Goeie oude (retro) consoles deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.037 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C00KW4US schreef op 04 juni 2003 @ 11:45:
Hoeveel virtual boys zijn er eigenlijk verkocht?

edit: heb het al gevonden.
there were 770.000 units sold in total, only 140.000 units of which in Japan // although positive info states 700.000 units sold in the USA and 150.000 units sold in Japan.

best wel veel eigenlijk, denk je een collectors item te hebben :/
Hier in europa is het ook wel een redelijk collectors item echter als je op ebay.com kijkt zie je ze met x aantal games voor 30-40 $ weg gaan ;)

Meen me te herinneren dat de platenkoning in amsterdam (wie anders ook) een boxed virtua box had staan voor 290 euro |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 12:47:
[...]

Hier in europa is het ook wel een redelijk collectors item echter als je op ebay.com kijkt zie je ze met x aantal games voor 30-40 $ weg gaan ;)

Meen me te herinneren dat de platenkoning in amsterdam (wie anders ook) een boxed virtua box had staan voor 290 euro |:(
Op ebay usa gaan ze idd voor zulke bedragen weg. En het klopt dat de platenkoning zoveel vraagt voor die virtual boy! Was er vorige week nog even wezen kijken. De vb games zijn daar rond de 25 - 45 euro :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Heb net 3 N64 games ontvangen die ik had besteld bij www.gameplayer.nl
Het ging om 2 nieuwe spellen en 1 2e hands spel echter zien de 2 "nieuwe" spellen er 2ehands uit. Geopend en gescheurd doosje wat vies is enz... Beetje vreemde bedoeling.

Ik wacht op een reactie van hun kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maat van me heeft net Sonic CD gekocht. Erg vet spel alleen aan het begin v/h level dan is de achtergrond muziek gewoon net zoals bij Sonic 1 zeg maar. Als je eenmaal springt oid dan gaat de muziek heel zacht en blijft zo tot het volgende level.
Is daar niks aan te doen of is dit normaal want het is eigenlijk best dom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
C00KW4US schreef op 04 June 2003 @ 17:56:
Heb net 3 N64 games ontvangen die ik had besteld bij www.gameplayer.nl
Het ging om 2 nieuwe spellen en 1 2e hands spel echter zien de 2 "nieuwe" spellen er 2ehands uit. Geopend en gescheurd doosje wat vies is enz... Beetje vreemde bedoeling.

Ik wacht op een reactie van hun kant.
Welke spellen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

licht mischien aan een beschadiging van de cd , aangezien alle ingame muziek gewoon losse soundtracks zijn die met de cd te beluisteren zijn zou ik oz zeggen:

doe em es in een cd speler en luister of het daar ook zo is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Ik zoek trouwens Castlevania voor de PSX.
Heeft iemand die? :)
Heb er goed geld voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
ilyc schreef op 04 June 2003 @ 19:31:
[...]

Welke spellen als ik vragen mag?
Extreme G2, 1080 snowboarding en Wetrix
Die extreme G2 is dus vet beschadigd, zeker niet nieuw wat wel op hun site staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 13:33

-_D_-

Polsbandje

Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 12:07:
Ik zit nu op mijn stage, maar wie heeft er nog intresse in een Sega Megadrive 2 16 bits (16 bits was het toch). Ik heb er namelijk nog 1 thuis staan met 2 controllers en verder kan ik nu niet zeggen wat er nog meer bij zit (waarschijnlijk nog 1 a 2 spellen, misschien meer, adappters enzo weet ik niet) moet ik thuis even bekijken. Ik weet wel dat 1 controller niet meer 100% werkt.

Wie biedt?
Ik heb wel een beetje interesse eigenlijk :) Zat net op Ebay al te zoeken naar een megadrive maar die dingen zijn best lastig te vinden. Post hier maar wat er allemaal bij zit of laat je mail adres achter, neem ik contact met je op :)

- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 19:32:
licht mischien aan een beschadiging van de cd , aangezien alle ingame muziek gewoon losse soundtracks zijn die met de cd te beluisteren zijn zou ik oz zeggen:

doe em es in een cd speler en luister of het daar ook zo is. ;)
Nee dat is het niet. Met de sound test klinkt het wel gewoon goed. Tis echt vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-_D_- schreef op 04 June 2003 @ 23:52:
[...]

Ik heb wel een beetje interesse eigenlijk :) Zat net op Ebay al te zoeken naar een megadrive maar die dingen zijn best lastig te vinden. Post hier maar wat er allemaal bij zit of laat je mail adres achter, neem ik contact met je op :)
Ik zit nu weer op mijn stage en heb nog niet echt de kans gehad om te kijken wat er allemaal bij zit en of het nog allemaal werkt. Je hoort nog wel van me.

gerardsprik@yahoo.com

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ilyc schreef op 04 June 2003 @ 19:53:
Ik zoek trouwens Castlevania voor de PSX.
Heeft iemand die? :)
Heb er goed geld voor over.
Castlevania Chronicles bedoel je? €19.99 bij www.dimplus.nl

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:02

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Ik heb deze laatst gevonden bij mijn vriendin...
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dextc/got/video/donkey.jpg
ik nu ook de 8 bit van haar meegenomen...dus heb iig een back-up...en zij had de doos nog al zag die er niet "mint" uit, maar het gaat nog...stond ook nog de prijs op 299,00 gulden bij Bart Smit.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
MuErTo ChAvEz schreef op 05 juni 2003 @ 09:12:
[...]

Castlevania Chronicles bedoel je? €19.99 bij www.dimplus.nl
Nee, sorry voor de incomplete post.

Voor de duidelijkheid; Ik ben naarstig op zoek naar Castlevania: Symphony of the Night voor de PSX.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook op de retro toer gegaan.Vorige maand een sega dreamcast aangeschafd,en deze week een sega gamegear en een sega mastersystem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Ik ben nu ook zoekende naar een spel..

Ik zoek Tetris (GB) of Tetris DX (GBC). Iemand enig idee waar deze nog verzegeld te vinden zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door StyXL op 06-06-2003 08:03 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 06 June 2003 @ 07:03:

Ik zoek Tetris (GB) of Tetris DX (GBC). Iemand enig idee waar deze nog verzegeld te vinden zijn?
Ik denk dat je beste gok ebay zal zijn of een beetje gaan neuzen bij wat retro winkels, kan mischien ook resultaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil misschien een playstation 1 (niet one) gaan kopen, maar wat is nou een mooi prijsje voor een playstation (omgebouwd + 2 controllers ofzo)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

ilyc schreef op 05 June 2003 @ 12:56:
[...]

Nee, sorry voor de incomplete post.

Voor de duidelijkheid; Ik ben naarstig op zoek naar Castlevania: Symphony of the Night voor de PSX.

Bij voorbaat dank!
Ik neem aan dat je een legale versie zoekt. Anders wordt het ebay afzoeken ben ik bang.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 17:42:
Ik wil misschien een playstation 1 (niet one) gaan kopen, maar wat is nou een mooi prijsje voor een playstation (omgebouwd + 2 controllers ofzo)??
Kocht de mijne voor 50 euro (PSX, 1 Dualshock, 1 nep controller, Action Replay kloon, stuk of 7 orginele games waarbij FF VIII en wat vage cd's waar Philips, TDK en MMORE op stond :? ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy op 06-06-2003 19:07 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 06 juni 2003 @ 07:03:

Vorige keer nog Tetris voor de GB gekocht voor mijn vriendin, ik dacht bij Toys-R-us op zuidplein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Tetris DX toch nog gevonden bij Nedgame en bij Futurezone (wat is die winkel duur :/ ). Uiteindelijk bij Nedgame de laatste van hun gekocht :) . Ik had van de week al Tetris van Ebay gekocht, maar de scores werden niet gesaved en dat is wel een beetje balen want dat is wat het spel weer wat interresanter maakt.
Anyway binnenkort kan ik weer tetrissen :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
GolbeZeromus schreef op 06 juni 2003 @ 18:25:
[...]

Ik neem aan dat je een legale versie zoekt. Anders wordt het ebay afzoeken ben ik bang.
Inderdaad ;(
Op Ebay.com staat regelmatig wat, maar dat is altijd zo'n gezeik, moet ie weer helemaal uit Amerika komen ;(

Maar ik zoek nog door, 't heeft geen haast, alhoewel ze wel steeds schaarser worden heb ik het idee ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 09:12:
[...]

Ik zit nu weer op mijn stage en heb nog niet echt de kans gehad om te kijken wat er allemaal bij zit en of het nog allemaal werkt. Je hoort nog wel van me.

gerardsprik@yahoo.com
Ik hoor het wel dan! :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Paper Mario binnen gekregen, in perfecte staat en damn wat is het spel leuk, echt geweldig!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat heb je ervoor betaald rsp ? want ik zie hem regelamtig gewoon nieuw voor 49 euro liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

20,= uiteindelijk. maar ik kom 'm zelden tegen in winkels en als ie er ligt is het nog voor de 60 euro prijs ofzo :S Zit ook niet echt in de buurt bij een speciaalzaak, in leeuwarden zit er wel 1 maar die is ook best wel kut... naja ik vind het m'n 20 euro's best waard, en het spel is in perfecte staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
* GTA3 pakt zijn oude nintendo ( ik geloof de eerste :D) er weer bij met super mario 2 en begint aan een nieuw avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Ben weer blij, won zojuist deze fijne titel:

Afbeeldingslocatie: http://ebay0.ipixmedia.com/abc/M28/_EBAY_60902060457058821c8971d21af7699f/i-1.JPG

_/-\o_

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe spullen:

Onslaught (Megadrive)
Winter Challenge (Megadrive)
Terminator (Megadrive)
Bank Panic (Master System card)

alles is compleet met boekje en doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel dat het (mischien) weinig met retro games te maken heeft , maar ik ben op zoek naar het begin deuntje van sonic 1,2,3 of sonic&knuckles in midi format (max 15 kb groot) om in te stellen als beltoon op mijn mototrola T720 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

TAG_Speedy schreef op 08 juni 2003 @ 21:03:
Ben weer blij, won zojuist deze fijne titel:

[afbeelding]

_/-\o_
Sorry, maar word je dáár nu vrolijk van :? Ik kan me heel andere spellen inbeelden waar ik blij van zou worden, maar deze in ieder geval niet. Ik zag hem laatst nog liggen bij de Gameshop in Dordrecht. Daar hebben ze trouwens een flink aantal N64 spellen, zonder doosje boekje. Allemaal zo rond de 15 Euro dacht ik.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
GolbeZeromus schreef op 08 June 2003 @ 21:08:
[...]

Sorry, maar word je dáár nu vrolijk van :? Ik kan me heel andere spellen inbeelden waar ik blij van zou worden, maar deze in ieder geval niet. Ik zag hem laatst nog liggen bij de Gameshop in Dordrecht. Daar hebben ze trouwens een flink aantal N64 spellen, zonder doosje boekje. Allemaal zo rond de 15 Euro dacht ik.
Ik wordt zeker wel vrolijk van een NES titel die ik met 3 maten tegelijk kan spelen (of dacht je serieus dat ik sportspellen leuk vond?), net als World Cup, grandioos toch :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

TAG_Speedy schreef op 08 June 2003 @ 21:20:
[...]

Ik wordt zeker wel vrolijk van een NES titel die ik met 3 maten tegelijk kan spelen (of dacht je serieus dat ik sportspellen leuk vond?), net als World Cup, grandioos toch :)
World Cup is zeker grandioos ja. Maar is dit spel dan ook zo vet? Ik bedoel dan met name de humor, die is zeker aanwezig in World Cup. Kan tennis uberhaupt leuk zijn. (Als je niet van sportspellen houd ;) )
Die laatste zin er maar even bij voordat ik iemand op zijn/haar teentjes trap...

Tevens: Als iemand nog een CastleVania: Legacy of Darkness (N64) heeft liggen of weet te liggen. Ik houd me aanbevolen.

Sonic MIDI? : http://www.geocities.com/entersl/soniclegacysongs.htm

[ Voor 16% gewijzigd door GZ op 08-06-2003 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golbe , ik heb castlevania voor de n64 wel zien liggen bij de nedgame, ik geloof 12,5 euro voor alleen de casette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 09:48:
Golbe , ik heb castlevania voor de n64 wel zien liggen bij de nedgame, ik geloof 12,5 euro voor alleen de casette
Ja, maar is dat ook Legacy of Darkness ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo beetje trage boel hier al 2 dagen geen posts meer.
Bij deze dan mijn spul wat ik vandaag bij de post heb gekregen ;)

Afbeeldingslocatie: http://130.89.225.247/~martijn/new.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Leuk spul! Loopt inderdaad wel wat dood, maar goed heb mijn geld dit keer gestoken in wat nieuwe Cube games, misschien later deze maand maar weer is wat op retro jacht gaan.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 09:49

AntiPasta

d1 m0z4rella

heb even geen zin om een pic te schieten... de oogst van de afgelopen dagen:
-Daytona USA CCE (saturn)
-Samurai Shodown (megadrive)
-Metal Gear Solid
-Phantasy Star Online (DC, met Sonic adventure demo)
-Amiga 2000 met hoop hardware erin (nu nog werkend krijgen)

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Ben nog steeds hard op zoek naar een adapter/tap voor de virtual boy. Echt lastig te krijgen.
Op ebay.com vindt je een enkele maar ik heb geen ervaring met kopen via ebay.

Nu m'n collectie met virtual boy games uitbreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Nou het kopen via eBay vind ik echt top (zoek trouwens wel mensen uit met een redelijke rating, mensen met 0 ofzo doe ik niet), enige waarmee je op .com zit is dat je met een Creditcard moet betalen over het algemeen, dat moet je willen/kunnen. (ik helaas dus niet :( )

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Nee ik kan ook niet betalen met creditcard, heb er geen.
Maar op ebay nederland vind je geen virtual boy spullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor virtua boy spullen zou je nog wel eens op lik-sang.com kunnen kijken in de otaku corner daar hebben ze een aantal virtua boy games en de machine zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 15:36:
voor virtua boy spullen zou je nog wel eens op lik-sang.com kunnen kijken in de otaku corner daar hebben ze een aantal virtua boy games en de machine zelf
Euhm ik check zeg maar nu die site... En ik zie bijvoorbeeld N64 controlers staan voor nog geen 10 euro. Via e-bay kosten ze allemaal 25 tot 35 euro? Hoe kan dit...?

Edit: Ben nog op zoek naar een SMS en een MD2 (Genesis) en eventueel een goedkope N64, als iemand, buiten E-bay & Marktplaats om, nog goede tips heeft?

[ Voor 16% gewijzigd door -_D_- op 13-06-2003 17:10 ]

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

lik-sang is gewoon goedkoop... maar niet alleen dat, nederland (en overigens ook belgie en frankrijk) lijkt wel veel duurder dan de rest :@
Kijk bijv. maar eens op de engelse ebay...

Dual Hitachi SH2 @ 28mhz + SH1 @ 20mhz / 6 mb RAM / 1.5 mb VRAM / 2x VDP video / 68k+DSP+SCSP sound / 2x speed CD-ROM / 28K8 netlink modem / nifty white case saying "Sega Saturn" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
-_D_- schreef op 13 June 2003 @ 17:09:
[...]

Euhm ik check zeg maar nu die site... En ik zie bijvoorbeeld N64 controlers staan voor nog geen 10 euro. Via e-bay kosten ze allemaal 25 tot 35 euro? Hoe kan dit...?
Omdat het 3rd party controllers zijn op lik-sang..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Ik heb een probleempje met m'n virtual boy misschien dat een van jullie me kan helpen.
Als ik een spel start dan is het beeld helemaal scrambled zeg maar. Allemaal vage lijnen en storingen. Heb 2 games getest.

Ook schoongemaakt dmv blazen enz helpt niet.
Ik krijg wel gewoon in het begin dat normale align schermpje, die ziet er goed uit maar zodra het spel start dan is het niet goed meer.
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
C00KW4US schreef op 13 juni 2003 @ 19:19:
Ik heb een probleempje met m'n virtual boy misschien dat een van jullie me kan helpen.
Als ik een spel start dan is het beeld helemaal scrambled zeg maar. Allemaal vage lijnen en storingen. Heb 2 games getest.

Ook schoongemaakt dmv blazen enz helpt niet.
Ik krijg wel gewoon in het begin dat normale align schermpje, die ziet er goed uit maar zodra het spel start dan is het niet goed meer.
Iemand tips?
Je kunt, zoals ik ook met mn NES heb gedaan, contactspray spuiten op de ingang waar de cartridges ingaan, en ook op één cartidge zelf. Deze schuif je dan een aantal keer in de VB, en je laat hem paar uur drogen. Mn NES werkte hierna weer prima (waar blazen niet hielp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:41
Heej hebben hier mensen ervaring met : www.gameplayer.nl ?

Ik had wel die lijst van gameshops gevonden en geporbeerd maar daar verkopen ze geen SNES controller. De enige winkel die ik ken die ze verkoopt is die hierboven genoemnde winkel. Alleen vertrouw ik die niet echt.. Dus als iemand ervaring heeft / een andere winkel weet, graag! :Y)

PS: Heb zelf NES met 9 Spellen + 2 Controllers + Gun + 2 Extra Controllers (misschien te koop) & SNES met Super Wild Card en iets van 300 floppies met spellen ofzo :P Vandaar dat de sticks ook gaar zijn, spellen hoef ik niet. Zal nog weleens wat pics posten.

[ Voor 31% gewijzigd door Roet op 14-06-2003 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roetje schreef op 14 juni 2003 @ 12:49:

Ik had wel die lijst van gameshops gevonden en geporbeerd maar daar verkopen ze geen SNES controller. De enige winkel die ik ken die ze verkoopt is die hierboven genoemnde winkel. Alleen vertrouw ik die niet echt.. Dus als iemand ervaring heeft / een andere winkel weet, graag! :Y)

PS: Heb zelf NES met 9 Spellen + 2 Controllers + Gun + 2 Extra Controllers (misschien te koop) & SNES met Super Wild Card en iets van 300 floppies met spellen ofzo :P Vandaar dat de sticks ook gaar zijn, spellen hoef ik niet. Zal nog weleens wat pics posten.
Bij ForeGames in Tiburg verkopen ze snes controllers nieuw voor 19,99.
http://www.foregames.nl/r_accessoire.php?id=4
Je kan het ook op laten sturen, alleen moet je ff kijken hoe het zit met verzendskosten. Ik heb daar zelf al eerder eens iets besteld.
Het was de volgende dag al bij mij thuis bezorgd. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Roetje schreef op 14 June 2003 @ 12:49:
Ik heb hier vorige week 3 N64 games besteld. 2 nieuwe en een 2e handse.
Ik kreeg de spellen pas 5 dagen later binnen en alles leek wel 2e hands. Dus die nieuwe waren dus ook beschadigd, doosje en boekjes enz.

Heb nog gemaild met die winkel en ze verzekerde me dat ze echt nieuw waren. Ze plakken trouwens ook overal gameplayer.nl stickers op |:(

Dit was m'n eerste en tevens laatste bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Roetje schreef op 14 June 2003 @ 12:49:

www.gameland.nl ze hebben een foute website, maar ik heb er een aantal keer wat gekocht en alles was in orde. Ze verkopen daar een 3rd party snes controller voor €9.95 die op de amerikaanse snes controller lijkt..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:41
Thanks man, 3 reacties op rij :D. Ik denk dat ik voor de winkel ga die DVD noemt. De site ziet er namelijk erg betrouwbaar / professioneel uit, en ook heeft hij er goede ervaringen :D. Maar het lijkt alsof je maar 1 artikel per keer kan bestellen :/, ff uitvinden hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Gameplayer wat NES spullen besteld, netjes aangekomen in de staat die aangegeven was, dik tevreden dus :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Ik heb zojuist op Ebay een N64 in perfecte staat volledig in doos etc. gekocht voor 46 euro incl. verzendkosten. Helaas zonder spel en met slechts 1 controller, maar wel in perfecte staat. Zelfs het piepschuim zit er nog bij :) Goede koop...?

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

mja niet super volgens mij maar toch aardig... je bent gezegend door de goden als je nog een goeie controller (met niet-gare stick) hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

AntiPasta schreef op 15 June 2003 @ 00:05:
mja niet super volgens mij maar toch aardig... je bent gezegend door de goden als je nog een goeie controller (met niet-gare stick) hebt :p
Ik heb nog 4 controllers met 3 doosjes (de een zat in de grote doos) en ze doen het allemaal nog! Me is happy...soms hebben ze bij de Free Record Shop nog iets leuks liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

tymiek schreef op 15 June 2003 @ 00:43:
[...]

Ik heb nog 4 controllers met 3 doosjes (de een zat in de grote doos) en ze doen het allemaal nog! Me is happy...soms hebben ze bij de Free Record Shop nog iets leuks liggen.
Kan ik er misschien 1tje... Euhm, overnemen? :D

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:37

Tarin

Just plain weird.

Hm.. ik vind het (afgezien van de achtergrondmuziek.. het Mario64 onderwaterliedje heb je na 1 keer ook wel gehoord, hoewel het het beste liedje in het spel is).. best een interessante site.

Ik denk dat ik er toch eens wat ga bestellen.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

-_D_- schreef op 14 juni 2003 @ 20:39:
Ik heb zojuist op Ebay een N64 in perfecte staat volledig in doos etc. gekocht voor 46 euro incl. verzendkosten. Helaas zonder spel en met slechts 1 controller, maar wel in perfecte staat. Zelfs het piepschuim zit er nog bij :) Goede koop...?
Zag een orginele liggen bij de intertoys in lwd voor rond de 50,= met controller en Mario64 dus tja... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

-_D_- schreef op 15 June 2003 @ 11:47:
[...]

Kan ik er misschien 1tje... Euhm, overnemen? :D
Nee helaas ;) ik heb meer dan 2 vrienden dus ik kan met zijn vieren spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56
Edit: Ben nog op zoek naar een SMS en een MD2 (Genesis) en eventueel een goedkope N64, als iemand, buiten E-bay & Marktplaats om, nog goede tips heeft?
Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik ga er van uit dat je m'n MD2 over kan nemen. Ik heb onlangs toch een MD1 uit Engeland gehaald... Het enige wat ik zou missen is die 733te RF box van de MD2 (hoef je niet mee heen en weer te schakelen; je kan gewoon zappen alstie aan staat :9)...

Maar mail me maar ff...

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

RSP schreef op 15 June 2003 @ 22:53:
[...]

Zag een orginele liggen bij de intertoys in lwd voor rond de 50,= met controller en Mario64 dus tja... :)
Nou dan ben ik flink genaaid hahaha :) Wist helemaal niet dat ze die dingen nog verkochten in winkels... Maar goed tripje naar Leeuwarden kost ook geld :) Nu krijg ik het thuisbezorgd :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

cailin_coilleach schreef op 16 juni 2003 @ 09:12:
[...]

Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik ga er van uit dat je m'n MD2 over kan nemen. Ik heb onlangs toch een MD1 uit Engeland gehaald... Het enige wat ik zou missen is die 733te RF box van de MD2 (hoef je niet mee heen en weer te schakelen; je kan gewoon zappen alstie aan staat :9)...

Maar mail me maar ff...
Mail verstuurd :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

tymiek schreef op 15 June 2003 @ 23:57:
[...]

Nee helaas ;) ik heb meer dan 2 vrienden dus ik kan met zijn vieren spelen :P
Ah shit... Ja in principe ben ik helemaal allen, heb ik geen vrienden, dus heb ik maar 1 controller nodig :P :P :P

Nee dan ga ik ff op zoek enzo :) Eerst Zelda maar eens kopen en uitspelen :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je nog geen gameboy color hebt, ze kosten 30 euro nieuw bij de toysRus in Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 12:37:
als je nog geen gameboy color hebt, ze kosten 30 euro nieuw bij de toysRus in Utrecht
Ik heb net m`n Gameboy Advanced SP Silver verkocht :) Gameboy trekt me niet meer zo :)

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Iemand toevallig die z'n virtual boy games kwijt wil? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3030838067&category=4313

Een megadrive copybox , staat nu op 25 euro , die dingen kom je echt weinig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Geinig zeg... Ik vat alleen nog steeds niet hoe je een spel van een paar meg op 1 floppy moet krijgen :)

Naja... Heb toch geen geld en ook geen interesse in kopieen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je splits software voor , zodat die paar meg over meerder floppies gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jHack
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 14:46:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...=3030838067&category=4313

Een megadrive copybox , staat nu op 25 euro , die dingen kom je echt weinig tegen.
Nou, zo heel zeldzaam zijn ze niet, maar je komt ze zo weinig tegen op ebay omdat ze daar niet toegestaan zijn, dus deze zal er waarschijnlijk ook wel binnenkort afgaan. Ik heb zelf trouwens een double pro fighter (zowel snes als md in 1), alleen echt vaak gebruik je zo'n ding ook niet echt, het is toch altijd wat werk om de rom op floppy's te zetten en dat laden... Nee, geef mij maar echte spellen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelofelijk het enthousiasme over die zwakke machientjes. Nooit achter een Amiga CD32 gezeten zeker?

Jammer dat Commodore-Amiga failliet ging in 1994 want al die consoles van die tijd werden gewoon weggevaagd door het toen al bijna 10 jaar oude Amiga concept, Heel waarschijnlijk leeft de Triple A chipset die toen ontwikkeld werd door in wat jullie kennen als de PS1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Die zwakke machines hadden wel top gameplay, bedoel de marketing voor de CD32 zal het ook aan hebben gelegen dat het niks is geworden, maar games als Mario, Metroid of Sonic e.d. boeien niet hoe ze eruit zien, kwa gameplay zijn ze top.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je misschien niet weet is dat de Amiga enorm veel titels had en een enorme userbase, en dat de CD32 in staat was de meeste games te draaien. Je kon 'm ook uitbreiden naar een volledige Amiga 1200 achtige, met HD, muis, toetsenbord, floppydrive en zelfs een turbokaart met 50 MHz 68030 (standaard een 32 bits 14 MHz 68020). De gameplay was mede door de enorme hoeveelheid aan goede titels zeker goed te noemen.
Dat Commodore failliet ging was door het late management wat kompleet braindead was om geld te blijven steken in de verlies draaiende PC tak, terwijl de Amiga tak winst boekte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een groot nadeel van de amiga32 in zijn tijd was dat ie veeeeeel duurder was dan de directe concurentie de megadrive , snes neogeo etc.. en dat de marketing ongeveer gelijk was aan 0.
Best jammer , ik heb 1 maal een cd32 gezien en wat ik zag was niet slecht zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

Jammer dat Commodore-Amiga failliet ging in 1994 want al die consoles van die tijd werden gewoon weggevaagd door het toen al bijna 10 jaar oude Amiga concept, Heel waarschijnlijk leeft de Triple A chipset die toen ontwikkeld werd door in wat jullie kennen als de PS1.
Voorzover ik weet was de PSX chipset ontwikkeld door NEC en Sony... hoe kom je aan deze info? Ben wel benieuwd naar de geschiedenis van de PSX.
Een groot nadeel van de amiga32 in zijn tijd was dat ie veeeeeel duurder was dan de directe concurentie de megadrive , snes neogeo etc.. en dat de marketing ongeveer gelijk was aan 0.
Best jammer , ik heb 1 maal een cd32 gezien en wat ik zag was niet slecht zeker niet.
Duurder dan de Neo Geo?
* AntiPasta valt van zijn stoel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 15:16:
heb je splits software voor , zodat die paar meg over meerder floppies gaat
Ik ben in het bezit van zo'n SNES copybox (of Super Wild Card). Maar omdat ik het van iemand 2de hands heb gekregen, heb ik niet die software er bijgekregen. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden en/of het eventueel heet. Ik heb echt heel google afgezocht maar geen resultaat.

offtopic:
Als ik dit niet mag vragen, dan moet je dit zeggen dan haal ik het weg

[ Voor 58% gewijzigd door Notna op 16-06-2003 20:45 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vandaag voor de dreamcast zo'n maracas set gekocht,om samba de amigo te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Notna schreef op 16 juni 2003 @ 20:31:
[...]

Ik ben in het bezit van zo'n SNES copybox (of Super Wild Card). Maar omdat ik het van iemand 2de hands heb gekregen, heb ik niet die software er bijgekregen. Heeft iemand enig idee waar ik deze kan vinden en/of het eventueel heet. Ik heb echt heel google afgezocht maar geen resultaat.

offtopic:
Als ik dit niet mag vragen, dan moet je dit zeggen dan haal ik het weg
Zoek even bij Google op snestool dan heb je zo een paar handige linkjes :)

[ Voor 1% gewijzigd door Copycat op 16-06-2003 21:52 . Reden: typo ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Copycat schreef op 16 June 2003 @ 21:51:
[...]

Zoek even bij Google op snestool dan heb je zo een paar handige linkjes :)
_/-\o_ _/-\o_ Ik ben je EEUWIG dankbaar :D _/-\o_ _/-\o_

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien iemand een idee of en waar er nog 5 1/4 disc drives voor de Amiga 500 te krijgen zijn? Een vriend van me is er al heel lang naar op zoek en kan er echt nergens eentje vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Laatst online: 21:42

markvt

Peppi Cola

Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 19:20:
[...]

ik heb Killer Instinct voor je.. spel is toch alleen verschenen op de SNES?? Gold was op de N64 toch? Mail me maar ff op daniel_cornelissen@Hotmail.com
ik heb hem op de gameboy hoor :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntiPasta schreef op 16 June 2003 @ 19:35:
[...]

Voorzover ik weet was de PSX chipset ontwikkeld door NEC en Sony... hoe kom je aan deze info? Ben wel benieuwd naar de geschiedenis van de PSX.

[...]

Duurder dan de Neo Geo?
* AntiPasta valt van zijn stoel :p
Ik dacht dat het hele gebeuren van de PSX oorspronkelijk Nintendo haar idee was, als uitbreiding op de SNES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

dat klopt, maar voorzover ik weet zit de enige overeenkomst tussen de 'nintendo PSX' en de 'Sony PSX' in de naam Playstation en zijn de specs totaal omgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vandaag dagje naar amsterdam geweest , en dus maar even bij de platenkoning wezen kijken god damn mooi spul hebben ze en god damn wat een belachelijke prijzen echt niet meer normaal zo duur.

Echter na wat zoekwerk toch voor 28 euro Parodius deluxe en Virtual On voor mijn saturn gekocht allebei in perfecte staat :P

Stond me op een gegeven ogenblik echt haast rot te lachen ze vroegen 80 euro voor metal slug 1st mission voor NGPC , zelfde spel kan ik bij lik-sang nieuw voor 18 euro bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 20:42:Stond me op een gegeven ogenblik echt haast rot te lachen ze vroegen 80 euro voor metal slug 1st mission voor NGPC , zelfde spel kan ik bij lik-sang nieuw voor 18 euro bestellen :P
Toe maar, ik heb een NGPC (lichtblauw) + 7 spellen, alles nieuw voor minder gekocht 8)7 Ik heb er trouwens weinig mee. Misschien dat ik hem wel weer verkoop of zo..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een lichtblauwe met op het ogenblik slechts 2 spellen maar worden er wel meer in de toekomst :P (hoop ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Gister nog ff naar MM in Rotterdam geweest voor die DC bundel (a 99 euronen)... Ik ben blij nu eindelijk een reserve DC te hebben (voor het geval de eerste kaduuk gaat)... Die pad en het stuurtje die d'r bij zaten hoeven op zich niet zo voor mij, maar m'n meissie schijnt er wel blij mee te zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Dat is een bundel van DC met stuur en extra controlpad ofzo (orginele sega spullen of 3rd party's?).

btw, weet er nog iemand een site met ingescande NES handleidingen, of heeft iemand toevallig de handleiding van Gyromite die hij zou willen inscannen? Maat van me heeft gister een Gyromite cartridge gekocht en zo zijn ROB compleet gemaakt, maar hij komt er niet uit hoe die nu moet spelen :+ Ook niet met de tekstbased handleidingen van het internet ... of het ligt aan zijn gamingskills ... of het is gewoon een vaag spel ;)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Gister Sonic 3 en Ecco The Dolphin voor de MD binnengekregen. Ik had Ecco alleen heel anders verwacht, het is meer een puzzelspelletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Voor de verzamelaars hiero:

Een Boxed en een niet boxed Virtual Boy is te koop op fok..

http://forum.fok.nl/showtopic.php/338326

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiPasta

AntiPasta

d1 m0z4rella

damn silverbolt, voordat je naar A'dam ging had ik je dit nog willen vertellen:
Er is een nieuwe Gameshop in Amsterdam geopend met retro-games (Megadrive, NES, SNES, etc.).

Tenminste hij zit er al een half jaar, maar ik had hem nog niet eerder opgemerkt. Hij heeft nog geen eens een naam op de gevel (maar gaat Game Illusions heten of zoiets)

En hij zit naast de Filmacademie bij het Waterlooplein. Als je voorbij het hoofdkantoor van Wanadoo loopt aan je linker hand.

Hij verkocht leuke Megadrive spellen voor 7-8 euro per stuk. (ook in doosjes)
(komt van segaforum.nl )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Historie van de playstation voor de geinteresseerden :

http://psx.ign.com/articles/060/060188p1.html?fromint=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook een double pro fighter, maar alleen een verloopstuk voor een snes. Heeft iemand toevallg een verloopstuk voor de MD ? of weet iemand hoe je die zelf makkelijk kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Laatst online: 31-08 19:38
Voor de groningers onder ons. Bij nedgame zijn weer wat nieuwe n64 titels binnengekomen en donkey kong 2 voor de snes nieuw.
Vanmiddag lekker goldeneye zitten spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -_D_-

-_D_-

Polsbandje

AntiPasta schreef op 19 June 2003 @ 12:47:

[...]

(komt van segaforum.nl )
Yo dikke shit! Ik heb daar gewerkt (bij Euronet dan) dus ik weet wel waar het is. Maar nooit een gameshop gezien daar! Maar SMD spellen voor 7 a 8 euro :D :D
Binnenkort maar eens langsgaan...

At least it's not for me
And find serenity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiPasta schreef op 19 June 2003 @ 12:47:

[...]

(komt van segaforum.nl )
Geeft niet anti ik ben enkel nog op zoek naar Panzer dragoon 1+2 en een hele zooi sonic titels die toch in geen enkele shop te vinden zijn:

Sonic 3
Sonic 3d flikkies island (voor megadrive+saturn)
Sonic Jam
Sonic CD
Sonic Triple trouble
Tail's advenure
Sonic Shuffle

Dus als iemand nog een shop met 1 van deze sonic titels weet laat maar ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
Damn! Dat moet ik weer hebben :/

Die Dreamcast die ik had gehaald doet het dus niet! :( *grom* Hij gaat wel aan en de fan doet het ook, maar hij geeft geen beeld en de GD-ROM speler doet ook geen spin-up als ik het luikje dicht doe... fokfokfokFOK, mag ik weer dat hele pokke-eind terug naar Rotterdam...

Is nog maar net de vraag of ik dan weer de hele bundel (reagerend op die vraag van hier boven: het stuur en de pad zijn van Interact, dus 3rd party en non-licensed), of alleen de DC mee moet nemen...

fok!

* Liegebeest probeert een beetje af te koelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
TAG_Speedy schreef op 19 June 2003 @ 09:02:
Dat is een bundel van DC met stuur en extra controlpad ofzo (orginele sega spullen of 3rd party's?).

btw, weet er nog iemand een site met ingescande NES handleidingen, of heeft iemand toevallig de handleiding van Gyromite die hij zou willen inscannen? Maat van me heeft gister een Gyromite cartridge gekocht en zo zijn ROB compleet gemaakt, maar hij komt er niet uit hoe die nu moet spelen :+ Ook niet met de tekstbased handleidingen van het internet ... of het ligt aan zijn gamingskills ... of het is gewoon een vaag spel ;)
Het is zeker een vaag spel. Ik weet helaas niet meer waar ik die handleiding heb, maar ik kan je wel vertellen dat ik het met ROB bijna niet te doen vond. Het is simpeler om gewoon een tweede speler met de 2e joypad te laten spelen. Dan wordt het vrij simpel.

Het principe van het spel is dat je ROB gebruikt om de pilaren die in het spel zitten naar boven of beneden te sturen zodat je er langsheen kan richting uitgang level. Ook kun je met die pilaren vijanden pletten.

Als je met ROB speelt dan is het als ik me het goed herinner de bedoeling om het spel te pauzeren via start of select (scherm word dan blauw) en dan de richting in te drukken waar rob heen moet draaien of om hem iets te laten pakken of loslaten etc.

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.