How to become a Dj... deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste
Acties:
  • 5.839 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: Heeft iemand ervaring met de pioneer efx 500...???
Ik kan hem voordelig kopen maar wil wel ff weten wat hij doet en dergelijke... Graag jullie ervaringen please...

Of moet hier een andere topic voor open...?? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden dat ik het djsets account ook delete rechten geef is omdat ik niet elke keer iets ga deleten voor mensen, dan blijf ik bezig. Ik ging er van uit dat er in deze redelijk besloten kring mensen er wel mee om gegaan kon worden, helaas.

Het is duidelijk dat het niet zo blijkt te kunnen. Iemand in IDP stelde voor om idd djsets niet-deletend te maken en dan een groep mensen aan te stellen (of de betalenden evt.). Misschien om daarbij in het IDP forum een apart forum te maken a la lieve adjes, waar je al je FTP gezeur op kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok 2 dingen dan maar,

1 heeft iemand mijn mix nog. en wil zo vriendelijk zijn om die weer te uploaden?

en 2. ik wacht nog steeds op me login, nadat ik die een keer ben kwijtgeraakt

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:32

Snow_King

Konijn is stoer!

Op woensdag 03 juli 2002 23:02 schreef Snow_King het volgende:
Ik heb een CD-speler van DeLorean, nu hoorde ik dat dit een merk van Denon is?

Heeft iemand een URL naar de fabrikant?
ask again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:49
dat hoort niet echt hier thuis denk ik. open een nieuw topic ofzo. maar het zal ongetwijfeld wel te vinden zijn met de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 juli 2002 19:19 schreef Universal Creations het volgende:
Op het ClubCharts Forum is de FTP ook bekend.
Als ik merk dan iemand die Clubcharts bezoekt rotzooid met de FTP zorg ik gelijk dat hij een ban krijgt, die mensen willen ook wij niet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
Op donderdag 04 juli 2002 21:09 schreef Mries! het volgende:
De reden dat ik het djsets account ook delete rechten geef is omdat ik niet elke keer iets ga deleten voor mensen, dan blijf ik bezig. Ik ging er van uit dat er in deze redelijk besloten kring mensen er wel mee om gegaan kon worden, helaas.

Het is duidelijk dat het niet zo blijkt te kunnen. Iemand in IDP stelde voor om idd djsets niet-deletend te maken en dan een groep mensen aan te stellen (of de betalenden evt.). Misschien om daarbij in het IDP forum een apart forum te maken a la lieve adjes, waar je al je FTP gezeur op kwijt kan.
mag ik dus concluderen dat jij, mries, niet hebt ingesteld dat het djsets account alleen maar files kan deleten in een upload dir en dat het djsets account dirrectories kon verwijderen?

als ik dit mag concluderen dan twijfel ik toch wel een beetje, niet dat ik t niet op prijs stel dat er zo een ftp is, maar als ik zelf een ftp opzet ben ik erg zuinig met deleterechten, aangezien niemand op internet te vertrouwen is, zoals jij zelf vast ook vaak genoeg gehoord hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel scherp gezien :) ik, mries, heb dat gedaan :) Er is geen bepaalde upload dir. Ik ga niet handmatig dingen uit een upload dir kopieren, of een script schrijven om dit te doen. Ik heb de laatste tijd niet eens tijd gehad om te draaien, laat staan mij met linux bezig te houden. Dan nog heb je het probleem van, willen mensen wat verwijderen, moeten ze aan de bel trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom "stel" je niet een paar mensen aan, waar je verzoekjes ;-) kan aanvragen?

Ik bedoel er zijn *volgens mij* genoeg mensen die wel tijd over hebben.... (gezien het aantal posts hier :))

Oh en BTW: IK KRIJG BINNENKORT 2x TECHNICS 1200 EN EEN VESTAX PCV275!!! :) :o :D :7

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo hier hebben jullie weer een beginnende DJ erbij (mag het schoolfeest voor volgend jaar doen :9~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Op vrijdag 05 juli 2002 10:36 schreef roman13j het volgende:
Zo hier hebben jullie weer een beginnende DJ erbij (mag het schoolfeest voor volgend jaar doen :9~)
14 jaar, je begint vroeg :)

Njah, welkom en probeer ff demotjes te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op vrijdag 05 juli 2002 10:59 schreef Triple-D het volgende:

[..]

14 jaar, je begint vroeg :)

Njah, welkom en probeer ff demotjes te maken.
Ik was 11 toen ik voor het eerst draaide (echt!)
En daarvoor maakte ik al radioprogamma's op cassettebandjes (eentje heb ik er nog van, die is echt heilig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

horen horen horen horen !!! :) Dat het bandje nog niet uit elkaar is gevallen :P
kan me wel herinneren dat ik vroeger zo'n alecto mengpaneeltje had tussen 2 cd spelers. Nou dat was me een feest, stop de ene, start de andere etc ;) Maarja het werkte wel op buurtfeestjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Op vrijdag 05 juli 2002 11:15 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Ik was 11 toen ik voor het eerst draaide (echt!)
En daarvoor maakte ik al radioprogamma's op cassettebandjes (eentje heb ik er nog van, die is echt heilig!)
Denk ook dat ik niet te oud was.

groep 8 kocht ik een mengpaneel een een pick-up :)
("1 is eerst wel even genoeg")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op vrijdag 05 juli 2002 13:31 schreef Mries! het volgende:
horen horen horen horen !!! :) Dat het bandje nog niet uit elkaar is gevallen :P
kan me wel herinneren dat ik vroeger zo'n alecto mengpaneeltje had tussen 2 cd spelers. Nou dat was me een feest, stop de ene, start de andere etc ;) Maarja het werkte wel op buurtfeestjes :P
Nou... Ik weet niet of ik daar aan ga beginnen. Zo'n piepstemmetje van een jochie zonder baard in de keel... :D Heel erg schattig overigens. Aandoenlijk gepiel met inderdaad een Alectootje, een platenspeler en wat van de radio opgenomen bandjes... :) En een microfoon natuurlijk, en maar lullen! Radio V.E.T. heersde zeker in die tijd (althans, ik de kamer van mij en mijn vriendjes...)

Maar ik ben nu eerst mijn collectie Bond van Doorstarters mixen aan het digitalisen. Misschien dat ik het een keer erbij mee pik.
Kent iemand hier de BVD eigenlijk? In de soulshow, elke donderdag om half negen. ("In het kader van de door de regering beschikbaar gestelde zendtijd voor de bond van doorstarters, volgt nu een uitzending van de bond van doorstarters, door-door-door-door doorstarters...") Fantastisch. :)

Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik die wollige geluidskwaliteit (die het in de jaren opslag op cassettebandje geworden is) weer een beetje kan opfrissen. En alleen een kreet "cooledit" is niet genoeg voor de duidelijkheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op vrijdag 05 juli 2002 19:09 schreef MisterDon het volgende:
Maar ik ben nu eerst mijn collectie Bond van Doorstarters mixen aan het digitalisen. Misschien dat ik het een keer erbij mee pik.
Kent iemand hier de BVD eigenlijk? In de soulshow, elke donderdag om half negen. ("In het kader van de door de regering beschikbaar gestelde zendtijd voor de bond van doorstarters, volgt nu een uitzending van de bond van doorstarters, door-door-door-door doorstarters...") Fantastisch. :)
jaa de bvd... ik tapede ook altijd de minimix bij Dancetrax, met Martijn Krabbé op de zondagavond

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Op zaterdag 06 juli 2002 17:53 schreef Ener-G het volgende:

jaa de bvd... ik tapede ook altijd de minimix bij Dancetrax, met Martijn Krabbé op de zondagavond
Euhm, minimix zat in Curry (later Stenders) en van Inkel op vrijdag avond... Dancetrax weet ik ff niet meer hoe het item heette. Er is een mailinglist bij yahoogroups waar nog veel van dit soort dingen uitgewisselt worden, zo ben ik zelf aan de (bijna) complete collectie 'In the mix' gekomen van begin jaren 80. URL staat in m'n profile.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
zo, ik heb eindelijk m'n mix van vorige week van MD naar mp3 omgezet, en hij is dus precies 80 minuten :D
ik vond 't naderhand al zo vreemd dat 'ie automatisch gestopt was met opnemen, maar dacht toen dat 't een of andere handige functie was van m'n deck :P
ik ga 'm zo even omzetten naar MP3, en dan uppen naar de FTP
nu nog even 'n naam bedenken...

de playlist:
01 - Mazi - More Trouble With The Obvious EP - Lucid
02 - Richard F ft Simonne Cooper - Feels Alright - Vocal Mix
03 - Future Funk Essentials - Records Of Interest - I Believe
04 - Keycorporation - La La Funkie - Promo Edit
05 - Moony - Dove [I'll Be Loving You] - Full Intention Vocal Mix
06 - Tom Gianelli - Sticky Biscuit EP - Here Comes Muzik
07 - Unknown- Ain't 2002 - Full Excursion
08 - Olav Basoski - Samplitude Volume 11 - Duende
09 - Tim Deluxe ft Sam Obernik - It Just Won't Do - Promo Mix
10 - PMDC - Like It/Listen Up - Like It
11 - Robbie Rivera - Not Just A Dub EP - Original Cut
12 - The Causeway Masters - The Cut Up - Promo Mix
13 - 4 FX - Miami Sampler 2002 - Touchez Moi
14 - Pink Coffee - Another Brick in the Wall Dub - Unreleased Dub
15 - Pink - Don't let me get me - Maurice's Nu Soul Mix
16 - Trouble Men - House De France - The Hoe
17 - Busta Funk - House De France - Back To The Old School
18 - Deaf 'n Bumb Crew - House De France - Sax Wax

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg mensen, hebben jullie ook gemerkt dat het best wel stil is op de GoTDJ chat? (irc.fokzine.net / irc.tweakers.net #gotdj) ???

jullie moeten wel ff wat meer gaan chatten, want zo is het er niet gezellig :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 06 juli 2002 18:00 schreef LangTall het volgende:

[..]

Euhm, minimix zat in Curry (later Stenders) en van Inkel op vrijdag avond... Dancetrax weet ik ff niet meer hoe het item heette. Er is een mailinglist bij yahoogroups waar nog veel van dit soort dingen uitgewisselt worden, zo ben ik zelf aan de (bijna) complete collectie 'In the mix' gekomen van begin jaren 80. URL staat in m'n profile.
Die site is gehackt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik die wollige geluidskwaliteit (die het in de jaren opslag op cassettebandje geworden is) weer een beetje kan opfrissen. En alleen een kreet "cooledit" is niet genoeg voor de duidelijkheid.

sonic sound forge 5.0e...

Kan je mp3 en wav mee bewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
Op zondag 07 juli 2002 12:20 schreef gewoonabje het volgende:
sonic sound forge 5.0e...

Kan je mp3 en wav mee bewerken
waar vraagt ie nou om ? duidelijke uitleg. niet zomaar "cooledit" oid roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Txh Wibblemoo, jij begrijpt me tenminste! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Op zondag 07 juli 2002 04:07 schreef MisterDon het volgende:

Die site is gehackt...
Dat zag ik net ja, zou nu opgelost moeten zijn. :)

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm lullig.... :

Net stonden mijn speakers nog aan maar de output op mijn mengpaneel uit. Ik wil er ff een 2e PC ophangen, dus die verbind ik met de input van mijn mengpaneel. Niks aan de hand uiteraard. Kom ik er even later achter dat ik het kabeltje andersom had moeten hangen omdat het een 2x tulp - 2x jack was, dus ik trek een van de Jacks uit mijn mixer, maakt hij een soort kortsluiting (denk ik ) met de andere plug, resultaat:

Een ASOCIAAAAAL harde knal / ruis door het hele huis heen, echt niet om aan te horen, die speakers kregen echt het maximale te verduren. Ben blij dat ze niet verrot zijn trouwens. Kom er wel net achter dat het kanaal van mijn mengpaneel waar het signaal overheen ging helemaal naar de klote is. Nog maar 24 van de 26 kanalen over dus :(

Gelukkig nog in de garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op zaterdag 06 juli 2002 18:00 schreef LangTall het volgende:

[..]

hmm

mja het was in ieder geval zo'n mix van een half uur bij Dance trax altijd

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Op zondag 07 juli 2002 22:32 schreef Six4Eight het volgende:
Hmm lullig.... :

Net stonden mijn speakers nog aan maar de output op mijn mengpaneel uit. Ik wil er ff een 2e PC ophangen, dus die verbind ik met de input van mijn mengpaneel. Niks aan de hand uiteraard. Kom ik er even later achter dat ik het kabeltje andersom had moeten hangen omdat het een 2x tulp - 2x jack was, dus ik trek een van de Jacks uit mijn mixer, maakt hij een soort kortsluiting (denk ik ) met de andere plug, resultaat:

Een ASOCIAAAAAL harde knal / ruis door het hele huis heen, echt niet om aan te horen, die speakers kregen echt het maximale te verduren. Ben blij dat ze niet verrot zijn trouwens. Kom er wel net achter dat het kanaal van mijn mengpaneel waar het signaal overheen ging helemaal naar de klote is. Nog maar 24 van de 26 kanalen over dus :(

Gelukkig nog in de garantie ;)
Das een statische schok geweest. De kast van je computer heeft meestal wat stroom in aich en die knalde je door je ingangen,. Daardoor zijn ze opgeblazen waarschijnlijk.

Ik hoop voor je dat het onder je garantie valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo wie waren er zat bij Sensation White en wat vonden jullie ervan?

Ik vond de show + het decor super

De muziek was kut... Erick E & Marcello waren top. Armin was lekker om ffies te chillen en Johan Gielen en JEan waren Ruk!! ik vond de set die Gielen draaide op Trance Energy 100 keer beter daar zat tenminste een opbouw in deze keer was het echt drie keer niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om toch maar een mixer te gaan kopen, want met de computer gaat het eigenlijk toch wel ruk :)
Nou zat ik te denken over een Behringer, namelijk de VMX200 of de VMX300.
Waar kan ik ze in Nederland kopen ? En is de 300 zijn 70 euro meer waard ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
vroeger verkochten ze ze iig bij de feedback, ik weet niet of dat nu nog is
wat betreft de 200 of de 300... ik zou persoonlijk voor de 300 gaan, vooral vanwege 't extra kanaal en 't feit dat de knopjes niet zo dicht op elkaar (lijken te) zitten

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Flat, wees niet confused. Zijn jullie alweer toe aan een nieuw deel?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
* flat stelt voor om tot de 1250 door te gaan :)

enneh JvS: donnie darko is idd een wazige maar erg goede film!

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
De Behringers worden nog steeds bij feedback verkocht maar je kan voor minder beter spul kopen :)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 13:51 schreef Reind het volgende:
De Behringers worden nog steeds bij feedback verkocht maar je kan voor minder beter spul kopen :)
Goh, vertel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 11:21 schreef PJanssen het volgende:
Ik ben van plan om toch maar een mixer te gaan kopen, want met de computer gaat het eigenlijk toch wel ruk :)
Nou zat ik te denken over een Behringer, namelijk de VMX200 of de VMX300.
Waar kan ik ze in Nederland kopen ? En is de 300 zijn 70 euro meer waard ?
http://www.feedback.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Op maandag 08 juli 2002 13:51 schreef Reind het volgende:
eej reind je site doet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.feedback.nl is geen enkele Behringer mixer te vinden hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
maar misschien dat ze ze wel in de winkel hebben staan? gewoon even bellen dus :)

voor de rest: * flat vertrekt over 'n paar uurtjes naar schiphol, dus jullie zullen me 'n weekje moeten missen ;)
de 17e ben ik er weer (da's iig de bedoeling, wie weet is 't wel zo gaaf dat ik in NY blijf :D)

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 18:39 schreef pokeran het volgende:

[..]

eej reind je site doet het niet...
Dat is al ff niet meer zo :)

Word aan gewerkt (nog steeds ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 14:22 schreef PJanssen het volgende:

[..]

Goh, vertel ?
Euhm waar zal ik is beginnen.

Nou als eerste -> de faders kraken mega maar dan ook mega snel. De potmeters zijn binnen no-time naar de kl*t* en bovendien is de lay out op die mixer zwaar ruk. (maar dat laatste daar heeft mijn A&H ook een beetje last van -> alles op elkaar gepropt)

Mijn advies -> kijk of je ergens een magnedine mixer op de kop kan tikken -> www.new-line.nl heeft ze sowieso. Kost 270€ geloof ik maar dan heb je ook wat :) Ik heb er zelf ook 1 gehad en het verschil tussen een dateq en een magnedine is 0,0 (qua gevoel dan hé) het enigste verschil is het aantal knaken wat je er voor neer moet tellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

De Mag-10 is OP.
De DJ-65 (nog mooier) is OP.
De DJ-60 en de MAG-15 zijn nog wel leverbaar.

Ik ben bezig, samen met de Belgische importeur van Magnedine, om een productierun te laten doen van de DJ-65 (met een paar modificaties EN misschien mijn eigen naam op de behuizing ;-) maar dan zit ik wel vast aan 200 stuks (de run is minimaal 500 stuks EN de "belg" wil "slechts" 300 stuks op voorraad nemen).

Maar het lijkt me wel LEUK. De Huisman mixer ;-)

Mods: Betere koptelefoonuitgang EN master PFL.

André Huisman (www.new-line.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 juli 2002 01:21 schreef huisman het volgende:
De Mag-10 is OP.
De DJ-65 (nog mooier) is OP.
De DJ-60 en de MAG-15 zijn nog wel leverbaar.

Ik ben bezig, samen met de Belgische importeur van Magnedine, om een productierun te laten doen van de DJ-65 (met een paar modificaties EN misschien mijn eigen naam op de behuizing ;-) maar dan zit ik wel vast aan 200 stuks (de run is minimaal 500 stuks EN de "belg" wil "slechts" 300 stuks op voorraad nemen).

Maar het lijkt me wel LEUK. De Huisman mixer ;-)

als enig idee wat ie moet opbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's idd het enige dat ik mis op m'n mag, een master PFL. :'(

En van mij mogen de mute knopjes er ook af cq verplaatst worden, of mischien buiten functie gesteld met een apart knopje. Of het lockje eruit zodat je er snel mee kan mute. Dus in drukken muziek weg, loslaten muziek weer terug, dus niet dat je 2 maal moet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28
Voor de liefhebbers: Mijn "Progression" mix staat weer op de server (zolang het duurt natuurlijk).

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Had je dit allemaal niet wat eerder kunnen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Weet iemand misschien hoe het gaat met het DJ-forum?? Het duurt nu wel errug lang ...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 13:46 schreef BtM909 het volgende:
Weet iemand misschien hoe het gaat met het DJ-forum?? Het duurt nu wel errug lang ...
Inderdaad.

Ik ben er moderator maar ik weet ook niet wat er allemaal gaan de is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik zie dat je terug bent van vakantie (of niet :?)?

Misschien ff contact opnemen met Cyberops / Wizzard?

btw: mijn TT's en Mengpaneel zijn nog steeds onderweg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
ik heb nog nix van wizzard gehoord :( duurt erg lang zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Nu online

HuismAndré

Op dinsdag 09 juli 2002 22:46 schreef Hans_Kazan het volgende:

[..]

da's idd het enige dat ik mis op m'n mag, een master PFL. :'(
Heb jij niet een Mag-15? Heb je niet een kanaal over?

Pak een kort tulp/tulp kabeltje, plaats die in de master 2 en prik hem daarna in een niet gebruikte ingang.

De PFL button van die ingang is nu je "master PFL".

(En dan mag je nu zeggen "waarom ben ik daar zelf niet op gekomen" ;-)
En van mij mogen de mute knopjes er ook af cq verplaatst worden, of mischien buiten functie gesteld met een apart knopje. Of het lockje eruit zodat je er snel mee kan mute. Dus in drukken muziek weg, loslaten muziek weer terug, dus niet dat je 2 maal moet drukken.
De DJ-65 heeft geen mute knopjes (dus die mod hoeft niet ;-).

Wat zou hij gaan kosten als het doorgaat? Ik denk hetzelfde als de DJ-65 (dus bijna gelijk aan de Mag-10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Nu online

HuismAndré

Op woensdag 10 juli 2002 13:52 schreef Reind het volgende:
Ik ben er moderator maar ik weet ook niet wat er allemaal gaan de is :(
Same here. Ik heb zelfs een paar keer een mailtje gestuurd naar Daan (en daar ook geen reactie op gekregen).

Wazig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 10 juli 2002 21:45 schreef huisman het volgende:
Heb jij niet een Mag-15? Heb je niet een kanaal over?

Pak een kort tulp/tulp kabeltje, plaats die in de master 2 en prik hem daarna in een niet gebruikte ingang.

De PFL button van die ingang is nu je "master PFL".

[..]
idd andre zo zit het nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind t ook maar gaar dat t djforum al 2 weken down is. de eerste paar dagen was ik zelfs even ziek(serieus :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 10 juli 2002 21:45 schreef huisman het volgende:

[..]

De DJ-65 heeft geen mute knopjes (dus die mod hoeft niet ;-).
Goh ja waarom ben ik daar toendertijd niet zelf op gekomen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Ik heb gister ook maar eens een draaimeubel in elkaar gezet.

Met dank aan de tekeningen van Universal creations.

Hij is echter nog niet helemaal af.

http://members.home.nl/koosmp3/fotos/draaimeubelmetkappen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 11:53 schreef Triple-D het volgende:

He Triple, dat ziet er goed uit. De verf is inmiddels al weer droog begrijp ik :) Nu de alu hoekjes nog even netjes bevestigen.
By the way, die Sony headphone die op de XTC ligt heb ik ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er geil uit!

alleen waar is de LTD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations

Dat ziet er strak uit! Nu nog een koptelefoon-uitgang aan de zijkant maken, zodat de draad niet heel de tijd over je XTC loopt (heb ik nu ook gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Ik heb vandaag een "nieuwe" arm bij Rare Records gehaald voor maar 39 euro, is een tweede hands 1200-arm, maar met wat eigen onderdelen en wat poetswerk is ie niet te onderscheiden van mijn andere 1210. Mocht het niet werken, kan ik hem terug brengen en mijn geld terug krijgen of 40 euro bijleggen voor een gloednieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Leuk Kipling aapje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Op donderdag 11 juli 2002 17:09 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

ziet er geil uit!

alleen waar is de LTD ?
daar zie je net een stukje van links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 21:56 schreef Triple-D het volgende:

[..]

daar zie je net een stukje van links.
ajah krijg nou tietuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Zojuist even een uurtje geknutseld aan mijn "nieuwe" arm, maar hij zit er op en hij werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
ff nieuwe pics:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koosmp3/fotos/djtafel1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koosmp3/fotos/djtafel2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koosmp3/fotos/djtafel3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koosmp3/fotos/djtafel4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koosmp3/fotos/djtafel5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koosmp3/fotos/djtafel6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Laatst online: 05-09 11:23

Empathy

Extreme Audio

Op donderdag 11 juli 2002 23:08 schreef Triple-D het volgende:
ff nieuwe pics:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zie daar een slipmatt van Crashtest Records.. is dat niet het oude label van The Prophet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
dat zou kunnen, ik weet niet.

T is al erg oud. Maar met een "harde" plaat erboven, zodat ie niet pluist.

Ik heb er ook nog 1 van bzrk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

***tipje***

Check alt.binaries.sounds.mp3.dance Er staat een hele bult vinyl rips, dus erg leuk voor CD jockeys of MP3 DJ's!

Apoptgyma Bezerk - Until the end of time. Heerlijk plaatje! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Nu online

HuismAndré

Op donderdag 11 juli 2002 23:08 schreef Triple-D het volgende:
ff nieuwe pics:
Lang leve breedband internet (is het geen optie een LINK naar de foto's te zetten???).

Tip: Je elementen zijn verkeerd geplaatst (ze staan te ver naar voren). Lees het volgende even door: http://www.new-line.nl/default.asp?i=30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op vrijdag 12 juli 2002 13:35 schreef huisman onder andere:
Tip: Je elementen zijn verkeerd geplaatst (ze staan te ver naar voren). Lees het volgende even door: http://www.new-line.nl/default.asp?i=30
:D LOL

Alleen huisman ziet dit kleine detail!

BTW: mooie meubel! Heb je je bed nou daarvoor losgeschroeft? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Op vrijdag 12 juli 2002 13:35 schreef huisman het volgende:

[..]

Lang leve breedband internet (is het geen optie een LINK naar de foto's te zetten???).

Ik vind de elementen zo lekkerder. Zo blijven me ze beter in de groef.

Je krijgt er ook zon pas ding bij van technisc, maar dan zitten ze weer te ver naar 8eren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Nog mensen die morgen ook naar de loveparade gaan?

Misschien kunnen we samen glaasje drinken.

Chears dudes!

Half 4 vertrekken we hier al, dus heb nu ff mijn slaap nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 juli 2002 23:39 schreef Empathy het volgende:

[..]

ik zie daar een slipmatt van Crashtest Records.. is dat niet het oude label van The Prophet?
Ja, idd. Maar wOOt zie ik daar een sl gold edeition :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Nu online

HuismAndré

Op vrijdag 12 juli 2002 19:27 schreef Triple-D het volgende:

[..]

Ik vind de elementen zo lekkerder. Zo blijven me ze beter in de groef.
Dat gaat dan een beetje in tegen de natuurwetten. Door de overhang groter te maken VERHOOG je de dwarskrachten. De naald wil dus MEER uit de groef springen als je het element te ver naar voren zet.

Ik zou het nog maar eens proberen met de correcte instelling als ik jou was. Waarschijnlijk heb je OF niet een objectieve vergelijking gedaan (en dat gebeurt echt veel vaker dan je denkt ;-) OF je hebt de instelling vergeleken tussen (bijvoorbeeld) een "ingeveerde" 500 en een "nieuwe, nog niet ingeveerde" 500.

Maar je moet het zelf weten natuurlijk (het zijn jouw platen en jouw naalden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op vrijdag 12 juli 2002 23:36 schreef huisman het volgende:

[..]

Dat gaat dan een beetje in tegen de natuurwetten. Door de overhang groter te maken VERHOOG je de dwarskrachten. De naald wil dus MEER uit de groef springen als je het element te ver naar voren zet.

Ik zou het nog maar eens proberen met de correcte instelling als ik jou was. Waarschijnlijk heb je OF niet een objectieve vergelijking gedaan (en dat gebeurt echt veel vaker dan je denkt ;-) OF je hebt de instelling vergeleken tussen (bijvoorbeeld) een "ingeveerde" 500 en een "nieuwe, nog niet ingeveerde" 500.

Maar je moet het zelf weten natuurlijk (het zijn jouw platen en jouw naalden).
*mieren zijn liev* ;)

maar inderdaad lijkt me logischer dat de plek waar de naald het vinyl raakt zo dicht mogelijk bij de denkbeeldige straal vanuit het midden van de plaat naar de rand toe ligt, toch? althans zo heb ik ze zelf thuis afgesteld, raakpunt van de naald net onder de rand van het element

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
hm een of andere jojo heeft een deel 4 geopend.. zijn we er al aan toe mensen? ik nog niet :)

en is iedereen momenteel richting berlijn aan het gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Belachelijk dat een niet regular denkt een deel 4 te openen! Bleh!

Bovendien moet ie eerst hier maar dicht.

Misschien moet die deel vier ff gerenamed worden naar "How te become a WANNABE DJ!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
mja er is daar tot nu toe nog niks zinnigs gezegd...

zijn er btw al mensen aan het spelen geweest met Reason 2.0? ik heb gisteravond de cd'tjes binnen maar nog niet kunnen pielen, zat in de stad.. allejezus wat een slechte muziek wordt daar tegenwoordig gedraaid.. precies dezelfde muziek als 5 jaar terug alleen dan in een bubbling, hardhouse of klubbheads jasje gegoten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog mensen die vanavond naar Sensation Black gaan?? ik sta er hoor om 21:00 uur..

lekker beuken vanavond ik hoop dat te allemaal een stuk beter is dan white want dat viel wel heel erg tegen qua muziek dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

nee hier wordt lekker ontopic gepraat...

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op zaterdag 13 juli 2002 18:17 schreef casemodderpoel het volgende:
nee jij levert een zinnige bijdrage zeg :Z

en zie ik daar een gigi icoon?? :+

over Sensation> ik ga er niet heen, eigenlijk vind ik Michel de Heij en Chris Liebing alleen maar de moeite waard en 55 euro voor zo'n evenement neerleggen (waarvan je alleen nog maar het entreekaartje hebt) is mij teveel

hoe staat het trouwens met de dj-ftp, is al bekend wie er achter die kut streek zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 18:17 schreef casemodderpoel het volgende:
Zoals mrDon als zei How to become a wannabe (gigidakotstini) DJ (en jah hoor ik luister ook naar ze muziek >:))

FuckFace :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

achja, wannebee..wel 2 residents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Op zaterdag 13 juli 2002 18:56 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

FuckFace :+
:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

leuk zo'n bijna flamewartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh w8, ik zie het al!!!!
je wilt de huiskamer in |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

tuurlijk ik wel, ik ben ook al wel 6 dagen geregd ofzow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:z

*er maar niet meer op ingaat*

dan maar een reactie van 'je weet toch niks meer te verzinnen' |:(

-Sukkel-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

dank je, zal ik onthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

maar ik zal er nu niet meer op ingaan want ik weet niks meer te verzinnen k?

mzzlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 13 juli 2002 17:59 schreef Arne_F het volgende:
nog mensen die vanavond naar Sensation Black gaan?? ik sta er hoor om 21:00 uur..

lekker beuken vanavond ik hoop dat te allemaal een stuk beter is dan white want dat viel wel heel erg tegen qua muziek dan..
Godzijdank moest ik gisteren op een ander feest draaien maar omdat ik toch in A'dam was hebben we maar ff een kijkje genomen.
Normaal gesproken zou ik dus echt nooit naar dat feest gaan en nu weet ik ook zeker dat ik het nooit ga doen (gisteren was het gratis naar binnen dus dan kun je nog is een gok wagen)
Ten eerste -> dat feest is veels en veels te duur -> schofterig gewoon.
Ten tweede -> Als je er geen donder aan vind qua muziek kun je nergens anders naartoe -> neem nou bijvoorbeeld Innercity - Dance Valley of Mistery land -> Als je het zat bent loop je naar wat anders :) -> En dat kan dus niet in die kolere arena waar het gras wel in de parkeerkelder groeit maar niet op het veld :)

En dan lopen er ook nog is van die agressieve opgefokte arrogante pillenslikkende teringlijertjes rond -> Nee sorry maar ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n feest.

Doe mij maar een feestje zoals vorige week zondag in de Escape -> Impact -> Lekker volwassen publiek - goed deurbeleid - goede dj's - geen gezeur en gezeik -> Kijk daar houd ik van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 13 juli 2002 19:58 schreef DJ-Jumbo het volgende:
oh w8, ik zie het al!!!!
je wilt de huiskamer in |:(
Ik kan er niet meer in g*dver :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 12:16 schreef Reind het volgende:

[..]

Godzijdank moest ik gisteren op een ander feest draaien maar omdat ik toch in A'dam was hebben we maar ff een kijkje genomen.
Normaal gesproken zou ik dus echt nooit naar dat feest gaan en nu weet ik ook zeker dat ik het nooit ga doen (gisteren was het gratis naar binnen dus dan kun je nog is een gok wagen)
Ten eerste -> dat feest is veels en veels te duur -> schofterig gewoon.
Ten tweede -> Als je er geen donder aan vind qua muziek kun je nergens anders naartoe -> neem nou bijvoorbeeld Innercity - Dance Valley of Mistery land -> Als je het zat bent loop je naar wat anders :) -> En dat kan dus niet in die kolere arena waar het gras wel in de parkeerkelder groeit maar niet op het veld :)

En dan lopen er ook nog is van die agressieve opgefokte arrogante pillenslikkende teringlijertjes rond -> Nee sorry maar ik wil nog niet dood gevonden worden op zo'n feest.

Doe mij maar een feestje zoals vorige week zondag in de Escape -> Impact -> Lekker volwassen publiek - goed deurbeleid - goede dj's - geen gezeur en gezeik -> Kijk daar houd ik van :)
Mee eens ik wou het gewoon eens meemaken en ben dus naar beide geweest.. naar wit omdat ik daar met me vriendin heen ging en naar Black omdat me dat qua dj's leuker leek... Ik heb me prima vermaakt met de muziek maar de show vond ik drie keer niks.. vond het op white beter...

qua muziek vond ik Michel de Heij, Marco V, Mauro Picotto en de master of the night... Lady Dana wel top... bij Liebing had ik het ffies zwaar ook omdat ie een beetje eentonig draaide zat weinig actie in...

voor mij de eerst en de laatste keer sensation doe mij ook maar Innercity met meerder zalen en alle stylen house muziek trekt me toch meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nie how to become a dj, I'm already a dj moehaha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 17:50 schreef Mr_morpheus het volgende:
Nie how to become a dj, I'm already a dj moehaha >:)
dat zijn de meeste regulars in dit topic al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
btw, Liebing draaide om 8 uur nog in berlijn.

Wat is die gozer mega vet zeg.

verder:

Felix the Housecat (was mooi)
Miss Kittin ( Dit "wijf" schopt alle konten van de hele rotonde)

en nog wat van die die er elk jaar komen.

Maar die miss kittin haar techniek was niet vet, maar ze had de vetste muziek van de hele avond. En was ook niet bang om dat te tonen door de start/stop knop te gebruiken.

ZO dat wijf is vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik wil wel eens weten: Wat is nou het beste Mix programma???
En natuurlijk makkelijk te begrijpen, want ik snap niet alles zo gauw :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Blade:

Deze vraag is erg vaak langsgekomen, laatst nog.

Moet je ff paar bladzijden terug.

En het beste zijn je handen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Maar ik ga al die pagina's niet doorkijken (Ben ik trouwens veeeeeel te lui voor :P) Maar ik zal het toch maar proberen

(Lekker onzinnig postje he :P)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nou, ik heb niet echt veel kunnen vinden, ik ben tot pagina 30 t/m 48 gegaan en ik heb maar 1 ding kunnen vinden
En ik zoek iets gratis (ja ik weet het, dit mag eigenlijk niet) en dan geen demo, maar ik wil graag een gratis versie omdat ik bijna geen geld meer heb (Tja, een compluter kopen kost ook wel wat geld) (ook al is dat meer dan een half jaar geleden)

Last.fm |

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.