dubbelpost.. verkeerde knop gedrukt

[ Voor 89% gewijzigd door Glorix Jim op 17-06-2003 19:43 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 89% gewijzigd door Glorix Jim op 17-06-2003 19:43 ]
Verwijderd
er zijn nog maar 12 PT2100's op voorraad bij DréGlorix Jim schreef op 17 juni 2003 @ 19:40:
[...]
Dan ga ik voor de UMX7 !![]()
Denk je dat je over een maand die TT-actie met de PT2100's + UMX-7 op voorraad hebt? (dus die UMX7 ipv de 626)
[ Voor 22% gewijzigd door Empathy op 17-06-2003 22:53 ]
Dré slaap ook nog wel eensEmpathy schreef op 17 juni 2003 @ 22:40:
[...]
edit:
Hoe zit dat eigelijk? Ik zie de PT2100 op de 2e plek staan van populairste producten, maar er staat al tijden dat er nog 12 op voorraad zijn...?
Verwijderd
Allen&Heath heeft dat op zn mixers.. Het is geen EQ, maar echt een filter. Ik zou niet weten hoe het klinktKeeZ schreef op 17 juni 2003 @ 19:11:
[...]
Moet ik in jouw geval dan denken aan kill-switches of simpele potmeters voor elk kanaal of bedoel je wat anders ?? Ik kill namelijk ook de lows als een mixje weer niet wil lopen of de highs als de combinatie van beide nergens naar klinkt
Give us a sample pleaseVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 23:17:
[...]
Allen&Heath heeft dat op zn mixers.. Het is geen EQ, maar echt een filter. Ik zou niet weten hoe het klinktMisschien heb ik ze al eens gehoord, maar ik kan het geluid niet bij de naam plaatsen zeg maar. Je kan hem op lo, mid en hi laten werken.. Iemand anders misschien die hier meer van weet? Waar je het mee kan vergelijken bijvoorbeeld..
Deze plek is te koop.
De PT-2100 is een lange tijd een hardloper geweest (ik heb er letterlijk honderden verkocht). De laatste tijd is een fiks gedeelte echter afgesnoept door de RP-4000 en de RP-5000 (vooral die laatste is absoluut een directe concurrent voor de PT-2100 en op sommige vlakken gewoon beter (ik ben dan ook in overleg met de importeur van Reloop om ook die in grote aantallen in te gaan kopen om zo de prijs naar die van de PT-2100 te kunnen brengen)).Empathy schreef op 17 June 2003 @ 22:40:
[...]
Hoe zit dat eigelijk? Ik zie de PT2100 op de 2e plek staan van populairste producten, maar er staat al tijden dat er nog 12 op voorraad zijn...?
André Huisman (www.new-line.nl)
PT-2100 weet ik niet (zal erom spannen denk ik). UMX-7 weet ik ook niet.Glorix Jim schreef op 17 June 2003 @ 19:40:
[...]
Dan ga ik voor de UMX7 !![]()
Denk je dat je over een maand die TT-actie met de PT2100's + UMX-7 op voorraad hebt? (dus die UMX7 ipv de 626)
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
PSN: mug_8pm
Ok dan doe ik dathuisman schreef op 18 June 2003 @ 10:18:
[...]
PT-2100 weet ik niet (zal erom spannen denk ik). UMX-7 weet ik ook niet.
Stuur anders een mailtje dat je een optie wilt (vooral voor die paar herstelde UMX-7's is dat wel aan te raden). Hou er overigens rekening mee dat er een kans is dat deze UMX-7's door het service centrum hersteld moeten gaan worden (als ik het probleem zelf niet vlot kan vinden). In dat geval zul je wel even geduld moeten hebben (ze zijn daar niet bepaald vlot...).
You don't need eyes to see, you need vision
Of gewoon de openingspost lezenleffe_blond schreef op 18 June 2003 @ 13:15:
En altijd zijn er mensen die anders nooit in deze draad posten die het eerst gaan roepen over een nieuw deel
Stoney3K: als je vraag niet beantwoord werd in dit deel, dan stel je toch gewoon je vraagdaarvoor dient dit topic
Verwijderd
Volgens mij is dit ook de enige draad die tot de 2000 gaat.. 1000 is gebruikelijk in bijv DOC en vandaar dus de reactiesleffe_blond schreef op 18 June 2003 @ 13:15:
En altijd zijn er mensen die anders nooit in deze draad posten die het eerst gaan roepen over een nieuw deel
Stoney3K: als je vraag niet beantwoord werd in dit deel, dan stel je toch gewoon je vraagdaarvoor dient dit topic
Verwijderd
Dit is hier DOC niet héVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 16:10:
[...]
Volgens mij is dit ook de enige draad die tot de 2000 gaat.. 1000 is gebruikelijk in bijv DOC en vandaar dus de reacties
[ Voor 3% gewijzigd door Yalopa op 18-06-2003 17:32 ]
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ik gaf slechts een verklaring voor het feit dat je die posts voorbij ziet komenleffe_blond schreef op 18 juni 2003 @ 17:30:
[...]
Dit is hier DOC niet héMij maakt het trouwens niet uit waneer ie dicht gaat, ik vind het aleen irri dat dergelijk opmerkingen komen van mensen die hier anders niets posten.
Mischien iets om in de volgende openingspost te gooien: deze draad gaat door tot 2000 posts, gelieve bij 1000 posts geen slotjes te vragen![]()
![]()
Arne_F: zie ook mn sig
Verwijderd
Dit probleem heeft de Styx ook. Zodra je tussen versterker en mengpaneel andere apparaten zoals limiters, eq's en enz. Gaat hangen gaat ie brommen. Waarschijnlijk iets van een weerstand die het einde van zijn leven heeft bereikt.Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 17:07:
iemand die mijn vraagje wil en kan beantwoorden.
onze dateq xtc heeft op de master uitgang een verschrikkelijke brom zitten en dit heeft niks te maken met het aarden van tt`s... maar het vage is dat hij het niet heeft op de monitor.
nu is mijn vraag is dit te verhelpen en zo ja wat kost me dat geintje....?
Nee, ging onder servicecontract. En als gebruiker zie je ook niets van rekeningen en onkosten.Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 17:37:
weet je ook toevallig wat het kost om dit geintje te reaperen...?
gewoon naar dateq mailen.Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 17:37:
weet je ook toevallig wat het kost om dit geintje te reaperen...?
Veel waarschijnlijker is het dat je last hebt van een aardlusje. Wellicht veroorzaakt doordat een van de magische zwarte doosjes in de lus (of meerdere) zich niet geheel correct aan de Pin-1 regel gehouden hebben.jadjong schreef op 19 June 2003 @ 17:33:
[...]
Dit probleem heeft de Styx ook. Zodra je tussen versterker en mengpaneel andere apparaten zoals limiters, eq's en enz. Gaat hangen gaat ie brommen. Waarschijnlijk iets van een weerstand die het einde van zijn leven heeft bereikt.
Natuurlijk hebben we al geprobeerd om de apparaten ertussen te verwisselen met andere versies of andere merken. Maar het blijft zich op de een of andere manier voordoen. En als ik die apparaten achter een LPM 7.2 hang doen ze het perfect. Het is alleen het geval bij die Styx.huisman schreef op 20 June 2003 @ 01:14:
[...]
Veel waarschijnlijker is het dat je last hebt van een aardlusje. Wellicht veroorzaakt doordat een van de magische zwarte doosjes in de lus (of meerdere) zich niet geheel correct aan de Pin-1 regel gehouden hebben.
Hoe oplossen? Op m'n forum staat wel een (vrij lang en in het Engels geschreven) stuk over de pin-1 problemen.
Het gekke is dat ik er ook geen last van heb met mijn LPM7.2jadjong schreef op 20 juni 2003 @ 10:40:
[...]
Natuurlijk hebben we al geprobeerd om de apparaten ertussen te verwisselen met andere versies of andere merken. Maar het blijft zich op de een of andere manier voordoen. En als ik die apparaten achter een LPM 7.2 hang doen ze het perfect. Het is alleen het geval bij die Styx.
Maar ik zal ff rondzoeken op je site, dan kan ik misschien thuis nog wat probleempjes oplossen
Verwijderd
lang gezocht maar niet gevonden...huisman schreef op 20 June 2003 @ 01:14:
[...]
Veel waarschijnlijker is het dat je last hebt van een aardlusje. Wellicht veroorzaakt doordat een van de magische zwarte doosjes in de lus (of meerdere) zich niet geheel correct aan de Pin-1 regel gehouden hebben.
Hoe oplossen? Op m'n forum staat wel een (vrij lang en in het Engels geschreven) stuk over de pin-1 problemen.
Empathy schreef op 19 June 2003 @ 16:58:
Bestelling van 2 PT2100 + 2 OM Pro elementen is de deur uit
Nou...Reind schreef op 21 June 2003 @ 00:31:
Wat denk ik met de synq het geval is (zeker weten doe je het namelijk nooit)
Verwijderd
Wie weet zegt dat ding over een half jaar wel van -> Dikke mik ik nok er mee of zitten er gebreken aan die je pas na een tijdje merkt. Zulke dingen kun je namelijk niet weten.huisman schreef op 21 June 2003 @ 01:20:
[...]
Nou...
Ik ben nog NOOIT zo positief geweest over een draaitafel de afgelopen 5-10 jaar (en ik heb toch heeeel wat draaitafels voorbij zien komen). De draaitafel waar ik tot nog toe het meest positief over was (naast de toch wel betrouwbare SL-1200) was de PT-2400. Deze nieuwe OEM kloon (o.a. van Synq) ben ik dus NOG positiever over.
Ik heb er zelfs m'n schoenen onder verwed (en mijn schoenen zijn me behoorlijk heilig ;-)
Verwijderd
Verwijderd
En wie had het gebracht dan? De TPG?Empathy schreef op 21 June 2003 @ 20:46:
Fuck manDat schreeuwt om een cool dj-meubel
Ik heb m'n PT-2100's nu ook binnen... fuck dat is wennen
'k moest vandaag de hele dag werken, kom ik thuis, staan de dozen gewoon voor de voordeur! M'n ouders zijn op vakantie, dus er stond gewoon voor honderden euro's voor het grijpen.. geen stijl
Die plannen heb ik ook gehad, maar dat wordt alleen wat lastiger met de UMX-9 (de UMX-7 op de pics is geleend) omdat die aardig wat regelaars aan de voorkant heeft, wat het dus zonde maakt om die te verzinken. Plus die CDJ-800s zijn frontloaders en kun je ook niet helemaal verzinken. Je kan ze wel schuin zetten maar dat bevordert de slijtage van het loopwerk alleen maar.
Verwijderd
Beetje vaag van de TPG.. Welke ezel zet het nou gewoon voor de deur! Mijn god..helemaal gestoord die bezorger
En waarop baseer je die extra slijtage?Vash schreef op 22 June 2003 @ 10:49:
Plus die CDJ-800s zijn frontloaders en kun je ook niet helemaal verzinken. Je kan ze wel schuin zetten maar dat bevordert de slijtage van het loopwerk alleen maar.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Omdat de spindlemotor dan onder een hoek werk mag gaan verrichten, wat de slijtage dan bevorderd.LangTall schreef op 22 June 2003 @ 11:55:
[...]
En waarop baseer je die extra slijtage?Ken toch verschillende mensen die hun Pioneer frontloader schuin hebben staan.
Dit kan je nog vervelend spelen:Empathy schreef op 21 juni 2003 @ 20:46:
'k moest vandaag de hele dag werken, kom ik thuis, staan de dozen gewoon voor de voordeur! M'n ouders zijn op vakantie, dus er stond gewoon voor honderden euro's voor het grijpen.. geen stijl
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
dus er is nooit wat afgelevert *)Empathy schreef op 21 June 2003 @ 20:46:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dan mag de verzender terugbetalen en de schade verhalen op de TGP omdat ze een peperdure zending dan zijn kwijtgeraakt. Dus uiteindelijk mag de TGP dan alsnog betalenJumpStart schreef op 22 juni 2003 @ 12:36:
[...]
Jij: "Toon mij het getekende ontvangstbewijs maar. Zo niet, dan wil ik mijn geld terug"
Dan nog mag Dre eens overwegen om eens flink te flamen naar de TPG over "hoe er gelukkig niets mis gegaan is bij levering aan een klant".Empathy schreef op 22 June 2003 @ 14:13:
Nah... Huisman leest dit toch al
Ik ga d'r verder ook geen probleem van maken maar ik hoop dat dit niet vaker voorkomt.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Kan ik daar alvast een optie op krijgen?Reind schreef op 21 juni 2003 @ 00:31:
Owke ik heb ze nog geen jaar (net een half jaar volgens mij) maar ik ga alvast mijn PDT6000 draaitafel te koop zetten.
Ze gaan pas de deur uit zodra de nieuwe Synq draaitafel geleverd kan worden trouwens. Maar omdat er altijd mensen zonder geld zitten deel ik het bij deze alvast mee. Kun je vast gaan sparen.
Ze gaan weg voor 800€ per 2 en dat is dan inclusief ortofoon concorde Pro elementen met een nieuwe naald.
Per stuk ga ik ze niet verkopen en ik ga ook niet onder de 800€ zitten (lager bieden kun je dus vergeten)
Ze zijn in nieuwstaat met alle papieren/handleidingen/dozen/elementhouders (wat moet je er mee als je de concorde pro hebt ;-) )enzovoort.
De reden waarom ze de deur uit gaan -> Zoals velen hier wel weten heb ik altijd de nieuwste gear staan. Gewoon om het te kunnen testen e.d net zolang totdat er iets "beters" uit komt. Wat denk ik met de synq het geval is (zeker weten doe je het namelijk nooit)
Zo hier ook maar ff melden
Verwijderd
Dat dacht ik ook altijd tot dat ik zelf iets van ECI had besteld en op vakantie ging,bleek dat ook mijn bestelling gewoon voor de deur werd gezet,gelukkig kwam een kennis de plantjes s'avonds water geven en heeft het binnen gezet maar achter af had ik er ook gewoon misbruik van moeten maken van dit is niet normaal,ik had trouwens nog niet eens betaald,dat gebeurt na aflevering.MM- schreef op 22 June 2003 @ 14:26:
Ja ik dacht dat je altijd wat moest tekenen?
Mail me maar ff okéGlorix Jim schreef op 22 June 2003 @ 14:44:
[...]
Kan ik daar alvast een optie op krijgen?Of hoe wil je dat gaan doen?
Hangt het in de lucht ofzo dat iedereen zonder geld zit? (myself included trouwensVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 19:13:
Hm als ik dat geld had liggen waren ze verkocht Reind! Had ik er 3 gehad.
Verwijderd
Nee. Dat gaat alleen werken als je een effecten send-return hebt.Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 20:50:
Ik heb nu al een aantal weken mijn UMX 7 staan, ik heb ook een Kaoss pad. Deze zit nu tussen het master signaal en de versterker. Is het mogelijk om deze op één of andere manier aan te sluiten op de mic send en return?
Yep. Aangezien ik alles verzekerd verstuur MOET de klant tekenen voor ontvangst. Ik kan zelfs TPG vragen om een kopie van die handtekening.MM- schreef op 22 June 2003 @ 14:26:
Ja ik dacht dat je altijd wat moest tekenen?
[ Voor 39% gewijzigd door HuismAndré op 23-06-2003 03:27 ]
Ga ik es navragen bij m'n contact@Pioneer.Vash schreef op 22 June 2003 @ 12:12:
Omdat de spindlemotor dan onder een hoek werk mag gaan verrichten, wat de slijtage dan bevorderd.
My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!
Dat hoef je toch niet na te vragen?
[ Voor 8% gewijzigd door flat op 24-06-2003 02:24 ]
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Het komt wel eens voor dat ik een paar dagen niet draai, of in een uitzonderlijk geval zelfs een paar weken. Maar 8 maanden?? Hoe hou je het vol man?!!Flat© schreef op 24 June 2003 @ 02:22:
Zo, ik heb vandaag voor 't eerst in 8 maanden weer een mengpaneel aangeraakt
Relaxed mixje man
Verwijderd
heb je zon vette platenspelers en cd-speler en dan een mixer zonder equaliserFlat© schreef op 24 June 2003 @ 02:22:
De hele handel is trouwens opgenomen op 2 SL1200's, 'n numark CDN-88 en mixer zonder toonregeling
url?Flat© schreef op 24 June 2003 @ 02:22:
Zo, ik heb vandaag voor 't eerst in 8 maanden weer een mengpaneel aangeraakt![]()
Na 3 uur oefenen een setje opgenomen, om op m'n gemak nog eens te luisteren naar m'n fouten. Als een van jullie zin heeft om er ook even naar te luisteren en wat commentaar en kritiek te geven: graag
Het begint met mijn eigen stijl (lekkere house), alleen zijn sommige nummers inmiddels 'n beetje te bekend. Richting 't einde wordt 't wat harder met wat electro-invloeden, maar ik denk dat de titels/labels het beste beeld geven:
[url]flat - BOB 2003 - 23/06/03[/]
01 - janis joplin - mercedes benz - extended mix - cd-r
02 - dj sneak featuring bear who? - fix my sink - original club mix - credence
03 - basement jaxx - do your thing - tim deluxe club mix - xl recordings
04 - robbie rivera vs billy paul - sex - robbie's sexy mix - filtered records
05 - room 5 featuring oliver cheatham - make luv - doublefunk remix - hi-bias records
06 - soulsearcher featuring donna allen - feelin' love - axwell dub - soulfuric deep
07 - test #4 - le coque roque - A1 - white label
08 - tiefschwarz featuring joy denalane - music - latin music - wave
09 - sharam jey presents the punisher - straight up - original mix king kong records
10 - shakedown featuring terra deva - drowsy with hope remixes - john ciafone mix - panorama
11 - fc kahuna - hayling remixes - chicken lips remix - skint
12 - panjabi mc - mundian to bach ke - moonbotika mix - superstar recordings
13 - west london deep - gonna make you my lover - peter heller stylus style mix - future groove
14 - yoko ono - walking on thin ice - rui da silva's kismet mix - twisted america records
15 - linda clifford - going back to my roots 2003 - radio edit - cd-r
16 - sandy rivera - i can't stop - original mix - defected
De hele handel is trouwens opgenomen op 2 SL1200's, 'n numark CDN-88 en mixer zonder toonregeling
Verwijderd
Verwijderd
Niet jaloers ofzo..........Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 12:37:
he lui, afgelopen vrijdag gedraaid op een feest in Wehl (nabij Doetinchem). helaas was de opkomst vrij schraal. Het volk dat er was (+/- 400 man) had toch meer belangstelling voor de hardstyle stage (zuck zuck).
Wel leuk een keer een gedraaid te hebben (en kennis gemaakt) met Marcel Woods, Joop en Antiphus.
Foto's zal ik deze week op m'n site plaatsen.
Verwijderd
Vrij lange tijd met Joop en Antiphus staan kletsen en drinken. Aardige en sympathieke gasten hoor.Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 13:13:
[...]
Niet jaloers ofzo..........
Wel vet weer hoor! Marcel Woods vind ikzelf erg cool, en is Joop echt zo arrogant als wordt gezegd?
Verwijderd
nee, is het niet opgenomen?Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 16:54:
[...]
Vrij lange tijd met Joop en Antiphus staan kletsen en drinken. Aardige en sympathieke gasten hoor.
Wel apart trouwens, was echt rustig in "onze" (hard) trance zaal. Marcel Woods sloot af voor zo'n 10 manWeird, nog ff met hem gekletst en daarna maar naar huis gegaan.
Iemand afgelopen vrijdag nog TMF gekeken trouwens
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 17:34:
[...]
nee, is het niet opgenomen?
en gedigitaliseert?
zodat ik het ergens kan *AHUM*
Verwijderd
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 18:48 ]
Verwijderd
Die kaos pad is idd vet ja.. Die roland EF-303 lijkt me ook wel wat trouwens. Kosten ongeveer hetzelfde geloof ik.Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 17:53:
Ik heb het ooit eens geprobeerd met een sort gelijk apparaat (vraag me niet welke) en ik vond het niet echt opschieten. Je kunt er wel allemaal leuke geluiden uit krijgen maar dan moet je wel een half uur aan de juiste knopjes staan te draaien. Dus tijdens het mixen vond ik het niet echt bruikbaar, geef mij mijn Kaoss pad maar.
Verwijderd
Ja..ik hoorde al zoiets.. Je kan alleen de BPM veranderen en niet "benden"right? Dat is idd lastig, maar niet onmogelijk. Ik twijfel heel erg.. Ik heb overigens nog niks gehoord van die kerel dus ik vraag me af of ik dat ding wel kan krijgen. Ik wilde iig ff wat info voor ik iets aanschaf waar ik toch niks mee doeleffe_blond schreef op 24 juni 2003 @ 19:24:
ik gebruik soms een MC303 om een extra stukje beat of een baslijntje onder mn platen te steken. Een 505 is een stukje uitgebeider, kan dus nog meer.
Het tempo afstellen met dat ding is echt een pain in the ass, gelijk laten lopen met platen vereist dus wat oeffening, ben er zelf ook nog niet goed inmaar als je hem kan krijgen voor een leuke prijs, zeker niet laten.
Verwijderd
Yo Vash nice setup... maar nu wil ik wel eens een setje van je horen wan jij draaide toch trance? en me is een trance lover duss kom maar op met je skillsVash schreef op 21 June 2003 @ 17:44:
Als aanvulling: Je hoort nix over de MDR-V700 totdattie breekt. Gelukkig is dat moment bij de mijne nog lang niet in zicht (ik ben er ook fucking voorzichtig mee)
Behold my fearsome booth!
[afbeelding]
Josh WinkVerwijderd schreef op 25 June 2003 @ 15:49:
ohw ja nog iets om weer wat leven in de brouwerij te kicken.. wat is jullie top 3 dj´s
hier de mijne:
Andy Jay Powell
Armin van Buuren
Ferry Corsten
[ Voor 10% gewijzigd door Glorix Jim op 25-06-2003 16:26 ]
GrapjasVerwijderd schreef op 25 June 2003 @ 16:11:
dan sluit je je numarkjes toch weer aan en stuur je mij je pt2100´s op
Verwijderd
en ik dan?Verwijderd schreef op 25 juni 2003 @ 16:11:
dan sluit je je numarkjes toch weer aan en stuur je mij je pt2100´s op
Verwijderd
Hetzelfde had ik toen ik laatst op sl's ging draaien, dat was echt niet om aan te horen. Ik draai nu nog thuis op Reloop belts maar volgende maand ga ik Technics kopen. Van een vriend die ook van belts naar sl's ging heb ik begrepen dat je naar een week oefenen weer kan draaien als vanoudsEmpathy schreef op 25 June 2003 @ 15:59:
Gdvr... ik zou bijna spijt krijgen van mijn aankoop.... ik kan met die pt2100 geen plaat meer gelijk krijgen.. die klotepitch doet niet wat ik wil. Bah... kan ik weer opnieuw leren beatmatchen
Verwijderd
Reactivate... Jammer; ik hoopte dat er een doorstart was van de Reactivate CD's (en vinyl's) van het Engelse label React (www.react-music.co.uk)Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 18:29:
Voor de liefhebbers, foto's van mijn laatst gig staan online op www.djsten.nl.
in de photos section (reactivate 20-06-03)
Verwijderd
Ja, mijn Pioneer cdj500's ga ik binnenkort ook maar weer eens afstoffenMisterDon schreef op 25 juni 2003 @ 18:57:
[...]
Reactivate... Jammer; ik hoopte dat er een doorstart was van de Reactivate CD's (en vinyl's) van het Engelse label React (www.react-music.co.uk)
Dat waren geweldig lekkere compilaties. Bovendien niet voorgemixed, zodat er met m'n CD speler lekker mee te draaien is.
In de tijd dat je nog platen draaide ?John Digweed, Sander Kleinenberg en Michel de Hey (heb ik nog eens mee gedraaid. Hij kan het goed, en hij heeft geen kapsones. Dat is ook wel leuk)
en nu staat Carl Cox er niet tussen. Maar die hoort er ook echt bij!
Zeg Vash, even wat anders. Hoe kom je als 16 jarige in vredesnaam aan het geld voor deze spullen? Vriendinnetje aan het exploiteren?Vash schreef op 21 June 2003 @ 17:44:
Als aanvulling: Je hoort nix over de MDR-V700 totdattie breekt. Gelukkig is dat moment bij de mijne nog lang niet in zicht (ik ben er ook fucking voorzichtig mee)
Behold my fearsome booth!
[afbeelding]
Verwijderd
Richie HawtinVerwijderd schreef op 25 June 2003 @ 15:49:
ohw ja nog iets om weer wat leven in de brouwerij te kicken.. wat is jullie top 3 dj´s
hier de mijne:
Andy Jay Powell
Armin van Buuren
Ferry Corsten
maybe nog handing om de style erbij te zetten..
de mijne is Trance
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq