Reind schreef op 25 mei 2003 @ 22:01:
Nog ff een vraagje aan Misterdon -> Ik geloof dat jij ook een LPM7.2 heb laten oplappen, Hoe erg was die er aan toe en wat was je kwijt?
Ik ga woensdag naar dateq en dan heb ik ongeveer een idee. Kan ik meteen degene gaan inlichten waarvan ik hem gekocht heb want die gaat de kosten dokken.
Het was héél erg. Die LPM had 8 jaar trouwe dienst gedaan in een studentenvereniging. Er was een paar hectoliter bier overheen gegaan, en er was een keer een poederblusser naast geleegd. Een biertje lust de Dateq wel, maar poederblussers vindt ie niet zo leuk...
Hij deed helemaal niks meer. Er kwam alleen maar een knetterende brom uit.
Ik heb em daarom gekregen (anders was ie de container in gegaan), naar Audio Amsterdam gebracht, die hebben em naar Dateq in Almere gestuurd (met de jolige storingsmelding "mixer heeft teveel gedronken en gesnuifd"

) en die hebben de 7.2 gereanimeerd.
En toen was ie weer als nieuw; geluid weer perfect, alle knoppen weer met kapjes, zelfs alle ledjes van de VU bar waar er een paar het niet meer deden werkten weer.
Kosten: 250 pleuro.
Op zich best veel geld, maar het is elke euro waard!
Wat een heerlijke mixer.
[en dan nog dit:]
Mensen gister nog naar 4 Elements geweest?
Ik was er met gratis kaarten. Gelukkig heb ik er dus geen knaak voor hoeven neertellen. Digweed, De Hey en Youssef waren super. Op Harding heb ik me voor het eerst van mijn leven ook wel een beetje vermaakt (huh? ik?) mar verder was het niet echt best; Sister Bliss verneukte het geluid finaal én ze ging ineens trance draaien

, Chicane was een aanfuiting (met wáárdeloos geluid) en de flopper van de avond was mijnheer Gielen. Hij kreeg alleen maar handjes in de lucht met zijn reeds eeuwen bekende hitjes.
Ingredienten van de avond: breezâh, blote bastjes, tattoo's, kettinkjes en pillen. 180 % niet mijn style dus. Maar ook wel eens leuk om te zien. En Digweed maakte alles goed. Trok zich niks aan van wat er allemaal rondliep en zette in anderhalf uur van heel rustige progressive naar lekkere tech-progressive een heel degelijke set neer.
Donderdag Deep Dish - Gloval Underground in Club Arena. Gaan er nog meer?
[/en dan nog dit:]
[
Voor 30% gewijzigd door
MisterDon op 25-05-2003 22:51
]