[3D] Contest v4.0 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet ook wel de kwaliteit oo het maximum zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

thx mir voor de kritiek, ik weet het veel klopt er nog niet aan, de scene word alleen zo complex (argh) dus me workflow is echt slecht nu, verder stuk minder tijd :/ maar ik ga er mooie plaat van proberen te maken! lit wild dark en arma. nice stuff :) (plus de rest die ik nu ff vergeten ben)

-edit-
man met een lkkr muziekje, lkkr relax is het stuk meer phun om je werk af te maken, kut stress ook met me tentamens |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Allochtoon op 24-11-2002 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Lord_Mithril schreef op 24 November 2002 @ 19:08:
[...]

woei, mooie man..
maar paar dingetjes..
-het is nog steeds een vloedgolf op de achtregrond ;)
-je torens (vooral je voorste) lijken te zweven.. ze staan erg onatuurlijk op de grond
-mischien wat vliegtuig debri bij de explosie
-waar zijn de lasers gebleven? hij schiet wel maar je ziet niks :?
-waarom schiet de rest niet.
-klopen de maten wel? ik heb nogsteeds het idee dat er een ladder is die naar een deur gaat (in de toren).. als dat zo is is alles wel erg groot.. een manntje zou dan zonder problemen onder de lasers door kunnen lopen..

ja ik weet dat het een wip is. maar dit viel me gewoon op.
Ga zo door (zal binnekort ook maar weer eens verder gaan ;) )
Ach ja, die vloedgolf :)
- Ik maak nog gras, zodat de torens wat meer opgaan in de grond.
- Die lasers zijn bedoelt voor voertuigen
- De schietende lasers komen weer terug, het was slechts een lasertest
- Debris wordt aan gewerkt.
- En het is inderdaad allemaal vrij groot, maar het is Sci-Fi :)

Maar morgen eerst rep-week

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-03-2015
Cewl allemaal!!
'love' het krantenartikel van Wildmedia erg origineel!

dit zijn twee onderdelen van mijn drieluik landmacht-luchtmacht-marine
ik moet er nog wat werk in steken (luchtmacht is nog is nog niet veel aan te zien dat worden paratroopers) ze moeten allemaal een beetje rokerige/mistige stijl krijgen alledrie in een andere kleur groen - grijs - blauw.

Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/zee.jpg
Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/land.jpg

thams portfolio: www.thamar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, die shell casings. Effectief, mooi. En ... heb ik het nu goed? Eindelijk weer eens een 3D'ende vrouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

w0w ! ikkan wel inpakken, correctie ik ga slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 21:55
Vette render wildmedia :)

een vraagje over dat laatste plaatje dat je gebruikt als basis : Hoe heb je dat gemaakt ?
in photoshop zelf ?

Welke renderer heb je gebruikt ? de standaard render ?

Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

armageddon_2k1 schreef op 24 November 2002 @ 17:47:
WIP
Ik ben me nu bezig gaan houden met de aktie en heb daarom een explosie toegevoegd.
Dit is mijn eerste explosie die ik ooit gemaakt heb en ik ben er daarom ook trots op :)
[afbeelding]
.....
[/edit]
waauw echt goed voor de 1e keer!
ga zo door!

[ Voor 14% gewijzigd door RAZORDUDE op 25-11-2002 02:08 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tham schreef op 25 november 2002 @ 00:46:
Cewl allemaal!!

ik moet er nog wat werk in steken (luchtmacht is nog is nog niet veel aan te zien dat worden paratroopers) ze moeten allemaal een beetje rokerige/mistige stijl krijgen alledrie in een andere kleur groen - grijs - blauw.

[afbeelding]
[afbeelding]
WOW *sprakeloos*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
zoo, mooi tham, sfeerplaatjes vind ik _/-\o_

ben benieuwd naar die paratroopers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Tham schreef op 25 november 2002 @ 00:46:
Cewl allemaal!!

[afbeelding]
[afbeelding]
Woei @ wolken echt Vet gedaan. alleen hoe gedaan :?

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
Dat is een combinatie van de achtergrond image (lucht) met atmosphere-gizmo boxen met fog, in grijze kleuren en rendering effects blur, colorbalance en brightness en contrast, de image bestaat uit verschillende renders een donkere blauwgrijze een een waarbij brightness erg hoog is en die samengevoegd/geblend in photoshop geeft dit effect!

bedankt voor alle reacties! *bloos*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kan je dat "3d wannabe" uit je icon nu wel weghalen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Ik weet niet of ik nog mee doe; na de laatste plaatjes te hebben gezien heb ik geen schijn van kans.

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volges mij zijn deze contests vooral voor de oefening die je eruit haalt, tis voor je plezier dat je meedoet, niet voor het winnen.(naja klein beetje dan, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Laatst online: 08-07 14:27
Qylos schreef op 25 November 2002 @ 16:33:
Ik weet niet of ik nog mee doe; na de laatste plaatjes te hebben gezien heb ik geen schijn van kans.
"Winnen is belangrijker dan meedoen." Thomas Acda

;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie schrikken nogal van het resultaat. Toch valt het erg mee hoe moeilijk die twee zijn. Alleen het effect is groot.
Tham toont wel inzicht, bijvoorbeeld hoe je sfeer moet creëren, maar wat mij betreft is de strijd nog niet voorbij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 17:14:
Jullie schrikken nogal van het resultaat. Toch valt het erg mee hoe moeilijk die twee zijn. Alleen het effect is groot.
Tham toont wel inzicht, bijvoorbeeld hoe je sfeer moet creëren, maar wat mij betreft is de strijd nog niet voorbij hoor.
Met jou valt niet te strijden _/-\o_

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zeg! Vergeet je niet te overdrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 17:25:
Nou zeg! Vergeet je niet te overdrijven?
Je bent gewoon goed..
voorlopig kan ik echt niet aan je tippen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb je wel een slabbertje om..? :P

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
nee..

ben vanmiddag naar de tantarts geweest: had een gaatje :'(
kon kiezen: wel of geen verdoving.
Had geen verdoving genomen.. van z'n verdoving heb je meer last dan van die paar tellen pijn van het boren... ga je zo kwijlen omdat je je lip spanning kwijt bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos
wildmedia zou je op mijn bovenstaande vraagjes kunnen antwoorden :)

pleaase :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lemme see waar je dat vroeg ....

Welk plaatje bedoel je? Alleen de tekst is in Photoshop gedaan samen met wat desaturation van de render.
De gewone, ordinaire (zo lijkt het hier soms) scanline is gebruikt als renderer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wm ben je ook van plan iets met 3d te gaan doen als baan later? je bent erg goed (surprise, surprise)

hey, pssst, er is een baantje vrij bij Oddworld Inhabitants

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom later? Ik ben al 5 jaar afgestudeerd. Een baan dichter bij huis zou wel leuk zijn. Als je wat weet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos
wildmedia, het laatste plaatje dat je als basis gebruikt van alle layers in Photoshop.
op pagina 14 van deze thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 17:14:
inderdaad, het ziet er misschien gelikt uit, maar er zit inweze weinig werk in veel effect is gemaakt door de belichting en rendereffecten daarom schrok ik een beetje van jullie overweldigende reacties

ik ben geen goede modeller daarvoor werk ik nog te kort met 3d programma's (sinds deze zomer) maar ik ben al jaren vormgever van beroep (beroeps-prutster zeg maar) een mapping dan is zo gemaakt dat is wel in mijn voordeel.

voorbeeld mapping sporen:
bump + specular level & specularcolor + glossiness
Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/1.jpg + Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/2.jpg + Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/3.jpg = Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/4.jpg

Ik denk dat iedereen goed kan presteren als hij/zij aandacht besteed aan compostie kleur cameravoering, textures, uitsnede etc.
ik zal hier nooit op techniek winnen maar als je zoals ik aan het 3D aan het leren bent om in je beroep te kunnen gebruiken, is het niet de techniek maar het eindresultaat dat telt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tham schreef op 25 November 2002 @ 21:55:
... heel veel tekst en een paar ploatiens ...

... het niet de techniek maar het eindresultaat dat telt. :)
Heh heh, eindelijk iemand die het snapt. (en in volledige volzinnen schrijft) Dat gelul over renderers en polygonen ook :)

Jij komt uit de 2D-wereld, ik kom uit de video/tv-wereld. Maar de benadering is te vergelijken.

Het ligt een beetje aan het project waar ik aan werk, maar mappings zijn bij mij ook vaak de basis. Bij de vorige contest was dat niet echt mogelijk en bij die auto uit de andere thread ook niet, maar bij iets zoals 'oorlog' is dat wel heel bruikbaar.

Daarom zou ik ook niet zo snel iets maken als Litoki doet. Ik benader dingen niet zo gauw op die manier. Ik heb dan ook niet veel gedaan in cartoonstijl, ik ben meer iemand die fotorealisme probeert te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je die maps zelf gemaakt? (zo niet; waar heb je ze vandaan)

PS: /me heeft eindelijk 3dsmax5, geen 4.2 meer

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
het is een combinatie van foto's (soms van internet en soms zelf gemaakt), tekenen en photoshop filters werken in veel lagen de bitmaps gebruik je in je mapeditor en dan een beetje schuiven met waarden tot je een goed effect hebt. het is juist leuk om zelf maps te maken.

[ Voor 30% gewijzigd door Tham op 25-11-2002 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 23:57
Ik dacht in eerste instantie dat Tham mij even had gereplyed, leek er precies zo op, maar nu blijkt 't dat m'n post niet eens is doorgekomen. weird (nou ja, ik geef de schuld maar weer aan m'n brakke pc). Maar goed, 't was bij mij wel duidelijk: pr8ig gemaakt, niks dan lof, zeer serieuze "tegenstander" Wildmedia, maar Wildmedia zal wel balen: qua modelling is dit natuurlijk peanuts (nou ja, die onderzeeër is zeer realistisch). Je moet het in dit geval vooral hebben van je creativiteit en vindingrijkheid, en daar heb je, zoals je hier laat zien, vooral geen tekort aan.

Ben benieuwd naar je 3de onderdeel

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 22:04:
[...]

Heh heh, eindelijk iemand die het snapt. (en in volledige volzinnen schrijft) Dat gelul over renderers en polygonen ook :)

Jij komt uit de 2D-wereld, ik kom uit de video/tv-wereld. Maar de benadering is te vergelijken.

Het ligt een beetje aan het project waar ik aan werk, maar mappings zijn bij mij ook vaak de basis. Bij de vorige contest was dat niet echt mogelijk en bij die auto uit de andere thread ook niet, maar bij iets zoals 'oorlog' is dat wel heel bruikbaar.

Daarom zou ik ook niet zo snel iets maken als Litoki doet. Ik benader dingen niet zo gauw op die manier. Ik heb dan ook niet veel gedaan in cartoonstijl, ik ben meer iemand die fotorealisme probeert te bereiken.
Vind 't leuk dat iedereen zoiets op een andere manier benadert, jij rommelt met goeie foto's, maakt textures en zet die een redelijk eenvoudig model (cilinder gebouwtjes e.d.). Tham maakt meer sfeer, en doet meer in photoshop achteraf. En ik neem altijd models als basis, aangezien ik meer met 3d dan 2d doe.

Echt een vent (of vrouw) ben je eigenlijk pas als je dat allemaal zou doen :)

ps. ik heb een natuurlijke afkeer tegen het maken van fotorealisme, het is wel knap dat je 't kan bereiken, maar ik ben meer in voor wat creativers.

ps2. waarom laten er veel de moed zakken na tham en wildmedia? KOM OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Final!
Ja mensen, hier is mijn Final al. Ik had nog best wat dingen willen veranderen, zoals:
-beter gras
-mooiere lasers
-een aantal foutjes wegwerken
maar ik heb domweg geen tijd vanwege mijn rep-week, dus stuur ik hem nu maar in.
Ik ben redelijk tevreden met het resultaat en het was wel zo'n beetje wat ik voor ogen had.
Ik zal wel laatste worden met concurrentie als Wildmedia, Litoki en Tham (sorry voor degene die ik vergeet), maar meedoen is beter dan winnen.
Dit is mijn eerste grote werk en heel heel heel veel dingen waren nieuw voor me (Sun, glow, explosies en nog miljoenen andere dingen), maar ik vond het een plezier om aan te werken. Ook dankzij de kritiek (thx Wildmedia en nog wat anderen) heb ik heel wat dingen kunnen verbeteren.
Echt jammer dat die stomme tentamenweek er midden tussendoor is.

Nou hier is ie dan:
Armageddon's Science Fiction Battle Isle :
Afbeeldingslocatie: http://wieringen.dyndns.org/arjan/contest/FINALsmall.jpg

De 1280x840 versie is hier te vinden.

Het was erg leuk!
en pleazz spaar me een beetje in de eindwaardering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op 25 November 2002 @ 22:51:... tekst ...
... , maar ik ben meer in voor wat creativers.
Creatief, smeatief, zeg ik altijd maar :)
ps2. waarom laten er veel de moed zakken na tham en wildmedia? KOM OP!
Ja, kom op, mietjes!

Misschien dan toch maar gaan werken met categorieën de volgende keer?
armageddon_2k1 schreef op 25 november 2002 @ 22:54:
Final!
... text text text ...
De 1280x840 versie is hier te vinden.

Het was erg leuk!
en pleazz spaar me een beetje in de eindwaardering :)
Ik vind hem wel cool, alleen die schaduwen willen nog niet lukken. Maak ze iets scherper en zet de Bias lager of op nul. Kom op, nog één render, laat dit niet de final zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
even zoeken in Photoshop...waar zit de Bias.... ;) sorry, dit is echt het laatste wat ik kon doen ;(...ik zit in de 6e en heb morgen Natuurkunde en Scheikunde tentamens dus das niet leuk.....ben moe :(

en eigenlijk ben ik nu ook een beetje gaar en begin liever met iets anders :)

en nogmaals...ik ben een n00b :*)

[ Voor 29% gewijzigd door armageddon_2k1 op 25-11-2002 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
wildmedia; smeatief??? ben niet creatief met woorden...

en ben zo es gaan bladeren en had 't idee dat ik veel minder mensen gezien had in dit topic, maarrrr, er zijn wipjes/finals geweest van;

Qylos
Allochtoon
AtGast
OuTPuT
Lord_Mitril
Xen
Ojah
Zorg
cel-ed (???)
armageddon_2k1
amidala
Trommeldaris
MaDDoG
heuveltje
Master Jack
inquestos
wildmedia
HawVer
messi
LiToKi
Dark-Phoenix
Tham
JesterRace (sorry ik vond de jouwe de mooiste nog wel :))

[ Voor 8% gewijzigd door LiToKi op 25-11-2002 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Litoki ik heb ook mijn final ingeleverd als eerste zelfs al dacht ik. Volgens mij begint de nieuwe tweakert aan te kloppen om eruit te komen dus ergens deze week kunnen we een nieuwe tweaker verwachten.
Maar ik doe zeker mee.

Ik zie ook voor het eerst mee al wordt ik laatste ik heb in ieder geval meegedaan en volgende keer probeer ik dan een na laatste te worden. Ik heb echt geen illusies dat ik WM of Tham kan verslaan. Verre van maar ik "vecht" mijn eigen strijd en probeer van deze ervaring weer te leren.

PS Mij niet meer vergeten Meneer Litoki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
LiToKi schreef op 25 November 2002 @ 22:51:
[...]
ps. ik heb een natuurlijke afkeer tegen het maken van fotorealisme, het is wel knap dat je 't kan bereiken, maar ik ben meer in voor wat creativers.
Beetje zwart-wit beste LiToKi, het resultaat moet het doel passen dat is creativiteit, de ene keer zal dat realistisch zijn de andere keer abstract of cartoonisch.

ps: ik mocht willen dat ik zo lekker kon modeleren als jij ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Laatst online: 23:47
ik was vanplan om nog wel verder te gaan... maar me werk hield me behoorlijk tegen vandaar...

hopelijk volgende keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:07
hmz donderdag al inleveren? damn ik dacht wat we nog 1 weekend hadden. ;(
pobleem is dat het niet lekker gaat met de scene die ik in mn hoofd heb..
de models maken lukt wel maar het goed plaatsen en de effecten toevoegen is lastiger dan ik dacht.. zeker omdat mijn scene redelijk groot zou worden.. (beetje idee van de Starwars ep2 oorlogs scenes)...
ik zal proberen wat ik kan... (dus armaggedon.. je maakt nog een kans p de 1nalaatste plaats :P )

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
thanx... ;( :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Komt er woensdag avond/donderdag eigenlijk een lijst (met links) naar alle finals? Das een stuk makkelijker dan het hele topic doorstruinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Tham schreef op 26 november 2002 @ 08:37:
[...]

Beetje zwart-wit beste LiToKi, het resultaat moet het doel passen dat is creativiteit, de ene keer zal dat realistisch zijn de andere keer abstract of cartoonisch.

ps: ik mocht willen dat ik zo lekker kon modeleren als jij ;) !
"het resultaat moet het doel passen", goeie :) (serieus), maar dat doel stel je altijd zelf vast toch?

En misschien was creatief niet de het juiste woord, fantasie(rijk/arm) is waarschijnlijk beter.

Nu ik erover nadenk, fantasie is precies wat ik bedoelde B) anders zou Rembrandt niet creatief zijn :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

En heeft Bob Ross geen fantasie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
precies, dus is een situatie die jezelf verzint en creeert en niet immiteert of het nu cartoony is of een andere stijl altijd fantasierijk niewaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Tham schreef op 26 november 2002 @ 10:07:
precies, dus is een situatie die jezelf verzint en creeert en niet immiteert of het nu cartoony is of een andere stijl altijd fantasierijk niewaar :P
hehe :p iets imiteren is niet fantasierijk.

En nee Bob Ross heeft geen fantasie, altijd dezelfde "happy little trees". Bovendien is dat imiteren.

imo.

ps. Wil niet zeggen dat die vent niet goed is trouwens :) creatief is hij wel :)

[ Voor 11% gewijzigd door LiToKi op 26-11-2002 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
als je het zo stelt is niemand origineel/fantasierijk.

alles is gebaseerd op wat je kent, alles beinvloed de mens. ik heb de bush-bush-mannetjes met maskertjes ook al eens in de donald duck gezien... ( bij wijze van) ik bedoel hiermee te zeggen dat iedereen wat hij ook maakt altijd zijn associatie gebruikt.

ik hou wel van een vette discussie over creativiteit, originaliteit en fantasie, leuk verfrissend!
andere keer weer maar ik kan niet verder over discuzeuren, moet aan het werk geld verdienen met 'creatief' zijn :P en vanavond mn 3d-werk afmaken (ik las net dat het donderdag ingeleverd moet worden, heb ik iets gemist? is het een dag uitgesteld?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

LiToKi schreef op 26 november 2002 @ 10:12:
[...]
ps. Wil niet zeggen dat die vent niet goed is trouwens :) creatief is hij wel :)

was.. hij is al een tijdje dood ;)

Tham schreef op 26 november 2002 @ 11:05:

ik hou wel van een vette discussie over creativiteit, originaliteit en fantasie, leuk verfrissend!
andere keer weer maar ik kan niet verder over discuzeuren, moet aan het werk geld verdienen met 'creatief' zijn :P

Mooi, want daar is de topic ook niet voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
hey, zo maak je de grens wazig! :p en nog associatie erbij halen ook!

nee tuurlijk iedereen haalt wel ergens z'n inspiratie vandaan (nog zoiets), maar iets precies of in grote lijnen nadoen, vind ik niet fantasierijk. Creatief wel (dus).

werk ze :p

sorry Bosmonstert

[ Voor 6% gewijzigd door LiToKi op 26-11-2002 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

Mooie pics iedereen.

Ik ben nog een grote 3D noob, werk een beetje met gmax (nog echt niet goed ofzo), en heb net 3D max 4.2 binnen. Als ik dit zo zie kan ik niet w8en totdat ik vanaaf weer thuis ben, ook tutjes enzo doen, en zelf knutselen.

Maar zo goed als Wildmedia en Tham (en jullie allemaal eigenlijk) zal ik nooit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

-Je hebt 3 weken om dit te maken, we gaan vandaag van start en stoppen op woensdag 28 november.
kritisch als ik ben, valt 28 nov niet op een woensdag, laat het aub donderdag zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
nou, het werd gestart op donderdag, dus eindigt 't op donderdag :) toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
LiToKi schreef op 26 November 2002 @ 15:44:
nou, het werd gestart op donderdag, dus eindigt 't op donderdag :) toch?
Hij is op woensdag gestart, de donderdag komt door de laatste edit.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

streep mij maar van die lijst af, ik heb helemaal geen inspiratie de laatste tijd...
voel me al weken moe enzo.
Morgen maar es ff langs de doc, es kijken of die er nog wat van kan maken :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
MaDDoG schreef op 26 November 2002 @ 15:46:
[...]

Hij is op woensdag gestart, de donderdag komt door de laatste edit.
ah oké :)

en AtGast, je bent niet de enige die er niet mee klaarkomt vrees ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op 26 november 2002 @ 15:50:
[...]

dit klinkt zeer fout om 1 of andere reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaineTanathos schreef op 25 November 2002 @ 21:53:
wildmedia, het laatste plaatje dat je als basis gebruikt van alle layers in Photoshop.
Misschien dat je over mijn vorige antwoord heen gelezen hebt, net zoals ik over deze 'vraag'? De basis is een render. Alleen de tekst is van Photoshop.

Waarom moet ik steeds grinnikken als ik de naam Bob Ross lees/hoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

bob ross kan leuk schilderen, meer ook niet imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Taalfout in krantentekst :)... "De VN-inspecteurs maakte"...moet "maakten" zijn ....details details :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BO]Legolas
  • Laatst online: 13-09 22:22
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 16:47:
[...]

dit klinkt zeer fout om 1 of andere reden
hehe bah viezerik! doordenkert!!! :)

(ik dacht t ook hoor btw :+ O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgende ronder doe ik ook mee...
ik beloof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos

en hoe doe je die stukjes glas ?
of als je een goede photoshop tuturial weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe shit.. niet gezien sorry, zal em even op de goede plek neergooie ;[

Dat groene krot vanonder ;)

even voor de goede orde, Ojah heeft em dus gemaakt he :)

[ Voor 136% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: verkeerde post, zorry :z

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Mooi hoor.. vooral die reflectie van die gele sportwagen !!
nice touch !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm hij staat in de contest post :S thx smor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armageddon_2k1 schreef op 26 November 2002 @ 18:02:
Taalfout in krantentekst :)... "De VN-inspecteurs maakte"...moet "maakten" zijn ....details details :)
De thumbnail heeft die foutjes nog. De grote niet meer ... en die is die telt. Er zit er trouwens nog een in, maar ik zeg niet welke.
CaineTanathos schreef op 26 november 2002 @ 21:30:

en hoe doe je die stukjes glas ?
of als je een goede photoshop tuturial weet :)
Lees de thread nu maar eens helemaal, het staat er allemaal echt.
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 21:47:
ehm hij staat in de contest post :S thx smor :|
Ik wilde het net zeggen, maar ik denk dat ie er erg trots op is :) Mag ook best hoor.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik er vrij trots op ben eigelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 21:51:

De thumbnail heeft die foutjes nog. De grote niet meer ... en die is die telt. Er zit er trouwens nog een in, maar ik zeg niet welke.

[...]
kheb em gevonden :X
niet nog niet :P Verder om echt in details te treden vind ik de meeste zinnen niet zo geschikt voor een krant. Beetje krom gestructureerd enzow :P Maarjah, gaat om het idee he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt niet best aangezien mijn achtergrond journalistiek is.

Edit: ik heb het nog één keer teruggelezen, maar ik kan geen 'kromme' zin vinden. Misschien ligt het aan jou })

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2002 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ik vind het een goed krantenbericht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 22:20:
Dat klinkt niet best aangezien mijn achtergrond journalistiek is.

Edit: ik heb het nog één keer teruggelezen, maar ik kan geen 'kromme' zin vinden. Misschien ligt het aan jou })
Ongewacht moet onverwachts zijn , you monkey :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook die zie ik niet .... ja, in de thumbnail ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

jullie verheffen miereneuken tot een hoger niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
nog een wipje van mn paratroopers-deel haha een lullig ventje, maar dat gaat nog veranderen.
Afbeeldingslocatie: http://thamar.bitfactory.nl/posts/luchtmacht01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
heh, door de hevige glow zie je bijna geen ventje, of is dat zwartje stipje, echt alleen 't ventje? (beetje rot verwoord)

oh en je prikkeldraad is leuk, maar draai die, wat zijn 't, knopen een beetje, zo zijn ze allemaal hetzelfde...

en Master Jack, je doet waarschijnlijk je naam eer aan, viezerik

[ Voor 24% gewijzigd door LiToKi op 26-11-2002 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos
wildmedia, laatste vraag :)
die Glossiness Map , welke filter heb je hiervoor in photoshop gebruikt ?
ik heb de sponge filter geprobeerd , maar dat is toch niet het gewenste resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de bestanden nu even niet bij de hand, maar volgens mij zit er bij Glossiness geen filter over. Als dat wel zo is dan zal het Noise zijn, dat is de enige die ik gebruikt heb bij sommige van die maps.

Die stukjes glas is een kopie van de standaard layer geinverted en dan een hoop gekras, niks spannends aan.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaineTanathos
het is voor die stukjes glas. Ik zal het morgen wel eens proberen met de noise filter
toch al hartelijk dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiToKi schreef op 26 november 2002 @ 15:50:
[...]

ik denk dat het mij ook niet gaat lukkken het op tijd af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
LiToKi schreef op 26 november 2002 @ 23:02:
heh, door de hevige glow zie je bijna geen ventje, of is dat zwartje stipje, echt alleen 't ventje? (beetje rot verwoord)

oh en je prikkeldraad is leuk, maar draai die, wat zijn 't, knopen een beetje, zo zijn ze allemaal hetzelfde...
het is een ventje, maar door mijn brakke model-techniek ziet dat knulletje er niet goed uit dus wil ik ze niet te dicht naar de camera hebben, het worden er veel meer en zullen dichter bij de camera meer detail weggeven...

wat het prikkeldraad berteft: ik wil sowieso nog een aantal dingen veranderen in alle delen van mn drieluik, het prikkeldraad dus, ook de manier waarop het gespannen is staat me nog niet aan,en mn onderzeeer heeft nog geen 'vleugeltjes' en die horen er wel op ook moet de onderzeeer langer, smaller en afgeronder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst al gemeld dat ik mijn project niet af kon krijgen vanwege en kapotte pc :( , maar die post is verwijderd uit het topic. Waarom? Ik heb geen idee.

Veel succes van iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Is 't niet gewoon een goed idee, om de volgende keer iets meer tijd te geven, zeg 4 weken. Er zijn zoveel mensen die 't net niet halen. Ik ook al niet, hij's nogal kaal geworden, maar heb geen tijd om er nog meer in te zetten. Zal 'm vanmiddag posten (eerst nog even kijken waar ik 'n plaatje van >160kb naar kan uploaden...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 17:20

xces

To got or not to got..

Tham wat voor software gebruik jij? 3Dmax 4.2 of hoger al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tham
3d max 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Hier m'n (voorlopige) final. Ik zie nog wel of ik er iets aan doe, maar ik denk 't niet meer. Ik schat zo in dat ik bijna het meeste werk van allemaal in heb gestoken. Het resultaat mag dan bagger zijn, toen ik met deze contest begon kon ik ook niet meer dan een kubusje maken, dus ben hier nog wel tevreden over. Misschien verander ik er nog wat aan, en dan post ik m'n uiteindelijke final, maar voor nu is dit 'm. Tips/kritiek is nog altijd van harte welkom :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/troj_final_small.jpg klik op eigen risico voor 1600×1200 versie

Tip voor Tham: Je verdeelt je zogenoemde drieluik nu in de hoogte, misschien is 't wel de moeite waard om dat in de breedte uit te proberen? Lijkt me dat dat mooier uitkomt, geeft een wat beter effect naar mijn mening (die laatste zeker, bijna 90 graden omhoog gericht)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, mooi geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Ik zal proberen thuis nog ff een "final" in elkaar te gooien..
maar er zal helaas veel missen.. had gewoon teweinig tijd.. ik werk nog niet zo snel met 3dmax als sommige hier ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Lord_Mithril schreef op 27 November 2002 @ 14:17:
Ik zal proberen thuis nog ff een "final" in elkaar te gooien..
maar er zal helaas veel missen.. had gewoon teweinig tijd.. ik werk nog niet zo snel met 3dmax als sommige hier ;)
Ik ga zo als ik thuis ben ook beginnen en kijken of ik het vanavond af kan krijgen (ik wil eigenlijk winnen, want ik heb een goed idee voor een nieuwe contest :9 )

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
the_Emperor schreef op 27 November 2002 @ 15:54:
[...]

Ik ga zo als ik thuis ben ook beginnen en kijken of ik het vanavond af kan krijgen (ik wil eigenlijk winnen, want ik heb een goed idee voor een nieuwe contest :9 )
mail het idee dan vast naar wildmedia dan kan hij er de volgende topic rekening mee houden 8)7

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is mijn eikel-oorlog. final render.
Geniet ervan. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/dorith/final%20render.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
morgenochtend lever ik mijn final in.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
HawVer schreef op 27 november 2002 @ 16:22:
morgenochtend lever ik mijn final in.
ik lever em morgenmiddag in :P
en ik heb al een heel leuk id voor de volgenden :D

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 27 November 2002 @ 16:04:
mail het idee dan vast naar wildmedia dan kan hij er de volgende topic rekening mee houden 8)7
Huh? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
De winnaar mag een onderwerp bedenken voor de volgende contest. Hij bedoelt volgens mij dus dat jij de winnaar wordt. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Scipionyx op 27-11-2002 17:25 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij denkt dat je al gewonnen hebt ;]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaaah net iets te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scipionyx schreef op 27 November 2002 @ 17:24:
De winnaar mag een onderwerp bedenken voor de volgende contest. Hij bedoelt volgens mij dus dat jij de winnaar wordt. :)
Verwijderd schreef op 27 november 2002 @ 17:25:
Hij denkt dat je al gewonnen hebt ;]
Oh? :p
Nou, eerst maar eens afwachten, ik heb een hoop leuks gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 08:48

MaDDoG

De brakste schakel

Topicstarter
Nou wil ik niet heel vervelend zijn. Maar de officiele deadline van de contest is middernacht vandaag. Zodat er morgen zo snel mogenlijk gestemd en een nieuwe wedstrijd uitgeschreven kan worden. (niet dat ik niet graag wat extra tijd zou willen :P)

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.