5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
als er iets wel bagger qua prestaties is, zijn 't die java-applets.
en gladiool; foei! niet lief, ga je schamen!
Verwijderd
Werkt nietQylos schreef op 18 November 2002 @ 17:04:http://www.geocities.com/efclanbase/Qylos.html
Als het niet werkt zeg het dan ff.
net nog wel
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer.
daarom deed hij het net wel, en nu niet
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
thx wild daar heb ik wat aan
Verwijderd
Die explosie misschien? Meer rook.
En eh, een paar van de mannetjes zijn kopiëen van elkaar. Geen probleem maar eentje heeft een rare houding en dus valt het op.

mmjah, das nou m'n paard.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
btw je vragen zijn wel erg simpel ergens op te zoeken, doe es F1
Verwijderd
Misschien moet er nog iemand op het paard komen? Of het is het paard van troje?Allochtoon schreef op 18 november 2002 @ 20:42:
wat heeft dat paard met oorlog te maken
btw je vragen zijn wel erg simpel ergens op te zoeken, doe es F1en ga alle contents af...
lol wild
Tja, niet echt een fantastisch paard, zeker niet realistisch, maar heb er teveel werk in gestopt (Tja, onbegrijpelijk he, sommigen van jullie draaien je er je hand niet voor om)Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 20:48:
[...]
Misschien moet er nog iemand op het paard komen? Of het is het paard van troje?
Was uiteraard niet de bedoeling toen ik hier aan begon, maar toen ik 't aan 't renderen was dacht ik: wordt dit een duplo paard, of (idd, denk je al snel aan he...
Dus nou zat ik er weer aan te denken om 't toch een echt paard te laten worden, maar dan ook de rest een beetje overdreven belachelijk uit te laten zien (nog ff die kont van 't paard aandikken, liliputtertje erop, enz.) Kzie nog wel...
[ Voor 0% gewijzigd door inquestos op 18-11-2002 21:45 . Reden: beter lezen :) ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
misschien de lucht wat dramatischer, nu is 't zo'n grijze waas, misschien wat meer kleur, weet niet of 't mooi wordt, met rood en oranje ofzo... alhoewel grijs ook wel lekker somber is, naja, zie maarAllochtoon schreef op 18 november 2002 @ 20:29:
kan iemand plz wat opmerkingen over me plaatje geven, ben beetje fantasieloos nu
thx wild daar heb ik wat aan
en dan nog wat van die gele/oranje striemen van kogels door de lucht.
Verwijderd
Waarom moet er zoveel komen bij een paard van troje? Als je het paard nu met een houten texture afmaakt en dan duidelijk maakt dat er iets IN het paard zit (maak kijkgaatjes, of een deurtje ofzo), dan is dat toch best leuk?inquestos schreef op 18 November 2002 @ 21:43:
[...]
Tja, niet echt een fantastisch paard, zeker niet realistisch, maar heb er teveel werk in gestopt (Tja, onbegrijpelijk he, sommigen van jullie draaien je er je hand niet voor om)
Was uiteraard niet de bedoeling toen ik hier aan begon, maar toen ik 't aan 't renderen was dacht ik: wordt dit een duplo paard, of (idd, denk je al snel aan he...Toch nog iets goedsgedaan) het paard van Troje... Heb voor 't laatste zelfs al hout-textures gedownload, maar ik zie nogal op tegen die gasten die 'm vooruittrekken, en 't schip (ach, nee natuurlijk niet
, al die jaren Grieks voor niks gehad ).
Dus nou zat ik er weer aan te denken om 't toch een echt paard te laten worden, maar dan ook de rest een beetje overdreven belachelijk uit te laten zien (nog ff die kont van 't paard aandikken, liliputtertje erop, enz.) Kzie nog wel...
En als je jezelf moet gaan vergelijken met de echte top hier... tja, dan kan bijna iedereen hier wel stoppen
bram333654 hou alsjeblieft op over jezelf nou es een keer ja!
Verwijderd
Je hoeft ook niet alles te zien, zeker niet als het meer om de sfeer gaat.inquestos schreef op 18 november 2002 @ 22:21:
Scene Allochtoon > Mjah, vind 't een beetje overbelicht door die explosie, je ziet er zo weinig door (en dat kan niet de bedoeling zijn, 't zal er zeker niet beroerd uit zien).... Bovendien zou je beter een mooi perspectief kunnen maken vanachter één soldaat, lijkt me mooier. Misschien nog een vliegtuigje op de achtergrond...
Dit is dus de scene uit Full Metal Jacket die ik eerder bedoelde.

Beetje heftige compressie, maar het idee is duidelijk.
Ik kan dus niet direct naar het plaatje linken, het moet in een html bestand zitten.
Dus gewoon w8en tot het plaatje geladen is en dan als een bestand saven op je disk.
Geen final trouwens
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
hier een bijna-final
pic is geupdate.
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
Mischien wat meer bomen om het wat sfeer te geven, en een stuk van een jeep aan de zijkant, want het is zo kaalmessi schreef op 19 November 2002 @ 16:24:
ik heb dat van die explosie al een beetje door.
hier een bijna-final
[afbeelding]
bomen word aan gewerktVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 16:28:
[...]
Mischien wat meer bomen om het wat sfeer te geven, en een stuk van een jeep aan de zijkant, want het is zo kaal
en er komen meer hulzen, bloed, vuiligheid (modder) en ammokisten bij
Verwijderd
iig keep up tha good work
Verwijderd
Heb je die scene gerenderd met Camera Motion Blur of Object Motion Blur? Als je die de Camera Settings hebt gebruikt, dan moet je ook even die andere aanzetten, dan krijg je niet dat 'gestippelde effect' en smeert het meer uit.messi schreef op 19 november 2002 @ 16:41:
[...]
bomen word aan gewerkt
en er komen meer hulzen, bloed, vuiligheid (modder) en ammokisten bij
En ammokisten buiten een manhole? I don't think so, Tim.
Ziet er goed uit, ik zou alleen zelf geen lens flare doen en de achtergrond/lucht donkerder maken... maar misschien is dat persoonlijk
Die ammokist is leegVerwijderd schreef op 19 november 2002 @ 16:44:
[...]
Heb je die scene gerenderd met Camera Motion Blur of Object Motion Blur? Als je die de Camera Settings hebt gebruikt, dan moet je ook even die andere aanzetten, dan krijg je niet dat 'gestippelde effect' en smeert het meer uit.
En ammokisten buiten een manhole? I don't think so, Tim.
en ik zal eens kijken naar die motion blur
Hoe heb je die modellen gemaakt? Ze zien er uit alsof ze zo in Operation Flashpoint kunnen stappen (dat is een compliment). Het heeft zowieso wel een soort gamesfeer dit plaatje. Mooi gedaan.
Hoe heb je die sfeer eigenlijk gecreeerd?
WIP
Even lasers toegevoegd, en vijandig ruimteschip. Moet nog een raketinstallatie komen en nog 2 vijanden, het is een Squadron van 3

Kritiek (edit: en dus commentaar ook
(das natuurlijk een grapje
mm...dat ruimteschip ziet er op een of andere manier nu heel basic uit, terwijl dat toch echt niet zo is (voor mijn ervaring dan
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Waar is je schaduw?
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Ik verzin er wel wat op. Behoeft nu niet mijn prioriteit.
Verwijderd
Ok. Een laserturret met een vuurmond?
En ook. Gezien de lichtsnelheid en de afstand die de laserpulsen afleggen moet die foto gemaakt zijn met een onzinnig hoge sluitertijd.
Over die schaduw, ik zou me echt concenteren op de objecten op de grond, dat ding in de lucht is minder belangrijk.
En die lichtsnelheid (ehm...) dat zijn geen gewone laserschoten, maar speciale lasers die krachtiger zijn, maar langzaam (massa is traag
En hoe weet jij hoe laserturrets eruit zien? Heb je er ooit wel eens een in het echt gezien dan. Wie weet hebben ze wel een vuurmond.
Het is een science fiction plaatje (dus wetenschaps-fictie, dus onwerkelijke wetenschap). Het Kan Dus Niet
Die laserstralen waren trouwens probeersels, in de Final moeten die van het schip afkomen. En dan schieten de turrets gewoon keiharde mortieren ofzo.
Ik ben in ieder geval tevreden, en dit is mijn eerste serieuse werk. Ik heb Max pas een maand of 2
ik heb echt t idee dat er een enorme vloedgolf aankomt
maar verder ziet t er goed uit..
trouwens.. t vliegtuig hoeft helemaal niet veel detailte hebben.. het kan makkelijk heel basic.. mijn mechs zijn ook redelijk gedetaileerd.. maar je ziet het alleen bij de voorste.. (bumpmaps enzo)
scheelt je ook render tijd
[edit]
en mischien nog een extra plane onder je water gooien.. je ziet de rand zitten...
Bier, Whiskey en Metal!!
En bedankt voor het commentaar...hier heb ik serieus wat aan.
Verwijderd
Een plane met een gradient voor opacity, zodat die wegvaagt naar achteren.Lord_Mithril schreef op 20 November 2002 @ 08:54:
....
en mischien nog een extra plane onder je water gooien.. je ziet de rand zitten...
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2002 21:10 . Reden: typo ]
Verwijderd
Verwijderd
Speel ook eens met de Base en Tip kleuren en randomize de lengte wat meer waardoor de kleuren van alle strands ook wat minder egaal worden.
foto van maken en na modelenVerwijderd schreef op 20 november 2002 @ 21:09:
Helaas kan ik niet verder mee doen met de contest vanwege een op geblazen voeding die maar gelijk me complete moederbord me opblies.Verder iedereen veel succes!!!!!!
oorlog tussen Voeding en mobo
Bier, Whiskey en Metal!!
HIer dus een plaatje (ja, da vreemde ding voor is dus het paard van Troje, en dat op de achtergrond is Troje zelf dus, zoals ik het me altijd heb voorgesteld, een vestiging gebouwd op een heuvel, de zon in het Zuid-Westen, dus volgensmij klopt het historisch gezien nu al vrij aardig, nu is het nog zaak om het er nog aanvaardbaar uit te laten zien)
Verwijderd
Als jij weet waar en hoe dus Troje erbij lag, dan moet je dat even melden, er zijn nogal wat mensen opzoek naar de locatie ervan.inquestos schreef op 21 November 2002 @ 23:05:
Hier dus een plaatje (ja, da vreemde ding voor is dus het paard van Troje, en dat op de achtergrond is Troje zelf dus, zoals ik het me altijd heb voorgesteld, een vestiging gebouwd op een heuvel, de zon in het Zuid-Westen, dus volgensmij klopt het historisch gezien nu al vrij aardig, nu is het nog zaak om het er nog aanvaardbaar uit te laten zien)
[afbeelding]
Er zijn aardig wat manieren om water natuurlijker aan te laten sluiten bij het land. Je kunt bijvoorbeeld stoeien met een Gradient ramp als Opacity Map, zodat de oever doorzichtiger wordt en het land laat zien. Je kunt op die overgang dan ook wat Particle Systems gebruiken om spetters of schuim te maken.
Verwijderd
Hihi... kameel van Troje
(ps: water ziet er wel cool uit! maar reflecteert net ietsje teveel naar mijn gevoel)
[...]
Als jij weet waar en hoe dus Troje erbij lag, dan moet je dat even melden, er zijn nogal wat mensen opzoek naar de locatie ervan.
De exacte plaats van Troje is al jaren met met behoorlijke zekerheid bekend hoor, ergens in west-Turkije.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

"Troy"
maar je mag wel wat vegetatie in je scene, niet teveel, blijft een relatief droog gebied natuurlijk
Verwijderd
Ok, mooi zo. Ik had het gewoon verkeerd opgevat vandaarAllochtoon schreef op 22 november 2002 @ 16:07:
trouwens bram dat was niet serieus bedoeld

luchtafweergeschut + overvliegende kogels moeten nog komen
tips e.d. graag!
die bom vind ik persoonlijk net iets TE, doet een beetje af aan 't plaatje.
verder helemaal ok
ikke ook een updateje van mijn "oorlogsscene";

vanwege extra mannetje rechts nog een tikkeltje breder
moet nog detail op de grond toevoegen, en het rechts nog wat meer opvullen...
En als ik het goed zie... brandt de sigaar van die middelste greenpeace-demonstrant niet
[ Voor 5% gewijzigd door Scipionyx op 22-11-2002 20:13 ]
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Mooi man! Vliegtuig is mooi.Allochtoon schreef op 22 November 2002 @ 19:54:
updatetje
[afbeelding]
tips e.d. graag!
Ik vind alleen die explosie nog te fel. Ik mis rook en stof. Zit er een glow over of zo?
Dat is mede waarom het plaatje juist werkt. Niet doen dus.Scipionyx schreef op 22 November 2002 @ 20:13:
Misschien leuk om 1 of 2 van die dingen zonder hoofdte draaien ofzo. Met de rug naar de cam toe. Ze staan nu allemaal dezelfde kant op.
ja idd moest die grond tex nog goed doen dit is gewoon noise bruin zwartLiToKi schreef op 22 November 2002 @ 20:02:
de texture van je grond lijkt wel erg geblurred.
Bedoel je de bom rechts of de explosie voorin links?
Je hebt een hele strakke plaat gemaakt lit
maarre; niet iedereen heeft breedbeeld
Heel mooi gedaan!LiToKi schreef op 22 november 2002 @ 20:02:
erg leuk allochtoon, maar de texture van je grond lijkt wel erg geblurred.
verder helemaal ok
ikke ook een updateje van mijn "oorlogsscene";
[afbeelding]
vanwege extra mannetje rechts nog een tikkeltje breder
moet nog detail op de grond toevoegen, en het rechts nog wat meer opvullen...
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
beetje jammer van de jpeg compressie..
hoop dat je de final ergens als gezipt bmptje neerzet
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
mij zou het mooier lijken als je hem laat kruipen of zo
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Ik durf te wedden dat ze in die loopgraven ook rustig mee marcherenVerwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:57:
Er zijn wel meer kopieën te vinden. Soldaten he, altijd in de maat lopend
IIG mooi plaatje, alleen vind ik die explosie links nog steeds iets te fel, maar goed dat zal dan wel iets persoonlijks zijn. Verder mag ie natuurlijk wat groter zijn, ook al is't een wip.
Verwijderd
Maar zou de scene niet beter overkomen als de rechtse twee militairen de rechter inboorling uitlachen/zich niet bedreigd voelen door hem?
Zodoende is de impact van de linker militair die het gevaar ziet groter, en maakt het de scene naar mijn idee wat meer kloppend.
Verwijderd
woei! deze is echt gaaf!Allochtoon schreef op 22 November 2002 @ 19:54:
updatetje
[afbeelding]
tips e.d. graag!
tipz: die vallende bom is een beetje 'te'
zorg ervoor dat het 's nachts is (sterrenhemel, miss. een maan)
bewerk de levels in photoshop (als je die hebt) om zo'n hete sfeer te krijgen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 09:08 ]
Verwijderd

ik heb hem maar beertje pudding-ton genoemd want hij bleef maar op pudding lijken.
de bedoeling is dus dat er een blokken kasteeltje op de achtergrond komt met van die houten soldaatjes erbij... het wil nog niet echt lukken.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Ja, ja, volgensmij heb je gewoon geen textures. Nee, hoor, ziet er leuk uit, alleen die beertjes,zien er nog steeds wat vreemd uit, maar goed, ik stoor me er niet aanVerwijderd schreef op 23 November 2002 @ 18:09:
WIP:
[afbeelding]
ik heb hem maar beertje pudding-ton genoemd want hij bleef maar op pudding lijken.
de bedoeling is dus dat er een blokken kasteeltje op de achtergrond komt met van die houten soldaatjes erbij... het wil nog niet echt lukken.
Verwijderd
Alles, behalve een zwart gat, heeft specular 'gedoe'.XLerator schreef op 23 November 2002 @ 22:56:
En teddyberen reflecteren niet! En hebben ook geen specular gedoe
niks heeft specular gedoeVerwijderd schreef op 23 november 2002 @ 23:01:
[...]
Alles, behalve een zwart gat, heeft specular 'gedoe'.
alleen reflecteren sommige dingen wat beter dan anderen.
specular is een truukje om het renderen wat aangenamer te maken.
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Hoi. Voor 't eerst dat ik m'n gezicht laat zien in dit topic, maar ik wou 'even' jullie werk bewonderen.armageddon_2k1 schreef op 19 November 2002 @ 19:35:
De lens effect werkt in ieder geval wel
Hoe heb je die modellen gemaakt? Ze zien er uit alsof ze zo in Operation Flashpoint kunnen stappen (dat is een compliment). Het heeft zowieso wel een soort gamesfeer dit plaatje. Mooi gedaan.
Hoe heb je die sfeer eigenlijk gecreeerd?
WIP
Even lasers toegevoegd, en vijandig ruimteschip. Moet nog een raketinstallatie komen en nog 2 vijanden, het is een Squadron van 3![]()
[afbeelding]
Kritiek (edit: en dus commentaar ook) is niet welkom
(das natuurlijk een grapje)
mm...dat ruimteschip ziet er op een of andere manier nu heel basic uit, terwijl dat toch echt niet zo is (voor mijn ervaring dan)
Amergeddon: Mooi WIP'je, maar ik heb een paar opmerkingen
Die torens zien er uit alsof ze recht op 't gras zijn ge 'gooit', Iets dieper de grond in mag wel.
En dan dat torentje wat schiet, perfect. Ik neem aan dat 'ie automatisch aangestuurt wordt? Waarom schieten die andere torentjes dan niet?
Keep it up!
Merci!Shock3r schreef op 24 November 2002 @ 01:27:
[...]
Hoi. Voor 't eerst dat ik m'n gezicht laat zien in dit topic, maar ik wou 'even' jullie werk bewonderen.
Amergeddon: Mooi WIP'je, maar ik heb een paar opmerkingen.
Die torens zien er uit alsof ze recht op 't gras zijn ge 'gooit', Iets dieper de grond in mag wel.
En dan dat torentje wat schiet, perfect. Ik neem aan dat 'ie automatisch aangestuurt wordt? Waarom schieten die andere torentjes dan niet?![]()
.
Keep it up!
Ik zit nu in tentamenweek (naja, morgen dan), dus ik maak het allemaal morgen af. En als het niet helemaal compleet is...pech. School gaat voor. Wiskunde B1,2 telt 9x en das dus zeer belangrijk.
Ik gooi er nog een shag:fur overheen voor het gras, en daarna zie ik wel.
Ik ben me nu bezig gaan houden met de aktie en heb daarom een explosie toegevoegd.
Dit is mijn eerste explosie die ik ooit gemaakt heb en ik ben er daarom ook trots op

Click voor 1280x1024
Oeps....dat was de layout
[ Voor 6% gewijzigd door armageddon_2k1 op 24-11-2002 17:48 ]
Verwijderd
woei! errug vet!armageddon_2k1 schreef op 24 november 2002 @ 17:47:
WIP
Ik ben me nu bezig gaan houden met de aktie en heb daarom een explosie toegevoegd.
Dit is mijn eerste explosie die ik ooit gemaakt heb en ik ben er daarom ook trots op![]()
[afbeelding]
Click voor 1280x1024
edit:
maar alleen: ik zie wel een explosie maar als ik goed kijk zie ik dat het vliegtuig nog helemaal intact is
Hier mijn commentaar:
• Die voorste bom is opzich wel cool..maar even kijken wat de rest ervan vind?
• bloed is wel heel nep, glinsterd lelijk, is te schoon en te rood
• van dat weg'springende' (zonder dat 'ie het waarschijnlijk zou willen
• Vlieg tuig is vet!
• die bommen op een rij zijn niet mooi, te liniar, te onnatuurlijk
• Links en rechts achter is het imo wat te rustig
• het linker boompje is wel heel zielig
• die tracers zijn net foutjes in het plaatje...te wit denk ik?
• de explosies achterin vind ik te veel overeenkomen
• het liggend mannetje loopt ipv ligt
• De composities van de mannetjes zijn wel erg mooi! Netjes neergezet
Dat is het denk ik wel voor nu
hth en GL ermee!
woei, mooie man..armageddon_2k1 schreef op 24 November 2002 @ 17:47:
WIP
Dit is mijn eerste explosie die ik ooit gemaakt heb en ik ben er daarom ook trots op![]()
[afbeelding]
Click voor 1280x1024
edit:
maar paar dingetjes..
-het is nog steeds een vloedgolf op de achtregrond
-je torens (vooral je voorste) lijken te zweven.. ze staan erg onatuurlijk op de grond
-mischien wat vliegtuig debri bij de explosie
-waar zijn de lasers gebleven? hij schiet wel maar je ziet niks
-waarom schiet de rest niet.
-klopen de maten wel? ik heb nogsteeds het idee dat er een ladder is die naar een deur gaat (in de toren).. als dat zo is is alles wel erg groot.. een manntje zou dan zonder problemen onder de lasers door kunnen lopen..
ja ik weet dat het een wip is. maar dit viel me gewoon op.
Ga zo door (zal binnekort ook maar weer eens verder gaan
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Jammer dat je geen tijd meer hebt. Mocht je toch nog een uurtje kunnen vinden, doe dan wat aan de mapping op de wapens (richting v/d nerf v/h hout) en de vierkante kuiten van de 'inboorlingen'.
trueVerwijderd schreef op 24 november 2002 @ 19:28:
[...]
Niet echt he... Men mag bij jou gewoon wat kritscher zijn, vind ik.
je hebt trouwens gelijk over de kuiten en de houtnerven, dat laatste was me zelf niet eens meer opgevallen....
Verwijderd
het heeft gewoon geen zin om mee tedoen meet die super perfecte mega mooie creaties van sommige hier ik zal geen namen noemen. (litoki enz)
ik ben zelf wel een beetje bezig met tutorials maarja
gewoon super mooi
Verwijderd
/me denkt dat veel tweakers net als hijzelf het ff te druk hebben om wipjes te posten
Verwijderd
Ik weet er alles van. Als je alleen aan iets werkt zie je dingen over het hoofd of denk je 'dat doe ik later wel', vervolgens vergeet je het. In een team heb je daar geen last van, daar is het een sport, lijkt het soms, om anderen op hun fouten te wijzen.LiToKi schreef op 24 November 2002 @ 19:31:
[...]
true, bij jou ook, details doen er toe.
je hebt trouwens gelijk over de kuiten en de houtnerven, dat laatste was me zelf niet eens meer opgevallen....
Ik ook hebt niet zoveel tijd meer, dus denk ik dat dit ook mijn laatste is:

Na de klik dan, dit is een z/w thumbnail.
blijft een strak plaatje!
Verwijderd
Edit: Ok, nu is het goed (in de grote, niet in deze thumbnail). Alleen tijdens het photshoppen, ging er wat mis en moest ik het met een oud jpgje doen. Er is nu wel wat van de scherpte verdwenen.
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2002 21:13 ]
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
Neen, had het niet over jou render. Aanleiding was de render van LiToKi. Jou renders zijn altijd scherp zat voor mijn standaard. Zelfs de 'het convooi' voldoet primaVerwijderd schreef op 24 November 2002 @ 21:32:
Heb je het tegen mij? Ik doe dat nooit, maar heb dit weekend twee HDD's verloren en het lijkt erop ook een moederbord, een JPG'tje was alles wat ik er nog van had. Zonder enige vorm van arrogantie, maar mij hoef je niets te vertellen over compressie-artifacts.
[ Voor 3% gewijzigd door MaDDoG op 24-11-2002 22:15 . Reden: spelling ]
to repetitive music."
dank jeMaDDoG schreef op 24 november 2002 @ 21:39:
[...]
Neen, had het niet over jou render. Aanleiding was de render van LiToKi. Jou renders zijn altijd scherp zat voor mijn standaard. Zelfs de 'het convooi' voldiet prima
Post die dan ookLiToKi schreef op 24 November 2002 @ 21:45:
[...]
dank jemijn compressie is nogal hoog ja, om 't een beetje redelijk snel te houden, photoshop "medium - 7", het origineel is 3 keer zo groot qua kB...
niet als plaatje maar als link.. de mensen met kabel kunnen die 360 kb heus wel aan hoor
http://members.home.nl/a.proost/war008.jpg ruim 400 kB
er zitten nog wat artifactjes ronde de maskers van de inboorlingen, maar dat komt door een photoshop filter...
om 't verschil aan te geven
probleem. Dat moet toch veel beter kunnen. Lijkt wel alsof hij bijna niet antialiast.
to repetitive music."
Dit topic is gesloten.
![]()