Ik heb nog maar een mailtje gestuurt, namelijk het volgende:
Bedankt voor uw antwoord!
Dus als ik het goed begrijp komt er in augustus wel ADSL maar alleen voor een duur abonnement ?
En heeft het dus ook geen zin om me bij een andere ISP aan te melden die partner bij jullie zijn ?
Ik begrijp jullie standpunt, maar ik vind het gewoon een slechte zaak dat er eerst vermeld word dat ik ADSL kan krijgen.
En daarna ineens niet meer, dat is als klant een vreemd verhaal.
Helemaal jammer is dat ik alle apparatuur al heb gekocht en geinstalleerd. (Splitter, kabels, ADSL Modem Router)
Ik hoop dat u antwoord kunt geven op mijn vragen.
En krijg dit antwoord.
Een duidelijk antwoord, maar ik lig nu gewoon tussen wal en schip

Uw conclusie klopt inderdaad. Ik ben het met u eens dat de postcodecheck had moeten aangeven om wat voor soort lijnen het gaat, om misverstanden te voorkomen. Ik heb enige tijd geleden al een zogenaamde "change request" gestuurd naar de makers van de postcodecheck, zodat de melding er wel bij komt te staan. De betrokkenen zijn hier mee bezig, maar het blijkt technisch lastiger dan het lijkt en ik kan nu nog niet zeggen wanneer het gereed zal zijn.
Helaas heeft u er op dit moment weinig aan dat we de aanpassing gaan maken, het leed is al geschied. Uw provider had echter moeten weten om wat voor locaties het hier ging en had u kunnen informeren. Het spijt me dat dit niet is gebeurd. U zou uw verhaal dus nog eens kunnen doen bij uw provider.
Het spijt me dat deze zaak zo onduidelijk voor u was
En aankloppen bij TweakDSL heeft gewoon geen zin.
Want die kunnen ook niet meer zeggen dan ja en sorry.
Helaass,........