4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hier dan maar verder over DJ hardware, vinyl, cd's, draaien, demo's, FTP's..
Iedereen veel plezier..

Reind, balen zeg van Tom Harding, als ik het zo hoor dan lag het inderdaad aan hem.. Balen want op Impulz was ie zo ontzettend goed en klonk het zo wereld..
Anoniem: 20384
Anoniem: 13841
Ik wil ook wel es mee doen, ik wil ook een dj wordenOp maandag 17 december 2001 09:30 schreef Arne_F het volgende:
ja en nu maar hopen dat er niet van die losers komen die de boel weer gaan verzieken..

Nou da's simpel, schaf een (2ehands) setje cd-spelers aan of draaitafels, koop een mixer, hoofdtelefoon en natuurlijk platen/cd's en ga oefenen.. Tis onwijs leuk om te doen, zeker als je van muziek houdt.. Zoek naar wat je zelf lekker vindt om te draaien en ga ervoor..Op maandag 17 december 2001 09:35 schreef drLiter het volgende:
Ik wil ook wel es mee doen, ik wil ook een dj worden
wie weet er nog toffe club cd's die niet gemixed zijn..
Alleen omdat er een paar van die etterbakken lopen te zeiken gaat die draad dus dicht? Naja we hebben um zelf nog gebackupped dus nalezen kunnen we zoiezo.
* R2D2 heeft er een beetje de balen van dat zulke etterbakken
• 1 -> de draad hebben vervuild. 2 -> Hun zin hebben gekregen

Anoniem: 36831
mee eens kunnen ze hem niet heropenen en dat die menjes geblocked worden want ik vond de draad vet interesant poste wel bijna nooit maar was wel kewl om te lezen totdat die vuile flamers kwamen die lui motten gewoon buiten gaan spelen ofzo of ook een een djset kopen en dan lekker gaan oefenen i.p.v. de man uit te gaan hangen de boel verkloten voor de fans en dj's die het draadje elke dag trouw bekeken..Op maandag 17 december 2001 10:50 schreef kreischer2000 het volgende:
Ben het wel met je eens, kunnen die lamers niet gewoon wat beters gaan doen, dan draadjes van 3000+ posts mollen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik persoonlijk had er geen problemen mee, maar de tendens is dat er bij een part II veel mensen reageren die dat eerst niet meer deden, jullie hebben dus op zich best gelijk, maar je kan dit beter aan de aandacht brengen in LA dan hier rond te gaan schelden denk ik....
Anoniem: 510

TripleM's inschrijf pagina'tje trouwens hier
Omdat ik het zowiezo al een tijdje van plan was. Op fok is zelfs een limiet an 255 replies/topic. Ik denk dat threads tot de 1000 ongeveer wel te doen zijn, dat ik daarna een nieuwe open. Deze discussie liever in [forum=15]. Als jullie hier uit principe niets willen posten, dan hebben jullie alleen jezelf ermee. Van mij mag dit offtopic draadje gewoonOp maandag 17 december 2001 12:32 schreef Ener-G het volgende:
aaarg waarom nou![]()
hebben die etterbakken toch hun zin gekregen

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Anoniem: 41190
Zou wel heel erg toeval zijnOp maandag 17 december 2001 14:21 schreef Ornathon het volgende:
Mmmm, naja. Verder dan. Is er iemand trouwens nog naar Tropicana (R'dam)geweest afgelopen zaterdag. Daar was een Crazy Land party. Was echt kikke, zeker in bovenste zaal. Daar hoorde ik rond 6 uur echt een vette hardbass nummer. Echt iedereen ging los. En ik wil die plaat ook hebben, maar ken de naam niet. Is er misschien iemand hier die er ook was en heeeeeel toevallig weet welke ik bedoel...

Maybe een andere song als referentie?
Greets

Wat doet de GoT DJ om bekend te worden?
Maak je demo cd's? Stuur je ze op? Bel je mensen, praat je met mensen? Ken je mensen die wij ook willen kennen?

Ik heb twee demo cd-tjes gemaakt, de eerste heet Baptism of Fire en een paar jaar geleden gemaakt, hij's te vinden op de GoT FTP. Vooral aan kennissen/vrienden laten horen, vrijwel alleen maar positieve reacties.
Tweede demo cd'tje (die ik nog even moet zoeken) is 30 Minutes of Fame, ter ere van mijn deelname aan een DJ contest in de Hollywood Music Hall in Rotterdam (3 maal raden hoe lang je mocht draaien

Dan binnenkort, mijn allernieuwste l33t

is magafestatie nu wel of niet hetzelfde als mega music dance experience?
-----
Over het sluiten van het vorigetopic: Jammer maar onvermijdelijk. Het enige wat je kan doen is lekker verder gaan in deze. Natuurlijk heb je in het begin " last" van mensen die hier wel in gaan reageren terwijl ze het vorige topic negeerden. Ik denk dat wanneer je in dit topic op de oude voet verder gaat, binnen een post of 300 weer op het oude niveau zit.
(niveau van nuttigheid van posts)
Dit is nauwelijks het niveau van deel 1Op maandag 17 december 2001 14:56 schreef Lampje het volgende:
is magafestatie nu wel of niet hetzelfde als mega music dance experience?

Dan heb ik nog 280 posts de tijdOp maandag 17 december 2001 15:13 schreef TripleM het volgende:
[..]
Dit is nauwelijks het niveau van deel 1

[childish mode]
ik had 'm duidelijk eerder
[/childish mode]
ow ja jij ben die knakker die denkt dat ie goed is
Jongens ga eens in LA zeuren. Ik heb er duidelijk bijgezegd waarom het gebeurd is.Op maandag 17 december 2001 16:15 schreef wibblemoo het volgende:
bah, wat triest zeg, had ik niet van GOT verwacht....
k'ga lekker verder op djforum.nl , de groeten
Jij bent vorige week gewaarschuwd je hieruit te houden, als je je niet kan gedragen. Bij deze je tweede en laatste officiele waarschuwing.Op maandag 17 december 2001 16:16 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
en de onzin gaat voort
Jammer dat de ouwe dicht is. Zeker omdat er een stelletje vervelende zakkenwassers waren die de boel zo nodig uit jalouzie om zeep wilden helpen... Maar ja.. 't is nu een maal zo...
Het is best geinig om te doen. En het is de moeite waar om te beginnen.
koop gewoon de soort muziek die jij wilt gaan mixen
(in mijn geval hardhouse en de garage scene)
Koop apparatuur waarmee je makkelijk kan werken
(technics apparatuur is aan te raden, goeie kwaliteit. Bang & Oluffsen is ook wel kewl. Uiteraard zijn deze 2 merken weggelegd voor mensen met grote portomennee. Om te beginnen meot je een kleintje nemen.)
Veel oefenen.
vraag eens een keer op locale scholen of je een keer mag draaien (nee heb je ja ken je krijgen).
En heb phun.
/serrver
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

En over dat icoon, die is zo bekend, bijna iedereen heeft die wel op zijn schijf zijn. Dacht dat echte dj's respect voor mede dj's hadden.
Sorry kom beetje zeikerig over

Ehm.. Wat moet je met B&O?! Dat hoort in de hifi thuis (en zelfs daar heb ik zo m'n twijfels bij (pun intended), niet in de pro audio..Op maandag 17 december 2001 16:53 schreef SeRRveR het volgende:
koop gewoon de soort muziek die jij wilt gaan mixen
(in mijn geval hardhouse en de garage scene)
Koop apparatuur waarmee je makkelijk kan werken
(technics apparatuur is aan te raden, goeie kwaliteit. Bang & Oluffsen is ook wel kewl. Uiteraard zijn deze 2 merken weggelegd voor mensen met grote portomennee. Om te beginnen meot je een kleintje nemen.)

Kan iemand dat even aanpassen

Dat gaat spam opleveren. Jammer joh!Op maandag 17 december 2001 17:01 schreef Sick_Nick het volgende:
Hmmm, heb me op die lijst gezet voor de sponsoring voor de HD maar ben vergeten DITMAGWEG erbij te zetten

Ja precies! Al was ik zeeer blij met mijn Technics versterker (component). Nu heb ik een 19" Samson Servo 260 naversterker. Das een lekker ding zeg! heeft clipping lampies erop zitten. Zo aan te sluiten op je mengpaneel (nu Alecto, maar morgen na een ritje Feedback een Behringer MX1804xOp maandag 17 december 2001 16:59 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ehm.. Wat moet je met B&O?! Dat hoort in de hifi thuis (en zelfs daar heb ik zo m'n twijfels bij (pun intended), niet in de pro audio..

Oeps bijna kortsluiting van mijn gekwijl

Anoniem: 26952
ik niet snap leg uit!Op maandag 17 december 2001 17:01 schreef Sick_Nick het volgende:
Hmmm, heb me op die lijst gezet voor de sponsoring voor de HD maar ben vergeten DITMAGWEG erbij te zetten
btw. jammer van deel 1 maar laten we gewoon gezellig verder gaan..... hebben we voorlopig geen last van vervelende klier user's

ik 't liefst club en "funky groovy house" (misterdon-style zeg maarOp maandag 17 december 2001 19:23 schreef DJ-Jumbo het volgende:
pure nieuwsgierigheid:
wat voor stijl draaien jullie

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
En soms wat melodieuzer richting Cosmic Gate, Mario Lopez, Hypertraxx, Brooklyn Bounce en DJ Marc la Cruz.
En jullie?
Ik draai een beetje de stijl van Flat(c) geloof ik!Op maandag 17 december 2001 19:24 schreef Flat© het volgende:
[..]
ik 't liefst club en "funky groovy house" (misterdon-style zeg maar)

Done..Op maandag 17 december 2001 17:01 schreef Sick_Nick het volgende:
Tnx, hou niet zo van spamOp maandag 17 december 2001 19:31 schreef TripleM het volgende:
[..]
Done..

Ik noem wat ik draai al een paar jaar High Energy.. Ik merkte dat ik verschillende 'stijlen' gebruikte, van club/trance tot techno/hardhouse.. Maar waar ik mijn platen op uitzoek is energie.. Ik hoor in een paar seconden of een plaat dat gevoel heeft dat ik zoek.. Daarom: High Energy..Op maandag 17 december 2001 19:23 schreef DJ-Jumbo het volgende:
pure nieuwsgierigheid:
wat voor stijl draaien jullie
Ik heb platen van Tinrib (UK Hard NRG label), maar ook van 1 van de Klubbheads, van Mark Kavanagh maar ook van de D-Devils.. Ik let niet op hoe t heet, maar hoe t klinkt..

Anoniem: 37139
Nog ff een vraagje:
Wat zijn je 5 favo nummers van afgelopen jaar ??? (leuk als afsluiter van dit jaar)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
marco v - simulated
riva ft. danii minoque - how do you love now (non vocal dan)
iio - rapture (armin remix)
bismark - primitive love
in random order
Van mij zijn ...effe denken:Op maandag 17 december 2001 20:21 schreef BtM909 het volgende:
Voornamelijk R&B en HipHop, met vleugjes 2-Step, garage en een toefje House/Dance/Trance.
Nog ff een vraagje:
Wat zijn je 5 favo nummers van afgelopen jaar ??? (leuk als afsluiter van dit jaar)
1) dat moet wel die onbekende uit Tropicana, Crazy Land zijn (zie paar posts terug

1.2) The New Frontier Y2K aka zentith.. - Musica Che Domina
2) Cosmic Gate - Fire Wire
3) Brooklyn Bounce - Get ready to bounce
4) Hypertraxx - The Darkside
5) Mario Lopez - The Sound of nature part 2
5.2) Menace 2 Society - we will prevail
5.3) DJ Marc la Cruz - Judgment day
En nog een zooi white labels waar niks op staat

Anoniem: 6071
Het is begonnen bij vervelende clubtrance, dat werd langzaam harder tot domme hardhouse, toen een tijdje een acid-obsessie gehad, maar weinig goeie platen gevonden, in de tussentijd wat stevigere trance verzamelt (out of grace etc), en nu steeds verder richting techno.
Ik vind heel veel muziek goed om te horen, zodat ik veel te snel bepaalde platen goed vindt, terwijl ze vervolgens voor geen meter in mijn setjes passen

nog een tip voor gasten die beginnen:
gah niet op namen af!
ik heb zelf 10/a gekocht van PROMO
normaal maakt ie altijd vette muziek...
maar dit valt echt dik tegen...
10/b vind ik trouwens een stukkie beter
neem gewoon lekker de tijd om platen uit te zoeken
en gah niet met trillende gehaaste vingens in de winkel staan en uiteindelijk met platen thuizkomen die je eigenlijk helemaal niet goed vind...
dan nog wat:
er is al eens gesproken over een "DJ" meeting
is er nou eigenlijk intresse voor...
zeg maar net zoiets als een LAN party
dat de 'newbees' als ikzelf wat van DE DJ's kan leren
ik ken verder bijna niemand die draait en de DJ's in de club hebben echt geen tijd om jou wat uit te leggen meestal...
maar als er interesse is... waar beginnen we

een van de Modjes misschien ideen?
Jeey een muziekmaatjeOp maandag 17 december 2001 20:01 schreef Six4Eight het volgende:
Ik draai zelf de wat energiekere deephouse en progressive tot aan progressive trance. Voornamelijk progressive dus, maar dat kan je heel erg breed opvatten. Is een vrij brede stroming.

mjah das meer terror... daar hou ik niet zo van...Op maandag 17 december 2001 20:55 schreef Ornathon het volgende:
DJ Jumbo, heb ook nog aardig wat hardcore platen liggen. Uit de tijd van de zeurende burenVeel Rotterdam Records, PCP, Industrial Strength, Terror Trax, klein beetje Shadowlands en Ruff alliance/neck/gangsta. Is wel leuk soms om die te draaien haha. Zeker als ik ergens volgend jaar (bijna jaar erop) geld voor mijn JBL Eons heb.
ik hou meer van echte underground hardcore...
lekkere beats met goeie melodieen
maar toch een lekkere harde Bass...
ik gah binnenkort ook eens kieken voor wat hardhouse
iemand suggestiez ?
Ik sta donderdag op een feest waar wat meer bekende house (om het zo maar te noemen) gedraaid wordt, dus daar kan ik niet een set met alleen maar Hedkandi of progressive aan komen.
Ben nu een beetje remixen van de bekende zooi aan het verzamelen (Gigi d'Agostino, Tiesto, Katana, DJ's @ work, dat soort dingen) en ik moet toegeven dat zoiets ook wel leuk is als je er voor in de stemming bent.

DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK DOENK
copyright gerechtelijk moet ik het voluit schrijven heOp maandag 17 december 2001 20:49 schreef Lampje het volgende:
[..]
dus dan gewoon riva?

Die platen van mij zijn al wel tussen de 2 en 10+ jaar oud. Zijn geen nieuwere releases iig. Dat was doen wel hard, maar allemaal rond de 180 BPM. Maar vond het geen terror. PCP is ook wel lekker. Zijn die Duitse a la French Connection II platen. Ken je vast wel, wat zeg ik nou. Tuurlijk weet je het.Op maandag 17 december 2001 21:43 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
mjah das meer terror... daar hou ik niet zo van...
ik hou meer van echte underground hardcore...
lekkere beats met goeie melodieen
maar toch een lekkere harde Bass...
ik gah binnenkort ook eens kieken voor wat hardhouse
iemand suggestiez ?
Maar voor hardtrance moet je mijn lijstje van net kijken. Misschien vind je het wel wat. Anders raad ik je een aan om een cd-tje te luisteren in de platenzaak: QLIMAX - The Nr.1 Hardstyle compilation mixed by Pavo.
Tis wel een mixcd, maar dan weet je tenminste wat er voor goeds is. Dit is wat harder, duister en toch strakke melodietjes zo nu en dan.
nope geen idee...Op maandag 17 december 2001 22:26 schreef Ornathon het volgende:
[..]
Die platen van mij zijn al wel tussen de 2 en 10+ jaar oud. Zijn geen nieuwere releases iig. Dat was doen wel hard, maar allemaal rond de 180 BPM. Maar vond het geen terror. PCP is ook wel lekker. Zijn die Duitse a la French Connection II platen. Ken je vast wel, wat zeg ik nou. Tuurlijk weet je het.
ik gah wel ff kieken of ik er wat over kan vinden

Hhmmzz... ben te lui om naar de platenzaak te gaan...Maar voor hardtrance moet je mijn lijstje van net kijken. Misschien vind je het wel wat. Anders raad ik je een aan om een cd-tje te luisteren in de platenzaak: QLIMAX - The Nr.1 Hardstyle compilation mixed by Pavo.
Tis wel een mixcd, maar dan weet je tenminste wat er voor goeds is. Dit is wat harder, duister en toch strakke melodietjes zo nu en dan.
ik kijk wel ff ergens anders

Echt niet...PCP (planet core productions) is al dat duitse van aantal jaren terug. Even kieken in de platenbak....oja, Marshall Masters (I like it loud etc), Rave Creator, Dance Ecstacy 2001, Nasty Django (ha ha ha hardcore motherf***ers), Inferno Brothers (slave to the rave), Miro, The Horrorist (flesh is the fever), Dr Macabre (poltergeist), French Connection (SS-19) etc...langzaam, hard en duister.Op maandag 17 december 2001 22:34 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
nope geen idee...
ik gah wel ff kieken of ik er wat over kan vinden
[..]
Hhmmzz... ben te lui om naar de platenzaak te gaan...
ik kijk wel ff ergens anders
Anoniem: 26318
5 Fav platen van dit jaar
01 > Total Science - Jetset
02 > Bad Company - Miami VIP
03 > J Majik - Spaced invader - High Contrast RMX
04 > Q project - Trouble
05 > Uncut - Midnight (MIST RMX)
ook mijn pal hoor!Op maandag 17 december 2001 20:48 schreef Mries! het volgende:
[..]
Jeey een muziekmaatje(OK Don ook hoor
) Draai ook nog wel enigszins groovy techno en af en toe een tribaltje erdoorheen...als het maar lekker rollt
iio - rapture (deep dish miami dub)
minimalistix - struggle for pleasure (progressive remix)
dirty vegas - days go by (luciën foort remix)
gabriel ananda - bye
david james - (always) a permanent state (tom stephan's superchumbo remix)

laatste tijd betrap ik me er trouwens ook op een voorliefde te ontwikkelen voor progressive, de wat rustigere chill-out variant ervan dan, niet zozeer om op te dansen (moet natuurlijk wel kunneh

a.s. zaterdag mag ik aan de gang gaan met top-40 en cd's...

maar ik ben van plan hem helemaal zoek te draaien zelfs met de cdspelers

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
De regular users zijn hier toch allemaal pal van elkaar?Op dinsdag 18 december 2001 00:19 schreef DJ_Mesut het volgende:
[..]
ook mijn pal hoor!

Ach ja... Het gaat toch ook niet slecht met dit draadje... Voor er weer een beetje zon in dit landje komt is deze tweede draad alweer uitgegroeid tot honderden replies!
Jumpstart, heb jij trouwens nog de "oude" draad helemaal gesaved en lekker in een rarretje gepropt? Als dat zo is lijkt het me wel een leuk idee om die ergens on-line of op de server van Mries te zetten!
maar ook top 40 als het moet maar das niet leuk vind ik dan krijg je van dat R&B als Usher enz... das bagger..
Mooie lijst, (Always) A permenant state is ook een van mijn favo's maar dan wel gewoon de original..vet groovy!Op dinsdag 18 december 2001 00:24 schreef DJ_Mesut het volgende:
mijn top 5:
iio - rapture (deep dish miami dub)
minimalistix - struggle for pleasure (progressive remix)
dirty vegas - days go by (luciën foort remix)
gabriel ananda - bye
david james - (always) a permanent state (tom stephan's superchumbo remix)
VRAAG:
Zal ik ook nog op DJForum.nl vragen voor die HD? Of Reind anders want ik ben daar niet zo'n regular eigenlijk

Lijkt mij wel, hoe meer zielen hoe meer vreugd.. Misschien kunnen we wel samenwerken met IDP, gastlessen ofzo?Op dinsdag 18 december 2001 13:27 schreef Mries! het volgende:
Zal ik ook nog op DJForum.nl vragen voor die HD? Of Reind anders want ik ben daar niet zo'n regular eigenlijk

Nog even en we sponsoren een hele computer..

Anoniem: 32338
Greetz
Renzel

Toch wil ik nog even de volgende nummertjes toevoegen

PvD - Vega [Starecase Mix]
Virtua Trancer - Sex After Dinner
Orinoko - Island [Saints & Sinners Mix]
Way Out West - Intensify Part 1
En er zijn vast wel wat heerlijke platen die ik vergeet

Gepost door Six4Eight. Collega weer vergeten uit te loggen, zoals wel vaker

Ik moet de eerste zaak nog tegenkomen die goedkoper is dan Richer Sounds in Amsterdam, 1299 voor de Mk2, maar als ik me niet vergis ook 1299 voor de Vestax PDX2000. Is de rit zeker waard, honderden guldens teveel betalen of een paar tientjes benzinekosten?Op dinsdag 18 december 2001 15:50 schreef RensR het volgende:
Wie weet een goede zaak in omgeving Eindhoven, Den Bosch, Uden, Oss >> waar ik 2 technics sl1200MKII (of M3D) kan kopen voor een redelijke prijs >> en een Pioneer DJM 500 (of dateq xtc)>:)

Anoniem: 32338
Thanks Triple MOp dinsdag 18 december 2001 16:10 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik moet de eerste zaak nog tegenkomen die goedkoper is dan Richer Sounds in Amsterdam, 1299 voor de Mk2, maar als ik me niet vergis ook 1299 voor de Vestax PDX2000. Is de rit zeker waard, honderden guldens teveel betalen of een paar tientjes benzinekosten?
Greetz

Anoniem: 6072
Display Electronics EindhovenOp dinsdag 18 december 2001 15:50 schreef RensR het volgende:
Wie weet een goede zaak in omgeving Eindhoven, Den Bosch, Uden, Oss >> waar ik 2 technics sl1200MKII (of M3D) kan kopen voor een redelijke prijs >> en een Pioneer DJM 500 (of dateq xtc)>:)
Greetz
Renzel
Wat kosten ze daar dan? Helpt misschien als je dat erbij zet..Op dinsdag 18 december 2001 17:00 schreef Bazz het volgende:
Display Electronics Eindhoven
Zie de link op de eerste pagina van dit topic!!!!!Op dinsdag 18 december 2001 18:09 schreef FFF het volgende:
Heb het vorige topic niet gevolgd, maar wat is de url van die got dj ftp?
Nou ik nietOp dinsdag 18 december 2001 16:10 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik moet de eerste zaak nog tegenkomen die goedkoper is dan Richer Sounds in Amsterdam, 1299 voor de Mk2, maar als ik me niet vergis ook 1299 voor de Vestax PDX2000. Is de rit zeker waard, honderden guldens teveel betalen of een paar tientjes benzinekosten?

Richer Sounds groningen heeft de 1200 nu op 1179 per stuk.
A'dam en utrecht geloof ik nog op 1199, maar weet het niet zeker.
En ik kan het weten

C u @ richer sounds.
<edit>
de ftp:
ip 130.89.227.45
user djsets
passwd turntable
</edit>
Wel ff lezen he... De ftp! Niet de thread...Op dinsdag 18 december 2001 18:34 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Zie de link op de eerste pagina van dit topic!!!!!
Staat op pagina 72 bij 25 per pagina in de oude thread.

Da's nie eerlijk, jij handelt met voorkennis..Op dinsdag 18 december 2001 19:32 schreef koosmp3 het volgende:
En ik kan het weten![]()
C u @ richer sounds.

Maar goed, mijn top 5 van afgelopen jaar:
1 - Captain Tinrib & The Nun - Work It Out
2 - Fierce Ruling Diva - Rubb It In (BK Remix)
3 - P.I.K. - Speakerfreak
4 - Surreal - You Take My Breath Away (DJ Tiesto Remix)
5 - Warp Brothers feat. Aquagen - Phatt Bass
Volgens mij zijn die laatste twee nog van 2000 zelfs, maar ik draai ze nog steeds regelmatig..

Sponsor Mries voor een grotere HD voor in de FTP
Ik

JvS, niets persoonlijks tegen jou, jij zal alle gezeur en gezeik van 'narrow minded' usertjes ook wel zat zijn. Ik hoop wél dat dit hele gedoe als gevolg krijgt dat er in een FAQ hierover iets komt te staan, in de trant van " Bij 1000 berichten wordt een topic gesloten, voordat de 1000 gehaald is is grootte op zich geen reden tot sluiten. "
* JumpStart heeft nu z'n gal gespuugd. Genoeg erover.
Hopelijk krijgt dit 2e deel iets van de oude 'feel' terug, maar dat moet ik eerst zien voordat ik het geloof.
En nu nog even on-topic: Op de FTP server staat (als het goed is) het archief van de eerste 2500+ berichten. Als ik zin/tijd heb voeg ik de rest toe om het hele eerste deel te omvatten...
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Pas maar op, als je zo doorgaat is deze ook zo op slot!

Excuses SORRY!!!Op dinsdag 18 december 2001 18:34 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Zie de link op de eerste pagina van dit topic!!!!!
Ik probeer even een dir te maken op de ftp server, maar dat werkt niet meer.
krijg een 550
Is er nog een plaatsje over voor een amateuristische mix?

jij draait tog met CD's ?
kan jij deze kerel niet wat adviez geven

u r l

[edit]
aangezien ik dol ben op sjetten heb ik op de FOK!/T.net chatserver een kanaaltje aangemaakt:
irc.fokzine.net
#DJ's
poort: 6667
h0p3 2 cu there

De meeste FTP clients geven de respons van de server weer, en daarin staat ergens hoeveel er nog beschikbaar is. Nog geen uur geleden stond de teller op 83 Mb ... aan de krappe kant dus.Op dinsdag 18 december 2001 20:19 schreef koosmp3 het volgende:
bij de weg.
Ik probeer even een dir te maken op de ftp server, maar dat werkt niet meer.
krijg een 550
Is er nog een plaatsje over voor een amateuristische mix?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Jeez wat een niveau. Daar ga ik me echt niet tegenaan bemoeien hoor.Op dinsdag 18 december 2001 20:19 schreef DJ-Jumbo het volgende:
ej MisterDon ?
u r l
![]()
![]()
[edit]
aangezien ik dol ben op sjetten heb ik op de FOK!/T.net chatserver een kanaaltje aangemaakt:
irc.fokzine.net
#DJ's
poort: 6667
h0p3 2 cu there

Zonder dollen, het juiste antwoord staat er al.
Anoniem: 37139
Groot gelijk.Op dinsdag 18 december 2001 22:00 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Jeez wat een niveau. Daar ga ik me echt niet tegenaan bemoeien hoor.
Dat je nou wil gaan draaien, okee, maar zorg dan tenminste dat je een héél klein beetje door hebt hoe het in zijn werking gaat

Ik heb toch maar een poging gewaagd.. Ik had nog iets nodig om slaap van te krijgen.. Tis gelukt..Op dinsdag 18 december 2001 20:19 schreef DJ-Jumbo het volgende:
ej MisterDon ?
u r l
![]()
![]()

Nah vooruit... Ik ook dan maar.Op woensdag 19 december 2001 00:32 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik heb toch maar een poging gewaagd.. Ik had nog iets nodig om slaap van te krijgen.. Tis gelukt..Trusten..

Ik tel tot nu toe 16 mensen, da's al meer dan genoeg.. Maar als er op djforum.nl ook mensen rondlopen die interesse hebben dan is meer geld altijd welkom uiteraard..Op woensdag 19 december 2001 01:05 schreef Mries! het volgende:
Straks als we ons eigen HD'tje hebben..aaah paradise

Zoals ik al zei, als het zo doorgaat hebben we een eigen pc! Voor 2000 piek heb je een 19" kast gevuld met 60 Gb harddisk, TB 1333 en 256 Mb DDR, die 256 Mb DDR heb ik namelijk nog liggen..

Met een man of 20 en misschien IDP ofzo

Nou, ik zat toch echt aan een hd'tje te denken hoor.Op woensdag 19 december 2001 09:32 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik tel tot nu toe 16 mensen, da's al meer dan genoeg.. Maar als er op djforum.nl ook mensen rondlopen die interesse hebben dan is meer geld altijd welkom uiteraard..
Zoals ik al zei, als het zo doorgaat hebben we een eigen pc! Voor 2000 piek heb je een 19" kast gevuld met 60 Gb harddisk, TB 1333 en 256 Mb DDR, die 256 Mb DDR heb ik namelijk nog liggen..Dat nog even in een rack schuiven en hopsekee..
edit:
Met een man of 20 en misschien IDP ofzoheb je voor een paar piek per maand die bak ook nog eens online.. Is misschien het overwegen waard.. Slackware erop en hopsekee..
Ik bedoel, ik ben niet kijk..
het is tenslotte alleen maar om je mixen op te zetten en het aan anderen te kunnen laten horen.
Ach tis ook meer hardop dagdromen.. Maar omdat ik las dat IDP er over aan het nadenken was om een colo te plaatsen schoot me dat zo te binnen.. Je kunt dan een FTP opzetten, website(s) hosten, Shoutcast/Icecast streams opzetten.. Van alles en nog wat..Op woensdag 19 december 2001 12:22 schreef koosmp3 het volgende:
Nou, ik zat toch echt aan een hd'tje te denken hoor.
Ik bedoel, ik ben niet kijk..
het is tenslotte alleen maar om je mixen op te zetten en het aan anderen te kunnen laten horen.
Met alle wilde plannen van TripleM worden we nog eens een compleet eigen forum, inclusief alle benodigdheden...
IsoŽs van draaitafels, cd spelers en mixers.

Anoniem: 6071
eej ze kan anders wel erg goed zingen hoor!Op woensdag 19 december 2001 16:12 schreef Mries! het volgende:
dat zingende mens heet Jessie K
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Dat klinkt als een officiele uitnodiging.. Wij zijn jouw gast die avond begrijp ik?Op woensdag 19 december 2001 14:43 schreef MisterDon het volgende:
Ej... Das leuk! Krijg ik net een belletje of ik over een maandje met Quinten de Rozario wil draaien. Met een zangeres of zo. Beetje vaag nog allemaal, maar wel weer eens wat anders.

Wilde plannen, ach dat valt reuze mee.. IDP had het over de colocation en ik zag het aantal geinteresseerden oplopen dus vandaar..Met alle wilde plannen van TripleM worden we nog eens een compleet eigen forum, inclusief alle benodigdheden...

Iso-wattes? Daydreamen is 1 ding maar trippen..IsoŽs van draaitafels, cd spelers en mixers.(Als TripleM mag daydreamen, dan mag ik dat ook!)

Neuj, Quinten de Rozario heet al jaren zo hoor.Op woensdag 19 december 2001 16:05 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Quinten, is dat die kerel uit Zwolle, die een tijdje terug nog the Quint heette??? Of haal ik mensen door elkaar?

LOL, Ik zal tegen die tijd eens kijken of ik kaartjes kan krijgen. Ik weer wel nu al dat er een mannetje of 800-1200 zal staan, en de tent uitverkocht isOp woensdag 19 december 2001 16:45 schreef TripleM het volgende:
[..]
Dat klinkt als een officiele uitnodiging.. Wij zijn jouw gast die avond begrijp ik?
[..]
[..]
Iso-wattes? Daydreamen is 1 ding maar trippen..

Dit topic is gesloten.