Op vrijdag 28 december 2001 18:19 schreef Flat© het volgende:
[..]
hmmm merk ik juist helemaal niet, vooral niet van de "regulars" van dit draadje...
dat je 't zegt van die Guido_DJ_Atiq, okee, maar bijvoorbeeld misterdon, reind, ener-g en triple-m gedragen zich toch geel normaal? (en ik toch ook?)
misschien toch maar wat aandachtiger lezen anders

Sommige mensen hier (waaronder ook "regulars") durven soms wel eens te zeggen dat een andere DJ sucks of er niks van kan etc. Maar nadat ik een aantal mixjes heb gedownload
weet ik gewoon dat sommige van jullie, niet eens in 1 adem met (ik noem maar wat) DJ Jean mogen worden genoemd.
Hoe kan je nou zeggen dat zo'n man er niks van kan? Snap ik echt niet! Die zelfde DJ Jean (of van mijn part Tiesto) draait echt rondjes om mij/jullie heen.
DJ Jean is ook de man die samen met Marcello de iT-compilatie cd's heeft gemaakt. Jullie en mijn mixtechnieken komen niet eens in de buurt! Ze hebben natuurlijk wel mooi materiaal daar in zo'n studio, maar toch...
Die gasten (zeker de dj's van de oude garde) verdienen gewoon jullie respect. HUN hebben de muziek groot gemaakt, niet jij! Wat ze nou doen? Lekker belangrijk, die gasten vullen gewoon hun zakken (dat zouden er heel veel hier doen)!
Schreeuw gerust maar lekker door hier, noem mij ook maar een slechte DJ (toevallig ben ik ook heel slecht, dat scheelt). Maar sommige mensen komen echt heel dom over bij mij (elitair gedrag vertonen terwijl je er zelf niks van bakt, BAH!), terwijl ik best weet dat het aardige jongens zullen zijn.
De groeten van jullie aller,
Thorne