Ik heb het toch echt zo ingesteld (beetje ge-edit voor privacy)
no dice
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Bij mij ook geen resultaat./Proxy schreef op 23 maart 2003 @ 22:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb het toch echt zo ingesteld (beetje ge-edit voor privacy)
no dice
'k wacht maar ff af om te kijken of het een dezer dagen nog verandert
Verwijderd
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
ICQ werkt iig niet, net als wat andere sites ...
Trouwens:
Extra IP tegen kleine vergoeding? Hmm, ik heb in al mijn enthousiasme al een tweede machine aan het internet gehangen...
Morgen ff mailtje sturen
Verwijderd
Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-
1
2
3
| traceroute to 217.19.xx.xx 30 hops max, 40 byte packets 1 customer-truedsl.ams2.trueserver.nl (213.239.156.46) 1.741 ms 1.289 ms 1.210 ms 2 217.19.xx.xx (217.19.xx.xx) 22.349 ms 20.990 ms 21.189 ms |
De ping is keurig , geen klachten
Van trueserver naar mijn huis.. is dat de ATM overhead? ..
Iemand die dat kan verklaren?
[ Voor 3% gewijzigd door om3ega op 24-03-2003 14:48 ]
Verwijderd
Andere vriend van me bij cistron heeft ook net als ons ping 20ms
* Pim. heeft nu een ip adres van 9 cijfers (en makkelijke cijfers ook)
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Wanneer krijgen alle ip's een hostname ?
edit:
irritant, tis nu al de 2e x dat m'n modem volledig vast loopt als ik remote ben ingelogd. 't Valt wel op dat het modem iedere x vastloopt als ik via m'n bsd machine (tunnelke) op m'n windows machine zit (via vnc). Vrij frustrerent, nu kan ik m'n bestanden niet van thuis ophalen.
[ Voor 60% gewijzigd door Sa1 op 25-03-2003 10:38 ]
Ik heb ook problemen met het modem. Gister avond slechte verbinding, ICQ enzo doet het wel, ping half. Na een modemreset draait alles dan weer supersnel en zoals het moet. Ik snap niet waar het aan kan liggen. DHCP-server van het modem is al uit. Het valt mij wel op dat de klachten alleen optreden in het weekend of op dagen dat de hele dag wordt geinternet. Misschien dat een firmware toch een oplossing is. Iemand dat al gechecked?Sa1 schreef op 24 March 2003 @ 18:44:
Ah, k kan nu ook weer mensen uit dezelfde range pingen en dus naar m'n servers connecten \o/ MOOI!
edit:
irritant, tis nu al de 2e x dat m'n modem volledig vast loopt als ik remote ben ingelogd. 't Valt wel op dat het modem iedere x vastloopt als ik via m'n bsd machine (tunnelke) op m'n windows machine zit (via vnc). Vrij frustrerent, nu kan ik m'n bestanden niet van thuis ophalen.
Ben anders van plan het modem te retourneren en een Draytek aan te schaffen, hier ben ik niet helemaal blij mee. Terwijl de dienst op zichzelf zeer stabiel is
/dev/null
DHCP uit ook.. misschien had iedereen het?
Wat ik mij dus afvraag, is of de problemen ook optreden bij mensen die hun modem in brigde-modus hebben. De verbinding met mijn modem verlies ik na 1 á 3 dagen helemaal. Modem is dan zelfs niet meer (over mijn lannetje) te pingen.om3ega schreef op 25 March 2003 @ 11:48:
hmm , ik had het zelfde probleem. Alleen ik had een paar dagen terug RIP aangezet. Dus gauw weer uitgezet omdat ik dacht dat het daar door kwam.
DHCP uit ook.. misschien had iedereen het?
Zijn er ook mensen die zelf een ander modem hebben aageschaft en wat zijn de ervaringen? Bijvoorbeeld met de Draytek 2600 of een alcatel.
Ik wil eens experimenteren met die Draytek 2600, maargoed dat modem is niet echt bepaald goedkoop 187 euro en dan zit ik met 2 modems.
[ Voor 10% gewijzigd door I_stealth_I op 25-03-2003 12:29 ]
/dev/null
Verwijderd
Maar zoals ik al eerder gepost heb hier komt dit waarschijnlijk doordat het modem continue data ontvangen op hoge snelheid niet zo goed aan kan..
Ding draait nu 2 dagen zonder problemen gehad te hebben.
-edit-
Waaro kan ik die vigor 2600 kopen ? in een normale winkel dus.. want dan test ik m en breng ik m weer terug..
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 12:48 ]
http://groups.google.nl/g...osting.google.com&rnum=35
http://groups.google.nl/g....komputilo.org%26rnum%3D3
http://groups.google.nl/g...ews.wanadoo.nl%26rnum%3D1
http://groups.google.nl/g...40zonnet-reader-1&rnum=27
http://groups.google.nl/g...rd.cistron.nl%26rnum%3D58
http://groups.google.nl/g...ews.xs4all.nl%26rnum%3D63
meanie, die Draytek 2600 is wel goed verkrijgen:
Pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch/45596
Verkooppunten: http://www.valadis.nl/resellers.php?submit=Draytek
Internet aankopen mag je altijd binnen 10 dagen na ontvangst retourneren. Staat in de wet
[ Voor 17% gewijzigd door I_stealth_I op 25-03-2003 13:27 ]
/dev/null
Verwijderd
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
etech vpn kan, zit ook een vuurmuur in (gebasseerd op freebsd meen ik), heeft ook een switch.. en je kan der ook een kabeltje in prikken?Dj_Neo_Ziggy schreef op 25 March 2003 @ 14:31:
Ik heb de Draytek 2600, is echt een tof beestje. Kan er echt alles mee wat ik wil. VPN'en, zit een vuurmuur op. Heeft een switch. Prik kabeltje erin en klaar.
Verwijderd
Tevens waren er wat modems die even een reset nodig hadden. Dit nadat de DHCP server
vrijdag was verplaatst overigens en vrijdag-avond een hikje gaf. Dat waren 2 dingen door elkaar heen.
Overigens een verzoekje onzerzijds. Willen jullie onze namen niet op het forum zetten.
Niet dat we het niet leuk vinden om waarderende geluiden te horen hoor
Drayteks leveren we ook. ( einde commercieel gedeelte , daar is dit forum niet voor)
Okeeej maar, zou je dat ook even willen onderbouwen. Heb je TweakDSL/Cambrium en wat zijn je ervaringen in combinatie met die draytek 2600? Ik heb in januari met iemand van Bbned gesproken, die adviseerde mij cisco, draytek of kobisch. Die man vond het zelf ook vaag dat die e-tech dingen soms geen sync meer krijgen na een power-down.Dj_Neo_Ziggy schreef op 25 maart 2003 @ 14:31:
Ik heb de Draytek 2600, is echt een tof beestje. Kan er echt alles mee wat ik wil. VPN'en, zit een vuurmuur op. Heeft een switch. Prik kabeltje erin en klaar.
--edit--
http://search.gathering.t...-XF53-XF6-XF7-XF8-XF9---O
[ Voor 15% gewijzigd door I_stealth_I op 25-03-2003 16:56 ]
/dev/null
Verwijderd
Verwijderd
http://search.gathering.t...-XF53-XF6-XF7-XF8-XF9---O"
Haha die eerste paar topics beloven weinig goeds
ls je die eerste 2 topics uitleest dan zie je dat het wel goed gaat werken. Maargoed we w88 af of er meer mensen zijn met een draytek zijn in combinatie met TweakDSL/Cambrium. Want ik stoor me op deze manier behoorlijk aan dingen die op onverklaarbare reden vastlopen. Aan windows heb ik genoegVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 15:40:
"--edit--
http://search.gathering.t...-XF53-XF6-XF7-XF8-XF9---O"
Haha die eerste paar topics beloven weinig goedsMaar ja, zo is er met alles wel iets aan de hand voor iemand.
[ Voor 32% gewijzigd door I_stealth_I op 25-03-2003 15:50 ]
/dev/null
Verwijderd
Kunnen die e-techs niet geruild worden voor een Draytek?Verwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 15:16:
Drayteks leveren we ook. ( einde commercieel gedeelte , daar is dit forum niet voor)
Waarom die zo fijn is.
Hij heeft een goede vuurmuur, een goede switch.
Hij is nog nooit vast gelopen. (ik zou eerlijk niet weten hoe een modem kan vast lopen).
Tevens heb ik dus dit met ervaring met BBned. Tevens was het in het begin wel moeilijk voor die gasten (eweka) omdat ze gewoon niet wisten wat dat ding allemaal kon
Ik denk dat dat een beetje op de zaken vooruit lopen is.Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 16:08:
[...]
Kunnen die e-techs niet geruild worden voor een Draytek?
Ik zou het wel een enorm goed idee vinden als Tweakdsl een draytek 2600 ter beschikken zou willen stellen om een aantal tests uit te kunnen voeren of het eventueel aan E-tech zou kunnen liggen. TweakDSL en de klant hebben er uiteraard belang bij dat die problemen helemaal de wereld worden geholpen. Eerlijk = eerlijk, ik ben zeeeer te spreken over TweakDSL, het is jammer dat die modems met regelmaat een dikke uitglijer maken.
/dev/null
man o man.. wat slecht. sorry dat ik het zeg hor..Dj_Neo_Ziggy schreef op 25 March 2003 @ 16:39:
Hier komt mijn onderbouwing van de Draytek 2600.
Waarom die zo fijn is.
Hij heeft een goede vuurmuur, een goede switch.
Hij is nog nooit vast gelopen. (ik zou eerlijk niet weten hoe een modem kan vast lopen).
Tevens heb ik dus dit met ervaring met BBned. Tevens was het in het begin wel moeilijk voor die gasten (eweka) omdat ze gewoon niet wisten wat dat ding allemaal kon
zo goed zijn die niet hoor
Verwijderd
Ik had eerst een 1 ports en die had dat probleem niet.. maar die was na een maandje opeens dood
Misschien ligt het gewoon aan die nieuwe firmware.. omdat ik op die 1 ports nog een oudere firmware had.
Verwijderd
Laat maar, dat werkt dus welVerwijderd schreef op 25 maart 2003 @ 15:39:
add, wanneer kunnen we weer een hostname verwachten? zoals al eerder staat aangegeven hebben mensen sinds het switchen naar de nieuwe IP range alleen maar een IP en geen hostname. Ik heb zelf een reverse hostname aangegeven in dat customer.tweakdsl.nl gebeuren toen ik mijn IP vastzette, maar dat is nu al een paar dagen geleden.
Ik moet hem nu practisch elke dag wel een keer uit en weer aan schakelen omdat het modem niet meer reageert en de verbinding weg is.
Het is erg vervelend als je een webservertje draait samen met een rc5 proxy, en je elke dag wel mailtjes krijgt dat ik weer niet te bereiken was.
Ik heb de dcph server al uitgezet, echter vooralsnog zonder resultaat.
Ook heb ik nog steeds regelmatig, vaak s'avonds, dat hij uit zichzelf herstart (is dat 'uit sync'?).
Het kan een tijdje niet gebeuren, maar als het weer zover is dan ook gelijk 1 keer in het half uur of zo , en dat de hele avond.
Extreem irritant als je aan het surfen bent en je verbinding valt dan steeds zo'n 30 seconden weg.
Ik volg de ontwikkelingen hier op de voet en hoop op een snelle oplossing
Overigens verder niets dan lof : goede service aan de telefoon en een heerlijk snelle verbinding.
En ik weet dat er aandacht wordt besteed aan de problemen die nu nog bestaan.
[ Voor 3% gewijzigd door brilsmurf op 26-03-2003 10:22 ]
Verwijderd
Ik draai hem sinds mijn aansluiting op 3 maart continu, in bridge modus. De modem en de computer waar het ding op aangesloten zijn, zijn geen enkele keer uit geweest of gereset. Bij mij in ieder geval dus geen enkel probleem met de e-tech in bridge mode.I_Stealth_I schreef op 25 March 2003 @ 12:14:
[...]
Wat ik mij dus afvraag, is of de problemen ook optreden bij mensen die hun modem in brigde-modus hebben. De verbinding met mijn modem verlies ik na 1 á 3 dagen helemaal. Modem is dan zelfs niet meer (over mijn lannetje) te pingen.
Verwijderd
Met de Alcatel speedtouch geen problemen, is al 6 weken up en running in bridge mode.Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 13:27:
[...]
Ik draai hem sinds mijn aansluiting op 3 maart continu, in bridge modus. De modem en de computer waar het ding op aangesloten zijn, zijn geen enkele keer uit geweest of gereset. Bij mij in ieder geval dus geen enkel probleem met de e-tech in bridge mode.
dhcp uit, maar nog steeds moet ik em iedere dag resetten
Aan de configuratie is niets gewijzigd.. Problemen begonnen na het verkrijgen van het nieuwe IP adres.
Nog meer mensen die (ineens) problemen hebben?
Zie de verschillende post boven jeom3ega schreef op 26 maart 2003 @ 18:05:
Ik snap er niets van.. mijn o zo trouwe E-tech modem die dus voorheen 6 weken zonder problemen heeft gedraaid (zelf moeten rebooten ivm poortmapping) loopt nu elke dag wel 2x vast..
Aan de configuratie is niets gewijzigd.. Problemen begonnen na het verkrijgen van het nieuwe IP adres.
Ja dus, meerdere mensen hebben dat probleem
Alleen de meeste mensen hadden de problemen al..Foxke schreef op 26 March 2003 @ 18:32:
[...]
Zie de verschillende post boven je
Ja dus, meerdere mensen hebben dat probleem
Ik heb ze recent..
Heb hem zelf in bridge staan nu en er niet zoveel last van maar als ik hem op dhcp zet dan is het afgelopen
Verwijderd
Maar ligt er niet zo abnormaal veel uit
wel duurde 't verschrikkelijk lang voordat ie vandaag weer lijn sync had, nadat ik een paar poorten had toegevoegd.
najah, nog even uitvogellen hoe dhcpserver onder freebsd werkt en een netwerkkaart kopen, kan ik volledig over op m'n eigen server, kan 't modem lekker in bridge, zonder dhcp
yep ik heb inees problemen... hij heeft weken goed gedraait en nu iedere dag resetten... (ten minste 2 keer in de afgelopen 3 dagen, en vrees voor morgenochtend wer dat ie het dna niet meer doet zoals vandaag)om3ega schreef op 26 March 2003 @ 18:05:
Ik snap er niets van.. mijn o zo trouwe E-tech modem die dus voorheen 6 weken zonder problemen heeft gedraaid (zelf moeten rebooten ivm poortmapping) loopt nu elke dag wel 2x vast..
ff resetten en we konden weer, daar niet van, maar een beetje vervelend wordt het toch wel zo.
Ik had het gister ook weer. Belletje naar TweakDSL en ze hebben mij overgeet in de nieuwe IP range. Nu loopt het 23:57 uren goed. Dus ik hoop dat ik een reset-lose dag krijg.SillyJW schreef op 27 March 2003 @ 09:11:
Yup... vanochtend de boel weer offline
ff resetten en we konden weer, daar niet van, maar een beetje vervelend wordt het toch wel zo.
/dev/null
Misschien gaat er iets mis met het communiceren met de nieuwe DHCP server?
Veel suc6 gewenst jongens
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ik heb woensdag contact gehad met Cambrium. Nieuw IP gekregen (zat nog in oude range) Sindsdien 1,5 dag later nog geen probsom3ega schreef op 27 March 2003 @ 13:49:
Hier ook
Misschien gaat er iets mis met het communiceren met de nieuwe DHCP server?
Krijgen jullie sinds die nieuwe modem ineens ook zo'n grote logfile? zie de mijne: http://localserver.tweakdsl.nl/syslog.txt Honderd procent zeker dat ik niet om 22:00 me modem heb lopen resetten! Ik heb dat woensdag gedaan samen met cambrium om 10:00 ofzo. ADSL start attempts staat ook nog keurig op 1.
Kunnen ze die lease niet ff op 28 dagen ofzo zetten, dan kon wel es voor heel wat minder troubles zorgen.
[ Voor 25% gewijzigd door I_stealth_I op 27-03-2003 16:23 ]
/dev/null
Verwijderd
Ik heb ook zo een lange lijst idd.. valt me nu pas opI_Stealth_I schreef op 27 March 2003 @ 16:18:
[...]
Ik heb woensdag contact gehad met Cambrium. Nieuw IP gekregen (zat nog in oude range) Sindsdien 1,5 dag later nog geen probs![]()
Krijgen jullie sinds die nieuwe modem ineens ook zo'n grote logfile? zie de mijne: http://localserver.tweakdsl.nl/syslog.txt Honderd procent zeker dat ik niet om 22:00 me modem heb lopen resetten! Ik heb dat woensdag gedaan samen met cambrium om 10:00 ofzo. ADSL start attempts staat ook nog keurig op 1.
Kunnen ze die lease niet ff op 28 dagen ofzo zetten, dan kon wel es voor heel wat minder troubles zorgen.
Bericht hierboven
Verwijderd
Waar we achter zijn is dat in ieder geval de Drayteks (2600) erg blij gaan zijn met een firmware update ( ftp://ftp.draytek.nl/VIGOR2600/BETA/README.TXT )
Ik hoop zelf nog even deze vanavond op mijn 2600 te planten, en dan nog tijd over te hebben voor het testen van een nieuwere firmware set voor de e-tech modems die de meeste van ons gebruiken.
Even een andere tip die heel cruciaal kan blijken te zijn. We hebben gemerkt dat Zone-alarm geen vriendje van ons is, en dat firewalls een nare gewoonte hebben om bij te houden wie de DHCP uitgeeft, als je problemen mertk, zet dan eens je firewall uit, en/of pas je regels eens aan zodat de DHCP lease er weer doorheen komt
Dit is namelijk nogal eens aan de hand, hebben we gemerkt. We houden jullie even op de hoogte wat er precies gebeurd. ( Meanie ? Je firewall al uitgehad ?
(binnen trueserver alleen nog denk ik
[ Voor 29% gewijzigd door om3ega op 27-03-2003 18:40 ]
Verwijderd
Ik heb geen firewall
Ik hoor hier niemand over de Telindus router, die Tweakdsl ook aanbied.
Heeft die ook zoveel problemen ?
Ik ook niet, en iedere ochtend is het weer raakVerwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 18:45:
add:
Ik heb geen firewall
Ik hoor hier niemand over de Telindus router, die Tweakdsl ook aanbied.
Heeft die ook zoveel problemen ?
Verwijderd
Als deze nou ook gaat stuiteren hoor je het wel , als die het goed (stabiel)blijft doen dan hoor je het ook wel.
Verwijderd
Maar bij irc netwerken heb ik geen reverse.. alleen bij hem wel
Verwijderd
als je in mirc /dns 217.19.XX doet krijg je je hostname, maar doe je /dns hostname krijg je altijd 217.19.17.2. En omdat deze twee IPs niet gelijk zijn wordt je hostname genegeerd op IRC.
Verwijderd
Maar we testen door. Ligt een hele berg met e-techs thuis op me te wachten om daar nieuwe firmware op te planten en ik ben benieuwd of dat wat gaat brengen. Trial en error dus.
Ik heb laatst de nieuwe er op gezet en heb iedere dag problemen, dus dat gaat niet veel helpen I guess....Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 10:48:
meanie ( en anderen ), ik hoor niet veel problemen over de telindus inderdaad.
Maar we testen door. Ligt een hele berg met e-techs thuis op me te wachten om daar nieuwe firmware op te planten en ik ben benieuwd of dat wat gaat brengen. Trial en error dus.
k heb 't nu ook ineens vrij vaak, hij heeft het lange tijd goed gedaan. Vanmorgen zat ik der zelfs bij dat ie over z'n nek ging. K krijg geen pagina's meer in beeld (zat echt lang te laden), dus ik naar m'n modem, kwam der gewoon nog op... maar zag nix raars.
Ik dus even de proxy uitgezet (zit b'tje te klieren met squid), en evengoed doet nix 't meer... k nog een x naar 't modem.. en nix.. doet nix meer..
modem uit, aan .. en alles werkt weer, gebeurde rond 9:15 uur. Oude firmware overigens (etech 4ports)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dus na een 8 uren maar weer eens een resetje. (had gisteren een HD-crash gehad; server dood. Dus portforwarding aangepast)
Na een reset alles weer als een zonnetje...bekende verhaal dus. Nieuwe IP-ranges heeft dus (zoals ik ged8 had) niets geholpen.
Ik hoop dat er snel wat positief resultaat komt uit het onderzoekje van Add.
/dev/null
ik heb tweakdsl lite met 4 ports etech en ik moet iedere keer als ik mijn pc aanzet ook de router restette, das niet echt handig, ik c hier wel een boel mensen met hetzelfde probleem, maar de oplossing :-?
en voor dat ie onlijn is in windhoos duurt tegenwoordig ook langer als toen ie het nog ''gewoon'' deed...
solutions?
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Ze zijn er mee bezig...iop tha man schreef op 28 March 2003 @ 13:34:
ja,
ik heb tweakdsl lite met 4 ports etech en ik moet iedere keer als ik mijn pc aanzet ook de router restette, das niet echt handig, ik c hier wel een boel mensen met hetzelfde probleem, maar de oplossing :-?
en voor dat ie onlijn is in windhoos duurt tegenwoordig ook langer als toen ie het nog ''gewoon'' deed...
solutions?
Dat houdt in dat we voorlopig dus zonder goed werkende internet verbindingen werken?
Programmer - an organism that turns coffee into software.
De verbindingen werken uitstekend hoor. Alleen de modems hebben wat kuren. Niet gelijk zo overdrijvenLuCarD schreef op 28 March 2003 @ 14:57:
[...]
Dat houdt in dat we voorlopig dus zonder goed werkende internet verbindingen werken?
/dev/null
Ik overdrijf niet... om de 20 a 24 uur moet ik mijn modem resetten. (stroom eraf .... stroom erop)I_Stealth_I schreef op 28 March 2003 @ 15:18:
[...]
De verbindingen werken uitstekend hoor. Alleen de modems hebben wat kuren. Niet gelijk zo overdrijvenEr wordt op dit moment alles aan gedaan om het probleem op de lossen. Even rustig afwachten dus
Dat is nou niet echt een stabiele verbinding te noemen.
Weet je zeker dat je dhcp sessie niet na 24 uur verloopt?
Nog meer onderbouwen, De draytek 2600 kan ook meerdere VPN aan, en allemaal op 3des encrytie. Tevens heb je allemaal verschillende soorten instelleningen. Die je zowat nooit allemaal gebruikt.
Ik gebruik alleen De vuurmuur, switch, en binnenkort de vpn.
Tevens nooit geen problemen gehad met snelheden met mijn 8mbit lijn.
ErmmTwilight schreef op 28 March 2003 @ 16:12:
Hmz, Ik heb echt 0,0 problemen met die e-tech.
Weet je zeker dat je dhcp sessie niet na 24 uur verloopt?
Ik weet zeker dat ik het niet weet...
Zal het vanavond eens controleren.
De nieuwste zijn ze nu aan eht testen....Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 17:44:
Kunnen die gasten bij E-tech geen fatsoenlijke stable firmware releasen ?
ik volg je zinsconstructie niet helemaalWeAreLegion schreef op 28 March 2003 @ 23:28:
dat hebben ze probs met deze ook gedaan en is die stabiel ? neeh
Dat als ze ze testen niet wil zeggen dat ze stabiel zijn. Toen zij jij daarvoor testen ze, toen ze ik weer, dat hebben ze waarschijnlijk ook met huidge gedaan
zo
Echter tot mijn verbazing onthoudt hij de veranderingen niet. Ik submit de veranderingen, waarna er gereboot wordt en vervolgens staan de oude instellingen er weer. Dit verbaast me omdat ik al eerder ports heb toegevoegd en dat werkte toen prima. (firmware: AMX_CX_111503_REL01)
Zie ik iets over het hoofd?
Dit topic is gesloten.
![]()