Tja.. vind je een goede mixer belangrijk? Ik zou in ieder geval gaan voor de 12x0 MK2 of voor de Gemini PDT-6000. De Numark DM3002 heeft volgens mij alleen VU meters per kanaal en killswitches tov de DM3000. De faders schijnen van mindere kwaliteit te zijn bij de Numarks. Mijn eindoordeel: Ga voor de 12x0 MK2. Een betere mixer kan je later nog nemen. Betere TT dan de SL's zijn er niet.
hmm, dan ga ik hem ff schoppen, kreeg steeds t geklaag aan me hoofd dat je niet reageerde
vandaar dit berichtje
enne
dat me broer zo stom is om niet te lezen, is zijn probleem (m'n broers probleem dus)
vandaar dit berichtje
enne
ach, tis nu ook opgelost, hoop alleen dat dre geen hard feelings heeftJimsterrr schreef op 14 May 2003 @ 23:13:
[...]
Kon je hem niet gewoon een mailtje sturen ipv hier erover te beginnen?
dat me broer zo stom is om niet te lezen, is zijn probleem (m'n broers probleem dus)
[ Voor 62% gewijzigd door NightOwlNL op 15-05-2003 00:56 ]
2 top TT's en een bagger mixer maken nog steeds baggermuziek (NOFI) ik heb zelf ook een DM3001 is een goeie mixer alleen moet je gewoon wat aan de zware faders wennen... thats all....Jimsterrr schreef op 15 mei 2003 @ 00:11:
Tja.. vind je een goede mixer belangrijk? Ik zou in ieder geval gaan voor de 12x0 MK2 of voor de Gemini PDT-6000. De Numark DM3002 heeft volgens mij alleen VU meters per kanaal en killswitches tov de DM3000. De faders schijnen van mindere kwaliteit te zijn bij de Numarks. Mijn eindoordeel: Ga voor de 12x0 MK2. Een betere mixer kan je later nog nemen. Betere TT dan de SL's zijn er niet.
Deze plek is te koop.
Gaan we weer die hele discussie houden?
Er zijn prima alternatieven voor de SL-1200! Dit is lang niet meer in ieder opzicht 's werelds beste tafel
Er zijn prima alternatieven voor de SL-1200! Dit is lang niet meer in ieder opzicht 's werelds beste tafel
Verwijderd
Noem dan eens een paar betereVash schreef op 15 mei 2003 @ 11:16:
Gaan we weer die hele discussie houden?
PDT-6000? Heeft toch 5 á 10% hogere torque én meer functies dan dat je voor mogelijk houdt. Mijn PT-2400 doet ook niet onder voor een Technics.
En verder komt er een OEM-tafel op komst met een torque die Technics vér uit het veld slaat!
En verder komt er een OEM-tafel op komst met een torque die Technics vér uit het veld slaat!
Verwijderd
Vash schreef op 15 mei 2003 @ 11:21:
PDT-6000? Heeft toch 5 á 10% hogere torque én meer functies dan dat je voor mogelijk houdt. Mijn PT-2400 doet ook niet onder voor een Technics.
offtopic:
Dankje ome Ted
Saucijzen jam jam 
Dankje ome Ted
Vestax PDX D3S - Vestax PDX2000 (alles van Vestax dus)
Numark TTX1 (ja zelfs met de gammele arm wil ik hem nog wel boven de SL plaatsen)
Gemini PDT6000 PT2400
Stanton STR8-100 of de ST100
Denon draaitafels zijn ook erg goed.
En de nieuwe draaitafel die er aan zit te komen van Sync schijnt geweldig te zijn.
Bovenstaand is minstens net zo goed als de SL en sommige naar mijn idee beter omdat ze veel breder zijn uitgerust met allerlei features
Naja: iig bedankt voor de feedback en excusez-moi voor het weer omhooghalen van die ouwe dooie koe (SL12X0 of iets anders, de eeuwige vraag).
Ik heb besloten toch maar voor de PDT-6000 te gaan, omdat dit ding nu eenmaal een meerwaarde heeft tov de SL12X0 die ik moeilijk kan negeren. Bovendien ben ik nu wel gewend om op iets "anders" dan een SL te draaien, dus die Technics-feel zit er bij mij nog niet echt in en wil ik niet onnodig aan mijn TT's gaan zitten klooien (click verwijderen en pitch omhoogschroeven, aan +/- 8% heb ik echt niet genoeg).
Jammer dat ik de PT-2400 niet kan bestellen, want anders was dat hem waarschijnlijk geworden.
Nu nog ff die mixers goed uitsoorten, want de prijs van de PDT-6000 viel dusdanig mee dat ik nog wel een stapje hoger kan gaan dan oorspronkelijk gedacht werd.
And then the waiting starts...
Ik heb besloten toch maar voor de PDT-6000 te gaan, omdat dit ding nu eenmaal een meerwaarde heeft tov de SL12X0 die ik moeilijk kan negeren. Bovendien ben ik nu wel gewend om op iets "anders" dan een SL te draaien, dus die Technics-feel zit er bij mij nog niet echt in en wil ik niet onnodig aan mijn TT's gaan zitten klooien (click verwijderen en pitch omhoogschroeven, aan +/- 8% heb ik echt niet genoeg).
Jammer dat ik de PT-2400 niet kan bestellen, want anders was dat hem waarschijnlijk geworden.
Nu nog ff die mixers goed uitsoorten, want de prijs van de PDT-6000 viel dusdanig mee dat ik nog wel een stapje hoger kan gaan dan oorspronkelijk gedacht werd.
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Verwijderd
Je zou ook tot juli kunnen wachten op die nieuwe bak van sync, schijnt een erg vet apparaat te worden. Optische platter-indicatie, zodat hij veel precieser reageert op je correcties, en een torque die je je vingers kan kosten
.
Lijkt me een prachtige tafel als no-nonsense deck. Tis dat ik op dit moment alleen een derde deck zoek, en daar juist wel wat grappige features op wil hebben, anders had ik waarschijnlijk ook gewacht...
Lijkt me een prachtige tafel als no-nonsense deck. Tis dat ik op dit moment alleen een derde deck zoek, en daar juist wel wat grappige features op wil hebben, anders had ik waarschijnlijk ook gewacht...
Noem eens een richtprijs voor die mixer.the_Omniscient schreef op 15 May 2003 @ 14:41:
Naja: iig bedankt voor de feedback en excusez-moi voor het weer omhooghalen van die ouwe dooie koe (SL12X0 of iets anders, de eeuwige vraag).
Mwoah... 't Lijkt me dat ik met die PDT-6000's voorlopig nog wel goed zit. Dat Sync-apparaat zal ook wel wat duiten kosten, en ik heb echt geen tijd/zin om nog langer te wachten (zit nu al 6 weken zonder TT's eik).Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 15:26:
Je zou ook tot juli kunnen wachten op die nieuwe bak van sync, schijnt een erg vet apparaat te worden. Optische platter-indicatie, zodat hij veel precieser reageert op je correcties, en een torque die je je vingers kan kosten.
Maar idd, misschien is het wat als 3e TT want tegen die tijd zal de cashflow wel weer redelijk hersteld zijn.
Probleem is dat ik enkel uit Numark, Stanton en Omnitronic kan kiezen (tsja... helaas). Naja, die mixers van Stanton zijn mij gewoonweg veel te duur; die van Omnitronic te simpel (perfect om mee te beginnen, dat zal ik niet ontkennen) dus dan maar een Numark.
Je zou kunnen denken aan een bedrag tussen de 180 en de 260 Euro -> ofwel, de DM3000 danwel de DM3002 (DM3001 kan vreemd genoeg niet geleverd word; die zou ideaal zijn).
De Matrix-2 (vet, gaat vandaag in premiere, film dan he
Ik heb binnen nu en een week een Magnedine Mag10 te koop -> 100 mm faders 
Ik heb namelijk een LPM7.2 gekocht -> Hoef ik tenminste niet meer kanalen om te schakelen als ik een cd speler nodig heb (ja ik ben lui
)
Ik heb namelijk een LPM7.2 gekocht -> Hoef ik tenminste niet meer kanalen om te schakelen als ik een cd speler nodig heb (ja ik ben lui
Verwijderd
sorry voor de late reply
tracklist van die demo :
01. Viframa - Cristalle (Katana's Intro Mix)
02. Joker Jam - Innocence (Paul van Dyk TPOD Remix)
03. Drax & Scott Mac - Angel (Katana Remix)
04. Katana - Silence
05. Armin van Buuren - Sunrise
06. Plastic Boy - Silver Bath
07. Conjure One featuring Sinead O'Connor - Tears From The Moon (Tiesto In Search Of Sunrise Remix)
08. Mark Norman - Intimate Gesture
09. Signum feat. Katana - Third Dimension
10. Jas Van Houten - Heavens Gate
11. Signum - Second Wave
12. Marcel Woods - Serenity
ook te downloaden op http://www.clubeight.net/download/
Verwijderd
ik ben hem aan het downloaden... the tracklist ziet er goed uit... wat nieuwe en oude trance altijd lekker..
Voor de mensen die die ene defected mix van mij nog willen downen -> Hij is weer online
http://www.jacanaradio.co...tafels_mixed_by_Reind.wma
http://www.jacanaradio.co...tafels_mixed_by_Reind.wma
Verwijderd
RnD: Vind jij het ook irritant dat de EQ-knoppen op de mag10 wat dicht op elkaar zitten? Als ik twee knoppen boven elkaar (mid/hoog oid) wil pakken en binnen een tel rond wil gooien kom ik vaak ernstig in de knoop. En zulke dikke vingers heb ik nou ook weer niet...
Tis voor de funktechno die ik draai misschien niet het ideale apparaat (lange faders ook), maar verder natuurlijk een topmixer!
Tis voor de funktechno die ik draai misschien niet het ideale apparaat (lange faders ook), maar verder natuurlijk een topmixer!
Verwijderd
Armin van Buuren vandaag voor de 3e keer achter elkaar een nieuwe plaat van ons gedraaid in ASOT, gaat de goede kant op zo !
(heb het de Somatic Sense remix van Barchetta, eerder 7th Heaven en Cloud City)
(heb het de Somatic Sense remix van Barchetta, eerder 7th Heaven en Cloud City)
Ik vind hem juist best ruim. Ik had er wel veel last van op mijn A&H en bij een pioneer grijp ik ook altijd de verkeerde knop maar op de Mag heb ik er eigenlijk nooit last vanVerwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 23:59:
RnD: Vind jij het ook irritant dat de EQ-knoppen op de mag10 wat dicht op elkaar zitten? Als ik twee knoppen boven elkaar (mid/hoog oid) wil pakken en binnen een tel rond wil gooien kom ik vaak ernstig in de knoop. En zulke dikke vingers heb ik nou ook weer niet...
Kijk eens aan! Eindelijk heb je de beste mixer ter wereld gekocht?Reind schreef op 15 May 2003 @ 17:15:
Ik heb binnen nu en een week een Magnedine Mag10 te koop -> 100 mm faders
Ik heb namelijk een LPM7.2 gekocht -> Hoef ik tenminste niet meer kanalen om te schakelen als ik een cd speler nodig heb (ja ik ben lui)
Ik heb de mijne nu ruim een jaar en ik zou nooit meer zonder willen. Zo stevig alles en zo'n lekker geluid. Echt de ideale combinatie tussen een Rolls en een tank.
En voordeel van de 7.2 boven de 7.3: De knopjes van de toonregeling zijn bij de 7.2 veel lekkerder.
sjongejongejonge
tip:
als je op een dj contest moet draaien neem je eigen tourbus aanhang mee, voer ze dronken/pillen, en het maakt niet meer uit hoe of wat je draait, want dan win je toch wel
tot zo ver de korte samenvatting van vanavond
no dice dus
magoed volgende keer beter
tip:
als je op een dj contest moet draaien neem je eigen tourbus aanhang mee, voer ze dronken/pillen, en het maakt niet meer uit hoe of wat je draait, want dan win je toch wel
tot zo ver de korte samenvatting van vanavond
no dice dus
magoed volgende keer beter
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ach ener-g > dat wist je vantevoren, zei je ook al op icq enzo, wees blij dat de p60 contest eraan komt, kun je tenminstte een echte contest meemaken
anyway, t licht was goed, en ik heb me credits gekregen
van ongeveer iedereen zeer positief commentaar en erkenning van henriette die nu zelfs inziet dat licht heel belangrijk is als t goed word gedaan
heb je pim nog gesproken trouwens, ik zag dat figuur nog langshobbelen, maar hij vond volgens mij niemand om ff lekker populair tegen te doen
van ongeveer iedereen zeer positief commentaar en erkenning van henriette die nu zelfs inziet dat licht heel belangrijk is als t goed word gedaan
heb je pim nog gesproken trouwens, ik zag dat figuur nog langshobbelen, maar hij vond volgens mij niemand om ff lekker populair tegen te doen
Verwijderd
Aight ! Dat gaat idd de goede kant opVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 00:00:
Armin van Buuren vandaag voor de 3e keer achter elkaar een nieuwe plaat van ons gedraaid in ASOT, gaat de goede kant op zo !
Heb je inmiddels al weer drie tracks gereleased dan ? Welk label !?!? Ik had begrepen je eerste plaat bij Silver Premium, die bestaan helaas niet meer
Yep stoer héMisterDon schreef op 16 May 2003 @ 02:02:
[...]
Kijk eens aan! Eindelijk heb je de beste mixer ter wereld gekocht?
Ik heb de mijne nu ruim een jaar en ik zou nooit meer zonder willen. Zo stevig alles en zo'n lekker geluid. Echt de ideale combinatie tussen een Rolls en een tank.
En voordeel van de 7.2 boven de 7.3: De knopjes van de toonregeling zijn bij de 7.2 veel lekkerder.
Zit alleen met 1 probleem -> Hij past niet op mijn meubel. Naja past wel maar dan passen mijn cd spelers niet meer. Daar moet ik dus nog ff wat op gaan verzinnen
speedphreak: Silver Bath op vinyl? Doe je die weg? *kijkt heel lief aan*
Amateur, ik kan veel liever kijkenVash schreef op 16 May 2003 @ 09:58:
mwahh Kruzeman was laaaaiend vanwege de uitslag, die was ook direct pleite toen ie op papier stond, heb hem niet eens gedag kunnen zeggen meer, dat was wel minderMR_WAZOO schreef op 16 mei 2003 @ 05:14:
ach ener-g > dat wist je vantevoren, zei je ook al op icq enzo, wees blij dat de p60 contest eraan komt, kun je tenminstte een echte contest meemaken
en wanneer begint die contest in P60?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
He Vash, die heb ik ookVash schreef op 16 mei 2003 @ 09:58:
Sjah Bonzai is failliet dus dat kun je nu vergeten 
Overigens wist die kerel bij de platenzaak me echt blij te maken: Hij wist dat ik een trance liefhebber ben, heeft hij een limited van Coldplay voor me apart gehouden
(damn lekker nummer!)
Overigens wist die kerel bij de platenzaak me echt blij te maken: Hij wist dat ik een trance liefhebber ben, heeft hij een limited van Coldplay voor me apart gehouden
Verwijderd
Vash schreef op 16 May 2003 @ 13:03:
Overigens wist die kerel bij de platenzaak me echt blij te maken: Hij wist dat ik een trance liefhebber ben, heeft hij een limited van Coldplay voor me apart gehouden(damn lekker nummer!)
offtopic:
toch een voordeel he Vash om hier te komen in dit gat.
toch een voordeel he Vash om hier te komen in dit gat.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 13:18 ]
De mijne is van audioplastrecords.de .Vash schreef op 16 mei 2003 @ 13:03:
Overigens wist die kerel bij de platenzaak me echt blij te maken: Hij wist dat ik een trance liefhebber ben, heeft hij een limited van Coldplay voor me apart gehouden(damn lekker nummer!)
Die Coldplay is toch niet de Marco V remix??
* BtM909 gaat as. zondag met een vriend draaien in de Chill-Out zone in de Bijenkorf (A'dam)! 
Was vorige week bij een vriend langsgegaan om een beetje te draaien! Had hij al z'n platen gelabeld met BPM's en ook z'n platen gesorteerd op BPM. Toen ontstond er een discussie over het feit dat draaien daardoor soms wel beperkt kon worden, omdat hij alleen dicht bij de BPM's zat te zoeken.
Ikzelf heb platen (uiteraard) op stijl gesorteerd. Per stijl heb ik groffe indelingen. Bijv. 2Step: alle underground dingen bij elkaar. Alle commerciëlen bij elkaar etc. etc.
Nou is mijn vraag aan jullie: Hoe hebben jullie je platen gesorteerd?
Was vorige week bij een vriend langsgegaan om een beetje te draaien! Had hij al z'n platen gelabeld met BPM's en ook z'n platen gesorteerd op BPM. Toen ontstond er een discussie over het feit dat draaien daardoor soms wel beperkt kon worden, omdat hij alleen dicht bij de BPM's zat te zoeken.
Ikzelf heb platen (uiteraard) op stijl gesorteerd. Per stijl heb ik groffe indelingen. Bijv. 2Step: alle underground dingen bij elkaar. Alle commerciëlen bij elkaar etc. etc.
[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 16-05-2003 13:30 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ongeveer staan ze zo in oude platen bakken van m'n pa:BtM909 schreef op 16 May 2003 @ 13:29:
* BtM909 gaat as. zondag met een vriend draaien in de Chill-Out zone in de Bijenkorf (A'dam)!
Progressive|Minimal|Tech-house|Funky Techno|Techno
Het grootste deel staat toch bij het tech-house gedeelte. Ik weet eigenlijk niet echt of het daar wel thuis hoort want ik ben niet zo goed in stijlen en namen enzo dus het staat voornamelijk op gevoel gesorteerd
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Ik heb eigenlijk alleen maar trance. Gewoon de rustigere trancers bij elkaar en de wat hardere bij elkaar. Soms ook op label of op Producer.BtM909 schreef op 16 May 2003 @ 13:29:
[ Voor 4% gewijzigd door Jimster op 16-05-2003 13:40 . Reden: toevoeging ]
nope niet echt, ze vonden me wel goed maar die anderen hadden het publiek gewoon meeVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 13:23:
G:
Kreeg je ooknog op/aanmerkingen van de jury aldaar? En welke?
Ik heb gewoon allemaal verschillende koffers/bakken.
UK Garage - US garage/Deephouse - 2 Step - Club/DnB
In mijn 2Step koffer is het trouwens een echte puinzooi ->alles zit door elkaar heen en ik ben gemiddeld 5 minuten bezig met zoeken voordat ik iets gevonden heb. Moet ik ook maar is wat aan gaan doen
UK Garage - US garage/Deephouse - 2 Step - Club/DnB
In mijn 2Step koffer is het trouwens een echte puinzooi ->alles zit door elkaar heen en ik ben gemiddeld 5 minuten bezig met zoeken voordat ik iets gevonden heb. Moet ik ook maar is wat aan gaan doen
[ Voor 50% gewijzigd door R2D2 op 16-05-2003 14:26 ]
Als je die stapel maar niet zo laat staan he ?Reind schreef op 16 May 2003 @ 14:34:
Heb zojuist mijn 2 Step koffer leeg gegooid en ga het allemaal maar is uitzoeken
Iemand die wil helpen?
[afbeelding]
(Reind geeft even het 'goeie' *ahem* *kuch* nietdus *kuch* voorbeeld aan de nieuwelingen hier over hoe je je platen moet bewaren hoor
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Ja ik!!! Maar dan wil ik wel de helft overnemenReind schreef op 16 May 2003 @ 14:34:
Heb zojuist mijn 2 Step koffer leeg gegooid en ga het allemaal maar is uitzoeken
Iemand die wil helpen?
[afbeelding]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
K'zoek nog een ander mengpaneel en kan voor €199 een UMX7 kopen, k'zag dat ie bij new-line €249 kost. Is dat een beetje te doen?
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ie zo wel in de hoek van mijn woonkamer stondJumpStart schreef op 16 May 2003 @ 14:47:
[...]
Als je die stapel maar niet zo laat staan he ?![]()
![]()
(Reind geeft even het 'goeie' *ahem* *kuch* nietdus *kuch* voorbeeld aan de nieuwelingen hier over hoe je je platen moet bewaren hoor)
Maar ik ga het nu netjes in een curver kratje doen
Het leuke is dat je platen tegen komt en dan denkt -> shit heb ik die ook of gadver hoe heb ik dat ooit kunnen kopen
[ Voor 14% gewijzigd door R2D2 op 16-05-2003 15:00 ]
Die 199 euro was volgens mij een actie van een bedrijf dat of op de fles ging of ophield met het DJ gebeuren.Eraser127 schreef op 16 May 2003 @ 14:57:
K'zoek nog een ander mengpaneel en kan voor €199 een UMX7 kopen, k'zag dat ie bij new-line €249 kost. Is dat een beetje te doen?
En dan maar hopen dat ze hem nog hebben liggen (want het is geen geld voor zo'n leuke mixer ;-)
André Huisman (www.new-line.nl)
er was toch ook een umx9 (3kanaals)? is die niet meer te leveren ofzo? k'kan em niet in de webshop vindenhuisman schreef op 16 mei 2003 @ 15:51:
[...]
Die 199 euro was volgens mij een actie van een bedrijf dat of op de fles ging of ophield met het DJ gebeuren.
En dan maar hopen dat ze hem nog hebben liggen (want het is geen geld voor zo'n leuke mixer ;-)
Ik ben wel benieuwd hoeveel 'soepkommen' je tegenkomtReind schreef op 16 May 2003 @ 14:59:
[...]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ie zo wel in de hoek van mijn woonkamer stond
Maar ik ga het nu netjes in een curver kratje doen
Het leuke is dat je platen tegen komt en dan denkt -> shit heb ik die ook of gadver hoe heb ik dat ooit kunnen kopen
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Geen 1 want het lag allemaal netjes boven op elkaarJumpStart schreef op 16 mei 2003 @ 15:59:
[...]
Ik ben wel benieuwd hoeveel 'soepkommen' je tegenkomt![]()
cd 1xx series = tranceBtM909 schreef op 16 May 2003 @ 13:29:
cd 2xx series = hardhouse / progressive
cd 3xx series = clubby
cd 4xx series = commerce
Deze plek is te koop.
Gesorteerd ?
Uhm, nee ... alles dwars door elkaar. Het meeste zit in m'n hoofd (maar hoe lang ik dat nog volhou ...)
Uhm, nee ... alles dwars door elkaar. Het meeste zit in m'n hoofd (maar hoe lang ik dat nog volhou ...)
PSN: mug_8pm
Er zit niet echt een orde in, maar ik weet alles perfect zitten, 4 curvers ongeveer..
You don't need eyes to see, you need vision
Tjee... kan net 1 Curver vullen... Maja. Dat zal spoedig wel veranderen, goede equipment helpt wellicht de koop-drive wat te stimuleren.
* Flake heeft ook 1 curver bak vol met platen
. Zo'n 60 platen schat ik.
[ Voor 37% gewijzigd door Flake op 17-05-2003 07:46 ]
kleine curver bak dan
hehe idd vash das een klein curvertje
Ik heb 2 curvers vol, dek ongeveer ook 60 plaatjes per bak....gekregen
, bij mijn 2e hands pt-2000
, leuk oefenmateriaal, alleen niet mijn stijl
, maar ik mag niet ontevreden zijn...
sorteren? ik ken de platen niet eens allemaal!
T60P Widescreen
Ja dude, dat vroeg ik me dus wel af... Wat voor platen zijn dat nou? Is het echt fatsoenlijk spul of zit het onder de krassen? Wat voor stijl(en)?Seesar schreef op 16 mei 2003 @ 23:34:
Ik heb 2 curvers vol, dek ongeveer ook 60 plaatjes per bak....gekregen, bij mijn 2e hands pt-2000
, leuk oefenmateriaal, alleen niet mijn stijl
, maar ik mag niet ontevreden zijn...
Ik bedoel: als het gratis is, kan het geen pijn doen, maar toch wel benieuwd.
Ik heb geen curver maar een Tontarelli
Tis zo'n opklapbaar ding gekocht bij de Blokker. Zitten nu zo'n 200 in denk ik die ik vrijwel nooit meer draai. Kheb verder een UDG platentas voor 60 platen.
Zo ik ben maar ff begonnen met de site over voor en door dj's -. www.aboutdj.tk
Staat nog geen fuck op maar is alles een beetje in proprtie zo? Ik draai namelijk op een hele hoge resolutie en ik weet niet of de graphics wel kloppen
Staat nog geen fuck op maar is alles een beetje in proprtie zo? Ik draai namelijk op een hele hoge resolutie en ik weet niet of de graphics wel kloppen
Ja dude.........., dat is garage, funk ed.....en veel jaren 88. Maar ook veel nrs van Michael Jackson ed. R&B zit er ook veel tussen. Uiteraard allemaal extended mixen ed.the_Omniscient schreef op 16 mei 2003 @ 23:37:
[...]
Ja dude, dat vroeg ik me dus wel af... Wat voor platen zijn dat nou? Is het echt fatsoenlijk spul of zit het onder de krassen? Wat voor stijl(en)?
Ik bedoel: als het gratis is, kan het geen pijn doen, maar toch wel benieuwd.
Maar ik geef meer om hardstyle en trance, echter ik mag niet klagen, om zo te leren mixen.
En de platen? die zien er perfect uit, een paar (stuk of 4) zijn krom, maar verder erg gelikt.
ziet er goed uit, hoewel ik het met 1280*1024 bekijk, maar indeling ed ziet er overzichtelijk uit, ik zal de website veel raadplegen!
[ Voor 16% gewijzigd door Seesar op 16-05-2003 23:58 ]
T60P Widescreen
Of iets van Lil' Loui$Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 00:33:
Hm, toevallig geen verdwaalde houseclassics uit de jaren 80? Mr Fingers?
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
leuk oefen materiaal dus, maar als je ze ooit kwijt wil, de oude dingen vind ik misschien wel interresant
[ Voor 63% gewijzigd door NightOwlNL op 17-05-2003 02:04 ]
Oké mensen er zit schot in de website.
Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om ook een stuk te schrijven voor op de site -> mail het naar me door en ik plaats het
Als er mensen zijn die zich geroepen voelen om ook een stuk te schrijven voor op de site -> mail het naar me door en ik plaats het
Verwijderd
klinkt lekker.. hier zou ik goed uit me dak op kunnen gaan...Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 21:42:
[...]
sorry voor de late reply
tracklist van die demo :
01. Viframa - Cristalle (Katana's Intro Mix)
02. Joker Jam - Innocence (Paul van Dyk TPOD Remix)
03. Drax & Scott Mac - Angel (Katana Remix)
04. Katana - Silence
05. Armin van Buuren - Sunrise
06. Plastic Boy - Silver Bath
07. Conjure One featuring Sinead O'Connor - Tears From The Moon (Tiesto In Search Of Sunrise Remix)
08. Mark Norman - Intimate Gesture
09. Signum feat. Katana - Third Dimension
10. Jas Van Houten - Heavens Gate
11. Signum - Second Wave
12. Marcel Woods - Serenity
ook te downloaden op http://www.clubeight.net/download/
Zoek je nog hulp voor de design kant?Reind schreef op 17 May 2003 @ 03:10:
Laten we anders ff mailen...
Ik zou zeggen lijn de tekst gewoon op links uit, en afkortingen gewoon volledig uitschrijven... denk ook om je alinea indelingen enzo, het leest niet echt lekker zo op de vroege morgenReind schreef op 17 May 2003 @ 03:10:

Verder zal ik eens ff kijken of ik nog wat stukjes in kan leveren m.b.t. Mijn eigen DJ-Gear en natuurlijk een repo van de trip die ik binnenkort naar Frankfurt maak
Deze plek is te koop.
Ik ga overmorgen naar Londen. Iemand aanraders qua platenzaken ?
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Choci's Chewns, hebben ze van alles wat. Verder moet je soho ff doorspitten, daar vind je veel.
Waar vind ik Choci's Chewns, en Soho ? Ik krijg je niet te pakken @ msn, venster wordt steeds gekilled
1e hit bij Google: Choci's Chewns.
Soho is een wijk, en staat gewoon in iedere reisgids of kaart die je kan vinden. Mss wil je HMV ook nog checken, maar daar kun je niet luisteren he.
Soho is een wijk, en staat gewoon in iedere reisgids of kaart die je kan vinden. Mss wil je HMV ook nog checken, maar daar kun je niet luisteren he.
k, Choci's Chewns heeft dus veel trance/acid/energy
En ik draai groovy achtige dingen. Check sig voor platen die ik gebruik. tot nu toe.
En ik draai groovy achtige dingen. Check sig voor platen die ik gebruik. tot nu toe.
Verwijderd
Silver Premium? Heb ik nooit getekend hoorVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 07:59:
[...]
Aight ! Dat gaat idd de goede kant op
Heb je inmiddels al weer drie tracks gereleased dan ? Welk label !?!? Ik had begrepen je eerste plaat bij Silver Premium, die bestaan helaas niet meer
Op Somatic Sense komt 7th Heaven / Cloud City uit, tevens ook de eerste release op het label. Daarnaast zijn er een remix van Talla 2XLC die op zijn nieuwe label Bostisch uitkomt (dacht ik, kan ook anders heten) en een remix van Neo & Farina die naar Hotdecks of Platypus is gegaan, werd ook nog bekeken.
Verwijderd
Nou het was eergister weer lekker feest met fckn wckd* @ 013
In het begin maakte ik een inschattingsfout waardoor ik te softe plaatjes draaide, dat trok het publiek niet echt, dus na 2 plaatjes maar richting het betere beukwerk gegaan. Het mixen zelf ging overigens erg lekker. 1 keer mixte ik per ongeluk een nummer op de halve maat in, maar het klonk (gelukkig) juist vetter dan normaal
wachten voordat onze avond kon beginnen

actiefoto's

De MC

crowdshots

heel erg geslaagde avond dus..
meer fotos + partyreport @ www.wckd.nl
In het begin maakte ik een inschattingsfout waardoor ik te softe plaatjes draaide, dat trok het publiek niet echt, dus na 2 plaatjes maar richting het betere beukwerk gegaan. Het mixen zelf ging overigens erg lekker. 1 keer mixte ik per ongeluk een nummer op de halve maat in, maar het klonk (gelukkig) juist vetter dan normaal
wachten voordat onze avond kon beginnen
actiefoto's
De MC
crowdshots
heel erg geslaagde avond dus..
meer fotos + partyreport @ www.wckd.nl
Verwijderd
sorry Vash, het is en blijft nog steeds een van mijn favo platenVash schreef op 16 May 2003 @ 09:58:
Verwijderd
gasten omtrend de meeting begint het weer stil te vallen! dat zou erg jammer zijn!
hier nog ff de url, en ik wou binnenkort eens een datum gaan prikken met een nieuw script erbij waar je dan ja/nee kan stemmen
meeting @ Masterdam
hier nog ff de url, en ik wou binnenkort eens een datum gaan prikken met een nieuw script erbij waar je dan ja/nee kan stemmen
meeting @ Masterdam
hallo allemaal ben ff btje een tijd niet actief geweest in dit forum maar ben inmiddels btje verder ontwikkeld in mijn stijl... Ik ga zometeen een progressive setje draaien op www.puredj.com van 22:45 tot 0:00 dus kom even luisteren en post hier wat je er van vind!
Verwijderd
Tuned in...
Klinkt lekker chillend (fijn om bij te leren). Platenkeus mag iets opbouwender. Het is nu heel de tijd pieken en dalen, je mag wel ergens 'naartoe' werken. Ook nog iets te vaak plaatjes die net teveel niet-sync liggen.
Maar draaien voor zo'n webradio is altijd wel spannend als er veel mensen luisteren. Ik draai ook elke week op een webradiostation.
Klinkt lekker chillend (fijn om bij te leren). Platenkeus mag iets opbouwender. Het is nu heel de tijd pieken en dalen, je mag wel ergens 'naartoe' werken. Ook nog iets te vaak plaatjes die net teveel niet-sync liggen.
Maar draaien voor zo'n webradio is altijd wel spannend als er veel mensen luisteren. Ik draai ook elke week op een webradiostation.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 23:28 ]
*luistert ook
klinkt wel relaxed
klinkt wel relaxed
niet mijn stijl maar wel lekker als je in bed ligt
Deze plek is te koop.
hehe dat was ehm...er zat nog ietwat trance spul tussen ja want dat was wat ik vroeger altijd draaide... helaas ging bij het 3e nummer de naald ff springen maar verder ging ie wel lekker dacht ik zo
T3KST3P: waar draai jij dan?
Van het Clubcharts forum

Specs:
• Massive 4.5kg of torque (industry standard is 1.7kg.)
• Dual Start/Stop buttons: easy access for scratch DJs who use their turntables “Battle Style”
• Super fast or very slow start and stop with adjustable “Start” and “Stop” controls
• Pitch slider with “Quartz Lock”
• 33 / 45 / 78 rpm speeds
• +/- 10%, +/- 20% or +/- 50% pitch adjustment (locks in precision 33, 45 or 78 speed control)
• Reverse platter direction
• Dust cover not available
• Headshell included (needle or cartridge not included)
• Dimensions (LxWxH): 13.75” x 17.75” x 3.5” / 353 x 450 x 86 mm
• Weight: 29 lbs / 11 kgs
een OEM draaitafel die uitgebracht wordt onder
American DJ
Citronic
SynQ
Stanton
Geduchte concurrent van Technics lijkt me

Specs:
• Massive 4.5kg of torque (industry standard is 1.7kg.)
• Dual Start/Stop buttons: easy access for scratch DJs who use their turntables “Battle Style”
• Super fast or very slow start and stop with adjustable “Start” and “Stop” controls
• Pitch slider with “Quartz Lock”
• 33 / 45 / 78 rpm speeds
• +/- 10%, +/- 20% or +/- 50% pitch adjustment (locks in precision 33, 45 or 78 speed control)
• Reverse platter direction
• Dust cover not available
• Headshell included (needle or cartridge not included)
• Dimensions (LxWxH): 13.75” x 17.75” x 3.5” / 353 x 450 x 86 mm
• Weight: 29 lbs / 11 kgs
een OEM draaitafel die uitgebracht wordt onder
American DJ
Citronic
SynQ
Stanton
Geduchte concurrent van Technics lijkt me
heb je em al echt kunnen testen zo nee> verder dan cijfers kijken, zoek revieuws
ok, sorryMR_WAZOO schreef op 19 May 2003 @ 21:03:
heb je em al echt kunnen testen zo nee> verder dan cijfers kijken, zoek revieuws
hier staat ook het 1 en ander
http://www.new-line.nl/forum/read.asp?t=2466
Nou niet meteen gaan overdrijven hè: "slechts" 2,65x zo grootVerwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 21:07:
Die torque is wel super hoog. Drie keer zo hoog als bij een Technics.
Hij ziet er iig wel goed uit, vooral die silveren uitvoering (omnitronic) ziet er netjes uit.
Als ik geen sl's zou hebben, dan zou ik het wel weten. Goede specs, strak uiterlijk (zonder al teveel uiterlijke poespas) en een "zacht" prijsje (ivt Technics).
Het is Citronic, want als het Omnitronic was zou niemand het meer kopenUniversal Creations schreef op 19 May 2003 @ 21:18:
[...]
Nou niet meteen gaan overdrijven hè: "slechts" 2,65x zo groot
Hij ziet er iig wel goed uit, vooral die silveren uitvoering (omnitronic) ziet er netjes uit.
Als ik geen sl's zou hebben, dan zou ik het wel weten. Goede specs, strak uiterlijk (zonder al teveel uiterlijke poespas) en een "zacht" prijsje (ivt Technics).
Verwijderd
Zo, vorige week vrijdag dus meegedaan aan de Music Awards Gelderland. Heb daar een derde plaats behaald (scheelde 1 puntje met de nummer twee
) Desalnietemin ben ik er tevreden mee.
Hieronder alvast een fotootje (moet ze nog online gooien). De jury (zittend) bestond uit iemand van Mittown Utrecht, iemand van Dos or Die records en nog wat gerenomeerden uit de gelderse dance-scene. De avond werd onder andere opgevuld met een otpreden van Beholder.

De website v/h schoolfeest waar ik volgende week draai is ook klaar.
En hier een concept van de site v/h feest van vrijdag 20 juni (met Marcel Woods, Alpha Twins, Joop, Pila).
Hieronder alvast een fotootje (moet ze nog online gooien). De jury (zittend) bestond uit iemand van Mittown Utrecht, iemand van Dos or Die records en nog wat gerenomeerden uit de gelderse dance-scene. De avond werd onder andere opgevuld met een otpreden van Beholder.

De website v/h schoolfeest waar ik volgende week draai is ook klaar.
En hier een concept van de site v/h feest van vrijdag 20 juni (met Marcel Woods, Alpha Twins, Joop, Pila).
spacy foto
Verwijderd
Ja, zo heb ik er nog een aantal
Hij is niet voor niets een SPEEDFreak: hij beweegt zo snel dat de camera hem amper kan volgen. The hand is quicker than the eye
Verwijderd
Hey die gozer ken ik! Die krijgt nog een mix-cdtje van mij! Kan je hem ff met me in contact brengen?Verwijderd schreef op 19 May 2003 @ 22:32:
[...]
Ja, zo heb ik er nog een aantalVriend van mij (dj kiwi) heeft zo'n mooi cameraatje met vage modes zodat je dit soort foto's krijgt
msn: r.lehmann@home.nl
Verwijderd
Reind,Reind schreef op 17 mei 2003 @ 03:10:
kleine tip, maak je website res. 800 * 600, veel mensen draaien die res niet van 1024 * 768 helaas. Verder wanneer je een item in het menu aanklikt, zorg er voor dat dat ding niet wit blijft, gooi er anders een stylesheet (css) overheen,
Kleuren combi = Nice!
Wordt nog wat!
Wat is een css? Zoals ik al vele malen heb lopen schreeuwen -> Ik kan geen HTML en ik wil het niet kunnen ook want dat kost tijd en dat heb ik al te weinigVerwijderd schreef op 20 mei 2003 @ 10:34:
[...]
Reind,
kleine tip, maak je website res. 800 * 600, veel mensen draaien die res niet van 1024 * 768 helaas. Verder wanneer je een item in het menu aanklikt, zorg er voor dat dat ding niet wit blijft, gooi er anders een stylesheet (css) overheen,
Kleuren combi = Nice!
Wordt nog wat!
En 1024*768 word volgens mij meer gedraaid dan 800*600. Dus de mensen die 800*600 hebben moeten maar een beetje schuiven
Maar er zijn nu al wat mensen met het design bezig -> Ik zoek straks de mooiste en makkelijkst te onderhouden er tussen uit en die ga ik dan gebruiken.
hey reind interessante info op je site! het design vind ik zelf wat minder. ennuh idd 800x600 compatible maken!
* JumpStart schakelt naar newbie mode speciaal voor ReindReind schreef op 20 May 2003 @ 13:33:
[...]
En 1024*768 word volgens mij meer gedraaid dan 800*600. Dus de mensen die 800*600 hebben moeten maar een beetje schuiven
[...]
Hou het nou maar op 800x600. Als je kijkt naar statistieken, hieronder die van de bezoekers van mijn DJ How-to, dan zit het grootste deel wel op 1024x768, maar iedereen die daarboven zit draait z'n browser over het algemeen niet meer op full-screen.
Screen resolutions
1. 1024 x 768 53.9 %
2. 800 x 600 25.0 %
3. >= 1280 x 1024 15.8 %
4. 640 x 480 1.3 %
Unknown 3.9 %
Het is niet voor niets dat allerlei grote sites nog steeds hun website ontwerpen voor gebruik op 800 breed. Zie www.cnn.com www.amazon.com www.yahoo.com www.msn.com www.google.com www.tweakers.net en ga zo maar door. 800 breed is nog steeds de standaard
Waarom draait iedereen op 800*600 dan? Ik draai zelf 1280*960 op mijn 19" en das pas fijn. 
Maar oké zal wel is kijken wat ik kan doen. (als ik zin heb
)
Maar oké zal wel is kijken wat ik kan doen. (als ik zin heb
Lekker, die spraakverwarringReind schreef op 20 mei 2003 @ 14:28:
Waarom draait iedereen op 800*600 dan? Ik draai zelf 1280*960 op mijn 19" en das pas fijn.
Maar oké zal wel is kijken wat ik kan doen. (als ik zin heb)
Als je zegt "draai jij op 800x600?" dan denk ik dat je het hebt over beeldscherm resolutie. Dat is ook wat de stats oppakken, de grootte, in pixels, van je desktop en dus niet het formaat van je browser vernster.
Ik draai zelf dus 1280x1024, maar mijn IE venster is dus NIET gemaximaliseerd!. Het IE venster is iets meer dan 800 breed en 800 hoog zodat vrijwel alle sites in de breedte goed passen. Daarnaast dan ruimte voor trillian, SSH, en de rest.
Oh wacht, dit is wel redelijk off-topic, sorry
Verwijderd
ik draai zelf ook op 1280, maar 80% v/d wereld op 800 * 600. (en de meeste daarvan hebben ook geen 19 inch")Reind schreef op 20 May 2003 @ 14:28:
Maar oké zal wel is kijken wat ik kan doen. (als ik zin heb)
Kijk jij maar ff of j zin hebt om wat te doen
Was alleen maar opbouwende kritiek..
css is een stylesheet, maar die kan altijd nog wel gefixed worden door iemand die met een design bezig is en anders fix ik er eentje voor je.
Verwijderd
Net mijn UMX 7 binnen gekregen, een lekker mixertje. Nu nog Technics erbij en de set is compleet
Dit topic is gesloten.