MR_WAZOO schreef op 04 June 2003 @ 17:39:
[...]
de productie van een cd kost geen hol, die gaten rijden allemaal in dikke auto's dus genoeg aan te knippen lijkt me
relatief gezien lopen ze dus gewoon te miepen en ons een poot uit te draaien
Idd een lege cdr kost 10 cent het doosje ook 10 cent en dan heb je het boekje, ook 10 cent das dan 30 cent + 10 cent winst artiest = 40 cent als gerechtvaardigde prijs voor een cd. Productie, studiouren distributie promotie dat kost allemaal niets. Sorry hoor maar ik

op een dergelijke reply.
Weet je wat? koop niets meer, want het is te duur maar ga het ook niet stelen. Koop voor 25 eur een FM radiotje en luister daar de ganse dag naar..
Ja ik wil ook een dikke porche, nee ik kan/wil hem niet betalen, de prijs is ook veel te hoog, want 1000 Kg metaal / plastiek / rubber kost maximum 100 eur. dat geeft mij het recht om een porche te stelen??
Ik wordt ziek van die mensen die constant zeiken over de prijs van cd's en platenbazen hun auto's. Hetgeen jij aanhaalt geld enkel voor die paar majors, er zijn genoeg kleine independent labels die het moeilijk hebben, en die draai jij een poot uit. (like you care)
Wat de grote platenbazen betreft is het simpel: je gaat naar de hoeren, dan betaal je de kar van de pooier. wil je dat niet? dan ga je maar niet naar de hoeren, maar dat geeft jou niet het recht om te verkrachten...
Dit is geen persoonlijke flame maar een gefundeerde meening over al die gene die dergelijke posts plaatsen, hier en elders, zij die mij een beetje kennen op irc enzo weten dat ik dit ernstig meen
[
Voor 9% gewijzigd door
Yalopa op 04-06-2003 22:13
]