Goeie oude (retro) consoles deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.041 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wishlist dan ook maar even:

Topgear 2 (SNES)
Super Mario Kart (SNES)
Unirally (SNES)
Mortal Kombat 2 (SNES)
Starwing (SNES)
Mario Party 1 t/m 3 (N64)

moeten allemaal PAL zijn.. doosje en/of boekjes niet vereist...

kheb het volgende nog over voor de geinteresseerden:
Xbox

Moto GP

SNES

Lion King (ntsc)

GBA

Final Fight One
Rayman Advance

N64

Extreme-G

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Verwijderd schreef op 12 July 2003 @ 19:44:
Mijn wishlist dan ook maar even:

Topgear 2 (SNES)
Super Mario Kart (SNES)
Unirally (SNES)
Mortal Kombat 2 (SNES)
Starwing (SNES)
Mario Party 1 t/m 3 (N64)

moeten allemaal PAL zijn.. doosje en/of boekjes niet vereist...

kheb het volgende nog over voor de geinteresseerden:

[...]
Ik heb straks een Mario Party 1 over, mail maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Er zit ook zo'n stoere zaak in hoog catharijne.. Waar ze saturn, megadrive(?), nes, snes etc spellen hebben! Zeker een aanrader!! Vele goede snes RPG's ensow!!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:04
Er zit ook zo'n stoere zaak in hoog catharijne.. Waar ze saturn, megadrive(?), nes, snes etc spellen hebben! Zeker een aanrader!! Vele goede snes RPG's ensow!!
Nani??

Welke dan? Ga me niet zeggen dat het GamesEnZo is want die zijn al maanden geleden overgestapt naar de E-Plaza formule...

Maar welke winkel is het dan wel? Dacht dat ik ze zo uit Utrecht allemaal wel kende... *confused*

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Weet iemand een retro shop in/rond Rotterdam te zitten?

Ik heb wel een dreamcast en gameboy als retro, maar dat is nog niet echt retro hè? :P Ben meer op zoek naar een SNES.

Die kan ik natuurlijk wel via marktplaats vinden, maar ik ben nu meer op zoek naar een winkel waar ze dit soort retro spullen verkopen.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 13:33

-_D_-

Polsbandje

Laat het me even weten aub of er een winkel in Hoog Catharijne zit... Lijkt me wel handig :)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Zinds een paar dagen heb ik Zelda: Link's Awakening DX.
Helemaal compleet en alles in prefecte staat!!!

Het was alleen wel een beetje duur, 35euro, maar dat had ik erwel voor over.

Alleen nu zit ik al vast in de 2e dungeon!! :X

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08-2020

Retep

Inspirator #1

heb eindelijk weer wat spellen binnengekregen:

sonic 2 + columns voor sega megadrive 10€
sonic 1 voor sega master system €2,50

ook nog een philips videopac g7000 gekocht
met super cobra / q-bert / vid.p nr6 voor 7,50€ in totaal

Nu op laupro inkoopactie bij lik-sang.com ... Denk dat ik wat Neogeo pocket spulletjes gaat kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Errug cool topic... kwam er net achter dat moeders mijn ATARI2600 met alles erop en eraan een 2 jaar geleden heeft weggepleurd! Was wel effe slikken... :( maar ja...
Kent iemand het spel Rad Gravity dat op de NES is uitgekomen.. zo ja heb je em uitgespeeld ? Is een van de weinige spellen waar ik totaal maar dan ook totaal niet uit kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een NES spel heb uitgespeeld... zelfs Mario of Zelda niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 14-09 12:46
Leuk die IA bij Laupro, misschien toch maar een Indigo GBPlayer ... maar intressanter zijn de retrospullen daar.
Zelf heb ik op het moment niet echt wat binnen gekregen, zit nog achter een redelijk geprijsde N64 aan, voor de rest gaat m'n console geld wat opzij voor wat fatsoenlijks ipv elke keer een game zus of zo. Hopelijk kan ik dus volgende maand wat moois posten :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
Toch weer mooi vandaag even bij de nedgame een boxed mortal kombat en originele boxed streetfighter II voor de snes opgehaald in totaal 23 euro. Geen superdeal maar goed genoeg.

en even een klein subtiel schopje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:31

zwelgh

-**-

Ik krijg binnenkort een Atari Jaguar (ligt nu op mij te wachten op het postkantoor.. :'( ). Deze heeft een engelse adapter en aangezien de engelsen een ander stekker aan hun apparaten hebben hangen vroeg ik mij af of er op deze Atari een standaard adapter past. Of weet iemand of er ergens een verloopstekker te koop is (dus van engelse stekker naar euro stekker. Een zgn. vakantie/anwb stekker gaat niet werken, dit werkt alleen van euro stekker naar engelse stekker, dus andersom) :)

[ Voor 3% gewijzigd door zwelgh op 17-07-2003 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

zwelgh schreef op 17 July 2003 @ 18:50:
Ik krijg binnenkort een Atari Jaguar (ligt nu op mij te wachten op het postkantoor.. :'( ). Deze heeft een engelse adapter en aangezien de engelsen een ander stekker aan hun apparaten hebben hangen vroeg ik mij af of er op deze Atari een standaard adapter past. Of weet iemand of er ergens een verloopstekker te koop is (dus van engelse stekker naar euro stekker. Een zgn. vakantie/anwb stekker gaat niet werken, dit werkt alleen van euro stekker naar engelse stekker, dus andersom) :)
Volgens mij kun je een Belgische adapter (zonder aarde) er op aansluiten, of ik moet me sterk vergissen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe stuff die vandaag is toegekomen:

sega saturn gamepad
golden axe the duel (saturn)
magic carpet (saturn)

alles samen voor 35 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Of weet iemand of er ergens een verloopstekker te koop is (dus van engelse stekker naar euro stekker. Een zgn. vakantie/anwb stekker gaat niet werken, dit werkt alleen van euro stekker naar engelse stekker, dus andersom
Als ik me niet vergis zijn er ook van die reissets waarbij je zelf kan bepalen welke pinnen in de muur gaan en met wat voor stekker je ze wilt gebruiken. Maar dat word dan natuurlijk wel een iets duurder model dan de gewone...

Andere oplossing: als je iemand kent die binnenkort naar Engeland gaat, vraag dan ff of ie een engels stekkerblok voor je meeneemt... Dan kun je d'r thuis gewoon een nederlandse stekker aan schroeven en kun je een stuk of vier/vijf engelse apparaten in nederland gebruiken... Zo heb ik't ook gedaan voor m'n Megadrive I. Werkt uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn gewoon omzet stukken voor te krijgen 1 van mijn megadrive 2's is ook een engelse, heb ik toendertijd gewoon een omzet stuk voor gekocht bij een of andere onderdelen winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Naast mijn oude trouwe www.vectrex.nl heb ik ook nog veel lol met mijn Dreamcast (zeker met de prijzen op ebay).

Laatste maand ontvangen:
:*) Ikaruga (Top!!!!!!)
:*) Zero Gunner 2 (Ook Top!!!!!!!)
>:) Streetfighter Alpha (2D Fighter, altijd leuk)
>:) Capcom vs SNK 2 (2D Fighter met 3D achtergrond)
:) Frogger 2 (Fun platformer)
:) MS Pacman Maze Madness (Great, jammer dat die niet met VGABox werkt)
:| Bang, Gunship Elite (Eerste impressie valt wat tegen)

Nog niet binnen:
8) Guilty Gear X (Eindelijk High Res 2D Fighter), ik had al kopietje

Wishlist:
:| Space Channel Part 2
:| Rez
:| Outtrigger

Is er al iemand die een pre-order heeft geplaatst voor Border Down? Ik twijfel nog, kost wel volle mep. Zie hier http://www.lik-sang.com/i...egory=4&products_id=3344&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Border Down is gewoon must have , zeker als je je handen op de ltd edition box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Na het bekijken van de filmpjes, ben ik al bijna overtuigd. Nu alleen mijn portemonee nog.

Komt Border Down ook nog op een ander platform uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet is het een exclusieve japanse dreamcast release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Nou, weer een update van mijn kant ... ben eigenlijk aan het sparen om jullie mondjes is te laten openvallen, maar kwam ondertussen deze tegen voor een leuke prijs:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_2955%20(Small).JPG

N64
Expansion Pack
Memorycard (3rd party)

Zelda: OoT
F-Zero X
Goldeneye 007
Perfect Dark
Donkey Kong 64
Castlevania: Legacy of Darkness

Helaas zonder doos, maar vond de prijs (60 euro) te aantrekkelijk (5 titels hoger dan een 9 op ign) om hem te laten liggen. Had voor hetzelfde geld een kale N64 boxed gehad ....

Verder nog binnengekomen 2 Fightersticks voor m'n MD en 2 Rhinopads voor de MD (Asciiware produkten, een van de weinige 3rd party producenten die me wel kan bekoren)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_2943%20(Small).JPG

En net dit gewonnen op eBay, Wanted ... dunno wat het is, maar zag dat het met de Master System Light Phaser gebruikt kon worden dus maar gekocht :)

Afbeeldingslocatie: http://ebay1.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_8aa9b1f2651d323b4f2f8119b258769b/i-1.JPG

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
TAG_Speedy schreef op 18 July 2003 @ 19:03:
Nou, weer een update van mijn kant ... ben eigenlijk aan het sparen om jullie mondjes is te laten openvallen, maar kwam ondertussen deze tegen voor een leuke prijs:

N64
Expansion Pack
Memorycard (3rd party)

Zelda: OoT
F-Zero X
Goldeneye 007
Perfect Dark
Donkey Kong 64
Castlevania: Legacy of Darkness

Helaas zonder doos, maar vond de prijs (60 euro) te aantrekkelijk (5 titels hoger dan een 9 op ign) om hem te laten liggen. Had voor hetzelfde geld een kale N64 boxed gehad ....
Hele mooie deal. Wil je toevallig nog van die donkey kong af? ;)

Mijn oogst voor vandaag:

SM Sonic Compilation
voor 7 euro nog iets

SM rhino 6 button blabla pad
voor 2 euro helaas even vergeten te kijken naar de verzendkosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo yes yes yes :P

Eindelijk gewonnen op Ebay:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.gebhard1/soniccd.jpg

En over 2 week krijg ik mijn compleet boxed !!! sega CD2 set binnen met road avenger CD erbij voor 75 euro !!! :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

ziet er mooi uit Silver!
Ik kreeg gister mijn game.com (met oa Sonic Jam) binnen, en ik moet zeggen, wat een ZUIGZOOI. Tering, dat zo'n troep ooit geld heeft gekost |:( het spel schokt als de neten, de animatie is slecht en het scherm echt vaag (denk laptop van 10 jaar terug) :(
Laatst ook nog Evolution 2 (DC) aangeschaft voor 4 dollar, en vandaag Seaman + mic voor 5 :)
Morgen (laatste dag dat ik hier ben) ga ik alle overige gamestores in de buurt af, benieuwd wat dat oplevert...
* AntiPasta bidt voor een TurboGrafx 16 :)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anti zou je voor mij nog kunnen kijken voor street fighter 3 third strike op de dreamcast ? mag 15 euro max kosten als je hem toevallig tegen komt. :P (of sonic jam / sonic3d flikkies island op saturn eveneens voor max 15-20 euro's sonic jam wel 30 euro :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Ben zelf nog op zoek naar een Nintendo Virtual Boy. Vind echter erg grote prijsverschillen, op marktplaats rond de 100,- en op ebay.com (USA dus) vanaf 5 dollar!!!! ?? Alleen zit je dan wel met verzend+importkosten e.d.

Iemand tips waar je deze goedkoop kunt aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In nederland zijn ze belachelijk duur , goedkoopste is in amrika waar je die dingen enorm veel tegenkomt , reken alleen wel op redelijke verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

nou dat enorm veel valt wel mee, als dat zo was had ik er 5 meegenomen (1 voor mezelf en 4 voor alle mensen die mij vroegen er 1tje voor hun mee te nemen) maar ik zag geen enkele :(

* AntiPasta is net terug uit de VS... hier volgt een foto van de oogst:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~antipasta/usa.jpg

Aantal prominente dingen:
-Sega Netlink modem voor Saturn, linksonder
-2 Tiger game.coms + 12 spellen
-32x in doos met Doom en Metal Head
-FF7, Vagrant Story en FF9 ($10, $15 en $14 resp.)
-Nokia N-gage SDK + t-shirt
-aantal happy meal speeltjes aan de voorkant
-Sonic Spinball compleet voor 4 dollar
-2 nieuwe VMUs voor +-10 dollar per stuk (weet ff niet), Space Channel 5 voor $4, Shenmue voor $10, Jet Grind voor $6

Ik wens mijn oprechte excuses aan te bieden voor eventuele opschepperigheid die blijkt uit deze post :p

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft niet hoor Anti, ik doe wel ff vrolijk mee :P (ook hier excuses mocht dit te "patserig" zijn O-) )

Afbeeldingslocatie: http://130.89.225.247/~martijn/nieuw.jpg

Wij zien hier:

2 Amerikaanse Sonic comics
5 dreamcast games waaronder samba de amigo japans en een dreamkey 1.5
een 35 cm grote sonic figuur met doos
een spice colored gameboy player
een freeloader
een gameboy player bootdisc in leuk doosje en last but not least een re0 trial disc (japans)

En kreeg gratis een bit racer autotje erbij :P

En nog onderweg zijn Sonic CD en een boxed mega CD2 road avenger set
Lang leven ebay.co.uk en een paypal account :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 14-09 14:11

Leejow(saait)

Blater

:\ Ngage SDK holy shit dude :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Stelletje kapitalisten!!! _/-\o_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
:'(

Eigenlijk volstaat die smiley niet eens... Ik heb eigenlijk iets geanimeerds nodig, wat huilt als Sailormoon :|

Wat is er aan de hand? Mijn Megadrive 1 blijkt op de een of andere manier kaduuk te zijn. Hij geeft gewoon goed beeld enzo, maar het geluid is er niet. In plaats daarvan zit ik te luisteren naar een hele vervelende ruis/hoge toon mengeling.

De geluidschip is het niet, want de koptelefoon aansluiting doet het wel gewoon. Ik heb nog geprobeerd te zoeken naar een ander kanaal waar ie misschien op zit (misschien dat de MD2 en 1 op een ander kanaal zitten), maar dat mocht niet baten. Aan het spelletje ligt het ook niet, want ik heb het ook geprobeerd zonder spel, en met andere spellen...

Heeft iemand suggesties hoe ik dit weer op kan lossen? Helaas heb ik geen extra RF unit (alleen een van de MD2, maar die past natuurlijk niet), dus ik kan ook niet testen of het daar aan ligt... Ik ga zelf in elk geval nog even zoeken op het net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
AntiPasta schreef op 23 juli 2003 @ 19:19:
nou dat enorm veel valt wel mee, als dat zo was had ik er 5 meegenomen (1 voor mezelf en 4 voor alle mensen die mij vroegen er 1tje voor hun mee te nemen) maar ik zag geen enkele :(

* vectrex is net terug uit de VS... hier volgt een foto van de oogst:

Aantal prominente dingen:
-Sega Netlink modem voor Saturn, linksonder
-2 Tiger game.coms + 12 spellen
-32x in doos met Doom en Metal Head
-FF7, Vagrant Story en FF9 ($10, $15 en $14 resp.)
-Nokia N-gage SDK + t-shirt
-aantal happy meal speeltjes aan de voorkant
-Sonic Spinball compleet voor 4 dollar
-2 nieuwe VMUs voor +-10 dollar per stuk (weet ff niet), Space Channel 5 voor $4, Shenmue voor $10, Jet Grind voor $6

Ik wens mijn oprechte excuses aan te bieden voor eventuele opschepperigheid die blijkt uit deze post :p
Hoe is dat langs de douane gekomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
In de koffer waarschijnlijk gewoon :) Nam zelf uit Engeland ook redelijk wat mee (hebben zelfs een extra koffer moeten lenen aldaar!)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

AntiPasta schreef op 23 juli 2003 @ 19:19:
Bij deze geaccepteerd. Maar te-ring heee, wat een boel spul...
:9~

Een N-Gage zelfs nog? Jeeezzz.... _/-\o_

Heel veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

dank je wel!
Ik ben gewoon langs het 'nothing to declare' gedeelte gelopen met mijn rugzak, een reistas en een koffer volgepropt met games :p

Dat N-gage ding is trouwens geen echte N-gage maar een SDK pakket (dat grote plastic ding) en dat N-gage achtige ding is de verpakking van het N-gage t-shirt wat erbij zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister de cart van Donkey kong country 3 voor 12,50 aangeschaft. \m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

ah, oke.

* notgib is nog steeds druk op zoek naar een Virtual Boy.

Het liefst wil ik er nog een NEOGEO, een MAME machine en... en... maar ja, geld he? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

Platel

Trogdor the Burninator!

Een prachtig apparaatje vind ik nog steeds de Atari Lynx:
Afbeeldingslocatie: http://www.pugo.org/collection/pics/lynx.jpg

Ik heb hem thuis ook nog liggen met een stuk of 40 spelletjes. De oudere versie, (heb ik ook nog gehad maar is stuk gegaan) was net een surfboard:
Afbeeldingslocatie: http://outerspace.terra.com.br/retrospace/materias/consoles/imagens/parte23/lynx.jpg

Atari maakt leuke dingen (ik heb de Jaguar al eerder voorbij zien komen).
Jammer dat hun marketing zo slecht was...

[ Voor 5% gewijzigd door Platel op 24-07-2003 22:27 . Reden: img link correctie ]

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuff die vandaag is binnen gekomen.

panzer dragoon 2
shinobi X

beide volledig met doosje en handleiding

voor slechts 35 euro samen.

goed toch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Wat betreft de Lynx en andere handhelds wijd de Games(tm) van deze maand een klein stukje uit. Het gaat voornamelijk om het succes en de tekortkomingen van de Gameboy reeks, maar d'r wordt ook wat aandacht besteed aan de handhelds over wiens lijken de Gameboy is gestapt...

Leest iemand anders dat blad eigenlijk? 'tIs IMHO een van de sterkere bladen en schuwt het niet om een duidelijke opinie te vormen... Nog mooier is dat ze elke maand een goede dertig pagina's wijden aan retro spul (deze maand oa de Saturn). En ik heb dus gister een abonnement van m'n vriendin gekregen! _/-\o_

BTW. Ik heb niets kunnen vinden over de fout in mijn Megadrive, maar ik zoek verder... Heeft iemand misschien nog een tipje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 17:58
AntiPasta schreef op 23 July 2003 @ 19:19:

* Sir_Killalot is net terug uit de VS... hier volgt een foto van de oogst:

[afbeelding]

Verwijderd schreef op 23 July 2003 @ 20:31:
Geeft niet hoor Anti, ik doe wel ff vrolijk mee :P (ook hier excuses mocht dit te "patserig" zijn O-) )

[afbeelding]

En nog onderweg zijn Sonic CD en een boxed mega CD2 road avenger set
Lang leven ebay.co.uk en een paypal account :P
code:
1
[url=plaatje][img=600]plaatje[/][/]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op 25 July 2003 @ 08:32:
[...]

[...]

code:
1
[url=plaatje][img=600]plaatje[/][/]

;)
Naah grote aankopen moeten ook groots gepresenteerd worden O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

tjsa...

Wat natuurlijk een vrij simpele methode is om op een PC emulators te draaien... of is dit "not-done" en heeft dit niet het juiste gevoel volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
notgib schreef op 25 July 2003 @ 11:06:
tjsa...

Wat natuurlijk een vrij simpele methode is om op een PC emulators te draaien... of is dit "not-done" en heeft dit niet het juiste gevoel volgens jullie?
Het vezamelen zelf is ook gewoon leuk en de echte "look and feel" heb je op een emulator ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emulators vind ik gewoon helemaal niks , je mist het hele gevoel wat hoord bij console gaming , lekker op de bank onderuit gezakt zitten met je controller in de hand.
En voor mij is er ook gewoon het verzamel aspect wat gewoon veel te leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog interesse in Lion King import voor de SNES? Ik heb geen converter... ik zoek nog wel wat games... daniel_cornelissen@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen geinteresseerd in een gouden Zelda II mét handleiding voor de Nintendo 8-bit. Kheb het spel namelijk toch dubbel.

Mail: gbours@mail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 26 July 2003 @ 10:24:
Zijn er nog mensen geinteresseerd in een gouden Zelda II mét handleiding voor de Nintendo 8-bit. Kheb het spel namelijk toch dubbel.

Mail: gbours@mail.com
Je hebt meel :)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb gereageerd:) dus nu ligt het aan u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep

Retep

Inspirator #1

Ben nog opzoek naar een jamma/neogeo of andere arcade kast. Defect geen probleem.
't valt misschien niet echt onder retro... Maar je zou me er wel erg gelukkig mee maken.

mailen op retep_19(at)hotmail(dot)com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Dark-Lord schreef op 27 July 2003 @ 19:12:
Ben nog opzoek naar een jamma/neogeo of andere arcade kast. Defect geen probleem.
't valt misschien niet echt onder retro... Maar je zou me er wel erg gelukkig mee maken.

mailen op retep_19(at)hotmail(dot)com
Kijk eens op Flipperkast.nl, misschien dat die mensen eens moet contacteren.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep

Retep

Inspirator #1

bekende site, had al een emailtje gestuurd. Maar toch bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Heb ook wat spulletjes binnen gekregen (helaas geen pics):

Sega Megadrive II Genesis compleet incl. 2 controllers, zonder doos.

Megadrive
Megagames 2: Revenge of Shinobi, Streets Of Rage 1, Golden Axe
NHL 96
Terminator 2
Comix Zone
Allemaal met handleiding in doos.

Nintendo 64
Mario 64 met handl. en 2e hands doos
Zelda Occarina Of Time, sealed
Een N64 controller
Rumble Pack
Memory Pack

Sega Master System
Een SMS controller
Gauntlet

Dus ben wel tevreden :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een uitgebreid interview met één van de ontwerpers van deze legendarische console kijkt men terug naar het succesverhaal van de NES

http://www.gamepro.com/ga...ames/features/30394.shtml

heel leuk stukje lees maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die nog interesse hebben ik doe mijn japanse neogeo pocket color + 2 games weg. :

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3037595741&category=3525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Als ik dit zo lees dan gaat het toch wel kriebelen ;)
Ik heb zelf nog een NES met een zooi spellen en krijg, als het goed is, binnenkort een C64, met tape enzo!
Ik moet alleen nog een snes hebben (minimaal!) en verder zie ik wel, misschien gaat het zo erg kriebelen dat ik toch meer ga sparen.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
cailin_coilleach schreef op 24 juli 2003 @ 09:39:
In de koffer waarschijnlijk gewoon :) Nam zelf uit Engeland ook redelijk wat mee (hebben zelfs een extra koffer moeten lenen aldaar!)...
Engeland is EU dus geen extra heffingen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 20:24:
OOT kun je nieuw kopen voor < 20 euro mm is een heel ander verhaal en is vrij zeldzaam
Ik kwam er van het weekend één tegen, spiksplinternieuw in de doos.

Prijs 59,95 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Verwijderd schreef op 28 July 2003 @ 16:11:
[...]

Ik kwam er van het weekend één tegen, spiksplinternieuw in de doos.

Prijs 59,95 :(
Die heb ik!
Maar dan voor 25,00 ;)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

nhimf schreef op 28 July 2003 @ 15:07:
Als ik dit zo lees dan gaat het toch wel kriebelen ;)
Ik heb zelf nog een NES met een zooi spellen en krijg, als het goed is, binnenkort een C64, met tape enzo!
Ik moet alleen nog een snes hebben (minimaal!) en verder zie ik wel, misschien gaat het zo erg kriebelen dat ik toch meer ga sparen.
Als het gaat kriebelen moet je oppassen want bij mij kriebelede het eerst ook... Het begon met een Nes :) Nu heb ik ook een n64, een Megadrive 2 en een Sega Master System :) SNES hoef ik gelukkig niet, alleen een PS1 staat nog op m`n verlanglijstje :)

Maar pas op dus, tis verslavend :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Oef hoe kun je nu geen SNES willen? De beste console ever naar mijn bescheiden mening :)

Heb vandaag mijn collectie maar is uitgebreid, een nieuwe Sega Dreamcast + Metropolis Streetracer + _/-\o_ Soul Calibur _/-\o_

Nu nog achter een VMU aan en dan kan er weer serieus gegamed worden, foto's volgen (camera uitgeleend :( )

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 14-09 14:11

Leejow(saait)

Blater

DAmzn ik ga echt een keer marktjes afstruinen naar een SNES :'(
echt een jeugd droom die nooit uit is gekomen, een SNES. Ik heb wel veel bij vriendjes gespeelt (hele weekend lang ALTTP spelen, en dan niet verder komen en super lang op 1 stukje klooien)

Zullen ze die dingen daar hebben denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

-_D_- schreef op 28 July 2003 @ 17:52:
[...]

Als het gaat kriebelen moet je oppassen want bij mij kriebelede het eerst ook... Het begon met een Nes :) Nu heb ik ook een n64, een Megadrive 2 en een Sega Master System :) SNES hoef ik gelukkig niet, alleen een PS1 staat nog op m`n verlanglijstje :)

Maar pas op dus, tis verslavend :)
Ik weet het. We hebben dus al een nes (naja "al", ding is meer dan 10 jaar oud, met veel herinneringen ;)
Ergens nog een ZX spectrum en ik krijg nog een C64, moet gewoon nog een snes hebben met spellen als rock n roll racing. (en uiteraard zelda)
Maar ik heb al een Gamecube en een GBA :P

ps de nes is niet van mij maar van mijn ouders dus ik denk niet dat ik hem zomaar mag hebben, want ik heb nog een oudere broer ;)

[ Voor 11% gewijzigd door nhimf op 29-07-2003 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 28 juli 2003 @ 20:10:
Oef hoe kun je nu geen SNES willen? De beste console ever naar mijn bescheiden mening :)
Ik deel deze mening geheeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
-_D_- schreef op 28 July 2003 @ 17:52:
[...]

Het begon met een Nes :) Nu heb ik ook een n64, een Megadrive 2 en een Sega Master System :) SNES hoef ik gelukkig niet, alleen een PS1 staat nog op m`n verlanglijstje :)
:|

Hoe kan je in hemelsnaam geen SNES willen?

Je hebt er nog nooit één gezien, nooit aangeraakt, geen idee wat het aanbod aan spellen is en daarbij ook niet weet hoe hoog de kwaliteit gemiddeld ligt bij deze spellen. Daarbij vergeet je de diversiteit aan genres dat het systeem biedt. SNES is God onder de consoles... maar da's ook maar een mening :P

Ok, misschien kan ik je enigszins begrijpen omdat ik geen N64 wilde. Heb hem uiteindelijk toch gekocht om de Nintendo collectie compleet te maken en wat spelletjes bij gekocht, maar het doet me niks. Eveneens met de Cube, kan ik ook weinig mee..

Snes dat was de console...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijd een Snes gehad , vond er eigenlijk geen snars aan , (zelda en super metroid uitgezonderd) , doe mij maar fijn mijn mooie megadrive I en medadrive II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:19
Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 12:19:
Ik heb een tijd een Snes gehad , vond er eigenlijk geen snars aan , (zelda en super metroid uitgezonderd) , doe mij maar fijn mijn mooie megadrive I en medadrive II
Ik ben zelf altijd een nintendo fan geweest TOTDAT, het wel heel erg lang duurde voor de N64 uitkwam. Na lang twijfelelen tussen sony en sega heb ik uiteindelijk toch voor de saturn gekozen. En ik heb er zeer veel plezier meegehad (op de neogeo na is de saturn imho toch wel de 2d beat em up koning) en zelfs nu nog speel ik er af en toe Night warriors, sfa2 en sega rally op. My point: sega is gewoon een magistrale spelenmaker die zeker mooie stukjes techniek heeft neergezet.

Maar in het 16bit tijdperk was Nintendo toch echt onverslaanbaar. Je noemt zelda en super metroid als uitzondering, wat vind je dan van oa Marioworld, Mariokart :9~ , Donkey kong country, starwing en killer instinct (ik dacht ook nog aan contra, maar die heeft natuurlijk ook een erg goede megadrive variant)?
Buiten deze titels vind ik het geluid van de megadrive ook zo tegenvallend. Misschien was ik verwend door mijn snes en de good old amiga, maar ik vind het geluid vergeleken met deze andere 2 echt matig.
Is trouwens ook mijn grootste bezwaar tegen de gba ik bedoel een portable snes! Maar het geluid :'( .......oh well andere discussie en daarnaast: gfx maken een game niet dus geluid ook niet. Verder is de voorkeur voor een machine natuurlijk volkomen persoonlijk. (jammer dat gamerankings niet de oudere games behandeld anders was het nog enigzinds te vergelijken).

Edit typvout

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag weer vijf dreamcast spellen binnengkregen:

Bangai-o
Wacky racers
Sonic shuffle
Looney tunes space race
sega world wide soccer 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Nou ik heb en snes met de scope besteld via een fok!ker met een beetje mazzel is ie er snel, kan ik eindelijk op mijn eigen snes spelen. Ik wil dat ding namelijk al meer dan 10 jaar hebben :P
En misschien ga ik binnenkort nog een virtual boy uit de vs laten komen. Dingen worden daar echt massaal gedumpt en via ebay zijn er zat mensen die gewoon naar de EU willen sturen. De verzendkosten zullen dan hoger zijn dan het apparaat zelf, maar nog steeds goedkoper dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er nog eentje staan

mail me anders eens, als je nog intresse hebt.
Leejow(saait) schreef op 28 July 2003 @ 21:46:
DAmzn ik ga echt een keer marktjes afstruinen naar een SNES :'(
echt een jeugd droom die nooit uit is gekomen, een SNES. Ik heb wel veel bij vriendjes gespeelt (hele weekend lang ALTTP spelen, en dan niet verder komen en super lang op 1 stukje klooien)

Zullen ze die dingen daar hebben denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuff die vandaag is binnengekomen. :)

16 gambeboy games:

top ranking tennis
alleyway
junglebook
world cup
chase hq
jurassic park part 2
turtles fall of the foot clan
donkey kong
batman forever
universial soldier
super mario land
power rangers the movie
donkey kong land
pokemon red
turn & burn
robocop vs terminator

alles samen voor 35 eurootjes :P :P

verder ben ik nog op zoek naar:

super mario land 2
super mario land 3
wario land

als je ze te koop hebt, laat het ff weten.
wil ze ook ruilen voor 1 van de bovenstaande games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

MuErTo ChAvEz schreef op 29 July 2003 @ 12:18:
:|

Hoe kan je in hemelsnaam geen SNES willen?

Je hebt er nog nooit één gezien, nooit aangeraakt, geen idee wat het aanbod aan spellen is en daarbij ook niet weet hoe hoog de kwaliteit gemiddeld ligt bij deze spellen. Daarbij vergeet je de diversiteit aan genres dat het systeem biedt. SNES is God onder de consoles... maar da's ook maar een mening :P
Ik heb een SNES gezien... Ik heb zelfs een SNES aangeraakt :) En ook heb ik er uren MK3, Starwing en Mario Kart op gespeeld. Maar ik heb gewoon nix met dat ding meer :) Komt bij dat ik een N64 heb :) Dus de dingen als Zelda en Mario Kart etc. speel ik daar allemaal al op :) Ik vond de Megadrive gewoon veel cooler :) Had imho een cooler spelaanbod van wat ik me kon herinneren (Nintendo had echt meer kiddie-games) en ik heb zelf een MD gehad dus tja, nostalgie alom :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man ik heb nu een half jaar een Snes , heb er al zo'n 14 spellen voor gekocht en snap echt niks van mijzelf dat ik dat ding in z'n glorietijd nooit gekocht heb. Snes, godfather der consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Plaatje van mijn laatste aanwinst dan, plus de vandaag aangeschafte orginele RGB kabel en muis:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.terpelle/console/DCP_2962%20(Small).JPG

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Heej het is aan jullie te "wijten" dat ik nu dus geld ga uitgeven aan oude "zooi"
Bedankt he!
[/sarcasm]
:P

Als iemand voor mij nog mario kart en zelda voor de snes (liefst compleet in doos) voor een mooi prijsje voor me heeft, dan hou ik mij warm aanbevolen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was bijna van plan om mijn Dreamcast inclusief spellen (Sonic 1 + 2, Shenmue 1 + 2, Sega Rally, Soul Reaver, etc, etc.) in de verkoop te doen. Maar als ik dit allemaal zie, denk ik dat ik daar heel veel spijt van zou krijgen. De DC is een van de mooiste consoles die ik ooit had en de spellen die orgineel voor de DC zijn uitgekomen zijn de basis voor veel topspellen voor Xbox, PS2 en GameCube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 13:59:
Ik was bijna van plan om mijn Dreamcast inclusief spellen (Sonic 1 + 2, Shenmue 1 + 2, Sega Rally, Soul Reaver, etc, etc.) in de verkoop te doen. Maar als ik dit allemaal zie, denk ik dat ik daar heel veel spijt van zou krijgen. De DC is een van de mooiste consoles die ik ooit had en de spellen die orgineel voor de DC zijn uitgekomen zijn de basis voor veel topspellen voor Xbox, PS2 en GameCube.
Je mag hem nog altijd weg doen naar mij, ik zal er voorzichtig mee doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zondag naar de zwarte markt in beverwijk.Zijn er daar nog spullen te vinden voor de sega dreamcast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...=3038757439&category=3525

Ik heb al eens een keer een goedkope Dreamcast op ebay.de gekocht dus dat het op de Duitse ebay te koop staat maakt me niks uit. Op dit moment staat ie op 10,50 euro, wat me een koopje lijkt, maar nog wel 6 dagen te gaan. Maar weet iemand of die dingen normaal voor veel geld weggaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm een 3do van goldstar met 29 games , die zou nog wel eens flink geld kunnen gaan kostren omdat er wel ff 29 games bijzitten, waaronder erg veel toppers.
100+ euro zou ik eigenlijk niet raar van opkijken.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2003 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ja spul uit duitsland is leuk, maar weet iemand hoeveel kosten ik nu kwijt zou zijn bij de bank? Wil wat console spul halen wat me iets te duur is om via de post te sturen, maar kan bij mijn bank (rabo) niet de kosten vinden. Dacht dat dat altijd nog wel vrij duur was.

Die 3DO is idd wel leuk, maar voor minder dan 100 zie ik hem ook niet weg gaan eerlijk gezegd (en dan is het nog goedkoop, 3 euro per spel is niks laten we wel wezen).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
TAG_Speedy schreef op 01 August 2003 @ 13:43:
Ja spul uit duitsland is leuk, maar weet iemand hoeveel kosten ik nu kwijt zou zijn bij de bank? Wil wat console spul halen wat me iets te duur is om via de post te sturen, maar kan bij mijn bank (rabo) niet de kosten vinden. Dacht dat dat altijd nog wel vrij duur was.

Die 3DO is idd wel leuk, maar voor minder dan 100 zie ik hem ook niet weg gaan eerlijk gezegd (en dan is het nog goedkoop, 3 euro per spel is niks laten we wel wezen).
Sinds 1/7 is bankverkeer binnen EU kostenloos!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ah mooi (vandaar dat ik het niet kon vinden :)), dat opent weer nieuwe mogelijkheden!

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een half jaar geleden nog 5 euro moeten betalen (aanschaf Dreamcast :P ) omdat ik overmaakte naar Duitsland. Ook Saturns zijn er nog volop te koop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das juist,

eindelijk, heeft me ondertussen al hopen geld gekost. :X
Vectrex Dude schreef op 01 augustus 2003 @ 15:17:
[...]

Sinds 1/7 is bankverkeer binnen EU kostenloos!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is ie dan eindelijk my presious :P :P :P

Afbeeldingslocatie: http://130.89.225.247/~martijn/segacd.jpg

En ja ik heb 2 dozen erbij gekregen :P :P :P :P

[insaine laughter mode] SONIC CD OWNZ U ALL AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ;) [/insaine laughter mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

speaking of ownen, zal ik jullie ff een waargebeurd verhaaltje vertellen :P

Afgelopen zondag in Sluis (Zeeland), s'middags in een speelgoedwinkel:
* AntiPasta loopt binnen en kijkt in de vitrine...
* AntiPasta tegen verkoper: "zeg, wat kosten die 32x'en nou eigenlijk?"
Verkoper haalt vrouw... vrouw kijkt in vitrine"
Vrouw: "Voor 25 euro mag je er 1 hebben"
* AntiPasta zegt "Doe er mij maar 2 dan alstublieft" O-)

:D :D :D

Ik ben nu de gelukkige bezitter van 2 *nieuwe* 32x'en in doos compleet met alles... voor de lieflijke som van 50 euro >:)
Ik zou de pics graag delen maar ik ben op vakantie en heb hier geen upload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

pff van zulke mazzel moet je het hebben als retro verzamelaar ;)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
AntiPasta schreef op 04 August 2003 @ 00:27:
speaking of ownen, zal ik jullie ff een waargebeurd verhaaltje vertellen :P

Afgelopen zondag in Sluis (Zeeland), s'middags in een speelgoedwinkel:
* volder loopt binnen en kijkt in de vitrine...
* volder tegen verkoper: "zeg, wat kosten die 32x'en nou eigenlijk?"
Verkoper haalt vrouw... vrouw kijkt in vitrine"
Vrouw: "Voor 25 euro mag je er 1 hebben"
* volder zegt "Doe er mij maar 2 dan alstublieft" O-)

:D :D :D

Ik ben nu de gelukkige bezitter van 2 *nieuwe* 32x'en in doos compleet met alles... voor de lieflijke som van 50 euro >:)
Ik zou de pics graag delen maar ik ben op vakantie en heb hier geen upload...
:o :o Ik heb ook zo het vermoedde dat je ze alle2 zelf wil houden O-)
O-) Zo niet, mag ik je mailen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel voor 1 van de 32x-en anti :P ;) want volgens mij heb je er nu 3 incl die amrikaanse van je.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent_Valentine
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 16:41
Hebben ze die niet meer, er zijn vast meer geinteresseerden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:08
Ik kan nu van iemand een N64 met GoldenEye, Fifa 99 en Super Mario 64 overkopen voor € 60,- ... Alles compleet verder :)

Is dat iets? Of is dat te veel geld? Het lijkt me wel leuk een N64 erbij met naar mijn idee 3 top-spellen, voor € 60,- heb je in de winkel bv. maar één NGC game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou zeggen 2 topspellen want fifa99 zuigt aarsch.
Maar als alle games met doos en handleiding zijn en de n64 ook inclusief doos is is 60 euro wel een net prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

raar he, dan zoek je maanden naar een 32x en ineens koop ik er 3 in 2 weken :p
Ik heb het geld nodig dus ik ben bang dat 1 van die nieuwe 32x'en op ebay gaat, de ander hou ik zelf. Ik heb nog wel een Amerikaanse 32x boxed in de aanbieding, iemand interesse? Let wel, het kabeltje om hem op de Megadrive 1 aan te sluiten ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap niet dat sommige mensen systemen+horde spellen wegdoen voor een prikkie
immers heb ik daar zelf ooit duizenden guldens voor neer geteld
bewaar ze liever voor de kleinkinderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:53

SdR

Ik heb dit nog voor de liefhebbers:

**Een Nintendo 64** + alle kabels
2x controllers (Grijze en een Blauwe)
Spellen:
Super Mario 64
Blastcorps 64
Cameleontwist 64
Zelda Ocarina Of Time
Alles in doos met handleiding

**Een Super Nintendo** + alle kabels
4 controllers (1 super)
Spellen:
Super Mario All Stars
Super Mario Kart
Zelda
Pilotwings
Mortal Kombat I
Scope + 6 spellen (op 1 cartridge)
Alles met boekjes

[ Voor 14% gewijzigd door SdR op 05-08-2003 08:00 ]

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 05 augustus 2003 @ 00:39:
raar he, dan zoek je maanden naar een 32x en ineens koop ik er 3 in 2 weken :p
Ik heb het geld nodig dus ik ben bang dat 1 van die nieuwe 32x'en op ebay gaat, de ander hou ik zelf. Ik heb nog wel een Amerikaanse 32x boxed in de aanbieding, iemand interesse? Let wel, het kabeltje om hem op de Megadrive 1 aan te sluiten ontbreekt.
Die amrikaanse heb je dus geen ruk aan , dat kabeltje los vinden is haast onmogelijk, je vind eerder een complete 32x. :(

/me moet alleen nog een 32x om zijn megadrive 2 master te maken :P

Gister trouwens FF7 platinum gehaald bij de nedgame , gewoon nieuw voor 19,99.
En dan maar lachen om al die oenen die op ebay zich helemaal suf bieden tot bedragen van 50+ euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

SdR schreef op 05 August 2003 @ 07:49:
Ik heb dit nog voor de liefhebbers:

**Een Nintendo 64** + alle kabels
2x controllers (Grijze en een Blauwe)
Spellen:
Super Mario 64
Blastcorps 64
Cameleontwist 64
Zelda Ocarina Of Time
Alles in doos met handleiding

**Een Super Nintendo** + alle kabels
4 controllers (1 super)
Spellen:
Super Mario All Stars
Super Mario Kart
Zelda
Pilotwings
Mortal Kombat I
Scope + 6 spellen (op 1 cartridge)
Alles met boekjes
Ik heb wel intresse in mario kart en zelda. Wat vraag je ervoor?
En die nintendo 64 is ook in doos?

ps. Ik heb je maar een meeltje gestuurd ;)

[ Voor 4% gewijzigd door nhimf op 05-08-2003 10:34 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.