Op vrijdag 05 juli 2002 13:31 schreef Mries! het volgende:
horen horen horen horen !!!

Dat het bandje nog niet uit elkaar is gevallen

kan me wel herinneren dat ik vroeger zo'n alecto mengpaneeltje had tussen 2 cd spelers. Nou dat was me een feest, stop de ene, start de andere etc

Maarja het werkte wel op buurtfeestjes

Nou... Ik weet niet of ik daar aan ga beginnen. Zo'n piepstemmetje van een jochie zonder baard in de keel...

Heel erg schattig overigens. Aandoenlijk gepiel met inderdaad een Alectootje, een platenspeler en wat van de radio opgenomen bandjes...

En een microfoon natuurlijk, en maar lullen! Radio V.E.T. heersde zeker in die tijd (althans, ik de kamer van mij en mijn vriendjes...)
Maar ik ben nu eerst mijn collectie
Bond van Doorstarters mixen aan het digitalisen. Misschien dat ik het een keer erbij mee pik.
Kent iemand hier de BVD eigenlijk? In de soulshow, elke donderdag om half negen. ("In het kader van de door de regering beschikbaar gestelde zendtijd voor de bond van doorstarters, volgt nu een uitzending van de bond van doorstarters, door-door-door-door doorstarters...") Fantastisch.
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik die wollige geluidskwaliteit (die het in de jaren opslag op cassettebandje geworden is) weer een beetje kan opfrissen. En alleen een kreet "cooledit" is niet genoeg voor de duidelijkheid.