[3D] Contest v5 - Snelheid Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.639 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

OkkE schreef op 07 December 2002 @ 15:55:
Omdat het geen eigen topic waard is, vraag ik het hier maar ff.

Heb hier de webserver van Win2000, als ik via localhost kijk werkt het. Maar als ik via me IP kijk moet ik opeens een wachtwoord invullen om de page te bekijken.
Ik heb de security instellingen van de map veranderd; IUSR en IWAM heb ik toegevoegd. Maar nogsteeds werkt het niet. Iemand een idee? Thnx alvast.

Voorlopig laatste WIP:
[afbeelding]
Staat je anonieme acces wel aan op je internet ip? (via computerbeheer services, etc.)

Je wip ziet er trouwens mooi uit. De textures zijn erg mooi!

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

gebruik dan motion blur ofzo :P want het zijn mooie models en zou zonde zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

WhizzCat schreef op 07 december 2002 @ 15:56:
[...]

Staat je anonieme acces wel aan op je internet ip? (via computerbeheer services, etc.)

Je wip ziet er trouwens mooi uit. De textures zijn erg mooi!
http://people.zeelandnet.nl/black/got/3d/x.gif

Als ik de User Access voor alle files APART instel werkt het wel. :/

[ Voor 12% gewijzigd door OkkE op 07-12-2002 16:31 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

OkkE schreef op 07 december 2002 @ 16:26:
[...]

Als ik naar die link surg krijg ik inderdaad een screenshot te zien ofzo, dus het werkt nu wel ja. :)

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op 07 december 2002 @ 16:26:
[...]

Neem apache :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

vehpol schreef op 07 December 2002 @ 16:38:
[...]

Als ik naar die link surg krijg ik inderdaad een screenshot te zien ofzo, dus het werkt nu wel ja. :)
Ja maar dat is de server van me provider 8)7
+2 hulpvol.. :|
Ik moet voor school een ASP site maken, dan is ISS toch makelijker als Apache.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

weer een WIP:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kart6.jpg

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

sjezus, wat word hier ongelovelijk mooi spul gemaakt.

* StarLite is jaloers ..heel erg jaloers! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door StarLite op 07-12-2002 17:50 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

stoelen zweven toch niet in de lucht :? >:)
netjes verder _/-\o_

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Haco schreef op 07 December 2002 @ 18:01:
[...]

stoelen zweven toch niet in de lucht :? >:)
netjes verder _/-\o_
tuurlijk wel.. van welke planeet geterroriseerd door zwaartekracht kom jij? :+

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

OxiMoron schreef op 07 december 2002 @ 18:02:
[...]

tuurlijk wel.. van welke planeet geterroriseerd door zwaartekracht kom jij? :+
Aardkloot heet dat ding :+ :P

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
WIP
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/wipsnelheid20000.jpg
Nee dat is geen straalmotor aan de zijkant.

Comments + Tips.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIP:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/chasey.jpg

het is nog zeer bagger, maar het moet dus roadrunner (voorop) en coyote (op de "motor) voorstellen. + coyote heeft nog geen benen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2002 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 17-09 16:46
Qylos schreef op 07 december 2002 @ 19:58:
WIP
[afbeelding]

Comments + Tips.
spijt me zeer, maar ik heb nou niet echt het idee van 'het is een 3d afbeelding'.

eerder een foto uit een boek, copy-paste op een foto van een achtergrond...

sorry B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icey schreef op 07 December 2002 @ 20:10:
[...]

spijt me zeer, maar ik heb nou niet echt het idee van 'het is een 3d afbeelding'.

sorry B)
wou je anders wolk voor wolk gaan maken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 07 December 2002 @ 19:58:
WIP
[afbeelding]

Comments + Tips.
Idd niet echt 3d achtig laat eens wat renders zien uit een andere hoek en ook al ben ik zelf nog een n00b ik kan toch met overtuiging zeggen. WAT ZIJN DIE TEXTURES BAGGER ZEG!!!!! Beetje HEEEL erg fout getiled!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 07 december 2002 @ 20:15:
[...]

Idd niet echt 3d achtig laat eens wat renders zien uit een andere hoek en ook al ben ik zelf nog een n00b ik kan toch met overtuiging zeggen. WAT ZIJN DIE TEXTURES BAGGER ZEG!!!!! Beetje HEEEL erg fout getiled!!!!
En dit is communicatief niet verantwoord ;)

Die textures kun je inderdaad imho beter anders aanpakken. Voeg als modifier op je mesh eens een "UVM Map" toe. Dan kan je al je texture perfect instellen en tilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 20:06:
WIP:

[afbeelding]

het is nog zeer bagger, maar het moet dus roadrunner (voorop) en coyote (op de "motor) voorstellen. + coyote heeft nog geen benen.
ik vind em tot nog toe zeer geslaagd, houd ivm de wolf ook rekening met furr :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 20:15:
[...]

Als ik zulk commentaar krijg doe ik niet meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Het was niet aardig van OuTPuT om dat te zeggen, maar ZO makkelijk laat je je toch niet uit het veld slaan?! Kom op! Nix van aan trekken en gewoon lekker verder 3D'en.. ;)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 07 december 2002 @ 20:50:
Als ik zulk commentaar krijg doe ik niet meer mee.
Doe niet zo kinderachtig.

"Comments + tips." is ook erg netjes hoor. Er is verder ook bijna niets veranderd in vergelijking met je vorige WIP, alleen iets onduidelijks op de zijkant.

Verder heb je ook niets gedaan met de vorige tips (textures anders, raam ronder), dus je moet niet zo zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icey schreef op 07 December 2002 @ 20:10:
[...]

sorry B)
Niet zo snel conclusies trekken.... een aantal posts terug staan screens en die bewijzen het tegendeel.
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 20:57:
[...]
Doe niet zo kinderachtig.

"Comments + tips." is ook erg netjes hoor. Er is verder ook bijna niets veranderd in vergelijking met je vorige WIP, alleen iets onduidelijks op de zijkant.

Verder heb je ook niets gedaan met de vorige tips (textures anders, raam ronder), dus je moet niet zo zeuren.
Moet men dan iets met commentaar en tips doen!, dat is toch een keuze die ieder voor zich maakt. Hij maakt het voorzich zelf (zoals de meeste hier denk ik) niet voor jou...

Qylos is niet aan het zeuren, want hij heeft gelijk. Kritiek geven is niet erg, maar breng het dan op een fatsoenlijke en opbouwende manier over.

Laten we het netjes houden mensen, sorry maar als toeschouwer moest ik dit toch even zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ahh jongens geen ruzie maken heh :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

weer een WIP:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kart8.jpg

stuur inrichting af en nog veel te doen :P . TIME IS OF THE ESSENCE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

laatste WIP voor vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kart14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Verwijderd schreef op 07 December 2002 @ 20:15:
[...]

Nee, toffe gozer ben jij. Iemand die is beginneling met Max en jij kraakt deze helemaal af! En je zegt zelf nog dat je n00b bent ook! Hoe zei jij het vinden als jou werk afgekraakt wordt?

En om nou te zeggen dat jij ingewikkelde textures gebruikt...nou nee. Dat zijn gewoon materials erop gekwakt. Bij de vorige contest ben je ook niet echt verder gekomen dan een lullig geweertje en een helmpie met een blurrie texture. Echte mapping-kennis was daar niet echt aanwezig. Qylos heeft de vorige contest tenminste gewoon afgemaakt.

Hou je asociale commentaar voor je of geef zinnig commentaar:

Qylos: Ik vind het op zich wel goed voor een n00b, maar probeer eens UVW-map tutorials op te zoeken (in max zelf) en een andere manier van de camera te plaatsen, want op deze manier is er weinig snelheid zeg maar. Bij de vorige contest had je een betere cameraopstelling....ga zo door en trek je niks van Output aan.

[ Voor 6% gewijzigd door armageddon_2k1 op 07-12-2002 23:52 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:20
[...]

mja maak eerst maar eens je toetsenbord schoon, want je TAB blijft plakken.
tel vervolgens eens rustig tot 10 en probeer dan op een fatsoenlijke manier te antwoorden, zodat de ander er ook nog iets aan heeft.

verder heb ik jou niets beters zien posten, dus voordat je een ander begint af te zeiken, moet je bij jezelf eens nagaan of jij uberhoupt ( << hoe de hell schrijf je dat woord :P )zoeits kan maken.

dark-phoenix: ziet er vet uit man!!
vooral die motor.
probeer die cartoon render eens voor de gein :)

[ Voor 3% gewijzigd door messi op 08-12-2002 00:09 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Emperor schreef op 07 December 2002 @ 21:51:
weer een WIP:

[afbeelding]

stuur inrichting af en nog veel te doen :P . TIME IS OF THE ESSENCE :)
Wow, vette kart.. ik was een tijd geleden aan een buggy begonnen in 3dmax alleen ik heb nooit echt de buizen mooi in elkaar over kunnen laten lopen. Ik had gewoon een spline en die renderable gemaakt.. hoe heb jij het buizen frame gemaakt als ik vragen mag.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
armageddon_2k1 schreef op 07 December 2002 @ 23:50:
[...]

Nee, toffe gozer ben jij. Iemand die is beginneling met Max en jij kraakt deze helemaal af! En je zegt zelf nog dat je n00b bent ook! Hoe zei jij het vinden als jou werk afgekraakt wordt?

En om nou te zeggen dat jij ingewikkelde textures gebruikt...nou nee. Dat zijn gewoon materials erop gekwakt. Bij de vorige contest ben je ook niet echt verder gekomen dan een lullig geweertje en een helmpie met een blurrie texture. Echte mapping-kennis was daar niet echt aanwezig. Qylos heeft de vorige contest tenminste gewoon afgemaakt.

Qylos: Ik vind het op zich wel goed voor een n00b, maar probeer eens UVW-map tutorials op te zoeken (in max zelf) en een andere manier van de camera te plaatsen, want op deze manier is er weinig snelheid zeg maar. Bij de vorige contest had je een betere cameraopstelling....ga zo door en trek je niks van Output aan.
Bedankt voor al jullie ondersteuning. Ikzelf werk niet met 3dmax maar met Truespace 3. Aangezien dit gratis ergens op een pc-blad cd zat kun je zeggen dat het geen kwaliteit programma is. Zeker, je kunt er vast en zeker wel leuke dingen mee maken maar zoals jullie zien heb ik grote problemen met textures. Soms werken ze gewoon niet en krijg ik geeneens een texture te zien als ik net mijn best gedaan heb om een model te maken. Truespace 3 gebruikt niet eens de 3d hardware van je 3d kaart, het is allemaal software. Ook nog is dat ik theforumisdown moet gebruiken om images up te loaden. De laatste final van contest v.4 was eigenlijk veel mooier als hij niet gerizised was en slechtere kwaliteit was gegeven. Maar die was 3.5 mb, wat dus over het limiet van 100 kb is. Nu krijg ik binnen een week adsl en dan kan ik 3dmax studio "kopen" (je weet wel). Ik hoop met 3d max wat betere dingen te kunnen maken. Er zitten zoals ik begrepen heb ook veel betere tutorials bij, ook op het net. Als het goed is, krijg ik ook een behoorlijke webspace van mijn adsl provider. Ik heb de snelste versie (1024 kb) besteld, dus ik denk wel dat ik dat krijg. Dan kan ik hopelijk wat betere dinkgen maken en ook de orginele plaatjes opsturen. Bedankt voor het lezen van deze lange post. Ik hoop hiermee alles wat duidelijker gemaakt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op 07 december 2002 @ 23:50:
[...]

Als iets lelijk is wat ik gemaakt heb hoor ik dat graag en sorry als ik misschien te lomp was. Schoot er op dat moment gewoon zo uit! Ik zei dat ze bagger waren, maar ik gaf er ook een reden bij waarom.

Qylos mijn excuses als ik je beledigd heb op een of andere manier!!

Om even op je commentaar over de vorige contest in te gaan. Mijn computer was halverwege kapot gegaan. Dan wordt het nog al moeilijk om je project af te maken ook al had ik dat graag gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Verwijderd schreef op 08 december 2002 @ 00:12:
[...]

Wow, vette kart.. ik was een tijd geleden aan een buggy begonnen in 3dmax alleen ik heb nooit echt de buizen mooi in elkaar over kunnen laten lopen. Ik had gewoon een spline en die renderable gemaakt.. hoe heb jij het buizen frame gemaakt als ik vragen mag.. ?
ook met splines en dan loft ik alles met een rondje als shape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/1ijsvogelwip.jpg

ik weet het, klopt veel niet aan, maar ik ben al stuk meer tevree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allochtoon schreef op 08 December 2002 @ 16:13:
[afbeelding]

ik weet het, klopt veel niet aan, maar ik ben al stuk meer tevree
-Achtergrond (komt vast wel nog :))
-Grotere vis
-doorzichtig water met algen/stenen erin ofzo?
-oog iets verbeteren

thats it :P

ziet er wel goed uit hoor, kan ik niet maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 07:34
Ziet er goed uit, zeer simpel, maar mooi. Maar ik heb een vraagje over die stoel: Hoe krijgje het voor elkaar dat het aan die rand zo hoekig is, maar het er toch zo smooth uitziet?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 08 December 2002 @ 17:14:
[...]

-Achtergrond (komt vast wel nog :))
-Grotere vis
-doorzichtig water met algen/stenen erin ofzo?
-oog iets verbeteren

thats it :P

ziet er wel goed uit hoor, kan ik niet maken :D
- achtergrond: ja die zal idd nog wel komen
- grotere vis: google eens, vis is goed, zou ietsjes groter mogen, maar dit is ook al een goed formaat. Ziet er overigens zeer goed uit
- doorzichtig water, algen, stenen: je bent 'm wel werk aan 't verschaffen he :D
- oog iets verbeteren: IDD, het lijkt alsof je nadat ik zei dat je dat hoornvlies (het witte deel bij 't menselijk oog) niet kon zien, je het hoornvlies gewoon zwart hebt gemaakt.

Verder zou alles wat minder strak, wat soepeler mogen, en wat meer verschil in kleur in de textures. Nou is alles zo egaal gekleurd.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

inquestos schreef op 08 december 2002 @ 17:29:
[...]

- achtergrond: ja die zal idd nog wel komen
- grotere vis: google eens, vis is goed, zou ietsjes groter mogen, maar dit is ook al een goed formaat. Ziet er overigens zeer goed uit
- doorzichtig water, algen, stenen: je bent 'm wel werk aan 't verschaffen he :D
- oog iets verbeteren: IDD, het lijkt alsof je nadat ik zei dat je dat hoornvlies (het witte deel bij 't menselijk oog) niet kon zien, je het hoornvlies gewoon zwart hebt gemaakt.

Verder zou alles wat minder strak, wat soepeler mogen, en wat meer verschil in kleur in de textures. Nou is alles zo egaal gekleurd.
true true, behalve van die vis, want hij moet wel in ze bek passen :P
als ik tijd genoeg heb om de vacht echt origineel te maken lijkt ie al stuk beter denkik, ik zat al met achtergrond te klooien maar dat was niet echt origineel, dus ik ben ff aant schetsen daarover :P

fyi, i love critisism

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

inquestos schreef op 08 December 2002 @ 17:21:
[...]

Ziet er goed uit, zeer simpel, maar mooi. Maar ik heb een vraagje over die stoel: Hoe krijgje het voor elkaar dat het aan die rand zo hoekig is, maar het er toch zo smooth uitziet?
gewoon een simpele mesh maken en dan veel polygonen bij de rand en dan een meshsmooth erover heen gooien (ook wel boxmoddeling genoemd :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:04
Zeg Qylos, klik eens op onderstaande links voor nog wat inspiratie zou ik zeggen:
http://www.superrune.com/gall_3d/brazil_x35a.htm
http://www.superrune.com/gall_3d/brazil_x35b.htm

Ff iets anders: ik heb een paar mooie blueprints gevonden waarmee ik wil modellen, maar als ik in max5 op een plane plaats is de kwaliteit een stuk minder (korrelige lijnen e.d.) in de viewports. De planes hebben de zelfde afmetingen als het aantal pixels van de afbeeldingen en de bitmaps zijn 1:1 getiled (if u know what i mean).
Heel irritant is dat wanneer ik probeer te renderen max eruit knalt (lijkt met planes te maken te hebben)... Ik zie dan echter wel dat de kwaliteit een stuk beter is.
Dus m.a.w. hoe kan ik de kwaliteit van de textures in de viewports beter krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
  • Laatst online: 12-09 14:21
Je kan in: Customize->Preferences...->Viewports->Configure Driver het een en ander aan passen. Het belangrijkste is de Backgroud Texture Size. Zet die maximaal en klik het vinkje er achter aan. Betere kwaliteit is bij deze methode helaas niet mogelijk.
Als je beter wilt, kan je de bitmap als achtergrond laden in je viewport, maar dit werkt iets minder praktisch, vind ik.

ISS Detector en meer voor Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

Hoi allemaal,

Ik ben nou ziek dus ik denk k ga effe mooie plaatjes kijken, en ze zijn idd erg mooi. Proficiat.
Nou ben ik zelf uber 3D max n00b, en heb ik voor sint een waardebon gekregen voor een 3D max boek. Welke is aan te raden voor de echte n00b?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Emperor schreef op 08 december 2002 @ 12:31:
[...]

ook met splines en dan loft ik alles met een rondje als shape.
Aha, maar doe jij dan ook nog de punten met elkaar welden
of laat je het gewoon zo (dus in principe allemaal losse buizen).. ?

iig bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 11:41:
[...]

Aha, maar doe jij dan ook nog de punten met elkaar welden
of laat je het gewoon zo (dus in principe allemaal losse buizen).. ?

iig bedankt.
allemaal losse buizen, want je kan een spline met 3 of meer lijnen naar 1 vertex niet welden

dus bijv. een T stuk kan je niet welden.

[ Voor 3% gewijzigd door Linc op 09-12-2002 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

Spotter schreef op 09 December 2002 @ 11:40:
Hoi allemaal,

Ik ben nou ziek dus ik denk k ga effe mooie plaatjes kijken, en ze zijn idd erg mooi. Proficiat.
Nou ben ik zelf uber 3D max n00b, en heb ik voor sint een waardebon gekregen voor een 3D max boek. Welke is aan te raden voor de echte n00b?
hoeveel heb je te besteden? en, welke 3dsmax wil je gebruiken? een hoop boeken zijn verkrijgbaar voor 4, 5 is nog niet zo ingeburgerd denk ik. ik zou ook kijken dat je echt een "bible" krijgt, en niet zoiets als een "reference guide", of "advanced tutorials", omdat de reference alleen is als je met een oudere versie hebt gewerkt, en de "advanced tutorials" er of van uit gaan dat je al een hoop kent, of je alleen maar 1-trick pony truukjes aanleren.

de selectie van bol.com is niet al te groot.. en, een engels boek is over 't algemeen beter gevuld dan een nederlands. in mijn nooit zo bescheiden opinie.

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Voor spek en bonen: mijn Work In Progress Bryce geknutsel:

Een van de vele default materials voor het landschap, de skybox is een getweakte/ge-edite default en die ijsschots links is ook een default object. Het ruimteschip is een verzameling metaballs en wat (bolean)primitives..

Stranded spacecraft:

klikbaar voor 900 pix breed

Afbeeldingslocatie: http://www.strikerz.net/~geert/Stranded_spacecraft_600pxls.png

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Nou sorrie hoor. Maar daar zie ik geen spek en bonen in. Tot nu toe één van de plaatjes die mij het meest aanspreekt!

En niemand verbied je om met bryce te werken!

[ Voor 18% gewijzigd door HawVer op 09-12-2002 12:40 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

HawVer schreef op 09 December 2002 @ 12:38:
Nou sorrie hoor. Maar daar zie ik geen spek en bonen in. Tot nu toe één van de plaatjes die mij het meest aanspreekt!

En niemand verbied je om met bryce te werken!
Hehehe, thanks, I guess :D

Maar even serieus, Bryce is in mijn ogen veel meer 'regisseren' dan modellen. Ik kan zelf een beetje (technisch) modellen, beginnersniveau Pro/ENGINEER zeg maar, maar het artistieke visueel gerichte modellen met nurbs, splines en higher order surfaces, daar kan ik niets van. Bryce is voor mij gewoon zo af en toe eens leuk creatief prutsen. Mijn icoon en desktop zijn ook Brycewerk waarbij het meer geluk dan wijsheid is: lang leve de vele presets en de randomiser functies in Bryce. Vandaar dus dat het meer 'directing' is...

Deze render is/was(?) voor spek en bonen omdat ik er niet echt veel werk/tijd/moeite ingestoken heb. Dat is niet als blasé/opschepperig bedoeld, dat is gewoon omdat ik niet de intentie had om serieus mee te doen. Gewoon een beetje pielen, presets uitproberen, tweaken, en een paar keer renderen is nou niet echt een artistieke inspanning te noemen. Da's gewoon lekker op m'n dooie gemak eens wat aankloten, en kijken wat eruit komt rollen. Wat eruit kwam rollen blijkt aan te slaan :)

Dat renderen gaat trouwens retetraag op mijn i440 BX / PIII 600 / 384 MB PC100 machine en dat is nou juist de reden dat ik weer eens begon te spelen met Bryce: deze week krijg ik een nieuwe PC (i845PE / P4 2667 / 512 MB PC2700) die straks dezelfde render nog eens mag doen ter vergelijking/benchmarking.

Misschien toch nog maar wat meer moeite erin steken om het af te maken / groter en verfijnder te renderen enz. enz. (Kut nee he? nog een draadje om in de gaten te houden!) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JumpStart op 09-12-2002 14:07 . Reden: tik'fuot'je[b]s[/b] ]

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ik, als techniek-freak, zie de humor er wel van in: een gasturbine/straalmotor met 2 kenmerken die toch zeer expliciet bij een zuigermotor horen in plaats van een straalmotor. :)

Een luchthapper heeft het beestje ècht niet nodig, aangezien de voorkant één grote luchthapper is, en ditto voor de mooie chromen uitlaat: Het achtereind van een straalmotor is immers uitlaat zat ;)

Maar niemand hoeft hier z'n renderwerk technisch/logisch te laten kloppen, da's mijn bryce-werk ook niet. :) Ik kijk met een gezonde dosis jaloezie naar een aantal modellers hier die zeer mooi werk leveren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

JumpStart schreef op 09 December 2002 @ 13:57:
[...]
Ik, als techniek-freak, zie de humor er wel van in: een gasturbine/straalmotor met 2 kenmerken die toch zeer expliciet bij een zuigermotor horen in plaats van een straalmotor. :)

Een luchthapper heeft het beestje ècht niet nodig, aangezien de voorkant één grote luchthapper is, en ditto voor de mooie chromen uitlaat: Het achtereind van een straalmotor is immers uitlaat zat ;)

Maar niemand hoeft hier z'n renderwerk technisch/logisch te laten kloppen, da's mijn bryce-werk ook niet. :) Ik kijk met een gezonde dosis jaloezie naar een aantal modellers hier die zeer mooi werk leveren. _/-\o_
Volgens mij is het geen lucht happer maar een plekje voor de piloot om in te zitten... :)

Die uitlaat was mij inderdaad ook al opgevallen, toegegeven, hij ziet er erg vet uit. Maar of zo een uitlaat nou ook mee helpt voor de snelheid? Misschien voor de stabiliteit... :)

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 18-09 20:20
Bryce, woei, "brings back memories". Altijd die absurde rendertijden zodra je met glas ging kloten. Werd/wordt veel gebruikt in combinatie met Organica, ook zo'n heerlijk simpel proggie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
[...]

Het gebruik van hoofdletters komt over als schreeuwen tot schelden, dus commentaar van dit soort kun je gewoon nooit met hoofdletters doen, dat is a-sociaal. Commentaar op zich is goed, is zelfs de bedoeling van deze topic, maar dan alleen in de vorm van opbouwende kritiek op een vriendelijk manier.
messi schreef op 08 december 2002 @ 00:07:
verder heb ik jou niets beters zien posten, dus voordat je een ander begint af te zeiken, moet je bij jezelf eens nagaan of jij uberhoupt ( << hoe de hell schrijf je dat woord :P )zoeits kan maken.
überhaupt :P

Commentaar mogen geven heeft niks te maken met of je beter bent of niet: mensen afzeiken mag je nooit, opbouwende kritiek mag ook een complete n00b geven aan de meest elite figuren hier. Zolang het maar vriendelijke en met respect gebeurt.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

kom kom hou elkaar in waarde ;)
ik ben bezig met de omgeving, tis te doen :P nu de onderwater shit nog :P
-wip- komt eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allochtoon schreef op 09 December 2002 @ 14:51:
kom kom hou elkaar in waarde ;)
ik ben bezig met de omgeving, tis te doen :P nu de onderwater shit nog :P
-wip- komt eraan
Nounou, laat es zien :) ik ben zeer benieuwd. Kank weer lekker commentaar geven ;)

/me slaat deze keer maar over, want hij heeft totaal geen inspiratie :)

/me dacht er eigenlijk aan om een tijdmachine te maken, das wel heel snel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 15:33:
[...]

Nounou, laat es zien :) ik ben zeer benieuwd. Kank weer lekker commentaar geven ;)

/me slaat deze keer maar over, want hij heeft totaal geen inspiratie :)

/me dacht er eigenlijk aan om een tijdmachine te maken, das wel heel snel 8)7
En ook wel heel lastig uit te beelden...

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skimmer schreef op 09 December 2002 @ 15:37:
[...]

En ook wel heel lastig uit te beelden...
Dat ook nog ja... dus ik sla deze keer maar over, totaal geen idee :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik doe toch mee denk ik, hoop dat het af komt, heb niet zo veel tijd. Deze speelt de hoofdrol.

Afbeeldingslocatie: http://130.161.82.10/gladiool/speed_03.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Ik sla deze keer misschien ook alsnog over, want doordat ik mijn computer heb geformateerd en van alles opnieuw moet installeren en zo heb ik waarschijnlijk niet de tijd om nog iets relevants in te leveren.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Oogst schreef op 09 December 2002 @ 15:44:
Ik sla deze keer misschien ook alsnog over, want doordat ik mijn computer heb geformateerd en van alles opnieuw moet installeren en zo heb ik waarschijnlijk niet de tijd om nog iets relevants in te leveren.
komop zeg, ben jij nou een echte tweaker? pc opnieuw installeren is een kwestie van minuten. (naja, uurtje of 2). en dan kan je weer lekker verder werken.

* Magic vond je creatie er al heel indrukwekkend uitzien

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Spotter schreef op 09 December 2002 @ 11:40:
Hoi allemaal,

Ik (ben ook een uber 3d noob) heb het boek 3dstudio max 4 voor windows - snel op weg van Michele Matossian, ik zou dat aanraden het alles word er heel goed uitgelegd, zoals belichting, camera, objecten etc.
Het isbn nr is: 9043005339, en ik heb het boek voor 36 euro gekocht (is al weer een tijdje geleden)

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Magic schreef op 09 December 2002 @ 16:19:
[...]

komop zeg, ben jij nou een echte tweaker? pc opnieuw installeren is een kwestie van minuten. (naja, uurtje of 2). en dan kan je weer lekker verder werken.

* Magic vond je creatie er al heel indrukwekkend uitzien
Nou, ik moet nogal wat software installeren en instellen voor ik weer aan de gang kan, want ik wil wel dat álles weer goed werkt. En dan kan ook eindelijk MAX 5 erop en daar moet ik natuurlijk eerst even mee experimenteren... :P

* Oogst Vond zijn creatie tot zover bagger

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

wie had er ookal weer webspace met dat upload scriptje voor vrij gebruik? theforumisdown.com is down :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 09:53
oogst, tip:
maak C: en D:
op c: je windows, op d: je programmas, installeren duurt vaak korter(programmas) en je instellingen blijven hetzelfde
als ik format heb ik al binnen een half uur me internet/leech proggies weer draaien(win xp pro)
mn games doen het al meteen na windows, dan nog een aantal broodnodige proggies(voor mij paint shop pro, voor jou bijv 3dmax) en dan ben je met een uurtje klaar, als een proggie het later niet doet(die je af en toe gebruikt) hup ff vanaf je download schijf installeren en je kunt aan de slag :)

ontopic: kzie sommige nice creations :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
[dingdong]
Attentie alstublieft, hier volgt een mededeling :) :

Vanwege andere dringende projecten die deze week per sé afgemaakt worden, zie ik mij genoodzaakt om deze contest te verlaten. Ik hoop dat ik met de volgende contest weer mee kan doen. (mits het een interessante onderwerp is)

Excuus voor het ongemak.
Einde mededeling.

[dingdong]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Scipionyx schreef op 09 december 2002 @ 18:30:
[dingdong]
Attentie alstublieft, hier volgt een mededeling :) :

Vanwege andere dringende projecten die deze week per sé afgemaakt worden, zie ik mij genoodzaakt om deze contest te verlaten. Ik hoop dat ik met de volgende contest weer mee kan doen. (mits het een interessante onderwerp is)

Excuus voor het ongemak.
Einde mededeling.

[dingdong]
Yep.. same here..

Prioriteiten eerst:
Vriendin, Contest, School

Pioriteiten nu:
Vriendin, School, School, School, Contest :)

Laatste jaar, dus moet wel ff afmaken zodat ik volgend jaar net als m'n vriendin in groningen kan gaan wonen :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Laatst online: 15-09 16:16

MaDDoG

De brakste schakel

Ppfff, ik heb al drie keer geproberd een update te renderen (niet dat het zo'n gruwenlijk groot verschil is). Steeds weer mijn computer overschat :). Ik moet toch eerst eens gaan oefenen met de verschillende renderopties in lightwave met een simpele scene voor ik het op mijn hotrod toepas.

Verder ben ik mijzelf ook aan het demotiveren doordat ik 'even' een bestuurder dacht te maken. Maar een hoofd blijft toch veel tijd kosten. Ach ja. ik heb nog bijna een week. Moet lukken.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hehe. Die 'luchthapper' is inderdaad het hokje van de piloot. Ik wil het nog veranderen, maar dat gaat helaas niet lukken ivm tijdgebrek. Sterker nog; ik moet hem zo laten door een tekort aan tijd. :'(

Ohh en dat het techniesch niet klopt, inderdaad. Helemaal mee eens, klopt geen zak van. Maar ik vond het er gewoon cool uit zien. :P

Anyways, ik zal deze week nog ff wat photoshop over het plaatje halen en dan post ik m'n final. Echt klote dat ik geen tijd heb hem af te maken. Maar dat komt later wel.. :)

[ Voor 43% gewijzigd door OkkE op 09-12-2002 19:17 . Reden: Text uit de quotes... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Een update van mijn snel aanstormende ruimte rommel:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrijd000/incomming7_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10-2023
Ik ben ook weer bezig geweest. Ik had al 2 wazige plaatjes gepost maar ik heb nu een serieuze die in vergelijking met anderen niet zo mooi is maar ik ben bezig een ander programma te doen dat schijnbaar makkelijker is. Namelijk cinema 4d. En ja het is niet zo moeilijk voor de beginnende 3der? .
Afbeeldingslocatie: http://212.83.75.240/snelheid.jpg
Ik zie nu ook dat hij niet helemaal in het midden van het plaatje staat. Nou ja. Hij is trouwens niet altijd bereikbaar. sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Hier is een update van Allochtoon zijn ijsvogel:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrijd000/1ijsvogel1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

thx runar! ik wil er ff bij vermelden dat de stengels int water niet jofel zijn, achtergrond ook niet, snavel niet, vacht niet, en oogjes niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 18-09 20:20
YaeX schreef op 09 december 2002 @ 21:19:
Ik ben ook weer bezig geweest. Ik had al 2 wazige plaatjes gepost maar ik heb nu een serieuze die in vergelijking met anderen niet zo mooi is maar ik ben bezig een ander programma te doen dat schijnbaar makkelijker is. Namelijk cinema 4d. En ja het is niet zo moeilijk voor de beginnende 3der? .
[afbeelding]
Ik zie nu ook dat hij niet helemaal in het midden van het plaatje staat. Nou ja. Hij is trouwens niet altijd bereikbaar. sorry
Is ook makkelijker :) te leren iig, de manual van Cinema is echt heel goed. En je houdt makkelijk overzicht over je scene...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allochtoon schreef op 09 december 2002 @ 22:02:
thx runar! ik wil er ff bij vermelden dat de stengels int water niet jofel zijn, achtergrond ook niet, snavel niet, vacht niet, en oogjes niet. :)
toch geef ik comment :P

vacht vind ik wel jofel hoor :P (behalve zijn koppie)

ogen, stengels en.. achtergrond moet je nog doen.

- De rand van water/land ziet er te recht uit, mischien iets schuiner, en gras e.d.
-of course details, maar die vallen je zelf ook op, meer met achtergrond te maken e.d.

Mja ik vind em wel mooi :) kan niet wachten op eindresultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RunaR schreef op 09 December 2002 @ 19:54:
Een update van mijn snel aanstormende ruimte rommel:

[afbeelding]
Ziet er wel heel tof uit misschien kan je wat meer ligt aan de achter kant van de astroide maken want je ziet nu heel veel donker :p Maar verder erg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Dit topic roelt vind ik!
Ff over die vogel, hij's vet behalve dat koppie, beetje vreemd :)

Ik heb Maya4, 3dsmax en Cinema4dXL. en tot nu toe heb ik met 3dsmax het mooiste werk gehad, maar dat kostte ook ontieeeggelijk veel tijd, en toen ik in die tutorials(die er bij zitten) een mannetje moest modellen, ging het al niet meer :(

Maarjah dit is zoo gaaf, het tintelt :P

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YaeX schreef op 09 December 2002 @ 21:19:
[afbeelding]
He ook iemand die Cinema gebruikt :) .... welke versie gebruik jij? enne makkelijker??? Cinema is een net zo'n volwaardig pakket als max hoor, ligt em aan de user friendly layout, het pakket wordt niet voor niets iedere keer uitgeroepen tot meest gebruiksvriendelijkste 3d pakket 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RunaR
Verwijderd schreef op 09 december 2002 @ 23:04:
[...]

Ziet er wel heel tof uit misschien kan je wat meer ligt aan de achter kant van de astroide maken want je ziet nu heel veel donker :p Maar verder erg _/-\o_
Realisme: Waar zou dat licht vandaan moeten komen?
Er is daar maar 1 lamp: de zon
Skylight of achtergrond licht is niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

RunaR schreef op 09 december 2002 @ 23:35:
[...]

Realisme: Waar zou dat licht vandaan moeten komen?
Er is daar maar 1 lamp: de zon
Skylight of achtergrond licht is niet aanwezig.
misschien verdwaald sterren licht? Mag je soms neit het realisme een beetje laten varen om een mooier resultaat te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

runar het zou helemaal phat zijn als je der een anim van maakte, misschien kan je voor de still meerdere meteoren gebruiken waarvan er al paar ingeslagen zijn? Hij ziet er 't meest realistisch uit tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog wel wat werk aan:
Afbeeldingslocatie: http://home.planetinternet.be/~maaver/eindwerk/jpg/speed-wip4.jpg
textures, stof en props moeten nog komen, but you get the idea :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
heeel spacy. Alleen ze lijken stil te hangen, maar ik neem aan dat er nog wat beweging in komt. Heel mooi kleur gebruik vind ik.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, kleurgebruik ruled. Alleen vind ik het miniatuur lijken door die ondergrond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 07:12:
Idd, kleurgebruik ruled. Alleen vind ik het miniatuur lijken door die ondergrond ;)
Klopt, maar dessalniettemin ziet het er super uit. Dat miniatuur is wel erg gaaf, of was dat niet de bedoeling? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op 10 december 2002 @ 07:13:
[...]

Klopt, maar dessalniettemin ziet het er super uit. Dat miniatuur is wel erg gaaf, of was dat niet de bedoeling? ;)
ik geloof van niet, whizzemans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende wip zal duidelijkheid brengen, maar die zal voor ten vroegste voor woensdag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is misschien wat laat, maar ik zou ook mee willen doen aan deze contest. Ik ben een super 3D n00b 8)7 maar ik zou het graag leren.

ps: cyb-Ymer is aan het winnen volgens mij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb gisteren aan mn scene zitten werken, en er toen twee bergen ingeplempt...

Helaas vond Vue die bergjes een beetje te moeilijk, dus nu crasht de hele computer hij als ik de scene open. En ik heb geen backup...
Ik ga vanavond eens kijken of ik hem op 1 view, wireframe kan zetten, en de preview uit, of hij het dan wel trekt. Snel die bergjes weghalen en dan weer verder modellen... want anders moet ik overnieuw beginnen :{
Vanavond dus weer een WIP van mijn werk.
Het plan is slightly changed, maar ik moest nou eenmaal inzien dat met een blokkendoos als Vue d' Esprit geen dikke amerikaanse trucks te modellen zijn... :+

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Verwijderd schreef op 10 December 2002 @ 08:48:
Volgende wip zal duidelijkheid brengen, maar die zal voor ten vroegste voor woensdag zijn.
Hier is nog een To-Do voor je:

- Fanblades laten roteren/blurren

Just a thought :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dark blue : als ik de galery op http://www.e-onsoftware.com/Gallery/Gallery.php?Index=14 bekijk zie ik toch anders best complexe dingen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akakiwi
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08-2024

akakiwi

I believe in the ruling class.

Weet iemand mij te vertellen waar die site is waar alle uitslagen van de 3D contests staan??
Alvast bedank.

| Life is a game (and games are fun) | homepage |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Woei, cyb-ymer, die is supervet man! Hoe heb je die psychedelische kleuren gedaan? Photoshop lijkt me?

Overigens wel nog wat motion blur toevoegen denk ik idd, zoals al werd gezegd.
bolleh schreef op 09 december 2002 @ 17:36:
oogst, tip:
maak C: en D:
op c: je windows, op d: je programmas, installeren duurt vaak korter(programmas) en je instellingen blijven hetzelfde
als ik format heb ik al binnen een half uur me internet/leech proggies weer draaien(win xp pro)
mn games doen het al meteen na windows, dan nog een aantal broodnodige proggies(voor mij paint shop pro, voor jou bijv 3dmax) en dan ben je met een uurtje klaar, als een proggie het later niet doet(die je af en toe gebruikt) hup ff vanaf je download schijf installeren en je kunt aan de slag :)
Het probleem is vooral de virusscanner en een hoop oude hardware die niet gemakkelijk herkend wordt, waardoor het gewoon veel tijd kost allemaal.
(al topic over gemaakt, want ik kom er niet uit: [rml][ XP]Lange opstart- en wachttijd virusscanners[/rml])

[ Voor 6% gewijzigd door Oogst op 10-12-2002 11:59 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oogst schreef op 10 December 2002 @ 11:46:
Woei, cyb-ymer, die is supervet man! Hoe heb je die psychedelische kleuren gedaan? Photoshop lijkt me?

Overigens wel nog wat motion blur toevoegen denk ik idd, zoals al werd gezegd.
Nope, hij is zo uit 3d max gekomen. Er moet trouwens nog wat aan de kleuren gewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Laatst online: 07-08 15:02
je zou wat turbulentie in het eindproduct kunnen photoshoppen, omdat die motoren hete lucht afgeven

[ Voor 7% gewijzigd door Justice op 10-12-2002 13:05 ]

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 23:09:
[...]

He ook iemand die Cinema gebruikt :) .... welke versie gebruik jij? enne makkelijker??? Cinema is een net zo'n volwaardig pakket als max hoor, ligt em aan de user friendly layout, het pakket wordt niet voor niets iedere keer uitgeroepen tot meest gebruiksvriendelijkste 3d pakket 8)
Ja je zegt precies wat ik bedoel. Ik was eerst met max aan het klooten en er kwam eigenlijk nix uit. En nu maak ik (voor mijn doen) mooie plaatjes. Ik gebruik versie 7 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
Hier zijn nog 2 plaatjes vooral van de cabine/bestuurderpsplekje maar ik vid m lelijk heeft iemand een suggestie hoe ik doe mooier kan maken.
Je ziet het niet zo heel goed maar het is nu hewoon een punt een cone dus en nog een met een glas material er op.

edit: Lat maar ik heb m al opnieuw gemaakt nu ziet het er iets beter uit. Het nderste plaatje is de nieuwe versie de bovenste de oudere.

Afbeeldingslocatie: http://212.83.75.240/snelheid3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://212.83.75.240/snelheid4.jpg

Telt dit eigenlijk ook. ik weet staat alleen in de weg maar ik vroeg het me gewoon af. Want ik weet niet hoe ik een motionblur krijg in cinema 4d. Maar in photoshop lukt dat wel ;) .
Afbeeldingslocatie: http://212.83.75.240/snelheidblur1.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door YaeX op 10-12-2002 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

kleine update van de weinige dingen die ik heb uitgevoerd.
Doodshoofd verander, bumper toegevoegd, luchtinlaat, raampje veranderd (precies 0 vooruitgang :/) en het rubber wat matter gemaakt.
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~michie0/hotrod_06.jpg

Nu snel weer beginnen en echt een vooruitgang boeken. O ja, als jullie beloven niet te lachen zal ik de rendertijd neerzetten 21u59m34s oftewel, 79174.4 seconden

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

YaeX schreef op 10 December 2002 @ 14:04:
Hier zijn nog 2 plaatjes vooral van de cabine/bestuurderpsplekje maar ik vid m lelijk heeft iemand een suggestie hoe ik doe mooier kan maken.
Je ziet het niet zo heel goed maar het is nu hewoon een punt een cone dus en nog een met een glas material er op.

edit: Lat maar ik heb m al opnieuw gemaakt nu ziet het er iets beter uit. Het nderste plaatje is de nieuwe versie de bovenste de oudere.

[afbeelding]

[afbeelding]

Telt dit eigenlijk ook. ik weet staat alleen in de weg maar ik vroeg het me gewoon af. Want ik weet niet hoe ik een motionblur krijg in cinema 4d. Maar in photoshop lukt dat wel ;) .
[afbeelding]
't ziet er leuk uit. Alleen is het zo donker. Ik vind het lastig te zien wat ik nou precies zie. Omdat jij het maakt zie je dat een stuk sneller.

en jah, je mag photoshop gebruiken voor de post productie. Het is niet de bedoeling dat he alles over gaat schilderen. Maar Zo'n motion blur mag best denk ik.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
MaDDoG schreef op 10 December 2002 @ 14:58:
[...]
't ziet er leuk uit. Alleen is het zo donker. Ik vind het lastig te zien wat ik nou precies zie. Omdat jij het maakt zie je dat een stuk sneller.

en jah, je mag photoshop gebruiken voor de post productie. Het is niet de bedoeling dat he alles over gaat schilderen. Maar Zo'n motion blur mag best denk ik.
Dan maak ik hem wat lichter als het me lukt dan. Maar ik moet zeggen jouwe mag er toch zeker wezen. Erg mooi. En dat renderen stond radiosity aan dan? Anders duurt het toch niet zoo lang. maar ik vind hem erg mooi die auto. Banden zien er nu ook beter uit.

Hier is mijn hopelijk lichtere plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://212.83.75.240/snelheid6.jpg
edit: Heeft nu ook een sky. Beetje standaard maar wel lichter.

[ Voor 11% gewijzigd door YaeX op 10-12-2002 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 09 December 2002 @ 23:59:
Er is nog wel wat werk aan:
[afbeelding]
textures, stof en props moeten nog komen, but you get the idea :)
Tjezus, zeg, ziet er echt goed uit. Lijkt net speelgoed uit één of ander speelgoedboekje :9 Ik zou 't zo geloven dat 't echt nep was, als je snapt wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz

Tobiaz

Ondertitel

YaeX schreef op 10 December 2002 @ 15:12:
[...]

Dan maak ik hem wat lichter als het me lukt dan. Maar ik moet zeggen jouwe mag er toch zeker wezen. Erg mooi. En dat renderen stond radiosity aan dan? Anders duurt het toch niet zoo lang. maar ik vind hem erg mooi die auto. Banden zien er nu ook beter uit.

Hier is mijn hopelijk lichtere plaatje:
[afbeelding]
edit: Heeft nu ook een sky. Beetje standaard maar wel lichter.
Ik vind em eigenlijk wat te dik! Zou je dr niet een iet wat originelere vorm aan kunnen geven? De achter kant zit wle oke, maar ik vind de voorkant zo maf :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

LOL @ maddog's ico :)

Ik schiet niet op... ben de hele week al ziek en nóg heb ik geen *** gedaan aan m'n 3dsmax skillz. Prolly ga ik em wel afmaken, al is het alleen maar om te oefenen, maar het gaat me nooit lukken voor het eind van dit jaar, if you know what i mean :)

Enneh, maddog, hijs prachtig. Alleen zou ik wat aandacht besteden aan je stoel en de koplampen aan doen (?). :) Het raampje is mooi zo, misschien nog iets naar achteren laten leunen, maar verder niks aan doen.
edit:

en ik mis een stuur :/ (zo'n randje dat er net bovenuit steekt)

[ Voor 10% gewijzigd door wacco op 10-12-2002 17:34 ]

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaeX
Tobiaz schreef op 10 December 2002 @ 17:03:
[...]

Ik vind em eigenlijk wat te dik! Zou je dr niet een iet wat originelere vorm aan kunnen geven? De achter kant zit wle oke, maar ik vind de voorkant zo maf :S
Helemaal gelijk. Ik vond de voorkant ook wat maf maar ik wist niet veel beters. Mar nu heb ik m orgineel gemaakt. En m helemaal omgegooid. Ziet er nu ook wel lolliger uit. En potentieel sneller. Nu ik dit typ krijg ik weer n idee. Hij ziet er nu zo uit. De bol voorop is van glas. De rest metaal kleur.
Afbeeldingslocatie: http://212.83.75.240/snelheid7.jpg
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.