ja dat is het hem juist, wat schiet je ermee op met dat bashen..MR_WAZOO schreef op 09 May 2003 @ 00:42:
oude koe uit sloot haalt
sinds dat jij weg bent (en dat is nu al bijna een jaar geleden?) is er veeeeel veranderd, ook in de organisatie en wat dj booth en apparatuur kunnen we ons zeker meten met de 'gemiddelde' club tegenwoordig (op het brakke mengpaneel na dan, maar dat komt ook nog wel goed) en dan te bedenken dat we eigenlijk gewoon een supersimpel jongerencentrumpie zijn.
dat iets gaar is betekent nog niet dat het nooit meer wat kan worden en dat je het dan maar meteen af moet gaan zitten kraken
ben blij voor je dat je het erg naar je zin hebt in P60, misschien kom ik je nog wel vergezellen volgend jaar maar voorlopig hou ik nog even de boot aan bij Elf, omdat er inmiddels echt veel is veranderd waardoor ik het nu nog wel de moeite waard vind
in ieder geval gaat er morgen een super feest neergezet worden, top muziek met top dj's
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."