[3D] Contest v5 - Snelheid Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.628 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maikel schreef op 04 december 2002 @ 01:35:
Hmmm, hier dan nog maar een WIPje van m'n nieuwe idee.
[afbeelding]
De link met 'snelheid' is nu in ieder geval wel duidelijker. :)
je moet em iets draaien en dan een oud omaatje met rollator geflitst laten worden.....heb je ook meteen wat meer compositie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atgast schreef op 04 december 2002 @ 07:57:
[...]

mijn gok is dat je box moddel niet helemaal zuiver is daarom die kartelrandjes.

bij box moddeling moet je óf heel goed de vorm kunnen benaderen en een kleine meshsmooth drover (elegantste methode, en je krijgt het meest details, als ik het goed heb is Wilde Aap hier goed in, zie ook de paard-contest)
of je doet de vorm grof benaderen en gooit een dikke meshsmooth erover, dan krijg je de gladste vorm, maar het minste details.

Het is in principe het een of het ander, je kan het wel combineren, maar dan haal je het simpele van het box moddelen eruit.

Ik denk dan ook dat jouw mesh op plaatsen wat te veel/weinig vertices heeft ,en daarom die kartelrandjes.

(damn dit moest in 1 post)

enne, je model is natuurlijk wel mooi hoor, dit is gewoon een tipje van algemene aard :)
Dus op plekken waar je veel ronding krijgt moet je veel vertices heben???

Ik zal de meshsmooth nog wat hoger zetten. Hij is nu ook nog maar 7500 faces dus :) dat is valt nog wel mee. iig bedankt voor de tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op 03 December 2002 @ 23:06:
[...]

Opmerking: in dit soort grafische topics is de layout van ondergeschikt belang! (Zolang het maar op mijn 19" past :P )

Ten tweede, het lijkt wel of je die rander er van "afgescheurd" hebt. Dit zie je vooral bij je voorruit. Missschien dat je dat wat soepeler zou kunnen maken. :)
Ik snap wat je bedoelt alleen ik zou niet weten hoe ik dat weg moet werken!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
jammer dat ik geen tijd heb enzo, ik heb wel een goed idee voor een scene, een onwijze organische/robot achtig figuur met onwijze messen aan zijn klauwen waar hij onwijs snel mee beweegt, en van die ghost trails achterlaat enzo..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 23:50:
Laat ik maar snel IETS posten, want ik hoor alweer geluiden die lijken op wat ik wil en ik ga niet weer overnieuw beginnen.
[afbeelding]
Netjes... maarr het is meer een opdracht voor de wedstrijd "ex-snelheid" ;) Hehe... geintje. Ziet er goed uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 10:26 . Reden: typevout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
inquestos schreef op 03 december 2002 @ 22:49:
ehm, animatie? We doen hier toch niet aan animaties wel?? (of begrijp ik je nou verkeerd?)
Zijn animaties niet toegestaan? Echt? En waarom dan niet?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 23:00:
[...]

WOW oogst super gaaf ik ben nog niet zo ver met MAX maar hoe maak je al die details. is dat box modeling ??? of allemaal losse objecten???

Echt super gaaf. _/-\o_
Van alles door elkaar: losse objecten, box modelling, paar lofts, wat FFD-boxes, van alles.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Oogst schreef op 04 december 2002 @ 10:29:
[...]

Zijn animaties niet toegestaan? Echt? En waarom dan niet?
dat zijn gewoon de regels, je moet de plaatjes op gelijke basis kunne beoordelen voor zover moglijk natuurlijk :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar in de regels staat toch dat je ook een filpie mag inzenden? (gecheckt: ja, je mag idd wel animaties gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Het gaat om het eindresultaat. Zorg ervoor dat je dus één goeie render maakt, Je mag zoveel wips en filmpjes posten vanuit allerlei hoeken. (zolang ze toegevoegde waarde hebben op de vorige) Maar geef dus duidelijk aan welk plaatje je uiteindelijke inzending wordt. Deze zal ook gewaardeerd worden door iedereen.
het staat er niet letterlijk,maar ik ga ervan uit dat t om 1 plaatje gaat, zoniet, dan ga ik animeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je mag uiteraard een filmpje insturen. Graag zelfs. Maar de beoordeling moet een frame/plaatje/still zijn. Al kan een filmpje wel een betere indruk geven van hoe een plaatje is opgebouwd en kan misschien de keuze beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
hey wildmedia coooool. Moody kleurtjes, voelt goed.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
hey wildmedia, sorry van de nu komende verdenking, maar die auto lijkt nogal op die uit "post je 3d stuff maar weer" van een tijdje terug...

verder mooi hoor! goeie belichting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03-2023

wacco

cli, hlt.

Ik heb gisteravond ook ff wat lopen prutsen! jeej! zal vanmiddag ff wip plaatsen, heb one hell of een origineel idee :)

[ Voor 6% gewijzigd door wacco op 04-12-2002 11:54 ]

Spolap: Interactive webcomic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LiToKi schreef op 04 December 2002 @ 11:51:
hey wildmedia, sorry van de nu komende verdenking, maar die auto lijkt nogal op die uit "post je 3d stuff maar weer" van een tijdje terug...

verder mooi hoor! goeie belichting :)
Deze?
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/carjpeg1.jpg
Oftewel deze?
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/carjpeg2.jpg
Lijkt op deze?
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/3.jpg
Ik denk dat het komt door het achterruitje. Ik zal het veranderen want het lijkt er wel wat op. Toch is het een andere mesh.
De wielen zijn nu nog wel gejat. Ik had nog geen wielen, maar ik zag iemand in dit thread zeggen dat ie een ongeluk wilde maken terwijl ik daar net mee bezig was. Dus ik wilde zo snel mogelijk posten, want had geen zin wéér een onderwerp kwijt te raken. Die verander ik nog. Ze zijn ook te luxe voor deze auto.

Als je nog twijfelt kan ik ze wellicht eens naast elkaar zetten in één render/wireframe.

Edit: ach, weet je wat, ik doe het gewoon.
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/takingawaylitokisdoubt.png

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
excuses :)

lol @ jpg naampje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:07
over dat filmpje of still.
ik kies voor still.. de vorrige contests waren ook allemaal stills, en er is niks veranderd in de regels. Mijn idee is ook helemaal niet gebaseerd op een animatie omdat ik er vanuit ging dat het een still zou worden.
maak dan van de volgende constest een animatie contest, maar ga niet halverwege alles veranderen.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Of ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen of je hebt het niet helemaal goed gelezen.
Er valt niks te kiezen. Je zegt het zelf al: de regels zijn sinds de vorige contest(s) niet veranderd.
Brain for sale? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Lord_Mithril schreef op 04 december 2002 @ 13:20:
over dat filmpje of still.
ik kies voor still.. de vorrige contests waren ook allemaal stills, en er is niks veranderd in de regels. Mijn idee is ook helemaal niet gebaseerd op een animatie omdat ik er vanuit ging dat het een still zou worden.
maak dan van de volgende constest een animatie contest, maar ga niet halverwege alles veranderen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Je zou gewoon een 3d contest speciaal voor animatie's kunnen maken. Ik betwijfel of dat even goed zou lopen, maar het is in ieder geval het proberen waard. Temeer omdat je met stills hele andere technieken kan toepassen die misschien niet te animeren zijn.

Ik denk dat het wel een goed idee is om alles netjes gescheiden te houden

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:43
Als we in de volgende contest animaties gaan gebruiken, haak ik af ben ik bang.
Daarbij moet iedereen dan steeds de filmpjes weer downloaden om te bekijken. En weer gedoe met codecs die ik niet heb en zo.
Ik ben voor stills.

En anders gewoon gescheiden, zoals WhizzCat zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
animaties zijn ook veeeel meer werk, alleen het renderen al... en het downloaden inderdaad, teveel gedoe, keep it plain and simple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier even een klein wipje om aan te geven dat ik ook mee doe,
Dit is een klein onderdeel van een vliegtuid

De turbine motor:

Afbeeldingslocatie: http://wilgweg.homeip.net/max/fan.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 13:29:
Of ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen of je hebt het niet helemaal goed gelezen.
Er valt niks te kiezen. Je zegt het zelf al: de regels zijn sinds de vorige contest(s) niet veranderd.
Brain for sale? :)
intresse?

je snapt t wel btw, ik poste dat omdat Oogts en Atgast ineens over animaties begonnen.
in het moddelen is er al veel zerschil in kwaliteit, animaties word dat verschil alleen maar groter.
terwijl ik nog met de tijdlijn zit te knoeien heb jij mischien al een volledige scene met lopende bipeds...

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BO]Legolas
  • Laatst online: 13-09 22:22
maja. ik heb wel het idee dat je met een animatie een beter beeld van je idee kan geven(zoals al eerder aangesproken werd) daarom lijkt het me ook beter om (als je de techniek kent) toch hier en daar een filmpje te posten met daarin je idee in actie. ik persoonlijk zou mijn stem juist net door zo'n filmpje toch aan degene die dat filmpje gemaakt heeft kunnen geven :) ookal is de uiteindelijke plaat misschien wat minder dan de 'betere' mensen hier. t gaat namelijk ook grotendeels om de gedachte achter een plaat vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een omfg overbelichte pic van me wip met normale textures

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/hop.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~michie0/hotrod_05.jpg
Nu met 72 spaaks velgen! :D

Nu is het tijd om het doodshoofd meer te definiëren, nog een bumper te maken. Het raampje vervangen, een klink op de deur. De binnenkant bemeubelen: stuur, dashbord ed. En heeeel misschien een wiepophanging.
Daarna moet ik echt eens over de compositie en bestuurder en textures gaan nadenken. (compositie die ik van plan was is het toch niet echt.)

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
MaDDoG, het lijkt net of je voorste achterwiel groter is dan die ander :D
verder issie Erug netjes

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

maddog phatte shit man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
MaDDoG schreef op 04 december 2002 @ 15:33:
[afbeelding]

Nu is het tijd om het doodshoofd meer te definiëren, nog een bumper te maken. Het raampje vervangen, een klink op de deur. De binnenkant bemeubelen: stuur, dashbord ed. En heeeel misschien een wiepophanging.
Daarna moet ik echt eens over de compositie en bestuurder en textures gaan nadenken. (compositie die ik van plan was is het toch niet echt.)
nice !!!!

de vloer texture zou ik alleen iets anders doen.. in de achtergrond zie je erg goed dat het getilled is :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
MaDDoG schreef op 04 December 2002 @ 15:33:
[afbeelding]

- Welk raampje?
- Achterwiel heeft (nog?) geen profiel, en is te shiny
- Ondergrond anders. Zoals OxiMoron ook al zei.

Voor de rest ziet het er cool uit! :)

Zal kijken of ik vanavond ook een WIP kan posten.

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Ik heb eigenlijk helemaal niets toe te voegen aan het topic, maar dit ziet er echt goed uit.....

Helaas van het doodshoofd = handen, dat doet naar mijn mening echt af aan de afbeelding. De auto zelf is supergaaf, beetje hotrod achtig. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

[afbeelding]

enzovoorts...
WOW cool man! Hoe heb je die mooie glans van de uitlaten zo gekregen?

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Erg tof MaddoG 8) .
Ben nu zelf ook bezig 3dmax te down...kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Laatst online: 09-08 15:46
Ik was eigenlijk van plan mee te doen dit keer, maar ik heb het echt super druk.

Die website komt er ook niet echt van dus als OxiMoron het wil doen graag. Als je nog hulp nodig hebt roep dan maar.

Misschien kan ik nog wat leuks bedenken voor dit contest maar alle ideeen die ik had zijn al gemaakt :D . Moet nog even goed gaan nadenken! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Lord_Mithril schreef op 04 december 2002 @ 15:50:
MaDDoG, het lijkt net of je voorste achterwiel groter is dan die ander :D
verder issie Erug netjes
Jah.. komt doordat het wiel bol is aan de buitenkant. En je ziet de buitenste rand niet.
Scipionyx schreef op 04 December 2002 @ 16:07:
- Welk raampje?
- Achterwiel heeft (nog?) geen profiel, en is te shiny
- Ondergrond anders. Zoals OxiMoron ook al zei.
-Raampje/voorruit
- Hot rods hebben geen profiel (naar mijn mening :P), meer formule 1 ding. Shiney ben ik het mee eens. Ga ik snel wat aan doen.
- Ondergrond gaat zeker nieg veranderd worden. Het is nog maar een model. Geen final. Maar ik zal volgende keer er een blur overheen gooien, dan merk je het ook niet meer :P
Wokkels schreef op 04 december 2002 @ 16:56:
WOW cool man! Hoe heb je die mooie glans van de uitlaten zo gekregen?
Chroom surface en dan een post render effect, heet in lightwave 'bloom'. Heel erg reflecterende onderdelen gaan dan licht uitstralen.
StephaN schreef op 04 december 2002 @ 17:46:
Erg tof MaddoG 8) .
Ben nu zelf ook bezig 3dmax te down...kopen!
Ik gebruik geen 3dmax. Maar lightwave :) Suc6. Ik ben erg benieuwd naar je creaties.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

in 3dmax moet dat effect met de videopost, glow effect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Atgast schreef op 04 December 2002 @ 18:21:
in 3dmax moet dat effect met de videopost, glow effect :)
Is dat zo? ik kan het natuurlijk mis hebben. 't is weer een tijd geleden dat ik max heb gebruikt. Maar is de glow niet iets wat je met de hand in moet stellen op een materiaal.
Het leuke hiervan is dus dat hij alleen gaat glowen aan de hand van de belichting.Waarvan ik hier heb geleerd dat het erg mooi kan zijn als het goed gebruikt wordt.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een wipje ik hou het nog ff "spannend" :P

Afbeeldingslocatie: http://wilgweg.homeip.net/max/speed.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 01:21:
[...]

=> krijg je die antialiassing bij het renderen of gewoon door slecht te comprimeren in photoshop ofzo ? Ziet er abstract uit , maar het komt wel in orde. Ben heel benieuwd wat het zal worden :)
Als ik het renderknopje ingedrukt houd, krijg ik een menuutje waarin ik de settings flink omhoog kan gooien...antialias enzo, DoF renderen kan zelfs, en dan kan ik ook een render van ong. 800x600 maken.
Maar om snel even te zien hoe mijn truck (het is een truck, geen abstracte kunst :+ ) eruit ziet, ga ik niet helemaal die settings doorlopen... ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
CyberHunter schreef op 04 december 2002 @ 18:08:
Ik was eigenlijk van plan mee te doen dit keer, maar ik heb het echt super druk.

Die website komt er ook niet echt van dus als OxiMoron het wil doen graag. Als je nog hulp nodig hebt roep dan maar.

Misschien kan ik nog wat leuks bedenken voor dit contest maar alle ideeen die ik had zijn al gemaakt :D . Moet nog even goed gaan nadenken! 8)7
Heb nu geen tijd meer.. heb ondertussen al enkele andere projecten aangenomen :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco

wacco

cli, hlt.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mimsmeeuwisse/WIP.png
en hier ben ik dus trots op! dat jullie het ff weten :)
(zie de boolean actie van de middelste cilinder, dat heb ik dus mooi wel uitgevogeld he!) :9

Het moet dus een dragster race worden, maar dan met clowns in kanonnen. :Y)

twee psjes:
1) hoe krijg ik een fatsoenlijke ondergrond? (dit is een grote box)
2) heeft er iemand bandbreedte over voor mij? (een dezer dagen zullen de plaatjes prolly kruisjes worden)
thanxx

edit:

Ik heb er trouwens al 'wielen' bij getekend, maar ik had geen zin in een hele re-screenshot voor dat detailtjuh...
dit alles heeft me ongeveer een half uurtje gekost (boolean uitzoeken, dingetjes draaien en plaatsen, en menu van 3dsmax begrijpen) :)

[ Voor 24% gewijzigd door wacco op 04-12-2002 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
[afbeelding]

ziet er zeer strak uit... zover ben ik nog langggggg niet :)
maar toch:
ik zou er van die lucht happers in maken (in de moterkap), in de vorm van een mond (zo'n schedel bek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/hymz.jpg

ben trots op de "achtergrond" :9

"voorste" verlichting moek nog doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco

wacco

cli, hlt.

I'm on a roll! (t wordt nog wel wat met mij :))
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mimsmeeuwisse/WIP2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ben opnieuw begonnen, deze keer boxmodeling. :)
Het lukt al beter als de vorige, en heb ook een beter idee imo.

Maar hoe krijgen jullie die mooie auto-lak?

Me eerste WIP:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/black/got/3d/pod_wip_01.jpg

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
OkkE schreef op 04 December 2002 @ 20:09:
Ben opnieuw begonnen, deze keer boxmodeling. :)
Het lukt al beter als de vorige, en heb ook een beter idee imo.

Me eerste WIP:
[afbeelding]
Dat is de carpaint van Brazil.

Brazil Advanced Material
en dan onder Base Shader kies je Car Paint.

Maar ja.. dan moet je wel Brazil hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn dudes! mooi hoor! damn :P

Wildmedia en MaDDoG vallen er duidelijk uit zo vet :P Als ik dat kon had ik mee gedaan maar *zucht* hopenlijk komt die tijd nog... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco

wacco

cli, hlt.

Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 20:13:
damn dudes! mooi hoor! damn :P

Wildmedia en MaDDoG vallen er duidelijk uit zo vet :P Als ik dat kon had ik mee gedaan maar *zucht* hopenlijk komt die tijd nog... :/
Gewoon meedoen! Net als ik :)
Tis ook mijn eerste keer knutselen hoor... (voor als je het nog niet doorhad :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welke programma's kan ik het beste beginnen? 3dmax r4 of van dat Brazil iets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 20:18:
Met welke programma's kan ik het beste beginnen? 3dmax r4 of van dat Brazil iets??
Brazil is een toevoeging op 3d max

brazil zonder 3dmax is niks..

dus met 3dmax beginnen lijkt me een goed idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

OkkE schreef op 04 december 2002 @ 20:09:
Ik gebruik geen specularity ed. Alleen reflectie. Net zoals in het echt :P De highlights zijn gewoon reflecties van lichtbronnen.

Als je die van mij ook bedoelde met mooie lak ben ik blij. Want ik mis een redenlijk essentieel onderdeel in mijn materialen voor het realistisch nabouwen van autolak in lightwave. .....*zoekt de benaming*.... komt er in ieder geval op neer dat je twee highlights hebt die iets van elkaar afwijken. De lak zelf die weekraatst en de waxlaag die er overheen zit.

edit:
Zit er wel bij, niet goed genoeg gekeken. Ken het pakket nog niet goed genoeg

[ Voor 8% gewijzigd door MaDDoG op 05-12-2002 04:13 ]

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Laatst online: 23:47
Wacco: kijk eens bij de modifiers en zoek naar meshsmooth, dan krijg je die buizen mooi rond. (Bij het eerste wipje lijkt het net of je een stel tietsen wilt lanceren :P)

Okke: mooi gedaan :) vooral die ene plaat erop (dat niemand daar eerder aan gedacht heef) mijn "lak" is een soort blauwe metaal die ik ooit eens heb gemaakt van een tutorial en per ongeluk heb opgeslagen... nu heb ik em weer toegepast en bleek wanneer je andere objecten er bij plaatste dat ie wel mooi eruit zag :P

Cell: Brazil is een rendering systeem, daar maak je dus geen 3d objecten mee maar daar render je mee :) ik ben zelf begonnen met 3dmax en heb een behooorlijk aantal tutorials gevolgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco

wacco

cli, hlt.

Kijk ook gewoon eens bij de tuts die bij 3dsmax zitten, of tik gewoon wat woorden in in de search van de help.
Werkt fantastisch. :)
* wacco is zoeken naar meshsmooth knoppie

-edit-
Nu kan het aan mij liggen, maar mesh maakt het alleen maar lelijker? Krijg je van die kleurvlakken ipv vloeiend, en de rand ziet er ook niet uit (als ik op 1 / 32 klik).
Wat ik ook probeer, die rand wordt niet 'rond'. :?

[ Voor 41% gewijzigd door wacco op 04-12-2002 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

OxiMoron schreef op 04 december 2002 @ 20:12:
[...]

Dat is de carpaint van Brazil.

Brazil Advanced Material
en dan onder Base Shader kies je Car Paint.

Maar ja.. dan moet je wel Brazil hebben :)
Ik heb Brazil, alleen kan ik nergens die Brazil Advanced Material vinden.. :/

Anyways;
hier nog ff een 2e WIP:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/black/got/3d/pod_wip_02.jpg

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
OkkE schreef op 04 december 2002 @ 21:11:
[...]

Ik heb Brazil, alleen kan ik nergens die Brazil Advanced Material vinden.. :/

Anyways;
hier nog ff een 2e WIP:

[afbeelding]
Dan heb je dus de public beta :)

versie 1.0 heeft de car paint wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ja die heb ik dan denk ik ... :{ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Voor mensen die autolak willen maken, zonder Brazil....dit is een goede link:
AutoLak

geen dank...ik weet het...ik ben een toffe peer :)

[ Voor 15% gewijzigd door armageddon_2k1 op 04-12-2002 21:32 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemvL
  • Laatst online: 09-08 15:46
Wacco als je nog ruimte nodig hebt om je plaatjes neer te zetten, zet ze maar bij mij neer gebruikt deze site: http://got-pics.serveftp.net/got/upload.php om ze up te loaden.

Mag iedereen toevallig doen als ie wilt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error323
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 14:14

Error323

d-_-b

[afbeelding]

Ok, ok die auto is dus ff de SHIT!!!!!!! _/-\o_ gruwlijk... ik wou ff weten ehhh hoe heb je die glow op die chromen uitlaat gemaakt?? En wat zijn je reflection instellingen???
Hoop dat je het wil vertellen, ben zelf ook bezig met een auto maar die reflection is echt poep gewoon. De auto ook ^_^ Deze auto is echt zooo vet dat skelethoofd/handen is echt VET!!

:: Error

github.com/Error323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
weer een update van de mijne, nu met NOS bottle :) en slangen naar de powerboosters

Afbeeldingslocatie: http://www.care4ict.net/paul/3dmax/speedboard2.jpg

Ben een 15 minuten bezig geweest met verzinnen van teksten die wel eens op het NOS etiket konden staan.... zie je ze amper :P naja boeien
tips and comment plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
wipje

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/solidart/renders/contest5/wip_03.jpg

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Okke; Brazil heeft goeie AA opties hoor :) en doe er ook nog es een lamp in die een normale schaduw cast en zorg voor wat highlight/speculars, zo zijn die renders altijd zo plat... mooie turbine trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

LiToKi schreef op 04 December 2002 @ 22:18:
Okke; Brazil heeft goeie AA opties hoor :) en doe er ook nog es een lamp in die een normale schaduw cast en zorg voor wat highlight/speculars, zo zijn die renders altijd zo plat... mooie turbine trouwens :)
Het zijn nog maar WIP/test renders he... maar zal kijken was ik voor je kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik ga voor realisme (hmm, jmmr geen stem van litoki :P ) wat je overigens nu nog niet kan zien :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kart.jpg

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, heb niet veel meer kunnen doen voor vandaag. Heb nog wat werk voor school jammergenoeg :/
spatbordjes toegevoegd, beetje aan die airintake gefoefeld voor de rest is de body bijna af denk ik. morgen doe ik de wings, en dit weekend wat bandenwerk en mischien al texturen. Weet er iemand tips om een band te modellen ( of eventueel tutorial ) ?

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/decnudp/evelyn/F1_rearview_web.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 23:57
Ziet er allemaal prachtig uit :)

Damn, ik ga zo vet verliezen.... :'(

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 23:57
Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 22:45:
mja, heb niet veel meer kunnen doen voor vandaag. Heb nog wat werk voor school jammergenoeg :/
spatbordjes toegevoegd, beetje aan die airintake gefoefeld voor de rest is de body bijna af denk ik. morgen doe ik de wings, en dit weekend wat bandenwerk en mischien al texturen. Weet er iemand tips om een band te modellen ( of eventueel tutorial ) ?

[afbeelding]
tutorial voor tires: the3dstudio

Maar voor F1-banden heb je er denk ik niet al te veel aan

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Oke, ik stop voorlopig ff met moddelen aan me voertuig. Nu eerst rook en dan textures....
Laatste WIP voor vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/black/got/3d/pod_wip_03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/23wip.jpg

jaja ik weet het, nog erg wip :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-02 16:10
Zorg schreef op 04 December 2002 @ 22:06:
weer een update van de mijne, nu met NOS bottle :) en slangen naar de powerboosters

[afbeelding]

Ben een 15 minuten bezig geweest met verzinnen van teksten die wel eens op het NOS etiket konden staan.... zie je ze amper :P naja boeien
Ik zou die aandrijfdingen zo maken dat je ze zou kunnen draaien ofzo.

Heb je Jules Unlimited zitten kijken trouwens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
the_Emperor schreef op 04 december 2002 @ 22:39:
Ik ga voor realisme (hmm, jmmr geen stem van litoki :P ) wat je overigens nu nog niet kan zien :) .

[afbeelding]
hey, ik heb vorige keer op wildmedia gestemd ja :) dat 't realistisch is wil niet zeggen dat 't niet mooi kan zijn (geen zin in nog es die discussie :))

maar coole grasmaaier :p, laat een paar mieren ofzo voor 'm wegrennen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door LiToKi op 04-12-2002 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Error323 schreef op 04 December 2002 @ 21:58:
Ok, ok die auto is dus ff de SHIT!!!!!!! _/-\o_ gruwlijk... ik wou ff weten ehhh hoe heb je die glow op die chromen uitlaat gemaakt?? En wat zijn je reflection instellingen???
Hoop dat je het wil vertellen, ben zelf ook bezig met een auto maar die reflection is echt poep gewoon. De auto ook ^_^ Deze auto is echt zooo vet dat skelethoofd/handen is echt VET!!
Ok, natuurlijk wil ik je helpen. Daar gaan we (niet meer helemaal nuchter. dus tikfouten voorbehouden). Zoals al eerder/eerder uitgelegd in deze thread gebruik ik voor die glow bij vooral het chroom een post-render effect. Die kijkt hoeveel licht er door een materiaal woordt terug gegeven naar de camera en afhankenlijk daarvan een stuk van een object laat glowen. In lightwave heet het 'bloom'.

De instellingen:
Het chroom:
RGB-kleur: 200, 200, 200
Diffuse: 30%
Specularity: 35%
Glossiness: 40%
Reflection: 75%
Verder laat ik de orginele kleur 100% doorschijnen door de highlights op het materiaal.
De autolak
RGB-Kleur: 255, 000, 025
Diffuse: 80%
Specularity: 20%
Gloosiness: 70%
Reflection 15%
Verder laat ik de orinele kleur 15% doorschijnen door de highlights.
Ik heb geprobeerd alle instellingen pakket onafhankelijk te houden. Al zal ik niet weten waar alles zit in elk pakket (vooral de 'color highlights').

Als je me een render of screenie stuurt van jou auto wil ik best even kijken wat ik denk (vergeet asjeblieft niet dat ik ook pas 2 maanden echt die-hard aan het 3d-en ben, ik ben nog lang geen guru. Al is dat wel mijn plan :D) dat er anders kan/ wat er mist.

Wil graag mensen helpen :) Dat dat duidenlijk mag zijn. Moet toch lightwave een beetje pushen in dit overwelmende 3d max forum :P.

edit:
Voor max heb ik deze links gevonden voor het 'bloom effect http://www.neilblevins.co..._bloom/specular_bloom.htm
http://www.tdp.nu/ofer/tutBloom.html Ik wist de naam niet voor het effect.. dus meer heb ik niet kunnen vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door MaDDoG op 05-12-2002 03:30 ]

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Laatst online: 20:05
Wacco: Je moet meshsmooth kiezen en niet alleen smooth, deze optie staat wat verder naar onder. Heb me er vorige week ook de pl** ris naar gezocht :) Met litteration ken je het detail daarna wat opschroeven.

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer
  • Laatst online: 18-07 14:24

Skimmer

Inter Arma Enim Silent Leges

Zorg schreef op 04 December 2002 @ 22:06:

[afbeelding]

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij kom je ontzettend in de knop met die brandstof leidingen tijdens het gebruik van dit ding... :?

ziet er wel vet uit, maar het steekt naar mijn id wat te ver naar voren.

In times of war the law falls silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icheb
  • Laatst online: 06-09 21:54
Hmm, op pagina 2 ofzo kwam ik een post tegen van iemand die naar een server zoekt om plaatjes neer te zetten.

Ik heb een server hier met 100mbit connectie, maar ik heb er maar 50 mb of vrij atm, als dit genoeg is zal ik mijn uploader weer aanzetten voor deze contest (downloaden = toegestaan)

De vorige versie (die inmiddels door uploaden van kinderporno door mij offline is gehaald) stond op www.infoplace.nl/got/up/ voor als iemand zich dit nog herinnert...

Just say it, als jullie het willen zet ik het vanmiddag uit school ff aan :D

sebsoft.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Emperor schreef op 04 december 2002 @ 22:39:

[afbeelding]
wordt dat een dino? ben heel errug benieuwd naar deze wip maar dan volledig!!!

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Updateje ....
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/5.jpg
Er moeten nog heel wat fouten worden weggewerkt. Komt nog wel, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
niiice, alleen die achtergrond intergreert nog niet lekker, mischien wat meer mist/blurry stuf, of de stad veel donkerder met een hoop oplichtende lichtjes ofzo.

Heb je hier nou ook met photoshop al aan geklust?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
Skimmer schreef op 05 December 2002 @ 08:44:
[...]

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij kom je ontzettend in de knop met die brandstof leidingen tijdens het gebruik van dit ding... :?

ziet er wel vet uit, maar het steekt naar mijn id wat te ver naar voren.
klopt... die moet eigenlijks nog wat naar voren... is ook nog niet af gellukig :)

heb gellukig nog een hele week alleen weer erg druk met werk, hopelijk krijg ik em af

[ Voor 9% gewijzigd door Zorg op 05-12-2002 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 21:36
Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 09:38:
Updateje ....
[afbeelding]
Er moeten nog heel wat fouten worden weggewerkt. Komt nog wel, hoop ik.
Eigenlijk past de boom, met de zand ondergrond niet echt bij de stad. Zonder achtergrond had ik verwacht dat het ergens op een afgelegen bosweg gesitueerd zou zijn. Het oude, besmeurde karakter van de auto zelf past ook niet echt bij een miljoenen stad toch?

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
mercarra schreef op 05 december 2002 @ 10:41:
[...]

Eigenlijk past de boom, met de zand ondergrond niet echt bij de stad. Zonder achtergrond had ik verwacht dat het ergens op een afgelegen bosweg gesitueerd zou zijn. Het oude, besmeurde karakter van de auto zelf past ook niet echt bij een miljoenen stad toch?
totaal mee eens..
de vorrige zagen er veer sfeervoller uit, lekker creepy, donker enzo..
nu is t opeens zo licht..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het was ook maar een testje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 21:36
Dan weet je in ieder geval nu wat voor gevoel we eerst bij het plaatje hadden. Geheimzinnigheid... het plaatje riep vragen op. Zitten er nog mensen in de auto? Hoe zou het met ze gaan? Komt er hulp? Dit soort vragen moeten eigenlijk onbeantwoord blijven, dan heeft het een zekere diepgang.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Laatst online: 08-09 17:20

xces

To got or not to got..

wel gaaf zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 09:29:
[...]

wordt dat een dino? ben heel errug benieuwd naar deze wip maar dan volledig!!!
ach alle karts lijken op elkaar :X

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
the_Emperor schreef op 05 december 2002 @ 11:33:
[...]

ach alle karts lijken op elkaar :X
ik dacht dat het een super-turbo grasmaaier zou worden. :+

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Het lijkt zo ook wel een beetje of de auto uit het water is gekomen.
Hoewel ie dan wel schoner zou zijn. :-)

Maar verder is ie echt mooi hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

maikel schreef op 05 December 2002 @ 11:49:
[...]

Het lijkt zo ook wel een beetje of de auto uit het water is gekomen.
Hoewel ie dan wel schoner zou zijn. :-)

Maar verder is ie echt mooi hoor !
En als we het toch over schoon hebben... die boom ziet er uit alsof hij al weer hersteld is van het ongeluk, de auto lijkt dat te bevestiggen doordat hij al goed is weg geroest, maar het licht brand nog... Atoom accu :?

Of iemand die gewoon heeeeeel slecht voor zijn/haar auto gezorgd heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijken en mappings checken, maar zie geen boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 12:00:
Ik kijken en mappings checken, maar zie geen boom.
WTF is dat ding waar je tegen aan gereden bent dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Atgast schreef op 04 December 2002 @ 11:18:
[...]

dat zijn gewoon de regels, je moet de plaatjes op gelijke basis kunne beoordelen voor zover moglijk natuurlijk :)
Verwijderd schreef op 04 december 2002 @ 11:21:
maar in de regels staat toch dat je ook een filpie mag inzenden? (gecheckt: ja, je mag idd wel animaties gebruiken)
Verwijderd schreef op 04 December 2002 @ 11:28:
Je mag uiteraard een filmpje insturen. Graag zelfs. Maar de beoordeling moet een frame/plaatje/still zijn. Al kan een filmpje wel een betere indruk geven van hoe een plaatje is opgebouwd en kan misschien de keuze beïnvloeden.
[BO]Legolas schreef op 04 December 2002 @ 15:17:
maja. ik heb wel het idee dat je met een animatie een beter beeld van je idee kan geven(zoals al eerder aangesproken werd) daarom lijkt het me ook beter om (als je de techniek kent) toch hier en daar een filmpje te posten met daarin je idee in actie. ik persoonlijk zou mijn stem juist net door zo'n filmpje toch aan degene die dat filmpje gemaakt heeft kunnen geven :) ookal is de uiteindelijke plaat misschien wat minder dan de 'betere' mensen hier. t gaat namelijk ook grotendeels om de gedachte achter een plaat vind ik.
Dat het niet eerlijk zou zijn om een filmpje te maken vind ik onzin, want als het mag, dan kan iedereen een filmpje maken en is het dus een eigen keus.

Maar ik was dus eigenlijk van plan een filmpje als final te doen, mag dat echt niet? Ik weet niet of ik zin heb een plaatje uit te werken.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, sorry. Je mag je kunsten tonen in een filmpje, maar de beoordeling is een frame.
Skimmer schreef op 05 December 2002 @ 12:03:
WTF is dat ding waar je tegen aan gereden bent dan??
Een lantaarnpaal of ANWB-bord, daar ben ik nog niet uit. Het is in ieder geval metaal. Wel eens een boom zo zien buigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimmer

Skimmer

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 12:08:
Nee, sorry. Je mag je kunsten tonen in een filmpje, maar de beoordeling is een frame.

[...]

Een lantaarnpaal of ANWB-bord, daar ben ik nog niet uit. Het is in ieder geval metaal. Wel eens een boom zo zien buigen?
Nee... :/ Daarom dacht ik ook dat hij alweer 'recht' gegroeid was... :D

maar inderdaad het zou een stalen buis kunnen zijn... ik zie het er niet zo in (alleen de deuk), maar het zou kunnen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Verwijderd schreef op 05 December 2002 @ 12:08:

[...]

Je mag mijn flitspaal wel gebruiken hoor.
Als ik dan jouw auto mag gebruiken.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Wip-updatetje
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/wip3snel100000000.jpg
ik weet eindelijk bmp-tjes te importeren met truespace! Leer ik er toch mooi wat bij :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Oogst schreef op 05 December 2002 @ 12:04:
Maar ik was dus eigenlijk van plan een filmpje als final te doen, mag dat echt niet? Ik weet niet of ik zin heb een plaatje uit te werken.
wel zin om een filmpje uit te werken, maar niet om 1 frame uit te werken? ik snap je probleem niet echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Oogst schreef op 05 december 2002 @ 12:04:
Dat het niet eerlijk zou zijn om een filmpje te maken vind ik onzin, want als het mag, dan kan iedereen een filmpje maken en is het dus een eigen keus.

Neen het mag echt niet. Met 'een goede render' wordt een still bedoeld.

Misschien wel een idee voor een andere wedstrijd. Maar hier is het gewoon niet mogelijk. Al die mensen die juist nu zijn ingestapt en lekker aan het 3d-en zijn geslagen kunnen nooit een filmpje insturen.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qylos schreef op 05 December 2002 @ 12:40:
Wip-updatetje
[afbeelding]
ik weet eindelijk bmp-tjes te importeren met truespace! Leer ik er toch mooi wat bij :)
Daar zijn de contests ook voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacco

wacco

cli, hlt.

weeej, ik heb meshsmooth gevonden. Nou nog ermee kunnen werken :)
En ook maar eens uitzoeken hoe je plaatjes op objecten plakt, dan kunnen m'n clowns tenminste lachen en staan ze op een baan ipv een vlak :)

Wildmedia: die lantaarnpaal/verkeersbord/whatever is veels te dik voor een lantaarnpaal/verkeersbord/whatever. Tenminste, zo lijkt het. Als je toch lekker bezig bent, waarom maak je er dan niet een boom van? Met een stuk schors eraf gebeukt oid. Je kan ook je metalen paaltje dunner maken, maar volgens mij moet je dan ook de deuk in je auto gaan aanpassen... en ik heb zo het idee dat dat een hels karweitje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
:9~ :9~ :9~
Als ik dat kon moddelen...
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/man0000.jpg

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.