How to become a Dj... deel VI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 7.168 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6071

Dus ik kan hier nog steeds maar één conclusie uit trekken en dat is er weinig mensen bereid zijn om €22 voor een originele cd neer te tellen terwijl zo'n cd voor de helft van de prijs verkocht zou kunnen worden.
En dat valt dus vies tegen. De Heideroosjes hebben een perfecte deal omdat ze niets uitgeven aan promotie, Epitah erg erg weinig aan overhoudt, en platenwinkels des te minder. Dat is precies de reden waarom niet ALLE cd's zo goedkoop kunnen: het "verlies" dat over heideroosjes cd's gemaakt wordt (en over cd in de aanbieding etc) moet ergens worden gecompenseerd.
CD's kunnen ABSOLUUT goedkoper, maar er moeten rare dingen gebeuren als je de prijzen rond de 10 euro wil zien.

Over het BTW-tarief trouwens: 19% op een cd van 22 euro is ongeveer 3,50, dus dat verschil zal niet dramatisch zijn, maar zeker een goed begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26318

"Zwart" draaien vind ik zelf echt not-done.

Als jij voor mensen optreedt, en je vangt daar geld voor, dan is het niet vreemd dat je dat opgeeft aan de belasting (en daar gewoon belasting over betaald).

Draai jij nooit voor professionele organisaties? Want die betalen vaak niet eens uit zonder zon belastingformuliertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Anoniem: 26318 schreef op 07 July 2003 @ 16:17:
"Zwart" draaien vind ik zelf echt not-done.

Als jij voor mensen optreedt, en je vangt daar geld voor, dan is het niet vreemd dat je dat opgeeft aan de belasting (en daar gewoon belasting over betaald).

Draai jij nooit voor professionele organisaties? Want die betalen vaak niet eens uit zonder zon belastingformuliertje...
Ik draai nog steeds voor een agency alleen wle met een 0 uren contract :)

Beetje de mazen in het systeem weten te vinden hé :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welk agency?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46060

Zwart draaien moet kunnen vind ik, jij staat ff lekker een kunstje te doen dat niet veel mensen goed kunnen. Je geeft bakken geld uit aan platen en dan komen er een stel van die oplichters ff lekker de helft van het geld dat je ermee verdient in beslag nemen om er mensen van te voeden waarvan het merendeel te lui is om te werken. Maarja dat is mijn mening waar denk ik niet iedereen het mee eens is. Maar we gaan nu wel erg offtopic wat betreft dj'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Reind schreef op 07 July 2003 @ 16:52:
[...]

Ik draai nog steeds voor een agency alleen wle met een 0 uren contract :)

Beetje de mazen in het systeem weten te vinden hé :)
Jij had Barkers toch geweigerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06 19:18
wibblemoo schreef op 06 July 2003 @ 22:45:
[...]

dus muziek mag niet maar video wel... beetje krom ?

en jullie hebben zeker ook allemaal een legaal besturingssysteem draaien ?
de reden dat ik films wel okee vind is dat bij films de opbrengst in grote mate uit de bioscoop komt en niet uit de losse verkoop van films

en aangezien bijna alle films in de eerste weken megawinsten maken heb ik zoiets van , ach, dat maakt niet zoveel uit, maar ik koop ook de nodige films op dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
maar als ik dat ene cd'tje download maakt het ook niet zoveel uit toch ? die paar euro voor de artiest. kan ie makkelijk missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46060 schreef op 07 juli 2003 @ 18:18:
Zwart draaien moet kunnen vind ik, jij staat ff lekker een kunstje te doen dat niet veel mensen goed kunnen.
Als jij bepaalt werk doet, geldt daar precies hetzelfde voor. Of hoeven loodgieters ook geen belasting te betalen.
Je geeft bakken geld uit aan platen en dan komen er een stel van die oplichters ff lekker de helft van het geld dat je ermee verdient in beslag nemen om er mensen van te voeden waarvan het merendeel te lui is om te werken.
Een loodgieter heeft ook gereedschap nodig (wat duurder is dan die paar plaatjes van jou). Verder vind ik het nogal asociaal om te zeggen dat het geld gaat naar mensen die te lui zijn om te werken. Ga je schamen :(

Ik vind dit helemaal niet offtopic overigens, dit soort "louche" kantjes van het dj wezen mogen ook wel besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-07 16:23

Empathy

Extreme Audio

wibblemoo schreef op 07 July 2003 @ 19:48:
maar als ik dat ene cd'tje download maakt het ook niet zoveel uit toch ? die paar euro voor de artiest. kan ie makkelijk missen.
uhuh... en die honderden (duizenden) die dat cdtje ook downloaden dan? Beetje makkelijk gezegt natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
zie de post van wazoo. een film mag dus wel maar een cd'tje niet. beetje simpel om te zeggen dat een filmmaatschappij meer verdient dus mag het dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Empathy schreef op 07 juli 2003 @ 21:44:
[...]

uhuh... en die honderden (duizenden) die dat cdtje ook downloaden dan? Beetje makkelijk gezegt natuurlijk :)
Ja en die honderden die een film downloaden dan ;) zo wordt het wel een beetje een eindloze discussie.

Ik vind niet dat je een DJ met een loodgieter moet vergelijken, zoals Reind al aangeeft werkt hij overdag gewoon en betaald keurig belasting, misschien is hij wel loodgieter ;). Nu krijgt ie echter nog ff een aanslag van €1000 omdat hij zo correct is om zijn boekingen op geven aan de belasting. Ik weet ook wel dat het fout is om de belasting te ontduiken. Maar als je af en toe ergens draait dan doe je dat echt niet om er zoveel rijker van te worden. Maar ik kan volkomen begrijpen dat je met een naheffing van €1000 wel een vette hangzak krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang je amateur-dj bent, for the love of the art, vind ik het niet nodig dat mensen daar belasting over betalen, ook al verdienen ze er soms geld mee (wat al dan niet opweegt tegen de investeringen).
Ik denk dat er weinig kunstenaars zijn die wel belasting betalen over hun opbrengsten, en waarom zouden ze als ze daarnaast een baan hebben waar ze ook al belasting voor betalen? Dat zou betekenen dat iemand die DJ of beeldhouwer is als hobby moet betalen over de extra inkomsten die hij daarmee maakt (terwijl zijn uitgaven waarschijnlijk groter zijn), terwijl een wedstrijdzeiler zijn prijzengeld mag houden, en mijn oma elke week boterbabbelaars kan kopen van haar verkochte punnikwerkjes.

Pas op het moment dat draaien (of welke kunstvorm dan ook) echt een bron van inkomsten / levensonderhoud wordt moet er belasting over betaald worden vind ik. Tot die tijd is het gewoon je hobby, zelfontplooiing, ontspanning of wat je er maar in wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Het feit dat je € 1000 naheffing krijgt betekend IMHO dat je het niet slecht doet met je draaien. En de gereedschapsvergelijking gaat zeker wel op, staat hier iemand wel stil bij het feit dat de 'verbruiksmaterialen' van een DJ onkosten zijn die aftrekbaar zijn van belastingen? Net zoals de gereedschappen van voornoemde loodgieter. Moet je natuurlijk wel een administratie voeren, en er wat moeite voor doen.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Moest ik in het wit draaien verdien ik meer met draaien dan nu, ik verdien veel minder met platen draaien dan dat ik btw betaal op mn plaaten, dan reken ik nog niet eens de volledige kostprijs van een plaat. stel je voor dat ik dan ook mn platenspelers kon inbrengen en mn mixer en de rest...

Keihard offtopic: ik heb ook 1000 eur belastingen extra moeten dokken als simpele arbeider, dit is voor mij iets minder dan een netto maandloon, dat is idd dik klote maar veel ga je er niet aan doen.. Wees blij dat jij van je hobby je beroep hebt kunnen maken. Dat er een hoop profiteurs in deze samenleving zitten die niet willen werken is zo, gelukkig is dit een minderheid, en deze minderheid zal dat vroeg of laat toch betalen, worden ze geschrapt van de lijsten (niet bereid tot werken). Ik zie het zo, liever geven dan te moeten krijgen...

trouwens: als je die belasting niet wil betalen moet je meer kosten maken (kan ik alvast via jou mn platen kopen, jij krijgt de factuur, ik de btw korting :p )

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Vash schreef op 07 juli 2003 @ 18:31:
[...]
Jij had Barkers toch geweigerd?
Draai nu ook voor een ander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
LangTall schreef op 07 July 2003 @ 22:30:
Het feit dat je € 1000 naheffing krijgt betekend IMHO dat je het niet slecht doet met je draaien. En de gereedschapsvergelijking gaat zeker wel op, staat hier iemand wel stil bij het feit dat de 'verbruiksmaterialen' van een DJ onkosten zijn die aftrekbaar zijn van belastingen? Net zoals de gereedschappen van voornoemde loodgieter. Moet je natuurlijk wel een administratie voeren, en er wat moeite voor doen.
Das bij lange na niet van het draaien hoor -> Meer omdat ik 2 goedbetaalde banen had. En ik werkte in die tijd soms 60 uur in de week -> Mag je als je zo hard werkt dan een beetje geld verdienen of niet?

Ik vind het dus ook een beetje krom dat als je je eigen helemaal de tering werkt aan je 2é baan geen fuck over houd.

En wat betreft het aftrekken van je spullen -> Ik doe het liever zoals ik het nu doe -> Scheelt een hoop papierwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
leffe_blond schreef op 07 July 2003 @ 23:37:
Keihard offtopic: ik heb ook 1000 eur belastingen extra moeten dokken als simpele arbeider, dit is voor mij iets minder dan een netto maandloon, dat is idd dik klote maar veel ga je er niet aan doen.. Wees blij dat jij van je hobby je beroep hebt kunnen maken. Dat er een hoop profiteurs in deze samenleving zitten die niet willen werken is zo, gelukkig is dit een minderheid, en deze minderheid zal dat vroeg of laat toch betalen, worden ze geschrapt van de lijsten (niet bereid tot werken). Ik zie het zo, liever geven dan te moeten krijgen...

trouwens: als je die belasting niet wil betalen moet je meer kosten maken (kan ik alvast via jou mn platen kopen, jij krijgt de factuur, ik de btw korting :p )
Dat geld dus voor mij net zo en dus doe ik nu alles wat ik naast mijn full time baan doe gewoon lekker zwart.
En het draaien is mijn werk niet das nog steeds een hobby waarmee ik zo af en toe een paar leke knaken verdien die er weer net zo hard uit gaan aan platen.

Bovenstaande was ff voor de duidleijkheid voordat iedereen gaat denken dat ik een fulltime dj baan heb en dat ik goed kan draaien -> Das dus niet het geval :+
Maar met hard werken kom je een heel eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
watbetreft mijn verhaal, ik streef ernaar al mijn spullen legaal te hebben, maar dit is ondoenlijk, dus heb ik voor mijzelf een afweging gemaakt, waaruit is gekomen > films is wel ok, omdat daaraan in de bios word verdient

en cd's is not done, aangezien dat een veel directere boterham van de artiest is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
MR_WAZOO schreef op 08 July 2003 @ 01:49:
watbetreft mijn verhaal, ik streef ernaar al mijn spullen legaal te hebben, maar dit is ondoenlijk, dus heb ik voor mijzelf een afweging gemaakt, waaruit is gekomen > films is wel ok, omdat daaraan in de bios word verdient

en cd's is not done, aangezien dat een veel directere boterham van de artiest is
Ach komop zeg een artiest heeft ook zijn optredens en de stations betalen voor de muziek net zoals ik dat al doe als ik de plaat zelf koop. Je moet betalen als je hem draait (ff krom gezegd) dus wat mij betreft is eeen DIVX net zo slecht als een MP3.

En wie draaien hier allemaal netjes een legaal OS -> bijna niemand. Wie koopt er netjes zijn computersoftware -> Geen hond.
Oftewel iedereen maakt maar dankbaar gebruik van de wereld die internet heet. Alleen vind ik bij sommige mensen de gedachten wel een beetje krom -> Dat mag wel en dat mag niet -> Hey het is allemaal stelen en het is allemaal fout. :)

[ Voor 23% gewijzigd door R2D2 op 08-07-2003 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MR_WAZOO schreef op 08 juli 2003 @ 01:49:

Met alle respect hoor maar ik vind toch dat je jezelf hier voor loopt te liegen. Ik zou dan zo redeneren als ik jou was: illegaal= is alles wat ik onrechtmatig verkregen heb via internet, dus dan zou alles wat illegaal is voor jou not done moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Je hebt wel gelijk illi films zij net hetzelfde als illi muziek, ook DVD's worden niet gemaakt uit liefdadigheid, software al evenmin....
Das bij lange na niet van het draaien hoor -> Meer omdat ik 2 goedbetaalde banen had. En ik werkte in die tijd soms 60 uur in de week -> Mag je als je zo hard werkt dan een beetje geld verdienen of niet?
tja ik moet je gelijkgeven, mensen die hun rug kapot werken worden extra geplukt. Dit is ronduit schandalig, doch een neveneffect van onze samenleving, iedereen moet kansen krijgen, de rijken moetten de armen helpen, zeer mooi in theorie en in verkiezingsslogans, helaas niet altijd rechtvaardig toegepast, mensen die het echt nodig hebben worden niet altijd geholpen, mensen met grote overschotten vinden manieren om niet te moetten bijdragen in de samenleving..

Trouwens Reind, ik dacht in een van voorgaande delen gelezen te hebben dat jij wel full time draaide???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
ik zeg niet dat t niet fout is, maar wel waar ik voor heb gekozen
en dat is dus om uiteindelijk t doel van alles legaal na te streven

maar aangezien dit niet makkelijk gaat moet ik t stukje voor stukje doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MR_WAZOO schreef op 08 July 2003 @ 18:21:
ik zeg niet dat t niet fout is, maar wel waar ik voor heb gekozen
en dat is dus om uiteindelijk t doel van alles legaal na te streven

maar aangezien dit niet makkelijk gaat moet ik t stukje voor stukje doen..
Wat is er moeilijk aan dan, je dumpt gewoon al je mp3's en divx'en en klaar toch? Je doet net alsof het een verslaving is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 46060 schreef op 08 July 2003 @ 19:19:
[...]

Wat is er moeilijk aan dan, je dumpt gewoon al je mp3's en divx'en en klaar toch? Je doet net alsof het een verslaving is.
Jongens ik denk dat deze discussie tot niets leidt... Ja, ik heb ook mp3z en divx films... wie niet ?? Ik draai ook met mp3z die ook niet allemaal van mij zijn.....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
leffe_blond schreef op 08 July 2003 @ 18:14:
Je hebt wel gelijk illi films zij net hetzelfde als illi muziek, ook DVD's worden niet gemaakt uit liefdadigheid, software al evenmin....

[...]

tja ik moet je gelijkgeven, mensen die hun rug kapot werken worden extra geplukt. Dit is ronduit schandalig, doch een neveneffect van onze samenleving, iedereen moet kansen krijgen, de rijken moetten de armen helpen, zeer mooi in theorie en in verkiezingsslogans, helaas niet altijd rechtvaardig toegepast, mensen die het echt nodig hebben worden niet altijd geholpen, mensen met grote overschotten vinden manieren om niet te moetten bijdragen in de samenleving..

Trouwens Reind, ik dacht in een van voorgaande delen gelezen te hebben dat jij wel full time draaide???
Nou soms lijkt het er wel op of dat ik full time draai en deze zomer pak ik ook alles wat ik aanpakken kan. Maar na de zomer ga ik het allemaal ff wat rustiger aan doen. Dan zijn al mijn vrienden weer terug uit het buitenland e.d en ik vind het ook belangrijk om daar tijd voor te hebben. En dan zal het ook wel weer tijd worden voor een vriendin -> Die lopen nu na een maand weg omdat ik nooit tijd voor ze heb. :P

Maar full time draaien -> Nee niks voor mij. dan is de lol er zo af (want als ik iets moet dan wil ik het nooit). Zoals het nu is is het prima. Ik heb een agency die wat dingen regelt zonder dat ik een vast contract heb (naja ik kan er vanavond nog onderuit) en als ik geen zin heb dan doe ik het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Zoals het nu is is het prima. Ik heb een agency die wat dingen regelt zonder dat ik een vast contract heb (naja ik kan er vanavond nog onderuit) en als ik geen zin heb dan doe ik het gewoon niet.
lijkt me de perfecte situatie, doen als je der zin in hebt, kunnen weigeren als je geen zin hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Anoniem: 46060 schreef op 08 July 2003 @ 19:19:
[...]

eej divx is heilig, mp3 niet, dat heb iedereen al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54653

MR_WAZOO schreef op 09 juli 2003 @ 00:35:
[...]

eej divx is heilig, mp3 niet, dat heb iedereen al ;)
DivX niet dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20384

nee Mp3 is heilig en divx niet ;)

nutteloze discussie dit! T Lijkt wel CD DJ vs Vinyl DJ of AMD vs Intel discussies iedereen vind datgeen wat ie zelf doet toch altijd het beste... Dus graag weer ontopic het is veel leuker om te lezen over DJ stuff dan over Mp3 is illegaal maar divx niet enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20384 schreef op 09 July 2003 @ 08:46:

nutteloze discussie dit! T Lijkt wel CD DJ vs Vinyl DJ of AMD vs Intel discussies iedereen vind datgeen wat ie zelf doet toch altijd het beste... Dus graag weer ontopic het is veel leuker om te lezen over DJ stuff dan over Mp3 is illegaal maar divx niet enz enz.
Ok dan doen we dat maar. Op dit moment zit ik zonder draaitafels want ik heb ze weten te verkopen. Het waren Reloop belt drives :r als ik tijd heb ga ik naar Duitsland voor nieuwe draaitafels. Ik ga Technics kopen en dan is mij set helemaal complaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Nou je bent niet de enige die zonder draaitafels zit -> Me2

Maar nog 8 nachtjes slapen en dan heb ik mijn SYNQ's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reind schreef op 09 July 2003 @ 10:19:
Nou je bent niet de enige die zonder draaitafels zit -> Me2

Maar nog 8 nachtjes slapen en dan heb ik mijn SYNQ's :)
Ik ben net een beetje aan het mailen naar al die Duitse toko's om gewone mk2's voor een zo laag mogelijke prijs te krijgen. Mk2's zijn nu al ruim €100 goedkoper dan die mk5's dus dan denk ik er toch over om maar mk2's te nemen. Zoveel nieuws brengt die mk5 nu ook weer niet ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 46060 op 09-07-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

DJ'en gaat ff op een laag pitje bij mij, de vakantie komt eraan met alle gevolgen van dien ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Anoniem: 20384 schreef op 09 July 2003 @ 08:46:

mijn laatste woorden, beiden zijn indien er copyrights op rusten illegaal,
mp3's zijn veel makkelijker te downloaden dan divx, ivm de grootte van een bestand

daarom mijn mening > divx heilig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Oei wat heb ik 2 lekkere tranceplaten gekocht :)

Cosmicman - I Love You
Matti Lamaanen - Flakes

Trance zoals trance moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Anoniem: 6071 schreef op 07 July 2003 @ 14:25:
CD's kunnen ABSOLUUT goedkoper, maar er moeten rare dingen gebeuren als je de prijzen rond de 10 euro wil zien.

Over het BTW-tarief trouwens: 19% op een cd van 22 euro is ongeveer 3,50, dus dat verschil zal niet dramatisch zijn, maar zeker een goed begin!
Ik klik maar weer es op de reply knop, interessant onderwerp ;)

Als je de detailhandel uit zou schakelen, en dus rechtstreeks bij de platenmaatschappij je cd'tje zou kunnen kopen, dan kun je dat doen voor tussen de 9 en 12 euro.

Als er mensen geinteresseerd zijn kan ik zelfs de opbouw van die 9-12 euro laten zien, heb dat sheetje hier nog ergens als het goed is.

-edit- Daar issie al, let wel dat dit gemiddeld is, zal niet voor iedere cd gelden, maar is wel EXCLUSIEF kortingen die nog bedongen worden door lui als de FRS :r

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-triplem.com/urpicshere/fok/prijsopbouw_cd.gif

Oh en CD's kunnen sowieso goedkoper, want bij play.com (UK) verkopen ze cd's voor 14-15 euro inclusief bezorgkosten, bij weer een andere online zaak voor 12-13 euro inclusief bezorgkosten (http://www.cd-wow.com.hk/). Het kan dus makkelijk, a

[ Voor 28% gewijzigd door TripleM op 09-07-2003 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KeeZ schreef op 09 July 2003 @ 11:53:
DJ'en gaat ff op een laag pitje bij mij, de vakantie komt eraan met alle gevolgen van dien ;)
Tafels buitenzetten )niet in de zon( en genieten maar (voor je buren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Reind schreef op 08 July 2003 @ 23:11:
[...]

Ik heb een agency die wat dingen regelt zonder dat ik een vast contract heb (naja ik kan er vanavond nog onderuit) en als ik geen zin heb dan doe ik het gewoon niet.
Welke agency?

just curious :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lees net een mailtje van elevator.de dat ze mij Technics kunnen leveren voor €437 per tafel dit omdat ze laagste prijsgarantie hanteren en ik ze ergens anders goedkoper heb gezien. Morgen als ik weer nuchter ben der maar eens bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Anoniem: 26318 schreef op 09 juli 2003 @ 22:19:
[...]

Tafels buitenzetten )niet in de zon( en genieten maar (voor je buren ;))
* KeeZ heb geen buren op de boot 8) maar ik heb wel 2 setjes in elkaar geknutseld om even lekker te gaan knallen op de boot :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Nondekanon... Die gasten van Gemini hadden er zin in blijkbaar! Heb vanmorgen vanuit het niets weer een nieuw plateau ontvangen?!

Nu goed, ik had dus tot 2 weken geleden 1 scheef en 1 normaal plateau... Nu heb ik 1 scheef en 3 rechte plateaus! Ik denk dat ik die dingen maar ga verzamelen ofzo... Iemand nog behoefte aan een normaal plateau voor de PDT-6000?

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als ik er een draaitafel bij krijg vind ik het prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:57
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/8210/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TripleM schreef op 09 July 2003 @ 18:58:
[...]

Als je de detailhandel uit zou schakelen, en dus rechtstreeks bij de platenmaatschappij je cd'tje zou kunnen kopen, dan kun je dat doen voor tussen de 9 en 12 euro.

[...]

want bij play.com (UK) verkopen ze cd's voor 14-15 euro inclusief bezorgkosten, bij weer een andere online zaak voor 12-13 euro inclusief bezorgkosten (http://www.cd-wow.com.hk/). Het kan dus makkelijk, a
Klopt, de grootste marge op CD's zit inderdaad in de winkel. Ik bedoelde toen ik zei dat cd's moeilijk goedkoper kunnen dan ook cd's in reguliere winkels; had eigenlijk niet aan alternatieven als postorder gedacht. Dit is eigenlijk DE oplossing om iedereen die loopt te zeuren over cd-prijzen de mond te snoeren, en ze hun mp3's weg te laten mikken :).

(ik mag ze natuurlijk lekker houden, ik heb nooit gezegd dat ik cd's zou kopen als ze goedkoper waren, ook al is het waarschijnlijk wel zo :P)

Omniscent: Misschien is dat plateau iets voor Dre? Kan ie de volgende kromme die hij krijgt meteen fixen...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 6071 op 10-07-2003 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:58
CD2 NR 10: Gefeliciteerd Six4Eight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Laatst online: 15:32

Eraser127

Nijkerk

Jimsterrr schreef op 10 July 2003 @ 19:47:
[...]

CD2 NR 10: Gefeliciteerd Six4Eight!
idd, hulde _/-\o_

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 02-07 09:51
Six4Eight: Proficiat!!!

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
OMG! Six4Eight, nu heb je het toch wel ver geschopt! :D
Hartstikke gefeliciteerd, wees er trots op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37139

Thanks!

Gaat echt goed de laatste tijd !! ben erg weinig op forums e.d. aanwezig alleen, veel tijd kwijt : / Maar dit soort dingen maken dat wel weer de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie je nog iets van de opbrengst van die cd terug, of is je enige beloning de roem en het feit dat duizenden mensen je naam kennen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee ik zie zeer zeker wat van de opbrengst van die CD terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-12-2024

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Anoniem: 37139 schreef op 11 juli 2003 @ 00:15:
Nee ik zie zeer zeker wat van de opbrengst van die CD terug :)
Nou, het komt je toe! Kewl om te zien dat mensen het zover kunnen schoppen... :Y) feli drmee en nu doorhakselen zodat er weer nieuwe fraaie dingen uitrollen.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hee 648! Goed man! Feli!!! :)

En aangezien je er nu ook nog eens wat voor gaat krijgen, krijgt de ellenlange discussie of je wel of geen mp3z moet dllen een nieuwe wending. ;)

(Niet dat ik overigens van plan was om de Sensation CD aan te schaffen of neer te laden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
MisterDon schreef op 11 July 2003 @ 01:39:
Hee 648! Goed man! Feli!!! :)

En aangezien je er nu ook nog eens wat voor gaat krijgen, krijgt de ellenlange discussie of je wel of geen mp3z moet dllen een nieuwe wending. ;)

(Niet dat ik overigens van plan was om de Sensation CD aan te schaffen of neer te laden.)
Nee wij draaien goede shit :+

Maar 648 -> congrats man en maak ook is ff een goede garage plaat -> Kan ik me geld tenminste aan goede muziek uitgeven :P

[ Voor 14% gewijzigd door R2D2 op 11-07-2003 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

648 congrats en dat er maar velen mogen volgen :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hem al thuis liggen op plaat en hij is subliem hoor 648 dit trance zoals het hoort te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26952

648, gefeliciflapstaart..... binnenkort BN'er ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds je een lp hebt lopen de boekingen ook wel beter denk of ligt dit nog gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 20384 schreef op 11 July 2003 @ 12:44:
Sinds je een lp hebt lopen de boekingen ook wel beter denk of ligt dit nog gelijk?
Lijkt me idd dat de boekingen vooruit schieten...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54653

Ook mijn felicitaties aan 648, wanneer je volgend jaar op sensation draait gooi er wel ff een sampletje doorheen van GotDJ he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bookingen vallen nu nog mee.

Er komen wel nog een hele zooi producties aan de komende tijd (onder Somatic Sense, Science Deal, M.I.D.O.R. & Six4Eight en alle DJ Precision remixen) dus hopelijk naar aanleiding daarvan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou kewl zijn! hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63790

En 15 november is Six4Eight voor de 2e keer weer in Club Sequoia te bewonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 02-07 09:51
Anoniem: 63790 schreef op 11 juli 2003 @ 18:12:
En 15 november is Six4Eight voor de 2e keer weer in Club Sequoia te bewonderen :)
Voor de liefhebber: ik draai dan ook, van 3.30-5.00, lekkere diepe progressive (trance)

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb blijkbaar toch net iets teveel van deze thread gemist, gefeliciteerd Six4Eight! Hebbie netjes voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Nou, dan kan ik ook niet achterblijven met mijn felicitaties :)
Ik heb zelfs die plaat gekocht :)

Eindelijk heb ik de PT2100 onder de knie en ik moet zeggen dat het een enorme verbetering is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren op Technics SL1900s gedraaid.. DAT is kut.. voelde me net alsof ik voor t eerst een platenspeler gebruikte :S

draaipitch is klote..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jesus wat stil hier... al 2 dagen niet gepost joh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Het is zomer joh, iedereen is druk bezig met platen kopen en setjes versturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja emt weer zoals vandaag kan ik niet binnen achter mijn tafels blijven. Vanochtend mezelf wakker gedraaid en toen opgestegen met de zeilboot, heerlijk! Geloof niet dat ik Reind tegen ben gekomen, maar ik mag hopen dat je vandaag nog gezeild hebt, beter weer vind je er niet voor in nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 14:40
Zullen we eens weer een nieuw deel starten?
Ik wilde dat al doen bij post 1000, maar heb niet goed opgelet.

Ik stel voor dat vash een mooie topicstart maakt en een nieuw deel opent. Wanneer hij dat heeft gedaan, kan je bij dit topic een topicreport aanmaken, dan doe ik, of één van mijn collegaas deze wel dicht.

En hoe gaat vash dit te weten komen? Nou.....
pushmessages heerschen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Nou, een beetje musica dan maar! :+

Mixie om te downloaden
Was bedoeld als demo, maar krijgt een plekkie in een stoffig hoekje op m'n harde schijf :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 14:40
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.