een goed beeld weer van hoe het eruit ziet (en hoe snel het gaatFuelke schreef op 24 September 2003 @ 19:40:
Ik heb wel al grotere screens gezien, en daar vielen de graphics serieus tegen, maar misschien waren dat wel screens van één of andere console versie. Ik heb Outrun vaak gespeeld in arcadehallen, dus hou ik deze titel wel in het oog
BTW in het origineel kon je toch ook al een aantal muziekzenders kiezen zoals nu bij GTA3 & VC of vergis ik me?
tampert, kriminalpolizei
dikzak
Hierin spreken ze trouwens over 6 wagens ipv van de 4 die nu bekend zijn. En zoals het hier staat is het je doel om naar Parijs te rijden.Outrun 2 (ign preview)
It's been years since AM2 last attempted an arcade style racing game packed with drift-based driving, but if our playtest today of Outrun 2 at the JAMMA arcade convention in Japan is any indication, the developer hasn't lost its touch in that time. Outrun 2 has everything -- awesome graphics, blazing speed, user-friendly gameplay and that quirky AM2 humor that never seems to die.
The game continues the basic idea used in the original Outrun. Rather than running laps around a closed circuit that you select ahead-of-time, you race through a massive open circuit that branches as a pyramid. Veering left or right when prompted allows you to choose your path, and your difficulty, with the right option being more difficult than the left. As you play, you'll end up in a variety of settings, starting with an opening beach section, and continuing through forests, snow-capped mountainsides, valleys with high-rising rock walls and ending up in Paris (we're not sure if AM2 modeled this area to look like the real thing, but it has all the landmarks).
Ironically, the pyramid-based level design is somewhat a breath of fresh air amongst today's arcade racers. We expect new gamers who weren't around at the time of the original to think the concept some revolutionary new idea in racing design rather than something that was first done some seventeen years back.
Even though the basic idea is the same, Outrun 2 is definitely not your daddy's Outrun. The game makes use of the mega-powerful Xbox-powered Chihiro arcade board to deliver the best looking arcade racing experience of all time. The six selectable vehicles are finely modeled, with realistic shading and environmental reflections, but the truly amazing part of the game is its backgrounds, which stretch off far into the distance and are packed with detail. The game leaves nothing to the imagination, as everywhere you look polygons, high-res textures and effects such as lighting, reflections and volumetric fog are used to create the most believable-looking racing world we've ever seen.
The draw distance deserves special mention. You can at times see the course spiraling away from you, ending up as just a few pixels in the horizon. Pyramids, buildings and rock-faces that you see as landmarks in the distance approach (quickly, given the game's speed), and you're suddenly driving past them while looking at other landmarks still in the distance.
We're not sure if this was intentional or not, but AM2 seems to slam the point across about the remarkable drawing distance via one of the game's foggier areas. One area of the game is blanketed by a thick fog, making viewing difficult. Towards the end of the area, once you've cleared a tight U-turn, the fog lets up to reveal a long winding mountain road that stretches impossibly into the distance. You'll have to download the video of this sequence to see it for yourself. When that fog gives way, you will truly understand the power of the Chihiro arcade board.
Gameplay has also been updated into a completely modern feeling racer. While you still have a simple two-gear manual lever (although automatic can also be selected), actual control over your car is much smoother than was possible in the digital control days. You can now select between three different viewpoints: the original behind-the-car perspective, an in-the-car dashboard perspective and a full-screen full-frontal view.
What's interesting is that the game manages to retain the nuances of the original title. Gameplay is drift-based, with the game actually helping you into and out of drifts. Even if you can't quite get the hang of sliding your car around the tracks of other racers, expect to be pulling off lengthy drifts in Outrun 2 -- around U-turns, through straight-aways, and passing up other cars along the way.
The sense of speed of the original has also been replicated without flaw. Outrun 2 seems to be the fastest wheel-based racing game ever. Sega had F-Zero AX running right next to Outrun 2, and the latter title, when played properly, manages to compete with the former -- despite remaining on the ground (most of the time). Things move so fast at times that we found ourselves wondering if this was the first time we were truly seeing a 60 frames per second racing game -- our cameras couldn't even properly capture the road as it zipped by beneath the cars.
On top of the fundamentals, AM2 has also added some new gaming modes to the mix. An Outrun mode is available, allowing for a recreation of the original's experience (you select your song ahead of time, though, and don't seem to be able to change it while in the game, unfortunately). On top of that you'll find a time-attack mode where you select a fixed path through the game, and a four-player versus mode where the path is determined by the lead player.
But the biggest new addition is the Heart Attack mode. That's Heart Attack, not as in myocardial infarction, but as in Aim For the Ultimate Heart Count. In this mode, you perform tasks for the female counterpart sitting in the passenger seat. As an example, the girl will ask you at times to go into a drift. Do so, and hold the drift long enough for the girl's heart meter to fill up, and you'll find yourself with a triple A rating (and a happy passenger). Other tasks include keeping your car in a highlighted section of the road for a fixed time, striking cones strewn about in front of you, and winding around other cars without taking a hit. We're not sure what exactly the reward is for doing good, but just being able to play mini-games while driving adds some cool twists to the Outrun formula and should help with the game's eventual home version.
From our brief playtest and over and hour of watching others speed through the courses, it seems like Outrun 2 can definitely cause a sensation in arcades, as much as games like Crusin' USA and Crazy Taxi did in their days. Will it cause a sensation on the level of its predecessor? We're not sure, but we can't wait to.
[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 24-09-2003 20:12 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Scipionyx op 30-09-2003 18:53 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Er zijn verschillende versies geweest, maar dit is de eerste die toch echt Outrun 2 heetScipionyx schreef op 30 September 2003 @ 18:53:
Toen ik topictitel zag, dacht ik ff dat dit een enorme kick was..
Kan me nog herinneren dat ik dit spel een paar keer gehuurd had. Ik had (heb) nog een Sega MegaDrive
Screenshots zien er iig goed uit. Ben benieuwd.
Verwijderd
Dat is toch een vergelijking die niet helemaal opgaat. In NFS speel je tegen anderen, en bij Outrun speel je om je vriendin tevreden te houden. En je hebt zoals je wel kunt zien veel meer verkeer en tegenliggers. Arcade is het zeker, maar games als Soul Calibur, Crazy Taxi etc. hebben wel laten zien dat pure arcade games prima op een console gespeeld kunnen worden.Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 19:07:
Het lijkt veel op NFS:HP2 vooral door die F50. Ben benieuwd of die ook zo goed/beter speelt.
Toch denk ik dat dit spel snel gaat vervelen. Arcaderacers zijn niet voor niks in de arcade.
Oops, te snel gelezenAudiRS4 schreef op 30 September 2003 @ 19:06:
[...]
Er zijn verschillende versies geweest, maar dit is de eerste die toch echt Outrun 2 heet
[ Voor 5% gewijzigd door Scipionyx op 30-09-2003 19:59 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Project Gotham Racing.Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 19:36:
Noem jij een ander spel dan waar een F50 inzit met graphics van dit niveau. Ik wacht...
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Och... dwars door Amerika racen tegen die klote Porsche 959 en woutenkoetsen ontwijken had ook zo z'n charmes, ik heb er m'n C64 mee versleten.TAG_Speedy schreef:
Heb zelf bv Turbo Outrun en dat is gewoon niet leuk ... het steunt op een legendarische naam maar daar houdt het mee op, zie het voor dit hetzelfde.
[ Voor 3% gewijzigd door DroogKloot op 01-10-2003 02:09 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Flex op 01-10-2003 02:15 ]
Verwijderd
Prima review, ware het niet dat alles wat je niet op een CRT of TFT laat zien er geweldig uit ziet. Dus wellicht iets misleidend voor als dit spel nog geport gaat worden naar de PC, want dan worst het niet echt heel erg bijzonder ofzo, vrees ik.AudiRS4 schreef op 24 September 2003 @ 19:59:
• IGN Preview
[...]
Hierin spreken ze trouwens over 6 wagens ipv van de 4 die nu bekend zijn. En zoals het hier staat is het je doel om naar Parijs te rijden.
[ Voor 17% gewijzigd door Captain Pervert op 01-10-2003 04:05 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
PC versie zit er vooralsnog niet in, want Sega is niet echt actief meer op het PC platform wat games als deze betreft. Maar mocht hij ooit op de Xbox uitkomen is een port naar de PC natuurlijk snel gemaakt, laat dat duidelijk zijnCaptain Pervert schreef op 01 October 2003 @ 04:02:
[...]
Prima review, ware het niet dat alles wat je niet op een CRT of TFT laat zien er geweldig uit ziet. Dus wellicht iets misleidend voor als dit spel nog geport gaat worden naar de PC, want dan worst het niet echt heel erg bijzonder ofzo, vrees ik.
[ Voor 12% gewijzigd door M@NIC op 01-10-2003 18:51 ]
Wat heeft dat met zowel Sega als Outrun van doen
Ik denk dat hij doelt op de lange tijd die tussen de PC & X-box versie van Halo zat.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
[ Voor 7% gewijzigd door _MaLa_ op 01-10-2003 19:38 ]
Aha, ik snap het. Maar dat is niet helemaal waar, want het porten opzich duurt niet lang van zowel Xbox->PC als andersom. Het feit dat het zo lang geduurd heeft dat Halo op de PC is uitgekomen is omdat Halo zo goed verkocht op de Xbox.Fuelke schreef op 01 October 2003 @ 19:34:
[...]
Ik denk dat hij doelt op de lange tijd die tussen de PC & X-box versie van Halo zat.
Verwijderd
Verwijderd
als outrun 2 zich aan dezelfde regels houd als outrun 1, dan heb je 15 stages, en 5 verschillende endings. dus een van die endings zal best eens in parijs kunnen zijn.Door AudiRS4 - Wednesday 24 September 2003 19:59
--------------------------------------------------------------------------------
Hierin spreken ze trouwens over 6 wagens ipv van de 4 die nu bekend zijn. En zoals het hier staat is het je doel om naar Parijs te rijden.
[ Voor 13% gewijzigd door SD5k op 01-10-2003 22:43 ]
Ik heb het origineel niet in de arcade gespeeld (1 keer op een camping), maar wel op diverse consoles en PC. Maar dat over Parijs haalde ik uit die preview, daar stond in beschreven dat je doel was om Parijs te halen, en heb dat daar dus uitgehaald. Heb daar verder niet bij stilgestaan en gewoon klakkeloos overgenomen.Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 21:39:
[...]
als outrun 2 zich aan dezelfde regels houd als outrun 1, dan heb je 15 stages, en 5 verschillende endings. dus een van die endings zal best eens in parijs kunnen zijn.
heb je het orgineel wel eens gespeeld ?
Op moment dat ik het topic maakte, waren er nog maar 4 auto's bekend, zal ze zodirecht toevoegenThelema schreef op 01 oktober 2003 @ 22:41:
Overgens klopt er iets niet in je openingspost.. er staat dat er 4 ferrari´s inzitten.
maar als je op de site kijkt zie je dat de volgende erin zitten..
- 356 GTS/4
- Dino 246GTS
- Testarossa
- 360 Spider
- Enzo Ferrari
- en een nog niet bekend gemaakte auto die overgens volgens het plaatje wel dezelfde vorm heeft als de Enzo Ferrari.
zie hier http://www.sega-am2.co.jp/outrun2/car.html
hieronder de Testarossa
[afbeelding]
Verwijderd
Ik denk dat iedereen die 18 jaar of ouder is wel eens Outrun heeft gespeeld of op zijn minst van heeft gehoord. De naamsbekendheid ligt in ieder geval hoog volgens mij, dat scheelt al een hoop.Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 20:00:
wat gaaf trouwens dat er best nog actief gepost word in een thread over outrun 2, een sequel van een vrij onbekend spel voor de huidige generatie.
vergeet niet dat outrun 17 jaar oud is, en niet iedereen heeft het op retro gaming, en dus zal outrun niet iedereen bekend in de oren klinken.
en vroeger hadden we nog meer als 2 arcade hallen, en dus konden alle gamers in de arcadehallen kijken of er nieuwe coole games uit waren. best jammer voor outrun 2, want die zal het meer moeten hebben van de console versie. omdat er gewoon te weinig hallen zijn, en dan nog is het de vraag of bijvoorbeeld de homerson hal wel outrun 2 zal gaan plaatsen.
Verwijderd
hmmm, dan moet die gene dus 1 jaar zijn geweest om hem te kunnen spelen. of nog even 9 jaar wachten op de sega saturn versie van outrun. die was nagenoeg wel hetzelfde als de kast. het enigste verschil was dat de demo alleen het eerste level liet zien, terwijl de kast dus na de highscore lijst gewoon verder ging waar de demo gebleven was.AudiRS4: Ik denk dat iedereen die 18 jaar of ouder is wel eens Outrun heeft gespeeld of op zijn minst van heeft gehoord. De naamsbekendheid ligt in ieder geval hoog volgens mij, dat scheelt al een hoop.
Verwijderd
Verwijderd
Normala gezien worden de filmpjes van Kikizo gemirrored. Zogauw ik ze vind zal ik ze postenVerwijderd schreef op 12 October 2003 @ 00:46:
gave link, jammer genoeg is de site nogal traag. de filmpjes downloaden niet sneller dan 10 K/sec. terwijl mijn verbinding op zijn sloffen 100 K/sec moet halen. maar wel gaaf dat er weer nieuw materiaal is.
ik kan echt niet wachten tot ie op de xbox uitkomt......... zucht.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 17-11-2003 18:32 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Als PS2 gebruiker kan ik niets anders zeggen dan "hulde sega"...AudiRS4 schreef op 17 november 2003 @ 18:38:
Sega wil nog niks tegenspreken, maar het lijkt er inderdaad op dat hij alleen voor de PS2 gaat komen, omdat Sega dat meer als een arcadeconsole ziet dan de Xbox, terwijl ze wel de Xboxhardware gebruiken voor de arcade. Ik snap er niks van.
Een echte voorkeur niet , maar een bepaald soort spellen vind ze beter bij de PS2 thuishoren als op de GC en de Xbox, terwijl dat andersom ook weer geldt. Ik denk dat Sega ook voor het gemak van maar even Europa en Amerika vergeet, en ietsje teveel naar de Japanse markt kijkt alsof wij hier geen Outrun 2 willen. Let wel, nog niks officieels dus het kan nog alle kanten op.Bor_de_Wollef schreef op 17 november 2003 @ 18:48:
[...]
Als PS2 gebruiker kan ik niets anders zeggen dan "hulde sega"...
Overigens is wel vaker gebleken dat Sega een voorkeur voor de PS2 heeft.
[ Voor 14% gewijzigd door HuggyB op 20-11-2003 22:01 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 21:07 ]
[ Voor 17% gewijzigd door ari3 op 11-12-2003 20:27 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Het blijft gewoon afwachten. Overal hoor ik geruchten dat het toch PS2 only gaat worden.Oh how we like them. Geruchten. Ze laten je bloed koken, je haar overeind staan, je glimlachen en je soms uitbarsten in een schaterlach. Dat is dus wanneer je geruchten voor meer aanneemt dan wat ze zijn, geruchten. Deze laatste klinkt erg goed voor de PS2 gamers.
Het gaat namelijk rond dat Sega's highspeed remake van OutRun, met de pakkende naam OutRun 2, exclusief naar de PS2 komt. Vreemde maar begrijpelijk stap van Sega als dit waar blijkt te zijn.
Vreemd omdat OutRun 2 gemaakt is op de arcade plank die zijn techniek leent van het innerlijk van de Xbox. Het Chihiro arcade board is compleet gebaseerd op de Xbox en moest de hybride van de arcade en de Xbox worden om bijvoorbeeld Sega stevige speelruimte in de Arcadehallen te geven.
Begrijpelijk omdat Sega graag haar games een goed wil verkopen en daarvoor kun je het best aankloppen bij Sony die een zee stevige marktpositie heeft met de black bitch.
Uiteraard zullen in het uiterlijk van OutRun 2 concessies gedaan moeten worden bij een port van het Chihiro naar Playstation 2, maar dat neemt niet weg dat het spel er voor de Sega fans minder om zal worden. Wordt OutRun 2 daadwerkelijk een PS2 exclusive dan betekent dat een flinke schop tegen de schenen van de Xbox gamers.
[ Voor 120% gewijzigd door Bor op 10-12-2003 22:36 ]
Default blanke hetero
Dat is wel te achterhalen hoeveel tracks je hebt, want de boomstructuur zit ook in dit deel. Dus als je uitgaat van 7 stages dan krijg je 7+6+5+4+3+2+1= 29 verschillende 'tracks'Bor_de_Wollef schreef op 12 december 2003 @ 17:04:
Jammer dat het nieuws over outrun 2 erg dun gezaaid is. Het enige wat je vind zijn een paar screenshots en roddels of ie nu wel of niet ps2 only zal worden. Ik zit te wachten op een releasedate!
Hopelijk zitten er erg veel tracks in!
Verwijderd
Samenvattend: Release op 13 augustus en dus ook grote kans voor Xbox versie.Sega's AM 2 studio, werk al een lange tijd aan een remake van hun oude arcaderacer Outrun 2 voor het Chihiro arcadeboard. Chihiro is een arcade machine gebaseerd op Xbox hardware, een conversie leek van ook logisch. Sega ontkende echter in alle toonaarden af te weten van een consoleversie en daarmee verloren wij alle hoop. In een recente vermelding in de Xbox afdeling van de bekende online winkel Amazon.co.uk wordt wonderlijk genoeg een Xboxversie van de titel vermeld. Wat is er aan de hand?
Zou Sega toch zo slim zijn om een Xbxoversie van de titel te maken? Ten slotte is, zoals eerder gezegd, het overzetten van de arcade naar de thuisconsole in principe een scheetje. Mogelijk moet op het inhoudvlak de arcadeversie aangepast worden, aangezien die gemaakt zijn voor de mensen die talloze malen muntjes in de machine gooien om verder te komen en console eigenaren gewoon door zullen spelen. De vermelding bij Amazon heeft verbazingwekkend genoeg ook een releasedatum. 13 augustus zou deze titel moeten uitkomen. Dat wordt duimen.
Wij zijn in ieder geval benieuwd wat Sega's reactie zal zijn op deze nieuwe ontwikkeling. Zullen ze eindelijk toegeven dat het spel in ontwikkeling is voor onze groene console? Of zal het mysterie wederom met een vlaag van vage woorden en ontkenningen teniet gedaan worden. Wij houden de moed er in, en hopen alsnog op een versie van deze fantastisch ogende remake van de klassieker Outrun.
En ook nog een keer Live enabledSega's Outrun 2 komt eindelijk officieel naar de Xbox!
In Japan mogen ze al een hele tijd genieten van Outrun 2 in de arcades. Wij hebben al vaker bericht over de kans dat Outrun 2 naar de Xbox zou komen, omdat de arcade versie op het Chihiro board is gemaakt. Vooralsnog bleef het echter stil bij Sega. Er gingen zelfs geruchten dat de game alleen op de PS2 zou uitkomen. Niets lijkt echter minder waar, Outrun 2 komt exclusief op de Xbox.
Sega maakte vandaag bekend dat Outrun 2 exclusief op de Xbox zal verschijnen, en dus niet op andere consoles zoals de geruchten eerst deden vermoeden. Veel is er nog niet bekend gemaakt, want dat houden we tegoed op de E3. Wel zijn er een aantal screenshots vrijgegeven en is bevestigd dat Outrun 2 Xbox Live mogelijkheden zal bevatten en een uitgebreidere Single Player mode zal hebben. Uiteraard kunnen ook wij onze scores via Xbox Live uploaden en met elkaar vergelijken. Of we misschien ook tegen elkaar kunnen gaan rijden is nog niet bekent.
In Outrun 2 is het de bedoeling om met je fraaie Ferrari zo snel mogelijk door een zogenaamde 'course' te komen. Deze zijn geen rondjes, zoals je dat gewend bent, maar een doorlopende baan waarbij je na elke afgelegde 'course' kunt beslissen wat je volgende 'course' zal zijn. Zo kun je zelf de moeilijkheid van je rit bepalen. Elke course heeft zijn eigen thema zoals de woestijn of juist het groene platteland. Uiteraard zijn er ook tegenliggers op de weg, en het is zaak om net zoals in burnout deze zo goed mogelijk te ontwijken terwijl je zelf zo snel mogelijk blijft doorrijden. Het is een simpel concept, maar de pure snelheid en grafische pracht van Outrun 2 zullen voor heel wat speelplezier zorgen.
We wachten met smart op de E3, waar het spel gedemonstreerd zal worden en alles details uit de doeken zullen worden gedaan. Bekijk hieronder de Xbox screenshots van het spel. Wanneer Outrun 2 uitkomt is helaas nog niet duidelijk.
Dit vind ik zeer triestAudiRS4 schreef op 30 april 2004 @ 12:03:
Goed nieuws voor de mensen met een Xbox. Outrun 2 zal namelijk Exclusief voor de Xbox verschijnen.
[...]
En ook nog een keer Live enabledDit wordt wel erg vet
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik gok op een winterrelease in Europa.Sega heeft bekendgemaakt dat Outrun 2 momenteel voor ongeveer twintig procent is voltooid. Het gehele spel zal in de herfst in Japan uitkomen, maar een Europese datum is nog niet bekend. Verder heeft IGN het spel al kunnen spelen, waaruit we nog wat meer details kunnen halen.
Zo is alles uit de klassieker wel bewaard gebleven. Nog steeds is het een race tegen de klok om checkpoints te halen, rijden er meer auto's op de weg en zit er een beeldschone dame in de bijrijderstoel. De verschillende wegen kennen allemaal verschillende routes; meestal is de rechterroute moeilijker dan de linkerweg, maar dat geeft weer minder punten. Voor de rest zag Outrun 2 er visueel wel goed uit, maar niet echt fantastisch. Dit kan echter ook aan de vroege staat van ontwikkeling liggen.
Dit zijn kleine details, en er zijn in de uiteindelijk versie ook meer speltypes beschikbaar, maar daar horen we later vast meer over. Stay tuned!
Verwijderd
inderdaad. het derde kwartaal word getipt voor outrun 2.AudiRS4 schreef op 14 mei 2004 @ 11:49:
[...]Ik gok op een winterrelease in Europa.
Dat doe je goedVerwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 18:39:
[...]
ik ben vandaag eindelijk naar schreveningen geweest. mijn oog viel onmiddelijk op een reclamefolder bij waar je je euro's moet wisselen: "just arived: OUTRUN 2". nou, ik kan er meteen met stift bijpennen: "just finished all 5 stages: FTL" (mijn nickname als ik race spelletjes speel, Faster Then Light).
[...]
Verwijderd
sorry, ik weet dat deze vraag ff offtopic is, ik hoor vast wel van iemand waar ik dit soort vragen kwijt kanAudiRS4 schreef op 19 mei 2004 @ 18:43:Dat doe je goed![]()
En bedankt voor je uitgebreide verhaal, ik weet in ieder geval dat ik hem zeker ga halen
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 19:01:
[...]
sorry, ik weet dat deze vraag ff offtopic is, ik hoor vast wel van iemand waar ik dit soort vragen kwijt kan
ik ben voor de gein die link gaan volgen die in je nick staat. nou houd ik niet zo van extreme hardhouse, maar die geluiden/samples zijn vet. wat voor instrument bespeel je ? (als dit zelf gemaakt is)
Verwijderd
ik mag daar niet komen. ik krijg een foutmelding. ach, ik houd het hier maar ontopic voor ik klachten krijgAudiRS4 schreef op 19 mei 2004 @ 19:38:offtopic:
Het is zelfgemaakt, maar dan wel met een softsynth. Dus softwarematig aan knopjes draaien tot je het geluidje eruit krijgt wat je wilKijk voor de gein anders eens in dit topic als je NSTM acces hebt
Verwijderd
Verwijderd
ik kan nu ondertussen wel zelf op mijn vraag antwoorden. en voor als anderen het ook willen weten:Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2004 @ 03:14:wel vreemd, want ook al rijd ik een foutloze race, en heb ik nog 20 seconden over op de teller als ik over de finish raas, dan nog staat er een ander bovenaan. ik vraag mij af hoe ie dat doet.
iemand tip's en/of suggesties hoe ik nog beter kan worden in outrun 2 ?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq