Enne Antipasta: je hebt idd wel een beetje gelijk ja... Ze leken allemaal redelijk in zich zelf gekeerd, muv die PR man die me dus aansprak... Maar dat is natuurlijk zijn werk voor die toko
Misschien moesten we maar eens een Tweakers retro dagje opzetten
Liege, liege, liegebeest!
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, Iemand??hemiparo schreef op 18 oktober 2003 @ 19:57:
toch schijnt het vaker te gebeuren. Net dat ene spel, voor die console, met die verpakking is heel veel geld waard. En als je dat niet weet ruil je hem misschien om voor een nummer wat je niet hebt en denkt een aardige ruil te maken...
Is er niet ergens een site waarom je kunt zien wat de 'geschatte' waarde is?
Anoniem: 83288
Ik was eens aan het schaatsen, lag er een mario bros spel vastgevroren in het ijs.Aikon schreef op 09 May 2003 @ 21:16:
Nou doen 6 v/d 18 spellen het nog niet. En toch heb ik ze goed schoongemaakt met dat contactspray. Gewoon met een wattenstaafje.
Die spellen gaan toch nooit kapot behalve als je ze van een flat afgooid ofzo
Ik heb hem er met mijn schaats uitgehakt, thuis laten drogen,... en jahoor hij werkte
En nog
Anoniem: 83288
Kan je er gewoon mee internetten dan?Aikon schreef op 24 mei 2003 @ 16:51:
[...]
Of je pakt de metro naar Spijkenisse en haalt hier een dreamcast+toetsenbord+spel naar keuze voor 125euro
Ook met dsl?
krijg binnenkort trouwens weer een aantal neogeo mvs carts binnen.
BREAKERS REVENGE
DOUBLE DRAGON
SUPER SIDEKICKS 2
3 COUNT BOUT
[ Voor 1% gewijzigd door Retep op 19-10-2003 15:21 . Reden: typo's , nog niet wakker zeker ?? :S ]
Anoniem: 83288 schreef op 19 October 2003 @ 12:37:
[...]
Ik was eens aan het schaatsen, lag er een mario bros spel vastgevroren in het ijs.
Ik heb hem er met mijn schaats uitgehakt, thuis laten drogen,... en jahoor hij werkte
En nog
bwahahahahhahaha wat een prachtanekdote
Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P
Zie ook dit topic hier op Tweakers
Liege, liege, liegebeest!
Anoniem: 94631
Hoe zit dat bij jullie?
Over het verkopen van games; al mijn 14 legale spellen heb ik met doosje en boekje erbij... Zal eens op ebay kijken wat zoiets waard is
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 94631 op 20-10-2003 03:03 ]
Tja of post hier even een lijstje, we komen er wel uitAnoniem: 94631 schreef op 20 October 2003 @ 03:01:
Hoe zit het bij jullie met het 'batterijtje' in NES-games waarbij je kan saven? Ik heb alleen The Legend of Zelda en Maniac Mansion waarbij dat kan. In de handleiding staat dat zo'n batterijtje 5 jaar meegaat (daarna kan je het bij de winkel laten vervangen![]()
yeah right). Beide spellen heb ik in 1990 of 1991 gekocht, en in 1998 deden ze het beide nog (later niet meer gespeeld, oeeh, billenkoek
).
Hoe zit dat bij jullie?
Over het verkopen van games; al mijn 14 legale spellen heb ik met doosje en boekje erbij... Zal eens op ebay kijken wat zoiets waard is
- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Anoniem: 76616
NES / SNES (Donkey Kong versie) / N64 set's compleet. Alles netjes erbij, dus boekjes, garantiebewijs, zelfs aankoopbon van NES & SNES.
Verder de games (compleet!):
Super Mario Bros 1, 2 & 3.
Donkey Kong
StarTropics
Chip 'n Dale

Op deze foto de rest, van wat ik heb.
Compleet NES:
Isolated Warrior (cool spel!)
PaperBoy
Kirby
A Boy and His Blob
Compleet SNES:
MarioKart
Compleet N64:
Perfect Dark
Zelda: OoT
Zelda: MM
Donkey Kong
Mario Golf
En dan nog 2 officiele Nintendo bakken met spellen als Zelda 1&2, Double Dragon 1,2 & 3, Megaman 2 en wat spellen die ik zelf echt leuk vind.. Batman's, Turtles etc. etc.
Daarnaast nog een bak vol Nintendo stuff, controllers, bladen, boeken, nog wat game's, die niet compleet zijn.
Niet veel, wel leuk, niet bijzonder, wel aardig! Vind ik.

En mijn laatste 4 aanwinsten:
SNES Zelda 2x compleet en mint
Blue Lagoon
Eye of the Beholder.
Zie hier een te grote foto ervan!

Dit alles compleet. 250 Euro = geen geld.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik zal me eens werpen op een deel 3, want deze zit toch wel een stukje over de 1000 heen. Stay tuned
Ik tel 89 boxed snes games, dat noem ik iets meer dan een mooie start...
eerder een geweldige koop, waar je veel plezier mee zal beleven
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dit topic is gesloten.