How to become a Dj... deel VI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.224 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:22

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
MR_WAZOO schreef op 09 May 2003 @ 00:42:
oude koe uit sloot haalt
ja dat is het hem juist, wat schiet je ermee op met dat bashen..
sinds dat jij weg bent (en dat is nu al bijna een jaar geleden?) is er veeeeel veranderd, ook in de organisatie en wat dj booth en apparatuur kunnen we ons zeker meten met de 'gemiddelde' club tegenwoordig (op het brakke mengpaneel na dan, maar dat komt ook nog wel goed) en dan te bedenken dat we eigenlijk gewoon een supersimpel jongerencentrumpie zijn.

dat iets gaar is betekent nog niet dat het nooit meer wat kan worden en dat je het dan maar meteen af moet gaan zitten kraken
ben blij voor je dat je het erg naar je zin hebt in P60, misschien kom ik je nog wel vergezellen volgend jaar maar voorlopig hou ik nog even de boot aan bij Elf, omdat er inmiddels echt veel is veranderd waardoor ik het nu nog wel de moeite waard vind

in ieder geval gaat er morgen een super feest neergezet worden, top muziek met top dj's :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Hehe

Op een flyer staan is idd wel leuk, niemand kent je wel, maar toch, verder vind ik het eigenlijk best leuk om te weten waar de mensen die hier posten nu en dan eens draaien. Moest het allemaal een ietsie dichter zijn zou ik zeker wat gotdj's checken, van sommigen heb ik echt al coole demo's gehoord..

[ Voor 4% gewijzigd door Yalopa op 09-05-2003 17:27 ]

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
Ener-G schreef op 09 May 2003 @ 17:23:
[...]

ja dat is het hem juist, wat schiet je ermee op met dat bashen..
sinds dat jij weg bent (en dat is nu al bijna een jaar geleden?) is er veeeeel veranderd, ook in de organisatie en wat dj booth en apparatuur kunnen we ons zeker meten met de 'gemiddelde' club tegenwoordig (op het brakke mengpaneel na dan, maar dat komt ook nog wel goed) en dan te bedenken dat we eigenlijk gewoon een supersimpel jongerencentrumpie zijn.

dat iets gaar is betekent nog niet dat het nooit meer wat kan worden en dat je het dan maar meteen af moet gaan zitten kraken
ben blij voor je dat je het erg naar je zin hebt in P60, misschien kom ik je nog wel vergezellen volgend jaar maar voorlopig hou ik nog even de boot aan bij Elf, omdat er inmiddels echt veel is veranderd waardoor ik het nu nog wel de moeite waard vind

in ieder geval gaat er morgen een super feest neergezet worden, top muziek met top dj's :)
dat er nu veel verandert is doet er niets aan af dat ik me er heel erg voor inzette, altijd van alles wilde doen maar t zo goed als nooit gedaan kreeg omdat de rest vrij lui was, en als ik dan al iets wel kom doen werd er een hoop gezeken over hoe ik t gedaan had, en daarom kan elf ff vrij weinig goed doen voor me, en pim kan al helemaal t heen en weer krijgen

maar op zich, de feesten gingen leuk, en t was er alijd gezellig

[ Voor 4% gewijzigd door NightOwlNL op 09-05-2003 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

tja wazoo get over it, wees blij met waar je nu terecht bent gekomen dan in ieder geval, maar om zo negatief te gaan lopen doen schiet niemand wat mee op

vanavond en morgen halve finales van de contest, iemand nog tips wat je vooral _niet_ moet doen tijdens je set? ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seesar schreef op 09 May 2003 @ 03:40:
sry dat ik het zeg, maar waarom lopen een paar mensen te koop met waarvoor ze allemaal wel niet gevraagd, ingepland zijn?
Ik vind het een heeeel klein beetje goedkoop, om zo je talenten/favouriteit uit te stralen.....

just my 2 cents....
Dat heet gewoon promotie hoor :O

Tis toch leuk om aan je collegae te laten weten wanneer en waar je draait (kunnen anderen ook komen kijken bijvoorbeeld).

Zeik dus ff niet zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ener-G schreef op 09 May 2003 @ 19:03:
tja wazoo get over it, wees blij met waar je nu terecht bent gekomen dan in ieder geval, maar om zo negatief te gaan lopen doen schiet niemand wat mee op

vanavond en morgen halve finales van de contest, iemand nog tips wat je vooral _niet_ moet doen tijdens je set? ;)
K3 gaan draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
inderdaad jah,

speciaal voor jou victor, K3

Afbeeldingslocatie: http://www.k3.be/K3/home/getImage.asp?id=43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ok jongens, het was niet helemaal netjes van me om het zo te zeggen, en indd, het is iets om trots op te zijn als ook jij op die flyer staat (en indd ik ben zo'n noob die er niet op staat, sterker, ik moet nog leren een naald op een vinyl te zetten), en dus heb ik niet echt recht van spreken, aan de andere hand wil ik mezelf toelichten dat het de toon is; niet het id dat iemand wilt laten weten dat hij/zij voor een groot festijn draait, maar juist de verkondigingstoon: "eerst dit, en dan dat nog ff dat, en dan natuurlijk draai ik voor hun, en uiteraard word ik nog ff gevraagd voor dat....". Het is meer de toon dan het id (maar nog maals ik speel het niet klaar, en dus natuurlijk wel respect) maar ik vind het toch een beetje "stom" staan als je juist op die manier laat blijken waar je allemaal voor gevraagd bent, ik vind dat een beetje 'valse bescheidenheid'......
Dit is niet als flame bedoeld, maar meer om mijn opinie erover te geven, ik ben de eerste die zal zeggen dat ik in een disco mag draaien, maar niet een lijst van weet-ik-veel-wat gaat opnoemen waar ik mag draaien, ik vind dat een beetje de andere de grond in boren.

just my 2 cents...:)

maar ik zal erover ophouden (ik denk niet dat het de sfeer van dit topic verbetert), en ik vind het leuk om te zien hoe mensen hun demo's en mixen showen en om natuurlijk te luisteren om er iets van te leren en op te steken.

Mijn trots: zondag a.s. 2 maal pt-2000 + 6 elementen gekocht. Nu leren draaien :)

[ Voor 14% gewijzigd door Seesar op 10-05-2003 02:14 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
waar heb je in vredesnaam 6! elementen voor nodig als je 2 TT's heb... bang een naaldje te slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

@ Seesar:

ff veel oeffenen en je kan zelf je lijstje droppen waar je mag draaien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

MR_WAZOO schreef op 10 May 2003 @ 09:18:
waar heb je in vredesnaam 6! elementen voor nodig als je 2 TT's heb... bang een naaldje te slopen
och als ie rustig aan doet zit ie de komende jaren wel gebakken met z'n naalden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Een PT-2000? Cool, die dingen schijnen best wel gaaf te zijn (ik had er 1 gezien bij een platenzaak. Een nette torque, alleen het plateau bij dat ding was wel krom). Welke mixer ben je trouwens van plan erbij te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
* Triple-D is sinds gister in het bezig van finalscratch 1.1 werkt met traktor.
Kicken, ik zal m nog een keer helemaal reviewen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Afbeeldingslocatie: http://www.selekta.com/diana/ipod/mac24.jpg

het is waarlijk ongelofelijk.. hawtin die een dj set weggeeft op Apple I-Pods

en hij is even langs Oprah gegaan voor een makeover (hij heeft nu haar en contactlenzen)
je herkent de beste man nauwelijks meer terug :D

http://www.selekta.com/diana/default.asp?dir=ipod&pic=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
is ook wel t minimaalste wat je kan hebben staan he, zouden die ipods pitchcontrol hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 21:59
hehe ja Hawtin ziet er idd een stuk anders uit de laatste tijd. Zullen wel invloeden van Sven Vath geweest zijn :D

Ziet er wel maf uit dat plaatje :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

MR_WAZOO schreef op 10 May 2003 @ 12:08:
is ook wel t minimaalste wat je kan hebben staan he, zouden die ipods pitchcontrol hebben??
ik denk dat ie allemaal zelfgeproduceerde loops op die ipodjes had staan die ie niet meer hoefde te pitchen, dan is het allemaal wel redelijk te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ener-G schreef op 10 May 2003 @ 11:28:
[afbeelding]

het is waarlijk ongelofelijk.. hawtin die een dj set weggeeft op Apple I-Pods

en hij is even langs Oprah gegaan voor een makeover (hij heeft nu haar en contactlenzen)
je herkent de beste man nauwelijks meer terug :D

http://www.selekta.com/diana/default.asp?dir=ipod&pic=0
he gedver nieuwe rage B)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Vash schreef op 10 mei 2003 @ 10:16:
Een PT-2000? Cool, die dingen schijnen best wel gaaf te zijn (ik had er 1 gezien bij een platenzaak. Een nette torque, alleen het plateau bij dat ding was wel krom). Welke mixer ben je trouwens van plan erbij te nemen?
voorlopig heb ik nog geen geld voor een mixer, ik heb hier nu een 12-kanaals mixer, met mid/low/high potmeters, van middelmatige kwaliteit. Voorlopig om het te leren doe ik het daarmee, alleen nadeel, dat ding is 1 m breed, dus de TT zullen te ver uit elkaar staan, moet ik nog iets op verzinnen.

Als ik geld heb, en alles bevalt me goed, dan waarschijnlijk UMX-7 of iets soortgelijks...

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 21:09

Empathy

Extreme Audio

Seesar schreef op 10 May 2003 @ 19:48:
[...]

voorlopig heb ik nog geen geld voor een mixer, ik heb hier nu een 12-kanaals mixer, met mid/low/high potmeters, van middelmatige kwaliteit. Voorlopig om het te leren doe ik het daarmee, alleen nadeel, dat ding is 1 m breed, dus de TT zullen te ver uit elkaar staan, moet ik nog iets op verzinnen.

Als ik geld heb, en alles bevalt me goed, dan waarschijnlijk UMX-7 of iets soortgelijks...
de UMX7 is uit de productie, dus erg lang zal hij niet meer verkrijgbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Dat weet ik, maar 2e hands komt ie nog wel, of er is vast wel iets soortgelijks te krijgen. Ik stel niet zo heel veel eisen aan een mixer, want de kwaliteiten komen bij mij toch nog niet naar voren.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:35
Zijn er nog mensen die *nu* bij Tiesto zijn? Handig zo'n live stream. Genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

yehaaaa ik heb de finale gehaald, a.s. donderdag draai ik in de P60 in Amstelveen in de grote zaal (en waarschijnlijk de kleine ook nog ff) 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Ener-G schreef op 11 May 2003 @ 02:36:
yehaaaa ik heb de finale gehaald, a.s. donderdag draai ik in de P60 in Amstelveen in de grote zaal (en waarschijnlijk de kleine ook nog ff) 8-)
Gefeliciteerd :) Ik doe 30 mei ook mee aan een dj contest en ik wil nog een vette introplaat hebben (techno). Weet iemand nog een goeie? Zo 1tje die begint met hi-hats ofzo en dat na 2 mins opeens de bass er goed in knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Igor S - Boomerang!
Werkt al tijden perfect hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

congratz Ener-G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Vash schreef op 11 mei 2003 @ 11:00:
Igor S - Boomerang!
Werkt al tijden perfect hier :)
ik bedoel toch iets meer techno (ik ben een schranzer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Si Begg - Welcome to the Discotheque misschien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owja, ben ff op zoek naar een tune id...

Techno nummertje... vocal gaat min of meers... "Tonight, I wanna Fuck, I always go to clubs, but i always go home alone" ofzo... Eerst hoor je dat een vent zeggen geloof, en verder in het nummer hoor je een vrouw precies het zelfde zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps: congratz ener-g...

ik zet nog ff je lekkere tech-house mix op 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimsterrr schreef op 11 May 2003 @ 02:11:
Zijn er nog mensen die *nu* bij Tiesto zijn? Handig zo'n live stream. Genieten!
Kom net m'n nest uit rollen na een avondje (en ochtend) tiesto (300 meter van mijn huis verwijderd ;))
Was wel erg geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 22:03

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Gaap, is het al zo laat? Ik had beter in bed kunnen blijven liggen... Anyways, nog feli Ener-G en houd omhoog het goede werk!

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
* NightOwlNL is net een kwartiertje wakker :D

gisteren super marco may meegemaakt, die vent kent gewoon al zijn platen van voor tot achter en is gewoon volledig met t publiek bezig en ken nog verdomd goed mixen ook

bij zijn set gister in een voorderest vrij rustig P60 heeftie de weinige mensen die er waren volledig afgebeult :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empathy: Die nieuwe steve rachmad misschien (wel smerig populair helaas...)? Ikzelf draai altijd vrij snel de filterheadz - more house (enetueel met bas het eerste stuk dichtgedraaid). Maar ik draai dan ook een stuk funkyer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_WAZOO schreef op 11 May 2003 @ 17:34:
/me is net een kwartiertje wakker :D

bij zijn set gister in een voorderest vrij rustig P60 heeftie de weinige mensen die er waren volledig afgebeult :D
Is het ooit WEL druk in P60..

hoor steeds dat die tent voor geen meter loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy

Empathy

Extreme Audio

Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 17:42:
Empathy: Die nieuwe steve rachmad misschien (wel smerig populair helaas...)? Ikzelf draai altijd vrij snel de filterheadz - more house (enetueel met bas het eerste stuk dichtgedraaid). Maar ik draai dan ook een stuk funkyer...
thanx, ik zal het eens beluisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 18:08:
[...]

Is het ooit WEL druk in P60..

hoor steeds dat die tent voor geen meter loopt?
moet je eens op t hitfeest komen :D

kan je t 3 keer uitverkopen :D

alleen de mensen zouden eens wat vaker naar house en bandjes moeten komen, grote namen is wel volle bak watbetreft bands enzo maar dj's slechts zelden, meestal tussen 100 en 300 man in ofzo, maar er passen 650 man binnen bij ons ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 15:16:
owja, ben ff op zoek naar een tune id...

Techno nummertje... vocal gaat min of meers... "Tonight, I wanna Fuck, I always go to clubs, but i always go home alone" ofzo... Eerst hoor je dat een vent zeggen geloof, en verder in het nummer hoor je een vrouw precies het zelfde zeggen.
Romanthony's Nightvision - i never fuck (ambassador mix) is dat geloof ik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thank you :) Arne-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik helemaal blij!! Ik heb me PT-2000 gister opgehaald, en ze draaien heerlijk :). Alleen heb ik dus nu al weer iets stoms voor elkaar: ik heb een Stanton Al500 MKII maar en die bijbehorende naald is nieuw ( Stanton D5100 AL zat nog in verzegelde verpakking), die geeft de bas nu al weer niet meer weer bij alle platen. Alle hoge tonen doet ie wel, maar die bas is echt %)*(*#&%.

Heb ik die naald nu al vernaaid?, want als ik hem omwissel met een Stanton Banana dan is die bas lekker vol en luid, hoge tonen zijn dan ook veel beter.
Of heb ik iets verkeerd ingesteld, hij heeft het echter wel goed gedaan gister, maar vandaag is het echt bagger.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Seesar schreef op 12 May 2003 @ 15:18:
Ik helemaal blij!! Ik heb me PT-2000 gister opgehaald, en ze draaien heerlijk :). Alleen heb ik dus nu al weer iets stoms voor elkaar: ik heb een Stanton Al500 MKII maar en die bijbehorende naald is nieuw ( Stanton D5100 AL zat nog in verzegelde verpakking), die geeft de bas nu al weer niet meer weer bij alle platen. Alle hoge tonen doet ie wel, maar die bas is echt %)*(*#&%.

Heb ik die naald nu al vernaaid?, want als ik hem omwissel met een Stanton Banana dan is die bas lekker vol en luid, hoge tonen zijn dan ook veel beter.
Of heb ik iets verkeerd ingesteld, hij heeft het echter wel goed gedaan gister, maar vandaag is het echt bagger.
Had ik ook bij mijn ouders op de versterker, dat is het signaal wat de versterker dan niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt hem wel op de phono ingang zitten?

Btw: speedfreak, op welke feesten moest je nou draaien: namen en data please :) Ben wel nieuwschierig en onder welke naam draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ja maar het stomme nu is, dat als ik het element verwissel dat ie het dan wel goed doet, heb ik vanmiddag een nieuwe ortofon banana gekocht, ik zet hem erop, doet die klote bas het weer niet...:s maar als ik hem wissel met de Stanton doet ie het wel, en als ik van TT wissel doet Ortofon het ook niet, lijkt als juist die Stanton overdreven versterkt, maar met versterken bedoel ik dan ook wel heeeeeel veel versterken (maar wel mooie kwaliteit), uit die andere kkrijg ik geen bas geperst, ook niet met mengpaneel....gloof dat ik nou sjochem ben?? :?

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

zit je naald wel goed in je element?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
is je aansluiting in de arm wel goed, kijk ff of er geen rotzooi in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

ja, die banaan (ortofon) dies net nieuw!!!! die heb ik paar uur geleden gekocht (element samen met naald) en rotzooi oid in me arm kan niet, want als ik mijn Stanton banaan erin zet, doet ie het wel, dus ligt ook niet aan line/phono.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Wat hoor je op je koptelefoon? Is het geluid daardoor wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:30

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

Dan zijn waarschijnlijk de aansluitingen in de headshell verkeerd gedaan. Gewoon rood op rood, blauw op blauw, groen op groen en wit op wit (en dan maar hopen dat niemand de draadjes van de headshell zelf verwisseld heeft want dan klopt de kleurcode dus niet meer).

André Huisman (www.new-line.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik zal het verhaal opnieuw beginnen: Gister heb ik 2 2e hands pt-2000 gekocht. Daar zaten een Stanton Tracker 2 bij (soort banana), en 4 Stanton Al500 met in totaal 1 bijbehorende naald.

Gister gedraait, alles perfect, ook de bas. Vandaag echter gaf die Stanton AL 500 geen goede bas meer, betergezegd, geen, ik moet mijn mixer en mijn versterker bas voluit zetten om een beetje dreun te hebben.

Enfin, ik dus in de TT waar die AL500 in zat de Stanton trackers gestopt: verrek nu doet ie het wel. Dus ik dacht dat ligt dan aan die AL500. Dus de naald in een andere AL500 gestopt, geinstalleerd, doet het nog steeds niet, dus ik denk "naald kapot"

Vandaag dan maar meteen een goede (wat ik goed vind, over smaak valt neit te twisten :) )
Ortofon Banana gekocht met bijbehorende naald, maar na installeren deed ie het nog steeds niet!

edit:
ik heb ff geluisterd met koptelefoon, maar daar doet ie het ook niet mee, sterker zelfs ik kan zo niet eens mixen omdat ik geen maatslag kan "waarnemen", door dat de bas afwezig is

Dus voor de goede orde, met die Stanton Banana wordt er wel goede bas weergegeven (beide TT!!), met die Al500 + naald en de Ortofoon Banana +naald geeft ie allebei geen bas weer (op alle bei de TT!!!).

Dus ik denk niet dat het de draadjes zijn, bovendien komen die overeen, ik heb ze al gechecked....ik snap er niets van :'(.

Kan het misschien zijn, dat die Stanton Banana's vele malen beter de bas weergeven dan die Al500 en Ortofoon banana?, want de bas die eruit komt is om te huilen, ik hoor bijna niets...uit die Al500 en Ortofoon.

[ Voor 8% gewijzigd door Seesar op 12-05-2003 20:38 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 09:22
gewicht voldoende? Of de arm staat onder een hoek

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik heb de oplossing al, of liever gezegd het probleem gevonden, de mixer heeft een te hoge (of juist te lage weerstand, iets in die geest), want rechstreeks aansluiten op versterker op phono ingang doet ie het wel, dus ik denk dat die stanton banana daar minder last van die weerstand heeft dan die andere 2 elementen.

Iig ga ik dit mengpaneel dus ruilen + bijbetalen voor een echte mixer (dit is zo'n 12 kanaals-ding), waarbij er echte phono ingangen aanwezig zijn. (nu had ik op mic ingang (elk kanaal van de 12 kun je switchen tussen gebruiken als line-in of mic-in) die is veel gevoeliger dan
line in).
En dan aannemen dat ie het wel doet, omdat hij rechtstreeks op versterker dus wel doet.

Iig bedankt voor de hulp en aanwijzingen.

ps iemand ruilen :( ? :p

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Je moet een platenspeler aan een phono ingan hangen, kan je niet van uit, tenzij de platenspeler zelf een line uigang heeft, maar de meesten hebben dat niet. ipv een nieuwe mixer te kopen kan je 2 convertors kopen, zal wel wat schelen in prijs, informeer der ff naar in een audiozaak, kost niet zoveel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

40 euro's voor 2 kleine RIAA voorversterkertjes. Waar je die kan halen hoef ik vast niet meer te vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
En als je wilt weten hoe je je arm af moet stellen -. http://home.zonnet.nl/r.dooyeweerd/Turntable.htm :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog ff een reminder voor de dj's in de regio [of degenen die zin hebben in een lange reis naar 013]. Vrijdag draai ik samen met Nederlands' beste drum&bass dj [DJ CHASE] in 013 op ons eigen feestje [FCKN WCKD* PARTY]. De entree is gratis voor middernacht, en daarna €3. Drop in, and say hello.

We verwachten dat het weer druk gaat worden, niet zoals de vorige keer [700 man], maar een goed gevulde kleine zaal zit r vast in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Hey mensen even een vraagje.

Ik heb even iemand nodig die een HTML template voor me in elkaar wil knutselen. Ben namelijk bezig met een site waar alle dingen zoals afstellen van een toonarm e.d op moeten komen te staan. Kunnen we daar namelijk alle newbies naar door verwijzen met hun vragen.

Dus als iemand zich geroepen voelt om ff een lay outje te maken dan hoor ik het wel :)

Ow en als jullie nog dingen weten die er absoluut op moeten -> Name it en ik zal het erbij gaan zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door R2D2 op 13-05-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik, newbie, had veel vraagtekens en twijfels bij het kopen van naalden. Voor mij zouden keuzes makkelijker zijn als je daar wat over zou kunnen vertellen (als je dat al dan niet al van plan was).

Verder top id, ik zal je site dan cker raadplegen, en nee sry, ik kan geen inet pagina's maken.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Daar komt dus inderdaad ook een stukje over te staan.

Maar ik moet gewoon ff een makkelijk lay outje hebben wat ik zo in kan laden in frontpage en dan kan bijwerken wanneer nodig is.

Heb namelijk geen zin om HTML te gaan leren voor zo'n sitetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Reind schreef op 13 May 2003 @ 00:21:
Hey mensen even een vraagje.

Ik heb even iemand nodig die een HTML template voor me in elkaar wil knutselen. Ben namelijk bezig met een site waar alle dingen zoals afstellen van een toonarm e.d op moeten komen te staan. Kunnen we daar namelijk alle newbies naar door verwijzen met hun vragen.

Dus als iemand zich geroepen voelt om ff een lay outje te maken dan hoor ik het wel :)

Ow en als jullie nog dingen weten die er absoluut op moeten -> Name it en ik zal het erbij gaan zetten.
zeg ik wil wel wat doen voor een layoutje... en wat betreft dat frontpage gebruik, dont !! Je kan ook gewoon een tekstbestandje gebruiken die je dan parsed in PHP ;) nee je mag dan wel 'gewoon' frontpage gebruiken voor de tekstshit... ik zal ff kijken of ik wat tijd heb vanmiddag, dan post ik wel ff een ontwerpje...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YW lekker nummer trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
KeeZ schreef op 13 mei 2003 @ 08:02:
[...]

zeg ik wil wel wat doen voor een layoutje... en wat betreft dat frontpage gebruik, dont !! Je kan ook gewoon een tekstbestandje gebruiken die je dan parsed in PHP ;) nee je mag dan wel 'gewoon' frontpage gebruiken voor de tekstshit... ik zal ff kijken of ik wat tijd heb vanmiddag, dan post ik wel ff een ontwerpje...
Thanx :)

Ik hoef alleen maar tekst en foto's toe te kunnen voegen op een zo makkelijk mogelijke manier :) (ik maak het mezelf graag makkelijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het jezelf makkelijk maken is prima, maar dan moet je niets moeilijks willen. Zeker niet met frontpage ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 13:09:
Het jezelf makkelijk maken is prima, maar dan moet je niets moeilijks willen. Zeker niet met frontpage ;).
Ja maar het moet er natuurlijk ook nog wel een beetje uit zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Reind schreef op 13 May 2003 @ 13:19:
[...]

Ja maar het moet er natuurlijk ook nog wel een beetje uit zien :)
Afbeeldingslocatie: http://keez.ath.cx/gotdj.jpg

zoiets ;) ?? comments plc !!

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:30

Eraser127

Nijkerk

KeeZ schreef op 13 May 2003 @ 14:25:
[...]

[afbeelding]

hhm, ziet er strak uit :)
misschien die letters bovenin iets meer donker nog?

[ Voor 13% gewijzigd door Eraser127 op 13-05-2003 14:55 ]

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Eraser127 schreef op 13 May 2003 @ 14:55:
[...]

mjah... zat ik ook al over te denken.. en de rest ??

offtopic:
jij ook al uit h'veen ?? ik ook :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keurig fotosoepwerk zou ik zeggen! Ikzelf zou misschien een ander "image" gekozen hebben, ik koppel DJ'ing niet snel aan een soort natuursteen waaruit je interface is opgebouwd ;).

Items/menu:
Onder de items in het menu zou ik subgroepen maken, die uitklappen als je in de hoofdgroep komt (genest noemen ze dat hier?).

Die drie items staan er nu natuurlijk alleen nog maar voor het idee. In de definitieve versie zou ik ze wat "losser" van hun achtergrond maker. Bijvoorbeeld door ze een soort bevel/3d effect te geven, of door een soort "uitgehakt" schermpje/venstertje te maken in die steen. Dat laatste heeft als voordeel dat je plain text kan gebruiken voor je menu (het is toch al een mooi gezicht vanwege het venstertje), zodat de site sneller is, en de inhoud vna het menu eenvoudig te veranderen.

Vind het wel grappig dat hij (met wat fantasie) lijkt op een design wat ik een jaar geleden gemaakt heb voor een CS-clan die nooit van de grond gekomen is. Ik had toen het probleem dat ik eigenlijk alleen (eenbeetje) kon fotoshoppen, zodat bijna de hele site bestond uit jpegs (op verschillende layers die aan- en uitgingen). Was een ramp voor modemmers :).
Screendump ervan is te vinden op: http://jaapvr.tripod.com/dopedump.jpg
Geen idee of ik de losse onderdelen nog ergens heb...

Edit: Die link werkt alleen als je hem zelf intikt in je adresbak, anders denkt tripod dat je iets probeert te jatten :?...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:30

Eraser127

Nijkerk

KeeZ schreef op 13 mei 2003 @ 14:57:
[...]

mjah... zat ik ook al over te denken.. en de rest ??

offtopic:
jij ook al uit h'veen ?? ik ook :P
offtopic:
Jah, meeste tweakers uit H'veen ken ik al op GoT, maar nog niet gezien dat jij ook uit H'veen komt :P

maarjah nu weer ontopic

[ Voor 7% gewijzigd door Eraser127 op 13-05-2003 15:38 ]

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik heb de .psd wel liggen voor de liefhebbers... ben ziek vandaag dus nie zoveel zin om nog wat te gaan doen eraan :/

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het online bestellen bij djservice.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 19:15:
Schijnt wel goed te gaan, alleen een beetje duurder door het vervoer natuurlijk...

* KeeZ gaat overigens deze zomer ff naar Frankfurt... iemand zin om mee te gaan ?? (uit de buurt ofcourse)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
leip, die scratchamp in het menu P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 19:15:
Ja, slechte service.. niet leveren... [en ik ben niet de enige die er last van had], dat was twee jaar geleden. Maar anderen zijn heel erg tevreden. Hit&miss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 22:29:
[...]

Ja, slechte service.. niet leveren... [en ik ben niet de enige die er last van had], dat was twee jaar geleden. Maar anderen zijn heel erg tevreden. Hit&miss..
Idd... 50-50 dan blijkbaar. Maar er zijn zoveel goedkope Duitse webshops (ik neem aan dat het je daar om gaat :) ). Gewoon goed Google.de'en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
Triple-D schreef op 13 May 2003 @ 21:48:
Die TTX moet er wel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Vash schreef op 14 May 2003 @ 10:22:
[...]
Die TTX moet er wel uit :P
Done :P
Triple-D schreef op 13 May 2003 @ 21:48:
dat was een finalscratch :P dies nu dus weg (Vanwege het venster en eventuele nesting van het menu)
Eraser127 schreef op 13 May 2003 @ 14:55:
[...]

letters zijn donkerder geworden :)

Voor de rest een ander patroontje en klaar is KeeZ !!

meer comments ?? gimme gimme gimme !!

Afbeeldingslocatie: http://keez.ath.cx/gotdj2.jpg

klikbaar uiteraard :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 13 May 2003 @ 14:25:
[...]

[afbeelding]

Ziet er zekers leuk uit, mischien het lettertype van de menubalk, dus v/d items its kleiner? Verders toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
* Flake prefereert een witte achtergrond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Vash schreef op 14 mei 2003 @ 12:28:
* KeeZ prefereert een witte achtergrond!
* KeeZ houdt van sensation black :Y)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik zie geen CD spelers... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfdude
  • Laatst online: 09-08 23:29
Ik wil een paar 'midden-klasse' platenspelers aanschaffen en heb het volgende op het oog:

NIEUW Reloop RP-4000 mkIII (~ 250,- ps. met Ortofon OMB-5 element)

2eHANDS Gemini PT-2000/2100

Ik ben een paar setjes PT-2000's tegengekomen (400-500 euro), maar ik heb gelezen dat die een paar minpuntjes hebben zoals afwerking en het afremmen op de motor. Is de PT-2100 daarin beter? Is de 2000 net zo sterk als de 2100?

De 2100 heeft 2.2Kg/cm en de Reloop 1.6, maar de laatste kan weer 78 rpm, reverse en 10/20% pitch...

Heeft iemand wijze raad voor mij (aub. geen 'sl-1200' adviezen, want dat is me net iets te... :))?

Het kan altijd mooier en beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Motorsterkte is in ieder geval zeer belangrijk, 78 rpm is totaal niet interessant, reverse heb je na 3x ook wel gezien. Verder zou 10% pitch genoeg moeten zijn, maar 20% is altijd wel leuk meegenomen natuurlijk. Uiteindelijk zou ik zelf toch voor de 2100 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

MisterDon schreef op 14 May 2003 @ 14:11:
Ik zie geen CD spelers... :(
* KeeZ ook niet :P Maar ik heb niet eens platenspelers :P die komen er nog wel in dan denk ik zo....

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er lekker uit Keez! Netjes! Mooi menubakje, strakke bovenkant. Als je echt veel tijd over hebt zou je zo'n fader rechtsonder verschuifbaar kunnen maken en er een achtergrondmuziekje onder kunnen zetten :P.
(dingen bedenken is veel leuker als je ze zelf niet uit hoeft te voeren ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 16:24:
Ziet er lekker uit Keez! Netjes! Mooi menubakje, strakke bovenkant. Als je echt veel tijd over hebt zou je zo'n fader rechtsonder verschuifbaar kunnen maken en er een achtergrondmuziekje onder kunnen zetten :P.
(dingen bedenken is veel leuker als je ze zelf niet uit hoeft te voeren ;))
Flikker nouw toch een eind op met je achtergrondmuziekje :P
Zijn we net van de kerstboombanners af en kom jij met het idee van een achtergrondmuziekje :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Hmmmmmm oké als jullie tevreden zijn dan zie ik het HTML template dingetje vanzelf wel in mijn mail box en kan ik gaan beginnen met de tekst op de site :)

Iemand nog dingen die er op moeten. Ben namelijk nog ff HTBADJ draadjes aan het doorspitten naar nuttige info maar dat staat er verdomd weinig in ;) (das een geintje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfdude
TimMer schreef op 14 May 2003 @ 14:41:
Motorsterkte is in ieder geval zeer belangrijk, 78 rpm is totaal niet interessant, reverse heb je na 3x ook wel gezien. Verder zou 10% pitch genoeg moeten zijn, maar 20% is altijd wel leuk meegenomen natuurlijk. Uiteindelijk zou ik zelf toch voor de 2100 gaan.
Dat motorsterkte zeer belangrijk is, heb ik idd. begrepen, maar als ik op zoek ga naar die van de (heilige :)) SL-1200 (mkII), kom ik 1.5 kg/cm tegen... Dat zou dan zelfs minder zijn dan de Reloop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

surfude schreef op 14 mei 2003 @ 17:22:
[...]

Dat motorsterkte zeer belangrijk heb ik idd. begrepen, maar als ik op zoek ga naar die van de (heilige :)) SL-1200 (mkII), kom ik 1.5 kg/cm tegen... Dat zou dan zelfs minder zijn dan de Reloop...
Verschil is dat de Technics dit statistisch gegeven ook daadwerkelijk waar kan maken, terwijl die Reloop diens opgegeven draaimomentum echt niet helemaal gaat halen. Veel fabrikanten schudden de meest ongefundeerde cijfers uit hun mouw, zodat de klantjes vanzelf nieuwsgierig gaan worden.

Begrijp me niet verkeerd: de Reloop kan best een aardig ding zijn, maar aan de motor van de SL zal hij van z'n-lang-zal-z'n-leven niet kunnen tippen. Er zijn tafels die dat wel kunnen (of zelfs beter zijn dan de SL), maar daar ga je toch wel de richting uit van een merk als Gemini, Numark of Vestax.

Ow en ik zeg het maar vast, want je zweeft in de regionen waar velen van ons zijn begonnen (leuk gespecifeerde, ietwat "onbekende" TT-merken): neem geen Omnitronics en zoek naar gebruikerservaringen op het gebied van de genoemde Reloop. Ik meen me te herinneren dat de 2000-modellen behoorlijk tegenvielen.

[ Voor 4% gewijzigd door the_Omniscient op 14-05-2003 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfdude
Ok, thnx. Ik heb gereageerd op een paar ads voor Gemini's. We'll see...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik heb sinds zondag 2 2ehands Gemini pt-2000, de voorganger van de 2400, een heerlijke tafel, met een hoge torque.
André Huisman wist mij te vertellen dat dit een goede tafel was, met goede kwaliteiten: 10% pitch, uiteraard 33 en 45 rpm en quartz pitch; een normale nette tafel zonder toeters en bellen, die 2e hands voor een leuke prijs te krijgen is. Speling op de arm is makkelijk te verwijderen, en ik zelf ben erg tevreden over de kracht van de motor (hoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb, maar ik ben gewoon tevreden en stoor me er niet aan).

Deze tafel is niet meer nieuw te koop, maar is zeker beter dan de pt-2100 (betere arm en motor).

Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet, iig suc6. Lees ook een paar posts (stuk of 100, dus paar pagina's trug, wat ik allemaal gevraagd heb, ik was/ben ook een beginneling die gevraagd heeft wat jij nu vraagt, en ik kreeg uitgebreide antwoorden :) )

suc6

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Even voor de goede orde: De RP-4000MKIII is identiek aan de Q-30 op de vormgeving na. Waarom ben ik overgestapt naar de Reloop voor m'n setjes? Ik heb de importeur van JB gevraagd waarom zij de nieuwe versie nog niet kunnen leveren (we weten allemaal dat we het over OEM merken hebben toch?) terwijl Reloop ze wel al had. Ik kreeg te horen dat het nog wel een jaar kon duren voor ze het nieuwe model gingen voeren.

Daar kon ik me niet helemaal in vinden (de nieuwe uitvoering is namelijk best wel een stukje opgeleukd, onder andere door gebruik te maken van een metalen bovenplaat). Vandaar dus dat ik een order bij de importeur van Reloop geplaatst heb voor een FIKS aantal RP-4000MKIII spelers (uiteraard na eerst gecontroleerd te hebben dat het intern inderdaad nog steeds 100% identiek is aan de Q-30 waarmee ik niet of nauwelijks problemen heb gehad).

Waar plaatsen? Net als de Q-30 kun je hem iets onder de PT-2100 plaatsen. Qua prijs/prestatie is hij echter wel erg lekker (hij is immers identiek aan de Q-30 maar dan wel dik 10% goedkoper EN hij wordt geleverd met Ortofon elementje).

Dus, even naampjes wegdenken: Deze draaitafel is de logische opvolger van de Q-30. En of er dan Reloop, American DJ, JB-Systems of Akiyama op staat zal me een worst wezen. Van binnen zijn het (in DIT geval) toch allemaal dezelfde draaitafels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
zeg meneer huisman, mijn broer victorb heeft je al een tijd terug een mailtje gestuurd maar er nooit antwoord op gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Reind schreef op 14 May 2003 @ 16:40:
Hmmmmmm oké als jullie tevreden zijn dan zie ik het HTML template dingetje vanzelf wel in mijn mail box en kan ik gaan beginnen met de tekst op de site :)

Iemand nog dingen die er op moeten. Ben namelijk nog ff HTBADJ draadjes aan het doorspitten naar nuttige info maar dat staat er verdomd weinig in ;) (das een geintje)
Mjah ik zal m morgen ff naar je opsturen oke ?? Als je dat wil tenminste ;) enne die fader met dat klotige achtergrondmuziekje is een NOT daar begin ik niet aan en het is ook nog eens heel erg storend ;) daarbij genomen ook nog eens een kwestie van bandbreedte vreterij dus IK doe het NIET !!

Dat java menuutje (o.i.d.) zal ik even over nadenken... ook of ik het in frames of in een table ga gieten is nog ff de vraag... zal waarschijnlijk een table worden, makkelijker updaten en dergelijke :Y) alleen voor de HTML'er wat minder ;) maar ja... dat zal ik wel een beetje makkelijker voor m maken ;)

Ook zal ik er morgen nog ff een CD-Speler in verwerken... trouwens, er moet nog wel even gevraagd worden of we Henk (GoT logo) mogen gebruiken in ons ontwerp, dat heb ik namelijk nog niet gedaan :X

Ook zouden we eventueel de smilies kunnen gebruiken (tegelijkertijd maar ff vragen initatiefnemer...) verder wil ik nog wel een kleine spoedcursus CD-DJ'en tikken ofzo... en niet te vergeten, ik wil een copyright melding ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfdude
Ik kom net terug met een paar PT-2000 mkIII's :) Let's rock&roll! Oh nee, dat is niet echt het muziek genre hier... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
MR_WAZOO schreef op 14 mei 2003 @ 20:10:
zeg meneer huisman, mijn broer victorb heeft je al een tijd terug een mailtje gestuurd maar er nooit antwoord op gekregen
Kon je hem niet gewoon een mailtje sturen ipv hier erover te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
KeeZ schreef op 14 May 2003 @ 21:38:
[...]

Mjah ik zal m morgen ff naar je opsturen oke ?? Als je dat wil tenminste ;) enne die fader met dat klotige achtergrondmuziekje is een NOT daar begin ik niet aan en het is ook nog eens heel erg storend ;) daarbij genomen ook nog eens een kwestie van bandbreedte vreterij dus IK doe het NIET !!

Dat java menuutje (o.i.d.) zal ik even over nadenken... ook of ik het in frames of in een table ga gieten is nog ff de vraag... zal waarschijnlijk een table worden, makkelijker updaten en dergelijke :Y) alleen voor de HTML'er wat minder ;) maar ja... dat zal ik wel een beetje makkelijker voor m maken ;)

Ook zal ik er morgen nog ff een CD-Speler in verwerken... trouwens, er moet nog wel even gevraagd worden of we Henk (GoT logo) mogen gebruiken in ons ontwerp, dat heb ik namelijk nog niet gedaan :X

Ook zouden we eventueel de smilies kunnen gebruiken (tegelijkertijd maar ff vragen initatiefnemer...) verder wil ik nog wel een kleine spoedcursus CD-DJ'en tikken ofzo... en niet te vergeten, ik wil een copyright melding ;)
Anders doen we het wel zonder GOT :)
Tsja d'r zullen een hoop mensen op die site gaan kijken dus zo erg zullen ze het niet vinden. Vind trouwens wel dat er een banner plekje vrij moet komen voor het logo van Dre. Die helpt hier tenslotte ook een hoop mensen en zorgt ook voor de meest betrouwbare info. En hij zou de tutorial nog ff nalopen op kleine foutjes. Oftewel Dre z'n logo moet er ook op vind ik. Zoiezo en bronvermelding :)

En natuurlijk doen we er copywright op -> de eerste de beste die van die site steelt die spannen we meteen een proces aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Woha dudes, ik sta voor een moeilijke opdracht. Mijn tafels (Omnitronics) zijn gekeurd en ik heb een tegoedbon gekregen, die ik dan mag uitbesteden bij de zaak waar ik die zut gekocht had (emphasizing: zeer goede retailer, slecht merk TT's).

Nu wordt het dus kiezen:

2 * Gemini PDT-6000 + mid-range mixer (zoiets als een Numark DM3002)

2 * Numark TT-200 + wat meer high-end-mixer (Matrix-3 oid)

2 * Technics SL12X0 mk2 + een redelijk low-mid-range mixer (Numark DM3000 oid)

2 * Technics SL12X0 mk3 + een redelijk low-mid-range mixer (zie boven)

waarbij de prijzen natuurlijk wat fluctueren (mk2 en mk3, duh), maar het komt feitelijk op hetzelfde neer.

Ik denk dat ik de mening van Reind al weet en ik neig zelf ook ontzettend naar de PDT-6000. Tot nu weet ik niet zoveel van de TT-200, maar het zal wel weer het verhaal van "teveel onverhelpbare speling op de arm" zijn. Het leek me nochthans een zeer aardige TT, en een ietwat mooier uitgevoerde mixer zie ik ook wel zitten.

Tja, en dan de Technics. Het blijft natuurlijk topkwaliteit, maar ik krijg er feitelijk alleen een basic-tafel met supereigenschappen voor terug, en zal redelijk moeten inleveren qua nieuwe mixer.

Op New-Line staat slechts 1 review van de TT-200 en daaruit bleek dat hij wat minder geschikt is voor het beatmatch-werk... Overige sites geven veel positieve feedback, maar niet erg gedetailleerd van aard.

Het zal wel de PDT worden, maar toevallig nog iemand drastische dingen te melden inzake mijn aanstaande keuze? Bij voorbaat dank alvast :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Conclusie: wel een numark mixer dus.... gemini's schijnen ook goed te zijn, maar of die zaak ze verkoopt :/ verder heb ik geen verstand van TT's dus count me out..

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré

HuismAndré

MR_WAZOO schreef op 14 May 2003 @ 20:10:
Zeg meneer Wazoo... Sommige mensen stellen vragen die ze zelf eigenlijk wel terug hadden kunnen vinden in de webshop. Als ik me niet vergis dan vroeg je broer naar info over een Palladium versterker.

En als ik me niet vergis dan staat bij ELKE Palladium versterker met koeieletters (en vet gedrukt): Worden pas EIND MEI leverbaar. Meer gegevens zijn nog niet bekend!

Dan blijft mijn vraag wat je broer precies wil. Dat ik iets uit m'n duim ga zuigen? Wat kan ik nu zeggen over een product dat nog niet leverbaar is?

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.