Hmm gaat de goede kant op dan
Veel suc6!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 22:31 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Hmm gaat de goede kant op dan
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 22:31 ]
Verwijderd
Ik ga voor de Synq XTRM1 oftewel de Stanton ST150 oftewel de Omnitronic DD5250 oftewel de Citroniq PD45 oftewel de AMDJ oftewel de nieuw uit te komen vestax -> Ik ga dus voor een hoerige OEM bak die door alle fabrikanten zo'n beetje uitgebracht gaat worden en erg goed schijnt te zijn.Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 18:19:
[...]
Wat gaat Mr. Reind dan voor TT's halen?
ps. zou ie dan eindelijk aan de technics toegeven
De eersten moeten nog steeds binnen komen. In de tussentijd hou ik de regel "you get what you pay for" wel in gedachten... ;-)Vash schreef op 02 July 2003 @ 19:49:
Zeg Dré, hoe bevallen die nieuwe digitale DXM-mixers van Numark eigenlijk?
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11689
Digitaal voor 350 euro is bijna niet te doen toch?
André Huisman (www.new-line.nl)
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Verwijderd
Vind je? Ik vind ze persoonlijk oerlelijk, het lijken wel van die goedkope mixertjes van niet nader te noemen merken. Vrolijke kleurtjes, knopjes waar je niks aan hebt, oftewel KERMIS!KeeZ schreef op 03 July 2003 @ 10:37:
Zien er iig leuk uit die mixers....
Verwijderd
Hoeveel centjes ga je daarvoor uit je beurs trekken als ik vragen mag?Reind schreef op 03 July 2003 @ 11:55:
Mijn oude PDT's zijn al vekocht mensen
En ik heb er gewoon het nieuw bedrag voor terug kunnen beuren
Wat betreft de XTRM1 van Synq -> Ik hoop hem de 18é in huis te hebben. Dat betekent s'avonds dus de eerste review
Zal rond de 950€ liggen geloof ik. Ach ik zie het wel als ik de rekening krijgVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 12:13:
[...]
Hoeveel centjes ga je daarvoor uit je beurs trekken als ik vragen mag?
Smaken verschillen heVerwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 11:48:
[...]
Vind je? Ik vind ze persoonlijk oerlelijk, het lijken wel van die goedkope mixertjes van niet nader te noemen merken. Vrolijke kleurtjes, knopjes waar je niks aan hebt, oftewel KERMIS!
Deze plek is te koop.
Verwijderd
ik heb der nog wel een voor je, wat bied jeVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 14:01:
Dan heb je je PDT's dus bijna kosteloos ingeruild! Lang niet gek Reind! Iemand nog een stel PT1000's ruilen?
"Het apparaat ziet er niet uit" is toch geen argument man. Ik vond die Dateqs toen ik net begon op goedkope Taiwaneze troep lijken die wat duurder uitviel (wees reëel, die dingen zijn foeilelijk).Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 11:48:
[...]
Vind je? Ik vind ze persoonlijk oerlelijk, het lijken wel van die goedkope mixertjes van niet nader te noemen merken. Vrolijke kleurtjes, knopjes waar je niks aan hebt, oftewel KERMIS!
Verwijderd
Ik zeg ook niet dat het een slecht apparaat is, ik ben alleen van mening dattie een beetje polonaise is.Vash schreef op 03 July 2003 @ 14:40:
[...]
"Het apparaat ziet er niet uit" is toch geen argument man. Ik vond die Dateqs toen ik net begon op goedkope Taiwaneze troep lijken die wat duurder uitviel (wees reëel, die dingen zijn foeilelijk).
Verwijderd
FS update?Triple-D schreef op 03 juli 2003 @ 14:40:
Ik heb een fs update teveel gekregen, iemand die hem wil kopen voor 45 euro?
Nee, een software-updateVerwijderd schreef op 03 juli 2003 @ 15:11:
[...]
Ik gok een final scratch update, dus waarschijnlijk zo'n setje van die platen.
[ Voor 16% gewijzigd door Flake op 03-07-2003 16:53 ]
Verwijderd
-3 TrollVash schreef op 03 juli 2003 @ 14:40:
[...]
"Het apparaat ziet er niet uit" is toch geen argument man. Ik vond die Dateqs toen ik net begon op goedkope Taiwaneze troep lijken die wat duurder uitviel (wees reëel, die dingen zijn foeilelijk).
Verwijderd
www.gemm.comVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 18:12:
Hoe heet die site ook al weer waar je de wat zeldzamere platen kan halen, iets met Gem geloof ik
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 18:57 ]
Verwijderd
Reeds twee keer iets besteld en beide keren netjes na 3 werkdagen in de brievenbus. Ze zijn erg goedkoop (hanteren ook een laagste-prijs-garantie).Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 10:01:
Ik vraag nog maar ff een keer of er iemand ervaring heeft met www.elevator.de. Ze hebben daar namelijk de Sony V700 in de aanbieding voor €111. Maar ik durf het nog niet helemaal aan om hem online te bestellen en als ik er voor naar duitsland moet rijden dan wordt hij nog bijna net zo duur als hier in de winkel.
Verwijderd
Het klopt idd dat ze erg goedkoop zijn, hoe versturen ze? onder rembours of moet je eerst geld overmaken?DJT schreef op 04 July 2003 @ 11:18:
[...]
Reeds twee keer iets besteld en beide keren netjes na 3 werkdagen in de brievenbus. Ze zijn erg goedkoop (hanteren ook een laagste-prijs-garantie).
Verwijderd
Verwijderd
Zwaar ?? Zwaar ?? Erika Terpstra op schoot das pas zwaar
Deze plek is te koop.
mijn neef gebruikt voor touren een koffer en een UDG tas (www.djdalex.nl)KeeZ schreef op 04 July 2003 @ 22:41:
[...]
Zwaar ?? Zwaar ?? Erika Terpstra op schoot das pas zwaar
[ Voor 3% gewijzigd door Eraser127 op 04-07-2003 23:14 ]
Verwijderd
een koofer zelf valt meestal wel mee, een UDG tas met 80 platen derin is ook zwaar. Die UDG tassen zijn ook best wel aan de prijs. Het voordeel van een koffer vind ik dat ze bij thuis gebruik toch wel iets fijner werken, mede doordat je hem 50/50 kan gebruiken waardoor bladeren door platen een stuk makkelijker wordt.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb het met creditcard gedaan. Rembours kan volgens mij ook wel.Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 11:37:
[...]
Het klopt idd dat ze erg goedkoop zijn, hoe versturen ze? onder rembours of moet je eerst geld overmaken?
* KeeZ heeft een koffer waar zo'n 250 slimcases inkunnen ook hardstikke handigMisterDon schreef op 05 July 2003 @ 03:18:
On the road doet ik een koffertje met twee Case Logic CD mappen mee.
Hopla! En wéér een voordeel qua CD's draaien!
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Zelf ik begin voordelen in te zien van het draaien met cd's sinds ik mijn cd speler heb. Het scheelt een hoop geld want je hoeft niet iedere week meer naar de platenzaak te lopen.MisterDon schreef op 05 July 2003 @ 03:18:
On the road doet ik een koffertje met twee Case Logic CD mappen mee.
Hopla! En wéér een voordeel qua CD's draaien!
Verwijderd
Jij download ze gewoon? Zonder te betalenVerwijderd schreef op 05 July 2003 @ 17:13:
[...]
Zelf ik begin voordelen in te zien van het draaien met cd's sinds ik mijn cd speler heb. Het scheelt een hoop geld want je hoeft niet iedere week meer naar de platenzaak te lopen.
Verwijderd
Ik ben ook vanplan om een setje draaitafels te kopen om te beginnenVerwijderd schreef op 05 July 2003 @ 17:48:
Mja, andere manier om de nieuwste tracks te krijgen is er niet![]()
Maar in mijn cd koffer kunnen rond de 80 cd's ofzo, dat zijn veeeel platen
Er zijn genoeg andere manieren om aan muziek te komen, ik heb al veel slechte argumenten gehoord voor het downloaden van muziek, maar dit is ronduit de slechtsteVerwijderd schreef op 05 July 2003 @ 17:48:
Mja, andere manier om de nieuwste tracks te krijgen is er niet![]()
Maar in mijn cd koffer kunnen rond de 80 cd's ofzo, dat zijn veeeel platen
You don't need eyes to see, you need vision
Nahja, als het om slecht verkrijgbare platen gaat kan ik dat wel begrijpen. Maar bij platen die gewoon in de winkel liggen keur ik dat zeker af
Verwijderd
Stop chasing the dream, you're already living it
[ Voor 22% gewijzigd door Yalopa op 05-07-2003 21:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Shola ama - imagine heb ik al 2* laten snijden en als je weet wat dat kost laat je het een 3é keer wel uit je hoofd. Die staat nu dus gewoon op cd net zoals wat andere nummers uit de tijd van 96 t/m 99.Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 02:06:
Ik vind mp3s downloaden van platen "omdat je er niet aan kan komen" foute boel. Naja, het downloaden niet, maar wel het draaien van die dingen voor publiek dan. Als je er niet aan kan komen moet je beter je best doen.
Voordat elke randmongool dingen gaat draaien die nog niet eens uitgebracht zijn"Tja, hij komt pas in 2004 uit, en ik wil hem nu al draaien".
Daar mag je niet op drukken want dan druk je of de platter overmidden of je drukt hem dwars door de bodem van je draaitafel heenVerwijderd schreef op 05 juli 2003 @ 21:59:
[afbeelding]
Van deze meuk krijg je gegarandeerd spijt, deze tafels hebben plateau die zo instabiel zijn dat je ze minstens 2 cm in kan drukken. Om over deze mixer zonder toonregeling nog maar niet te beginnen.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
HEy Jumbo, wat heb jij dan te koop? Mail me anders ffVerwijderd schreef op 06 July 2003 @ 01:45:
dan regel ik een mengtafel en 2x tt (alleen dan betere uitvoering) op
(die gast die mijn tafels over wou nemen die laat het toch elke x afweten!)
[ Voor 40% gewijzigd door Qosmic op 06-07-2003 11:00 ]
Ga dat ALSJEBLIEFT niet doen. Check es in de openingspost voor apparatuur waar je tenminste wat aan hebt!Qosmic schreef op 05 July 2003 @ 21:53:
ze zijn te zien op www.elevator.de en dan onder het kopje dj sets. Kan ze niet doorlinken
[ Voor 13% gewijzigd door Flake op 06-07-2003 11:46 ]
Al zo vaak geprobeerd om op die manier aan een plaat te komen en ik heb nog nooit iets succesvol af kunnen ronden op zulke site's.Universal Creations schreef op 06 juli 2003 @ 10:47:
Voor de liefhebber (Reind dus): http://cgi.ebay.de/ws/eBa...2543418077&category=46012
Klopt, gelukkig kon ik er al een tijdje gebruik van maken (half jaar volgens mij al)Vash schreef op 06 July 2003 @ 11:30:
[...]
Ga dat ALSJEBLIEFT niet doen. Check es in de openingspost voor apparatuur waar je tenminste wat aan hebt!
Voor de geïnteresseerden: Rare Records heeft zijn online shop officieel geopend
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Je weet mijn profiel te vindensavale schreef op 06 juli 2003 @ 13:33:
zo ik ben net wakker van sensationegt super was t weer! vooral ferry & armin vond ik erg sterk! ik zou alles opgenomen hebben van id&t radio maar een of andere maloot heeft me pc uitgezet... (was aan t opnemen van de kabel) misschien dat hier iemand een mp3tje voor me heeft van 10 uurtjes?
ik kan het namelijk erg goed gebruiken voor me radio programma nml!
ID&T en logische line-ups?Vash schreef op 06 July 2003 @ 14:19:
Ben ik nou de enige die de lineup van White volledige bullshit vond? (wat deed Marco V in godsnaam op White)
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Remember Dana in de mainstage met Innercity
Check dan hier ff: Shola Ama - ImagineReind schreef op 06 juli 2003 @ 11:33:
[...]
Al zo vaak geprobeerd om op die manier aan een plaat te komen en ik heb nog nooit iets succesvol af kunnen ronden op zulke site's.
En die wist ik inderdaad ook te staan deze add. Heb hem trouwens al meer dan 2 jaar in backorder staan bij diverse platenzaken -> Dat zegt ook al wel genoeg over de verkrijgbaarheid ervan.
hey savale geinig dat je meedoet met de P60 contest, ik doe op 28 augustus mee, en kom sowieso in jouw ronde nog even kijkensavale schreef op 06 juli 2003 @ 13:33:
zo ik ben net wakker van sensationegt super was t weer! vooral ferry & armin vond ik erg sterk! ik zou alles opgenomen hebben van id&t radio maar een of andere maloot heeft me pc uitgezet... (was aan t opnemen van de kabel) misschien dat hier iemand een mp3tje voor me heeft van 10 uurtjes?
ik kan het namelijk erg goed gebruiken voor me radio programma nml!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ik heb hier dik 7000 platen liggen en een dikken 200 orginele cd's -> Dan vind ik dat ik best wel wat mag downloaden.MR_WAZOO schreef op 06 July 2003 @ 17:12:
ik ga hier nu iets heel geks zeggen watbetreft het verhaal van muziek downloaden
ik download ongeveer niets tot nog minder, alle muziek die ik wil hebben koop ik op vinyl of op cd, maar dat komt vooral omdat ik de nummers die ik op een gekopieerd cdtje had staan toch niet of nauwelijks draaide, wil ik een speciale mix ergens van, dan koop ik de vinylversie wel, en als ik ergens een versie niet van kan vinden, is t jammer maar helaas
ik heb hier nu 350 originele cd's en zo een 200 originele platen en dus geen mp3's meer, t enige dat ik nog niet volledig legaal heb is mijn filmcollectie, maar dat is omdat die dvd's zo enorm duur zijn (terwijl een video stukken minder kost, maar der ook niet uit ziet)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 18:26 ]
Ooow, 7000 stuks? hoeveel koop je dan (p/m) en hoelang heb je erover gedaan?Reind schreef op 06 July 2003 @ 17:44:
[...]
ik heb hier dik 7000 platen liggen en een dikken 200 orginele cd's -> Dan vind ik dat ik best wel wat mag downloaden.
Trouwens als we gaan zeuren over downloaden -> Whitelabels zijn dan net zo erg want 9 van de 10 keer is het een remix van een bestaand nummer waar geen rechten over betaald worden maar waar wel aan verdiend word -> Das dan net zo erg
Dat heeft niets met braaf te maken, maar met goedde manieren en respect voor het product. Als je het niet kan opbrengen om te betalen voor je muziek, tja luister dan naar de radio. En als jij 12 EUR betaald voor een plaat wordt het tijd om een andere shop te zoeken, ik betaal gemiddeld 9 eur en dat is niet eens de goedkoopste shop in de stad hier (wel de beste). Er is niemand die zegt dat je de laatste muziek MOET hebben, in de uitverkoopbakken liggen ook CD's en die zij een stuk goedkoper.Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 17:54:
Wat llopt iedreen hier braaf te doen wat betreft het downloaden van muziek.
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Dat zie je verkeerd, ik vind het best dat iedereen er iets aan verdient. Maar er ik heb de indruk dat er asociaal veel verdient aan platen en cd's. Ik repecteer het produkt ook wel, maar dan moet het wel het geld waard zijn en dat is met deze prijzen vaak niet het geval.leffe_blond schreef op 06 July 2003 @ 20:07:
[...]
Er moetten nog altijd mensen hun brood verdiennen met de muziek die jij luisterd, of ga jij gratis werken??
Verwijderd
Ieder zijn eigen mening dus.Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 22:16:
Dan moet je mijn post nog maar eens lezen: het valt vies tegen hoeveel er aan muziek wordt verdiend. Waarschijnlijk alleen teveel aan cd's die jij niet zult kopen (massa-artiesten en top40-shiz).
Een onderdeel van het produkt respecteren is JUIST de prijs willen betalen die het kost, prijs en produkt zijn tenslotte (bijna) onlosmakelijk verbonden in het geval van muziek.
Als je de prijs te hoog vindt, en dus gaat downloaden, respecteer je het PRODUKT naar mijn idee niet. Dat je het lekker vindt klinken is een heel andere kwestie.
Ik koop per maand gemiddeld 30 platen en dan krijg ik nog aardig wat promo's per week binnen vanuit de UK. Zullen er ook 30p/m zijn schat ik.Eraser127 schreef op 06 juli 2003 @ 19:44:
[...]
Ooow, 7000 stuks? hoeveel koop je dan (p/m) en hoelang heb je erover gedaan?
Als jij een goede zaak weet die voor die prijzen nieuwe uk/us garage import kan leveren ben ik je man.leffe_blond schreef op 06 July 2003 @ 20:07:
[...]
Dat heeft niets met braaf te maken, maar met goedde manieren en respect voor het product. Als je het niet kan opbrengen om te betalen voor je muziek, tja luister dan naar de radio. En als jij 12 EUR betaald voor een plaat wordt het tijd om een andere shop te zoeken, ik betaal gemiddeld 9 eur en dat is niet eens de goedkoopste shop in de stad hier (wel de beste). Er is niemand die zegt dat je de laatste muziek MOET hebben, in de uitverkoopbakken liggen ook CD's en die zij een stuk goedkoper.
Er moetten nog altijd mensen hun brood verdiennen met de muziek die jij luisterd, of ga jij gratis werken??
dus muziek mag niet maar video wel... beetje krom ?MR_WAZOO schreef op 06 juli 2003 @ 17:12:
ik heb hier nu 350 originele cd's en zo een 200 originele platen en dus geen mp3's meer, t enige dat ik nog niet volledig legaal heb is mijn filmcollectie, maar dat is omdat die dvd's zo enorm duur zijn (terwijl een video stukken minder kost, maar der ook niet uit ziet)
Verwijderd
Zijn veel 12"es niet net als films "not for commercial use", en betaald de toko waar je draait daarom extra buma/stemra?Reind schreef op 06 July 2003 @ 22:40:
[...]
Ik vind dat ik genoeg betaal en ik heb trouwens niemand over het feit gehoord dat zowel de dj als de discotheek waar je draait in princiepe buma stemra rechten betaald. Ik hoor ook niemand over de gejatte beats en vocals die op whitelabels terecht komen en die maar al te graag gedraaid worden.
Klopt als een bus, en daarom zal ik ook niemand iets verwijten (potten en ketels). Maar het valt me wel op dat sommige mensen het idee hebben dat ze ditsoort illegale dingen "mogen"; dat ze omdat de regelgeving en het systeem belachelijk zijn ineens het recht hebben zich hier niet aan te houden.Kijk ik durf te wedden dat iedereen die hier over gedownloade shit loopt te zeiken gewoon de bovenstaande dingen op zijn pc heeft staan.
De Heideroosjes produceerden in eigen beheer, en hebben nu een briljante deal met Epitah, respect daarvoor. Helaas staan andere bands vaak veel minder sterk in hun schoenen om ditsoort dingen af te dwingen, zeker als ze in het begin lang niet de grote verkoopcijfers van de heideroosjes halen.Nog een hele leuke trouwens -> waarom kan de cd van de heideroosjes wel voor 10€ de deur uit terwijl 1 of ander gejat bagger mix cd'tje het dubbele moet kosten (minimaal).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2003 23:53 ]
Ik was er ook. Vette avond!! Ferry & Arminsavale schreef op 06 July 2003 @ 13:33:
zo ik ben net wakker van sensationegt super was t weer! vooral ferry & armin vond ik erg sterk!
Verwijderd
Toevallig: ja, mijn dj uren worden inderdaad aangegeven bij de belastingsdienstReind schreef op 06 July 2003 @ 22:40:
[...]
.Want hebben jullie geen DIVXén op je pc staan? Geven jullie netjes de uurtjes aan bij de belastingsdienst die je als dj hebt gedraaid?
Als het produkt het geld niet waard is dan zal het het luisteren ook wel niet waard zijn..Verwijderd schreef op 06 juli 2003 @ 21:37:
[...]
Dat zie je verkeerd, ik vind het best dat iedereen er iets aan verdient. Maar er ik heb de indruk dat er asociaal veel verdient aan platen en cd's. Ik repecteer het produkt ook wel, maar dan moet het wel het geld waard zijn en dat is met deze prijzen vaak niet het geval.
Een duidelijk geval van een produkt dat je het geld niet waard vind (bagger mix cd'tje) ik ga ervan uit dat als je het woord bagger in de mond neemt je ook niet de moeite zal nemen om de zaak te downloaden, ik zie dus ook geen probleem hier, er is duidelijk een markt voor dat baggercd'tje, maar jij bent niet de doelgroep, lekker laten liggen dus...Nog een hele leuke trouwens -> waarom kan de cd van de heideroosjes wel voor 10€ de deur uit terwijl 1 of ander gejat bagger mix cd'tje het dubbele moet kosten (minimaal).
[ Voor 3% gewijzigd door Yalopa op 07-07-2003 00:01 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Yalopa op 07-07-2003 00:01 ]
Zal ik meteen ook maar ff heel eerlijk in zijn -> Dat doe ik dus ook niet.Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 23:57:
[...]
Toevallig: ja, mijn dj uren worden inderdaad aangegeven bij de belastingsdienst
Verwijderd
leffe_blond schreef op 06 July 2003 @ 23:59:
[...]
Als het produkt het geld niet waard is dan zal het het luisteren ook wel niet waard zijn..
Nee, dat zeg ik niet, als ik een plaat luister waar maar één leuk nummer op staat, dan denk ik er wel 3x over na of ik hem wel moet kopen. Dat neemt niet weg dat ik dat ene nmr wat wel leuk is niet wil hebben. Maar ik ben niet bereid om daar €12 voor neer te tellen. Ik trek ook ergens grenzen en moet ook hard werken voor mij geld.
Als de Heideroosjes voor 10 eur hun CD willen verkopen vind ik dat een erg mooi gebaar van hun, wil dat zeggen dat alle CD's dan maar 10 eur moetten kosten, en "if not" je maar moet gaan copyen?
Als een cd van de Heideroosjes €10 kan kosten waarom kan een cd van Marco Borsata dat dan nietVoor €10 zou ik wel een origenele kopen ipv downloaden.
Afin ik ga niet meer reageren als het gaat over illi MP3's. Mijn mening is gekend en ik sta toch maar te preken in de woestijn.De argumenten veranderen toch niet, de foute redeneringen al evenmin. Jammer, ik hoop dat het niet zover moet komen maar ik vrees dat hier nog meer "kleintjes" aan kapot gaan, en wat blijft er dan over
Juist ja gejatte bagger mixcd'tjes voor het TMF volk
Ik heb nog niet zoveel kleintjes kapot zien gaan aan het illegale gebeuren anders. Ik denk btw dat het TMF volk de kroon spant wat betreft gecopieerde cdtjes.
Dus ik kan hier nog steeds maar één conclusie uit trekken en dat is er weinig mensen bereid zijn om €22 voor een originele cd neer te tellen terwijl zo'n cd voor de helft van de prijs verkocht zou kunnen worden.
wtf kan je een aanslag krijgen als je alleen werkt ? auto van de zaak ? belasting papieren verkeerd ingevuld door werkgever ofzo ?Reind schreef op 07 July 2003 @ 00:39:
[...]
Zal ik meteen ook maar ff heel eerlijk in zijn -> Dat doe ik dus ook niet.
Ik betaal al zat aan die smerige schurftlijers. Dit jaar weer een aanslag van dik 1000€. Dat kijg je er van als je hard werkt voor je centen en een beetje verdiend.
\
Vorig jaar bij 2 bazen in de horeca gewerkt en lekker geboerd dat jaar. Daarnaast heb ik vorig jaar ook al mijn inkomsten als dj aan gegeven en daar kan ik nu dus voor gaan dokken.wibblemoo schreef op 07 July 2003 @ 11:26:
[...]
wtf kan je een aanslag krijgen als je alleen werkt ? auto van de zaak ? belasting papieren verkeerd ingevuld door werkgever ofzo ?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq