[3D] Contest v5 - Snelheid Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.633 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die's wel vet, planet of the apes?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
ook mooi maar niet van mij ;(
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/schip0000.jpg
Wel lekker in truespace geopend.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die is toch niet zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericston
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-06 23:17
Qylos:
• Dit is de 3D contest thread. Je moet waarschijnlijk in [rml][ 3d] post je 3d stuff maar weer - part 7[/rml] zijn.
• Het is wel de bedoeling om je eigen werk te laten zien en als je eventueel mooi werk van een ander vindt is het misschien beter om gewoon een linkje naar de website/gallery te plaatsen.
Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
MaDDoG schreef op 05 December 2002 @ 12:47:
[...]
Neen het mag echt niet. Met 'een goede render' wordt een still bedoeld.

Misschien wel een idee voor een andere wedstrijd. Maar hier is het gewoon niet mogelijk. Al die mensen die juist nu zijn ingestapt en lekker aan het 3d-en zijn geslagen kunnen nooit een filmpje insturen.
Al die mensen die juist zijn ingestapt kunnen van alles nog niet, die kunnen ook nooit zulke mooie stills maken als Wildmedia, maar die mag toch ook gewoon al zijn kunsten hier vertonen.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

(jarig!)
Magic schreef op 05 december 2002 @ 11:49:
[...]

ik dacht dat het een super-turbo grasmaaier zou worden. :+
misschien een idee voor iemand anders ;)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 16:16

MaDDoG

De brakste schakel

Oogst schreef op 05 december 2002 @ 13:51:
Al die mensen die juist zijn ingestapt kunnen van alles nog niet, die kunnen ook nooit zulke mooie stills maken als Wildmedia, maar die mag toch ook gewoon al zijn kunsten hier vertonen.
Maar het verschil tussen twee schilderijen inleveren en een film en een schilderij vind ik toch wat anders. Ongeacht van de kunnen van de schilder/regiseur.

Ik begrijp je wel. Dat is het niet. Ik geef je nu ook alleen mijn motivatie waarom ik vind dat het scheef is. Misschien denken anderen er heel anders over.

Maar voor deze contest zul je een still moeten inleveren als eindresultaat. dat die onduidelijkheid nu eindenlijk voorbij mag zijn. Wildmedia heeft de wedstrijd gestart en wildmedia heeft al aangegeven dat het een still moet zijn. Zijn wil is wet :P

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Jaja, ik snap ook wel dat dat een regel is, maar aangezien de regels hier door de groep bepaald worden probeer ik te zorgen dat het in toekomste contests wel toegestaan is.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericston
  • Laatst online: 23-06 23:17
Moet je winnen, dan is jouw wil wet. :P

Hoewel het wel gaat om de modelskills en niet de snelheid van je renderfarm of de grootte van je webspace. (Als ik al zie dat sommigen niet eens genoeg ruimte voor plaatjes hebben.)
Is het niet juist een uitdaging om een snelle achtervolging in één plaatje tot uitdrukking te brengen? En je kan nog altijd filmpjes ter ondersteuning uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

houston we have a problem...
ik krijg dat verotte "onbehaarde gat" maar niet weg, volgens mij kijk je dan recht op de "fur" zodat je er recht op kijkt ofzo en dan een gat ziet, maar ik heb met bijna elke instelling zitten futselen en hij wil maar niet weg :/

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/wipf.jpg

help plz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

photoshop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

stel dat ik er later een animatie van wil maken, dan is dat geen toereikende oplossing, iemand?
-edit-
werkt niet superfruity :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Allochtoon op 05-12-2002 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep totaal geen verstand van max3d oid maar misschien kun je een andere viewangle proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Grmbl, ff 2 vraagjes..

1. Kan je ook je eigen textures voorzien van zo'n Car-paint glans? Ik wil namelijk een text/nummer op me voertuig, maar wel met behoud van die glans. :) (ja kheb brazil 1.0)

2. Om een of andere rede krijg ik maar geen realistische rook.. het blijft er uit zien als grijze bolletjes met een radial blur. Iemand tips/tuts? De tuts die ik gedaan heb gaven die balletjes. :{

Nu eerst ff werken tot 10uur. Daarna zal ook me laatste WIP-Render wel klaar zijn.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:22
okke dat van die carpaint staat een stukkie terug ;)

ok hier dan eindelijk een wip van mij ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Pics/Renders/speed001.jpg

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice!! Orgineel is ie cker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
:( Hier ga ik dus niet verder mee:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/failure.jpg

Bedoeling was om zo'n soort auto te maken die je wel 's ziet op autobeurzen. Het zijn meestal van die oversized plaatjes op een (sticker)-vel. Zien er getekend uit.. snappie..?
Let trouwens niet op het modellen. Heb ik niet echt tijd voor gehad. Ik heb meerdere dringende projecten lopen.

Nu ben ik dus dringend op zoek naar een ander idee. Omdat wildmedia eerder was met zijn idee, kap ik ermee. :|

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
waarom neem je dan ook iets met een auto?
das niet orrigineel, daar kan je op wachten dat iemand anders het ook doet ;)
ik weet zeker dat mijn idee niet gebruikt word :) om 2 redenen.. niemand heeft nog wat gepost wat erop lijkt (ben daarom ook week later begonnen) en het is iets waar je niet direct aan denkt >:)

[edit]
wip 2 ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/lord.mithril/Pics/Renders/speed002.jpg
Armageddon, ik ben je eewig dankbaar voor de uitleg van glow vorrige contest O+ :>

[ Voor 24% gewijzigd door LordMithril op 05-12-2002 20:15 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WildMedia

Toch knap een boom op een brug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 14:31
Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 20:14:
WildMedia

Ik vind het niet echt een brug, er is namelijk ook nog gewoon grond. Maar het ziet er wel weer strak uit jongens.

Nog 9 contests en ik kan misschien wel meedoen :P

https://drinkwaterpunten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Chopper_Rob schreef op 05 December 2002 @ 20:21:
[...]

Ik vind het niet echt een brug
't is niet alleen niet een brug, 't is ook geen boom, zoals Wildmedia al eerder aangaf, maar 't wordt een AnWB-paal of lantaarnpaal. Maar ik kijk er niet al te vreemd van op dat verschillenden onder ons het voor een boom aanzagen, hij is niet erg fraai vormgegeven (ten eerste veel te dik, ook nogal wat hoekig, en dat hoort niet zo, ook al is 't een verwrongen paal), net zoals de rest van de omgeving de ondergrond is nog redelijk, over de achtergrond zullen we 't maar niet hebben. Ook aan de textures kan nog heel wat gedaan worden (glas is onrealistisch, net zoals de modderplekken (of is 't roest). Ik ga er vanuit dat dit alles komt door alle haast die je had om toch eerder een wip te posten dan iemand anders met hetzelfde idee.

Alleen over het modellen van de auto ben ik te spreken. Vergeleken met de eerste wip bij de vorige contest is dit echt bagger, sorry dat ik 't zeg. Harde kritiek, ik weet 't, maar daar heb je meer aan dan alleen maar "ziet er goed uit". Je kan veel beter, laat dat dan ook zien :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

hmm inquestos ik help je effe :P het zuigt vanaf alle kanten ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/wip2.jpg
ik wil ook die critiZism kwest :P

[ Voor 46% gewijzigd door Allochtoon op 05-12-2002 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Armageddon, ik ben je eewig dankbaar voor de uitleg van glow vorrige contest O+ :>
Geen dank :) graag gedaan hoor enne.... O+ (sorry, maar ik ben hetero ;))

[ Voor 23% gewijzigd door armageddon_2k1 op 05-12-2002 21:22 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 20:14:
WildMedia

Ik vrees dat ik echt niet begrijp wat iedereen aan fouten probeert te vinden in de WIP van wildmedia ... Het is geen boom, want hij ziet er zo niet uit en een boom kan gewoon nooit zo buigen en die auto staat helemaal niet op een brug maar ergens aan de waterkant ...

nog ff over die WIP, ik vind het heel mooi gedaan alvast, maar de omgeving dat hij nu instaat is idd niet zo passen (vind ik persoonlijk dus) Hij komt net wat beter uit als je hem in een verlaten steeg/veld ofzo kon zetten of als de stad donkerder kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Allochtoon schreef op 05 December 2002 @ 21:10:
hmm inquestos ik help je effe :P het zuigt vanaf alle kanten ;)
[afbeelding]
ik wil ook die critiZism kwest :P
vdomme ik wil ook kritiek! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Nu nog die verdomde rook uit die uitlaten.. en dan ook nog een achtergrondje denk ik...
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/black/got/3d/pod_wip_05.jpg

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
weet iemand misschien een mooie tutorial of iets dereglijks waar in beschreven word hoe je zo'n fan maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Lord_Mithril schreef op 05 december 2002 @ 19:18:
okke dat van die carpaint staat een stukkie terug ;)
Ik zie alleen staan hoe ik de car-paint op me model doe, maar ik wil een eigen JPG/BMP met zo'n zelfde glans.. :/ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

_subzero_ schreef op 05 December 2002 @ 21:59:
weet iemand misschien een mooie tutorial of iets dereglijks waar in beschreven word hoe je zo'n fan maakt?
Ik kan dr wel ff snel 1 maken, kheb toch ff nix te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
Als je dat zou willen doen graag :9 kan ik ook es ff bezig met wat van die snelheid dingus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
OkkE schreef op 05 december 2002 @ 22:02:
[...]

Ik kan dr wel ff snel 1 maken, kheb toch ff nix te doen.
Lijkt mij dat je gewoon een kleine dunne smalle box maakt, twist er over, pivot point naar het "midden" verplaatsen en een rotatie array maken :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
euh /me is nog redelijk n00b dus is een tutje wel handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

kleine dunne smalla box
modifier-twist
je pakt de tabbladen rechtsbovenin en zoekt daartussen pivot points
je verplaasts het pivot point
je zoekt in de toolbar bovenin naar array
klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hier is mijn eerste wipje, soms is et vreemd hoe je van et ene id op iets compleet anders komt
maja een hint van wat et word: "strak strak in mijn.... "

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/speeeeedy/gaathard.jpg

hmm moet ie wel werken 8)7, et werkt :9

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn foutje

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Allochtoon, ik wilde je kritiek net posten, toen m'n oude pc vastliep, moet ik dus weer helemaal opnieuw typen :'(

Omgeving: kan ik kort over zijn, is er nog niet, zoals 't hoort bij een wip (kan wildmedia nog wat van leren)

modellen: ja, daar is nog heel wat mis mee:
  • Beestje heeft nog maar een pootje, en één oog, snel veranderen voor ik de dierenbescherming bel
  • snavel ziet er gewoon nog niet uit: snavel bestaat uit 2 delen. Misschien leuk om er een visje in te doen
  • Beestje vliegt er nogal dood bij: kop zit op verkeerde plek, en moet bovendien meer omhooggericht, ogen kloppen niet, bij de meeste dieren bedekken de irissen het volledige oog, ook bij de ijsvogel, pikzwart dus
  • Vleugels en poten mogen wat minder statisch, dus wat meer een een vliegbeweging
textures:
is nog een beetje eentonig, maar ik denk niet dat je daar verschrikkelijk veel werk in hebt gestopt. Vacht is wel mooi, maar niet realistisch, maar omdat te doen is denk net een tikkeltje teveel gevraagd.

Tot zover mijn kritiek, misschien schiet me nog iets te binnen. Veel kritiek, maar hij ziet er op zich zeker niet verkeerd uit hoor. Zit alleen een hoop werk in zoiets, en valt nog veel aan te veranderen. Succes :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

OxiMoron schreef op 05 December 2002 @ 22:07:
[...]

Lijkt mij dat je gewoon een kleine dunne smalle box maakt, twist er over, pivot point naar het "midden" verplaatsen en een rotatie array maken :)
Jah dat is het idd...

Fan tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 22:23:
en hier is mijn eerste wipje, soms is et vreemd hoe je van et ene id op iets compleet anders komt

[afbeelding]

Leuk idee, maar zou er eerder een F16-piloot/astronaut in zo'n G-kracht turbo-nog wat (hoe heet zoiets :? ) van maken. Iemand die iig een hoge snelheid te verduren krijgt. Maar goed, ik ook met m'n opmerkingen, moet eerst zelf maar 'ns iets serieus posten (ben wel bezig hoor, daar niet van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Snel in elkaar gezet, iets te snel misschien. Die methode om je boxen te clonen is niet de beste voor zover ik weet. Is 't niet makkelijker om gewoon een array uit te voren op één box (allochtoon's methode)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was oorspronkelijk ook de bedoeling :)
(misschien word dat et ook nog wel aangezien ik zn neus niet geheel perfect krijg)

[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2002 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

inquestos schreef op 05 December 2002 @ 22:43:
[...]

Snel in elkaar gezet, iets te snel misschien. Die methode om je boxen te clonen is niet de beste voor zover ik weet. Is 't niet makkelijker om gewoon een array uit te voren op één box (allochtoon's methode)....
Zal waarschijnlijk beter zijn.. Maar zo heb ik mijne gemaakt, en het resultaat is zo slecht nog niet al zeg ik het zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Damn!! Ik heb nog geen andere ingeving om iets te maken... oftewel: ik heb nog geen idee.. :D

Denk dat ik er maar een nachtje over ga slapen... :z

Oh, wat betreft die quick-tutorial. Okke, good job :)

Alleen dat vervormen van die box zou ikzelf anders doen, namelijk;
- met de "taper"-modifier. (Voor het vervormen van de box)
- kzou de pivotpoint iets hoger leggen (hoeft niet...)
- radial Array (zoals al eerder gezegd, voor de draaiing)

Maar das persoonlijk denk ik. Er zijn zoveel verschillende manieren om het te maken.
Zoals je al zei:
[..]
Zal waarschijnlijk beter zijn.. Maar zo heb ik mijne gemaakt, en het resultaat is zo slecht nog niet al zeg ik het zelf. :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
inquestos schreef op 05 December 2002 @ 22:33:
Allochtoon, ik wilde je kritiek net posten, toen m'n oude pc vastliep, moet ik dus weer helemaal opnieuw typen :'(

Omgeving: kan ik kort over zijn, is er nog niet, zoals 't hoort bij een wip (kan wildmedia nog wat van leren)
... blabla
Is het arrogant als ik hier toch om moet lachen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

OkkE schreef op 05 December 2002 @ 22:01:
[...]

Ik zie alleen staan hoe ik de car-paint op me model doe, maar ik wil een eigen JPG/BMP met zo'n zelfde glans.. :/ :?
In plaats van de kleur een texture. Net zoals anders. kleur heeft geen andere eigenschappen als de kleur, de glans/reflectie wordt door andere parameters geregeld.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

(jarig!)
hier weer een wip van mijn KART

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kart3.jpg

niet veel gebeurd nog, maar ik ga hem zaterdag af maken. (hoop ik)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Mooie dinosaurus hoor the_Emperor, wat ga je 'm op laten eten? ;) :D :p

Maar je heb zo te zien wat aa probleempjes op dat reflecterende materiaal... verder cool :)

En Ojah, goei idee, maar zo model je dus niet echt een kop.... het enige wat goed gelukt is zijn de tanden. Je opbouw is gewoon verkeerd, er zitten lijnen in een kop, spieren, en de edges of splines moeten die volgen wil je een beetje iets moois krijgen. Het is dus niet een kwestie van dingen naar buiten en naar binnen trekken. Zo lijkt 't op een Orc uit LotR... maar dan kapot, na een zware nacht stappen... ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is geen boom.
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
tip ;) maak er een boom van
mischien denkt men dan dat het een lataarnpaal ofzo is >:)

verder :9~

[edit]
heb hier al 2 mensen die zeggen dat het een boom is ;) ik wil er nog wel meer zoeken voor je maar ik denk dat t toch een boom blijft :D

[ Voor 21% gewijzigd door LordMithril op 06-12-2002 08:48 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mikey4ever en ik zaten toevallig hier ff samen te kijken naar je nieuwe auto en zijn tot de conclusie gekomen dat we beiden de vorige versie beter vonden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Laatst online: 08-09 17:20

xces

To got or not to got..

Een paal dan !? Deze is vet beter dan die met die skyline ;)
Supervet, 3dmax? Alleen was de modderversie wel misschien beter, Iets te veel Post render bloom effect maybe, of anders een donkerblauwe versie maken (grijs blauw) met modder erop?

Kritiek zou je altijd houden, maar het is maar een idee...

[ Voor 60% gewijzigd door xces op 06-12-2002 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een profieltje in die banden zou mooi zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een boom? t ziet er toch niet uit als een boom?

Als er een auto tegen een boom aanknalt, buigt die boom echt niet mee hoor. :) Dit is gewoon een paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Deze is dus vet beter... De auto ziet er nu uit als of hij gloed nieuw is en de nieuwe trotse eigenaar hem vers in de prak heeft gereden.

Waarom lijkt die paal op een boom? Ik denk dat ik het weet :?

Je paal lijkt aan de onder kant onder de auto te buigen, de andere kan van de paal is niet te zien (door het licht) en hierdoor lijkt het dat de paal aan de onder kant breder uitloopt (zoals een boom zou doen).

Hier komt nog bij dat er wel een ontzettend grote deuk in die paal zit. Van de paar kappot gereden palen die ik langs de weg heb gezien weet ik dat die dingen eerder omvallen dan dat ze krom buigen (het overhellen is altijd een stuk erger dan de daadwerkelijke deuk in de paal). Dit komt omdat de palen die tegenwoordig gebruikt worden een kreukel (afbreek) zone aan de voet van de paal hebben (veiligheid voor de automobilist).

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 23:32:
[...]

bah, retorische vragen, zijn van die dingen waar je graag een antwoord op zou geven, maar 't niet de bedoeling is dat je er een antwoord op geeft.

Je bent gewoon erg goed bezig, maar vergeleken met de inzending bij de vorige contest heb je nog veel te doen. Ik begreep ook totaal niet waarom je die achtergrond in je wip had gebruikt. Die zou je toch niet gebruiken, iig niet op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Nu online
[quote]Skimmer schreef op 06 December 2002 @ 09:43:
[...]

Deze is dus vet beter... De auto ziet er nu uit als of hij gloed nieuw is en de nieuwe trotse eigenaar hem vers in de prak heeft gereden.

Waarom lijkt die paal op een boom? Ik denk dat ik het weet :?

[quote]

Kan 't kort houden: een lantaarnpaal is minder dik.

Moet trouwens wel zeggen dat 't dit keer er een stuk beter uitziet, je hebt iig iets aan die modderplekken gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 23:32:
[...]

Nee hoor, maar we leveren graag kritiek op je omdat we zo jaloers zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-auto met roest was leuker
-hang aan de paal een bordje wat je met achterkant kan zien
-blauwe vage licht erachter?! wat is het?
-achtergrond is beetje vaag, is het gewoon een muur?

voor de rest, :9~ erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 12:44:
[...]

-auto met roest was leuker
-hang aan de paal een bordje wat je met achterkant kan zien
-blauwe vage licht erachter?! wat is het?
-achtergrond is beetje vaag, is het gewoon een muur?

voor de rest, :9~ erg mooi
lijkt wel op een bos :P :+ (echt waar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Hey, even een vraagje, hoe groot moet mijn final zijn en die kan ik, wat ik uit de eerste post opmaak, gewoon hier in drukken? Ik wil nl. bestwel een render op 1280x1024 maken ofzo. Ik denk dat ik inmiddels al wel klaar ben, maar is het niet handig om even een supersimpel pagina'tje te maken met alle inzendingen erop? Gewoon simpel clickable thumbs ofzo?

Niet dat ik ga winnen ofzo want ik voel me na 2 jaar nog steeds 3d n00b :P

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIP:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/mrmensink/wipjes/snelheid8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Output: ik vind het echt cool eruit zien.... maar ik heb geeeeeeen idee wat het is. Ik dacht eigenlijk dat die dingen motoren zouden worden voor een groter iets :) Blijkbaar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm het is een eigenlijk een futuristische motor. alles zit op een grote turbine motor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ziet er echt super uit. Het doet mij een beetje denken aan die race in Star Wars zoveel. Misschien kan je die gebouwen nog wat bijkleuren..? Zomaar een opmerking :)

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 13:16:
Uhm het is een eigenlijk een futuristische motor. alles zit op een grote turbine motor :).
Net als mijne dus... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

WhizzCat schreef op 06 december 2002 @ 13:30:
[...]

Ziet er echt super uit. Het doet mij een beetje denken aan die race in Star Wars zoveel. Misschien kan je die gebouwen nog wat bijkleuren..? Zomaar een opmerking :)
Het was Starwars 1 :X

En het is misschien ook wel leuk om je motoren verschillende kleuren te geven...

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
output, nu nog een beetje het idee van snelheid, met wat Moblur enzo

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ehh hoe maak ik realistische rook??
Ik had een tutorial, maar daar gebruiken ze Partical Combustion maar die zit niet in mijn Max4... :/ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op 06 december 2002 @ 14:21:
Ehh hoe maak ik realistische rook??
Ik had een tutorial, maar daar gebruiken ze Partical Combustion maar die zit niet in mijn Max4... :/ :?
Hij zit er wel in hoor... hij heeft alleen een andere naam gekregen. Ik had net zoiets toen ik een glow effect wilde toevoegen en de tutorials lijken op elkaar. Het zit WEL in max voor zover ik weet (v4 en v5), maar heeft dus een andere naam gekregen... ff zoeken naar particals ofzo in de helpfile of je manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Output: kewl man, ik ben benieuwd hoe die gebouwen er gaan uitzien :)

Echt gaaf wat jullie hier allemaal maken... ik heb vroeger op mijn Amiga wel eens wat met 3D gerommeld, ik denk dat ik binnenkort maar weer eens opnieuw ga rommelen als ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

mooie WIPS mensen!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/1wipf.jpg
shag hair is irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Allochtoon schreef op 05 december 2002 @ 17:57:
houston we have a problem...
ik krijg dat verotte "onbehaarde gat" maar niet weg, volgens mij kijk je dan recht op de "fur" zodat je er recht op kijkt ofzo en dan een gat ziet, maar ik heb met bijna elke instelling zitten futselen en hij wil maar niet weg :/

[afbeelding]

help plz :P
Die vlek komt doordat de haren van fur gewoonlijk niet écht 3d zijn en als ze recht naar de camera toe staan, dan valt er dus niks te renderen aan de top en krijg je dat effect. Dit is eenvoudigweg op te lossen door de haren allemaal random schuin en een beetje gebogen te laten staan, waardoor ze nergens meer met zijn allen exact naar de camera toe staan.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

thx, maar ik had het al opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Final

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bastiaanv/pics/bulletgroot.jpg

Ja beste mensen, dit is mijn final want helaas zit ik eigenlijk veel te krap in mijn tijd :(
Stomme school enzo, dus ik ben bang dat jullie het hier mee moeten doen. Goed, als ik kijk naar wat sommige anderen maken, tja, dan ben ik bang dat dit een nutteloze tijdsbesteding van mij is, maar wel leuk om te doen en daar gaat het mij om. Tis ook een leuke oefening om op een thema iets te maken.

Hoe dan ook, dit is het voor mij en ik hoop dat jullie het leuk/mooi/spannend/whatever vinden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook erg druk bezig voor de contest...
wilde gewoon kijken of ik in staat was een project bevredigend af te sluiten, maar mn 3ds max flipt.
Als ik namelijk de Allign optie gebruikt crashed ie... en mn computer erbij :'(
iemand enig idee hoe dit kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

mooi gedaan wiskat!
chimero, reinstall, btw ik gebruik die Align functie echt NOOIT! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allochtoon, dat idee met die vogel die een vis pakt is echt geweldig, de uitvoering ook. maar denk je niet dat je beter een filmpie kan maken om het concept "snelheid" wat beter te tonen?

offtopic:
het is geen sinterklaas meer hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Verwijderd schreef op 06 December 2002 @ 17:04:
allochtoon, dat idee met die vogel die een vis pakt is echt geweldig, de uitvoering ook. maar denk je niet dat je beter een filmpie kan maken om het concept "snelheid" wat beter te tonen?

offtopic:
het is geen sinterklaas meer hoor :p
thx! ik ben eerlijk gezegd nog een beetje teleurgesteld over de gehele vogel vooral de vacht mooi krijgen (super veel verschillende texturen en tinten overal) is pain in the ass. Ik zal wel een filmpje maken, maar dan lukt me niet in paar dagen, render times zijn aars hoog met fur :/.

hehe sinterklaas is vandaag jarig hoor, ik gun hem die 2 dagen wel als icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BO]Legolas
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 22:22
voorlopige final.
k weet niet veel meer toe te voegen, want wil nog steeds het trage slakken idee houden.

Afbeeldingslocatie: http://130.89.160.183/lego/zooi/workshop/slakfinal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Aargh, ik wilde me plaatje hosten op me eigen MS Personal Webserver, maar steeds als ik dan via internet erop wil, krijg ik Acces Denied. Nu moest je iets veranderen in de Security settings van je wwwroot dacht ik, maar ik weet dus nie meer pcies wat. :?
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error323
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 14:14

Error323

d-_-b

MaDDoG schreef op 05 December 2002 @ 03:11:
[...]
Ok, natuurlijk wil ik je helpen. Daar gaan we (niet meer helemaal nuchter. dus tikfouten voorbehouden). Zoals al eerder/eerder uitgelegd in deze thread gebruik ik voor die glow bij vooral het chroom een post-render effect. Die kijkt hoeveel licht er door een materiaal woordt terug gegeven naar de camera en afhankenlijk daarvan een stuk van een object laat glowen. In lightwave heet het 'bloom'.

De instellingen:
Het chroom:
RGB-kleur: 200, 200, 200
Diffuse: 30%
Specularity: 35%
Glossiness: 40%
Reflection: 75%
Verder laat ik de orginele kleur 100% doorschijnen door de highlights op het materiaal.
De autolak
RGB-Kleur: 255, 000, 025
Diffuse: 80%
Specularity: 20%
Gloosiness: 70%
Reflection 15%
Verder laat ik de orinele kleur 15% doorschijnen door de highlights.
Ik heb geprobeerd alle instellingen pakket onafhankelijk te houden. Al zal ik niet weten waar alles zit in elk pakket (vooral de 'color highlights').

Als je me een render of screenie stuurt van jou auto wil ik best even kijken wat ik denk (vergeet asjeblieft niet dat ik ook pas 2 maanden echt die-hard aan het 3d-en ben, ik ben nog lang geen guru. Al is dat wel mijn plan :D) dat er anders kan/ wat er mist.

Wil graag mensen helpen :) Dat dat duidenlijk mag zijn. Moet toch lightwave een beetje pushen in dit overwelmende 3d max forum :P.

edit:
Voor max heb ik deze links gevonden voor het 'bloom effect http://www.neilblevins.co..._bloom/specular_bloom.htm
http://www.tdp.nu/ofer/tutBloom.html Ik wist de naam niet voor het effect.. dus meer heb ik niet kunnen vinden.
ok cool ik ga het ff proberen. Thnx voor je antwoord!!!
ik heb nu dit
Afbeeldingslocatie: http://www.revonx.com/stuff/renders/error/le6.jpg

github.com/Error323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Error323 schreef op 06 December 2002 @ 18:37:
[...]

ik heb nu dit
[afbeelding]
Je velgen/wielen zien er ietwat vervormd uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Work In Progress
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/wipsnelheidqylos.jpg
K vind hem steeds beter worden. Comments + Tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Wordt inderdaad steeds mooier. Alleen ben ik nu al een paar posts de achterkant van je vliegtuig kwijt. Heb je die laten varen? Of staat die gewoon toevallig niet op de laaste wips

Voor verdere ideeen zou je misschien van die antenne's kunnen plaatsen onder je cockpit/neus. Die je in het echt ook vaak ziet. En de neus wat minder laten glimmen en wat matter houden.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

Qylos schreef op 06 December 2002 @ 20:13:
Work In Progress
[afbeelding]
K vind hem steeds beter worden. Comments + Tips.
Textures erg FOUT (ik kan het niet, maar het is het gewoon niet), en er zit een knak in de kap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Nou ja, ik denk niet dat ik het serieus af ga maken, maar ik heb er nu in ieder geval ff snel een texture overheen gegooid. Tot mijn verbazing blijkt nu dat Brazil toch behoorlijk anders omgaat met bump-maps dan de Scanline, dus ik vrees dat ik heel de material maar helemaal anders moet doen dan dit. Het ziet namelijk niet uit zo.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/w.vdongen/Quaenox%20fighter%2001%20render%2005.jpg

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
MaDDoG schreef op 06 december 2002 @ 20:16:
Wordt inderdaad steeds mooier. Alleen ben ik nu al een paar posts de achterkant van je vliegtuig kwijt. Heb je die laten varen? Of staat die gewoon toevallig niet op de laaste wips

Voor verdere ideeen zou je misschien van die antenne's kunnen plaatsen onder je cockpit/neus. Die je in het echt ook vaak ziet. En de neus wat minder laten glimmen en wat matter houden.
Achterkant is plat dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op 06 December 2002 @ 13:30:
[...]

Mja gaat nog komen :).
OkkE schreef op 06 December 2002 @ 13:40:
[...]

Net als mijne dus... :Y)
Mja beetje spijtig maar goed
gladiool schreef op 06 December 2002 @ 13:58:
output, nu nog een beetje het idee van snelheid, met wat Moblur enzo
Het ik geprobeerd maar ik snap er geen fock. Zeg me a.u.b wat ik verkeerd doe.

Rendering Effects --> Motion Blur Toevoegen(instellen als default). Ik heb toen een render gemaakt gebeurde er niks. Dus ik d8 er moet motion zijn om motion blur te kregen dus ik een animatie van gemaakt en ergens midden in animatie een still laten renderen. Geen verschil met animatie loze render!!! Daar raakte ik het spoor bijster :(.

Heb de help file er op nageslagen. Helaas niet veel meer duidelijkheid.

PLease tell me what i am doing wrong!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op 06 December 2002 @ 16:12:
Final

[afbeelding]

Ja beste mensen, dit is mijn final want helaas zit ik eigenlijk veel te krap in mijn tijd :(
Stomme school enzo, dus ik ben bang dat jullie het hier mee moeten doen. Goed, als ik kijk naar wat sommige anderen maken, tja, dan ben ik bang dat dit een nutteloze tijdsbesteding van mij is, maar wel leuk om te doen en daar gaat het mij om. Tis ook een leuke oefening om op een thema iets te maken.

Hoe dan ook, dit is het voor mij en ik hoop dat jullie het leuk/mooi/spannend/whatever vinden! :)
Sweet :) Kogel uit korn als inspiratie ???? toevallig :). Zit er tof uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Error323 schreef op 06 December 2002 @ 18:37:
[...]

ik heb nu dit
[afbeelding]
Ik ben te lui om het op te zoeken... maar deze auto had je toch al een tijd getoond in "post je 3d spul"? Anders lijkt ie er veel op (is dezelfde auto als tutorials van Raz ofzoiets).

Edit: ik heb het ff opgezocht en het is idd hetzelfde model als die je eerder poste. En in het regelement voor de contests staat duidelijk dat je geen materiaal van voor de startdatum mag gebruiken. Sorry... :S

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2002 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 21:09:
[...]

Ik ben te lui om het op te zoeken... maar deze auto had je toch al een tijd getoond in "post je 3d spul"? Anders lijkt ie er veel op (is dezelfde auto als tutorials van Raz ofzoiets).

Edit: ik heb het ff opgezocht en het is idd hetzelfde model als die je eerder poste. En in het regelement voor de contests staat duidelijk dat je geen materiaal van voor de startdatum mag gebruiken. Sorry... :S
Ik dnek ook niet dat hij meedoert aan de wedstrijd. Hij was alleen benieuwd naar de instellingen van de lak, en liet zijn bevindingen zien. Al geef ik toe dat het niet erg handig was hier zijn plaatje te posten :)

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 20:50:
[...]

Sweet :) Kogel uit korn als inspiratie ???? toevallig :). Zit er tof uit!!!
Eh, nee waar die kogel vandaan komt, weet ik echt niet, tis gewoon het snelste dat ik kon bedenken, behalve licht natuurlijk ;) , en dus aangezien iedereen hier slakken poste, en een paar race dingen, besloot ik het maar supersnel te maken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ziet er VET uit man!!

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 22:23:

[afbeelding]

Heel mooi gemaakt maar die voorste tanden lijken verdacht veel op kiezen :) .

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Verwijderd schreef op 06 december 2002 @ 20:48:Het ik geprobeerd maar ik snap er geen fock. Zeg me a.u.b wat ik verkeerd doe.

Rendering Effects --> Motion Blur Toevoegen(instellen als default). Ik heb toen een render gemaakt gebeurde er niks. Dus ik d8 er moet motion zijn om motion blur te kregen dus ik een animatie van gemaakt en ergens midden in animatie een still laten renderen. Geen verschil met animatie loze render!!! Daar raakte ik het spoor bijster :(.

Heb de help file er op nageslagen. Helaas niet veel meer duidelijkheid.

PLease tell me what i am doing wrong!!!
De motion blur die je als rendering effect toevoegt is gelijk aan motion blur in Photoshop: gewoon een blur met een richting. Échte motion blur moet je instellen per object. Bij de properties van een object kun je hem object motion blur meegeven en die kun je dan in het rendering dialog instellen. Of als je ook de camerabeweging wilt blurren: dan moet je dat doen met een multi-pass-effect bij de instellingen van de camera zelf.

Overigens moeten je objecten natuurlijk wel enigszins geanimeerd zijn voor motion blur, anders gebeurd er natuurlijk niks!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BO]Legolas
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 22:22
WhizzCat schreef op 07 December 2002 @ 00:01:
[...]

Eh, nee waar die kogel vandaan komt, weet ik echt niet, tis gewoon het snelste dat ik kon bedenken, behalve licht natuurlijk ;) , en dus aangezien iedereen hier slakken poste, en een paar race dingen, besloot ik het maar supersnel te maken dus :)
wat is er mis met een slak?!?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Nu online
ik ben nog steeds druk bezig met na te denken over de omgeving die ik toe zal passen... het onderwerp is zogoed als af (met betere bindingen nu)

dan rest alleen nog de omgevening :? think think... naja eerst werken vanavond mischien weer ff bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

[BO]Legolas schreef op 07 december 2002 @ 12:24:
[...]

wat is er mis met een slak?!?! ;)
Niks! Dat is het mooie, slakjes zijn cool _@/ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Laten we nou even niet op alle slakken zout gaan leggen hè, dan kunnen we bezig blijven.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

oja en voor degene met dat vraagje over motion blur, render via video post anders zie je het nog steeds niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Omdat het geen eigen topic waard is, vraag ik het hier maar ff.

Heb hier de webserver van Win2000, als ik via localhost kijk werkt het. Maar als ik via me IP kijk moet ik opeens een wachtwoord invullen om de page te bekijken.
Ik heb de security instellingen van de map veranderd; IUSR en IWAM heb ik toegevoegd. Maar nogsteeds werkt het niet. Iemand een idee? Thnx alvast.

Voorlopig laatste WIP:
** Verkeerde plaatje.. dit is um. Er mist alleen nog wel veel aan, voornamelijk de snelheid. :/
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/black/got/3d/pod_wip_07.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door OkkE op 07-12-2002 16:14 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.