How to become a Dj... deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste
Acties:
  • 9.075 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik ga ook me eerste echte feest draaien..op een party boot kicke he 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
ik ga morgen naar poppodium P60
techno in t huis played bij een vrouwelijke dj...
kijke of ze net zo bikkelhard draait als dat liebing doet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 29 december 2001 19:19 schreef JumpStart het volgende:
En wie staan er allemaal te draaien met Oud en Nieuw ?
Ik sta ook te draaien met oud en nieuw :( Achteraf baal ik er een beetje van want ik was liever ff samen met me vriendin het nieuwe jaar in gegaan :P

Maarja ik had die boeking eerder staan dan mijn vriendinnetje dus ik moet wel ;) Stiekum vind ik het helemaal niet zo erg dat ik aan de bak moet hoor ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op zondag 30 december 2001 22:06 schreef Reind het volgende:

[..]

Ik sta ook te draaien met oud en nieuw :( Achteraf baal ik er een beetje van want ik was liever ff samen met me vriendin het nieuwe jaar in gegaan :P

Maarja ik had die boeking eerder staan dan mijn vriendinnetje dus ik moet wel ;) Stiekum vind ik het helemaal niet zo erg dat ik aan de bak moet hoor ;)
gewoon je vriendin meenemen, en speciaal voor haar een plaat draaien als dat in je set past....

en anders moe je der gewoon gigantisch goede nieuwjaarssex geven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Zozo, even een paar daagjes rust houden en meteen 5 pagina's bij te lezen.. Jullie laten er geen gras over groeien..

Ik ben bezig geweest met de inbouw van m'n apparatuur, da's nu bijna klaar dus binnenkort foto's, maar ik heb ook 2 setjes nieuwe speakers gekocht.. Ik had al een set BNS 382 maar die klonken zo goed dat, toen ik 2 sets te koop zag staan, ik ze moest kopen.. :)

Freq. bereik: 30-22000
+- 3 dB: 40-20000
Gevoeligheid: 89 dB 1W/1m
Afmetingen (HxBxD): 585x315x270

De ene set is een set waarvan volgens mij de speakers overgezet zijn in een andere kast, van de andere set heb ik een fotootje gemaakt, kunnen jullie m'n nieuwe kindjes bewonderen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.dj-triplem.com/urpicshere/bns_382.jpg

Verder ga ik niet draaien met nieuwjaar, vooral omdat ik niet gevraagd ben eigenlijk maar erg vind ik het niet.. Met m'n vrienden en een flinke portie drank de nacht doorbrengen vind ik ook een goed idee..

Allemaal alvast een fijne avond/nacht morgen, doe een beetje voorzichtig want DJ's hebben hun handen hard nodig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op vrijdag 28 december 2001 20:16 schreef MisterDon het volgende:
Als ik mijn mening geef over DJ's zorg ik er als het ff kan om die te funderen. Jean teert nu op de naam die hij ooit had. Marcello al helemaal. Die kan tegenwoordig echt geen behoorlijke mix maken. De meest eenvoudige overgangen zijn stuk voor stuk zo gammel als een derdehands Trabantje. Eigenlijk heel zonde. Maar ik vind dus wel dat dat soort gepruts de kansen voor echt goede jocks die maar niet ontdekt worden ernstig in de weg staat.

En ja... Als een vriend van je op een feest waar je voor Erick E staat te draaien in de zaal twee meisjes tegen elkaar hoort zeggen dat Erik lekker bezig is, terwijl ik het dan dus ben...

Ja, dat is toch wel iets waar je soms een beetje van naast je schoenen gaat he. 8-)

Overigens kom je in het DJ wereldje echt helemaal nergens met techniek alleen... Je hebt ook een grote snavel nodig om iedereen van je weg te bluffen vóórdat je überhaupt een kans krijgt...

Heel jammer, maar zo gaat het wel.
Helemaal mee eens, weer een hele wijze post van MisterDon :)

Arrogantie/bluffen is iets dat ik helaas niet in me heb, ben nu eenmaal niet zo assertief.. Naarmate ik zekerder van m'n zaak ben word ik ook wat assertiever maar ik ben ook perfectionistisch en die twee gaan niet goed samen..

Het is gewoon waar dat er DJ's zijn die een aantal jaren geleden ontzettend goed draaiden maar tegenwoordig eigenlijk alleen maar teren op de naam die ze verworven hebben.. Da's op zich prima voor hen, je hebt een naam opgebouwd en daar mag je best geld aan verdienen, je hebt er hard voor gewerkt en in die tijd waarschijnlijk niet zoveel verdiend.. Het is alleen jammer dat hierdoor ander talent minder snel een kans zal krijgen, omdat de grote namen nu eenmaal het publiek trekken..

Om het voorbeeld van DJ Jean aan te halen, ik heb enorm veel respect voor die vent.. Heeft overal gedraaid, hij was gewoon de iT en ik heb volgens mij alle iT cd's die hij samen heeft gesteld / gemixt, heerlijke muziek, toonaangevend voor wat in die tijd 'de' muziek was..

Toen ik hoorde dat ie in een discotheek zou draaien waar we wel eens kwamen ben ik ook gaan kijken.. Helaas was dat een grote teleurstelling.. Misschien lagen m'n verwachtingen te hoog, was m'n smaak veranderd, maar de muziek die hij draaide vond ik gewoon saai.. Helemaal niet de iT tunes die ik toen zo lekker vond klinken.. De mix-stijl was prima, maar de onbekende voorganger van die avond deed er zeker niet voor onder.. Toch had ik het idee dat Jean met iets meer geld naar huis zou vertrekken die avond..

Jean was helemaal triest bezig toen hij in de gymzaal van een of andere school voor de Top 40 'The Launch' live ging mixen.. Men neme 2 maal de launch, wat apparatuur en DJ Jean, man man man wat een ontzettende mislukking.. Het sloeg over, de naald kraste alle kanten op en ik zat gewoon met een rood hoofd van schaamte voor de tv.. Weg droom.. Ik heb nog steeds veel respect voor wat DJ Jean heeft gedaan voor de dance in Nederland en voor Nederlandse dance in het buitenland, maar tegenwoordig kan ik me niet zoveel meer voor hem interesseren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was dit de laatste innercity voor mij, wat een ordinair publiek zeg! Echt mensen die ongeveer 0 verstand hebben van muziek/DJ's en alleen komen zodat ze er zijn geweest. In de mainstage was het gewoon raar als je aan het dansen was. Ik stond met een vriendin vooraan uit ons dak te gaan, en in een straal van 20 meter stond er gewoon niemand anders te dansen..Iedereen maar praten en lopen en doen. Doe dat in een kroeg ofzo. Het was ook veel te licht, en de stroom moest natuulijk een stuk of 5 keer uitvallen. In de kleinere zaaltjes was het al wat beter, en Dave Clarke rockte uiteraard de pan uit. Verder was het eenrichtingsverkeer idee zo irritant, je moest een rondje door heel het complex lopen om in de vorige zaal te komen. Het geluid was overal een beetje matig eigenlijk. Wel vermaakt voor de rest hoor.
Maar dat zal je altijd krijgen met feesten die steeds groter en populairder worden denk ik. Of misschien ben ik een beetje verwend door de London party spirit ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:39

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik ben het met je eens dat de grote feesten "te" zijn.
Ikzelf heb ook liever kleinere fessten. De sfeer is meestal een stuk intiemer en omdat er geen commercieel monster achter zit komen er echte liefhebbers en geen boeren uit de provincie die hun puntlaarzen gepoetst hebben...

Toen ik nog draaide had ik ook liever kleinere feesten;
1500 = max.

t.

ps wel een keer voor 18000 man in central studios gedraaid (wel echt wel kicken)

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
ik hoor hier helaas niemand chris liebing noemen, terwijl hij toch echtwel de man van de avond was, ik weet niet wat dave clarke uitvrat maar de naald sloeg over en t geluid was gewoon heel erg rot, vaak overstuurd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet zo'n Liebing fan en ik was er ook niet :) De boxjes hadden het ietwat te zwaar bij DC idd, rechtsvoor kraakte het een beetje soms..Maarja daar moet de geluidstechnicus ook op letten, ik denk niet dat hij dat hoort hoor. Maarja voor zover ik het op andere fora gelezen heb ben ik zowat de enige die zich aan het 'publiek' geergerd heeft, dus misschien ligt het wel aan mij/ons. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me echt vermaakt, en compleet uit m'n dak gegaan, ik had het alleen stukken leuker gevonden als de rest van de (vooral de main-) zaal dat ook deed. Wat verder ook op viel was dat mensen alleen even begonnen te dansen op het moment dat een climax begon, en dan na 5 minuten alweer genoeg hebben en weer hun avond-vier-daagse door de zaal begonnen. Zoek een plek en ga uit je dak zou ik zeggen.

Wat een gezeik op de late avond he :) Ik hou maar snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op maandag 31 december 2001 01:06 schreef teacher het volgende:
Ik ben het met je eens dat de grote feesten "te" zijn.
Ikzelf heb ook liever kleinere fessten. De sfeer is meestal een stuk intiemer en omdat er geen commercieel monster achter zit komen er echte liefhebbers en geen boeren uit de provincie die hun puntlaarzen gepoetst hebben...

Toen ik nog draaide had ik ook liever kleinere feesten;
1500 = max.
Wat een onzin zeg..

Ik ben begin december naar Impulz geweest.. Da's ook een groot feest en het was supergezellig! Genoeg dansende mensen in de buurt, geen (of nauwelijks in ieder geval) boeren met puntlaarzen..

Bovendien laat ik iedereen liever in z'n waarde: wat ze aandoen moeten ze zelf weten, als ze maar komen om te feesten! En laat ik het zo zeggen: Ook op de volgende Impulz ben ik weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MORCIK
  • Laatst online: 14-09 03:09

MORCIK

DJ, Spin That Wheel

Die goede oude tijd.....(zucht)

Weten jullie het nog? De illegale house party's in de meest weirde locaties. Het interrieur opgevrolijkt met creatieve improvisatie. De DJ die bij gebrek aan financien met het meest eenvoudige apparatuur de vetste beats weet te produceren. Dat waren nog eens tijden.

Tegenwoordig is het allemaal super commercieel geworden. Neem nou Massive waar ik laatst ben geweest. Het entree kaartje van 75,- heb ik gelukkig gewonnen. ID-T Radio bedankt! :). Treinkaartje koste 70,-. NS Bedankt :(. Garderobe 4,-, consumptie bonnen ook 4,-. Al met al een stuk duurder dan die illegale feestjes. Maar je betaalt dan ook voor de grote namen als DJ Jean en 100% Isis (niet dat het anders klint dan de onbekende namen). En als je me vraagt wat ik er van vond: Mwoa, leuk en aardig. Je begrijpt al dat ik niet echt uit mijn pannetje ging.

Laatst zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn neef is begonnen aan een DJ cariere. Hij is werkeloos, dus moet hij het doen met 2 discman's en een mini mixertje. Maar wat hij draaide was in één woord super! Lekker underground (progressive, techno, trance, club), waar de grote massa niet naar luistert. Lekkere vage trip muziek, waar de gemiddelde Top 40 luisteraar zijn kop voor het in zand steekt.

Voor mij is het duidelijk, het is voor mij afgelopen met die grote evenementen. Geef mij de persoonlijke sfeer maar van de kleine party's. Misschien moeten we een nieuwe thread beginnen waar we dit soort feesten kunnen adverteren? Ik denk dat er heleboel mensen op zoek zijn naar dit soort feesten, maar nooit kunnen vinden. Dan krijgen de onbekende DJ's tenminste ook de aandacht.

Ik moet toch één ding kwijt over de bekende DJ's. Een jeugd vriendin van mij is zo'n bekende DJ. Op zich draait ze prima, ze past zich aan op het publiek. Vandaar ook dat het verrot kan klinken als het publiek niet bij jou past. Maar het is het grote geld hè waar ze voor gaan. Waarom zouden ze in een kleine party draaien als ze bij een grote evenement flink kunnen verdienen? En wat betreft de arogantie van de bekende DJ's, tsja ze laten niet zomaar hun brood afpakken hè. Voor de rest zijn het mensen zoals jij en ik hoor, ik kan het weten :)
Mocht de desbetreffende DJ niet eens zijn met mijn uitspraken, join the club! B-)

Zijn er mensen met goede uitgaanstips? Ze zijn van harte welkom.
Mijn favoriete uitgaansgelegenheid is Vogue. Klein, persoonlijk, goede club, house, disco muziek en niets is hier te gek. Zie het foto album op www.vogue.nl

You only live once, so live to the max's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo en ook weer es ff een post van mij :P
ik weet dat jullie het heel errug vervelend vinden maar pecht gehad >:)

Gisteren bij een maat gewees6 en mocht een oude analoge syntezizer thuiz ff uitproberen :9~
thuiz lazarus aangekomen deed ik nix anders als "....."
dus vanmorgen maar de boel aangesloten

het word hier nou echt te klein nu een maat van mij ook nog ze Keybord hier heeft geinstaleerd (die gozer kan het echt goooooooooed niet normaal) dus moet ik zo nog is ff wat extra kabels gaan halan zodat ik ook de boel kan opnemen :)

nu nog een dubbele CD player en een drumcomputter dan is me studio compleet ;)

het draaien gaat ook steeds beter(?)
alleen het is hier echt eenklotezooi aan kabels...
overal waar ik kijk zie ik kabels...

worden jullie daar nou nooit gek van :?
of weten jullie pcies welk kabeltje waar voor is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
is kwestie van de zooi logisch houden en niet te lange kabels gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 02:22 schreef TripleM het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg..

Ik ben begin december naar Impulz geweest.. Da's ook een groot feest en het was supergezellig! Genoeg dansende mensen in de buurt, geen (of nauwelijks in ieder geval) boeren met puntlaarzen..

Bovendien laat ik iedereen liever in z'n waarde: wat ze aandoen moeten ze zelf weten, als ze maar komen om te feesten! En laat ik het zo zeggen: Ook op de volgende Impulz ben ik weer van de partij!
Impulz was zekers vet :) Ik heb het verder niet over wat ze aandoen, dat moeten ze zelf weten, als ze inderdaad maar komen om te feesten. Maar dat mist soms dus, mensen komen niet om het feesten maar om het feest te zijn geweest ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hebben wij ook elke 2 weken een dikke stampparty
eerst kwamen alleen van die gasten die gewoon wouden feesten!!! en kwamen omdat ze van hardcore houden
tegenwoordig lopen er steeds meer van die meelopers rond...
"kijk ik zei 2maanden geleden nog dat hardcore d00d was maar nu luisteren me vriendjes er weer naar dus ik kom ook maar weer mee tof he?"
:'(
staan ze met ze alle langz de kant...
najah....
het zal wel weer niet lamg gaan duren tot ID&T ook weer geld gaat ruiken :'(

jammer...
krijgen we weer van die gasten als "supperrrrrrrrgabber is the best!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Need somebody to drink with???

i'm on cloud 9!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*D

Afbeeldingslocatie: http://www.addict.com/images/Mixmaster_Mike/sm-peace.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
das peter paul pigmans niet hahaha

ofwel das dus 3stepsahead niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 29 december 2001 22:20 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik noem hier een paar cd spelers op waar mijn oog is op gevallen zouden jullie dan de voor en nadelen kunnen noemen???

Gemini CDJ-20
Gemini CDX-602
Gemini CD-240
ADJ DCD-200 MKII
Numark CDN-20s
Dap 600D
Dap 800D

Nou dat was mijn lijstje, als je nog andere goede cd-spelers in deze prijsklasse weet graag!
Niet twijfelen; Numark! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 30 december 2001 22:06 schreef Reind het volgende:

[..]

LOL! Same here! Hahahahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 13:15 schreef MR_WAZOO het volgende:
das peter paul pigmans niet hahaha
ofwel das dus 3stepsahead niet
Gelukkig niet nee, maar wel iemand waar jij iets van kan leren. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
He, iedereen een gelukkig nieuwjaar!
En ik zie jullie 3 jan weer.

Proost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op maandag 31 december 2001 14:48 schreef Prankster het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee, maar wel iemand waar jij iets van kan leren. >:)
waarom zou ik iets van hem kunnen leren???

ik draai techno, geen gabber, gabber is gewoon leuk om te luisteren en op te dansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 17:20 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

waarom zou ik iets van hem kunnen leren???

ik draai techno, geen gabber, gabber is gewoon leuk om te luisteren en op te dansen
Uuuhm, ik had het over Mix Master Mike. Niet over PPP. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
uhm is dat dan geen wizard van id&t op ze pet??
hmm zo een vage hiphop gozert dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Okay gasten, veel plezier vanavond allemaal. Degenen die mogen draaien: Werk ze! ;)

Voornemen voor het nieuwe jaar: Deel 2 groter maken dan deel 1! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Laatst online: 22:39

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Op maandag 31 december 2001 02:22 schreef TripleM het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg..

uitzonderingen daargelaten, maar je snapt wat ik bedoel...
Je zal mij niet horen zeggen dat ik nooit op grote feesten kom, maar liever kleinere....

en muziek; tja, ik draaide snoeiharde gabber (bij radio balans den haag :D) en tegenwoordig toch een beetje trance - technasia enzo...
t.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
Op maandag 31 december 2001 21:27 schreef teacher het volgende:

[..]

uitzonderingen daargelaten, maar je snapt wat ik bedoel...
Je zal mij niet horen zeggen dat ik nooit op grote feesten kom, maar liever kleinere....

en muziek; tja, ik draaide snoeiharde gabber (bij radio balans den haag :D) en tegenwoordig toch een beetje trance - technasia enzo...
t.
technasia? trance? mwhaha

da's techhouse/techno

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
chris liebing roelt, snoeihard en techno, ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 31 december 2001 01:44 schreef Mries! het volgende:
Ben niet zo'n Liebing fan en ik was er ook niet :) De boxjes hadden het ietwat te zwaar bij DC idd, rechtsvoor kraakte het een beetje soms..Maarja daar moet de geluidstechnicus ook op letten, ik denk niet dat hij dat hoort hoor. Maarja voor zover ik het op andere fora gelezen heb ben ik zowat de enige die zich aan het 'publiek' geergerd heeft, dus misschien ligt het wel aan mij/ons. Begrijp me niet verkeerd, ik heb me echt vermaakt, en compleet uit m'n dak gegaan, ik had het alleen stukken leuker gevonden als de rest van de (vooral de main-) zaal dat ook deed. Wat verder ook op viel was dat mensen alleen even begonnen te dansen op het moment dat een climax begon, en dan na 5 minuten alweer genoeg hebben en weer hun avond-vier-daagse door de zaal begonnen. Zoek een plek en ga uit je dak zou ik zeggen.

Wat een gezeik op de late avond he :) Ik hou maar snel op.
Je bent niet de enige die het een SCHIJT feest vond hoor, Ik deacht er namelijk net zo over de volgende ochtend ;)

DJ's die beneden hun nivo stonden te draaien - Slecht geluid - Te druk - Dom volk - En s'ochtends stond je in je eigen zeik omdat de toiletten in 1 woord K*T waren.

Ik was in de 2Step and Garage zaal en daar hoorde ik EZ en Groovemaster Johnsen -> Tsjonge jonge wat een stelletje waardeloze eikels zeg. Dat was gewoon slecht voor de naam van speedfreax die de zaal hoste :(
Ik had er voor een kwart van het geld gestaan en ik had beter gedraaid als hun 2én bij elkaar. Nu weet ik dus ook weer waarom ik de massale feesten (op dance valley na dan :) ) mijd als de pest en ik weet nu dus helemaal zeker dat ik nooit maar dan ook nooit op zulke feesten zou willen draaien :)

Zo en nu ga ik pleite want ik moet over 3 uurtjes aan de bak. -> 2 uurtjes draaien -> richting huis en dan het nieuwe jaar ff goed inluiden met me vriendin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op maandag 31 december 2001 23:00 schreef Reind het volgende:

[..]

Je bent niet de enige die het een SCHIJT feest vond hoor, Ik deacht er namelijk net zo over de volgende ochtend ;)

DJ's die beneden hun nivo stonden te draaien - Slecht geluid - Te druk - Dom volk - En s'ochtends stond je in je eigen zeik omdat de toiletten in 1 woord K*T waren.

Ik was in de 2Step and Garage zaal en daar hoorde ik EZ en Groovemaster Johnsen -> Tsjonge jonge wat een stelletje waardeloze eikels zeg. Dat was gewoon slecht voor de naam van speedfreax die de zaal hoste :(
Ik had er voor een kwart van het geld gestaan en ik had beter gedraaid als hun 2én bij elkaar. Nu weet ik dus ook weer waarom ik de massale feesten (op dance valley na dan :) ) mijd als de pest en ik weet nu dus helemaal zeker dat ik nooit maar dan ook nooit op zulke feesten zou willen draaien :)

Zo en nu ga ik pleite want ik moet over 3 uurtjes aan de bak. -> 2 uurtjes draaien -> richting huis en dan het nieuwe jaar ff goed inluiden met me vriendin :+
nou Reind, je zat ook echtwel in de verkeerde zaal

damn, als een zaal je niet bevalt, zoek je toch wat beters???

ben ik nou dom of lijkt t alleen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 31 december 2001 23:27 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

nou Reind, je zat ook echtwel in de verkeerde zaal

damn, als een zaal je niet bevalt, zoek je toch wat beters???

ben ik nou dom of lijkt t alleen zo
Nou ik ben in zo'n beetje alle zalen geweest hoor ;) Maar ik vond het gewoon een matig feest.
Enne ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim Zei van gaal ooit is ;)

Ow en mensen ik ben net klaar met draaien en ik kreeg nog niet eens betaald in Euro's :( Ach deze 8 bruine en oude vertrouwde jongens bevallen me ook prima :) en dat in 1,5 uur tijd

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/r.dooyeweerd/Geld.jpg

En nu ga ik samen met me vriendin ff het nieuwe jaar in luiden :9~ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op maandag 31 december 2001 12:52 schreef Prankster het volgende:
*D

Afbeeldingslocatie: http://www.addict.com/images/Mixmaster_Mike/sm-peace.gif
Is dat niet Paul Elstak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 23:00 schreef Reind het volgende:

[..]
Goeie samenvatting :D

ik heb net euro's gepind (ik zie dat je d'r ook al een paar hebt) en wat een kut dingen of niet. En ik heb nu last van m'n maag door die fokking oliebollen en appelbeignettesdingesdingen. En ik loop al de hele avond te gassen omdat we chili con carne hebben gegeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 04:50 schreef Mries! het volgende:

[..]

Goeie samenvatting :D

ik heb net euro's gepind (ik zie dat je d'r ook al een paar hebt) en wat een kut dingen of niet. En ik heb nu last van m'n maag door die fokking oliebollen en appelbeignettesdingesdingen. En ik loop al de hele avond te gassen omdat we chili con carne hebben gegeten :)
Ja alleen dat Euro briefje heb ik al 2 weken in me zak zitten :) en inderdaad -> Dat geld is kut -> veel te klein -> monopoly geld :)

En ik ben ook redelijk verrot gegaan op die oliebollen. Maarja dat is allemaal van latere zorg.
Nu eerst ff ontbijd op bed voor me vriendin maken en dan zorgen dat ik heel rap de paracetemol vind want m'n kop loopt redelijk hard te bonken ;)

Waar is trouwens de rest van de mensen uit het DJ topic? Teveel gezopen jongens? Nou in ieder geval -> Iedereeen een gelukkig nieuw jaar en de beste wensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 09:46 schreef DJ-Jumbo het volgende:

alleen het is hier echt eenklotezooi aan kabels...
overal waar ik kijk zie ik kabels...

worden jullie daar nou nooit gek van :?
of weten jullie pcies welk kabeltje waar voor is :?
Waar ikzelf veel gebruik van maak zijn die multikabels. Elke plug krijgt van mij ook nog een labeltje. Lijkt misschien een beetje idioot en omslachtig maar geloof me dat het zo altijd makkelijk is bepaalde kabels en apparatuur er tussenuit te zoeken.

Hmm, iedereen nog de beste wensen, deze jongen gaat even z'n bruisende koppijn wegspoelen met 20 liter koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:47
wat zijn patchbays toch handig he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op dinsdag 01 januari 2002 12:37 schreef Reind het volgende:

[..]

Waar is trouwens de rest van de mensen uit het DJ topic? Teveel gezopen jongens? Nou in ieder geval -> Iedereeen een gelukkig nieuw jaar en de beste wensen :)
**meldt :)

ik heb mezelf weer enigszins hervonden na vannacht en zit nu heerlijk op mijn werk :( *kots*

't zijn even zware tijden voor mij, 2e kerstdag frenk @ tumult, de volgende nacht drum 'n bass night in de p60 in a'veen, zaterdag innercity en afgelopen nacht oud&nieuw met perplex&shinedoe in de p60, en morgen en overmorgen schijn ik nog te gaan lannen 2 dagen lang (8>

dus voorlopig nog even geen tijd om een mixje te maken met m'n nieuwe mengpaneel :'( ;)

innercity was idd matig, maar voornamelijk omdat ik de fout maakte om aan een odyssee door het gangenstelsel van de rai te beginnen, ik heb een uurtje dave clarke meegemaakt en een uur chris liebing en daartussenin ben ik overal en nergens geweest en heb het grootste gedeelte van de tijd door die gangen gewandeld geloof ik :(

innercity wordt te groot :(

ik ga volgend jaar wel weer (of ik moet zelf draaien dan ;) wishful thinking ;)) maar dan blijf ik wel in 1 zaal

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Ener-G > volgend jaar ga ik met een golfkarretje ;)
PS, dat gebeuk van Chris liebing, en de gezelligheid op Innercity waren mijn 100,- wel waard.... en natuurlijk niet te vergeten, Dave Clarke, Tquest en t uurtje dat ik voordat jullie er waren in de Earth hal stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 01 januari 2002 13:55 schreef Ener-G het volgende:

[...]

en afgelopen nacht oud&nieuw met perplex&shinedoe in de p60, en morgen en overmorgen schijn ik nog te gaan lannen 2 dagen lang (8>
Damn! had dat eerder gemeld, daar was ik ook ;)

Ik wist alleen maar dat ik met Perplex mee zou gaan naar A'veen, niet de naam van die tent...

Was wel een leuk feestje :9 Wat vond je van MilkDrop op de beamer ? (en erhh, *kuch* een paar keer een Win XP desktop ? *ROTFL* )

Oh, en iedereen hier ook nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst enzovoorts :)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je zo'n stepje mee naar innercity mee mogen nemen, dat zou wel schelen :) Of dat ze electro-pendelbussen inzetten ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op dinsdag 01 januari 2002 15:32 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Damn! had dat eerder gemeld, daar was ik ook ;)

Ik wist alleen maar dat ik met Perplex mee zou gaan naar A'veen, niet de naam van die tent...

Was wel een leuk feestje :9 Wat vond je van MilkDrop op de beamer ? (en erhh, *kuch* een paar keer een Win XP desktop ? *ROTFL* )

Oh, en iedereen hier ook nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst enzovoorts :)
haha cool

misschien heb je tijdens perplex z'n set 2 gasten gezien die tijdens een vette break met een aansteker stonden, vlak voor z'n neus? toen moest ie lachen en hij wees nog naar ons, ik was dus een van die 2

en milkdrop op de beamer, dat hebben we in elf waar ik draai ook weleens gedaan ja, maar dan met de geiss screensaver, die via de line-in verbonden was met het mengpaneel de beelden reageerden op het geluid, erg koel effect

ook de 'dancing baby' screensaver doet het altijd erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 01 januari 2002 15:46 schreef Ener-G het volgende:

[...]

haha cool

misschien heb je tijdens perplex z'n set 2 gasten gezien die tijdens een vette break met een aansteker stonden, vlak voor z'n neus? toen moest ie lachen en hij wees nog naar ons, ik was dus een van die 2

en milkdrop op de beamer, dat hebben we in elf waar ik draai ook weleens gedaan ja, maar dan met de geiss screensaver, die via de line-in verbonden was met het mengpaneel de beelden reageerden op het geluid, erg koel effect

ook de 'dancing baby' screensaver doet het altijd erg goed
P'sies, dat was dit dus ook: line-in plug voor WinAmp, en klaar. Alleen jammer dat je met die grote vertraging zit (die meestal niet echt opvalt omdat het ongeveer een geheel aantal beats is.)

Het mooie van MilkDrop is de multi monitor support, dus op je ene scherm heb je alle settings en pre-sets, op het andere scherm, TV-out dus, de effecten. Je kan zelf met een aantal settings real-time spelen, het is erg veelzijdig en flexibel.

Hadden we niet eerder een vraag over 'how to become a VJ' ?

* JumpStart was ook wel te herkennen: lang eind (2 meter) in een knal oranje T-shirt met WTF? erop...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op dinsdag 01 januari 2002 16:16 schreef JumpStart het volgende:

[..]

* JumpStart was ook wel te herkennen: lang eind (2 meter) in een knal oranje T-shirt met WTF? erop...
volgens mij heb ik je wel zien lopen

dit ben ik: (moest in nov. draaien in dat kleine zaaltje beneden)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/pictures/p60/26.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/pictures/p60/28.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Bleeehhhh, ikke meld me ook maar nie voor lang.. HOOFD BONK HOOFD BONK!

Tot morgen ofzo.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 00:15
Ik weet dat dit eigenlijk in het grote "vraag hier je muziektitels" topic moet, maar ik ben in een dwarse bui :P

Afgelopen weekend hoorde ik in de party night (rond half 3, voor wie zich daarin interesseert) een "houseversie" van een nummer van DIDO.
Weet iemand hier over welk nummer ik het heb? Ik zou het nummer namelijk graag nog wel eens willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb haar album in limited edition en daar staat op aan housey remixen:
Here with me (Luke Buton Mix)
Thanks you (Deep Dish remix)
Take my hand (Rolle&Sister bliss remix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 01 januari 2002 22:55 schreef Mries! het volgende:
ik heb haar album in limited edition en daar staat op aan housey remixen:
Here with me (Luke Buton Mix)
Thanks you (Deep Dish remix)
Take my hand (Rolle&Sister bliss remix)
Hij staat ook op de B kant van de plaat waar de remix van MJ Cole op staat :9~

Dido - Hunter -> Cheeky records :) met de MJ Cole en Franqois K Remix

Enne mensen ik mis de opperbikkel MisterDon nog ;) Zou ie het wel overleefd hebben oud en nieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 00:15
*kuch*

Hoe "limited" is die limited edition? Kan'k daar nog een exemplaartje van krijgen, denkje?

En thanks voor de andere tips, ik zal morgen uit werk ( ;( )eens ff op zoek gaan (zowel digitaal, illegaal als platenzaak :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
ik ga nu nog even wat relaxte muziek mixen, als je mee wil luisteren via shoutcast> http://ener-g.wox.org:8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow en mensen ik ben net klaar met draaien en ik kreeg nog niet eens betaald in Euro's :( Ach deze 8 bruine en oude vertrouwde jongens bevallen me ook prima :) en dat in 1,5 uur tijd

[afbeelding]

En nu ga ik samen met me vriendin ff het nieuwe jaar in luiden :9~ ;)
doe maar stoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 23:48 schreef Ener-G het volgende:
ik ga nu nog even wat relaxte muziek mixen, als je mee wil luisteren via shoutcast> http://ener-g.wox.org:8000
klinkt lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 01 januari 2002 23:16 schreef Reind het volgende:

[..]

Enne mensen ik mis de opperbikkel MisterDon nog ;) Zou ie het wel overleefd hebben oud en nieuw ;)
Wat dacht je dan?

Wereldfeest gedraaid gisteren. Werkelijk zo ongeveer alle stijlen door elkaar gegooid. Hieperdepiep hoera wat was iedereen blij.

Aan het eind zelfs applaus. Hou dan je kop maar strak. Hahaha!

Reind, moet ik nu ook een foto maken van de knaken die ik heb binnengesleept, of vind je dat niet leuk? ;) Ik zag bij jou geen eens vuurtorentjes, laat staan groen papier! Amateur! :D

Zo, genoeg de proleet uitgehangen. Maak er een mooi jaar van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
* NightOwlNL is nooit verder gekomen dan 400 piek, en dat was voor een hele avond ouwe lullen muziek draaien op een bruiloftsfeestje...

maarjah, je moe ergens beginnen nietwaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op woensdag 02 januari 2002 00:04 schreef kappiesjon het volgende:

[..]

klinkt lekker
thanx :) eerste keer dat ik me weer eens aan m'n trance/progressive plaatjes waag

**update zow dit is de laatste, laat ik nog even afdraaien en dan ben ik pitten, ik ga zowat dood hier na al het kerst/oud&nieuw geweld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 00:06 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Wat dacht je dan?

Wereldfeest gedraaid gisteren. Werkelijk zo ongeveer alle stijlen door elkaar gegooid. Hieperdepiep hoera wat was iedereen blij.

Aan het eind zelfs applaus. Hou dan je kop maar strak. Hahaha!

Reind, moet ik nu ook een foto maken van de knaken die ik heb binnengesleept, of vind je dat niet leuk? ;) Ik zag bij jou geen eens vuurtorentjes, laat staan groen papier! Amateur! :D

Zo, genoeg de proleet uitgehangen. Maak er een mooi jaar van!
Het was dus een KONINGS feest kerel. ;)

Maarre ik was lekker snel klaar met draaien gisteren en aangezien de DJ na me nogal lekker bagger stond te draaien was iedereen niet echt blij dat ik het nieuwe jaar in ging luiden met me vriendin.

Ach en dat geld is al weer op hoor -> Platen moesten nog ff betaald worden en ik heb ook nog is een vriendin en als er iets is wat veel geld kost dan zijn het die 2 dingen wel.

En die knaken -> die zaten nog in me broek. En ik had drank op toen ik die foto maakte. De meesten hier zullen wel weten wat drank met me doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die MJ Cole remix staat er ook nog op idd :) Hoe limited hij is, geen idee, ik heb hem in nederland nog nooit gezien, ik heb hem uit Londen. Hij zit in een zilverkleurige hoes, en bestaat uit 2 CD's, staan ook videoclips op enzo, is wel geinig.

Oh ja dit gaat uiteraard over die Dido remixen :)

Ik kan ze trouwens wel iets minder limited maken met behulp van m'n pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Op woensdag 02 januari 2002 00:08 schreef MR_WAZOO het volgende:
* Chiron is nooit verder gekomen dan 400 piek, en dat was voor een hele avond ouwe lullen muziek draaien op een bruiloftsfeestje...

maarjah, je moe ergens beginnen nietwaar
het interesseert mij in principe geen ruk wat ik verdien met draaien, gratis drank vind ik meestal al wel cool genoeg of wat geld om je onkosten (platen/vervoer) te dekken, publiek wat uit z'n dak gaat is me meer waard

alhoewel geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
even een vraagje over een dj koptelefoon.
heb net m'n mdr-v300 verkocht aan iemand die hem min of meer wat beschadigd had, nu wil ik dus snel een nieuwe. M'n budget gaat tot +/- € 100, maar heb geen idee wat ik moet kopen.
Die mdr-v500dj is dat wat? ik hoor er namelijk niets over, en kan er weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 00:37 schreef Mries! het volgende:
die MJ Cole remix staat er ook nog op idd :) Hoe limited hij is, geen idee, ik heb hem in nederland nog nooit gezien, ik heb hem uit Londen. Hij zit in een zilverkleurige hoes, en bestaat uit 2 CD's, staan ook videoclips op enzo, is wel geinig.

Oh ja dit gaat uiteraard over die Dido remixen :)

Ik kan ze trouwens wel iets minder limited maken met behulp van m'n pc :)
Ik heb die 2 CD's dus op plaat :)

En mensen wat ik van het weekend toch tegen kwam in een platenzaak -> ^White Labels met allemaal Full Intention remixen erop. Tjees wat zijn die goed zeg. En allemaal bekende nummers van o.a Jennifer Lopez e.d -> Erg commercieel dus maar wel heerlijk geremixed. Lekkere groove house en Garage.
Aanraders dus die remixen van Full Intention :)
Op woensdag 02 januari 2002 00:44 schreef Ener-G het volgende:

[..]

het interesseert mij in principe geen ruk wat ik verdien met draaien, gratis drank vind ik meestal al wel cool genoeg of wat geld om je onkosten (platen/vervoer) te dekken, publiek wat uit z'n dak gaat is me meer waard

alhoewel geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze wel geld ;)
Tsja dat is een lange discussie of geld nou wel of niet gelukkig maakt. Ik denk dat mijn leven er een stuk beroerder uit zou zien als ik niet het geld tot me beschikking zou hebben zoals ik het nu heb.
Owke ik moet er hard voor werken en dat verveeld soms ook wel is maar voor wat hoort wat zeggen ze dan.
En gisteren was natuurlijk een uitschieter qua geld want normaal pak ik echt niet zoveel mee hoor in 1,5 uur. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
ze maken idd gelukkig wel geld, maar ik vind t leukste gewoon lekker te draaien, me ding te doen, het publiek te laten dansen en gewoon merken dat men het leuk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik iets downloaden van stoere Reind? Aan z'n posts te zien moet het een wereld DJ zijn. Nou, maak me gek patser. Show me your skillz 'n style. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
op de ftp van mries staat volgens mij een setje van 'm...
maar die gasten van full intention die kunnen inderdaad lekkere remixes maken zeg. die van Jamiroquai's You Give Me Something kent iedereen denk ik wel, net zoals die van Michael Moog - That Sound (alhoewel die al wat ouder is... maar zoooo lekker!)
daarnaast hebben ze ook van deze nummers remixes gemaakt:
Awa Band - Timba
Deep Down - Give Me Your Love
Faithless - Muhammad Ali
Barbara Tucker Ft. Darryl D'Bonneau - Stop Playing With My Mind
Ministers De La Funk Ft. Jocelyn Brown - Believe
(waarschijnlijk wel van nog meer nummers, maar die heb ik iig nog niet)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen die zich nog in willen schrijven voor de FTP HD kunnen dat vandaag nog doen, ik begin binnenkort met het versturen van de mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 11:23 schreef Flat© het volgende:
op de ftp van mries staat volgens mij een setje van 'm...
En dat is te vinden op....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 11:32 schreef Prankster het volgende:

[..]

En dat is te vinden op....?
Bladzijde 72 van het How to Become a DJ topic Deel 1
25 Posts per bladzijde nemen en dan heb je hem zo gevonden. Maar waarschijnlijk vind je mijn muziek smaak helemaal niks.

Ik ben namelijk geen hardhouse/trance/techno/dance/club/hip-hop/drum&bass/hardcore of wat dan ook DJ. Nee ik draai 2Step & Garage :)
Op woensdag 02 januari 2002 11:07 schreef Prankster het volgende:
Waar kan ik iets downloaden van stoere Reind? Aan z'n posts te zien moet het een wereld DJ zijn. Nou, maak me gek patser. Show me your skillz 'n style. >:)
Ik BEN stoer :+
sorry mensen de drank werkt nog steeds door bij mij en ik kan niet tegen drank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 14:46
Op woensdag 02 januari 2002 11:50 schreef Reind het volgende:
Ik ben namelijk geen hardhouse/trance/techno/dance/club/hip-hop/drum&bass/hardcore of wat dan ook DJ. Nee ik draai 2Step & Garage :)
:9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/twak.gif
sorry mensen de drank werkt nog steeds door bij mij en ik kan niet tegen drank ;)
Geen smoesjes! :D

Ik ben vandaag weer aan de slag, zit een beetje te snotteren en heb ook wat keelpijn maar verder gaat t wel.. Toch niet buiten moeten lopen zonder jas als het vriest en je de hele avond binnen hebt gestaan waar het druk en dus warm is.. Goed onthouden voor volgend jaar :D

Deze week verder met mijn DJ hardware inbouw project.. Ja ik mag het onderhand wel een project noemen, zo lang duurt het.. Ach, het wordt mooi, m'n Technics, Stanton mixer en Kaosspad allemaal in een mooie houten bak, bak tegen de muur en voila.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de inschrijfpagina kan je trouwens hier vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 12:01 schreef TripleM het volgende:

[..]

[afbeelding]
[..]

Geen smoesjes! :D

Ik ben vandaag weer aan de slag, zit een beetje te snotteren en heb ook wat keelpijn maar verder gaat t wel.. Toch niet buiten moeten lopen zonder jas als het vriest en je de hele avond binnen hebt gestaan waar het druk en dus warm is.. Goed onthouden voor volgend jaar :D

Deze week verder met mijn DJ hardware inbouw project.. Ja ik mag het onderhand wel een project noemen, zo lang duurt het.. Ach, het wordt mooi, m'n Technics, Stanton mixer en Kaosspad allemaal in een mooie houten bak, bak tegen de muur en voila.. :)
Hey ik wil niet heel lullig doe maar ik stond gisteren om 12 uur s'ochtends al weer mice & place (voorbereidingen) te maken voor s'avonds. (Ik werk in de horeca als kok en ik ben dus echt geen fulltime DJ)
En ik ben inderdaad ook een beetje verkouden maar dat kwam omdat ik buiten stond en ff door een hele partij meiden -> ondergespoten werd met champagne -> Dat plakt is nat en je stinkt een uur in de wind. Maar ff op het fietsje terug naar huis was dus niet zo'n heel slim idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Bladzijde 72 van het How to Become a DJ topic Deel 1
25 Posts per bladzijde nemen en dan heb je hem zo gevonden. Maar waarschijnlijk vind je mijn muziek smaak helemaal niks.

UK Garage roeleert. 2 step is muziek voor ******, dus oordeel niet over mijn smaak. Niet meteen met vooroordelen smijten stoere Reind. Maar ik zoek zelf wel ff als je te lui bent om je muziek te promoten. :)
Drink jij 24/7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prankster maakt graag vrienden? ;)

Hoeveel kost dat houten inbouw-project precies? Want ik heb destijds voor 350 piek gewoon een kant en klare coffin gekocht, voor twee TT's en een 10" mixer (hm, ik denk dat jij wel goedkoper uit bent eigenlijk). Nu is het wel een gemini, en moet je er niet teveel mee smijten, maar voor op mijn kamer, en af en toe eens mee naar een feestje, werkt ie prima.
Als die gasten bij Magnedine dan ook nog bedacht hadden dat 10 inch een standaardmaat is, en 10 inch+2cm behoorlijk irritant, dan had ik niet eens hoeven zagen etc :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 12:39 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Prankster maakt graag vrienden? ;)
Reind volgens mij ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Laatst online: 01-05 07:23
kuch kuch wakker en up even een dag overgeslagen maar goed we leven ook hier nog.

beter laat dan nooit : mensen de allerbeste wensen voor het jaar 2002 en dat er maar veel party's mogen komen onder bezielende leiding van DJ's hier vertegenwoordigd.

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over die server etc. Ik wil in principe best wel meebetalen enzo, ik heb alleen geen idee wanneer ik me eerste mix ga openemen enzo, dat kan best nog wel een paar maandjes duren (totdat ik enigzins tevreden ben met me 'bedroom skills'). En om nu al knaken (owneen, EURO's ;), te gaan lappen voor iets dat ik niet gebruik zie ik niet zitten. Is het dus eventueel mogelijk voor mij om alsnog mee te doen zodra ik geld en een mix heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 02 januari 2002 12:39 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Hoeveel kost dat houten inbouw-project precies? Want ik heb destijds voor 350 piek gewoon een kant en klare coffin gekocht, voor twee TT's en een 10" mixer (hm, ik denk dat jij wel goedkoper uit bent eigenlijk). Nu is het wel een gemini, en moet je er niet teveel mee smijten, maar voor op mijn kamer, en af en toe eens mee naar een feestje, werkt ie prima.
Pff, ik moet es kijken of ik de bonnetjes nog ergens heb, maar t was zeker geen 350 piek.. Maar bedoel jij dat je een flightcase hebt gekocht? Coffin is doodskist namelijk :P

Men neme een bodemplaat (hij's 153 x 65 cm als ik me niet vergis) en timmert daarop het volgende lattenframe:

edit:

Erm, okee mijn zelf geplakte extended ASCII tekeningetje wordt verkracht.. Drie 'rechthoeken' naast elkaar, de middelste wat smaller dan de buitenste twee, zo moet je het je voorstellen..

Ongeveer hoor, in het midden komt mijn mixer en links en rechts de draaitafels.. De latten zijn zo dik dat met de bovenplaat erop de draaitafels precies 'verzonken' komen te staan, gelijk met de bovenplaat dus qua hoogte..

Boven de mixer komt mijn Kaosspad, raar ding om in te bouwen maar ook daar vinden we wel wat op, en links en rechts achter de draaitafels komen gaten om platen in te zetten, de hele tijd in die platenkist van me duiken is ook zo onhandig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 02 januari 2002 12:10 schreef Reind het volgende:
Hey ik wil niet heel lullig doe maar [..]
Hap nie zo man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 02 januari 2002 14:07 schreef T3KST3P het volgende:
Even over die server etc. Ik wil in principe best wel meebetalen enzo, ik heb alleen geen idee wanneer ik me eerste mix ga openemen enzo, dat kan best nog wel een paar maandjes duren (totdat ik enigzins tevreden ben met me 'bedroom skills'). En om nu al knaken (owneen, EURO's ;), te gaan lappen voor iets dat ik niet gebruik zie ik niet zitten. Is het dus eventueel mogelijk voor mij om alsnog mee te doen zodra ik geld en een mix heb?
Je hoeft niet perse te uploaden, als het aan mij ligt geldt dat ook voor downloaden.. Ik zou dan geld moeten betalen omdat ik een mix wil uploaden terwijl ik ook m'n mond kan houden en gratis alles kan downloaden? Lijkt me op z'n zachtst gezegd oneerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
hoeveel moeten "we" nog voor die FTP?? ik heb nog een mix van mezelf hier ergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Laatst online: 22:47
Op woensdag 02 januari 2002 14:41 schreef TripleM het volgende:

[..]

Je hoeft niet perse te uploaden, als het aan mij ligt geldt dat ook voor downloaden.. Ik zou dan geld moeten betalen omdat ik een mix wil uploaden terwijl ik ook m'n mond kan houden en gratis alles kan downloaden? Lijkt me op z'n zachtst gezegd oneerlijk..
nou betalen om iemand z'n mix te luisteren lijkt me wat overdreven, downloaders nemen ook geen hdd ruimte in, alleen bandbreedte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Het gaat mij erom dat iedereen die wil op die manier nieuwe muziek in zijn/haar bezit krijgt zonder ervoor te betalen..

Ik vind, je biedt je muziek aan en krijgt daar muziek van andere mensen voor terug.. Het zijn in dit geval mixen en door feedback en luisteren naar andere mixen leer je en word je een betere DJ, of krijg je in ieder geval een bredere blik of kun je mensen helpen ofzo..

Als het zo is dat iedereen straks alles maar kan downloaden, dan wordt de bandbreedte verbruikt door mensen die er niks te zoeken hebben.. Ze zijn immers geen DJ en we zetten geen FTP op voor leechers maar voor DJ's..

Of mis ik nu wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 02 januari 2002 15:44 schreef wibblemoo het volgende:

[..]

nou betalen om iemand z'n mix te luisteren lijkt me wat overdreven, downloaders nemen ook geen hdd ruimte in, alleen bandbreedte..
Het idee is dat 'wij' (als vaste posters hier in dit draadje, en z'n illustere voorganger) ons eigen stukkie HD hebben. Daarvoor wordt dus eenmalig (nou ja, voorlopig eenmalig) collectief een HD voor gekocht. Zie het maar als donaties, want geld terugkrijgen zal er niet inzitten.

Vervolgens kunnen we onderling mixen uitwisselen, en controle hebben over of je eigen mix wel of niet voor de rest van de wereld beschikbaar is, of alleen voor de Ereleden/Donateurs. :)

Dus je betaalt niet om te mogen downloaden/uploaden, maar om bij te dragen aan 40 Gb (of wat het ook gaat worden) ruimte op een rappe server (100 Mbit lijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
nogmaals me vraag dan, hoeveel is de inleg per persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 02 januari 2002 16:04 schreef MR_WAZOO het volgende:
nogmaals me vraag dan, hoeveel is de inleg per persoon
Het oorspronkelijke idee was te mikken op 40 Gb, en dan het het bedrag daarvoor delen door het aantal geinteresseerden.

* JumpStart heeft zelf geen problemen met 10 tot 20 Euro...

[EDIT] Net in de prijswacht van T-net zitten kijken: 40 Gb kost rond de 110 tot 140 Euro (o.a. afhankelijk van 5400 rpm of 7200 rpm), dus als er 10 man mee willen doen weet je ongeveer waar je aan toe bent...

Op dit moment zijn het er 20, op de inschrijflijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou er zijn er nu 19, en ik dacht een inleg van 7 euro is wel redelijk, dus hebben we een budget van 133 euro, kunnen we een maxtor 40gb voor halen. Ik zou dus op iets van 6 a 7 euro rekenen, afhankelijk van de hoeveelheid die zich nu nog inschrijft.

Ik denk niet dat het mogelijk gaat worden om er later in te stappen, geef een beetje gekut denk ik. Maar ook als je niet betaalt kan je gewoon bij de mixen hoor, maar mensen die betaald hebben, hebben gewoon een beter account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
* NightOwlNL betaalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Kunnen we het niet beter op 10 Euro houden, en dan zien wat er voor gekocht kan worden ? Omgerekend 22 gulden is echt niet zo heel veel lijkt me.

Sorry hoor, maar ik moet nog steeds in guldens denken :)

Laten we wel wezen, Deze is ook lekker, en 2 keer zoveel:

38 entries, Maxtor 80GB (540X, 5400rpm) € 199,-
zie http://www.tweakers.net/pricewatch/19366

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet MR_WAZOO zich hier inschrijven :) En de rest die nog wil ook natuurlijk :D

Laten we eerst even kijken hoeveel mensen er in totaal meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
* flat heeft zich ook maar op 't lijstje gezet :)
nu dus 20 man, kunnen we mooi die 80gb schijf halen :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 02 januari 2002 16:10 schreef Mries! het volgende:
Maar ook als je niet betaalt kan je gewoon bij de mixen hoor, maar mensen die betaald hebben, hebben gewoon een beter account.
Ja kijk, da's dus het enige stukje waar ik een beetje problemen mee heb.. Maar misschien kun je uitleggen wat je met 'beter' account bedoelt..

Het gaat er mij om, dat ik het niet ok vindt om mixen met gloednieuwe muziek te uploaden zodat andere mensen die niks met dj-en of wat dan ook te maken hebben deze kunnen downloaden.. Dan zet je gewoon bijna een public mp3 FTP op en die wil ik niet sponsoren, ik wil een FTP sponsoren voor en door GoT DJ's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 02 januari 2002 16:25 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ja kijk, da's dus het enige stukje waar ik een beetje problemen mee heb.. Maar misschien kun je uitleggen wat je met 'beter' account bedoelt..

Het gaat er mij om, dat ik het niet ok vindt om mixen met gloednieuwe muziek te uploaden zodat andere mensen die niks met dj-en of wat dan ook te maken hebben deze kunnen downloaden.. Dan zet je gewoon bijna een public mp3 FTP op en die wil ik niet sponsoren, ik wil een FTP sponsoren voor en door GoT DJ's..
Als donateur kan je je mix uploaden in een 'public' dir, of in het gedeelte dat alleen toegankelijk is voor jou en andere mensen die hebben bijgedragen...

... Was het idee tenminste. (moet weer eens gaan zoeken in het oude draadje.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 16:25 schreef TripleM het volgende:

[..]

Reclame, naamsbekendheid, daar vloeien weer meer boekingen uit, mensen kennen je naam. Voordelen die jij waarschijnlijk niet ziet. Of jij moet het tof vinden om voor de buren te blijven draaien? Waar draai je voor? Voor de lol ja, maar niet alleen voor een koe en een kip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 02 januari 2002 16:39 schreef Prankster het volgende:
Reclame, naamsbekendheid, daar vloeien weer meer boekingen uit, mensen kennen je naam. Voordelen die jij waarschijnlijk niet ziet. Of jij moet het tof vinden om voor de buren te blijven draaien? Waar draai je voor? Voor de lol ja, maar niet alleen voor een koe en een kip. :)
Na een Marketing studie van 4 jaar zie ik die voordelen wel hoor, maak jij je daar maar niet druk om.. Maar om mijn muziek te laten horen heb ik andere middelen, zoals een eigen website waar dingen op te luisteren gaan zijn.. 200 Mb ruimte is genoeg om wat interessante stukjes te laten horen via bijvoorbeeld RealAudio..

edit:

Bovendien vind ik het idee: demo cd maken, web adres erop, opsturen, nabellen een stuk beter klinken dan hopen dat mensen m'n mixen downloaden van een FTP..

Bovendien denk ik dat het rendement downloaden - boekingen vrij laag zal zijn, dat is dan ook niet de reden dat ik mee wil doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 02 januari 2002 16:33 schreef JumpStart het volgende:
Als donateur kan je je mix uploaden in een 'public' dir, of in het gedeelte dat alleen toegankelijk is voor jou en andere mensen die hebben bijgedragen...
Ahja, dat komt me inderdaad bekend voor.. Nou, als t zoiets is dan vind ik t prima.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou opzich wel een paar euro mee willen betalen, alleen denk ik dat ik pas kan downen als ik een fatsoenlijke verbinding heb :P.

Coffin is idd doodskost, maar zo worden die flightcases genoemd waar twee TT's en een mixer naast elkaar inpassen (en misschien dus ookwel een dwerlijkje :P). En om mijn geval nou echt "flightcase" te noemen; hij is niet echt sterk genoeg om hem te behandelen als onverwoestbare transportdoos, wat toch wel het idee van een flightcase is. Er zit wel van dat tapijt op etc, maar dat is volgens mij meer om de slechte kwaliteit hout te verbergen :P.
Maar ik denk dat jouw oplossing zeker zo mooi is, en praktisc, met die vakken voor je vinyl. Ik kan alleen een lege hoes tussen het schuimrubber en mijn TT drukken :P.
Iig wil ik wel pics zien, als het geheel af is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 16:43 schreef TripleM het volgende:

[..]

Na een Marketing studie van 4 jaar zie ik die voordelen wel hoor, maak jij je daar maar niet druk om.. Maar om mijn muziek te laten horen heb ik andere middelen, zoals een eigen website waar dingen op te luisteren gaan zijn.. 200 Mb ruimte is genoeg om wat interessante stukjes te laten horen via bijvoorbeeld RealAudio..

Bovendien denk ik dat het rendement downloaden - boekingen vrij laag zal zijn, dat is dan ook niet de reden dat ik mee wil doen..
Je geeft hetzelf al aan. Als ik 200 meg tot mijn beschikking had zou ik ook niet mee doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 02 januari 2002 16:46 schreef Prankster het volgende:
Je geeft hetzelf al aan. Als je idd 200 meg ruimte hebt zie ik ook niet in om mee te doen. :)
Het leer-effect dus.. :) Als je als DJ's onder elkaar ervaring hebt met het platen/cd's draaien, dan is het makkelijker om gericht commentaar te geven.. Van andere DJ's leer je dus meer dan van mensen die niet weten hoe het is om muziek te mixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 16:50 schreef TripleM het volgende:

[..]

Het leer-effect dus.. :) Als je als DJ's onder elkaar ervaring hebt met het platen/cd's draaien, dan is het makkelijker om gericht commentaar te geven.. Van andere DJ's leer je dus meer dan van mensen die niet weten hoe het is om muziek te mixen..
'Buitenstaanders' letten op andere dingen. Ik draai dan zelf geen plaatjes, maar zou wel commentaar kunnen leveren. Daar ben ik namelijk de beste in. :P

Ach, we hebben beide een droom.... dat jij op een groot feest mijn plaatjes mag draaien. Zou leuk zijn toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
Op woensdag 02 januari 2002 01:12 schreef StanTheMan het volgende:
even een vraagje over een dj koptelefoon.
heb net m'n mdr-v300 verkocht aan iemand die hem min of meer wat beschadigd had, nu wil ik dus snel een nieuwe. M'n budget gaat tot +/- € 100, maar heb geen idee wat ik moet kopen.
Die mdr-v500dj is dat wat? ik hoor er namelijk niets over, en kan er weinig over vinden.
nog een keer..
Pagina: 1 ... 5 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.