TweakDSL *new and/or improved* deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.424 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Raven- schreef op 16 February 2003 @ 14:00:
Aangezien de helpdesk van tweakdsl vandaag dicht is, hoop ik hier een antwoord te kunnen krijgen:

Ik zit op dit moment bij een andere dsl provider, maar ben niet tevreden met de service en verbinding. Dus ik wil graag overstappen van die provider naar tweakdsl 1024/512. Dit zal kosteloos zijn lijkt mij: Geen aansluitkosten en de modem (e-tech analoog router) en splitter heb ik al.
De lijn moet dus worden afgekoppeld van die provider en dan gekoppeld worden aan tweakdsl. Hoe lang gaat die overstap in principe duren? Een kennis wist mij te vertellen dat, als beide providers niet treuzelen, dit binnen 24 a 48uur geregeld kan zijn, klopt dit?
De situatie op dit moment is dat ik al 2 weken geen line sync meer heb, ik weet niet precies aan welke partij dit ligt.. (provider doet er nogal vaag over) maar dit zal voor tweakdsl geen probleem opleveren?
Ik heb het begin december aangevraagd en zit er nu nog steeds niet op... Maar dat is meer te wijten aan Planet dan aan TweakDSL. Als het goed is moet het de 26e werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
SillyJW schreef op 17 February 2003 @ 17:53:
kleine vreugde kreet:
_/-\o_ Jeeee _/-\o_

Eindelijk weer internet.... 1 december 2002 afgesloten bij planet/mxstream en vandaag is mn UltraDSL verbinding de lucht ingegaan...

Ik geef toe dat dit niet echt een toevoeging is aan de discussie hier en mn bevindingen zal ik dan ook nog wel posten, maar deze kleine vreugdekreet kon ik toch echt niet onderdrukken.. :)
Ik heb dus precies hetzelfde en ik zit er nog niet op :( Ik ben echt blij dat ik van Planet af ben, die vuile prutsers!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SA1 / KroontjesPen
Bedankt voor de reacties, ik zal inderdaad zo tweakdsl is bellen.
Iig is er al wel nieuws over mijn huidige verbinding. De storingsmelding zou zijn 'zoekgeraakt' bij KPN. De storingsmelding is nu opnieuw gedaan met het dringende verzoek om er vaart achter te zetten, aldus Metia/Nlhosting. Ik neem aan dat ze niet liegen, maar het is wel ubervaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het ongeveer voordat je iets hoort over je aansluiting? Heb vorige week dinsdag de online aanvraag ingevuld en donderdag de papieren opgestuurd, en nog helemaal niks gehoord.... had iig toch al wel een bevestigingsmailtje verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 19:05:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je iets hoort over je aansluiting? Heb vorige week dinsdag de online aanvraag ingevuld en donderdag de papieren opgestuurd, en nog helemaal niks gehoord.... had iig toch al wel een bevestigingsmailtje verwacht.
Mijn ervaring is dat alhoewel er meestal snel wordt gereageerd op bijvoorbeeld mailtjes, je niet veel van TweakDSL hoeft te verwachten op het gebied van informatieverstrekking.

Zo stuurde ik vandaag nog dit mailtje...
Beste Mensen,

Gisteren is mijn ULtraDSL lijn tot leven gekomen, waarvoor dank.
Informatie over subdomein/email etc kan ik, neem ik aan, toch ook wel
binnenkort verwachten?

sillyjw
Het antwoord bestond uit mijn eigen mailtje gereplyed met daarin een password en login... tenminste dat denk ik, dat stond er niet eens bij.. :(

Dit is toch op zn zachts gezegd summier... ik bedoel ik betaal 95,- p/maand... een beetje service is toch niet teveel gevraagd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dus gaat er over een paar weken ineens een modem op de deurmat vallen? da's wel redelijk summier idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gewoon een email na ongeveer 10 dagen waarin stond dat de modem binnekort wordt verstuurd..enz enz.
Login gegevens kreeg ik in een brief die bij de modem zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW

SillyJW

der Gemutlichkeit

Ben blij dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt...
Er is natuurlijk een kans dat ik de enige ben met die klacht en dat ik gewoon pech heb.

[edit]
hmm :) Dat briefje zat niet bij mij modem..
alleen een splitter-aansluit kopietje..
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 20:12:
hmm dus gaat er over een paar weken ineens een modem op de deurmat vallen? da's wel redelijk summier idd
Paar weken? Ja, dat is te hopen. :) Ik had me nog net voor november aangemeld om van de eerste aktie te kunnen profiteren en gisteren is mn lijn de lucht ingegaan.

[ Voor 71% gewijzigd door SillyJW op 18-02-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf had ik tweakdsl 30 november aangevraagd, 24 december had ik het ook..
En werkt perfect..
Maar ik had geen ADSL van planet ofzo.. dus ik had een clean line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW

SillyJW

der Gemutlichkeit

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 20:52:
Zelf had ik tweakdsl 30 november aangevraagd, 24 december had ik het ook..
En werkt perfect..
Maar ik had geen ADSL van planet ofzo.. dus ik had een clean line.
Dat zal wel wat schelen ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lijn is ook nog clean dus hopelijk schiet het bij mij ook een beetje op :)
iig fijn dat ik weet wat ik (niet) kan verwachten, thx :)

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb een aanvraag gedaan voor een vast ip adres, en kreeg dit meeltje terug:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
We gaan volgende week omnummeren.
Dat houdt in dat we andere IP reeksen gaan gebruiken.
In overleg met techniek wachten we heel even met de
uitgave van vaste IP adressen.
Dubbel werk is zonde van de tijd tenslotte.

Ik zal uw aanvraag even in de wachtrij zetten.
Over ongeveer een week of 2 gaan we dan weer vast IP
adressen uitgeven.

Iedereen krijgt dus een nieuw ip nummer
Moet dus nog ff wachten op een vast ip :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ik wil helemaal geen ander IP! :/

Maar Cambrium (TweakDSL, TrueDSL, FlevoDSL) heeft van RIPE nu eenmaal een eigen /21 gehad :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Oeh... kløte zøøi dan :/
Kan ik weer VPNnetjes omnummeren :/

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een mailtje gehad (na eigen initiatief :) ), 6 maart is de lijn klaar dus dat lijkt redelijk op te schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Laatst online: 16:02

Sa1

ip omnummering, het zou fijn zijn al zou ergens iets vermeldt staan hiervan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I
  • Laatst online: 18:16

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Sa1 schreef op 21 February 2003 @ 09:36:
ip omnummering, het zou fijn zijn al zou ergens iets vermeldt staan hiervan...
Zal wel meevallen, denk ik. Staat nog niet eens op de site. Mocht het gaan veranderen, dan zou ik dat wel ff 24 in advance willen weten ivm omswitchen van domain.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
hmm ik krijg mijn mail nog niet aan de praat, iemand een idee?

ik heb dit

username:
<mijn_username>@<mijn_subdomein>.tweakdsl.nl
pass:
mijn pass :)

en pop.tweakdsl.nl en smtp.tweakdsl.nl

Afbeeldingslocatie: http://youalin.tweakdsl.nl/wtf.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YT-Croc schreef op 22 februari 2003 @ 21:56:
hmm ik krijg mijn mail nog niet aan de praat, iemand een idee?

ik heb dit

username:
<mijn_username>@<mijn_subdomein>.tweakdsl.nl
pass:
mijn pass :)

en pop.tweakdsl.nl en smtp.tweakdsl.nl

[afbeelding]
Ik heb gewoon username en password bij account gegevens ingevuld.. dus zonder subdomein .tweakdsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

ik heb nog niet eens mijn inloggegevns binnen :(

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

./Proxy schreef op 23 February 2003 @ 00:06:
Dan zou ik der toch echt is een x over bellen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
mijn inlog gegevens waren volgens mij de gene die ik ze in mail gestuurd heb. Was al klaar week voordat me adsl werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
./Proxy schreef op 23 February 2003 @ 00:06:
Heb je alleen nodig voor de mail.... niet voor je verbinding zelf, dus das toch nit zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom gaan de meeste verbindingen naar isp's die wel gewoon in nederland zitten, via België of Duitsland.

Planet internet,Zonnet,Versatel gaan allemaal via België en wanadoo gaat via duitsland.

Voor online games is de ping dan wel wat minder.. en naar wanadoo heb ik daarbij ook nog packetloss.
Verder geen problemen iig, behalve de routing mag op sommige punten wel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah idd,

Ik had bij planet internet een veel betere ping dan dat ik met UltraDSL heb dat is beetje jammer maar goed niks aan te doen verder het werkt allemaal prima verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Is dit een beetje goed?
Afbeeldingslocatie: http://youalin.tweakdsl.nl/blaat.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Is dit een beetje goed?"

als het allemaal goed werkt is het goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 20:07:
"Is dit een beetje goed?"

als het allemaal goed werkt is het goed ;)
Ja ok... het werkt lekker jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:13
ik weet niet of het al gemeld is maar dit staat bij de plans:
(voor als je ineens geen gehoor meer krijgt als je de helpdesk belt: :P )

Nieuwe telefoon nummers (11 februari)
Vandaag is de nieuwe centrale operationeel geworden.
Onze telefoonnummers veranderen daardoor naar:

Tel: 036-5460085 (ma t/m vr 9:30- 17:30)
Fax: 036-5460089
Voor storingen buiten kantoor tijd Tel: 036-5460087

Tot 25 februari zullen wij nog bereikbaar zijn via de oude telefoon nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:43
Als ze IP's gaan omnummeren hoop ik dat ze dat even op tijd melden, zo heb ik al vaker gezeik gehad met bepaalde secure connections enzo waar ik dus weer helemaal achteraan moest omdat ik ineens niet meer kon inloggen...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Oke tis hier heel bagger, kep vandaag de modem al 3 keer moeten resetten omdat internet het zomaar niet meer deed :( Kan hem dan ook niet meer pingen, als ik hem reset doet hij het weer (even) prima..... zou dit een "kapotte" modem kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

YT-Croc schreef op 25 February 2003 @ 00:25:
Oke tis hier heel bagger, kep vandaag de modem al 3 keer moeten resetten omdat internet het zomaar niet meer deed :( Kan hem dan ook niet meer pingen, als ik hem reset doet hij het weer (even) prima..... zou dit een "kapotte" modem kunnen zijn?
Zondag had ik ook zoiets vaags, ineens geen internet wel ICQ enzo. kreeg wel netjes een reverse van DNS. Ik dat noodnummer bellen op zondagmiddag, Gerrit aan de telefoon (erg behulpzame man btw.) Andere DNS gekregen maar pas na een modemreset deed alles ut weer perfect. Ben nog steeds niet achter wat het exact was, iig best vreemd.

Gelijk even info gekregen over de onnummering. Deze week krijg je een nieuw IP en er komt een log-in op de site waarmee je je zelf je IP kan vastzetten enzo. Maar info heb ik er nog niet over. Op de website staat ook nog niks. Zo het wel graag 24-48 uur van te voren willen weten ivm dns verandering op een paar domeinen.

Waarom een nieuwe range? veel gebruikers? Of om het niet teveel te laten lijken dat TrueServer achter cambrium zit? Denk zelf het laatste, ip's staan op naam van trueserver.

[ Voor 9% gewijzigd door I_stealth_I op 25-02-2003 00:42 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 12:01

Smarron

The bend

Ok, wie kan mij overtuigen om TweakDSL te nemen? Ik twijfel nu nog tussen Cistron en TweakDSL. Ik neem in ieder geval het duurste abonnement.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
I_Stealth_I schreef op 25 February 2003 @ 00:40:
[...]

Zondag had ik ook zoiets vaags, ineens geen internet wel ICQ enzo. kreeg wel netjes een reverse van DNS. Ik dat noodnummer bellen op zondagmiddag, Gerrit aan de telefoon (erg behulpzame man btw.) Andere DNS gekregen maar pas na een modemreset deed alles ut weer perfect. Ben nog steeds niet achter wat het exact was, iig best vreemd.

Gelijk even info gekregen over de onnummering. Deze week krijg je een nieuw IP en er komt een log-in op de site waarmee je je zelf je IP kan vastzetten enzo. Maar info heb ik er nog niet over. Op de website staat ook nog niks. Zo het wel graag 24-48 uur van te voren willen weten ivm dns verandering op een paar domeinen.

Waarom een nieuwe range? veel gebruikers? Of om het niet teveel te laten lijken dat TrueServer achter cambrium zit? Denk zelf het laatste, ip's staan op naam van trueserver.
Ik heb de firmware ge-upgrade.... hopen dat mijn problemen nu weg zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Smarron schreef op 25 februari 2003 @ 00:47:
Ok, wie kan mij overtuigen om TweakDSL te nemen? Ik twijfel nu nog tussen Cistron en TweakDSL. Ik neem in ieder geval het duurste abonnement.
technisch prima in orde dat TweakDSL, zeer betrouwbaar. Kwa oplevertijd hiero een ramp. (8 weken)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
I_Stealth_I schreef op 25 February 2003 @ 01:06:
[...]

technisch prima in orde dat TweakDSL, zeer betrouwbaar. Kwa oplevertijd hiero een ramp. (8 weken)
Hier ging ie ook prima, tot vandaag... maar ik hoop dat het upgraden van de firmware het probleem heeft opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

I_Stealth_I schreef op 25 February 2003 @ 01:06:
Maar dat is Cistron dus ook. Qua betrouwbaarheid geeft mij dat de voorkeur, met de snelheid is het ook dik in orde. Alleen vind ik @tweakdsl.nl opzich weer wat mooier klinken :*)

Qua prijs op jaarbasis zijn ze op dit moment ongeveer even duur. Moeilijk moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

ik had een levertijd van 3wks
dus dat is wel rap..
(geen bestaande adsl verbinding oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een prob met mn e-tech 1 port.. ready lichtje wil niet aanspringen maar blijft knipperen.. dit is gekomen nadat ik voor default factory settings had gekozen.. in de router config page.
Nadat ik nieuwe firmware geflashed had.
Hoe kan ik de router resetten ?? stroom eraf halen en dan weer aan zetten helpt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

djazete schreef op 25 February 2003 @ 09:13:
ik had een levertijd van 3wks
dus dat is wel rap..
(geen bestaande adsl verbinding oid)
Dat zit wel goed idd. Ik heb ook nog geen bestaande ADSL-lijn. Laat lekker mijn Chello lijn liggen tot ik ADSL heb. Ik ben met TweakDSL zowieso al € 40,- meer kwijt aan aansluitkosten/modem dan met Cistron. Toch weer bijna fl. 90,-.

offtopic:
Cistron had bij een vriend van mij echter een levertijd van 8 dagen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 09:30:
Ik heb een prob met mn e-tech 1 port.. ready lichtje wil niet aanspringen maar blijft knipperen.. dit is gekomen nadat ik voor default factory settings had gekozen.. in de router config page.
Nadat ik nieuwe firmware geflashed had.
Hoe kan ik de router resetten ?? stroom eraf halen en dan weer aan zetten helpt niks.
er zijn wel meer probs met die 1 poorts, zou ff contact opnemen met Cambrium, dan krijg je een 4poorts. Tegenwoordig delen ze die 1 poorts al niet meer uit ivm troubles.

[ Voor 6% gewijzigd door I_stealth_I op 25-02-2003 11:22 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik moet dus usb gaan flashen.. nu kan dit niet met de standaard DLF files.
Maar ik heb volgens mij alle html files enz nodig om te booten/configgen
Dan moet het volgens mij wel lukken.

http://www.powerlogger.or...ware/032002_rel5_0501.zip

Met dit proggie zou het dus moeten gaan..

p52_usb.bat opstarten en dan extract ie volgens mij al die files die je ook in die zip ziet..
MAar dat zijn niet de goede files voor de e-tech 1 port router.
Dus als iemand de juiste files heeft graag !

CA6XR-HL.0930.00F.DLF die moet ik hebben dus, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Smarron schreef op 25 February 2003 @ 00:47:
ik zit ook te twijfelen met die twee en eweka..

idereen gewoon vast ip bij tweakdsl :?

cistron heeft datalimieten en tweakdsl fup..

twijfel twijfel, ik wil ook van chello af namelijk :>

[ Voor 6% gewijzigd door _MaLa_ op 26-02-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

I_Stealth_I schreef op 25 February 2003 @ 11:20:
[...]

er zijn wel meer probs met die 1 poorts, zou ff contact opnemen met Cambrium, dan krijg je een 4poorts. Tegenwoordig delen ze die 1 poorts al niet meer uit ivm troubles.
de 4 poorts zijn ook niet zonder gebreken ... regelmatig disconnecten e.d.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

I_Stealth_I schreef op 25 februari 2003 @ 00:40:
[...]
Ik werk tegenwoordig bij TrueServer en ik denk dan ook dat ik als initiator van TweakDSL wel kan zeggen dat ik er 'wat van af weet'. ;)

TweakDSL is in eerste instantie opgezet in samenwerking met TrueServer, omdat het voor beide partijen echter iets was dat 'erbij' werd gedaan is dit niet echt goed opgepakt. (Mag ik wel erkennen vind ik.)
Cambrium heeft alles overgenomen, doet de helpdesk, groot deel van de verkoop, regelt DNS en weet ik het wat allemaal, maar doet dit op het netwerk van TrueServer, met de naam van Tweakers.net (Tweak...). Nu Cambrium flink groeit en derhalve telkens meer IP's nodig heeft, zijn ze zelf lid geworden van RIPE, hierdoor hebben ze eigen IP's gekregen in plaats van de IP's van TrueServer.

Daarom dus omnummeren :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Smarron schreef op 25 February 2003 @ 00:47:
Beide prima partijen, er zijn echter een aantal verschillen:
1. Prijsstelling
2. Nieuwsserver (die bij Cambrium op het moment niet lekker werkt, maar er wordt aan gewerkt)
3. Dataverkeerverbruik
4. Snelheid
5. Service die geleverd wordt
6. Betrouwbaarheid en continuiteit van de partij. (Cistron heeft geen vlekkeloze staat van dienst helaas, vind het wel een goede partij!)

Het is dus aan jou, ik vind het persoonlijke sfeertje juist wel fijn en je helpt Tweakers.net een beetje omdat een deel van de opbrengsten bij Tweakers.net uitkomt. :)

Bericht hierboven

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:43
Ik baal wel van dat omnummeren :(

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Pim.

Pim.

P5ycho schreef op 27 February 2003 @ 01:45:
Ik baal wel van dat omnummeren :(
ach.. de laatste keer (toch) ;)

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Floris schreef op 26 February 2003 @ 22:51:
[...]

Ik werk tegenwoordig bij TrueServer en ik denk dan ook dat ik als initiator van TweakDSL wel kan zeggen dat ik er 'wat van af weet'. ;)

TweakDSL is in eerste instantie opgezet in samenwerking met TrueServer, omdat het voor beide partijen echter iets was dat 'erbij' werd gedaan is dit niet echt goed opgepakt. (Mag ik wel erkennen vind ik.)
Cambrium heeft alles overgenomen, doet de helpdesk, groot deel van de verkoop, regelt DNS en weet ik het wat allemaal, maar doet dit op het netwerk van TrueServer, met de naam van Tweakers.net (Tweak...). Nu Cambrium flink groeit en derhalve telkens meer IP's nodig heeft, zijn ze zelf lid geworden van RIPE, hierdoor hebben ze eigen IP's gekregen in plaats van de IP's van TrueServer.

Daarom dus omnummeren :)
Ze blijven dus wel op het netwerk van TS?

/dev/null

Verwijderd

Goedenmorgen,

Het omnummeren is even ( kort ) een probleem. Toegegeven.

We gaan echter zo hard dat dat bij de dynamische IP's goed te merken is ( om de haverklap een ander IP )

Met de nieuwe reeksen kunnen we een flinke lange tijd vooruit, en dat is voor iedereen een heel prettige gedachte. Bedenk er ook bij dat wij ( cambrium ) ook nog zakelijke lijnen ( SDSL ) uitleveren waarvoor duidelijke reeksen ook een voordeel zijn.

- Makkelijker maken wordt moeilijk, duurder kan altijd nog -

Ed

Verwijderd

Ja, we blijven nog wel op het TS netwerk

Omnummeren moeten we om diverse redenen :

1. We worden te groot om op TS ip's te blijven meeliften
2. We komen ip nummers te kort
3. We leveren als Cambrium ook zakelijke lijnen. Die vereisen nogal
eens een doorlopende reeks.
4. IPv6 komt maar niet lekker op gang ;)

Floris bedankt voor je verdere uitleg.

We geven nog geen data voor de omnummering op zich, zo ver is het nog niet, maar ik kan ( mag ) wel verklappen dat het voor ons ( alle tweakdslérs dus ) een aantal leuke nieuwe mogelijkheden zal geven.

Middels een nieuwsbrief zal er binnenkort meer informatie ( en concreter ) worden verschaft.

• Pim.

Pim.

Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 11:30:

maar ik kan ( mag ) wel verklappen dat het voor ons ( alle tweakdslérs dus ) een aantal leuke nieuwe mogelijkheden zal geven.
Aaaaaarhhhhggggg.... nu ben ik nieuwschierig... gimme nieuwsbrief.. gimme gimme :P

p.s. hoe staan de zaken mbt. het disconnectende modem/router ??? al er achter waar de snag zit ?

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
./Proxy schreef op 27 februari 2003 @ 12:10:
[...]

Aaaaaarhhhhggggg.... nu ben ik nieuwschierig... gimme nieuwsbrief.. gimme gimme :P

p.s. hoe staan de zaken mbt. het disconnectende modem/router ??? al er achter waar de snag zit ?
Ik zit er aan te denken om het aan te schaffen nu staat er weer dat je een single poorts etech krijgt, gister stond er nog 4 poorts... zijn er alleen problemen met die 4 poorts ?

• Floor-is

Floor-is

5.2

Mijn tip is dat je de DHCP server die in dat ding gebakken zit gewoon keihard uit moet zetten. Toen ik het aan had, lag ik elke 2 dagen plat, modem resetten en ging weer. Nu heeft dat ding dik 3 weken uptime (ja ik heb het 3 weken geleden omgezet).

Ed: dat IPv6 mag je me uitleggen :)

Bericht hierboven

• Smarron

Smarron

The bend

Floris schreef op 26 February 2003 @ 22:53:

Beide prima partijen, er zijn echter een aantal verschillen:
1. Prijsstelling
2. Nieuwsserver (die bij Cambrium op het moment niet lekker werkt, maar er wordt aan gewerkt)
3. Dataverkeerverbruik
4. Snelheid
5. Service die geleverd wordt
6. Betrouwbaarheid en continuiteit van de partij. (Cistron heeft geen vlekkeloze staat van dienst helaas, vind het wel een goede partij!)

Het is dus aan jou, ik vind het persoonlijke sfeertje juist wel fijn en je helpt Tweakers.net een beetje omdat een deel van de opbrengsten bij Tweakers.net uitkomt. :)
Nummer 1,3 en 4 zijn denk ik bij beiden wel hetzelfde (goed dus). Van 2 weet ik niks ( en gebruik ik bij Sjello al niet eens). 5 kan ik niks van zeggen, het moet maar blijken. Sjello heeft volgens velen een slechte service, maar ik heb daar nooit een probleem mee gehad. Nummer 6 is voor beiden niet echt een voordeel denk ik. Cistron was in het verleden niet echt goed, maar TweakDSL heeft vorig jaar ook z'n product een beetje verwaarloosd. Het is voor beiden verleden, maar je onthoudt het wel. Dus voor mij zou het nog steeds kiezen zijn. Nummer 7 (het laatste stukje) vind ik wel weer iets leuks en dat zou wellicht de doorgehakte knoop kunnen zijn ;)

Ik bekijk de laatste tijd met regelmaat de uploadsnelheid van beiden en Cistron lijkt daar toch iets beter uit te komen (>45kb/sec+), terwijl dat niks uit zou moeten maken toch (TweakDSL >40kb/sec+)? Beiden hetzefde netwerk? Ik wil toch wel tegen de 50 aanzitten. En de IP-nummers, zijn ze nou statisch?

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Verwijderd schreef op 27 februari 2003 @ 11:30:
Ja, we blijven nog wel op het TS netwerk

Omnummeren moeten we om diverse redenen :

1. We worden te groot om op TS ip's te blijven meeliften
2. We komen ip nummers te kort
3. We leveren als Cambrium ook zakelijke lijnen. Die vereisen nogal
eens een doorlopende reeks.
4. IPv6 komt maar niet lekker op gang ;)

Floris bedankt voor je verdere uitleg.

We geven nog geen data voor de omnummering op zich, zo ver is het nog niet, maar ik kan ( mag ) wel verklappen dat het voor ons ( alle tweakdslérs dus ) een aantal leuke nieuwe mogelijkheden zal geven.

Middels een nieuwsbrief zal er binnenkort meer informatie ( en concreter ) worden verschaft.
Aha, ik wacht rustig even af. Hoef me iig geen zorgen te maken...dat ik plots een ander IP heb gekregen ;)

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het zal vast al wel vaker langsgekomen zijn enzo, maar nog een keer aub. :)

Ik ga over 2 maanden waarschijnlijk aan een vaste baan beginnen (BBL opleiding dus ;) ). Dan kan ik het me wel veroorloven om TDSL te nemen (eindelijk van Chello af ;)

Alleen, ik heb dus 1 KPN telefoonlijn liggen. Is dat voldoende om TDSL te nemen en tegelijkertijd te kunnen bellen, als ik het analoog pakket neem :? Dat is nml best belangrijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Niet online
Bij de postcode check wordt gemeld of line sharing mogenlijk is, zo ja dan kun je met die 1e lijn adsl en telefoon gebruiken, zo nee dan moet je een 2e lijn er bij nemen.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Er zou een soort changelog moeten komen voor tweakdsl, zodat je netjes kunt zien hoe en wat er verbeterd is.

Ik Dcc dagelijks, soms wel een paar gig, ik wil dus sowieso kunnen dcc-en nu las ik op de eerste pagina's dat dcc niet lekker ging bij sommigen.

Report dat dan als 'bug' en vermeld ff op een samenvattende pagina als het probleem gefixed is en hoe, heb je direct een super FAQ.

En het scheelt enorm veel vragen.

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
spook schreef op 03 March 2003 @ 08:27:
Bij de postcode check wordt gemeld of line sharing mogenlijk is, zo ja dan kun je met die 1e lijn adsl en telefoon gebruiken, zo nee dan moet je een 2e lijn er bij nemen.
Dankjewel voor je antwoord :)

De site van TDSL ligt er op dit moment uit, dus heb ik even gekeken bij Cistron:
Op uw locatie is linesharing beschikbaar
:D

Heeft er iemand ervaring met het opzeggen van Chello? Kan dat zomaar en duurt dat lang? Kan iemand van TDSL mij trouwens vertellen hoe lang de levering ongeveer zou gaan duren op postcode 6903? Niet dat ik dalijk een paar maanden zonder internet zit en er dus ook geen mail etc. naar mij verstuurd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Explore
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

He add, was jij hier bij ons op de zaak in de Posthoornkerk, afgelopen vrijdagavond? Ik moet wel gek zijn als ik me hierin vergis...

Hoe dan ook, blijkbaar is de DSLAM kaart van BBNed gefixt, want we kunnen weer internetten via TweakDSL.

Ik hoop dat dit NIET meer voorkomt, want 't is toch flink balen om gewoonweg een paar dagen plat te liggen, maargoed, dat mag duidelijk zijn inmiddels.

Hoe zit het met die extra nieuwe mogelijkheden waar je het over had een paar posts terug? Ik vind wel dat wij daar recht op hebben na al dat gezeik. O-) :)

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

* Pim. heeft het gerucht gehoord dat je o.a je ip adres webbased kan wijzigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:46

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Hoe zijn op dit moment de ervaringen met TweakDsl?
Ik bedoel dat in de zin van levertijd, service ed

Ik zit nu nog bij Kabelfoon en wil graag over naar ADSL want ik word gek van de onderbrekingen bij Kabelfoon.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervaring tot nu toe is, qua service iig, top!

13 februari de brief de deur uitgedaan met de aanvraag, een week later een brief met de inloggegevens gehad. Vorige week donderdag modem ontvangen, met een brief erbij dat de lijn 10 maart aangesloten zou zijn. Zet voor de grap vandaag de modem nog eens aan, hé een steady showtime lampje :9
Freesco bak uit, netwerkkabel uit de com21 in de ADSL modem, freesco bak aan en het werkt gewoon :9~ Een week eerder dan schema dus :)

Totaal van aanvragen tot werkende verbinding: minder dan 3 weken. _/-\o_

Over hoe de verbinding is kan ik nog niet zoveel zeggen na welgeteld 10 minuten maar dat laat ik nog wel weten. Maar tot nu toe zeg ik: _/-\o_

ps 't is echt vandaag aangezet want ik had natuurlijk al eerder geprobeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik zit er al bij vanaf het begin en ik mag niet klagen, op één of twee dingetjes na:
1. Pass wijzigen voor mijn mailbox gebeurt maar niet
2. ReverseDNS werkt werkelijk voor geen meter :P

Mijn verbinding is onwijs snel, goed beschikbaar (op de glitches van mijn modem na) en verder eigenlijk dus niets te klagen :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Oeh, ik wil ohoook!

Maar moet nog 2 maandjes wachten ivm geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Floris schreef op 03 March 2003 @ 18:58:
Ik zit er al bij vanaf het begin en ik mag niet klagen, op één of twee dingetjes na:

Mijn verbinding is onwijs snel, goed beschikbaar (op de glitches van mijn modem na) en verder eigenlijk dus niets te klagen :)
Vind de verbinding echt zo stabiel als een huis! Damn echt beter dan die sjello prut. Lekkere upload, vast IP, geen gel*l met het draaien van servers, krijg response goeie op e-mails en telefoontjes. Je krijgt bij TweakDSL het idee dat ze je willen helpen en naar je willen luisteren.

Ik heb wel eens een uitglijertje met de DNS. nslookup gaat prima en ook netjes ip terug, maar toch werkt het niet lekker. Als ik dan die modem reboot doet alles het weer als het zou moeten. Ik gebruik NAPT en heb dhcp server aan en dhcp aan naar Tweakdsl/dslam toe. Ik verdenk het modem, best wel vaag ding. geeft soms hele vage melding can't find revision.txt etc.
1/1/1970 0:0:0> httpRpmUsrUpload: no revision.txt file
Ik ga heb denk ik vervangen door een Draytek, kan ik ook normaal me domeinname van binnenaf bereieken, iets wat ik met die e-tech niet voorelkaar krijg.

[ Voor 4% gewijzigd door I_stealth_I op 03-03-2003 21:18 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Niet online
I_Stealth_I schreef op 03 maart 2003 @ 21:13:
[...]

Ik ga heb denk ik vervangen door een Draytek, kan ik ook normaal me domeinname van binnenaf bereieken, iets wat ik met die e-tech niet voorelkaar krijg.
Dat vind ik idd ook een nadeel van de e-tech
Verder nog geen klagen gehad met m'n verbinding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Wat voor modem krijg je er ook alweer bij? Sorry, de site doet het niet.

En is het meteen aan te raden om bijv. een Draytek te kopen? Ik draai nu een PC als internetserver, dus heb in principe geen router o.i.d meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Smarron, dat vraag ik mij ook af. Waarom ligt de site er eigenlijk uit?

Kreeg je zo'n e-tech niet bij Analoog? Ik heb ook geen router nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat om www.tweakdsl.nl ? die doet het gewoon bij mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Smarron schreef op 03 March 2003 @ 22:11:
Wat voor modem krijg je er ook alweer bij? Sorry, de site doet het niet.

En is het meteen aan te raden om bijv. een Draytek te kopen? Ik draai nu een PC als internetserver, dus heb in principe geen router o.i.d meer nodig.
Site doet het prima, serieus ;) Krijgen jullie een forbidden?
nslookup www.tweakdsl.nl -> 217.19.17.2
Dat houd dat dofpot.nl eigenlijk in? Wat is de relatie doofpot <-> tweakdsl? Die site ziet er igg niet zo jovol (lees: rommelig/stoffig/oudbollig) uit :X ik had dan tweakdsl op een eigen IP gezet ipv zo'n virtualhost, maargoed ;)

Tegenwooordig krijg je bij de meeste ADSL-providers een modem met geïntergreerde router. draytek 2600 kost je 187 euro, E-tech via cambrium/TweakDSL 145 euro. Volgens mij wordt je vrolijker van een Draytek, de config alleen al.

Maar eerlijk=eerlijk die E-tech werkt ook wel en dat scheelt ffies 55,- euro.

[ Voor 20% gewijzigd door I_stealth_I op 03-03-2003 22:51 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

De site doet het hier prima....

:( spuit elf...

[ Voor 29% gewijzigd door Heineken op 03-03-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

over de modem ben ik al uit... vigor 2600... lekker gebruiksvriendelijk :*)

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
De site doet het nu wel ja :?

Wat raar... Maar de Draytek is dus eigenlijk een betere keus? Ik vind het niet zo erg om eenmalig €55 meer te betalen en dan een stabielere verbinding te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

I_Stealth_I schreef op 03 March 2003 @ 22:44:
[...]

Site doet het prima, serieus ;) Krijgen jullie een forbidden?
nslookup www.tweakdsl.nl -> 217.19.17.2
Dat houd dat dofpot.nl eigenlijk in? Wat is de relatie doofpot <-> tweakdsl? Die site ziet er igg niet zo jovol (lees: rommelig/stoffig/oudbollig) uit :X ik had dan tweakdsl op een eigen IP gezet ipv zo'n virtualhost, maargoed ;)

Tegenwooordig krijg je bij de meeste ADSL-providers een modem met geïntergreerde router. draytek 2600 kost je 187 euro, E-tech via cambrium/TweakDSL 145 euro. Volgens mij wordt je vrolijker van een Draytek, de config alleen al.

Maar eerlijk=eerlijk die E-tech werkt ook wel en dat scheelt ffies 55,- euro.
Doofpot.nl is van een van de mensen die bij TweakDSL werken. Hoe die site er uit ziet boeit IMHO werkelijk niet in dit verhaal. (www.blacklisted.nl is van iemand die bij TrueServer werkt, is ook niet het toonbeeld van kennis, maar die heeft de persoon in kwestie op zeker wel.)

TweakDSL draait dus op 217.19.17.2, mooi, dat is namelijk een van de IP's uit de nieuwe range van Cambrium/TweakDSL/TrueDSL/FlevoDSL.

Ik zal ook eens doorgeven aan Cambrium dat ze kunnen kijken naar Draaidreks in plaats van nee-techs voor de modems. ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Floris schreef op 04 March 2003 @ 09:01:
[...]

Doofpot.nl is van een van de mensen die bij TweakDSL werken. Hoe die site er uit ziet boeit IMHO werkelijk niet in dit verhaal. (www.blacklisted.nl is van iemand die bij TrueServer werkt, is ook niet het toonbeeld van kennis, maar die heeft de persoon in kwestie op zeker wel.)

TweakDSL draait dus op 217.19.17.2, mooi, dat is namelijk een van de IP's uit de nieuwe range van Cambrium/TweakDSL/TrueDSL/FlevoDSL.

Ik zal ook eens doorgeven aan Cambrium dat ze kunnen kijken naar Draaidreks in plaats van nee-techs voor de modems. ;)
Opzich zijn die e-tech's goed hoor... Ik had in het begin last van dat hij na een dag vast liep (niet meer te pingen, geen internet ect...) toen heb ik even de nieuwste firmware er overheen gegooid en sinds dien istie al een week aan ofzo. Ze zouden ze eigenlijk eerst even moeten upgraden voordat ze ze naar de gebruikers versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Over het updaten van de firmware gesproken; hoe kan je dat het beste doen, wat is de beste manier? Mijn modem loopt ook nog wel es vast en misschien kan ik na die update misschien wel eens me eigen domein bereiken.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
I_Stealth_I schreef op 04 maart 2003 @ 13:31:
Over het updaten van de firmware gesproken; hoe kan je dat het beste doen, wat is de beste manier? Mijn modem loopt ook nog wel es vast en misschien kan ik na die update misschien wel eens me eigen domein bereiken.
Ze hebben een beetje een sloeber site, maargoed. goed kijken of je de normale e-tech hebt of de V2 (staat achter op je modem, en dan hier de firmware downloaden: http://www.e-tech.nu/support/adsl_files/downloads.htm

En dan deze manual even doorlezen: http://www.e-tech.nu/supp...ads/upgrade_annexa_v1.txt

Ohja nadat je de firmware hebt geüpdate kan het enkele minuten duren voordat hij weer verder gaat, zet hem dan niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Wat ik persoonlijk heel tof vind van het upgraden van de firmware is dat je nu ook met de 4 ports, port ranges kunt mappen...

echt fijn is dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

jeetje wat ingewikkeld om de firmware te upgraden van een e-tech.
Mijn ervaring met draytek en firmware upgraden : > 1 min.
maar misschien er mensen die het nog sneller kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Sa1 schreef op 04 March 2003 @ 14:05:
Wat ik persoonlijk heel tof vind van het upgraden van de firmware is dat je nu ook met de 4 ports, port ranges kunt mappen...

echt fijn is dat!
indeed das heel makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Zondagskindje schreef op 04 March 2003 @ 14:27:
ingewikkeld? pff naja tis maar wat je ingewikkeld noemt, in de manual staat het precies, en totaal zal het niet langer duren dan 10 minuten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Zondagskindje schreef op 04 maart 2003 @ 14:27:
Je download de firmware, pakt het uit..

Gaat naar je modem (http://10.0.0.2), gaat daar naar "upload code image", selecteerd het uitgepakte bestand.

en nu het zwaarste! je klikt!!! op update.

Je wacht even (duurde bij mij echt no way 5 min), en hij heeft weer lijn sync en je kunt aan de gang met internet

.. opzich is het vrij gemakkelijk, tjah je kunt ook via ftp inloggen op 't modem, maar waarom zou je dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Sa1 schreef op 04 March 2003 @ 14:46:
[...]
Je wacht even (duurde bij mij echt no way 5 min), en hij heeft weer lijn sync en je kunt aan de gang met internet
Dan ben je toch nog langzamer >:)

ik weet het : een beetje flauw van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Zondagskindje schreef op 04 March 2003 @ 15:03:
[...]

Dan ben je toch nog langzamer >:)

ik weet het : een beetje flauw van me
Ligt aan jouw opvatting over "Je wacht even".

:) Maar iig, m'n punt is: "tis niet echt moeilijk".

En wat is 5 min op een mensen leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Floris schreef op 04 March 2003 @ 09:01:
Doofpot.nl is van een van de mensen die bij TweakDSL werken.
..en als ik het goed heb heeft die eerst bij Vuurwerk gezeten.
vuurwerk <----> doofpot :P
/spuit 11

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Floris schreef op 03 March 2003 @ 18:58:

_eindelijk_ ! het hoge woord is eruit, welliswaar in een zwart kleurtje maar goed ;)

Wanneer gaat het RevDNS gebeuren gefix0r3d worden?
Tis wel een 'verreiste' als ik volgend jaar op kamers ga en samen met osiris een ultra lijntje wil hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW

SillyJW

der Gemutlichkeit

Mijn lijn thuis is down sinds gisterenavond... (UltraDSL / Amsterdam)
Meer mensen met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik weet niet wat het is, maar ik kan de site voor geen mogelijkheid meer op! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wello,

Deze jongen zit op moment in noorwegen dus heb er niet zoveel van mee gekregen, Verder gaat alles wel goed met me adsl lijn hij staat 9 dagen aan en is 1 keer uit gevallen nou ja daar valt mee te leven en me lijn word wel gebruikt want downloaden via terminal service is uitvinding van de eeuw zeg maar hehe.

Maar goed we zien vanzelf wel wat er gaat gebeuren natuurlijk.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW

SillyJW

der Gemutlichkeit

M'n vriendin heeft ff naar onze vrienden van tweakdsl gebeld.
Ze hebben de lijn gereset (weet niet wat ik daar eigenlijk bij moet voorstellen..)
en we zijn weer online... dusz..
WeAreLegion schreef op 05 March 2003 @ 11:32: [...] Deze jongen zit op moment in noorwegen dus [...] want downloaden via terminal service is uitvinding van de eeuw zeg maar hehe. [...]
Cewl... klinkt goed... hoe doe je dat?
Download-control vanaf m'n werk lijkt me wel wat. :)

[ Voor 52% gewijzigd door SillyJW op 05-03-2003 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
hebben nog meer mensen last van de langzame mail server?? Als ik op in outlook me mail wil checken duurt dat zo 10 seconden.... Hij is meteen verbonden, maar dan wacht ie vervolgens een aantal seconden en dan doet ie in 1/100e van een seconden verfiëren en evt een mail binnenhalen....
Bij andere mail accounts heb ik dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Oehh, ik krijg er steeds meer zin in :P

Mijn ouders willen het volgens mij ook wel, ze hebben er alleen maar baat bij..
Nog 2 / 3 maandjes tot ik het daadwerkelijk heb hoop ik :D

Maar zo'n E-tech werkt in principe ook goed als je de firmware upgrade? In dat geval neem ik er gewoon zo 1 bij, goed genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Tegen de tijd dat jij aangesloten gaat worden zal Cambrium ook wel een alternatief aanbieden voor de E-tech. Weliswaar ietsjes duurder, maar ook van betere kwaliteit als het goed is :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Dat zou fijn zijn, bedankt Floris :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoerah hoerah, ik firmware upgraden. Ik geen werkende E-Tech modem router meer.

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 21:35:
Hoerah hoerah, ik firmware upgraden. Ik geen werkende E-Tech modem router meer.

:( :( :(
dat is nou in 1 woord: Zuur :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Mij benieuwen wat het me gaat kosten hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_stealth_I

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

YT-Croc schreef op 05 March 2003 @ 12:16:
hebben nog meer mensen last van de langzame mail server?? Als ik op in outlook me mail wil checken duurt dat zo 10 seconden.... Hij is meteen verbonden, maar dan wacht ie vervolgens een aantal seconden en dan doet ie in 1/100e van een seconden verfiëren en evt een mail binnenhalen....
Bij andere mail accounts heb ik dit niet
neej, geen last van. Het je het nu of heb je er altijd al last van gehad?

iig, mail gaat loeisnel. Kan het balkje niet eens zien zo snel. Ontvang je wel mail?

[ Voor 6% gewijzigd door I_stealth_I op 05-03-2003 23:29 ]

/dev/null

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.