Toon posts:

How to become a Dj... deel III Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste
Acties:
  • 4.435 views sinds 30-01-2008

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:13

Chiron

Moderator Tweakers Discord
Topicstarter
laat ik eens met de eer gaan strijken... ;)
aangezien het vorige draadje inmiddels over de 2000 replies is beland

mries> goed nieuws over de hd :)

hoe wordt dit eigenlijk ingevuld, komen er nog aparte accounts voor de 'betalers' ?
<hr color="blue">De vorige topics:
[topic=160129/1/100]
[topic=352759/1/100]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
jajaja, eindelijk een deel 3 :)

op zich is 1 gezamenlijk account voor de betalers wel genoeg, maar van de andere kant zijn persoonlijke accounts wel handig... en volgens mij is 't niet zoveel werk om voor het kleine groepje betalers allemaal even een account aan te maken toch?
dan ook gewoon gelijk allemaal een eigen dir, waarbij alleen de owner ervan schrijf (en dus ook verwijder-)rechten heeft, dan zou 't helemaal 100% perfect zijn lijkt mij :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Anoniem: 37139

Iemand toevallig nog stiekum naar mijn mix geluisterd? :Y)

Ben wel benieuwd naar de reacties op mijn mixtechniek en de stijl.

• DJT
  • Laatst online: 05-06 16:27
Yess!!! Het uploaden is gelukt mensen (DJT_Groovy_shit_retry2). Ik weet niet waarom het vanmiddag niet lukte. :?

Nog één keer de tracklist:

ATFC feat Lisa Millett - Sleep Talk (Defected)
Agent Sumo - Why (Virgin)
Milk&Sugar - Lift me up (Milk&Sugar)
Oris Jay presents Delsena - Trippin' (Gusto)
Room 5 - Make Luv (Sound Division test pressing)
John Cutler feat E-Man - It's yours (Chez)
Dr. Kucho - It must be love/House Muzik E.P. (Bonus/Weekend records)
Julie McKnight - Home (Defected)
Silicone Soul - Right on!!! (Soma)
Knee Deep - Nassau Rules (Records Of Interest)
Shit is Dope 1
Rhythm Masters feat Joe Watson - Ghetto (Neo)
Soulsoul Nugget vs Armand van Helden
Dr. Kucho & Wally Lopez - Madrid Beats/The Spectrum 16K (Weekend records)

Hope ya like it!

Anoniem: 50319

Op vrijdag 12 april 2002 22:26 schreef Six4Eight het volgende:

kzou graag willen maar 't is zo laaaaaaangzzaaaam in 't
dorrup hier ;(

m'n broer heeft wel kabel zodra ik daar we ben dl ik hem meteen ok *D

Anoniem: 30950

Zecht me ECHT helemaaal nix..... :? Sorry :Z

Op vrijdag 12 april 2002 22:41 schreef BMFT200 het volgende:
Als je quote weten we ook waar je het over hebt :)

*&^&*^ iedereen lekker draaien vanavond

ik wil ook :+

** iemand zin in paradiso vannacht???? **

• flat
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 22:31 schreef DJT het volgende:
Yess!!! Het uploaden is gelukt mensen (DJT_Groovy_shit_retry2). Ik weet niet waarom het vanmiddag niet lukte. :?
[...]
Hope ya like it!
okeej dan, ik ga 'm morgen downloaden :)
perfecte muziek voor op een lamme zaterdagochtend
Op vrijdag 12 april 2002 22:41 schreef BMFT200 het volgende:
wie ben je en waar heb je 't over?
Op vrijdag 12 april 2002 22:51 schreef DGO het volgende:
*&^&*^ iedereen lekker draaien vanavond
ik wil ook :+
ik was van plan om vanavond voor 't eerst sinds maanden hier thuis wat te draaien, maar:
1. 't is verrekte lastig om goed te mixen als 't volume niet hoog mag omdat je ouders liggen te slapen
2. hopelijk vanwege punt 1 lukt 't voor geen meter :(

edit: bij nader inzien klinkt 't nog vrij aardig
een jaar geleden draaide ik beter, maar ach dat komt wel weer goed, want ik heb tot eind mei ofzo vrij

--Roy Goodman

Op vrijdag 12 april 2002 22:57 schreef Flat© het volgende:

[..]
edit: bij nader inzien klinkt 't nog vrij aardig
een jaar geleden draaide ik beter, maar ach dat komt wel weer goed, want ik heb tot eind mei ofzo vrij
nou niet klagen want dat lijkt me d'r een in de cat luxeprobleem :)

ken je dat: eindelijk weer een avondje alleen thuis maar die drang om weg te gaan :?

• flat
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 23:05 schreef DGO het volgende:
ken je dat: eindelijk weer een avondje alleen thuis maar die drang om weg te gaan :?
hmm nee
ben blij dat ik eindelijk rustig ff thuis ben:)
en aangezien ik voor morgen nog heeeeel veel nummers moet uitzoeken... tja

edit: deel2 zit op slot :)
hopelijk wordt deel3 net zo'n groot, zo niet een groter succes dan deel2, met net zo weinig mensen die zin hebben om de handel te verpesten :)
(en als ze toch komen, kunnen we ze lekker afzeiken :D >:) )

--Roy Goodman

Op vrijdag 12 april 2002 23:08 schreef Flat© het volgende:

[..]

(en als ze toch komen, kunnen we ze lekker afzeiken :D >:) )
lekker plassen man!

maarre ga nou plaatjes uitzoeken ander kan je net zo goed uitgaan >:)

• flat
  • Niet online
jaja, ben ik mee bezig
maar soms wil ik een nommer even helemaal horen, en dan kan ik ondertussen even GoTten snappie :P

--Roy Goodman

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-04 11:17
hmmm, me eerste brichie in deel 3

ik heb besloten dat ik de mixer die ik nu heb toch weer ga verkopen OID en dat ik ga voor een mixer die toch iets lekkerder in mekaar zit, maar dit is een plan voor de zomervakantie...

het probleem bij me huidige mixer, de numark DM1002X is dat de gain niet goed werkt en de toonregelingen verkeerdom zitten...

maargoed, voorlopig dus nog ffies aan lopen kutten

Anoniem: 13255

Ik wil ook een nieuwe mixer, ik heb nu een gemini 626 Pro Platinum (alweer 4 a 5 jaar denk ik) en hij begint toch aan zijn eind te komen, licht krakende faders en knopjes voor toonregeling die ook kraken :'(

Ik ben aan het kijken naar:
- Stanton SK2F
- Gemini UMX-7

Maximaal 450 € wil ik ervoor uitgeven, iemand nog andere leuk mixers?? ;)

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-06 23:26
Op vrijdag 12 april 2002 22:26 schreef Six4Eight het volgende:

Ik heb hem geluisterd:

Heerlijke nummers (wij hebben ongeveer dezelfde smaak, maar dat wist je al) en zeer strak gemixed (ik doe het je niet 1,2,3 na, vooral omdat ik nogal eens experimenteer).

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Anoniem: 25077

Op vrijdag 12 april 2002 22:57 schreef Flat© het volgende:
maar ach dat komt wel weer goed, want ik heb tot eind mei ofzo vrij
Jeez, wat doe jij voor de kost dat er zoveel tijd is om te spelen. Lijkt me heerlijk :9~
Lekker heel de dag met muziek klooien...

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-05 21:02

NielZ

Casual

ff over deze nieuwe thread: misschien is het een ideetje om het te renamen naar 'De DJ thread' oid. Het is namelijk allang niet meer 'how to become', maar meer 'vertel hier over...'.
maargoe aan de andere kant zit de naam van deze thread er onderhant natuurlijk wel ingebakken...

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

• flat
  • Niet online
Op zaterdag 13 april 2002 17:40 schreef dopy het volgende:

[..]

Jeez, wat doe jij voor de kost dat er zoveel tijd is om te spelen. Lijkt me heerlijk :9~
Lekker heel de dag met muziek klooien...
mja school, zit nu in 't eindexamenjaar, en vrijdag is de laatste lesdag :)
Op zaterdag 13 april 2002 18:22 schreef NielZjU het volgende:
ff over deze nieuwe thread: misschien is het een ideetje om het te renamen naar 'De DJ thread' oid. Het is namelijk allang niet meer 'how to become', maar meer 'vertel hier over...'.
maargoe aan de andere kant zit de naam van deze thread er onderhant natuurlijk wel ingebakken...
mwa op zich heb je gelijk, maar zoals je zelf al aangeeft, die naam hoort gewoon bij dit topic

--Roy Goodman

Anoniem: 25077

ah, in dat geval betekent dat waarschijnlijk examens na je "vrije tijd"... succes :)

Op zaterdag 13 april 2002 17:15 schreef universal creations het volgende:

[..]

Ik heb hem geluisterd:

Heerlijke nummers (wij hebben ongeveer dezelfde smaak, maar dat wist je al) en zeer strak gemixed (ik doe het je niet 1,2,3 na, vooral omdat ik nogal eens experimenteer).
Ik was trouwens vandaag in Eindhoven, en omdat jij altijd zoveel positiefs over Rare en Freaky te melden had ben ik daar even gaan kijken. Vooral Rare Records is echt een te gekke zaak zeg!

Ik was vandaag met een vriendin, dus had geen tijd om uitgebreid te luisteren, maar ik denk dat ik binnenkort maar is een retourtje Eindhoven neem om een dagje platen te halen :)

http://www.id-t.com/portal/page-events-shockers.php

dacht dat het al uitverkocht was... maar nee
gisteren kaartjes gereserveerd *D

Iemand eerder op dit feest geweest?

• flat
  • Niet online
nope, ik niet
ik heb 't niet zo op die grote feesten...
Op zaterdag 13 april 2002 19:59 schreef dopy het volgende:
ah, in dat geval betekent dat waarschijnlijk examens na je "vrije tijd"... succes :)
inderdaad, tnx!

--Roy Goodman

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:10
Op zaterdag 13 april 2002 21:42 schreef DGO het volgende:
http://www.id-t.com/portal/page-events-shockers.php

dacht dat het al uitverkocht was... maar nee
gisteren kaartjes gereserveerd *D

Ik ga er ook heen :) Ben niet op de vorige editie geweest maar heb gehoord dat die zwaarg goed was!

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Anoniem: 201

Ik was op de vorige shockers.. Superfeest! Aankleding vond ik erg stoer, geluid was goed, muziek was GOED en de sfeer was goed. Ben dit jaar helaas niet van de partij :/

• NightOwlNL
ik heb inmiddels besloten, ik ga een Behringer DX 1000 aanschaffen als nieuwe mixer aangezien deze alle opties heeft die ik nodig heb voor zowel dj mixen als mijn overige mixen..

ik doe namelijk ook nog weleens andere klussen en daar is de DX1000 ook geschikt voor

Anoniem: 24317

Als je die nog ergens kunt krijgen ja, ik wilde er ook één, maar waren overal weg, heb toen maar DX-500 gekocht, doet het ook best hoor! WEl wat minder kanalen, maar ja.

• flat
  • Niet online
behringer heef trouwens al een tijdje nieuwe mixers ter vervanging van de de DX-serie (muv de DX1000)
heeft iemand daar al ervaring mee? zien er best gaaf en uitgebreid uit vin dik

--Roy Goodman

Schijnen wel aardig te zijn, ik vindt ze iets te opvallend, maar even een heel ander vraagje, ik draai binnenkort op een schoolfeest, en wil daar eigenlijk een DJ-shirt voor kopen, zo'n grappig shirt ofzo, jullie weten neem ik aan wel wat ik bedoel, alleen waar haal ik die in de omgeving Amersfoort, of in een online shop>?

• flat
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 12:58 schreef mark_dabomb het volgende:
Schijnen wel aardig te zijn, ik vindt ze iets te opvallend, maar even een heel ander vraagje, ik draai binnenkort op een schoolfeest, en wil daar eigenlijk een DJ-shirt voor kopen, zo'n grappig shirt ofzo, jullie weten neem ik aan wel wat ik bedoel, alleen waar haal ik die in de omgeving Amersfoort, of in een online shop>?
hee da's toevallig, ik moet vrijdag ook op school draaien :)
en ben ook op zoek naar 'n gaaf shirt

--Roy Goodman

Haha, ik niet vrijdag al, eind mei ofzo, maar ik zoek dus wat, en ik heb wel eens wat langs horen komen in deel I alleen om dat weer allemaal op te zoeken, heb ik ook niet echt zin in.

Maar hieronder een plaatje van de VMX-300, heb ik toch liever een DX-500, vind ik veel strakker.

http://www.behringer.com/VMX300/vmx300_medium1.jpg

• flat
  • Niet online
hmm ik zeker niet, vind 'm er erg gaaf uitzien
doet me een beetje denken aan die matrix(?)-mixer van numark, maar dan niet zo XP-achtig :+

--Roy Goodman

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 12:59 schreef Flat© het volgende:

[..]

hee da's toevallig, ik moet vrijdag ook op school draaien :)
en ben ook op zoek naar 'n gaaf shirt
hmm explain gaaf shirt?

wat ik meestal zelf aan heb is iets wat ik toevallig tegenkom in de stad ofzo, ik ga nooit speciaal op zoek naar kleding die ik leuk vind om aan te hebben als ik draai

ben gigi niet :+ ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
ze bedoelen shirts als :

http://www.elevator.de/shop/small/5526.jpg

duidelijk mijn favoriet ;)

http://www.elevator.de/shop/small/5516.jpg

http://www.htfr.com/prodgif/BMR34143.jpg

http://www.htfr.com/prodgif/BMR34146.jpg

bovenste 2 bij elevator.de

onderste bij htfr.co.uk

• flat
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 13:05 schreef Ener-G het volgende:

[..]

hmm explain gaaf shirt?

wat ik meestal zelf aan heb is iets wat ik toevallig tegenkom in de stad ofzo, ik ga nooit speciaal op zoek naar kleding die ik leuk vind om aan te hebben als ik draai

ben gigi niet :+ ;)
nou die onderste uit de post van wibblemoo vind ik wel tof :D
(en waarsch zal 'ie nog nuttig zijn ook :+ )

--Roy Goodman

• wibblemoo
  • Nu online
hmm. shirt inkoopactie ? ;)

Anoniem: 26952

hehe ik heb me mengpaneel gemod
(niet dat ding dat ik gebruik om te mikzer hoor ;))

http://www.endoria.net/upload/index.php/2450878278

;)

edit:
ff endoria.net gebruikt :)

*Knip*

En wat die shirts betreft, leuke dingetjes, maar er zijn toch veel meer van dat soort shirts in omloop die ook wat origineler zijn enzo, en toch ook wel in NL te krijgen???
Heb nl. geen zin om zoveel transportkosten te dokken.

• wibblemoo
  • Nu online
daarom zeg ik : inkoopactie. delen we de verzendkosten, die niet zo onwijs hoog zijn trouwens, voorheen was het 10 dmark

Ja, maar ik vind die shirts van elevator niet zo heul fantastisch, ik heb mooiere voorbij zien komen.
Daarom wacht ik op mooiere dingetjes, want ik moet wel de blits maken natuurlijk op m'n eerste echte gig B-)

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:05
Heeft iemand hier ervaring met de Dateq Apollo ik wil hem namelijk graag kopen maar het tis toch een aardige uitgave €1300.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• wibblemoo
  • Nu online
heb je echt al die kanalen nodig ? zoniet zou ik es gaan kijken voor een mixer met een minder aantal kanalen..

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:51
Op zondag 14 april 2002 18:06 schreef SnowDude het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Dateq Apollo ik wil hem namelijk graag kopen maar het tis toch een aardige uitgave €1300.
Vraag Don, die het een Dateq mixer (LPM), alleen is er in amsterdam geen internet meer beschikbaar.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

:)

"Fuck off, I'm mixing" is ondertussen een beetje tè corny hoor.

We moeten toch wel met betere/originelere teksten op de proppen kunnen komen ? ;)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• SnowDude
Op zondag 14 april 2002 18:57 schreef wibblemoo het volgende:
heb je echt al die kanalen nodig ? zoniet zou ik es gaan kijken voor een mixer met een minder aantal kanalen..
Zo-ie-zo 3 Phono en er zijn twee cd spelers in aantocht. Ik heb ook zitten kijken naar die pioneer dmx-600 (die is net zo duur) maar daar zitten geen 100mm faders op. en ik betaal dan voor een effect unit die ik nooit zal gebruiken.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

Op zondag 14 april 2002 19:47 schreef SnowDude het volgende:

[..]

Zo-ie-zo 3 Phono en er zijn twee cd spelers in aantocht. Ik heb ook zitten kijken naar die pioneer dmx-600 (die is net zo duur) maar daar zitten geen 100mm faders op. en ik betaal dan voor een effect unit die ik nooit zal gebruiken.
En er valt dus niet te werken met een 3 kanaals mixer waarbij je kan wisselen tussen phono en line-in ? (zoals zo ongeveer IEDER mengpaneel kan...)

Ik heb wel gedraaid met een dual denon deck en 2 draaitafels, en ik kwam nooit klem. Draaitafel en CD speler op kanaal 1 en 3, kanaal 2 gewoon leeg, ging prima dus.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• SnowDude
Op zondag 14 april 2002 20:01 schreef JumpStart het volgende:

En er valt dus niet te werken met een 3 kanaals mixer waarbij je kan wisselen tussen phono en line-in ? (zoals zo ongeveer IEDER mengpaneel kan...)
De cd spelers die komen worden Pioneer CDJ-1000 en die kan ik niet in een keer tegelijk kopen. Als ik dan die ene cd-speler op de zelfde fader heb als een draaitafel kan ik wel eens in de knoop komen. Dus een vierde kanaal is zeker wenselijk.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-12-2022

MisterDon

Prefers Audiotrak

Nou, in Amsterdam is er nog wel internet beschikbaar, alleen voor mij ff niet meer op een breedbandige manier. Maar goed.

Dateq mixers zijn echt superieur als je de basics wilt en niet veel meer. Er zitten knettergoede faders op, ze klinken erg goed en ze gaan met behoorlijk onderhoud jaaaarenlang mee.

Die Behringers zijn bijvoorbeeld wel erg leuk en voor hun prijs enorm compleet, maar ik heb er vrijdag mee staan draaien op een feest en ik moet zeggen dat het niet echt vergelijkbaar is met de Dateq's.

Simpel dus: Kost je wat meer, heb je ook wat.

Je kunt trouwens zonder erg grote risico's een gebruikte Dateq op de kop proberen te tikken.

Suc6 :)

• flat
  • Niet online
heee misterdon, lang niet gezien!
zeg, draai jij (of iemand anders hiero uit deze thread?) op koninginnedag in amsterdam?
want dan kom ik zeker ff langs

--Roy Goodman

• SnowDude
Op zondag 14 april 2002 22:02 schreef MisterDon het volgende:

[...]
Thanks, Ik draai deephouse en een beetje progressive en ik heb met mijn draaistijl genoeg aan een lange fader en 3 bands EQ. Al die foefjes als beatcounter en effect-unit zijn niet aan mij besteed.

• NightOwlNL
Op zondag 14 april 2002 22:02 schreef MisterDon het volgende:
Nou, in Amsterdam is er nog wel internet beschikbaar, alleen voor mij ff niet meer op een breedbandige manier. Maar goed.

Dateq mixers zijn echt superieur als je de basics wilt en niet veel meer. Er zitten knettergoede faders op, ze klinken erg goed en ze gaan met behoorlijk onderhoud jaaaarenlang mee.

Die Behringers zijn bijvoorbeeld wel erg leuk en voor hun prijs enorm compleet, maar ik heb er vrijdag mee staan draaien op een feest en ik moet zeggen dat het niet echt vergelijkbaar is met de Dateq's.

Simpel dus: Kost je wat meer, heb je ook wat.

Je kunt trouwens zonder erg grote risico's een gebruikte Dateq op de kop proberen te tikken.

Suc6 :)
misterdon

vriendelijke vriend

als je iets zegt over een mengpaneel vertel me dan Please ook wat er dan niet lekker is in vergelijking met die dateq :D dan heb een mens ook iets aan t commentaar :P

tis niet als flame of hoe je t wil noemen bedoelt maar ben het wijze gelul van de mensen om me heen zat
als je er verstand van heb zeg me dan ook wat er mis is danwel, wat er beter is aan een apparaat:)

hoop dat je snapt wat ik bedoel

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zondag 14 april 2002 19:30 schreef JumpStart het volgende:

We moeten toch wel met betere/originelere teksten op de proppen kunnen komen ? ;)
zag op het s2d forum een gast het hebben over 'hee hoo' op zo'n rond verkeersbord met een streep erdoorheen die was wel lollig

en die met fuck off i'm mixing heb ik al in de kast liggen

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

Op zondag 14 april 2002 23:53 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

als je iets zegt over een mengpaneel vertel me dan Please ook wat er dan niet lekker is in vergelijking met die dateq :D dan heb een mens ook iets aan t commentaar :P

[..]
Het heeft onder andere te maken met hoe solide het aanvoelt. Dateq wordt ook niet voor niet als 'bullet-proof' omschreven: heel stevig, en massief.

Mindere mengpanelen zijn, tsja, zwakker / lichter / voelen 'flimsy'. Knoppen en faders, daar zit dan net dat kleine beetje meer speling op waardoor ineens veel minder stevig aanvoelt.

(Overigens, wat betreft Behringer, het schijnt dat ze, wat betreft studio mixers, (16 en 24 kanaals enz.) al helemaal een aantal slechte en immidels beruchte mengtafels uitgebracht hebben. Behringer staat dus niet in het "betrouwbaar / aan te raden" lijstje bij mij.

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 14 april 2002 22:04 schreef Flat© het volgende:
heee misterdon, lang niet gezien!
zeg, draai jij (of iemand anders hiero uit deze thread?) op koninginnedag in amsterdam?
want dan kom ik zeker ff langs
Ben door niemand gebeld... ;(

Amsterdamse horeca wordt enorm hard aan banden gelegd dankzij het tuig wat vorig jaar zo gezellig stond te rellen op het Stationsplein. Nu mogen de kroegen maar een tapje buiten hebben staan. Het cafe waar ik vorig jaar heb staan draaien had er toen een stuk of twintig (!). Reken maar uit dat ze heel wat omzet verliezen zo. Dus de DJ wordt er dan als eerste uit geschrapt. Kost te veel, levert te weinig op. :(

En zo gaat het met heel veel tenten ben ik bang.

Ik ga dus lekker rondkijken in de stad schat ik zo in. Ook geen ramp overigens hoor.

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 14 april 2002 23:53 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

misterdon

vriendelijke vriend

tis niet als flame of hoe je t wil noemen bedoelt maar ben het wijze gelul van de mensen om me heen zat
als je er verstand van heb zeg me dan ook wat er mis is danwel, wat er beter is aan een apparaat:)

hoop dat je snapt wat ik bedoel
Ow...

Soms zijn dingen vrij lastig uit te leggen, maar schuif eens een fader van een Dateq en een van een Behringer en je voelt een verschil. Dat verschil heb je met de potmetertjes ook. Het is allebei goed, alleen de feeling is bij de Dateq gewoon steviger. En op de mixer waar ik vrijdag op stond te mixen was wel duidelijk dat Behringer gewoon wat minder degelijk is. Na een half jaar intensief gebruik zaten er al knopjes vast, werkte de VU meter niet goed meer. Dat soort kleine dingetjes.

Maar ik zeg helemaal niet dat Behringer slecht is he! Alleen als je veel meer kunt uitgeven kun je ook veel mooiere spullen kopen die langer goed en mooi blijven.

Zo zit dat. :)

• Chiron

Chiron

Topicstarter
gutteguttegut wat heb ik me trouwens zitten ergeren aan de tmf music awards... wat een stelletje amateurs hee

beste buitenlandse dj> Mauro Picotto

nominaties:

Carl Cox
Tom Harding
Mauro Picotto

oh please... Carl Cox de god die niet te vergelijken is met de overige nominaties, en er volgens mij gewoon voor spek en bonen bij is gezet, want echt populair bij de tmf kids is ie niet ("omdat ie zo eentonig draait" :z ja kinders, dat is nu echte dansmuziek, muziek waar op je beweegt en niet bedoelt om stil te staan en op mee te bleren)

Tom Harding, de inmiddels al over zijn top heen achter de draaitafels-hyperactieve-maar-daarbuiten-een-nerd pillenslikkende/snuivende stuiterballenhouse-dj, overgehyped bij de tmf kids

en dan de winnaar:
Beste DJ internationaal
Eigenzinnig is ie. Dat bleek maar weer uit de manier waarop Mauro Picotto zijn award in ontvangst nam ..... Cool, relaxed, flex maar wel zichzelf. Hij heeft zijn eigen invulling aan het begrip techno gegeven. Je zou bijna kunnen spreken van 'Picotto-techno'. Mauro werd aangekondigd op het podium door de veelzijdige Johnny de Mol. Zelf ook net begonnen aan een DJ-carriere als Lomed, maar van Master Picotto kan hij nog heel veel leren.
laat hem alsjeblieft van de techno afblijven :( TMF en alles wat daaromheen hangt heeft niet het flauwste benul van wat techno inhoudt

en die Johnny de Mol moeten ze zijn draaitafels om zijn voeten binden en in het noordzeekanaal lozen, die gast kan dus _echt_ niet draaien, maar krijgt via pappie natuurlijk wel een plaats bij Anna's Agency (Waar o.a. dj's van het kaliber Marcello, Erick E etc bij zitten) OHH PLEASE!! dit soort gasten verneukt dus het publiek, de scene en de kansen van echte goeie dj's die toevallig geen mediamagnaat als papa hebben

het steekt gewoon echt om zo'n prutsdj beginneling direct binnengesluisd zien worden bij een van de grootste agency's in Nederland, en direct opgehemeld te zien worden door TMF en consorten, terwijl ie dus echt serieus geen ruk voorstelt wat draaien betreft

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

Op maandag 15 april 2002 14:25 ging Ener-G even lekker in [RANT MODE] over de TMF awards...
[..]
TMF = The Marketing Factory!

Zullen we het daar maar op houden ?

Je hebt goed kans dat er op deze manier een verschil blijft bestaan tussen de 'mensen die het begrepen hebben' en de 'mensen die de populaire stroming volgen'. Is dat erg ? Neuh, lijkt me niet, laat de "echte" house maar lekker een beetje weg van 'mainstream' blijven.

Als DJ Johnnie jeuk jeuk jeuk!!! ergens gaat draaien, nou laat 'em. Ik zal er niet zijn om 'em aan te horen. Pas als 'ie z'n lellike rotharses (mijn p'soonlijke mening) op Extrema Outdoors oid laat zien, DAN ga ik extremere maatregelen overdenken...

"Somebody answer the phone" =? techno WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHhhh !!!

"Ok jonges, busje komt zo, JSt moet alvast maar even in een dwangbuis, en bruut onder de valeriaan gespoten worden, want hij flipt geloof ik!"

• wibblemoo
  • Nu online
lol, is johnny de mol DJ ? wtf draait ie dan voor styl ?

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

Op maandag 15 april 2002 15:56 schreef wibblemoo het volgende:
lol, is johnny de mol DJ ? wtf draait ie dan voor styl ?
Dat zie je verkeerd: die wordt geboekt als een uitbater een populaire kop in z'n tent wil hebben voor het 14-17 jarig publiek!

Als die fiep alleen gevraagd zou worden vanwege z'n superieure draaikunsten en platenkeus, dan ... nou ja, dan hak ik een 12" in kleine stukes om zo letterlijk op te vreten.

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 14:44
Op zaterdag 13 april 2002 21:42 schreef DGO het volgende:

Vorig jaar ben ik er geweest.. was zeker de moeite waard.
Heb voor dit jaar ook weer kaartjes... maar vind ze best wel prijzig.

• TripleM
Op zondag 14 april 2002 19:30 schreef JumpStart het volgende:

Ik heb er ooit eentje laten maken voor iemand die ik ken met Suck me for requests omdat ie gek werd van dames die om verzoekjes kwamen vragen.. :)

Ook mijn eerste post in deel III, eerste post sinds tijden weer.. Niet zo veel te melden gehad.. Oh ik heb ook een nieuw icon maar geen DJ related icon.. :)

• flat
  • Niet online
Op maandag 15 april 2002 16:42 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik heb er ooit eentje laten maken voor iemand die ik ken met Suck me for requests omdat ie gek werd van dames die om verzoekjes kwamen vragen.. :)

Ook mijn eerste post in deel III, eerste post sinds tijden weer.. Niet zo veel te melden gehad.. Oh ik heb ook een nieuw icon maar geen DJ related icon.. :)
me think it is wicked, aiight!

ook wel een gave tekst voor op 'n shirt jah :P

--Roy Goodman

Anoniem: 46060

Op maandag 15 april 2002 16:44 schreef Flat© het volgende:

[..]

me think it is wicked, aiight!

ook wel een gave tekst voor op 'n shirt jah :P
Ik heb buzz fuzz wellis zien lopen met een shirt waar suck me op stond en daarbij een grote peil naar beneden. In Amsterdam zitten wel speciale zaken die van die vette shirtjes verkopen.

Anoniem: 46060

Zijn er btw nog mensen die van hardcore houden hier? Of draait iedereen het liefst trance en hardhouse?

• flat
  • Niet online
ik soms een beetje hardhouse, maar ik vind 't niet echt geweldig
geef mij maar house uit de uk/canada, lekker groovy 't liefst :)

--Roy Goodman

Op maandag 15 april 2002 16:51 schreef djcrossfire het volgende:
Zijn er btw nog mensen die van hardcore houden hier? Of draait iedereen het liefst trance en hardhouse?
*meldt*

o en johnney ook diiijeee... ach laat uhm lekker...
zo kom ik ook nog is van me draaikunstminderwaadigheidscomplax af

ohw en waar is de gleuf schreeuwkast gebleven?
ik wou jullie vanavond weer ff lekker irriteren... 8-)

edit:

ik heb ook mauro picotto ceedee.... hoor ik er nu niet meer bij? ;(

• DJT
  • Laatst online: 05-06 16:27
Op maandag 15 april 2002 14:25 schreef Ener-G het volgende:
gutteguttegut wat heb ik me trouwens zitten ergeren aan de tmf music awards... wat een stelletje amateurs hee

beste buitenlandse dj> Mauro Picotto

...laat hem alsjeblieft van de techno afblijven :( TMF en alles wat daaromheen hangt heeft niet het flauwste benul van wat techno inhoudt
FF for your info... Picotto draait dus écht wél techno. Geen Komodo en dat soort shit dus. Geloof je me niet? Kom 27 april maar naar één van de «O»'s en je kunt het zelf horen. Heb zelf zelden een betere DJ gehoord.
en die Johnny de Mol moeten ze zijn draaitafels om zijn voeten binden en in het noordzeekanaal lozen, die gast kan dus _echt_ niet draaien, maar krijgt via pappie natuurlijk wel een plaats bij Anna's Agency (Waar o.a. dj's van het kaliber Marcello, Erick E etc bij zitten) OHH PLEASE!! dit soort gasten verneukt dus het publiek, de scene en de kansen van echte goeie dj's die toevallig geen mediamagnaat als papa hebben
Erick E zit bij One Management en Marcello bij Barkers..
het steekt gewoon echt om zo'n prutsdj beginneling direct binnengesluisd zien worden bij een van de grootste agency's in Nederland, en direct opgehemeld te zien worden door TMF en consorten, terwijl ie dus echt serieus geen ruk voorstelt wat draaien betreft
Kan ik niet zelf over oordelen. Heb wel van een collega gehoord dat hij het best aardig kan.

Flat >> Heb je mijn mixje nog beluisterd? En?

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05 23:08
Op zondag 14 april 2002 21:14 schreef SnowDude het volgende:

[..]

De cd spelers die komen worden Pioneer CDJ-1000 en die kan ik niet in een keer tegelijk kopen. Als ik dan die ene cd-speler op de zelfde fader heb als een draaitafel kan ik wel eens in de knoop komen. Dus een vierde kanaal is zeker wenselijk.
DJM600 heeft 4 kanalen en kan de CDJ-1000 spelers aansturen via de mixer met autostart functie etc ... dus lijkt me dat sowieso de beste optie als je toch met cd's gaat mixen.
En die effectenbak ga je vroeg of aat echt wel mee aan de slag :)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Er blijft weinig keus bij jou over!

Geen trance, ook geen hardhouse (nou ja, heel erg soms...) en al helemaal geen hardcore. Ben ik te soft voor denk ik... ;)

Nee, doe mij maar alles wat HedKandi laat verschijnen. :9~

En voor wat pittigers graag alles van Reactivate. Twee labels die exact mijn smaak weten te vertegenwoordigen.

Ow ja, en ZjiezjieAgoostienjoo vind ik de beste buitenlandse DJ overigens! :+ En mijn naam is Rastapoupolos.

Anoniem: 52501

Op maandag 15 april 2002 17:38 schreef DJT het volgende:

[..]

FF for your info... Picotto draait dus écht wél techno. Geen Komodo en dat soort shit dus. Geloof je me niet? Kom 27 april maar naar één van de «O»'s en je kunt het zelf horen. Heb zelf zelden een betere DJ gehoord.
[..]
Picotto kan volgens mij wel aardig draaien ja maar om hem te vergelijken met Carl Cox, nou nee..

Bij de Tmf Awards gaat het gewoon om wie de populairste dj is en niet wie de beste. En aangezien Picotto de enige van de drie is die ook nog hitjes maakt, stemmen de meeste 14 jarige kiddos op hem. Want wie heeft er ooit een plaat van Cox in de top 40 zien staan?

Denk je nou echt dat die fleppos naar de techniek en de plaatkeuze van de dj kijken om te bepalen wie de beste is? Picotto= Komodo (+nog wat) = HIT = De beste dj

Zonde maar ja, wie ligt er nou van wakker een tmf award wakker?

Vond het wel cool dat van Diepen ze uit kwam reiken, die gast betekent wel wat in de hier in de dance-scene, dat zag je wel met die World Dj day: 60.000 gulden ofzo??

Waarom zit die server trouwens steeds vol? Wil ook wel weer eens een setje downloaden. Heb nu die van Reind UniversalC, mries, Presto en Baptism of fire (wie is dat ook al weer?). allemaal gewoon erg lekker om af en toe tijdens schoolwerk ofzo te draaien. Thnxs Guys :)

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

Auchtahelweit!

Op maandag 15 april 2002 17:38 schreef DJT het volgende:

[..]

[..]

Kan ik niet zelf over oordelen. Heb wel van een collega gehoord dat hij het best aardig kan.
Ja, hoor eens, ik kan ook aardig draaien, dat kunnen er wel meer van deze draad, als je enkele mixjes op de FTP site beluistert. Dat geeft je nog niet de reputatie om in een adem genoemd te worden met de groten van dit land...

DJ Johnnie moet het puur hebben van z'n oud-Soap acteur-schap. De reden dat 'ie veel aan de bak komt hangt allemaal op die status.

Als 'ie over 10 jaar nog steeds meedraait in het DJ wereldje, dan pas wordt het een ander verhaal, dan is z'n soap'fame' wel uitgewerkt, en dan moet 'ie het van draai-kwaliteiten hebben.

• SnowDude
Op maandag 15 april 2002 17:45 schreef violator_ het volgende:

[..]

DJM600 heeft 4 kanalen en kan de CDJ-1000 spelers aansturen via de mixer met autostart functie etc ... dus lijkt me dat sowieso de beste optie als je toch met cd's gaat mixen.
En die effectenbak ga je vroeg of aat echt wel mee aan de slag :)
Wat heb ik vredes naam aan een autostart functie? Als of ik een plaat nog niet heb lopen als mijn schuif open gaat. En die CD spelers zijn puur om mijn oude platen die ik voor de veiligheid naar cd gezet heb te draaien. Ik draai puur met draaitafels (3 maal Technics 1200) maar ik vind het gewoon zonde om mijn platen uit 1990 ofzo nu nog helemaal aan gort te draaien daarvoor zijn ze nog steeds te goed! En die effecten unit ga ik echt niet gebruiken. Ik draai al 9 jaar en heb ook wel eens een effecten unit aan mijn meng tafel gehad maar dat soort ongein is leuk voor techno maar absoluut niet voor mij.

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 22:09
Over picotto.

Ik heb hem gehoord op trance energy 2? jaar geleden. En dat was de beste set van de hele avond.

Die kerel is echt wel goed.

En Mr-Don had ik met jou nou die cd deal? Dan moet je me nog even mailen.

• NightOwlNL
Op maandag 15 april 2002 11:29 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Ow...

Soms zijn dingen vrij lastig uit te leggen, maar schuif eens een fader van een Dateq en een van een Behringer en je voelt een verschil. Dat verschil heb je met de potmetertjes ook. Het is allebei goed, alleen de feeling is bij de Dateq gewoon steviger. En op de mixer waar ik vrijdag op stond te mixen was wel duidelijk dat Behringer gewoon wat minder degelijk is. Na een half jaar intensief gebruik zaten er al knopjes vast, werkte de VU meter niet goed meer. Dat soort kleine dingetjes.

Maar ik zeg helemaal niet dat Behringer slecht is he! Alleen als je veel meer kunt uitgeven kun je ook veel mooiere spullen kopen die langer goed en mooi blijven.

Zo zit dat. :)
ik vind zelf juist de dateq door zijn degenlijkheid niet prettig werken, hoe gek t ook klinkt

ik zal de behringer voornamelijk thuis gebruiken en zogezegd vooral om me huidige apparatuur een beetje uit te dunnen

alles bijmekaar geteld zegmaar, de behringer is een voorlopige stap naar beter worden, mocht ik geld gaan verdienen dan ga ik weleens kijken naar SL's en een Rodec ofzo

de rodec heeft wat elk ander mengpaneel met veel kanalen mist, namelijk PFL VU meter

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Zo laat ik ook maar ff posten in deze nieuwe draad -> Sowieso weinig mensen meer van de "oude" garde die hier posten :(

Ow en ff een update -> Nieuwe site nieuwe kansen -> www.wiggle-crew.tk :)
Heb ik met behulp van een paar vriendelijke mensen gemaakt :)

iRacing profiel

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 15 april 2002 18:32 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Ow ja, en ZjiezjieAgoostienjoo vind ik de beste buitenlandse DJ overigens! :+
Vinnik ook en al helemaal als je ziet wat het je oplevert als je hem draait voor het jongere publiek ;)

iRacing profiel

whaaaaa.....
hoe zit het nou met die kl#te ftp?
kan niet iedereen een apart accountje krijgen
ik heb die '530 this account is restricted to 5users' message nou wel vaak genoeg voorbij zien komen :'(
[/zeurmodus]

kwil graag me nieuwe mikz uploaden maar kan iemand die dan ff editten... want hij's een beetje te lang en begint metstilte enzow
maar om dat op me p166mhz te editten...
ben allang blij dat ik uhm naar mp3 heb kunnen editten :)

Anoniem: 510

vandaag komt de nieuwe HD en krijgen degene die gedokt hebben (jij dus :)) een eigen acc.

• flat
  • Niet online
weeeeeeeeee eindelijk!

--Roy Goodman

• TripleM
Op maandag 15 april 2002 18:34 schreef ThomasH het volgende:
Waarom zit die server trouwens steeds vol? Wil ook wel weer eens een setje downloaden. Heb nu die van Reind UniversalC, mries, Presto en Baptism of fire (wie is dat ook al weer?). allemaal gewoon erg lekker om af en toe tijdens schoolwerk ofzo te draaien. Thnxs Guys :)
8-)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Damn, ik heb vette tracklists voorbij zien komen, maar omdat wij (op kantoor) een klote adsl verbinding hebben, kan ik niet downen :'(.

Hebben mensen al plannen voor koninginnedag???

Ik weet het zelf nog niet. Ik heb wel een aanbod gekregen om te draaien op een boot(tje) in Amsterdam. Maar ik ben nog aan het denken...
Misschien ook wel leuk om een keer een andere stad te bezoeken!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Op dinsdag 16 april 2002 09:07 schreef Mries! het volgende:
vandaag komt de nieuwe HD en krijgen degene die gedokt hebben (jij dus :)) een eigen acc.
YES!!!!! :)

(want ik kom er weer niet op;( )

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 13:10

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 15 april 2002 14:25 schreef Ener-G het volgende:
gutteguttegut wat heb ik me trouwens zitten ergeren aan de tmf music awards.......
kan ik er wat aan doen.....

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• warp
  • Niet online
Ik hou van geen van de drie die je daar noemt ;)

Doe mij maar club/mellow, deephouse, progressive, techhouse en techno (gelukkig is er wel meer dan trance en hardhouse) *D

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:33

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 16 april 2002 09:07 schreef Mries! het volgende:
Woei, kan ik m'n mixjes ook eens uppen :)

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op maandag 15 april 2002 22:44 schreef koosmp3 het volgende:
Over picotto.

Ik heb hem gehoord op trance energy 2? jaar geleden. En dat was de beste set van de hele avond.

Die kerel is echt wel goed.
Picotto zeker niet slecht, maar als je hem naast Cox zet? dan weet ik nog zo net niet wie de betere van die 2 is (of eigenlijk wel) ;)

I rest my case :z

maar goed genoeg gezeken op TMF

wat muziekstijl betreft> op dit moment ben ik erg into groovy techno/techhouse, maar club/progressive/(schranz)techno, 2-step en drum 'n bass willen ook nog wel regelmatig de revue passeren.. maar als ik een favo stijl zou moeten noemen dan zou dat toch techno/techhouse zijn

aanrader> Gary Martin - Casa Cougat

• warp
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 14:48 schreef Ener-G het volgende:
wat muziekstijl betreft> op dit moment ben ik erg into groovy techno/techhouse
Dan heb ik ook nog wel wat aanraders voor je:

Check maar wat random werk van b.v. Ben Sims, Oxia, Angel Alanis, Brian Zentz, Trevor Rockcliffe, Jel Ford, Jamie Anderson, G Flame & Mr. G en Samuel L. Session ;)

Groovy & techy :9

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 14:58 schreef warp het volgende:

[..]

Dan heb ik ook nog wel wat aanraders voor je:

Check maar wat random werk van b.v. Ben Sims, Oxia, Angel Alanis, Brian Zentz, Trevor Rockcliffe, Jel Ford, Jamie Anderson, G Flame & Mr. G en Samuel L. Session ;)

Groovy & techy :9
van Sims, Oxia, Angel Alanis en Zentz had ik al diverse 12"es liggen ja :) volgens mij Samuel Session ook al

Oxia is idd erg extreem vet :)

Dj die me momenteel erg veel aanspreekt wat die stijl betreft> Kevin Saunderson

ooit klasgenootje van Derrick May en Juan Atkins, grondleggers van de techno house en nog steeds aan de top... respect! :9~

• warp
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 15:22 schreef Ener-G het volgende:
Dj die me momenteel erg veel aanspreekt wat die stijl betreft> Kevin Saunderson

ooit klasgenootje van Derrick May en Juan Atkins, grondleggers van de techno house en nog steeds aan de top... respect! :9~
Yup, en vergeet ook DJ Ronaldo (aka ztec Mystic) en Jeff Mills niet :)

• Fewture
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fewture

Overclocker

Gaat er nog iemand voor Twix Talent?? Ik heb een cd opgestuurd.. Ben benieuwd..

Edit: Trouwens.. Jullie vergeten Richie Hawtin! Iemand naar Awakenings 5 jaar geweest?? Was in het paasweekend. Dat was echt ziek..

• Anoniem: 8083
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 21:49 schreef Fewture het volgende:
Twix Talent !!? Heb ik wat gemist ?

• violator_
  • Laatst online: 02-05 23:08
Op maandag 15 april 2002 19:14 schreef SnowDude het volgende:

[..]

Wat heb ik vredes naam aan een autostart functie? Als of ik een plaat nog niet heb lopen als mijn schuif open gaat. En die CD spelers zijn puur om mijn oude platen die ik voor de veiligheid naar cd gezet heb te draaien. Ik draai puur met draaitafels (3 maal Technics 1200) maar ik vind het gewoon zonde om mijn platen uit 1990 ofzo nu nog helemaal aan gort te draaien daarvoor zijn ze nog steeds te goed! En die effecten unit ga ik echt niet gebruiken. Ik draai al 9 jaar en heb ook wel eens een effecten unit aan mijn meng tafel gehad maar dat soort ongein is leuk voor techno maar absoluut niet voor mij.
Ow ik dacht dat die autostart handig zou zijn ... ook geen idee eigenlijk hoe je die moet gebruiken aangezien ik ook alleen met 2 SL's draai. Met de effecten kan je trouwens heftige dingen doen ook met drum&bass / ambient en met scrathing (delay/echo/pitch enzo). Maar idd als je die echt niet gebruikt ...
Al vinnik zelf die lange faders van dateq met vertraging niet echt lekker persoonlijk als je met breakbeats/scratching werkt (dus snelle bewegingen).

Maar kwalitatief zijn die dateqs verder denk ik wel het beste :)

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Op dinsdag 16 april 2002 21:49 schreef Fewture het volgende:
Ik doe morgen een CD-tje op de bus waar ik zelf erg tevreden over ben. Dus hoop op een goede afloop ;)

• Fewture
  • Niet online

Fewture

Overclocker

Op dinsdag 16 april 2002 21:50 schreef speedphreak het volgende:

[..]

Twix Talent !!? Heb ik wat gemist ?
www.twix.nl

• Fewture
  • Niet online

Fewture

Overclocker

Op dinsdag 16 april 2002 22:56 schreef Six4Eight het volgende:

[..]

Ik doe morgen een CD-tje op de bus waar ik zelf erg tevreden over ben. Dus hoop op een goede afloop ;)
Ik heb er een opgestuurd die ook-al zeg ik het zelf-erg goed is geworden. Zitten wel 2 foutjes in (kleintjes), maar ik hoop dat ze daar niet al teveel op letten. Platenkeus is wel ok en er zit een lekkere climax in. Als ik erin kom ga ik met 3 sl'en draaien.. Kijken of dat helpt ;)

• Fewture
  • Niet online

Fewture

Overclocker

Heb hier nog een ChosenFew mixie liggen.. Grappig om te luisteren na zo'n tijd. Zijn nog oude Mokum plaatjes.. Waren toen echt vet die platen.

• Fewture
  • Niet online

Fewture

Overclocker

Op maandag 15 april 2002 18:35 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Ja, hoor eens, ik kan ook aardig draaien, dat kunnen er wel meer van deze draad, als je enkele mixjes op de FTP site beluistert. Dat geeft je nog niet de reputatie om in een adem genoemd te worden met de groten van dit land...
Uhhm..help ff. Ik lees deze draad af en toe. Hoe zit dat met DE ftp site? Wil iemand dit mij even uitleggen a.u.b?

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 22:09
Ok mensen, ff een vraag over de belangstelling van FinalScratch.

Zijn er serieus geinterreseerden? Ik ben fanatiek bezig om ze te kunnen dealen bij Richer Sounds.

Ff een peiling houden over wie van plan is om het pakket aan te schaffen.

Duzz, kom maar op.

En Ener-G; Picotto kwam met kijharde trance en veel, lees heel veel, Techno

• Anoniem: 8083
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 22:57 schreef Fewture het volgende:

[..]

www.twix.nl
thnx ! Ook maar een mixje maken dan :)
Heb tot augustus de tijd. Dus heb nog wel even.

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 23:52 schreef koosmp3 het volgende:
Ok mensen, ff een vraag over de belangstelling van FinalScratch.

Zijn er serieus geinterreseerden? Ik ben fanatiek bezig om ze te kunnen dealen bij Richer Sounds.

Ff een peiling houden over wie van plan is om het pakket aan te schaffen.

Duzz, kom maar op.

En Ener-G; Picotto kwam met kijharde trance en veel, lees heel veel, Techno
uh ja maar de combinatie 'Trance' en 'Techno' ligt me niet zo... tenminste als je onder 'trance' die bekende Picotto producties verstaat, en andere melodierijke deuntjes... op de een of andere manier mis ik gewoon het typische technoritme en gevoel erin als dat gemixed wordt, geef mij maar pure techno.. lastig te omschrijven
Maar waar ik dus bang voor ben is dat half Nederland Picotto ineens ziet als de nieuwe techno god, want dat is ie dus echt NIET

als het dan toch een Italiaan moet zijn gaat mijn stem uit naar Marco Carola

Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee