TweakDSL *new and/or improved* deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.318 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76473

Dat de packetloss totaal verdwenen is, dat is dus niet het geval, als ik 5000 packetjes stuur naar www.tweakers.net dan komen er een stuk of 5 nog niet aan.
Dat zijn dus wel "spikes" als je geen gamer bent dan maakt dit iig niks uit..
Vanaf een zonnet adsl lijn no loss at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59362

Ik heb mijn eerste modem gekocht, die ging kapot.. waarom weet ik niet precies maar er was die avond datie kapot ging hevig omweer, misschien daardoor. iig de utp poort deed het niet meer, maar de usb poort wel. Dus ik vroeg om tweakdsl of ik een nieuwe modem kon krijgen en zei dat misschien de oorzaak bliksem zou zijn, ik zou het niet weten. Ik kreeg geen nieuwe, want als het bliksem zou zijn dan zou de garantie niet gelden. Ok, dat snap ik.... Dus ik koop een e-tech 1 ports... Die houdt er mee op om 10 april toen er een storing was bij tweakdsl. Dus ik krijg een nieuwe modem van tweakdsl een e-tech 4 ports (Ik weer blij). Die deed het goed een tijdje... Maar nog altijd dat gerestart... Zelfs na nieuwe firmware... Dat gerestart had ik uiteindelijk wel gefixed m.b.v adsltune1.exe wat ik op een andere thread had gevonden hier op got, maar als je adsltune1.exe gebruikt dan lever je wel zo'n 2 mbit in voor de stabiliteit.. dus dat is wel wat minder... TweakDSL had het voor mij ook voorelkaar gekregen om de DSLAM te laten vernieuwen, maar toen dat was gebeurd hield mijn nieuwe e-tech 4 ports ermee op... Dus nu zit op mijn allereerste modem die het nog maar alleen op usb doet. Ik zou een nieuwe modem krijgen. Dan moet ik dus de e-tech 4 ports inruilen met een nieuwe betere stabielere modem.
Nou heb ik over deze kwestie het laatst een reply op 3 juli gekregen van tweakdsl, ze hebben er niks meer over gezegd... Dus ik ga ze maar weer eens mailen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56

-Sander-

///M Powerrrrrr

Alfa_33 schreef op 06 August 2003 @ 00:20:
[...]

Dankje voor de tip van hun adres.
Ik heb gelijk even een mailtje opgesteld en die kant opgestuurt. Volgens de site krijg je binnen 24uur antwoord. Hmm ik ben benieuwd......

Ik ben ook totaal niet boos op TweakDSL zij krijgen immers de info van BBned.
Helemaal niet nadat ik TweakDSL opgebeld had hoe alles ging,.. alleen nu de jammere boodschap krijg dat ik het niet kan krijgen...

Hmm, ach het komt vast wel... ik hoorde van mn buurman dat er al iemand bezig was met onze centrale en dat we zowieso voor het eind v/h jaar ADSL kregen.. Hmm ik hoop toch wel wat eerder hoor :P

Ik ben doodzat van 56k :(
Hierbij een quote van het antwoord van BBNed.
De lijnen die deze maand beschikbaar komen, zijn inderdaad bitstream lijnen. Hierop worden absoluut wel bbned diensten aangeboden, echter de lijnen dient bbned zelf ook in te kopen bij KPN. Hierdoor wordt het gebruik van deze lijnen zeer kostbaar en zijn ze bijna nooit interessant voor particulier gebruik. U moet denken aan abonnementen vanaf minimaal 100 euro per maand.

Ik kan helaas niet zeggen of bbned in de toekomst een eigen lijn krijgt op uw locatie, daaromtrent is geen vaste planning. Het enige dat u kunt doen is zo nu en dan de postcodecheck te raadplegen.

Het spijt me dat ik u geen beter nieuws kan geven.
:( :( :( :(

BAH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56

-Sander-

///M Powerrrrrr

Ik heb nog maar een mailtje gestuurt, namelijk het volgende:
Bedankt voor uw antwoord!
Dus als ik het goed begrijp komt er in augustus wel ADSL maar alleen voor een duur abonnement ?
En heeft het dus ook geen zin om me bij een andere ISP aan te melden die partner bij jullie zijn ?

Ik begrijp jullie standpunt, maar ik vind het gewoon een slechte zaak dat er eerst vermeld word dat ik ADSL kan krijgen.
En daarna ineens niet meer, dat is als klant een vreemd verhaal.
Helemaal jammer is dat ik alle apparatuur al heb gekocht en geinstalleerd. (Splitter, kabels, ADSL Modem Router)

Ik hoop dat u antwoord kunt geven op mijn vragen.
En krijg dit antwoord.
Een duidelijk antwoord, maar ik lig nu gewoon tussen wal en schip :'(
Uw conclusie klopt inderdaad. Ik ben het met u eens dat de postcodecheck had moeten aangeven om wat voor soort lijnen het gaat, om misverstanden te voorkomen. Ik heb enige tijd geleden al een zogenaamde "change request" gestuurd naar de makers van de postcodecheck, zodat de melding er wel bij komt te staan. De betrokkenen zijn hier mee bezig, maar het blijkt technisch lastiger dan het lijkt en ik kan nu nog niet zeggen wanneer het gereed zal zijn.

Helaas heeft u er op dit moment weinig aan dat we de aanpassing gaan maken, het leed is al geschied. Uw provider had echter moeten weten om wat voor locaties het hier ging en had u kunnen informeren. Het spijt me dat dit niet is gebeurd. U zou uw verhaal dus nog eens kunnen doen bij uw provider.

Het spijt me dat deze zaak zo onduidelijk voor u was
En aankloppen bij TweakDSL heeft gewoon geen zin.
Want die kunnen ook niet meer zeggen dan ja en sorry.

Helaass,........ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:03

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Wel een ongelovelijk net antwoord ... ze namen tenminste nog vet veel tijd voor je! _/-\o_

I know, je schiet er verder geen drol mee op ... maar je krijgt tenminste fatsoenlijk antwoord .. dat zien we ook welleens anders! ;)

Maar snel op jezelf kerel, appartementje in Gron' City 8-)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 10:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Hoor ik een sluitelbos rinkelen? ;)

't wordt tijd voor deel 3 met meer dan 1004 posts! :)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76473

wat betreft de packetloss.. de meeste hier geven 217.19.16.33 de schuld.. maar volgens mij is het de hop na 217.19.16.33, alle pings naar www.tweakdsl.nl komen namelijk wel aan, en die gaat toevallig niet langs die hop die na 217.19.16.33 komt ;)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
tracert www.tweakdsl.nl

Bezig met het traceren van de route naar www.tweakdsl.nl [217.19.16.130]

via maximaal 30 hops:

1    24 ms    21 ms    23 ms  213.239.170.1 

2    24 ms    23 ms    23 ms  217.19.16.33 

3    23 ms    23 ms    23 ms  ge-4-core1.cambrium.nl [217.19.16.5] 

4    26 ms    23 ms    23 ms  mx1.cambrium.nl [217.19.16.130] 

De trace is voltooid.

C:\WINDOWS\system32>tracert www.tweakers.net

Bezig met het traceren van de route naar www.tweakers.net [213.239.154.35]

via maximaal 30 hops:

1    22 ms    35 ms    24 ms  213.239.170.1 

2    22 ms    23 ms    23 ms  217.19.16.33 

3    23 ms    23 ms    23 ms  >>> amsix.ge0-1-0.m20-1.ams1.trueserver.nl <<<[213.239.156.41] 

4    22 ms    23 ms    23 ms  www.tweakers.net [213.239.154.35]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Woei, 1000+ posts alweer ;)

Wie zich geroepen voelt om een 3e topic te openen, kan eerst contact op nemen met mij of met Cutebritney.
Hier verder: TweakDSL *new and/or improved* deel 3 :)

[ Voor 24% gewijzigd door intoxicated op 06-08-2003 19:17 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.