Zo ik heb vanmiddag bij Feedback Rotterdam een Gemini PS626 Pro 2 mengpaneel aangeschaft, best aardig dingetje voor thuisgebruik. Ik ging eigenlijk voor die Behringer DX1000 maar toen ik hem zag wilde ik hem al niet meer hebben dat ding is veels te groot voor mijn kamertje. In de kerstvakantie ga ik ff een gat zagen in mijn bureau dan kan ik hem daarin laten zakken, dat ziet er namelijk veel strakker uit dan zon groot ding gewoon op je bureau.
Verwijderd
WIEUW!!!!
ik heb een nieuwe mixer...
ik had ff een nieuwe nodig en me budget was natuurlijk laag omdat het in de feestdagenmaand is...
maaruh...ik koop dus die mixer en gah uhm thuis uitpakken
ik denk...nou voor dat geld...kan niet veel goed's zijn...
kan geen 2 kanalen tegelijkluisteren enzow...
dus ik sluit de boel aan...
hey... ik kan 2 kanalen tegelijk op me koptelefoon luisteren
2band's equalizer per kanaal
volume per kanaal
volume van de koptelefoon
master volume
een leuke crossfader die het goed doet en(N O G) niet kraakt
wieuw....
helemaal te gek... en dat voor 220,- piek...
1 nadeel...
je hoort heel zacht wat je op de koptelefoon luisterd op de boxen...
najah... je kan niet alles hebben he
tot ik me numark gah kopen
ben ik hier best tevreden mee denk ik

heb ook nog een foto:
modemers wees gewaarschuwt
ik heb een nieuwe mixer...
ik had ff een nieuwe nodig en me budget was natuurlijk laag omdat het in de feestdagenmaand is...
maaruh...ik koop dus die mixer en gah uhm thuis uitpakken
ik denk...nou voor dat geld...kan niet veel goed's zijn...
kan geen 2 kanalen tegelijkluisteren enzow...
dus ik sluit de boel aan...
hey... ik kan 2 kanalen tegelijk op me koptelefoon luisteren
2band's equalizer per kanaal
volume per kanaal
volume van de koptelefoon
master volume
een leuke crossfader die het goed doet en(N O G) niet kraakt
wieuw....
helemaal te gek... en dat voor 220,- piek...
1 nadeel...
je hoort heel zacht wat je op de koptelefoon luisterd op de boxen...
najah... je kan niet alles hebben he
tot ik me numark gah kopen
ben ik hier best tevreden mee denk ik
heb ook nog een foto:
modemers wees gewaarschuwt
Vind je dat "te gek" voor dat geld?????
Oh jongen toch! Voor ongeveer een meiertje meer had je een Behringer DX 500 gehad.
Had je iets meer met de grote jongens kunnen meepraten...
Maar goed, leuk dat je blij bent met de split functie op je headphone.
Twee dingen...
1) Leer nou eens een heel klein beetje A B N... (gewaarschuw... kofschip... d!)
2) Een equalizer van twee bands is _echt_ geen equalizer, maar een toonregelingetje.
Veel plezier ermee.
Oh jongen toch! Voor ongeveer een meiertje meer had je een Behringer DX 500 gehad.
Had je iets meer met de grote jongens kunnen meepraten...
Maar goed, leuk dat je blij bent met de split functie op je headphone.
Twee dingen...
1) Leer nou eens een heel klein beetje A B N... (gewaarschuw... kofschip... d!)
2) Een equalizer van twee bands is _echt_ geen equalizer, maar een toonregelingetje.
Veel plezier ermee.
Een Gemini in plaats van een Behringer..? En dat alleen vanwege de afmetingen?Op woensdag 19 december 2001 18:49 schreef kreischer2000 het volgende:
Zo ik heb vanmiddag bij Feedback Rotterdam een Gemini PS626 Pro 2 mengpaneel aangeschaft, best aardig dingetje voor thuisgebruik. Ik ging eigenlijk voor die Behringer DX1000 maar toen ik hem zag wilde ik hem al niet meer hebben dat ding is veels te groot voor mijn kamertje. In de kerstvakantie ga ik ff een gat zagen in mijn bureau dan kan ik hem daarin laten zakken, dat ziet er namelijk veel strakker uit dan zon groot ding gewoon op je bureau.
Jij moet wel heel klein wonen om zo'n
Sommige mensen kunnen me echt verbazen hoor.
Ik mis Randy
Waar zit die gozer toch? Hij heeft namelijk al ff niet meer gepost.
Ow en mensen hoe zit het nu met de FTP -> schiet het al een beetje op? Ik heb namelijk een nieuwe mix liggen
Ow en mensen hoe zit het nu met de FTP -> schiet het al een beetje op? Ik heb namelijk een nieuwe mix liggen
Verwijderd
NOu kijk ik woon nog bij mijn ouders thuis aangezien ik 16 ben, en ik heb niet zon groot bureautje en ik moest er ook nog ruimte op hebben voor mijn comp en om mijn huiswerkt te maken, maar ik ben er tot nu toe zeer tevreden mee.
ik ga binnenkort voor het eerst sinds een jaar alweer achter de draaitafels staan voor een cd-tje...
Gaat ook gelijk naar Per toe, en als het meezit ook richting Engeland (Sasha 2 in the house hehe)!!!!
Gaat ook gelijk naar Per toe, en als het meezit ook richting Engeland (Sasha 2 in the house hehe)!!!!
ik zal 'm ff weer naar GOT schoppenOp donderdag 20 december 2001 01:53 schreef Reind het volgende:
Ik mis Randy![]()
wieso mis je 'm ?
Verwijderd
Af en toe volg ik een aantal mensen niet hoor, zomaar een mixer kopen voor Fl 200,- en denken dat het rotzooi is.
Vervolgens kom je erachter dat het wel meevalt, maar waarom WERK je niet eerst even met dat ding zodat je weet wat je koopt? Of redeneer ik nu stom
Vervolgens kom je erachter dat het wel meevalt, maar waarom WERK je niet eerst even met dat ding zodat je weet wat je koopt? Of redeneer ik nu stom
zou ik ook zeggenOp donderdag 20 december 2001 10:11 schreef Six4Eight het volgende:
Af en toe volg ik een aantal mensen niet hoor, zomaar een mixer kopen voor Fl 200,- en denken dat het rotzooi is.
gewoon altijd even in de winkel testen, of zorgen dat je zeker weet (en van veel anderen hebt gehoord) dat 't kwaliteit is
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Precies. Ik wil bijvoorbeeld wat nieuwe elementen voor mijn TT's aanschaffen (Concorde Pro van Ortofon). Nu heb ik er nog nooit zelf mee gewerkt, maar ik krijg zoveel positieve feedback dat ik bijna zeker weet dat ik ze wil hebben. Nu nog een keertje testen en meenemen die krengenOp donderdag 20 december 2001 10:14 schreef Flat© het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen
gewoon altijd even in de winkel testen, of zorgen dat je zeker weet (en van veel anderen hebt gehoord) dat 't kwaliteit is
Ik heb, afgezien van mijn hoofdtelefoon (Koss UR-30), niks geprobeerd voordat ik het kocht.. Mijn Technics niet, mijn Stanton Trackmaster II elementen niet, mijn Stanton SK-TWO ook niet en zelfs mijn Kaosspad niet.. Ik heb erover gelezen, plaatjes bekeken (en demo geluisterd in het geval van mijn Kaosspad) en zo tot de conclusie gekomen dat ik het wilde.. Tot nu toe heb ik nog nergens spijt van..Op donderdag 20 december 2001 10:14 schreef Flat© het volgende:
[edit] Moeilijk, Nederlands.. [/edit]
Verwijderd
ey,
Ik heb een tijdje geleden 2 technics SL1200/1210 MK II gekocht, met 2x STANTON 500 AL naalden. (naalden 3 maanden oud)
Nu vind ik de hoge tonen vaag klinken, het is moelijk uit te leggen, maar je kan het een beetje vergelijken met hoge tonen van een mp3 op een lage bitrate. De hoge tonen zijn niet zijn helder dus.
Kan dit aan de naalden liggen of aan mijn mengpaneel (Gemini Pro 626 Platinum, 3 jaar geleden gekocht)? Mengpaneel lijkt mij niet, aangezien ik met mijn oude soundlabs het probleem niet had.
Ik heb een tijdje geleden 2 technics SL1200/1210 MK II gekocht, met 2x STANTON 500 AL naalden. (naalden 3 maanden oud)
Nu vind ik de hoge tonen vaag klinken, het is moelijk uit te leggen, maar je kan het een beetje vergelijken met hoge tonen van een mp3 op een lage bitrate. De hoge tonen zijn niet zijn helder dus.
Kan dit aan de naalden liggen of aan mijn mengpaneel (Gemini Pro 626 Platinum, 3 jaar geleden gekocht)? Mengpaneel lijkt mij niet, aangezien ik met mijn oude soundlabs het probleem niet had.
Dat zouden de naalden kunnen zijn.. Had je op die Soundlabs andere naalden zitten?Op donderdag 20 december 2001 11:00 schreef avthart het volgende:
Het frequentiebereik van 500 AL II's is 20 Hz tot 17 kHz, da's minder dan bijvoorbeeld Trackmaster II's (20 Hz tot 20 kHz) en als ze slijten gaat het hoog als eerste minder klinken..
nee okee, maar die dingen die jij opnoemt kan je ook zeker van zijn dat 't goed is hèOp donderdag 20 december 2001 10:50 schreef TripleM het volgende:
Ik heb, afgezien van mijn hoofdtelefoon (Koss UR-30), niks geprobeerd voordat ik het kocht.. Mijn Technics niet, mijn Stanton Trackmaster II elementen niet, mijn Stanton SK-TWO ook niet en zelfs mijn Kaosspad niet.. Ik heb erover gelezen, plaatjes bekeken (en demo geluisterd in het geval van mijn Kaosspad) en zo tot de conclusie gekomen dat ik het wilde.. Tot nu toe heb ik nog nergens spijt van..
--Roy Goodman
Ik heb al zolang niets meer van die gozer gehoord man. Geen MSN geen post hier en geen gepost op het DJ forum.Op donderdag 20 december 2001 09:03 schreef wibblemoo het volgende:
[..]
ik zal 'm ff weer naar GOT schoppen
wieso mis je 'm ?
Dan kunnen er 2 dingen aan de hand zijn -> 1 Hij is druk
2 Hij heeft een vriendin. Of hij heeft ze beide -> in dat geval -> Succes Randy
Verwijderd
Op die Soundlabs zaten andere naalden.Op donderdag 20 december 2001 11:30 schreef TripleM het volgende:
[..]
Dat zouden de naalden kunnen zijn.. Had je op die Soundlabs andere naalden zitten?
Het frequentiebereik van 500 AL II's is 20 Hz tot 17 kHz, da's minder dan bijvoorbeeld Trackmaster II's (20 Hz tot 20 kHz) en als ze slijten gaat het hoog als eerste minder klinken..
Slijten van de naalden dacht ik ook al aan,
maar dat vind ik wel erg raar(en snel), aangezien beide naalden 3 maanden oud en niet echt intensief gebruikt zijn.
Zou het dan misschien toch aan mengpaneel liggen, ik kan wel mijn draaitafel direct aan mijn versterker hangen, kijken of ik het dan nog steeds hoor
Ik kan anders ook wel stukje opnemen, maar dat zal dan vanavond worden, aangezien ik nu op mijn werk zit. Dan laat ik het wel horen.
heb je er niet teveel gewicht op staan? meer gewicht betekent ook namelijk minder hoge tonen, en voor thuisgebruik hoef je er geen loden plakkaten op te hebben zitten ivm overslaan etcOp donderdag 20 december 2001 11:30 schreef TripleM het volgende:
[..]
Dat zouden de naalden kunnen zijn.. Had je op die Soundlabs andere naalden zitten?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
ik gah hier maar niet op inOp donderdag 20 december 2001 01:43 schreef MisterDon wat:
loopt uit op een flamebait
Verwijderd
maar ok over mijn mixertje
ik heb deze ff 2 maanden nodig dan gah ik een numark halen...
alleen aangezien mijn andere mixer kraakte als de pest...
en hij het niet waard is om te repareren heb ik ff snel een "B" merkje gekocht...
waarom geen berhinger bla bla
omdat ik maar 2 kanalen nodig heb...
alsof een berhinger zo goed is...
word ook gewoon in het verre oosten gemaakt hoor
en hij het niet waard is om te repareren heb ik ff snel een "B" merkje gekocht...
Verwijderd
Behringer is duits vriendOp donderdag 20 december 2001 17:56 schreef DJ-Jumbo het volgende:
maar ok over mijn mixertje
En tevens de 2e lijn van Mackie, er zitten dus behoorlijke kwaliteits componenten in.
Een flamebait? Hahahahaha! Dacht het niet hoor. Ik geef alleen mijn mening.Op donderdag 20 december 2001 17:53 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
ik gah hier maar niet op in
loopt uit op een flamebait
En mijn mening is dat als je el cheapo troep koopt, je volgens mij niet goed bezig bent.
Behringer wordt wel in het oosten gemaakt, maar niet zo ver hoor...
Ik vind het knap als jij boven de 17 KHz met gehoorbereik kan komen. Een pasgeboren baby kan net de 19 KHz halen, daarna gaat het rap achteruit (vooral bij DJ'sOp donderdag 20 december 2001 11:30 schreef TripleM het volgende:
[..]
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Koop dan de DX-100, is minder dan 150 piek en heeft ook maar twee kanalen.Op donderdag 20 december 2001 17:56 schreef DJ-Jumbo het volgende:
Verwijderd
Nog even een vraagje voor jullie.
Ik zit even te kijken naar de spectaculaire aanbiedingen van de Behringer's bij Feedback, ik zit te denken een de DX-500 of 1000. Ik heb alleen een vraagje over beide.
Hoe zit het met soort ingangen en uitgangen. Ik beschik helaas zelf alleen nog maar over tulp-stekkers. Alleen ga misschien binnenkort over op Jack-pluggen. Beide zijn dus gewenst. Nu kan je bij de 1000 je versterker op je tape-out aansluiten neem ik aan. Alleen hoe zit het bij de 500, achterkant-plaatje is er niet, en specs enzo doen het bij mij niet, kan iemand mij daar iets over vertellen?
Ik zit even te kijken naar de spectaculaire aanbiedingen van de Behringer's bij Feedback, ik zit te denken een de DX-500 of 1000. Ik heb alleen een vraagje over beide.
Hoe zit het met soort ingangen en uitgangen. Ik beschik helaas zelf alleen nog maar over tulp-stekkers. Alleen ga misschien binnenkort over op Jack-pluggen. Beide zijn dus gewenst. Nu kan je bij de 1000 je versterker op je tape-out aansluiten neem ik aan. Alleen hoe zit het bij de 500, achterkant-plaatje is er niet, en specs enzo doen het bij mij niet, kan iemand mij daar iets over vertellen?
Verwijderd
Klopt, het hoog is echt zwaar klote! Wil al een jaar nieuwe naalden maarja, geld is steeds opOp donderdag 20 december 2001 11:30 schreef TripleM het volgende:
[..]
Dan neem je toch lekker van die verloopplugjes. Die hoeven je echt geen vermogen te kosten hoor. Maar eerlijk gezegd is het mij nog nooit gelukt het verschil tussen tulp, xlr en jack te horen. Dat is iets wat bij grote PA systemen wel mee gaat tellen (brom enzo), maar thuis amper telt.Op donderdag 20 december 2001 21:01 schreef mark_dabomb het volgende:
Nog even een vraagje voor jullie.
Maar goed, hoogste tijd, ik ga maar eens ff mijn spulletjes bijelkaar zoeken; zo een lekker setje op een feest neerzetten.
Ten eerste kan ik volgens mij nog steeds boven de 17 kHz horen en ten tweede zal een element dat 17 kHz als max heeft op 17 kHz minder hard klinken dan een element dat als max 20 kHz heeft.. Ofwel het element met max 20 kHz klinkt beter, dacht niet dat ik dat nog hoefde uit te leggen..Op donderdag 20 december 2001 19:47 schreef universal creations het volgende:
Ik vind het knap als jij boven de 17 KHz met gehoorbereik kan komen. Een pasgeboren baby kan net de 19 KHz halen, daarna gaat het rap achteruit (vooral bij DJ's).
Dat had ik dus met mijn gewone Trackmasters ook.. Heb er zelfs iemand van Stanton over gesproken, die zei dat het niet moet kunnen.. Bij mij was het makkelijk te checken omdat bij het ene element de linkerkant harder was, en bij het andere element de rechterkant.. Na omwisselen merkte je dus dat het duidelijk de elementen waren..Op donderdag 20 december 2001 21:15 schreef Kaos het volgende:
Klopt, het hoog is echt zwaar klote! Wil al een jaar nieuwe naalden maarja, geld is steeds opHebben jullie ook op de stantons dat linkerkanaal iets zachter is dan rechter? Volgens mij licht het aan de stantons. Dacht eerst dat het aan mijn dateq lag maar iemand anders had het ook (alhoewel die ook een dateq heeft)
Nu ik een matched pair Trackmaster II's heb (met certificaatje
Haha, de meeste mensen vinden die Behringer te groot. Ik ging vorige week ook voor die Behringer DX1000 naar Feedback. Wou em toch maar niet hebben. Kwam wel met een Phonic MM1805x (14 kanaals+fx-processor)
thuis. Had het eerst vergeleken met de Behringer mx1804x. Vond de Phonic toch een stuk beter klinken (was ook duurder).
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
hmm ja ik wilde 'm eigenlijk ook gaan halen, die DX1000
morgen even een kartonnen doos verbouwen en kijken of 't een beetje wil passen en er ook nog redelijk uitziet dan maar
morgen even een kartonnen doos verbouwen en kijken of 't een beetje wil passen en er ook nog redelijk uitziet dan maar
--Roy Goodman
Niet als je net zoals mij fijne oordoppies draagt tijdens het feesten en draaien. Enne niemand die die dingen ziet hoor.Op donderdag 20 december 2001 19:47 schreef universal creations het volgende:
[..]
Ik vind het knap als jij boven de 17 KHz met gehoorbereik kan komen. Een pasgeboren baby kan net de 19 KHz halen, daarna gaat het rap achteruit (vooral bij DJ's).
Believe me -> laat maar een paar doppies aanmeten en je voelt je kop een stuk minder de volgende ochtend als je lekker hebt staan beuken. + Je beschermt je oren ermee -> Neem bijvoorbeeld is Eric E -> Net zo doof als een kwartel.
Verwijderd
ging meer over datOp donderdag 20 december 2001 19:29 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Een flamebait? Hahahahaha! Dacht het niet hoor. Ik geef alleen mijn mening.
En mijn mening is dat als je el cheapo troep koopt, je volgens mij niet goed bezig bent.
Behringer wordt wel in het oosten gemaakt, maar niet zo ver hoor...
1)

en met de "grote" jongens mee praten...
Ik heb een dure bak met standaart status"
leuk voor je vriend...maar ik doe draaien als hobby
het is niet de apparatuur die de man maakt
Owwww... Ik ben een zeikerd dat ik struikel over bergen taalfouten? Nah, ga dan maar lekker door mien jung!Op donderdag 20 december 2001 22:53 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
ging meer over dat
1)
![]()
en met de "grote" jongens mee praten...
Ik heb een dure bak met standaart status"
leuk voor je vriend...maar ik doe draaien als hobby
het is niet de apparatuur die de man maakt
Ik irriteer me alleen mateloos aan wort met een t en dat soort domme foutjes die je op de basisschool al niet meer hoort te doen. Een typfoutje is oke, maar structureel taalfouten maken vind ik niet alleen zielig en dom, maar ook een gebrek aan communicatie. Maar daar zal ik wel een ouwe zeikerd in zijn.
Als ik een post lees die wemelt van de kromme zinnen en taalfouten neem ik die nu eenmaal minder serieus.
Laat dat een les voor de toekomstige sollicitatiebrieven zijn; dan gaan ze meteen de prullebak in...
Maar goed, ik ben nu moe... Net thuis van een gig.
Als een keizer staan draaien (mag ik voorzichtig zeggen). Bijna 1000 man stond te springen op mijn mix van club, progessive, trance en weer progessive. Het is wel weer mooi voor deze dag.
Normale mensen staan nu op. Ik ga zo maar es een paar uur pitten... alleen heb ik nog steeds die irritante "high" nog dat de ellendige plaatjes nog door mijn kop spoken. Kennen jullie dat?
Ik moest gisterenavond draaien in een klein cafetje in Amersfoort (DeLuxe, Reind weet het wel) en na afloop kwam er een gozer naar me toe die vroeg of ik wel eens tapejes in elkaar mixede. Ik zei nee, waarop die jongen zei dat hij me echt super vond draaien. Hij draaide soms zelf wel eens in de Mazzo, zei hij, en hij zou eens kijken of ik daar ook eens kon draaien!!!!
Ik werd gek toen ik dat hoorde!!!! MAZZO!!!!!
[EDIT]
Ik weet wel dat ik een hele grote fout heb gemaakt tijdens het mixen, mijn poot pleef plakken aan een plaat terwijl ik aan het corrigeren was in de mix... Toen liep hij dus helemaal niet meer.....
[EDIT]
Ik weet wel dat ik een hele grote fout heb gemaakt tijdens het mixen, mijn poot pleef plakken aan een plaat terwijl ik aan het corrigeren was in de mix... Toen liep hij dus helemaal niet meer.....

Zolang je niet heel veel fouten maakt zijn het niet de fouten die belangrijk zijn, maar hoe je ze corrigeert.. Dus daar zou ik me niet druk over maken, kan iedereen gebeuren..Op vrijdag 21 december 2001 11:23 schreef DJ_Mesut het volgende:
De Mazzo, ken ik wel van naam maar verder niet zo goed.. Ik neem aan dat dat goed is?
Jean doet toch niks anders als fouten maken en die is toch ook PRO DJOp vrijdag 21 december 2001 11:23 schreef DJ_Mesut het volgende:
[EDIT]
leuk is dat altijd, DJ's die duizenden guldens op een avond verdienen en dan niet eens een plaatje strak mixen.. lekker een dubbele bass enzow.. en niemand die het hoort want het is DJ weetikveel en die is nou eenmaal goed ...
Erhh, blijf dan ook met je tengels van het vinyl af, en rem op de platter zelf !Op vrijdag 21 december 2001 11:23 schreef DJ_Mesut het volgende:
[EDIT]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
die fout maakte ik ook toen ik pas begon met vinyl (en zie het nog veel beginners doen), daar ben ik maar snel vanaf gestapt, en remde voortaan met de platterOp vrijdag 21 december 2001 13:54 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Erhh, blijf dan ook met je tengels van het vinyl af, en rem op de platter zelf !Of ben ik soms de enige die het op die manier doet ?
al corrigeer ik tegenwoordig uitsluitend met de pitchcontrol, (is subtieler en veel minder 'hoorbaar' als corrigeren door ff de rem erop te zetten) en rem ik alleen af met de platter als ik een plaat gelijk aan het zetten ben
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Fout? Da's helemaal geen fout, tis maar wat je zelf fijner vindt.. Ik corrigeer zelden op de platter, gaat nooit fout..Op vrijdag 21 december 2001 14:00 schreef Ener-G het volgende:
die fout maakte ik ook toen ik pas begon met vinyl (en zie het nog veel beginners doen), daar ben ik maar snel vanaf gestapt, en remde voortaan met de platter
al corrigeer ik tegenwoordig uitsluitend met de pitchcontrol, (is subtieler en veel minder 'hoorbaar' als corrigeren door ff de rem erop te zetten) en rem ik alleen af met de platter als ik een plaat gelijk aan het zetten ben
Pitch control corrigeren, tja als je heel subtiel met je vinyl of platter corrigeert is ook dat niet nodig.. Werkt zelfs onhandiger omdat je nooit precies de originele positie van je pitch terugkrijgt..
Verwijderd
ik doe het ook op de platter, want soms heb je platen die een beetje hol zijn en die draaien dan heel licht op de mat, als je dan corrigeert is het meteen heel sterk..vandaar
Verwijderd
Het hoog is dus niet alleen bij mij klote, hmm misschien toch verder kijken voor andere naalden of effe kijken of het gewicht nog wat uitmaakt. Dat de linker harder is dan rechter is mij nog niet opgevallen, ik zal er opletten als ik vanavond weer ga draaien.Op donderdag 20 december 2001 21:15 schreef Kaos het volgende:
[..]
Klopt, het hoog is echt zwaar klote! Wil al een jaar nieuwe naalden maarja, geld is steeds opHebben jullie ook op de stantons dat linkerkanaal iets zachter is dan rechter? Volgens mij licht het aan de stantons. Dacht eerst dat het aan mijn dateq lag maar iemand anders had het ook (alhoewel die ook een dateq heeft)
Zijn deze Trackmaster dan wel aan te raden, aangezien jij hier ook problemen mee had? Of zijn er andere goede alternatieven?Op donderdag 20 december 2001 22:23 schreef TripleM het volgende:
[..]
Dat had ik dus met mijn gewone Trackmasters ook.. Heb er zelfs iemand van Stanton over gesproken, die zei dat het niet moet kunnen.. Bij mij was het makkelijk te checken omdat bij het ene element de linkerkant harder was, en bij het andere element de rechterkant.. Na omwisselen merkte je dus dat het duidelijk de elementen waren..
Nu ik een matched pair Trackmaster II's heb (met certificaatje) is het probleem weg.. Ik zou eens bellen met je dealer of je ze niet om kan ruilen, moet niet kunnen volgens Stanton toch?
Naalden komen bij Correct vandaan, ik heb er nog garantie, maar of ik ze nog kan omruilen
Verwijderd
preciesOp vrijdag 21 december 2001 14:27 schreef Mries! het volgende:
ik doe het ook op de platter, want soms heb je platen die een beetje hol zijn en die draaien dan heel licht op de mat, als je dan corrigeert is het meteen heel sterk..vandaar
Als ze beetje hol zijn, kunnen ze ook sneller overslaan als je niet de platter gebruikt.
Gewicht maakt niet zo heel veel uit, tenzij je guldens op het element gaat plakken voor extra gewicht.. Werd vroeger bij de heavy turntablists wel es gebruikt..Op vrijdag 21 december 2001 14:28 schreef avthart het volgende:
Het hoog is dus niet alleen bij mij klote, hmm misschien toch verder kijken voor andere naalden of effe kijken of het gewicht nog wat uitmaakt. Dat de linker harder is dan rechter is mij nog niet opgevallen, ik zal er opletten als ik vanavond weer ga draaien.
Ja en ja. De Trackmasters zijn zeker aan te raden, ik denk dat ik met de vorige gewoon pech had. Met degenen die ik nu heb ben ik supertevreden. Stanton is een meer dan prima merk elementen!Zijn deze Trackmaster dan wel aan te raden, aangezien jij hier ook problemen mee had? Of zijn er andere goede alternatieven?
Maar, alternatieven zijn er ook genoeg. Shure en Ortofon bijvoorbeeld.. Vooral Ortofon zal je wel aanspreken..
De naalden zijn niet goed, dus vallen ze onder garantie, dus zou je ze om moeten kunnen ruilen lijkt me.Naalden komen bij Correct vandaan, ik heb er nog garantie, maar of ik ze nog kan omruilen
Verwijderd
Ok bedankt voor je informatie. Ik ga denk maar is terug naar Correct (naalden, wel 3 maanden gebruikt) en kijk of ik ze kan ruilen en nieuwe kan halenOp vrijdag 21 december 2001 14:52 schreef TripleM het volgende:
[..]
Gewicht maakt niet zo heel veel uit, tenzij je guldens op het element gaat plakken voor extra gewicht.. Werd vroeger bij de heavy turntablists wel es gebruikt..
[..]
Ja en ja. De Trackmasters zijn zeker aan te raden, ik denk dat ik met de vorige gewoon pech had. Met degenen die ik nu heb ben ik supertevreden. Stanton is een meer dan prima merk elementen!
Maar, alternatieven zijn er ook genoeg. Shure en Ortofon bijvoorbeeld.. Vooral Ortofon zal je wel aanspreken..www.ortofon.com
[..]
De naalden zijn niet goed, dus vallen ze onder garantie, dus zou je ze om moeten kunnen ruilen lijkt me.
Weet je nog hoe hij heet???Op vrijdag 21 december 2001 11:23 schreef DJ_Mesut het volgende:
...
Hij draaide soms zelf wel eens in de Mazzo, zei hij, en hij zou eens kijken of ik daar ook eens kon draaien!!!!
...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ik had het ook niet over met je vingers op de platter, maar op het vinyl zelf, dat kan dus gaan 'plakken' met alle gevolgen van dienOp vrijdag 21 december 2001 14:27 schreef TripleM het volgende:
[..]
Fout? Da's helemaal geen fout, tis maar wat je zelf fijner vindt.. Ik corrigeer zelden op de platter, gaat nooit fout..
tja als je sowieso moest corrigeren stond die pitch toch al niet goedPitch control corrigeren, tja als je heel subtiel met je vinyl of platter corrigeert is ook dat niet nodig.. Werkt zelfs onhandiger omdat je nooit precies de originele positie van je pitch terugkrijgt..
in die technomix van me op de ftp heb ik geen 1x gecorrigeerd met afremmen op de platter
maar ieder zo z'n eigen smaak, het is in ieder geval niet aan te raden om af te remmen op het vinyl zelf
JoostOp vrijdag 21 december 2001 19:32 schreef BtM909 het volgende:
[..]
Weet je nog hoe hij heet???
Ik corrigeer ook altijd op de platter, maar op de een of andere manier kleefde mijn hand aan de plaat toen ik mijn hand wegtrok van de platter...Op vrijdag 21 december 2001 13:54 schreef JumpStart het volgende:
[..]
Erhh, blijf dan ook met je tengels van het vinyl af, en rem op de platter zelf !Of ben ik soms de enige die het op die manier doet ?
begin met het programma virtual turntables van carrot
Heee, wil jij ff niet zo on topic bezig zijn?Op vrijdag 21 december 2001 22:00 schreef Loki het volgende:
begin met het programma virtual turntables van carrot
Die vraag is allang beantwoord.
Ik corrigeer altijd op de platter -> en ja dat hoor je wel is maar dan is de vraag -> Hoort de gemiddelde discotheek ganger dat? -> Nee die horen dat niet dus is het erg? -> Nee das niet erg.
Ik was zaterdag op de MMDE (ja ik schaam me diep en niet te hard lachen allemaal
) en daar hoorde ik het ook bij Tom Harding - DJ Jean - Johan Gielen - Klubheads oftewel iedereen had er last van.
Het was trouwens wel leuk om te zien hoe meneer harding in paniek raakte toen ie een naald sloopte. Whahahahaa die vent werd echt helemaal gek en raakte volledig in paniek toen ze zo snel geen nieuwe konden vinden.
Ik vond het wel geinig om te zien in ieder geval
Ik hoopte erop dat ze helemaal geen naalden meer hadden -> want wat draaide die lullo kut zeg. Pffffffff ik dacht dat Jean erg was maar die Harding lust er ook wel pap van -> Geluid stond echt veel en veel te hard en wie was zijn oordoppen vergeten -> juist ik met me stomme kop
Ik was zaterdag op de MMDE (ja ik schaam me diep en niet te hard lachen allemaal
Het was trouwens wel leuk om te zien hoe meneer harding in paniek raakte toen ie een naald sloopte. Whahahahaa die vent werd echt helemaal gek en raakte volledig in paniek toen ze zo snel geen nieuwe konden vinden.
Ik hoopte erop dat ze helemaal geen naalden meer hadden -> want wat draaide die lullo kut zeg. Pffffffff ik dacht dat Jean erg was maar die Harding lust er ook wel pap van -> Geluid stond echt veel en veel te hard en wie was zijn oordoppen vergeten -> juist ik met me stomme kop
Tom harding verneukt bij elk optreden wel bijna een naald met zn hyperactieve draai en springstijl .. op Impulz zelfs 2Op zaterdag 22 december 2001 00:19 schreef Reind het volgende:
Ik corrigeer altijd op de platter -> en ja dat hoor je wel is maar dan is de vraag -> Hoort de gemiddelde discotheek ganger dat? -> Nee die horen dat niet dus is het erg? -> Nee das niet erg.
Ik was zaterdag op de MMDE (ja ik schaam me diep en niet te hard lachen allemaal) en daar hoorde ik het ook bij Tom Harding - DJ Jean - Johan Gielen - Klubheads oftewel iedereen had er last van.
Het was trouwens wel leuk om te zien hoe meneer harding in paniek raakte toen ie een naald sloopte. Whahahahaa die vent werd echt helemaal gek en raakte volledig in paniek toen ze zo snel geen nieuwe konden vinden.Ik vond het wel geinig om te zien in ieder geval
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Mijnheer Harding zou eens Bisonkit aan zijn zolen moeten plakken en een dwangbuis aan trekken... Dan zal ie wel stil blijven staan.
En natuurlijk wat minder drogerende middelen...
idd.. die gast draait stuiterballen house en staat zelf zo strak als een strijkboutOp zaterdag 22 december 2001 07:08 schreef MisterDon het volgende:
Mijnheer Harding zou eens Bisonkit aan zijn zolen moeten plakken en een dwangbuis aan trekken... Dan zal ie wel stil blijven staan.
ff vraagje>
op sale.nl staat een gemini 626 pro te koop voor om en nabij de 500 pieken, is dat een redelijke prijs?
**update hmm nu kom ik ergens de behringer dx500 tegen met ingebouwde sampler, voor nog minder... choices choices...
aww fuck it ik heb em gewoon besteld
360 pieken
360 pieken
hehe goede keuze, is een erg fijn mixertje
zelf wil ik misschien voor 140 piek meer die DX1000 kopen, maarja hij's wel erg groot...
zelf wil ik misschien voor 140 piek meer die DX1000 kopen, maarja hij's wel erg groot...
--Roy Goodman
ja die dx1000 staat er ook voor een poep en een scheet te koop (500 ofzo?) maar ik heb al die kanalen toch niet nodig (alleen maar 2 draaitafels, evt nog laptop met drumcomputer erbij)Op zaterdag 22 december 2001 13:23 schreef Flat© het volgende:
Ja, die prijzen van die Behringers gaan echt helemaal nergens meer over he?
De raparatie van mijn Dateq LPM 7,2 is even duur als en niuwe Behringer 1000!
Maar ja... Dan heb je wel een Dateq.
sja daar betaal je wel voor.. maar aangezien die behringer mijn slaapkamer toch niet uit komtOp zaterdag 22 december 2001 13:46 schreef MisterDon het volgende:
Verwijderd
Wat is er met je Intimidation gebeurd?Op zaterdag 22 december 2001 13:46 schreef MisterDon het volgende:
Die heb ik ook nog. Wat een luxe he? Twee topmixers hebben.
Verwijderd
[zelfspot]
Ik heb anders ook een Mag10, en een XXL-powersound TMX2388 (oid, de naam zegt genoeg
).
[/zelfspot]
Ik heb anders ook een Mag10, en een XXL-powersound TMX2388 (oid, de naam zegt genoeg
[/zelfspot]
Verwijderd
Koop toch maar ff de DX-1000, lijkt me gewoon vet wijs, binnenkort maar ff langs bij Feedback om wat te spelen, en dan mee te nemen. Hij past net in m'n zelfgebouwde meubel (planken, maar ja)!
Verwijderd
Die schuifjes van die Behringer zijn echt veels te licht, als ik nies schuiven ze al omhoog.
relaxed toch?Op zaterdag 22 december 2001 17:10 schreef kreischer2000 het volgende:
Die schuifjes van die Behringer zijn echt veels te licht, als ik nies schuiven ze al omhoog.
btw heb je dan weleens aan de faders van een dateq mogen pielen, die glijden ook bijna door als je er een tikje tegenaan geeft hoor
Verwijderd
zitten aan het einde van de XTC schuiven van die klikjes zodat je zeker weet dat ie aan het einde is?Op zaterdag 22 december 2001 17:14 schreef Ener-G het volgende:
[..]
relaxed toch?maar da's kwestie van smaak lijkt me..
btw heb je dan weleens aan de faders van een dateq mogen pielen, die glijden ook bijna door als je er een tikje tegenaan geeft hoor
klikjes? nee daar houdt de fader gewoon opOp zaterdag 22 december 2001 17:49 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
zitten aan het einde van de XTC schuiven van die klikjes zodat je zeker weet dat ie aan het einde is?
Verwijderd
jammer...Op zaterdag 22 december 2001 17:51 schreef Ener-G het volgende:
[..]
klikjes? nee daar houdt de fader gewoon op
ik heb ooit eens met zo'n 12 kanaals mixer van... Yamaha of Roland of zo iets dergelijks gewerkt en daar zaten aan het einde van de faders van die mooie klikjes zodat je ze niet zo snel open kan 'stoten' en ineens een raar geluid er doorheen hoort
edit:
faders geen knopppen
140 piek??Op zaterdag 22 december 2001 13:23 schreef Flat© het volgende:
echt?
Verwijderd
lol dat las ik ook jah...Op zaterdag 22 december 2001 18:12 schreef koosmp3 het volgende:
[..]
140 piek??
echt?
maar na een 2e keer lezen zag ik staan
140 piek MEER
dus erbij
anders was ik nu naar amsterdam gehaalt om zo'n ding te halen
dan nog is die behringer 500 piek, kost alsnog geen reetOp zaterdag 22 december 2001 18:19 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
lol dat las ik ook jah...
maar na een 2e keer lezen zag ik staan
140 piek MEER
dus erbij
anders was ik nu naar amsterdam gehaalt om zo'n ding te halen
ik heb zelf de dx500 besteld, 360 piek
Verwijderd
die dx1000 gah ik halen...Op zaterdag 22 december 2001 18:24 schreef Ener-G het volgende:
[..]
dan nog is die behringer 500 piek, kost alsnog geen reet
ik heb zelf de dx500 besteld, 360 piek
volgende maand ongeveer...
ik krijg nl. een synrezizeler te leen
die ik misschien daarna gah overkopen...
maar voorlopig zit ik nog lekker met mijn ETP! mixertje
Daar komt geluid uit denk ik.
Zitten vast veel knopjes op.
Zitten vast veel knopjes op.
Verwijderd
mjah... was een beetje wazig toen ik dat bericht schreef
maar het moest voorkomen uit:
hallucinogen--Synthesizzler
aka. Synthesizer
maar het moest voorkomen uit:
hallucinogen--Synthesizzler
aka. Synthesizer
Verwijderd
"denk na wat je publiek wil"
Hmz, ergens in de oude topic staat een stelling van mij over crowdpleasers vs. musiclovers...
Je kunt een heel eind komen door te draaien wat je publiek wil, je kunt ook draaien waar je publiek ooit leuk op reageerde, en je kunt draaien wat je zelf het allerleifste wilt draaien, puut voor je eigen liefde voor de muziek, en je eigen drang die twee platen te mixen, omdat jij vindt dat het vernieuwend is (of juist nostalgisch).
Hmz, ergens in de oude topic staat een stelling van mij over crowdpleasers vs. musiclovers...
Je kunt een heel eind komen door te draaien wat je publiek wil, je kunt ook draaien waar je publiek ooit leuk op reageerde, en je kunt draaien wat je zelf het allerleifste wilt draaien, puut voor je eigen liefde voor de muziek, en je eigen drang die twee platen te mixen, omdat jij vindt dat het vernieuwend is (of juist nostalgisch).
dat is fader-start.Op zaterdag 22 december 2001 18:04 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
jammer...
ik heb ooit eens met zo'n 12 kanaals mixer van... Yamaha of Roland of zo iets dergelijks gewerkt en daar zaten aan het einde van de faders van die mooie klikjes zodat je ze niet zo snel open kan 'stoten' en ineens een raar geluid er doorheen hoort
edit:
faders geen knopppen
Verwijderd
a thnxOp zondag 23 december 2001 11:55 schreef jadjong het volgende:
[..]
dat is fader-start.
hmmz...das een lang verhaal ?????Op zondag 23 december 2001 03:12 schreef koosmp3 het volgende:
<knip>
maar ok...
hebben jullie nou nooit last ervan dat de buren gaan klagen over de muziek???? of hebben jullie de boel geisoleer(d-t?)
mja vanavond heb ik allebei meegemaakt... ik moest dus draaien in het jongerencentrum waar ik vrijwilliger ben, best wel vroeg op de avond, voor de kids, r&b/top40 en met cd's, totaal mijn ding niet dusOp zondag 23 december 2001 04:11 schreef ^JaapvR^ het volgende:
"denk na wat je publiek wil"
na sluitingstijd zitten we met z'n allen nog ff na, biertje erbij (open tap
nu is de crew gemiddeld gewoon ouder dan het publiek wat er komt, dus heb ik een volgende stelling>
publiek wordt moeilijker nadat het jonger wordt
de kids van 14-17 zijn namelijk het moeilijkst voor te draaien, als het niet populair is blijven ze massaal weg en draai je een nummer wat toevallig bovenaan in de top40 staat dan stroomt de boel weer vol
tegenwoordig trek ik me daar verder vrij weinig van aan als ik in de latere uren sta ingedeeld, want dan is de leeftijd van het publiek wat hoger, en ga ik gewoon lekker mijn eigen gang, want ik weet dat er dan veel mensen zijn die toch wel uit hun plaat gaan, en vind et altijd weer leuk om mensen te 'bekeren' tot 'echte' dansmuziek
naarmateOp zondag 23 december 2001 14:25 schreef Ener-G het volgende:
[..]
dus heb ik een volgende stelling>
sorry ben nog niet helemaal helder, was om 7 uur thuisOp zondag 23 december 2001 14:28 schreef Lampje het volgende:
[..]
naarmate
Verwijderd
Nee, het publiek pikt meer naarmate ze verder onder invloed zijn.Op zondag 23 december 2001 14:25 schreef Ener-G het volgende:
dus heb ik een volgende stelling>
Maar wat je zegt is wel waar. Oudere mensen hebben die muziekliefhebber zijn hebben een bredere smaak en kijken niet naar wat 'in' of 'uit' is. Bij de kids gaat het ook nog om het 'stoere' aspect.
true trueOp zondag 23 december 2001 15:07 schreef Prankster het volgende:
[..]
Nee, het publiek pikt meer naarmate ze verder onder invloed zijn.
maar over het algemeen eerder op de avond zijn het de ouderen die het eerst staan te bewegen en niet zo snel pleite zijn / aan de muur plakken zodra er wat onbekends voorbij komt
Maakt niet uit, maar ik denk wel dat je gelijk hebt. Tegenwoordig draai ik alleen nog maar 20+ en dat gaat altijd heel soepeltjes.
Vooral feestjes waar dertigers komen (ow je... dat ben ik zelf ook geloof ik...
)is soms genânt makkelijk om voor te draaien. Beetje bekende shit, beetje dance classics en dan zijn ze al blij. Dus dan maak ik ze minder blij door ze een beetje bijles te geven wat echt nieuwe/vernieuwende muziek is.
Graag gedaan.
Vooral feestjes waar dertigers komen (ow je... dat ben ik zelf ook geloof ik...
Hoe meer ŽuitgaanservaringŽ het publiek heeft, hoe breder de muziekkeuze waar ze waardering voor kunnen tonen. Die koters volgen gewoon het princiepe "Wat een boer niet kent, dat vreet Žie niet." Dus ik kan me zeker in je stelling vinden ja.Op zondag 23 december 2001 14:25 schreef Ener-G het volgende:
[...]
publiek wordt moeilijker nadatnaarmatehet jonger wordt
de kids van 14-17 zijn namelijk het moeilijkst voor te draaien, als het niet populair is blijven ze massaal weg en draai je een nummer wat toevallig bovenaan in de top40 staat dan stroomt de boel weer vol
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
1.518,14 (inclusief btw) bij www.sale.nlOp zondag 23 december 2001 20:31 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Ik zoek een Numark PRO SM-1 voor een leuke prijs weet iemand een winkel ofzo??
[afbeelding]
Verwijderd
Ik was vrijdag ook even naar zo'n "kinderdisco" en er was een DJ contest. Nou de DJ's draaiden best wel lekkere beukmuziek of progressive, en de kids snappen er dan geen bal van, dansvloer staan echt 5 mensen op. Komt de huis DJ er tussendoor even draaien, draait ie Gigi D'agostino en dat Jump nummer ofzoiets (zo'n cheesy top 40 house deuntje), staat ie weer vol. Komt daarna weer een DJ is het weer leeg
Ik heb me echt rot lopen ergeren daaro zeg.
zucht volgens mij heb jij al een waarschuwing gehadOp zondag 23 december 2001 22:24 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Nee jullie zijn die eikels die geen mening hebben!
Wat loop jij vaag te lullen man???Op zondag 23 december 2001 22:24 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Verwijderd
Op zondag 23 december 2001 22:24 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:

Jij bent een onbeholpen boeren **tl*l die is ff gauw op moet lazeren hier. Tsjongejonge wat ben jij stoer zeg.Op zondag 23 december 2001 22:24 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Eerlijk waar volgens mij ben jij echt zo'n wannabee dj mannetje met veel te dure technicsjes die je van papa hebt gekregen en kun je helemaal voor geen ene meter mixen. En omdat je daar gefrustreerd door raakt ga je hier ff van die lekkere dingen posten waar iedereen op

Dringt het nou nog niet tot je botte kop door dat we je hier in dit draadje zoiezo liever kwijt dan rijk zijn
Amen
Ow mensen ik heb m'n A&H besteld dus met een beetje mazzel heb ik um volgende week
Ik hier!?
).
Mmm, sja, ik denk dat de meeste kids vooral niet uit de toon willen vallen. Op de hits kun je altijd met de groep meegaan. Als een van hen dan toevallig een 'betere' muzieksmaak hebt, dan durft ie meestal nog niet de dansvloer op te gaan uit angst voor schut te staan(en ik kan het weten, want zo was ik drie jaar geleden ookOp zondag 23 december 2001 22:17 schreef Mries! het volgende:
Ik was vrijdag ook even naar zo'n "kinderdisco" en er was een DJ contest. Nou de DJ's draaiden best wel lekkere beukmuziek of progressive, en de kids snappen er dan geen bal van, dansvloer staan echt 5 mensen op. Komt de huis DJ er tussendoor even draaien, draait ie Gigi D'agostino en dat Jump nummer ofzoiets (zo'n cheesy top 40 house deuntje), staat ie weer vol. Komt daarna weer een DJ is het weer leegIk heb me echt rot lopen ergeren daaro zeg.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
GATVERRROp zondag 23 december 2001 22:17 schreef Mries! het volgende:
[...]
Komt de huis DJ er tussendoor even draaien, draait ie Gigi D'agostino
[...]

Sorry, mijn excuses, dat was een ongenuanceerde en niet onderbouwde opmerking. Het gaat hier enkel en alleen over de mening van mij als individu...
Maar, de tering zeg, die plaat van Gigi vind ik persoonlijk vreeeeeselijke huppelkuthouse, kenmerkend voor het Maak-vooral-iets-wat-bevalt-bij-de-massa commercialisme. Jeuk Jeuk Jeuk, bijna letterlijk.
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt en ik denk dat iedereen het wel met je eens is hierzoOp maandag 24 december 2001 01:55 schreef JumpStart het volgende:
[..]
GATVERRRDan noem je ook even een plaat zeg!
Dit topic is gesloten.