Toon posts:

How to become a Dj... deel VI Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste
Acties:
  • 5.959 views sinds 30-01-2008

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 15:35
Dames en heren, bij deze heet ik u van harte welkom bij de opening van het zesde deel van het How to become a DJ-draadje op GoT :) Hieronder volgt een kleine F.A.Q.

:? Wat doet een DJ nou eigenlijk?
DJ staat al jarenlang voor disk jockey, een term die tegenwoordig extreem gehyped wordt, maar velen weten eigenlijk niet wat het vak nou precies inhoudt. DJ zijn kent twee aspecten: De techniek en de sfeer. Onder techniek wordt het mixen van plaatjes verstaan. Mixen is het gelijkzetten van tempo en beats, om vervolgens aan het einde van een nummer een soepele overgang te regelen. Dit klinkt heel simpel, maar dat is het zeker niet (in het begin al helemaal niet). Het mixen is een zeer nauwkeurig proces, waarbij de kleinste afwijking er al voor kan zorgen dat de boel na 10 seconden niet meer gelijk loopt. Dan kennen we nog het andere aspect, de sfeer. Als DJ op een feest ben jij verantwoordelijk voor de sfeer op de dansvloer. Nu zijn er een aantal factoren waarmee je de sfeer kan beïnvloeden, waarvan de belangrijkste bij uitstek de platenkeus is. Het neerzetten van een gevarieerde en goed opgebouwde set is alles behalve makkelijk. Daarnaast is de uitstraling van de DJ ook belangrijk. Een DJ die enthousiast bezig is, zal zonder twijfel betere resultaten halen dan een zak hooi die er ook niet voor de lol staat.

:? Wat is het verschil tussen een DJ en producer?
Dat zijn twee termen die vaak door elkaar worden gehaald. Een DJ staat simpelweg voor platendraaier, een figuur op een feest of op de radio die plaatjes opzet. Een producer is degene die de plaatjes maakt. De reden waarom deze twee termen door elkaar worden gehaald, is omdat een producer meestal beide doet. Denk bijvoorbeeld aan DJ Tiësto, die bekend staat om zowel zijn producties als zijn DJ-kunsten. Een vaak gemaakte fout is echter dat een goede producer automatisch als volwaardig DJ wordt aangezien. Dit is lang niet altijd waar! Er zijn voorbeelden van mensen die geniaal produceren, maar er als DJ weinig van bakken.

:? Wat is beter, CD of vinyl?
Dit is een discussieonderwerp die vaak zat is gehouden in de voorgaande delen. Uiteindelijk komt het erop neer dat er geen absolute winnaar is. Beide media hebben zo hun voordelen en nadelen. Bij vinyl heb voordelen zoals direct contact met het medium, absolute controle over de plaat en uitgebreid assortiment aan platen. CD's zijn compacter, beschadigen minder snel en zijn thuis te bakken.
Qua mixgenot zijn deze systemen niet met elkaar te vergelijken. Met vinyl werk je door direct met de hand de plaat te corrigeren, bij CD's doe je dat met behulp van een groot wiel en de pitch bend. De mixtechnieken verschillen zoveel, dat je geen concrete winnaar hebt. De voorkeur qua medium is bij iedere DJ anders. Om één heel groot misverstand uit de weg te ruimen: Met beide systemen valt perfect te mixen!

:? Ik wil graag DJ worden, welke apparatuur moet ik nemen?
Je zult eerst een keuze moeten maken tussen de twee verschillende media. Als je vinyl wilt draaien, hou er dan rekening mee dat je toch echt een platenzaak in de buurt moet hebben. Als je CD's wilt draaien, dan zul je er rekening mee moeten houden dat er bijna geen extended mixen van nummers in de winkel zullen liggen! Daarom is het als CD DJ ontzettend moeilijk om de desbetreffende auteursrechten te betalen en de muziekindustrie te steunen, omdat er voor CD DJ's erg weinig CD's geschikt zijn.
Voor apparatuur raden wij je aan een kijkje bij New-Line te nemen, een zeer uitgebreide DJ-gear winkel met zowel professionele apparatuur als beginnersspullen. Voor draaitafels is er zelfs een uitgebreid topic aanwezig met aanbevelingen en afraders. Verder is het verstandig om de commentaar van shopbaas André serieus te nemen, omdat deze man bijzonder veel verstand van de apparatuur heeft! Let daarom vooral op de producten die genoteerd staan als "Drés Choice", en stel hem gewoon vragen als je iets niet weet.

:? Hoe kom ik aan de bak als DJ
DJ'en is een leuke bezigheid en moet vooral een hobby blijven, maar het liefst wil je natuurlijk je kunsten ook aan een publiek tonen. Dit is niet alleen goed voor een flinke kick (als iedereen op jouw plaatjes uit zijn dak gaat), maar ook erg leerzaam. Je leert namelijk om een soort interactie tussen jou en het publiek te voeren.
De vraag is natuurlijk: hoe kom ik dan voor een publiek terecht?
Zorg eerst dat je veel geoefend hebt, dat houdt in dat je zowiezo het beatmatchen onder de knie hebt (foutjes maken mag weleens). Laat eerst een aantal van je mixen eens horen aan wat vrienden en kennisen. Zodra je een goede mix op CD hebt staan, begint het netwerken. Maak eens een praatje met de plaatselijke DJ en laat dan een CD van je achter (uiteraard met naam, e-mail ed), ook mensen op school op de hoogte brengen van jouw draaikunsten kan helpen voor wat naamsbekendheid. Ga dan niet stilletjes zitten wachten, maar onderneem zelf actie. Stel voor om een keer te draaien op een schoolfeest of doe mee aan een DJ-contest.
Wanneer je al deze stappen uitvoerd ligt het niet meer in jouw handen. Maar wat er ook gebeurt probeer het plezier in het draaien te houden, ga dus niet ergens draaien waar je jezelf absoluut niet thuis voelt (ga als Techno-DJ niet in de plaatselijke kroeg skihut-hits draaien om toch maar aan de bak te komen).

:? Waar kan ik muziek vinden?
In de platenzaak :). Onderaan dit topic vindt je een lijst met links.

:? En hebben deze überl33te mixmeisters ook een IRC kanaal?
Jazeker :*) Check daarvoor #GoTDJ op irc.tweakers.net

:+ Voorgaande topics en dochterdraadjes
How to become a Dj...
How to become a Dj... deel II
How to become a Dj... deel III
How to become a Dj... deel IV
How to become a Dj... deel V
How to become a Producer
How to become an LJ...

:+ Andere DJ fora/topics
IDP-DMC Holland forum
New-Line forum
Mixmasters.tk forum

:+ Platenzaken
Lijst platenzaken in Nederland en België
Dancegrooves (online)
Recess Records (online)
Only DJ's (online)
Rare Records (online)
Platenshop.nl (online)

:+ Handige links
Mixmasters.tk
Technics Dutch dance charts
Advanced vinyl handling
New-Line licht & geluid
Afstellen van een draaitafel arm

[Voor 19% gewijzigd door Flake op 06-07-2003 11:45]

• Sick Nick
  • Laatst online: 11:33

Sick Nick

Drop the top!

handig om te weten : How to become a Dj part VI :+

was dus al geopend ;)

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:13

Chiron

Moderator Tweakers Discord
Don was eerder Vash ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Flake
Weeeeeeh :'(
Zet die maar dicht, hier zit veel meer in :P

Anoniem: 26318

alweer een deel verder! Ik ben wel benieuwd wie er de komende tijd WAAR draait..

Zelf draai ik 16 mei @ 013 en het weekend daarop op een van de podia tijdens de jaarlijkse meimarkt (100.000 bezoekers per weekend).

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-12-2022

MisterDon

Prefers Audiotrak

Vash schreef op 30 April 2003 @ 21:32:
Weeeeeeh :'(
Zet die maar dicht, hier zit veel meer in :P
Neenee... Je was VEEL te laat. ;)

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 21:27

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Hmmm... kzal proberen er vanaf het begin een beetje bij te zijn (handig, nu al twee delen VI :+ ).

Shit. Ik wil graag draaien nu, maar mn equipment staat zo ver uit elkaar. Mn mixer staat in het midden van mn bureau en mn TT's in een vunzige hal in Duitsland. Naja, dan maar ff op zoek naar flightcases gaan.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• Flake
T3KST3P je moet me toch eens leren hoe makkelijk jij aan de bak komt! En Omni: Wat doen jouw TT's in Duitsland? Reparatie ofzo?

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-06 23:26
Vash schreef op 30 April 2003 @ 23:11:
T3KST3P je moet me toch eens leren hoe makkelijk jij aan de bak komt! En Omni: Wat doen jouw TT's in Duitsland? Reparatie ofzo?
Hij draait DnB en heeft zich gemengd tussen de mensen die al langer in het vak zitten (netwerken heet dat, staat volgens mij niet in de openings post, maar het is o zo belangrijk). Daarbij komt ie uit tilburg en dat heeft een heel groot voordeel als DnB-DJ zijnde: de 013. Want in de kleine zaal is het daar bijna iedere zaterdag stuiteren op de drummende bass. Maar goed, talent is ook een vereiste en dat is iets dat T3KST3P zeker heeft (ik heb zijn laatste mix beluisterd en die was errug goed, zie review in het vorige deeltje)

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• the_Omniscient

the_Omniscient

Vash schreef op 30 April 2003 @ 23:11:
Vervanging zelfs. Reparatie schoot niet echt op (3x is schip-door-midden), dus maar ff wat bijgelapt en nieuwe tafels besteld.

En over dat netwerken, idd erg belangrijk. Ik heb er soms nogal moeite mee, nu wil het dat de vriend van mn zus best wel een uitgebreid netwerk heeft uitgehengeld. Alleen eh... die gast is nogal wazig. Beetje opgefokt en nogal respectloos naar mn familie toe enzo, en hoewel het natuurlijk niet mn enige netwerk-uitstulpsel is, zou het toch behoorlijk handig zijn als hij me een beetje in die wereld introduceert.

Ethisch probleem: DJ'en doe je vnl voor je plezier, maar af en toe wat mee pikken is ook wel weer leuk...

• Flake
Universal Creations schreef op 30 April 2003 @ 23:18:
netwerken heet dat, staat volgens mij niet in de openings post, maar het is o zo belangrijk
Schrijf maar een verhaaltje :)

• Universal Creations
Vash schreef op 30 April 2003 @ 23:37:
[...]
zal ik doen:

Verhaaltje staat in de openingspost

[Voor 80% gewijzigd door Universal Creations op 01-05-2003 12:09]

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

Mooie start-post van deel 6 _/-\o_

[Voor 3% gewijzigd door JumpStart op 01-05-2003 00:24]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Universal Creations
Ook het ClubCharts DJ SubForum is een goede link, maar die is even een paar dagen down ivm een nieuwe server.

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

F*ckers... Owkay... Gaan we hier lekker verder. :)

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Hey ik mis een linkje -> http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/Turntable.htm

Owke moet nog ff andere foto's maken (beetje ranzige klauwen op die foto's) maar dan zijn we wel van dat gezeik af -> Eey vraagje hoe stel ik mijn arm af. :+

[Voor 6% gewijzigd door R2D2 op 01-05-2003 01:54]

iRacing profiel

• Universal Creations
Volgens mij is Vash al naar bedje toe, aangezien hij niet meer reageert :Z

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Vash... leuk stukje :) maar dat van aan de bak komen en geen ski-hut muziek draaien idee... dat lijkt me niet echt rechtvaardig... als ik hier in de omgeving aan de bak wil komen zal ik toch eerst moeten beginnen met een afwisseling tussen ski-hut en het andere werk.... Dan krijg je vanzelf een 'status' van goeie trance-DJ en mag je dat de hele avond gaan draaien ;)

Deze plek is te koop.

• Flake
Universal Creations schreef op 01 May 2003 @ 02:09:
Volgens mij is Vash al naar bedje toe, aangezien hij niet meer reageert :Z
Inderdaad :) Hard gewerkt vandaag, dus ik had mijn goeie nachtrust wel verdiend :z

UC's lapje tekst staat erbij (edit je post maar ff, staat zo lullig 2x dezelfde tekst op 1 pagina ;)) en Reind's tutorial staat er ook. CC forum heb ik ook aan gedacht maar die is al een tijdje uit de lucht.

KeeZ: Dank :) Ik heb gewoon de meest standaard vragen erin gezet, ben je meteen van de meest standaard vragen af en hoef je als n00p niet meer 5 andere draadjes door te spitten.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:27

momania

iPhone 30! Bam!

Misschien is het handig om http://www.tonecontrol.nl/ ook bij de handige links te zetten.
Die link heb ik in 1 van de vorige threads volgens mij ergens voorbij zien komen en als ik de prijzen daar vergelijk met die van New-Line wordt ik al een stukje vrolijker :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Flake
momania schreef op 01 mei 2003 @ 09:42:
Misschien is het handig om http://www.tonecontrol.nl/ ook bij de handige links te zetten.
Die link heb ik in 1 van de vorige threads volgens mij ergens voorbij zien komen en als ik de prijzen daar vergelijk met die van New-Line wordt ik al een stukje vrolijker :)
Lage prijzen zijn half werk. Plus ik heb nog nooit iemand ervaringen horen delen over deze shop. Plus, Dré spoort regelmatig alle fora af (inclusief deze) om na te gaan of zijn expertise ergens gewenst is. Hij deelt eerlijk advies uit, perfecte service e.d. Het minste wat je dan terug kan doen is iets bij hem bestellen. Om eerlijk te zijn zie ik die klantenservice bij tonecontrol niet zo zitten.

[Voor 25% gewijzigd door Flake op 01-05-2003 10:15]

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Vash schreef op 01 May 2003 @ 10:10:
[...]
Lage prijzen zijn half werk. Plus ik heb nog nooit iemand ervaringen horen delen over deze shop. Plus, Dré spoort regelmatig alle fora af (inclusief deze) om na te gaan of zijn expertise ergens gewenst is. Hij deelt eerlijk advies uit, perfecte service e.d. Het minste wat je dan terug kan doen is iets bij hem bestellen. Om eerlijk te zijn zie ik die klantenservice bij tonecontrol niet zo zitten.
Agree, ik kies zelf ook wel eerder voor iets meer betalen en zeker weten dat je goede service hebt, maar als ik bij sommige producten een prijsverschil van meer dan 250 euro zie dan denk ik nog wel even goed na.

Anoniem: 54653

Het is maar stom dat we in een nieuw draadje zitten :( Bij het vorige draadje zag ik namenlijk meteen waar het topic stond: aan het grote aantal posts!!
Nu moet ik eerst flink zoeken :)

Over gisteren: ik heb voor het eerst geld verdient met draaien :P
Heb een dag in Oudewater gestaan met een drive-in. Feesttent op het plein en wij deden de muziek dan. Was niet echt draaien maar plaatjes aan/uit zetten... HEt was ook niet mijn muziek: beetje oude feest muziek en dergelijke.... maar toch! Het is een begin...

Twas verder wel gezellig en het bier was ook gratis.

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 54653 schreef op 01 May 2003 @ 12:03:
Het is maar stom dat we in een nieuw draadje zitten :( Bij het vorige draadje zag ik namenlijk meteen waar het topic stond: aan het grote aantal posts!!
Nu moet ik eerst flink zoeken :)
daar hebben ze de 'bookmark' functie voor uitgevonden hier op GoT :P
Twas verder wel gezellig en het bier was ook gratis.
geld verdient én gratis bier ?? woei !! goeie handel ;)

Deze plek is te koop.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

Vash schreef op 30 April 2003 @ 23:37:
[...]
Bij " :? Ik wil graag DJ worden, welke apparatuur moet ik nemen? " mag nog wel de expliciete waarschuwing dat je belt-drive draaitafels links moet laten liggen! Die goedkope ondingen zouden in mijn ogen verboden moeten worden in die zogenaamde 'DJ starter kits'.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Universal Creations
JumpStart schreef op 01 May 2003 @ 12:26:
[...]
Bij " :? Ik wil graag DJ worden, welke apparatuur moet ik nemen? " mag nog wel de expliciete waarschuwing dat je belt-drive draaitafels links moet laten liggen! Die goedkope ondingen zouden in mijn ogen verboden moeten worden in die zogenaamde 'DJ starter kits'.
Dat is jouw mening, maar hier hebben we wel eerder een discussie over gehad. Een belt-drive leert je heel veel gevoel in vingers krijgen, want elke correctie moet je met heel veel beleid doen. Vergelijking: je moet ook niet gaan lessen in een ferrari

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

Universal Creations schreef op 01 May 2003 @ 12:48:
[...]

Dat is jouw mening, maar hier hebben we wel eerder een discussie over gehad. Een belt-drive leert je heel veel gevoel in vingers krijgen, want elke correctie moet je met heel veel beleid doen. Vergelijking: je moet ook niet gaan lessen in een ferrari
Ok, een gloednieuwe 'belter' is nog wel OK om op te leren draaien. Maar dan slijt/rekt de snaar, en dan zit je met speling en terugspringen. Daar komt nog bij dat de waarde van zo'n ding meteen na aanschaf nog even lekker inzakt. Dan is een direct-drive kloontje net zo goed geschikt om "met beleid" te leren corrigeren.

Iedereweg, zie http://www.new-line.nl/forum/read.asp?t=199 de mening van onze Apperatuur Guru Dré:
Hier een kort lijstje van draaitafels die ik zelf grondig getest heb EN waarvan ik, GEZIEN HUN PRIJS, vind dat ze een goede kwaliteit leveren. Hierbij sla ik de snaar aangedreven draaitafels over (aangezien je met de huidige prijzen van de direct drive draaitafels wel van de p#t gerukt moet zijn om nog voor een snarenbak te gaan).

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Universal Creations schreef op 01 May 2003 @ 12:48:
[...]

Juist!
Als je op gebrekkige apparatuur leert draaien en je wordt daar goed in, dan wordt je op knappe apparatuur alleen maar beter.

* momania herrinert zich de belt-drive platenspelers en het mengpaneel met alleen bass en treble per kanaal wat ie had nog wel :)

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

momania schreef op 01 mei 2003 @ 12:57:
[...]

Juist!
Als je op gebrekkige apparatuur leert draaien en je wordt daar goed in, dan wordt je op knappe apparatuur alleen maar beter.

* momania herrinert zich de belt-drive platenspelers en het mengpaneel met alleen bass en treble per kanaal wat ie had nog wel :)
Ja, maar als je het leert op goeie apperatuur dan lukt het je ook om daarna met beleid te draaien op kloontjes.

Dat weet ik uit eigen ervaring: ik heb het geleerd op dé standaard bakken, SL1210s. Laat me dan draaien op goedkope (direct drive) kloontjes van het soort vinger-op-de-platter-plaat-stopt en geef-een-duw-en-2-maten-later-is-ie-terug-op-snelheid en met een paar minuten aanpassen/wennen kan ik daar ook op draaien. Been there, done that.

Nogmaals, koop dan een goedkope direct drive technics kloon, maar wel een direct drive ! Aan vloeken op, en leren omgaan met, speling op de platter en het terugveren van de platter heb je echt helemaal niets als je vervolgens overstapt naar een DD tafel. Leren omgaan met speling ? Fijn jongen, maar DD tafels hebben dat (vrijwel) niet. Leren compenseren voor het terugveren ? Oh prachtig, maar op DD tafels werkt het anders...

Over het nut van leren fietsen op een oude fiets, en later pas je ATB te kopen, hoeven we niet te discussieren. Maar een snarenbak is net even tè ver achteruit. Tenminste, ik zie ècht het nut er niet van in.

Vash schreef op 30 april 2003 @ 23:11:
T3KST3P je moet me toch eens leren hoe makkelijk jij aan de bak komt!?
Nou Vash, dat zal ik je even uitleggen...

*Drum&Bass DJ's in Tilburg zijn er niet zoveel (vergeleken met de andere grote steden).
*Ik maak deel uit van een d&b collectief (fckn wckd* ->> 3 dj's)
*Ik doe veel aan promotie (demo's / stickers / website: www.wckd.nl)
*Ook ga ik naar veel d&b feesten waar ik andere promoters/dj's ontmoet (netwerken)
*Doe elke zondagavond een radioshow waar aardig wat mensen 'uit de scene' naar luisteren.
*013 heeft zo nu en dan d&b (de tijd van 1 x per week is voorbij, tis nu 1 x per maand ongeveer)
*Voor de rest oefen ik lekker veel (veel vrije tijd) en heb ik ook gewoon veel GELUK!!! gehad.

Over dat netwerken wil ik nog wat meer zeggen. Dat vind ik nogal klinisch klinken. Ik ga vaak naar feestjes waar ik dan dus dj's enzo ontmoet die ik van de radio / internetfora ken. Het leuke is dat ik het 9vd10 hardstikke goed met deze mensen kan vinden en gewoon kei veel lol kan hebben! Ik praat niet met ze *omdat ik dan aan de bak kan komen* maar omdat ze gewoon dezelfde interesses hebben. En ik ben niet de persoon die aardig gaat doen tegen arrogante promoters/dj's. Dan krijgen ze gewoon de wind van voren.. of ze nou 10 jaar draaien, of een paar maanden. Ik ben ook nog nergens aan de bak gekomen omdat ik deze mensen dan kende ofzo. Heb tot nu toe alleen in tilburg eo gedraaid.

Verder helpt het ook dat we onze eigen radioshow hebben via jungletrain.net (waar we zo nu en dan gast-dj's laten draaien) en 16 mei een eigen feest @ 013 hebben...

Owja, en zorg dat je demo cd's in orde zijn. Hoe aardig je ook tegen iedereen bent, je moet wel kunnen draaien 8)7

ik hoop dat je er wat aan hebt...

PS >> Universal ...

Thanks voor de review (had em nog niet gezien ;))

Overigens was ik laatst op een feestje met koniginnenacht (MAJOR LEAGUE 2 te NIGHTTOWN) waar ik wat foto's heb gemaakt. Hier een paar voorbeeldjes, check www.relcamera.tk voor de andere 70 ofzo.

http://huizen.dds.nl/~tek/relcamera/images/20030429/031.JPG

http://huizen.dds.nl/~tek/relcamera/images/20030429/037.JPG

http://huizen.dds.nl/~tek/relcamera/images/20030429/044.JPG

http://huizen.dds.nl/~tek/relcamera/images/20030429/050.JPG

http://huizen.dds.nl/~tek/relcamera/images/20030429/071.JPG

http://huizen.dds.nl/~tek/relcamera/images/20030429/014.JPG

http://huizen.dds.nl/~tek/relcamera/images/20030429/023.JPG

• Anoniem: 8083
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Jo luitjes, long time no see ;)
Gisteren/eergisteren nog iemand ergens opgetreden ? Heb gisteravond (na het uitbundig vieren van k-dag) nog een tijdje gedraaid in Arnhem (korenmarkt). Samen met twee vrienden die percussie speelden. Was wel ff wijs.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 8083 op 01-05-2003 15:23]

• R2D2
  • Niet online
Hey ik wil ook zo'n fucking wicked sticker van je t3kst3p

En wel rap een beetje.

iRacing profiel

• R2D2
  • Niet online
Vash schreef op 30 April 2003 @ 21:29:
:? Wat doet een DJ nou eigenlijk?

Een dj is eigenlijk een plaatjes draaier maar dat klinkt niet dus vandaar dj want dat klinkt stoerder. Een dj doet dus niets anders als plaatjes draaien.
:+

Zo ff aangepast hoor ;)

iRacing profiel

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 11:17
even mijn commentaar op t beltdriveverhaal > vernietigt alle beltdrives ter wereld, als je dan toch wil draaien draai dan direct drive

je gaat toch ook niet eerst op een eenwieler leren fietsen zodat je t later met een 2 wieler goed kan

• Flake
Dan kun je door blijven gaan als ik dat erin zet.
• Koop geen belt drives
• Koop geen TT's van Numark
• Koop geen CD spelers van Omnitronic
etc. 't Staat nu keurig op de 2e pagina dus dat moet me duidelijk zijn :)

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-06 11:50
Nog even over Tonecontrol, dat is dus de zaak van een broer van een vriend van me. Die gast zit al een tijdje in de DJ wereld en is nog niet zo lang bezig met z'n bedrijfje, maar je kan wel van mij aannemen dat hij zeer betrouwbaar is. (en goedkoop dus!) Heb nog geen persoonlijke ervaring met zijn service, maar wel persoonlijke ervaring met hem en hij's best een toffe peer ;)
Ik heb mijn spullen ook bij Dré gehaald hoor, hij heeft zn zaakjes echt goed geregeld, alles mooi op tijd, goeie uitleg bij de apparatuur, snel antwoord op mailtjes en de service is tres bien. Maar ik blijf een Hollander en goedkoper is en blijft goedkoper ;)

Terranca schreef op 01 May 2003 @ 17:06:
Nog even over Tonecontrol, dat is dus de zaak van een broer van een vriend van me. Die gast zit al een tijdje in de DJ wereld en is nog niet zo lang bezig met z'n bedrijfje, maar je kan wel van mij aannemen dat hij zeer betrouwbaar is. (en goedkoop dus!) Heb nog geen persoonlijke ervaring met zijn service, maar wel persoonlijke ervaring met hem en hij's best een toffe peer ;)
Als ik dit soort dingen lees denk ik altijd privé & zakelijk gescheiden houden. Een aardige gozer kan een klootzak zijn wat zaken doen betreft. Dit is niet persoonlijk bedoelt, maar gewoon als algemene opmerking.

wtf is r trouwens met 3rdbaserecords ofzo, is dat ooit nog van de grond gekomen?

@ Reind: 16 mei kom je r maar 1 (of meer) halen @ 013 >:)

• R2D2
  • Niet online
Nah ik ga niet naar een ander lopen voor een paar centen.

Kijk als het 100€ zou chelen alá maar voor die paar tientjes. Nee dan help ik liever Dré aan zijn porsche ;)

iRacing profiel

• the_Omniscient

the_Omniscient

Kword trouwens helemaal geshuffeled van only-DJs.com. Het is me nog nooit gelukt om daar iets te bestellen, gaat altijd fout met de betalingsmethode. Ik heb abn-amro-blahblah en je moet dus een creditcard of RaboBankieren hebben, naja: dan maar ff iemand anders zijn Rabopasje lenen, maar het lukt nog voor geen meter.

Krijg wel een ordernr, kan ik dan gewoon overboeken ofzo? Ben meer zo'n mens van "winkeltje-in-winkeltje-uit" eik, alhoewel het bij Recess altijd wel vlotjes ging.

Anoniem: 6071

Fckn-wckd stickers for the masses !! :P

(klein queensday-verhaalte)
Gisteren hele in en rond twstd gehangen, en wil deze tent nogmaals tippen voor iedereen die goede muziek zoekt in Amsterdam! Binnen was de sfeer lekker relaxed, met erg goede DnB, elektro and the likes, buiten in het park hing een mini dancevalleysfeertje: veel blije mensen in een modderig grasveld op vette beats (met als topper Billy Nasty!).
Hoewel de sfeer in Amsterdam door de regen een beetje tegenzat was twstd erg geslaagd! Heb er niet eens spijt van dat ik michel de hey heb gemist op loveland...

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

Vash schreef op 01 mei 2003 @ 16:52:
Dan kun je door blijven gaan als ik dat erin zet.
• Koop geen belt drives
• Koop geen TT's van Numark
• Koop geen CD spelers van Omnitronic
etc. 't Staat nu keurig op de 2e pagina dus dat moet me duidelijk zijn :)
Luie donder :P

Mwah ... er is nog altijd wel een verschil tussen merk-specifiek selectief zijn, en techniek-specifiek. Dat laatste kan je veel objectiever doen dan het eerste. Magoed, doen we dan verder niet moeilijk over. :)

Anoniem: 26952

ok ff over het belt drive verhaal!

zoals jullie allemaal weten heb ik ook belt drive's
koop het N I E T

zowww mega zonde van je centjes..
na een half jaar ben je er zeker op uitgekeken
en ga dan maar eens na een half jaar je beltjes waar je 1100 pieken voor heb neergelegt voor 100/150 (250-350gulden) euro (paar!) verkopen... en weer 1200 pieken op tafel leggen voor weer een nieuw setje..
geloof mij voor die 600 pieken kan je dan beter een paar mooie platen kopen
want ik wil nu ook nog steeds een paar mooie DDtafels...
helaas, was net te laat met die van yalopa kopen :( anders had ik nu ook DD gehad
maar ik raak van me verhaal

om het kort te houden: koop Belt drive...anders krijg je dit verhaal:

600 gulden verlies in een half jaar!
je zult weer opnieuw moeten leren draaien @ Direct drives (ok je kent de basics maar dat is dan ook alles)
en je zult balen als een stekker

just my (2cents) 600 guldens...

wtf? 1100fl voor beltdrives?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:51
Anoniem: 26318 schreef op 01 May 2003 @ 17:56:
wtf? 1100fl voor beltdrives?
Ja, als jumbo iets doet dan moet het in 1 keer fout en niet half fout :P

ik wist niet beter dan dat ik DD's had..
en had er ook geen verstand van verder...

toen ik eenmaal thuis was aangekomen
en terug wou gaan nog ff de bon naagelezen en je raad het al, genaait...
geen geld terug en ze konden ook niet aan andere draaitafels komen

tsjah.. sjit happends! :{

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Anoniem: 6071 schreef op 01 May 2003 @ 17:32:
Fckn-wckd stickers for the masses !! :P

(klein queensday-verhaalte)
Gisteren hele in en rond twstd gehangen, en wil deze tent nogmaals tippen voor iedereen die goede muziek zoekt in Amsterdam! Binnen was de sfeer lekker relaxed, met erg goede DnB, elektro and the likes, buiten in het park hing een mini dancevalleysfeertje: veel blije mensen in een modderig grasveld op vette beats (met als topper Billy Nasty!).
Hoewel de sfeer in Amsterdam door de regen een beetje tegenzat was twstd erg geslaagd! Heb er niet eens spijt van dat ik michel de hey heb gemist op loveland...
Stonden we dus ongeveer naast elkaar. :)
Maar idd, het was een soort mini-dancevalley sfeertje. En dat beviel me wel. Maar die hele tent bevalt me ook wel prima!

• Empathy
  • Laatst online: 15:09

Empathy

Extreme Audio

Anoniem: 26952 schreef op 01 May 2003 @ 18:08:
ik wist niet beter dan dat ik DD's had..
en had er ook geen verstand van verder...

toen ik eenmaal thuis was aangekomen
en terug wou gaan nog ff de bon naagelezen en je raad het al, genaait...
geen geld terug en ze konden ook niet aan andere draaitafels komen

tsjah.. sjit happends! :{
Nou, ik heb zo'n 1337 Numark DJ-In-A-Box ding gekocht. Heb ik nu ook wel spijt van. Maargoed, sjit happends idd :)

• Jimster
  • Laatst online: 11:23
the_Omniscient schreef op 01 mei 2003 @ 17:28:
Kword trouwens helemaal geshuffeled van only-DJs.com. Het is me nog nooit gelukt om daar iets te bestellen, gaat altijd fout met de betalingsmethode. Ik heb abn-amro-blahblah en je moet dus een creditcard of RaboBankieren hebben, naja: dan maar ff iemand anders zijn Rabopasje lenen, maar het lukt nog voor geen meter.

Krijg wel een ordernr, kan ik dan gewoon overboeken ofzo? Ben meer zo'n mens van "winkeltje-in-winkeltje-uit" eik, alhoewel het bij Recess altijd wel vlotjes ging.
Heb goede ervaringen met only-djs.com (1x slechte ervaring). Ik bestel altijd onder rembours, omdat dat voor mij het makkelijkst/snelst/veiligst is. Nadeel is wel de hoge rembourskosten.
Vandaag weer een paar goeie trancers binnen gehad:
Rank 1 - Breathing (Airwave 2003)
Mr Sam VS Fred Baker pres. As One - Forever Waiting (M.I.K.E rmx!)
Marco V - Solarize / C:\del *.MP3 ;)
Kyau vs Albert - Velvet Morning
Ferry Corsten - Indigo 4x4
Jacob VS Mendez - Deception
Godspeed - Godspeed
Cosmic Gate - Human Beeings (G&M project rmx)

Om even terug te komen op de BD/DD discussie. Ik ben begonnen op 2e hands soundlabs belt drives. Toen ik ze kocht wist ik het verschil niet tussen belt en direct, maar achteraf gezien heb ik er geen spijt van gehad. Je leert de basics en als je het DJen maar niks vind, dan zit je niet met je peperdure DD's opgescheept.

Jimsterrr schreef op 01 May 2003 @ 22:02:
[...]
Om even terug te komen op de BD/DD discussie. Ik ben begonnen op 2e hands soundlabs belt drives. Toen ik ze kocht wist ik het verschil niet tussen belt en direct, maar achteraf gezien heb ik er geen spijt van gehad. Je leert de basics en als je het DJen maar niks vind, dan zit je niet met je peperdure DD's opgescheept.
om dat fabeltje ook ff uit de wereld te helpen,
de goedkoopste bd's liggen gemiddeld p/s 50 euro lager dan DD's
maar BD's zijn geen drol meer waard 2e hands...
DD's kan je nog tegen een leuk bedrag kwijt...

dus das ook lulkoek srry

Jimsterrr schreef op 01 mei 2003 @ 22:02:
Je leert de basics en als je het DJen maar niks vind, dan zit je niet met je peperdure DD's opgescheept.
Als je geen Technics/Vestax neemt, zijn er redelijk goede DD's voor niet eens zo gek veel meer dan beltdrives.

• NightOwlNL
Je leert de basics en als je het DJen maar niks vind, dan zit je niet met je peperdure DD's opgescheept.
de peperdure DD-TT's kan je zo verkopen, genoeg gekken die ze willen, beltdrives kan je hooguit op de plaatselijke vrijmarkt kwijt

Wegens gebrek aan goede funktechno in de shops uit de buurt (zwolle) bestel ik bijna alles bij only-djs. Altijd goede ervaringen, laatst overgestapt op creditcard-orders omdat ik zolangzamerhand een derde deck had kunnen kopen van alle rembourskosten, en nog steeds geen problemen. Wel heb ik soms het idee dat ik veel moois mis omdat ik niet elke week bij bv rush-hour kan kijken...

Don:
Hoe zie je eruit? ben nu wel benieuwd :). Ik had witte broek, groen overhemd (beiden nog deels doorweekt), en stond op een goed moment tijdens backstage tijdens Kostas Hom (op uitnodiging van een beetje onzuiver vrouwtje dat een stuk verder van de kaart was dan ik).

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 6071 op 01-05-2003 23:23]

• Flake
Waarom doen jullie allemaal zo moeilijk? Neem rabo internetbankieren! Snel en 100% veilig :*D (plus het werkt met alledrie de shops)

Moet je wel bij de rabo zitten :). Verder lijkt het me idd erg praktisch. Gat in de markt: Rabobank DJ-rekening, met elke maand een procent korting op je platen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

LOL

Rabo roeleert (wat internetbankieren betreft).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Anoniem: 6071 schreef op 01 May 2003 @ 23:43:
Moet je wel bij de rabo zitten :). Verder lijkt het me idd erg praktisch. Gat in de markt: Rabobank DJ-rekening, met elke maand een procent korting op je platen...
12 procent, an effort for every inch.

Tijdje geleden zag ik dacht ik iets dat op een ABN-Amro-tekentje leek bovenaan OnlyDJs maar nu isset weer weg. Jeetje, wat een turbulente wereld ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jimster
MR_WAZOO schreef op 01 May 2003 @ 23:11:
[...]
de peperdure DD-TT's kan je zo verkopen, genoeg gekken die ze willen, beltdrives kan je hooguit op de plaatselijke vrijmarkt kwijt
Dus is er wel een prijsverschil tussen beltdrives en direct drives op de 2de hands markt. Beltdrives, minder vraag, lagere prijzen en direct drives meer vraag, hogere prijzen (en weinig waardeverlies).
Volgens mij zit er ook niet veel verschil tussen een goedkope direct drive en een belt drive. Beide weinig torque.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Anoniem: 26952 schreef op 01 mei 2003 @ 17:46:
om het kort te houden: koop Belt drive...anders krijg je dit verhaal:
ben ik de enigste die nog een beetje wakker is?? ;)

belt moet direct zijn gok ik... :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

RonnieB82 schreef op 02 May 2003 @ 02:01:
[...]

ben ik de enigste die nog een beetje wakker is?? ;)

belt moet direct zijn gok ik... :P
ben ik de enige die nog een beetje scherp is??

enigste moet enige zijn gok ik... ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Anoniem: 6071 schreef op 01 May 2003 @ 23:18:

Don:
Hoe zie je eruit? ben nu wel benieuwd :). Ik had witte broek, groen overhemd (beiden nog deels doorweekt), en stond op een goed moment tijdens backstage tijdens Kostas Hom (op uitnodiging van een beetje onzuiver vrouwtje dat een stuk verder van de kaart was dan ik).
Don is (vrij) lang (1,90) en vrij fors... :X (wat? dik? euh... sumoworstelaars zijn dik!).
Ik was not impressive dressed; spijkerbroek (pikzwart van bootjevaren) en een ruitjesoverhemdhemd (Don is ook nog een kakker... want:) hij had Timberlands aan. Het enige waar ik herkenbaar aan was, was een oranje (hoe origineel!) hoed. (een echte kakkershoed; champions-trophy hockey... :D )

Ik was er pas heel laat. Iets van zeven tot negen schat ik. Precieze tijd.... Ben ik een beetje kwijt geraakt die dag.

M'goed... Nu we hier al zo lang zo mooi lullen is het echt heel hard de hoogste tijd aan het worden voor die meeting. Ik woon centraal (Amsterdam), ik zeg: Wanneer gaan we op welk terras in de Amsterdamse zon zitten? En daarna in een hippe tent kijken? De slaapplaats is reeds vergeven aan JumpStart, want die durft niet met de nachttrein naar huis (maar wel bij mij overnachten! :D )

Ik hoor het allemaal wel; misshcien dat er iemand zo handy is een siteje te bakken waar we kunnen inschrijven enzo. :) En als dat niet lukt ga ik gewoon lekker met JS pimpelen. Komt ook wel goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

* KeeZ heeft in A'Dam lekker staan te feesten bij Espirit in de zaak :) een 'bekende' (not :D) heeft me daar naar binnen getrokken en we hebben daar ff lekker gefeest :9 lekker soundje, goeie sfeer en het was droog ;)

Voor de rest heb ik niet gedraait @ Q-day...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

Oh, trouwens nog helemaal vergeten te vermelden: Deez' jongen gaat dit jaar ook weer lekker naar Extrema Outdoors !

Net zoals voorgaande editie is het dit jaar weer gewoon een feestje voor 15.000 man, dus dat moet (vergeleken met DV) opnieuw relatief kleinschalig en gezellig worden. Deze keer had ik ook weer de gratis CD te pakken die bij de eerste 1000 kaarten erbij gegeven werd, gemixed door Matthew Dekay.

"Kostdat??" "45 nieuwe florijnen!"

Zie http://www.extrema.nl en dan "19-07-2003 Extrema Outdoor Aquabest - Best/Eindhoven"

Line up Extrema Outdoor 2003:

Mixed -- Jamie Anderson (UK) / Matthew Dekay / James Holden (UK) / Jack de Marseille (FR) / Felix da Housecat (USA) / Eric de Man / Barth Hendrix / Ferry Corsten

Techno -- Monika Kruse (GER) / Secret Cinema (live) / Billy Nasty (UK) / Lady Aïda / Montana / John Tomas (FR) / Technasia (Live) (UK) / Gideon (Live) / Edwin Bazen

FutureFunk -- Tom Middleton (UK) / Gene Farris (USA) / Laidback Luke / Derrick Carter (USA) / Victor Coral / Barth Hendrix / Ryan Dent (SA) / Benny Rodrigues / Mc Lex Empress

Earth -- Andy Jarrod (UK) / Lexicon Avenue (Live) (UK) / Bart van Wissen / Per / Greed (Live) (CH) / Lemon 8 / Benoit / Jimmy van M (USA)

Kremlin -- Bart Maes / Remy / Astrid / Christopher Lawrence (USA) / Lucien Foort / Don Diablo / Pako en Frederik (Live) (B) / Guy Ornadel (UK) / Mc Stretch

Mezzo -- Joost van Bellen / Koenie / Quinten de Rozario en Jessie K / E.S.I.T. / Tony Thomas (UK) / Penotties / Dwin / Victor Coral

Supernatural -- Funkubine / Svendex / Easy Aloha's / Buscemi (B) / Porn Brothers / Mc Jeff

Wat zijn jullie feest/festival plannen voor komende zomer ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:31
Anoniem: 26318 schreef op 01 mei 2003 @ 15:02:
Overigens was ik laatst op een feestje met koniginnenacht (MAJOR LEAGUE 2 te NIGHTTOWN) waar ik wat foto's heb gemaakt. Hier een paar voorbeeldjes, check www.relcamera.tk voor de andere 70 ofzo.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Oh my gosh het is dat fuckin' wickid promo team! :P
ML2 was best wreed ja (ff kijken of ik nog ergens op de foto sta) Alleen viel Dillinja mij een beetje tegen.

*Nee dus ... Oh, en laat ik m'n icon ook eens aanpassen :X ..

[Voor 4% gewijzigd door Charly op 02-05-2003 11:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

feestplannen deze zomer ?? Ik ga op enkele gigs hier in de buurt draaien :9 waarschijnlijk in enkele parken hebben ze nog plannen om outside gigs te gaan doen... net wat voor mij :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Mwah een meetingkje lijkt me idd wel lache.

En een slaapplaats in A'dam heb ik ook wel. Dus zeg maar wanneer.

iRacing profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jimster
Reind schreef op 02 mei 2003 @ 12:30:
Mwah een meetingkje lijkt me idd wel lache.
Zekers, er moet natuurlijk wel draaitafels staan :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Draaitafels??? CD spelers!

Acties:
  • 0Henk 'm!

terasje pakken @ a'dam lijkt me wel strak plan voor eerste meeting

als dat goed gaat etc, dan kunnen we altijd nog een 'thema meeting' houden!

maar ik wil best een thema meeting organiseren... alleen eerst dan ff kijken of deze meeting goed gaat!

ik ga zo wel ff een sitje in de lucht pleuren! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Zodra we met meer dan 10 man zijn kunnen we twstd tot de nok toe vullen ;). Of lekker decadent met z'n allen supperclubben...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Goeie plannen Jaap!
Maar euh... 10 man in Twstd? Dat wordt wel een beetje druk dan hoor! :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 40122

Tweakers Dj Team
ToT (Turntables of Tweakers)

Is best lachen, zekers voor feessie voor de Tweakers, met promo voor en door Tweakers.net :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

meeting inschrijven
powerd by mixmasters.tk :)

damnz... type!!!

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26952 op 02-05-2003 18:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

DJ-Jumbo, U rule :P snel dan maar ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ben d'r wel bij!
(op de site iig, heb de komende maanden allerlei uiteenlopende verplichtingen, die al dan niet gecancelled kunnen worden)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flake
Mjah ik wil best komen, maar ik weet eerlijk gezegd niet wanneer...
maw: Ik zeg het pas als ik een definitieve datum heb :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

* Yalopa zou mischien wel willen komen, maar dat is een beetje afhankelijk van het programma
Amsterdam is nogal ver :p

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

leffe_blond schreef op 02 May 2003 @ 18:49:
* KeeZ zou mischien wel willen komen, maar dat is een beetje afhankelijk van het programma
Amsterdam is nogal ver :p
Adam ver ?? Waar woon je dan ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

.be

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Ah kijk, dat ligt al een stuk meer in de richting :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

van A'dam?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

nee meer in de richting dan A'dam :).

Ik woon zowat op de grens.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 22:09
Ik woon in Leeuwarden.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NightOwlNL
ik woon naast amsterdam

Acties:
  • 0Henk 'm!

Voor iedereen uit (de buurt van) Belgie weet ik nog wel een leuk setje 2ehands technics te koop voor E300 per stuk. Voor mij is het alleen iets te ver weg om te kijken of het iets voorstelt, dus ik wacht eventjes de PDT5000 af als 3e deck (hoewel mijn twee PT1000's okwel aan vervanging toe zijn :?)...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Damn... ik kijk een week niet en we zitten in een nieuw deel :+.

btw: meeting lijkt me lachu. Moeten we echter wel doorzetten en niet een stille dood laten sterven :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Triple-D
Anoniem: 6071 schreef op 02 May 2003 @ 21:35:
Voor iedereen uit (de buurt van) Belgie weet ik nog wel een leuk setje 2ehands technics te koop voor E300 per stuk. Voor mij is het alleen iets te ver weg om te kijken of het iets voorstelt, dus ik wacht eventjes de PDT5000 af als 3e deck (hoewel mijn twee PT1000's okwel aan vervanging toe zijn :?)...
das wel erg cheap, al is het alleen voor de handel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ja het is inderdaad erg goedkoop, is verhuurstock die weg moet. Daarom heb ik ook zo m'n vraagtekens bij de staat waarin ze verkeren, en heb ik tot nu toe nog geen zin gehad naar Belgie af te reizen voor iets dat misschien niet de moeite waard blijkt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

hmm uit verhuur denk ik niet dat ik iets zou kopen, die dingen zouden wel eens "versleten" kunnen zijn. Heb je wat meer info?? (url of naam van de shop) dan kunnen geinteresseerden toch ff een kijkje nemen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

voor degenen die nog geinteresseerd zijn in een cdj100s >:) klik

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Triple-D
Tutti-frutti schreef op 03 May 2003 @ 13:39:
voor degenen die nog geinteresseerd zijn in een cdj100s >:) klik
Mjah, misschien moet je er een ander draadje voor openen...

ook niet te goedkoop, of wel?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 6071 schreef op 02 May 2003 @ 21:35:
waar in .be?

Ik woon dicht bij antwerpen... :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Mechelen geloof ik... karlosmusic.be is de website. Staat ook nog wel grappig PA-spul, en een ecler mac 6-2 voor 100 E-tjes (ook heel niet duur, waardoor ik vrees dat hij wel niet emer waard zal zijn...).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Zo ik was vanavond een avondje vrij en heb ff een good old 2Step mix in elkaar geragd. Heb hem zelf nog niet geluisterd maar dat zal ik morgen is ff doen. Iemand een plekje waar ik hem kan uploaden. Tis allemaal 2Step uit de hoogtijdagen -> '99/'00

Shola ama - imagine
Craig david - seven days + fill me in
Artful dodger
Sunship
Miss teeq en vele anderen :)

iRacing profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

Woei, lekker voor de zomermiddagen met de boxen voor het raam! gun deze jongen eens wat webspace!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Reind, hoe groot is ie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

overigens voor de liefhebbers: vanavond vanaf 20.00 twee uur lang live dnb via www.jungletrain.net T3KST3P, John Doe, Kjeld & MC One gaan de plaats rockeren! >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NightOwlNL
gaan jullie nog wel ff wachten tot 2 over 8 in verband met de dodenherdenking???

lijkt me wel zo respectvol ookal is t internet...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flake
MR_WAZOO schreef op 04 May 2003 @ 19:35:
gaan jullie nog wel ff wachten tot 2 over 8 in verband met de dodenherdenking???

lijkt me wel zo respectvol ookal is t internet...
Waarschijnlijk wordt t.net toch plat gegooid dus maak je niet druk :)

* Flake stelt btw voor Gemini's Service Center in Nederland plat te branden! Mijn UMX-9 staat daar nu bijna 3 weken en ze zijn er niet eens aan begonnen :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

je hebt dat ding pas, is ie nu al gesloopt?

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee