[3D] Contest v4.0 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Okee, ik heb ff mijn pic naar geocities geupload. Toen ff snel een html bestand gemaakt [met geocities templecate :X ]met het plaatje erin dat erg klein is. Om het plaatje in 1280*1024 te zien, save het plaatje naar je schijf. Dan zou ie 1280*1024 moeten zijn. Het kan zijn dat het plaatje blauachtig vanaf het been gedeelte.
http://www.geocities.com/efclanbase/Qylos.html
Als het niet werkt zeg het dan ff.

Dit is trouwens geen final

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
als er iets wel bagger qua prestaties is, zijn 't die java-applets.

en gladiool; foei! niet lief, ga je schamen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/oorlog.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
net nog wel :?

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer.
daarom deed hij het net wel, en nu niet :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

kan iemand plz wat opmerkingen over me plaatje geven, ben beetje fantasieloos nu :|

thx wild daar heb ik wat aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind 'em erg cool! Maar als je toch wat wilt horen? Nou vooruit dan ... ff zoeken hoor ....
Die explosie misschien? Meer rook.
En eh, een paar van de mannetjes zijn kopiëen van elkaar. Geen probleem maar eentje heeft een rare houding en dus valt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 23:57
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Horse_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Horse_02.jpg

mmjah, das nou m'n paard. :/ M'n eerste echte mod-werk, dus hier ben ik nog best tevreden over. Maar nu wil ik er natuurlijk wat textures overheen plakken, maar nu heb ik een probleem: de hoeven van zo'n beest hebben natuurlijk een andere texture nodig dan de rest van 't paard. Ook voor 't hoofd zal ik wat verschillende materials moeten gebruiken, maar hoe doe ik het??? Ik zou 't graag via google, of via de user reference willen opzoeken, maar ik heb geen keywords, dus tot nu toe heb ik totaal geen idee. Kan iemand me hiermee helpen? :) :*)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

wat heeft dat paard met oorlog te maken ;)
btw je vragen zijn wel erg simpel ergens op te zoeken, doe es F1 ;) en ga alle contents af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allochtoon schreef op 18 november 2002 @ 20:42:
wat heeft dat paard met oorlog te maken ;)
btw je vragen zijn wel erg simpel ergens op te zoeken, doe es F1 ;) en ga alle contents af...
Misschien moet er nog iemand op het paard komen? Of het is het paard van troje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan had hij geen verschillende materialen nodig. Dat ding was helemaal van hout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ok ok ik help je wel, zoek maar op texture uvw map, en je kan proberen om als je in edit mesh zit (wat een kromme zin) om de hoeven eraf te "halen". Dan ga je naar de material editor en klik je 1 zo'n bol aan en klik je op diffuse map en kies je een texture uit.

lol wild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 20:48:
[...]

Misschien moet er nog iemand op het paard komen? Of het is het paard van troje?
Tja, niet echt een fantastisch paard, zeker niet realistisch, maar heb er teveel werk in gestopt (Tja, onbegrijpelijk he, sommigen van jullie draaien je er je hand niet voor om)

Was uiteraard niet de bedoeling toen ik hier aan begon, maar toen ik 't aan 't renderen was dacht ik: wordt dit een duplo paard, of (idd, denk je al snel aan he... :) Toch nog iets goedsgedaan) het paard van Troje... Heb voor 't laatste zelfs al hout-textures gedownload, maar ik zie nogal op tegen die gasten die 'm vooruittrekken, en 't schip (ach, nee natuurlijk niet |:( , al die jaren Grieks voor niks gehad ).

Dus nou zat ik er weer aan te denken om 't toch een echt paard te laten worden, maar dan ook de rest een beetje overdreven belachelijk uit te laten zien (nog ff die kont van 't paard aandikken, liliputtertje erop, enz.) Kzie nog wel...

[ Voor 0% gewijzigd door inquestos op 18-11-2002 21:45 . Reden: beter lezen :) ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Allochtoon schreef op 18 november 2002 @ 20:29:
kan iemand plz wat opmerkingen over me plaatje geven, ben beetje fantasieloos nu :|

thx wild daar heb ik wat aan :)
misschien de lucht wat dramatischer, nu is 't zo'n grijze waas, misschien wat meer kleur, weet niet of 't mooi wordt, met rood en oranje ofzo... alhoewel grijs ook wel lekker somber is, naja, zie maar :p

en dan nog wat van die gele/oranje striemen van kogels door de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 18 November 2002 @ 21:43:
[...]

Tja, niet echt een fantastisch paard, zeker niet realistisch, maar heb er teveel werk in gestopt (Tja, onbegrijpelijk he, sommigen van jullie draaien je er je hand niet voor om)

Was uiteraard niet de bedoeling toen ik hier aan begon, maar toen ik 't aan 't renderen was dacht ik: wordt dit een duplo paard, of (idd, denk je al snel aan he... :) Toch nog iets goedsgedaan) het paard van Troje... Heb voor 't laatste zelfs al hout-textures gedownload, maar ik zie nogal op tegen die gasten die 'm vooruittrekken, en 't schip (ach, nee natuurlijk niet |:( , al die jaren Grieks voor niks gehad ).

Dus nou zat ik er weer aan te denken om 't toch een echt paard te laten worden, maar dan ook de rest een beetje overdreven belachelijk uit te laten zien (nog ff die kont van 't paard aandikken, liliputtertje erop, enz.) Kzie nog wel...
Waarom moet er zoveel komen bij een paard van troje? Als je het paard nu met een houten texture afmaakt en dan duidelijk maakt dat er iets IN het paard zit (maak kijkgaatjes, of een deurtje ofzo), dan is dat toch best leuk?
En als je jezelf moet gaan vergelijken met de echte top hier... tja, dan kan bijna iedereen hier wel stoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

offtopic:
bram333654 hou alsjeblieft op over jezelf nou es een keer ja! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Scene Allochtoon > Mjah, vind 't een beetje overbelicht door die explosie, je ziet er zo weinig door (en dat kan niet de bedoeling zijn, 't zal er zeker niet beroerd uit zien).... Bovendien zou je beter een mooi perspectief kunnen maken vanachter één soldaat, lijkt me mooier. Misschien nog een vliegtuigje op de achtergrond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 18 november 2002 @ 22:21:
Scene Allochtoon > Mjah, vind 't een beetje overbelicht door die explosie, je ziet er zo weinig door (en dat kan niet de bedoeling zijn, 't zal er zeker niet beroerd uit zien).... Bovendien zou je beter een mooi perspectief kunnen maken vanachter één soldaat, lijkt me mooier. Misschien nog een vliegtuigje op de achtergrond...
Je hoeft ook niet alles te zien, zeker niet als het meer om de sfeer gaat.

Dit is dus de scene uit Full Metal Jacket die ik eerder bedoelde.
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/fmj1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/fmj2.jpg
Beetje heftige compressie, maar het idee is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Nu zou ie het moeten doen.
Ik kan dus niet direct naar het plaatje linken, het moet in een html bestand zitten.
Dus gewoon w8en tot het plaatje geladen is en dan als een bestand saven op je disk.

Geen final trouwens

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

k guys ik ga die ideeen ff verwerken kzat al te klooien met die striemen van kogels maar ziet er nog niet echt leuk uit ofzo :) btw die scene is we phat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
ik heb dat van die explosie al een beetje door.
hier een bijna-final :)
pic is geupdate.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ad22.beekman/BFinal.jpg

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

messi schreef op 19 November 2002 @ 16:24:
ik heb dat van die explosie al een beetje door.
hier een bijna-final :)

[afbeelding]
Mischien wat meer bomen om het wat sfeer te geven, en een stuk van een jeep aan de zijkant, want het is zo kaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 16:28:
[...]

Mischien wat meer bomen om het wat sfeer te geven, en een stuk van een jeep aan de zijkant, want het is zo kaal :)
bomen word aan gewerkt :P
en er komen meer hulzen, bloed, vuiligheid (modder) en ammokisten bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd tis een beetje zaai zo (niet dat ik het beter kan of zo). maar misschien is ut een goed idee om er wat meer actie in te brengen. doormiddel van wat meer kraters / explosies, of zoals al gezegd is er een een of ander voertuig in te zetten.

iig keep up tha good work :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

messi schreef op 19 november 2002 @ 16:41:
[...]
bomen word aan gewerkt :P
en er komen meer hulzen, bloed, vuiligheid (modder) en ammokisten bij
Heb je die scene gerenderd met Camera Motion Blur of Object Motion Blur? Als je die de Camera Settings hebt gebruikt, dan moet je ook even die andere aanzetten, dan krijg je niet dat 'gestippelde effect' en smeert het meer uit.

En ammokisten buiten een manhole? I don't think so, Tim. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 16:52

Zydell

* * * * *

Ziet er goed uit, ik zou alleen zelf geen lens flare doen en de achtergrond/lucht donkerder maken... maar misschien is dat persoonlijk :) keep it up =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 16:44:
[...]

Heb je die scene gerenderd met Camera Motion Blur of Object Motion Blur? Als je die de Camera Settings hebt gebruikt, dan moet je ook even die andere aanzetten, dan krijg je niet dat 'gestippelde effect' en smeert het meer uit.

En ammokisten buiten een manhole? I don't think so, Tim. :)
Die ammokist is leeg >:) :Y)

en ik zal eens kijken naar die motion blur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

ja ik heb elke lens effect glow instelling uitgevinkt maar nog steeds komt er een flare te voor schijn, heeft iemand enig id hoe ik die weghaal, ik vind em ook te eye-candy idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Laatst online: 01-05 14:31
Het ziet er weer allemaal gelikt uit jongens, misschien dat ik over een contest of 10 ook wel mee doe :P

https://drinkwaterpunten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
De lens effect werkt in ieder geval wel :)

Hoe heb je die modellen gemaakt? Ze zien er uit alsof ze zo in Operation Flashpoint kunnen stappen (dat is een compliment). Het heeft zowieso wel een soort gamesfeer dit plaatje. Mooi gedaan.
Hoe heb je die sfeer eigenlijk gecreeerd?

WIP
Even lasers toegevoegd, en vijandig ruimteschip. Moet nog een raketinstallatie komen en nog 2 vijanden, het is een Squadron van 3 :)
Afbeeldingslocatie: http://wieringen.dyndns.org/arjan/contest/battleisle2.jpg

Kritiek (edit: en dus commentaar ook :)) is niet welkom :+

(das natuurlijk een grapje }:O)

mm...dat ruimteschip ziet er op een of andere manier nu heel basic uit, terwijl dat toch echt niet zo is (voor mijn ervaring dan :))

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Geen kritiek, alleen commentaar :P
Waar is je schaduw? :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ja, das dus een probleem! Als ik schaduw aanzet, dan krijg ik dus wel een schaduw van mijn ruimteschip (die bevindt zich voor de middelste turret, dus niet te zien), maar die torens zijn niet te zien, echt heeel raar.
Ik verzin er wel wat op. Behoeft nu niet mijn prioriteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Commentaar?
Ok. Een laserturret met een vuurmond?
En ook. Gezien de lichtsnelheid en de afstand die de laserpulsen afleggen moet die foto gemaakt zijn met een onzinnig hoge sluitertijd.
Over die schaduw, ik zou me echt concenteren op de objecten op de grond, dat ding in de lucht is minder belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ik denk dat het belangrijker is om eerst mijn scene helemaal af te maken :) dus rocket-installatie enzo.
En die lichtsnelheid (ehm...) dat zijn geen gewone laserschoten, maar speciale lasers die krachtiger zijn, maar langzaam (massa is traag :p...sorry hoor, maar ik kan toch moeilijk gewoon een rechte lijn als laserstraal tekenen? Of helemaal geen laserstraal?)
En hoe weet jij hoe laserturrets eruit zien? Heb je er ooit wel eens een in het echt gezien dan. Wie weet hebben ze wel een vuurmond. :p

Het is een science fiction plaatje (dus wetenschaps-fictie, dus onwerkelijke wetenschap). Het Kan Dus Niet

Die laserstralen waren trouwens probeersels, in de Final moeten die van het schip afkomen. En dan schieten de turrets gewoon keiharde mortieren ofzo.

Ik ben in ieder geval tevreden, en dit is mijn eerste serieuse werk. Ik heb Max pas een maand of 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
wildmedia.. prachtig plaatje man.. woey =) mijn complimenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:07
armageddon wat is er trouwens met die tsunami op de achtergrond?
ik heb echt t idee dat er een enorme vloedgolf aankomt :D of is het een waterval ofzo?
maar verder ziet t er goed uit..
trouwens.. t vliegtuig hoeft helemaal niet veel detailte hebben.. het kan makkelijk heel basic.. mijn mechs zijn ook redelijk gedetaileerd.. maar je ziet het alleen bij de voorste.. (bumpmaps enzo)
scheelt je ook render tijd ;)

[edit]
en mischien nog een extra plane onder je water gooien.. je ziet de rand zitten...

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
bedankt Mithril, die vloedgolf is een wolk :D, ik zal hem wat hoger plaatsen.
En bedankt voor het commentaar...hier heb ik serieus wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 20 November 2002 @ 08:54:
....
en mischien nog een extra plane onder je water gooien.. je ziet de rand zitten...
Een plane met een gradient voor opacity, zodat die wegvaagt naar achteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIP:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/beertjeb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Laatst online: 12-09 13:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

geluukig doet mijn beer dat niet...!! :P

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas kan ik niet verder mee doen met de contest vanwege een op geblazen voeding die maar gelijk me complete moederbord me opblies. :'( Verder iedereen veel succes!!!!!!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2002 21:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga voor de orginaliteits prijs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je beertjes lijken nogal op pudding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet, gebruik nu shag fur. zijn er tips om ze niet op pudding beertjes te laten lijken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shading van de strands.
Speel ook eens met de Base en Tip kleuren en randomize de lengte wat meer waardoor de kleuren van alle strands ook wat minder egaal worden.

• LordMithril
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 21:09:
Helaas kan ik niet verder mee doen met de contest vanwege een op geblazen voeding die maar gelijk me complete moederbord me opblies. :'( Verder iedereen veel succes!!!!!!
foto van maken en na modelen
oorlog tussen Voeding en mobo 8)7

Bier, Whiskey en Metal!!

• inquestos
Heb dus nu ook water in m'n scene zitten, maar bij is het probleem dat je de overgang tussen water en landschap zo scherp ziet. waar ik aan dacht is gewoon de displace-map voor het landschap om te zetten naar een opacity-map voor het water, zodat het aan de rand wat meer doorlaat. Maar ik vroeg me af of dit nou wel de gangbare oplossing was....

HIer dus een plaatje (ja, da vreemde ding voor is dus het paard van Troje, en dat op de achtergrond is Troje zelf dus, zoals ik het me altijd heb voorgesteld, een vestiging gebouwd op een heuvel, de zon in het Zuid-Westen, dus volgensmij klopt het historisch gezien nu al vrij aardig, nu is het nog zaak om het er nog aanvaardbaar uit te laten zien)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Troj_wip_01.jpg

Verwijderd

inquestos schreef op 21 November 2002 @ 23:05:
Hier dus een plaatje (ja, da vreemde ding voor is dus het paard van Troje, en dat op de achtergrond is Troje zelf dus, zoals ik het me altijd heb voorgesteld, een vestiging gebouwd op een heuvel, de zon in het Zuid-Westen, dus volgensmij klopt het historisch gezien nu al vrij aardig, nu is het nog zaak om het er nog aanvaardbaar uit te laten zien)
[afbeelding]
Als jij weet waar en hoe dus Troje erbij lag, dan moet je dat even melden, er zijn nogal wat mensen opzoek naar de locatie ervan. :)

Er zijn aardig wat manieren om water natuurlijker aan te laten sluiten bij het land. Je kunt bijvoorbeeld stoeien met een Gradient ramp als Opacity Map, zodat de oever doorzichtiger wordt en het land laat zien. Je kunt op die overgang dan ook wat Particle Systems gebruiken om spetters of schuim te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hihi... kameel van Troje ;)
(ps: water ziet er wel cool uit! maar reflecteert net ietsje teveel naar mijn gevoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 09:33
[quote]Verwijderd schreef op 21 November 2002 @ 23:10:
[...]

Als jij weet waar en hoe dus Troje erbij lag, dan moet je dat even melden, er zijn nogal wat mensen opzoek naar de locatie ervan. :)

De exacte plaats van Troje is al jaren met met behoorlijke zekerheid bekend hoor, ergens in west-Turkije.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Afbeeldingslocatie: http://www.iit.edu/~agunsal/truva/truva/truvac.gif

"Troy" :) (nee heb niks beter te doen...)

maar je mag wel wat vegetatie in je scene, niet teveel, blijft een relatief droog gebied natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Troje is in 18zoveel al door een of andere Duitser, geloof dat ie Schliemann heette ontdekt.

En ja, dat paard mag nog wel wat beter, wordt aangewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

geinig paard van troje :) trouwens bram dat was niet serieus bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allochtoon schreef op 22 november 2002 @ 16:07:
trouwens bram dat was niet serieus bedoeld
Ok, mooi zo. Ik had het gewoon verkeerd opgevat vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

updatetje
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/blop.jpg
luchtafweergeschut + overvliegende kogels moeten nog komen
tips e.d. graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
erg leuk allochtoon, maar de texture van je grond lijkt wel erg geblurred.

die bom vind ik persoonlijk net iets TE, doet een beetje af aan 't plaatje.

verder helemaal ok

ikke ook een updateje van mijn "oorlogsscene";

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.proost/war007b-web.jpg

vanwege extra mannetje rechts nog een tikkeltje breder

moet nog detail op de grond toevoegen, en het rechts nog wat meer opvullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien leuk om 1 of 2 van die dingen zonder hoofd :P te draaien ofzo. Met de rug naar de cam toe. Ze staan nu allemaal dezelfde kant op.

En als ik het goed zie... brandt de sigaar van die middelste greenpeace-demonstrant niet :P

[ Voor 5% gewijzigd door Scipionyx op 22-11-2002 20:13 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allochtoon schreef op 22 November 2002 @ 19:54:
updatetje
[afbeelding]
tips e.d. graag!
Mooi man! Vliegtuig is mooi.
Ik vind alleen die explosie nog te fel. Ik mis rook en stof. Zit er een glow over of zo?
Scipionyx schreef op 22 November 2002 @ 20:13:
Misschien leuk om 1 of 2 van die dingen zonder hoofd :P te draaien ofzo. Met de rug naar de cam toe. Ze staan nu allemaal dezelfde kant op.
Dat is mede waarom het plaatje juist werkt. Niet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

LiToKi schreef op 22 November 2002 @ 20:02:
de texture van je grond lijkt wel erg geblurred.
ja idd moest die grond tex nog goed doen dit is gewoon noise bruin zwart :P

Bedoel je de bom rechts of de explosie voorin links?

Je hebt een hele strakke plaat gemaakt lit :7
maarre; niet iedereen heeft breedbeeld B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

LiToKi schreef op 22 november 2002 @ 20:02:
erg leuk allochtoon, maar de texture van je grond lijkt wel erg geblurred.

verder helemaal ok

ikke ook een updateje van mijn "oorlogsscene";

[afbeelding]

vanwege extra mannetje rechts nog een tikkeltje breder

moet nog detail op de grond toevoegen, en het rechts nog wat meer opvullen...
Heel mooi gedaan!

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
zekers mooi,

beetje jammer van de jpeg compressie..
hoop dat je de final ergens als gezipt bmptje neerzet :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Laatst online: 14-09 10:35

Shunt

Boe

vraagje die gast die op de grond lig te kreperen die lijkt gewoon op een gastje dat loopt en dat gewoon is omgegooit maar nogsteeds door loopt :P
mij zou het mooier lijken als je hem laat kruipen of zo

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wel meer kopieën te vinden. Soldaten he, altijd in de maat lopend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:57:
Er zijn wel meer kopieën te vinden. Soldaten he, altijd in de maat lopend :)
Ik durf te wedden dat ze in die loopgraven ook rustig mee marcheren :D

IIG mooi plaatje, alleen vind ik die explosie links nog steeds iets te fel, maar goed dat zal dan wel iets persoonlijks zijn. Verder mag ie natuurlijk wat groter zijn, ook al is't een wip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi gedaan litoki, hoe kom je aan de inspiratie, want ik weet nooit wat om te maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Litoki: ontzettend mooi gedaan, Ik vind de stijl en het ontwerp van de figuurtjes (vooral de inboorlingen) erg goed.
Maar zou de scene niet beter overkomen als de rechtse twee militairen de rechter inboorling uitlachen/zich niet bedreigd voelen door hem?
Zodoende is de impact van de linker militair die het gevaar ziet groter, en maakt het de scene naar mijn idee wat meer kloppend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allochtoon schreef op 22 November 2002 @ 19:54:
updatetje
[afbeelding]
tips e.d. graag!
woei! deze is echt gaaf! _/-\o_ _/-\o_

tipz: die vallende bom is een beetje 'te'

zorg ervoor dat het 's nachts is (sterrenhemel, miss. een maan)

bewerk de levels in photoshop (als je die hebt) om zo'n hete sfeer te krijgen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIP:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/beertjec.jpg

ik heb hem maar beertje pudding-ton genoemd want hij bleef maar op pudding lijken.
de bedoeling is dus dat er een blokken kasteeltje op de achtergrond komt met van die houten soldaatjes erbij... het wil nog niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien de haartjes wat langer maken? nu zie ik ze nauwelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

En teddyberen reflecteren niet! En hebben ook geen specular gedoe

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 18:09:
WIP:
[afbeelding]

ik heb hem maar beertje pudding-ton genoemd want hij bleef maar op pudding lijken.
de bedoeling is dus dat er een blokken kasteeltje op de achtergrond komt met van die houten soldaatjes erbij... het wil nog niet echt lukken.
Ja, ja, volgensmij heb je gewoon geen textures. Nee, hoor, ziet er leuk uit, alleen die beertjes,zien er nog steeds wat vreemd uit, maar goed, ik stoor me er niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLerator schreef op 23 November 2002 @ 22:56:
En teddyberen reflecteren niet! En hebben ook geen specular gedoe
Alles, behalve een zwart gat, heeft specular 'gedoe'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 23 november 2002 @ 23:01:
[...]

Alles, behalve een zwart gat, heeft specular 'gedoe'.
niks heeft specular gedoe :)

alleen reflecteren sommige dingen wat beter dan anderen.
specular is een truukje om het renderen wat aangenamer te maken.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
armageddon_2k1 schreef op 19 November 2002 @ 19:35:
De lens effect werkt in ieder geval wel :)

Hoe heb je die modellen gemaakt? Ze zien er uit alsof ze zo in Operation Flashpoint kunnen stappen (dat is een compliment). Het heeft zowieso wel een soort gamesfeer dit plaatje. Mooi gedaan.
Hoe heb je die sfeer eigenlijk gecreeerd?

WIP
Even lasers toegevoegd, en vijandig ruimteschip. Moet nog een raketinstallatie komen en nog 2 vijanden, het is een Squadron van 3 :)
[afbeelding]

Kritiek (edit: en dus commentaar ook :)) is niet welkom :+

(das natuurlijk een grapje }:O)

mm...dat ruimteschip ziet er op een of andere manier nu heel basic uit, terwijl dat toch echt niet zo is (voor mijn ervaring dan :))
Hoi. Voor 't eerst dat ik m'n gezicht laat zien in dit topic, maar ik wou 'even' jullie werk bewonderen.

Amergeddon: Mooi WIP'je, maar ik heb een paar opmerkingen ;).

Die torens zien er uit alsof ze recht op 't gras zijn ge 'gooit', Iets dieper de grond in mag wel.

En dan dat torentje wat schiet, perfect. Ik neem aan dat 'ie automatisch aangestuurt wordt? Waarom schieten die andere torentjes dan niet? :D ;).

Keep it up! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die beertjes zijn zeer irritant want ze willen voor geen meter lukken,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Shock3r schreef op 24 November 2002 @ 01:27:
[...]

Hoi. Voor 't eerst dat ik m'n gezicht laat zien in dit topic, maar ik wou 'even' jullie werk bewonderen.

Amergeddon: Mooi WIP'je, maar ik heb een paar opmerkingen ;).

Die torens zien er uit alsof ze recht op 't gras zijn ge 'gooit', Iets dieper de grond in mag wel.

En dan dat torentje wat schiet, perfect. Ik neem aan dat 'ie automatisch aangestuurt wordt? Waarom schieten die andere torentjes dan niet? :D ;).

Keep it up! :Y)
Merci!

Ik zit nu in tentamenweek (naja, morgen dan), dus ik maak het allemaal morgen af. En als het niet helemaal compleet is...pech. School gaat voor. Wiskunde B1,2 telt 9x en das dus zeer belangrijk.

Ik gooi er nog een shag:fur overheen voor het gras, en daarna zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
WIP
Ik ben me nu bezig gaan houden met de aktie en heb daarom een explosie toegevoegd.
Dit is mijn eerste explosie die ik ooit gemaakt heb en ik ben er daarom ook trots op :)
Afbeeldingslocatie: http://wieringen.dyndns.org/arjan/contest/battleisle3.jpg

Click voor 1280x1024

:)

edit:

Oeps....dat was de layout

[ Voor 6% gewijzigd door armageddon_2k1 op 24-11-2002 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op 24 november 2002 @ 17:47:
WIP
Ik ben me nu bezig gaan houden met de aktie en heb daarom een explosie toegevoegd.
Dit is mijn eerste explosie die ik ooit gemaakt heb en ik ben er daarom ook trots op :)
[afbeelding]

Click voor 1280x1024

edit:

woei! errug vet!

maar alleen: ik zie wel een explosie maar als ik goed kijk zie ik dat het vliegtuig nog helemaal intact is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Hier mijn commentaar:
• Die voorste bom is opzich wel cool..maar even kijken wat de rest ervan vind?
• bloed is wel heel nep, glinsterd lelijk, is te schoon en te rood
• van dat weg'springende' (zonder dat 'ie het waarschijnlijk zou willen ;) )mannetje heeft een lelijke spitse voet
• Vlieg tuig is vet!
• die bommen op een rij zijn niet mooi, te liniar, te onnatuurlijk
• Links en rechts achter is het imo wat te rustig
• het linker boompje is wel heel zielig
• die tracers zijn net foutjes in het plaatje...te wit denk ik?
• de explosies achterin vind ik te veel overeenkomen
• het liggend mannetje loopt ipv ligt
• De composities van de mannetjes zijn wel erg mooi! Netjes neergezet

Dat is het denk ik wel voor nu ;)

hth en GL ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
armageddon_2k1 schreef op 24 November 2002 @ 17:47:
WIP
[afbeelding]

Click voor 1280x1024

edit:

woei, mooie man..
maar paar dingetjes..
-het is nog steeds een vloedgolf op de achtregrond ;)
-je torens (vooral je voorste) lijken te zweven.. ze staan erg onatuurlijk op de grond
-mischien wat vliegtuig debri bij de explosie
-waar zijn de lasers gebleven? hij schiet wel maar je ziet niks :?
-waarom schiet de rest niet.
-klopen de maten wel? ik heb nogsteeds het idee dat er een ladder is die naar een deur gaat (in de toren).. als dat zo is is alles wel erg groot.. een manntje zou dan zonder problemen onder de lasers door kunnen lopen..

ja ik weet dat het een wip is. maar dit viel me gewoon op.
Ga zo door (zal binnekort ook maar weer eens verder gaan ;) )

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
oké, ik heb er verder geen tijd meer voor, dus dit wordt dan maar mijn final

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.proost/warfinalthumb.jpg

klikken voor grotere versie (1280 x 427)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind 'em geweldig!
Jammer dat je geen tijd meer hebt. Mocht je toch nog een uurtje kunnen vinden, doe dan wat aan de mapping op de wapens (richting v/d nerf v/h hout) en de vierkante kuiten van de 'inboorlingen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
There is no pleasing some people ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

originaliteit: 10
uitwerking: 10 ( <-- zeldzaam bij originaliteit van 10 )

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op 24 November 2002 @ 19:24:
There is no pleasing some people ;)
Niet echt he :) ... Men mag bij jou gewoon wat kritscher zijn, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op 24 november 2002 @ 19:28:
[...]

Niet echt he :) ... Men mag bij jou gewoon wat kritscher zijn, vind ik.
true :), bij jou ook, details doen er toe.

je hebt trouwens gelijk over de kuiten en de houtnerven, dat laatste was me zelf niet eens meer opgevallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow man
het heeft gewoon geen zin om mee tedoen meet die super perfecte mega mooie creaties van sommige hier ik zal geen namen noemen. (litoki enz)

ik ben zelf wel een beetje bezig met tutorials maarja

gewoon super mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joh, toch zou ik gaan posten. ook al ben je maar bezig met een simpele tutorial, feedback van anderen kan ook leerzaam zijn.

/me denkt dat veel tweakers net als hijzelf het ff te druk hebben om wipjes te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op 24 November 2002 @ 19:31:
[...]

true :), bij jou ook, details doen er toe.

je hebt trouwens gelijk over de kuiten en de houtnerven, dat laatste was me zelf niet eens meer opgevallen....
Ik weet er alles van. Als je alleen aan iets werkt zie je dingen over het hoofd of denk je 'dat doe ik later wel', vervolgens vergeet je het. In een team heb je daar geen last van, daar is het een sport, lijkt het soms, om anderen op hun fouten te wijzen.

Ik ook hebt niet zoveel tijd meer, dus denk ik dat dit ook mijn laatste is:
Afbeeldingslocatie: http://www.wildmedia.nl/got/krantenartikel.jpg
Na de klik dan, dit is een z/w thumbnail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
onder jouw motto, doe ik later wel..... "Het convooi" :D

blijft een strak plaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh fuck.

Edit: Ok, nu is het goed (in de grote, niet in deze thumbnail). Alleen tijdens het photshoppen, ging er wat mis en moest ik het met een oud jpgje doen. Er is nu wel wat van de scherpte verdwenen.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
Het is me al erg vaak opgevallen. Nu ga ik er ook maar eens wat van zeggen: "Save geen jpg's vanuit je 3d pakket. Ik zie vaak allemaal van die kartelranden. Had ik eerst ook (Lightwave dan wel). Daarna ben ik gewoon alles als tga, bmp of tiff gaan saven. En in photoshop maak ik er wel een jpg van. Die is daar veel beter in.
Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~michie0/jpgbmp.jpg

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Foot in mouth *

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 November 2002 @ 21:32:
Heb je het tegen mij? Ik doe dat nooit, maar heb dit weekend twee HDD's verloren en het lijkt erop ook een moederbord, een JPG'tje was alles wat ik er nog van had. Zonder enige vorm van arrogantie, maar mij hoef je niets te vertellen over compressie-artifacts.
Neen, had het niet over jou render. Aanleiding was de render van LiToKi. Jou renders zijn altijd scherp zat voor mijn standaard. Zelfs de 'het convooi' voldoet prima :)

[ Voor 3% gewijzigd door MaDDoG op 24-11-2002 22:15 . Reden: spelling ]

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
MaDDoG schreef op 24 november 2002 @ 21:39:
[...]
Neen, had het niet over jou render. Aanleiding was de render van LiToKi. Jou renders zijn altijd scherp zat voor mijn standaard. Zelfs de 'het convooi' voldiet prima :)
dank je :) mijn compressie is nogal hoog ja, om 't een beetje redelijk snel te houden, photoshop "medium - 7", het origineel is 3 keer zo groot qua kB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
LiToKi schreef op 24 November 2002 @ 21:45:
[...]

dank je :) mijn compressie is nogal hoog ja, om 't een beetje redelijk snel te houden, photoshop "medium - 7", het origineel is 3 keer zo groot qua kB...
Post die dan ook
niet als plaatje maar als link.. de mensen met kabel kunnen die 360 kb heus wel aan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
oookeeee, ben alleen met m'n domme kop de PSD vergeten te bewaren 8)7, dus er is kleurverschil;

http://members.home.nl/a.proost/war008.jpg ruim 400 kB

er zitten nog wat artifactjes ronde de maskers van de inboorlingen, maar dat komt door een photoshop filter...

om 't verschil aan te geven
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.proost/voorna.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
ik bedoelde eigenlijk dit Afbeeldingslocatie: http://www2.hku.nl/~michie0/jaggy.jpg probleem. Dat moet toch veel beter kunnen. Lijkt wel alsof hij bijna niet antialiast.

to repetitive music."

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.