het elf91gedeelte :
je weet wat er geroepen werd bij elf, geen geld geen geld geen geld, vandaar dat er teringzooi stond, hadden ze ook gelijk kunnen kopen, ik ga namelijk altijd uit van als iets goed is als je t koopt kan t altijd weer goed doorverkocht worden
aanvulling:
elf bashen doe ik omdat ik daar 5 jaar lang tijd in heb gestoken en men NOOIT het woord dankjewel in de mond heeft durven nemen, alles moest er, niets kon er, en als je dan iets maakte en een ander vond t niet goed, niet ff bellen, ja dit moet ff anders, nee t werd gewoon gesloopt als je der niet was en als je wilde overleggen over wat er moest gebeuren dan hadden ze geen tijd en was t allemaal te duur, en op t moment dat zij t tijd vonden werd er gezegd, jij deed nooit ene moer en dan vind jij dat ik niet moet elfbashen, nou, sorry, maar mijn ogen zijn geopend bij P60, daar zeggen ze dankjewel en zou je alstjeblieft en kan je tenminstte zelf zeggen dan en dan WIL ik helpen, en niet van je bent voor dan en dan ingeplant en je moet op maandag komen
Het wegloopgedeelte:
dus als je als dj ergens komt en er draaitafels staan met brakke naalden en t zaakie rondzingt, plakt, onder de vette meuk zit, dan mag je wat mij betreft rustig zeggen van, is t mogenlijk dat iemand eerst even schoonmaakt achter de dj set en hebben jullie nog ergens goeie naalden en slipmatten
als ze dan zeggen van zeik niet je doet t hier maar mee, dan heb ik toch wel zoiets van, ga dan maar lekker zelf draaien, ik ga wel ergens anders heen
er hoeft geen topkwaliteit apparatuur te staan, maar t moet wel gewoon goeie meuk zijn en niet van die rotzooi
by ener-g
wazoo wanneer stop je eens met elf bashen?
wat er momenteel aan apparatuur staat is beter dan de meeste jongerencentra in Amstelveen, evenals de dj booth die inmiddels bijna voltooid is en jij hebt zelf ook jarenlang aangepield op die brakke conrad cd spelers.. toen heb ik je ook niet horen zeggen ja doei ik ga weg want ik mag van jullie geen pioneers bestellen
en ook al was het destijds best wel erge 'slaapkamer apparatuur' we hebben toch een hele hoop mooie leuke en gezellige feesten kunnen geven in die tent, ondanks die brakke apparatuur!!
om nog maar te zwijgen over de eerste draaitafels die JIJ uiteindelijk nu op je kamer hebt staan
my 2 cents
alle apparatuur die bij elf is aangeschaft had al gelijk in t begin kunnen worden aangeschaft als er geen knutselpapier en andere rotzooi gekocht was, maar meneer pim wilde alles op zijn manier regelen, met t simpele idee erachter dat de jeugd geen verstand van zaken heeft terwijl als hij gewoon samen met mij had gaan kijken, dan had elf altijd al topspullen gehad
ik hoop dat je snapt wat me dwarszit en waarom ik elf zo afkraak, t is al die tijd t gebrek aan vertrouwen geweest van SSO naar de jongeren toe terwijl t allemaal veel relaxter had gekunt
maarjah, dat zijn oude koeien
en watbetreft die draaitafels > dat is eigenlijk t enige wat nooit stukgegaan is, ze zongen alleen maar rond

(totdat ruud ze uit zijn klauwen liet vallen)