How to become a Dj... deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste
Acties:
  • 9.073 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
vind ik ook... als er iets er is, dan is 't wel die gast (en z'n muziek natuurlijk)

trouwens numark heeft een nieuw mixertje, ziet er erg vet uit, maar is helaas over twee weken pas in nederland te koop :(
in de usa ligt 'ie al wel in de winkel
[...]
[17:08:48] <flat> behringer DX1000
[17:08:48] <-----> oh welke
[17:08:58] <-----> zegt me niks
[17:09:04] <flat> 19" geval
[17:09:08] <flat> lekker groooot
[17:09:10] <-----> oh zoniets
[17:09:31] <flat> maar als 'ie te groot is, een DX500
[17:09:38] <-----> ik heb nu die nieuwe numark thuis staan
[17:09:46] <-----> matrix nog wat
[17:09:50] <flat> is die fijn?
[17:09:55] <-----> ja heel erg
[17:10:02] <-----> en hij ziet er vet geil uit
[17:10:09] <-----> zal wel ff plaatje zoeken
[17:10:19] <flat> matrix3?
[17:10:23] <-----> ja
[17:10:34] <-----> volgens mij wel
[17:10:56] <flat> plaatje: http://acme.webway.com/FileCatalog/1215/product_matrix3_lg.jpg
[17:11:31] <flat> is 't die?
[17:11:55] <-----> ja
[17:11:59] <-----> die heb ik
[17:12:00] <flat> zeeeer vet!
[17:12:11] <-----> is net in amerika uit
[17:12:22] <-----> en komt over 2weken pas in europa te koop
[17:12:32] <flat> aha cool man zo'n buurman!
[17:12:37] <-----> zeker
[17:13:05] <-----> ga jij naar innercity?
[...]

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 03:23 schreef Reind het volgende:

[..]

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt en ik denk dat iedereen het wel met je eens is hierzo ;)
helaas ik moet je teleurstellen
ik vind het echt een heerlijk plaatje sorry
maarjah... ik heb dan ook wel een heeele brede muziek smaak...

jullie verklaren me vast voor gek dat ik hier lekker zit te draaien met label's als Babyboom Brrr records, Dwarf records en Charly-theo

Ach jah.. als mensen in mijn Mp3 lijst kijken dan zitten ze ook met hun vinger op het voorhoofd te tikken
van 2pac tot Psychedelic trance , ICP tot marco borsato
ik hou gewoon van alle soorten muziek (ok bijna)
met RTC of dat Gothic manwijf marilyn ofzow hoef je bij mij natuurlijk niet aan te komen :D

najah.... ik kon het niet laten om ff onzinnig te posten op de vroege morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behe, een vroeg begin is het halve werk :) (klopt niet weet ik ;)) Ik moet bekennen dat ik dat laatste nummer van Gigi wel geinig vind (sla me niet!), het doet me denken aan hele ouwe house, vandaar. Verder luister ik ook naar wat R&B wat Rock, een beetje Jazz, een heeel klein beetje klassiek (jaja), verschillende soorten wereldmuziek, en nog een flinke scheut chill/lounge muziek. Maar m'n hartje behoort wel tot house :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 09:36 schreef Flat© het volgende:
vind ik ook... als er iets er is, dan is 't wel die gast (en z'n muziek natuurlijk)

trouwens numark heeft een nieuw mixertje, ziet er erg vet uit, maar is helaas over twee weken pas in nederland te koop :(
in de usa ligt 'ie al wel in de winkel
[..]
Ziet erg vet uit :D

Ben benieuwd hoeveel ie hier zal gaan kosten.
Ik zal ff opzoeken hoeveel ie in Amerika kost :)

edit:

Price: $229.97 <-- http://audiovideoone.com/store/p001948.htm

In Duitsland is de matrix3 al verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ongetwijfeld een goede mixer zijn, maar ik vind hem een beetje toyish uit zien. Past wel bij die nieuwe CD-spelers van ze (die enkel dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
ja inderdaad
beetje een windowsXP look ook wel :D

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
L'Amour Toujours vind ik een superplaat.. Lekker vrolijk, zo'n denkerniebijnamaardansgewoon plaatje.. Niks voor in de platencollectie maar zeker dansbaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 23 december 2001 22:24 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Nee jullie zijn die eikels die geen mening hebben!
Cool! Krijg je nu een ban?

Taart voor iedereen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
gaan we wel vieren dan hè! :D

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Vodka redbull he! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdagnacht bij 538, Rolando en Saunderson, dat zijn pas manen die weten wat ze moeten draaien. Vooral die Rolando, wat een wereldset zette die weer neer. :9~

Detroit House ! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Op maandag 24 december 2001 13:43 schreef Prankster het volgende:
Detroit House ! :7
Daar vind ik nou werkelijk niks aan.. Maar goed, da's het mooie van smaak, iedereen heeft een andere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daaorm kan je er ook zo goed over twisten ;).

Ik heb niet echt iets tegen Gigi d'agostino eerlijk gezegd. Het is wel blije, toegankelijke muziek. Lekker simpel, met nostalgische trekjes (die basslines bv).

Verder is mijn smaak superbreed. bijna alles kan ik waarderen, op hoge uitzonderingen na. Van James Brown tot Bob Marley, via oldskool hiphop naar ganstah-rap en de serieuze hiphop, een beetje R&B, maar ook sommige metal (als het maar strak is) of punk, en de meeste stromingen van house, die gebaseerd zijn op voorgaande stijlen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Op vrijdag 21 december 2001 08:25 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Owwww... Ik ben een zeikerd dat ik struikel over bergen taalfouten? Nah, ga dan maar lekker door mien jung!

Ik irriteer me alleen mateloos aan wort met een t en dat soort domme foutjes die je op de basisschool al niet meer hoort te doen. Een typfoutje is oke, maar structureel taalfouten maken vind ik niet alleen zielig en dom, maar ook een gebrek aan communicatie. Maar daar zal ik wel een ouwe zeikerd in zijn.

Als ik een post lees die wemelt van de kromme zinnen en taalfouten neem ik die nu eenmaal minder serieus.

Laat dat een les voor de toekomstige sollicitatiebrieven zijn; dan gaan ze meteen de prullebak in...
Zullen we maar gewoon weer aardig tegen elkaar zijn? DJ Jumbo moet nog maar eens een keer zijn posting doornemen voordat hij post, en Mister don, jij moet maar ff de andere kant op kijken als je "ik wordt" ziet staan ;).
Op zondag 23 december 2001 22:24 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Nee jullie zijn die eikels die geen mening hebben!
Ik geef je nog een officieele waarschuwing voor flamen. Nogmaals, als je je niet kan beheersen, kom dan niet in deze topic.
Edit: ik zie net dat JvS je al een tweede waarschuwing heetf gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 18:07 schreef Jag het volgende:

Ik geef je nog een officieele waarschuwing voor flamen. Nogmaals, als je je niet kan beheersen, kom dan niet in deze topic.
Edit: ik zie net dat JvS je al een tweede waarschuwing heetf gegeven.
Tjees heb die gozer nou nog geen ban? Naja hij zal wel wat zinnigs in andere draadjes posten dan ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 10-09 23:26

Jag

Op maandag 24 december 2001 18:12 schreef Reind het volgende:

[..]

Tjees heb die gozer nou nog geen ban? Naja hij zal wel wat zinnigs in andere draadjes posten dan ;)
Zo streng zijn we hier nou ook weer niet hoor :). Je mag best wel wat fout doen voordat je voorgoed uit de deur wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, l'amours toujours is een aardig plaatje, leuk voor een feestje, maar voor een set zou ik hem idd ook niet gebruiken.

En over die klassieke muziek Mries, ik luister er ook nog wel eens naar, John Williams- Duel of the Fates, staat toch wel minstens één keer p/d aan, was van plan m te remixen, maar nog geen tijd voor gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 18:18 schreef Jag het volgende:

[..]

Zo streng zijn we hier nou ook weer niet hoor :). Je mag best wel wat fout doen voordat je voorgoed uit de deur wordt gezet.
Ja maar het begint er aardig op te lijken dat hij is geslaagt voor -> Ik wil lekker een permanente ban aan me kl*t*n. ;)

Ach het houd het zaakje hier wel een beetje levendig dus het heeft ook zijn voordelen. + dat als je zelf een frustie avondje hebt gehad er godzijdank altijd van zulke personen rondlopen waar je je heerlijk op af kunt reageren :P

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Op maandag 24 december 2001 19:35 schreef mark_dabomb het volgende:

[...] John Williams- Duel of the Fates, staat toch wel minstens één keer p/d aan, was van plan m te remixen, maar nog geen tijd voor gehad.
aaah yes, John F. Williams... master dat ie is... en hans zimmer, trevor rabin, bla etc :9

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het maar dubieus...

Als hij een echte turntablist is, dan respecteer ik hem gewoon, net als dat hij ons best mag respecteren. We zijn tenslotte allemaal met muziek bezig waar we van houden. Hij is bovendien ooknog met muziek bezig waar ik een gigantisch zwak voor heb.

Jammer dat ik niet zo snel een hekel ergens aan heb zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van het nummer
Brooklyn Bounce - Club Bizarre
dan vooral die clip waar de draaitafels zijn ingebouwd in glas/ijs
en de DJ's @ Work remix
weet btw. iemand hoe dat originele nummer heet?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
een vij slecht nummer eerlijk gezegd...
't origineel is trouwens van U96

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 19:43 schreef BaRF het volgende:

[..]

aaah yes, John F. Williams... master dat ie is... en hans zimmer, trevor rabin, bla etc :9
Inderdaad van die heerlijke filmmuziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is zo'n veel lichtere, trancyer remix (is dat die dj's@work mix?), die ze in mijn lokale kroegje vrij vaak draaien (die plek staat nou niet bekend om baanbrekende muziek, amar tis er wel gezellig). Die mix vind ik eigenlijk best fijn, zoals trance moet zijn, zwevend, uplifting. Toen ik de "normale" versie hoorde schrok ik me rot, jakkie wat een bonkplaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 21:23 schreef DJ-Jumbo het volgende:
en de DJ's @ Work remix
Dit is een verkrachting van een van de beste dancenummers van de jaren negentig "u96 - club bizarre"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 14:46
en de DJ's @ Work remix
Originele nummer heet ook `Club Bizarre` en is van `U96`. Je weet wel, die lui van o.a. `Das Boot`!!

tja, wat vindt ik van de Brooklyn Bounce versie....Ik vindt hem niet zo sterk vindt ik persoonlijk:

1.) alleen al om het feit dat het een cover is gaan er al 2 punten af. (ik loop standaard al niet warm van het woord cover)
2.) de vocals vindt ik zeker niet de mooiste. ook 1 -puntje.
3.) het is muziekaal gezien weer zo'n plaatje van 13 in `n dozijn. het voegt voor mij geen waarde toe aan de hedendaagse dancemuziek. ook hiervoor 2 punten eraf.

Ik geef het nummer dus een 10 -2 -1 -2 = 5. Dit is natuurlijk een zeer persoonlijke mening....

edit:
T3KST3P was me voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Voor gewone muziek is er de stijl ŽMiddle of the RoadŽ (nee, niet lachen, die muziekstijl bestaat echt: Inhoudsloze licht verteerbare muziek wat bij een groot publiek werkt.) ... Deze remake van U96 valt onder de house-variant van deze stijl.

DJTimo noemde het al Ž13 in een dozijnŽ en daar ben ik het 100% mee eens: Dit is een schoolvoorbeeld van "Hoe bewandel ik enkel en alleen de al betreden paden..." met alle zorg voor het zo goed mogelijk bij een groot publiek in de smaak vallen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gaat deze week naar richersounds in amsterdam, iemand enig idee hoe duur stanton 500 elementen daar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj DJ DJ

Daddy Dj is een DJ

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
Op dinsdag 25 december 2001 02:29 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Dj DJ DJ

Daddy Dj is een DJ

beetje te moe/dronken dude? :D ;)
mja als je mijn mening wil weten over die italo-achtige dance van daddy dj: ik vind 't rampzalig!

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 21:04

Chiron

Moderator Discord
Op dinsdag 25 december 2001 02:25 schreef T3KST3P het volgende:
Ik gaat deze week naar richersounds in amsterdam, iemand enig idee hoe duur stanton 500 elementen daar zijn?
67 piek geloof ik, maar kan zijn dat ze tegenwoordig alweer wat duurder wezen ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:16

Muggie

8 pm

Op maandag 24 december 2001 21:25 schreef Flat© het volgende:
een vij slecht nummer eerlijk gezegd...
't origineel is trouwens van U96
Ik vind de Club Mix anders nog wel te pruimen

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 12:01 schreef Muggie het volgende:

[..]

Ik vind de Club Mix anders nog wel te pruimen
De Cosmic Gate remix is ook nog wel te pruimen, simpel, maar doeltreffend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
alle remixen van dat nummer zijn stront, maar dat is mijn mening... ik heb het sowieso niet op die ongeinspireerde massa-meuk herrie van brooklyn bounce en cosmic gate, er zit geen 'vibe' in, geen warmte en geen energie, en bovenal die afgekapte gabberbeat :r :r (en dus gewoon totaal niet mijn ding :))

het origineel van u96 vind ik nog altijd de beste versie, die betoverende vreemde sfeer die erin zit roelt

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook een Felix the Housecat liveset @ Sputnik liggen, dat is pas koel, die gast mixed echt alles door elkaar. Zelfs Prince komt voorbij vliegen... lekker setje. Een beetje disco-achtig. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
mja die draait echt lekker ja

zag laatst een fotoo van 'm, en hij zag er dus absoluut niet zo uit als ik verwacht had :D

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 14:03 schreef Flat© het volgende:
mja die draait echt lekker ja

zag laatst een fotoo van 'm, en hij zag er dus absoluut niet zo uit als ik verwacht had :D
Als je interesse hebt moet je maar ff icq-en. Livesets zijn legaal, dus... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 25 december 2001 02:29 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:
Dj DJ DJ

Daddy Dj is een DJ

Hoe zit het nou, WIL je nou serieus genomen worden of niet ?? |:(

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 15:21 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Hoe zit het nou, WIL je nou serieus genomen worden of niet ?? |:(
Waarom zo happen? |:(

Dat wil hij toch? Snap dat dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
ff een vraagje omtrent die ftp. ik ben namelijk haverwege dit forum pas ŽingestaptŽ. Nou heb ik de ftp specs wel gevonden, maar nou wil ik alleen nog ff weten wat ik er precies naar mag uploaden.
Mogen dit alleen live gemixte mixen zijn of ook met de computer gemaakte (mega)mixen? Ik heb namelijk nog een paar yearmixen liggen van vorig jaar en het jaar daarvoor. Ook heb ik nog wat remixen gemaakt. Mag ik deze er ook opzetten of is dat nou weer net niet de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 21:52 schreef DJTimo het volgende:
ff een vraagje omtrent die ftp. ik ben namelijk haverwege dit forum pas ŽingestaptŽ. Nou heb ik de ftp specs wel gevonden, maar nou wil ik alleen nog ff weten wat ik er precies naar mag uploaden.
Mogen dit alleen live gemixte mixen zijn of ook met de computer gemaakte (mega)mixen? Ik heb namelijk nog een paar yearmixen liggen van vorig jaar en het jaar daarvoor. Ook heb ik nog wat remixen gemaakt. Mag ik deze er ook opzetten of is dat nou weer net niet de bedoeling?
ik denk dat ik je nu gah teleurstellen ;(
voor zover ik weet zit de FTP propvol
en past er nix meer bij... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Op dinsdag 25 december 2001 22:17 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

ik denk dat ik je nu gah teleurstellen ;(
voor zover ik weet zit de FTP propvol
en past er nix meer bij... :'(
damn. heb ik dat.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de DJ's @ Work remix
Eeen zwaar kontnummer gigantisch rot nummer alleen het origineel is alleen cool!

alle TRANCe en alles wat er op lijkt is KUT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah...
ik heb ook een FTP server...
door de meeste van jullie zou ie wel gebruikt kunnen worden als tijdelijke oplossing tot de nieuwe schijf er is
alleen ik heb sjello opload
en ik wil het adress niet aan iedereen hier geven aangezien er hier een stel van die klojo's rondlopen die er alleen van houden om te klieren
ben ik bang dat ie het niet lang volhoud...

iemand een oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 22:30 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:

[..]

Eeen zwaar kontnummer gigantisch rot nummer alleen het origineel is alleen cool!

fijne feestdagen jonge!
dat je het maar gezellig mag hebben he!
TOPPIE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 22:30 schreef Guido_DJ_Atiq het volgende:

[..]

Zin in een vs? Kan best iets leuks uit komen rollen. >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 22:51 schreef Prankster het volgende:

[..]

Zin in een vs? Kan best iets leuks uit komen rollen. >:) :P
Dit is je eerste zinnige wat je heb geschreven, gefeliciteerd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
  • Laatst online: 02-03-2024
Eej mensen, weten jullie of feedback vandaag open is.

Ik had al een paar x gebeld, maar ze zeiden steeds dat de afdeling bezet was, of zoiets.

Laat het me ff weten als da kan.

Greetz,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 11:23 schreef DjStefan het volgende:
Eej mensen, weten jullie of feedback vandaag open is.
Welke Feedback?

Feedback Rotterdam: 010 275 7373
Feedback Utrecht: 030 273 3544
Feedback Apeldoorn: 055 578 7454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
Op woensdag 26 december 2001 11:35 schreef Prankster het volgende:

[..]

Welke Feedback?

Feedback Rotterdam: 010 275 7373
Feedback Utrecht: 030 273 3544
Feedback Apeldoorn: 055 578 7454
1 van de drie.

Maakt niet uit welke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou wat zijn. Een muziekwinkel open op kerst :)
Ga er maar vanuit dat ze dicht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Laatst online: 21:29

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Op maandag 17 december 2001 10:55 schreef Arne_F het volgende:

[..]

mee eens kunnen ze hem niet heropenen en dat die menjes geblocked worden want ik vond de draad vet interesant poste wel bijna nooit maar was wel kewl om te lezen totdat die vuile flamers kwamen die lui motten gewoon buiten gaan spelen ofzo of ook een een djset kopen en dan lekker gaan oefenen i.p.v. de man uit te gaan hangen de boel verkloten voor de fans en dj's die het draadje elke dag trouw bekeken..
Ooit gehoord van interpunctie en hoofdletters? ;)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 26 december 2001 12:34 schreef computerboer het volgende:

[..]

Ooit gehoord van interpunctie en hoofdletters? ;)
ooit gehoord van onnodig omhoog schopppen? ? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 13:30 schreef jadjong het volgende:

[..]

ooit gehoord van onnodig omhoog schopppen? ? :Z
Iets wat jij nu doet? 4 min noem ik geen omhoog schoppen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op dinsdag 25 december 2001 21:52 schreef DJTimo het volgende:

Mogen dit alleen live gemixte mixen zijn of ook met de computer gemaakte (mega)mixen?
met de computer mixen kan iedere debiel imho, beetje knippen en plakken en timestretchen en tadaa... dat vind ik geen dj'en maar da's mijn mening. Want dan zou je op een feest je vantevoren 'gemixte' cd'tje zo op kunnen zetten en de rest van de avond aan de bar kunnen gaan zitten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 26 december 2001 13:37 schreef Prankster het volgende:

[..]

Iets wat jij nu doet? 4 min noem ik geen omhoog schoppen. :D
nee ik heb het over quoten van berichten die gepost zijn op 17 december, meer dan een week oud dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
okee heel leuk allemaal, maar kunnen we weer ontopic gaan?
(volgens mij schrok die enorme hoeveelheid posts de mensen die niets nuttigs te melden hadden af)

weet iemand waarom die behringer-mixers bij de feedback zo goedkoop zijn? komt er binnenkort een nieuwe serie ofzo?

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
Op woensdag 26 december 2001 13:41 schreef Ener-G het volgende:

[..]

met de computer mixen kan iedere debiel imho, beetje knippen en plakken en timestretchen en tadaa... dat vind ik geen dj'en maar da's mijn mening. Want dan zou je op een feest je vantevoren 'gemixte' cd'tje zo op kunnen zetten en de rest van de avond aan de bar kunnen gaan zitten ofzo
dat ligt er maar aan... met zo'n programma als PCDJ of BPMstudio niet, dat lijkt vrij sterk op mixen met CD-spelers (vooral als je zo'n controlpanel hebt en een extern mengpaneel)

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 13:43 schreef Flat© het volgende:
okee heel leuk allemaal, maar kunnen we weer ontopic gaan?
(volgens mij schrok die enorme hoeveelheid posts de mensen die niets nuttigs te melden hadden af)

weet iemand waarom die behringer-mixers bij de feedback zo goedkoop zijn? komt er binnenkort een nieuwe serie ofzo?
ik had iets gehoort dat het van berhinger zelf afkwam die aanbiedingen kan dat kloppen

maar ik denk idd. een nieuwe serie ofzow :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

natuurlijk kan dat niet...
je kan nooit van te voren gaan zien wat je publiek aanspreekt... zelfs niet als je ergens elk weeknd staat te bonken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op woensdag 26 december 2001 13:46 schreef Flat© het volgende:

[..]

dat ligt er maar aan... met zo'n programma als PCDJ of BPMstudio niet, dat lijkt vrij sterk op mixen met CD-spelers (vooral als je zo'n controlpanel hebt en een extern mengpaneel)
oke zo'n pcdj mix programma dinges komt al wat dichter bij
hm hehe klik ze met je muis op een feessie ;) sorry voor mijn misschien wat bekrompen visie maar waar mixen met cd's zich verhoudt tot vinyl verhoudt mixen met mp3's op de comp zich tot mixen met cd's.. beetje knopjesgepiel.. met cd's ben je tenminste nog met schijfjes bezig die je in je handen kan houden (hence the name: DISC jockey :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disc schreef je toch met een C???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mensen ik heb net een gat in mijn bureautje gezaagd en mijn mengpaneel erin gezet, ziet er echt strak uit. Als ik pics heb post ik ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
hmm cool hoor!

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het wel grappig, voor jullie echte DJ's stelt het niet veel voor, maar dit is toch alleen maaar voor op de kamer van een 16 jarig scholiertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op woensdag 26 december 2001 17:10 schreef kreischer2000 het volgende:
Vond het wel grappig, voor jullie echte DJ's stelt het niet veel voor, maar dit is toch alleen maaar voor op de kamer van een 16 jarig scholiertje.
achja het moet toch ergens beginnen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je voor de grap mijn profile maareens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:26
en de mijne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Ik ben natuurlijk niet de eerste de beste debiel, al zeg ik het zelf. Beetje knippen, plakken, timestretchen en tadaa... Tja, als je dit soort uitspraken nou eens gaat doen NADAT je mijn werk hebt gehoord, dan vindt ik het best, maar je begint me nu zonder ook maar 1 seconde gehoord te hebben af te zeiken. Net als al die andere mensen die creatief met een pc weten om te gaan...

Als je eens wist hoeveel tijd er in gaat zitten om bv een jaarmix te bouwen, dan zou je misschien niet zo bot uit de hoek komen. De jaarmix die ik 2 jaar geleden heb gemaakt heeft 118 nummers in zich en daar ben ik ongeveer 250 uur mee bezig geweest. Das toch net iets meer dan gewoon een beetje knippen en plakken en timestretchen en tadaa...

Ten derde heb ik ook niet de intentie om een voorgemixte cd kant en klaar op een feestje ofzo te gaan draaien. Dat kan ook niet de bedoeling zijn van een DJ. Als ik ergens draai dan doe ik het ook live. Ik heb alleen niet de behoefte om mijn eigen mixen op te gaan lopen nemen en daarmee een beetje het internet mee te `veroveren`. Ik vind het gewoon gaaf om met m`n pc een gave (re)(mega)mix te maken en ik denk dat er met mij nog vele mensen zijn die dat ook leuk vinden om te doen!

Ik denk dat ik een vrij normale vraag heb gesteld en dat ik ook met een vrij normaal antwoord af kan. Dus gewoon: JA je kan die mixen van jouw uploaden, of NEE, je kan jouw mixen niet uploaden want dat is alleen bedoeld voor `livemixen`.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:47
Op woensdag 26 december 2001 23:19 schreef DJTimo het volgende:

[..]
De jaarmix die ik 2 jaar geleden heb gemaakt heeft 118 nummers in zich en daar ben ik ongeveer 250 uur mee bezig geweest.
een mix van nummers van januari tot half november mag je van mij geen jaarmix noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Op woensdag 26 december 2001 23:25 schreef Lampje het volgende:
een mix van nummers van januari tot half november mag je van mij geen jaarmix noemen :P
Dat ben ik met je eens! Daarom erger ik me ook altijd aan die mix ceedees die al eind november (als Sinterklaas er is) al uit komen. Die ceedees missen dus gewoon de hele maand december en een stukje november. Ik ben zelf altijd pas in de laatste week van december klaar met mn jaarmixen. Alleen klote dat ik er dit jaar geen tijd voor heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Okay, ik heb lang niet alles gelezen van deel 1...maar ik ga me toch maar eens een beetje in dit topic mengen denk ik.. sluit nl. precies op mijn interesses en bezigheden aan :)

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op woensdag 26 december 2001 23:19 schreef DJTimo het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk niet de eerste de beste debiel, al zeg ik het zelf. Beetje knippen, plakken, timestretchen en tadaa... Tja, als je dit soort uitspraken nou eens gaat doen NADAT je mijn werk hebt gehoord, dan vindt ik het best, maar je begint me nu zonder ook maar 1 seconde gehoord te hebben af te zeiken. Net als al die andere mensen die creatief met een pc weten om te gaan...
tsja als je je door mijn mening aangesproken voelt... het blijft _mijn_ mening :P
en over het algemeen vind ik live-mixen nou eenmaal meer respect afdwingen dan computermixen (met sequence-achtige programma's a la acid, magix, traktor e.d.) omdat dat 'live' gebeurt, je kan niet als je een fout maakt ff terugspoelen en weer lekker opnieuw beginnen
Als je eens wist hoeveel tijd er in gaat zitten om bv een jaarmix te bouwen, dan zou je misschien niet zo bot uit de hoek komen.
boeit mij het hoe lang je aan zo'n 'knipmix' bezig bent dan? :) het blijft knip en plakwerk
als je eens wist hoeveel tijd erin gaat zitten om een uur (of langer) naadloos en foutloos te kunnen mixen met cd's/platen :z
De jaarmix die ik 2 jaar geleden heb gemaakt heeft 118 nummers in zich en daar ben ik ongeveer 250 uur mee bezig geweest. Das toch net iets meer dan gewoon een beetje knippen en plakken en timestretchen en tadaa...
aaight respect dat je er 250 uur lang mee bezig bent geweest maar dat is nog altijd geen dj'en
Ten derde heb ik ook niet de intentie om een voorgemixte cd kant en klaar op een feestje ofzo te gaan draaien. Dat kan ook niet de bedoeling zijn van een DJ. Als ik ergens draai dan doe ik het ook live.
ok now we're talking, als je 'live' draait, waar draai je dan mee? en op wat voor feesten? dat is waar het in dit topic om gaat
Ik heb alleen niet de behoefte om mijn eigen mixen op te gaan lopen nemen en daarmee een beetje het internet mee te `veroveren`.
:?
Ik vind het gewoon gaaf om met m`n pc een gave (re)(mega)mix te maken en ik denk dat er met mij nog vele mensen zijn die dat ook leuk vinden om te doen!
tsja het is zeker gaaf om een remix te maken, maar wat die megamixen betreft is voor mij de lol er een beetje boel af sinds de enorme stortvloed van jaarmixen, tranceverzamelaars en top40 mixen e.d.
Ik denk dat ik een vrij normale vraag heb gesteld en dat ik ook met een vrij normaal antwoord af kan. Dus gewoon: JA je kan die mixen van jouw uploaden, of NEE, je kan jouw mixen niet uploaden want dat is alleen bedoeld voor `livemixen`.
doe wat je niet laten kan, alleen die ftp is een beetje vol :)

hoe staat het eigenlijk met die sponsoractie voor mries?

en nog even wat dat antwoord betreft, ik zie (of beter gezegd hoor :P) dus persoonlijk liever 'live' mixen gemixed met 2 cdspelers, mengpaneel en 2 draaitafels, dan de mp3mixers/sequencers/harddisk recorders.

Verwijderd

Tijd voor het draaidje How 2 become a producer? ;)

alsnog respect
ook die gasten "najah de meeste dan" stoppen er veel tijd in en hebben hart voor muziek
ik heb nou eenmaal een voorliefde voor mensen die hun hart in de muziek stoppen :)

anyway... ik heb veel gedronken dusse :)
je snapt hem vast wel :P
Proost!

• DJTimo
ff een kleine reactie op Ener-G:

Ik denk dat er reeds genoeg livemixen te vinden zijn op internet en dat ik daarom niet de behoefte heb om die van mij ook op te nemen. Natuurlijk geld psies hetzelfde voor `knip en plak` mixen, daar zijn er ook zat van te vinden. Gelukkig verschillen daar onze meningen over, anders viel er niets meer om over te discusieren! :9

Persoonlijk vindt ik megamixen leuker om naar te luisteren dan livemixen, omdat je dan niet 5, 6 minuten hoeft te wachten totdat er eens een ander nummer doorheen komt. Met het maken van een megamix op de pc vindt ik bovendien dat ik er veel meer kleine details in kwijt kan. Denk dan bv aan dingen als een licht echootje, een delay of gewoon een gefilterde bassline die je in een loopje door nog eens 2 andere platen kan laten lopen. (Dit zijn maar een paar voorbeelden)

En wat betreft al die tranceverzamelaars (die 4 dubbele cd-boxen enzo) ben ik het met je eens!!! Die zuigen.... :r

• DJTimo
Op donderdag 27 december 2001 00:06 schreef DJ-Jumbo het volgende:
Tijd voor het draaidje How 2 become a producer? ;)

alsnog respect
ook die gasten "najah de meeste dan" stoppen er veel tijd in en hebben hart voor muziek
ik heb nou eenmaal een voorliefde voor mensen die hun hart in de muziek stoppen :)

anyway... ik heb veel gedronken dusse
je snapt hem vast wel
Proost!
En dat vindt ik idd ook wat waard! Live mixen, of met een pc mixen, uiteindelijk vinden we het allemaal leuk wat we doen! *D

Verwijderd

Jah toch!
al klinkt het nog zo kut (als bij mij) het gaat erom dat je plezier hebt!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik best geinteresseerd ben in de mixen van Timo, en van mij mag hij ze uploaden als er ruimte zou zijn. Of ik ze download is een andere vraag, want de PTT wil nog steeds elke drie maanden geld zien, en dat gaat allemaal van mijn erfenis af...

Ik ben tegen flauw knip en plak-werk, maar ik ben ervan overtuigd dat er wel degelijk prachtige mixen te maken zijn met de pc, waar je veel meer creativiteit in kwijt kan dan in een liveset...

• DJTimo
Op donderdag 27 december 2001 12:58 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best geinteresseerd ben in de mixen van Timo, en van mij mag hij ze uploaden als er ruimte zou zijn.
Thanx!! Ik wil ze graag uppen, maar dan moeten jullie maar even een teken geven als er ruimte beschikbaar is/komt op die ftp.

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Op dinsdag 25 december 2001 02:25 schreef T3KST3P het volgende:
69 piek, of ben ik te laat?

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 16:02 schreef koosmp3 het volgende:

[..]

69 piek, of ben ik te laat?
Iemand anders had al zon prijs genoemd ja, mar bedankt voor de bevestiging! Werk jij daar ofzo?

Verwijderd

Is 69 piek meteen de de goedkoopse prijs voor een setje AL500's? Of zijn ze ergens via wazige postorder ofzo nog goedkoper te krijgen??

• Triple-D
Jup, ik werk er.
En ik heb nog nergens goedkopere gezien..

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 17:12 schreef koosmp3 het volgende:
Jup, ik werk er.
En ik heb nog nergens goedkopere gezien..
Welke straat zitten jullie in Amsterdam, jullie website is down..

• Triple-D
Van woudstraat 123

Verwijderd

Zeg koos :) Nog even een Richersounds vraagje, die boxen die op de engelse site staan, hebben jullie die allemaal ook? Heb nieuwe spiekers nodig ;)

• Triple-D
Op donderdag 27 december 2001 20:26 schreef Mries! het volgende:
Zeg koos :) Nog even een Richersounds vraagje, die boxen die op de engelse site staan, hebben jullie die allemaal ook? Heb nieuwe spiekers nodig ;)
Welke heb je intresse in?
ALs we het niet op voorraad hebben kan ik ze wel voor je bestellen.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 27 december 2001 17:25 schreef koosmp3 het volgende:
Van woudstraat 123
Van Woustraat heet het daar dus! :D

(Jaja, MisterDon laat ook weer eens van zich horen... Kerst, nieuwe girl... Sorry dat ik er ff niet was hoor. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
fuuuuuck fuck fuuck fuuck

tnt net geweest, ze hadden die behringer van feedback bij zich, maar ik niet genoeg geld op zak :'( :'( had er niet meer op gerekend dit jaar nl. :)
naja maandag ff langs postkantoor (kan ik gelijk ook ff m'n ov ophalen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
Eej mensen, gister by feedback geweest.

Heb ik daar de Behringer DX 1000 gehaald.
'k vind um redelijk fijn, alleen het enige nadeel iz dat de toonregeling per kanaal erg dicht op elkaar zit, maarja.

Alvast een tip voor degene die 'm nog willen kopen by feedback, ZE ZYN OP!!!!

Ik had met veel geluk de laatste nog te pakken gekregen.

Mzzl's

ps. Wat vinden jullie van het nieuwe nummer van de klubbheads?

Let the party begin

http://www.klubbheadz.nl/files/songs/ram/promo/ltpb.ram
(Real Audio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 13:00
heeft iemand nog even een linkje naar de site van richter?

ben hem kwijt tussen al die posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 13:08 schreef DJ-FreSh het volgende:
heeft iemand nog even een linkje naar de site van richter?

ben hem kwijt tussen al die posts...
http://www.richersounds.nl

Vooroordeel; Klubbheads sucken zonder te luisteren. Met die trieste, altijd dezelfde offbass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Laatst online: 24-07 22:43
eej ener-g
hier ook fuck en ook maandag langs t postgeval, me nieuwe platen zijn binnen:) heerlijk:)

en wat is dat nummer van de klubheadz gaar zeg.....
of anders gezegd, onder niveau, ze kunnen veel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 14:06 schreef MR_WAZOO het volgende:
Als je die studio ziet kunnen ze idd beter, maarja, het is er alleen nog nooit uitgekomen. Ik kan ook een Ferrari hebben, maar als ik overal 30 rij schiet je er ook niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op vrijdag 28 december 2001 14:06 schreef MR_WAZOO het volgende:
eej ener-g
hier ook fuck en ook maandag langs t postgeval, me nieuwe platen zijn binnen:) heerlijk:)

en wat is dat nummer van de klubheadz gaar zeg.....
achja

ik was nog vet naar de klote van gisteravond, drum 'n bass party in de p60, stond ik daar met m'n gare kop voor die tnt bezorgster vanmorgen 8-)

welke platen heb je besteld?

enneh klubbheads? daar _wil_ ik niet eens naar luisteren op vrijwillige basis, enneh.. 'nieuw nummer' :? al die nummers lijken op elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
ik had het volgende besteld

Marco V Godd
Umek Contra EP
Dave Clarke The Compass -2x12inch
Green Velvet La La Land
Jeff Mills Lifelike EP
Plastikman Spastik
Pounding Grooves Pounding Grooves 11

gewoon weer wat leuke plaatjes zegmaar..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
hmm the compass gave klassieker :) en spastik natuurlijk, maar die had ik zelf ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Op vrijdag 28 december 2001 14:43 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik had het volgende besteld

Marco V Godd
Umek Contra EP
Green Velvet La La Land
Jeff Mills Lifelike EP
Plastikman Spastik

gewoon weer wat leuke plaatjes zegmaar..:)
Welke remixen staan er op de plaat van Green Velvet? Die plaat is namelijk errug cool, maar ik kan er alleen maar de "gewone versie" vinden. Ik hoorde een keer op de 538 partynight een zeer relaxte remix, maar natuurlijk kondigen ze dat niet aan/af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
ik zie t maandag wel, zal t wel vertellen dan, hang desnoods een platenspeler aan me pc... maken we een backup voor eigen gebruik ofzo..

Marco V Godd
moest ik gewoon hebben omdattie zo lekker is ( vind ik)

Umek Contra EP
klonk leuk, umek vind ik ook wel ok dus ook maar gekocht

sprak me heel erg aan, blijkt dus ook klasieker te zijn, nouja, mooi meegenomen:)

Green Velvet La La Land
vaag nummer, moest ik gewoon hebben

Jeff Mills Lifelike EP
uhm klonk wel leuk:)

Plastikman Spastik
klasieker, daarom gekocht

klonk ook weer lekker, ofwel kopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Op vrijdag 28 december 2001 14:56 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik zie t maandag wel, zal t wel vertellen dan, hang desnoods een platenspeler aan me pc... maken we een backup voor eigen gebruik ofzo..
YES PLEASE :P
Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.