How to become a Dj... deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste
Acties:
  • 9.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
en gelukkig zitten we weer aan de 500 posts! :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
Op woensdag 02 januari 2002 16:18 schreef Mries! het volgende:
dan moet MR_WAZOO zich hier inschrijven :) En de rest die nog wil ook natuurlijk :D

Laten we eerst even kijken hoeveel mensen er in totaal meedoen.
ok me is ook in. laat even wete hoe je dat wilt doen dan doe ik ook mee :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig aan een vette remix van o.a.:

Re-Flex (Flyn, MPT en spacekid John mixen!!!)
Marco V (godd en simulated)
en voor de grap: koekeloer van wipneus en Pim
wat vliegende panters.
En ook nog Basement Jaxx-where's your head at mix(naam ff kwijt)
Als ie klaar komt ie wel online, hij is het beluisteren nu al waard.

Met de prog's Soundforge 4.5, Cubase en Fruityloops (voor de beats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poew
alweer een tijdje niet gepost!

ten eerste allemaal een gelukkig 2002!
en maar hopen dat ik jullie op de grote feesten mag gaan zien draaien :)

over de FTP:
ik heb me wel ingeschreven maar zonder naam die komt wel met de @mail ofzow ik wil nog wel een beetje privacy :)
maar ik ben eik helemaal niet van plan om echt een mix te gaan oploaden maar meer om wat van de mixen te gaan leren hoe ze in elkaar zitten enzow
en over een tijdje als ik wat tevredener ben wat te gaan uploaden

aleen dat klote gemix :(
stond ik vanmiddag lekker te draaien
dus ik denk nou het gaat nu een 'beetje'(eindelijk ;))
Wil ik de boel gaan opnemen...
gaat dat hele draaien in 1 keer K*T
sta ik met trillende poten enz...
brrrr.... i hate it when that happens...

en dan nu nog ff een vraagie:

ik heb hier 1 synth en 1 synth/keybord staan die ik heb aangesloten
allebij op een anders mengpaneel
die wel uiteindelijk bij 1 mixer uitkomen
alleen als ik ze allebij tegelijk aan heb dan gaat de boel kraken hoe the hell kan dat?
ze zitten op een aparte stopcontacten groep enzow...

en dan zit ik ook nog met een mixer die brom(dt?) :(
najah...dat heb ik al bijna opgelost...
nu alleen nog wat meer ruimte :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Op woensdag 02 januari 2002 00:37 schreef Mries! het volgende:
die MJ Cole remix staat er ook nog op idd :) Hoe limited hij is, geen idee, ik heb hem in nederland nog nooit gezien, ik heb hem uit Londen. Hij zit in een zilverkleurige hoes, en bestaat uit 2 CD's, staan ook videoclips op enzo, is wel geinig.

Oh ja dit gaat uiteraard over die Dido remixen :)

Ik kan ze trouwens wel iets minder limited maken met behulp van m'n pc :)
Ik zal eerst ff kijken of ik hem niet gewoon kan kopen, DIDO vind ik namelijk zo fijn zingen, dat ik dat geld er wel voor over heb.
Wanneer dat niet gaat lukken, ga ik je nog wel ff opfaxen!

/shameless site promotion
In het music gedeelte van mijn website -het gedeelte waar ik nog maar net aan begonnen ben- staan maar drie cd's. Dido's No Angel is er eentje van :o
/shameless sitepromotion
Op woensdag 02 januari 2002 01:36 schreef Reind het volgende:

[..]

Ik heb die 2 CD's dus op plaat :)
Al lang? (maw: denk je dat die nog steeds te koop zijn?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:45

Chiron

Moderator Discord
Op woensdag 02 januari 2002 19:43 schreef DJ-Jumbo het volgende:
aleen dat klote gemix :(
stond ik vanmiddag lekker te draaien
dus ik denk nou het gaat nu een 'beetje'(eindelijk ;))
Wil ik de boel gaan opnemen...
gaat dat hele draaien in 1 keer K*T
sta ik met trillende poten enz...
brrrr.... i hate it when that happens...
ja da's klote, heb ik ook weleens, echt trillende handen, toonarm die ik uit m'n poten laat stuiteren zelfs, alsof ik het steenkoud heb, maar de laatste tijd gelukkig niet meer, volgens vrienden van me sta ik ook een stuk relaxter achter de draaitafels dan dat ik deed in het begin
met opnemen heb ik het nooit eigenlijk, gewoon md recorder aan en mixen maar

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dan nu nog ff een vraagie:

alleen als ik ze allebij tegelijk aan heb dan gaat de boel kraken hoe the hell kan dat?

Alle beetjes helpen dus probeer in ieder geval eerst ervoor te zorgen dat audio- en electriciteitsnoeren niet bij elkaar liggen. Wanneer ze het toch doen dan het liefst haaks, dus niet dat een audiosnoer en stroomkabel naast elkaar liggen.
Met groep, bedoel je dat ze al je muziekapparatuur op één stroomgroep van je meterkast is aangesloten? Dat zou namelijk ideaal zijn.
Let verder op de kabels en pluggen die je gebruikt. Er is echt wel een verschil tussen goedkopere en duurdere kabels.
Zorg er verder voor dat alle niet gebruikte kanalen van je mengpaneel gemute zijn (of fader naar beneden).
Er zijn in de handel verder kastjes te koop die je tussen de stopcontact en de rest van je apparatuur zou kunnen plaatsen om storingen, bijvoorbeeld wanneer er ook een koelkast of wasmachine op dezelfde groep staat aangesloten, te minimalizeren. Niet goedkoop maar iets waar ik wel voor wil sparen.

O ja Ingeschreven voor de harde schijf. Niet dat ik al heftig aan het dj-en ben. Ik wilde platenspelers... Geen ruimte, dus dan maar cdspelers en goed advies van Misterdon en de rest gekregen... Ik vrolijk naar de winkel cdspelers kijken en dan staan er dus ook platenspelers, iets wat ik veel liever heb. Dus sta ik nu compleet vast met m'n gedachten... Wasbak uit m'n kamer ja of nee...
Dus nog geen Dj-gear, maar ik kan zo in ieder geval vast luisteren hoe jullie mixen. Mijn mixje komt dan later wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Nou Dopey, leuk te lezen dat je mijn adviezen helemaal in de wind gooit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Laatst online: 24-07 22:43
Op woensdag 02 januari 2002 20:36 schreef dopy het volgende:
Wasbak uit m'n kamer ja of nee...
Met een HAMER Past ALLES >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 20:36 schreef dopy het volgende:

[..]

Alle beetjes helpen dus probeer in ieder geval eerst ervoor te zorgen dat audio- en electriciteitsnoeren niet bij elkaar liggen. Wanneer ze het toch doen dan het liefst haaks, dus niet dat een audiosnoer en stroomkabel naast elkaar liggen.
Met groep, bedoel je dat ze al je muziekapparatuur op één stroomgroep van je meterkast is aangesloten? Dat zou namelijk ideaal zijn.
Let verder op de kabels en pluggen die je gebruikt. Er is echt wel een verschil tussen goedkopere en duurdere kabels.
Zorg er verder voor dat alle niet gebruikte kanalen van je mengpaneel gemute zijn (of fader naar beneden).
Er zijn in de handel verder kastjes te koop die je tussen de stopcontact en de rest van je apparatuur zou kunnen plaatsen om storingen, bijvoorbeeld wanneer er ook een koelkast of wasmachine op dezelfde groep staat aangesloten, te minimalizeren. Niet goedkoop maar iets waar ik wel voor wil sparen.
jah...
als ik al die draden eens van elkaar af zou kunnen leggen dan zou ik heel errug blij zijn
maar er staat hier zoveel troep
-computter met alle toebehorende als scanner webcam printen enz...
- 2 mengpanelen
- verlichting
-draaitafels
- syntz
etc.

ik word er alleen al bang van als ik het hele zooitje zou moeten gaan verleggen...
laat staan de draden nog eens gaan uitzoeken :D
O ja Ingeschreven voor de harde schijf. Niet dat ik al heftig aan het dj-en ben. Ik wilde platenspelers... Geen ruimte, dus dan maar cdspelers en goed advies van Misterdon en de rest gekregen... Ik vrolijk naar de winkel cdspelers kijken en dan staan er dus ook platenspelers, iets wat ik veel liever heb. Dus sta ik nu compleet vast met m'n gedachten... Wasbak uit m'n kamer ja of nee...
Dus nog geen Dj-gear, maar ik kan zo in ieder geval vast luisteren hoe jullie mixen. Mijn mixje komt dan later wel :)
zullen we ruilen
heb altijd al een wastafel op me kamer willen hebben...

ik zou het zooitje gewoon in een flightcase zetten
('t kost wat, maar je kan er zelf ook een bouwen :))
die op van die "scharen" zetten (van die dingen die je ook bij behangplakken gebruikt)

dan kan je het hele zooitje na het draaien onder je bed schuiven en klaar is kees :)

veel suc6 iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie trouwens al die nieuwe winamp gezien?
damn ik denk dat ik er binnenkort een 2e computter bij neem
en af en toe met computter draaien :)
het enige wat ik mis is pitch control en "cue"
maar dat valt vast en zeker wel met een Plugin te regelen :D
ik heb het trouwens over Winamp3 beta2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03-2024
Eej mensen ik had ff een vraagje over wat jullie van het trace nummer Lord Of The Rings vinden.

Da iz van Dominator.

Ikzelf vindt het een zeer strak nummer

ps. ik zal strax ff een link sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024

Wat bedoel je met kraken? Gaan je speakers kraken? Het klinkt alsof er ofwel teveel signaal binnenkomt, of dat je versterker en/of speakers het niet aankunnen.. Een synth heeft nogal een breed bereik qua frequenties, zou dus goed kunnen.. Hangen de beide synths wel ieder op een eigen kanaal aan de uiteindelijke mixer?

Ik snap niet helemaal hoe ze aangesloten zitten, ieder op een eigen mixer en die mixers naar een andere mixer? Dat zijn er 3 dus.. Lijkt me dat je er 2 moet dumpen :)

De mixer die bromt is waarschijnlijk een aardlus.. Onthoud dat in een serie aan elkaar gekoppelde apparaten er maar 1 geaard mag zijn! Zo niet, dan krijg je een aardlus met een leuke brom als gevolg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm... een kraakje...
sjah
het klinkt net als een krakende fader alleen dan als je een "key(?)" indrukt
en alleen als je ze alle 2 tegelijk aanhebt...
najah...
ik gah morgen toch maar eens beginnen aan "operatie draadje leggen" beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op woensdag 02 januari 2002 21:59 schreef DJ-Jumbo het volgende:
uhm... een kraakje...
sjah
het klinkt net als een krakende fader alleen dan als je een "key(?)" indrukt
en alleen als je ze alle 2 tegelijk aanhebt...
najah...
ik gah morgen toch maar eens beginnen aan "operatie draadje leggen" beginnen :)
Dus, als ze allebei aanstaan, en je drukt op 1 van beide synths 1 toets in, kraken je speakers? Hmm, vaag.. Dat operatie draadje leggen is misschien geen raar idee inderdaad.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
operatie > draadjes van alle apparaten naar 1 mixer leggen lijkt mij nuttiger....

2 mixers aan 1 mixer = vragen om oversturing van je mixer hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah...
ik heb het een beetje verkeerd uitgelegt...
maar het komt er dus op neer dat ik maar 2 mixers heb...
alleen de ene mixer gaat naar een kanaal van de anders enzo
maar omdat de boel hier een beetje klein is heb ik wel 2 mixers nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 02 januari 2002 12:28 schreef Prankster het volgende:

Drink jij 24/7 :?
Ik drink NOOIT dus vandaar dat ik nogal te lijden heb van dat gezuip met oud en nieuw ;)
Op woensdag 02 januari 2002 19:52 schreef Lampje het volgende:

[..]

Al lang? (maw: denk je dat die nog steeds te koop zijn?)
Ik heb ze nu een maand of 2 dus die zijn vast nog wel ergens te krijgen :)
Anders ff mailen naar HTFR

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 21:38 schreef DJ-Jumbo het volgende:

zullen we ruilen
heb altijd al een wastafel op me kamer willen hebben...

ik zou het zooitje gewoon in een flightcase zetten
('t kost wat, maar je kan er zelf ook een bouwen :))
die op van die "scharen" zetten (van die dingen die je ook bij behangplakken gebruikt)

dan kan je het hele zooitje na het draaien onder je bed schuiven en klaar is kees :)

veel suc6 iig
Je bedoeld dat jij die 2 Technics wereldstandaardsuperduperdraaitafels hebt en deze met mij wil ruilen voor mijn mooie beige wasbak met warmwaterkraan B-)

Wat is het oppervlak dat ik minimaal nodig heb om twee draaitafels en een 3 kanaal mixer kwijt te kunnen, rekening houdend met ruimte voor snoeren die achter bijvoorbeeld een draaitafel gestoken moeten worden? Ik moet echt even puzzelen om het mogelijk te maken.

Enne... Misterdon, ik sla je adviezen echt niet in de wind, wees gerust. Ik heb een kleine 600 cd's waar ik ook nog wel mee wil spelen, dus die cdspelers komen ook nog wel. Het punt wat nu speelt is "wat wil ik eerst" en in dit geval: de platenspelers. Lukt het echt niet dan worden het alleen cdspelers. Maar goed, als ik weet welke ruimte ik nodig heb ga ik even een weekje voor binnenhuisarchitect studeren.

Zit overigens te denken aan een Vestax PCV275 of een Stanton RM3S. Iemand daar nog wat over te vermelden (goed/slecht en waarom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op donderdag 03 januari 2002 00:07 schreef dopy het volgende:

[..]

Je bedoeld dat jij die 2 Technics wereldstandaardsuperduperdraaitafels hebt en deze met mij wil ruilen voor mijn mooie beige wasbak met warmwaterkraan B-)

Wat is het oppervlak dat ik minimaal nodig heb om twee draaitafels en een 3 kanaal mixer kwijt te kunnen, rekening houdend met ruimte voor snoeren die achter bijvoorbeeld een draaitafel gestoken moeten worden? Ik moet echt even puzzelen om het mogelijk te maken.

Enne... Misterdon, ik sla je adviezen echt niet in de wind, wees gerust. Ik heb een kleine 600 cd's waar ik ook nog wel mee wil spelen, dus die cdspelers komen ook nog wel. Het punt wat nu speelt is "wat wil ik eerst" en in dit geval: de platenspelers. Lukt het echt niet dan worden het alleen cdspelers. Maar goed, als ik weet welke ruimte ik nodig heb ga ik even een weekje voor binnenhuisarchitect studeren.

Zit overigens te denken aan een Vestax PCV275 of een Stanton RM3S. Iemand daar nog wat over te vermelden (goed/slecht en waarom).
mep die wasbak eruit, of verplaats em... stukkie tuinslang ertussen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

600 cd's??? Hoeveel zijn daaarvan gekopieerd??? Ik dacht dat ik stoer was, met mijn cd-collectie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 03 januari 2002 01:45 schreef ^JaapvR^ het volgende:
600 cd's??? Hoeveel zijn daaarvan gekopieerd??? Ik dacht dat ik stoer was, met mijn cd-collectie...
Ik heb er nog wat meer eigenlijk.... Iets van 1000+

En daar is nog geen 10% van gecopieerd. Ik heb wel eens uitgerekend wat me dat door de jaren heen gekost heeft...

Nu weet ik waarom Hans van Breukhoven een helicopter heeft! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
damn, kom ik aan met 300 cd's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met geluk kom ik op de honderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
straks ff me platen halen, betaald in euros:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:32

RammY

Dát!

Die euro mogen ze van mij in hun ***** steken. maar das geloof ik weer offtopic >:)

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 03 januari 2002 02:32 schreef RamShackle het volgende:
Die euro mogen ze van mij in hun ***** steken. maar das geloof ik weer offtopic >:)
Nu snap ik hoe sommige mensen hier aan zoveel posts komen.. |:(
Op donderdag 03 januari 2002 00:07 schreef dopy het volgende:
Het gat dat ik zaag om mijn Technics 1210's in de bak te plaatsen is 45.5 x 35.5, dat maal 2 dus..

Dan mijn mixer, de SK-TWO van Stanton, die is 31.5 x 26 cm, maar da's een tweekanaals mixer.. Kijk even op www.stantonmagnetics.com voor wat ongeveer een driekanaals mixer qua afmetingen doet..

De kabels heb je niet veel voor nodig, een paar cm is meer dan genoeg..

Nu weet je ongeveer wat je sowieso nodig hebt.. Vergeet niet een beetje ruimte voor je armen, precies alleen ruimte voor de platenspelers en een mixer is net te krap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op donderdag 03 januari 2002 09:26 schreef TripleM het volgende:
Het gat dat ik zaag om mijn Technics 1210's in de bak te plaatsen is 45.5 x 35.5, dat maal 2 dus..

Dan mijn mixer, de SK-TWO van Stanton, die is 31.5 x 26 cm, maar da's een tweekanaals mixer.. Kijk even op www.stantonmagnetics.com voor wat ongeveer een driekanaals mixer qua afmetingen doet..

De kabels heb je niet veel voor nodig, een paar cm is meer dan genoeg..

Nu weet je ongeveer wat je sowieso nodig hebt.. Vergeet niet een beetje ruimte voor je armen, precies alleen ruimte voor de platenspelers en een mixer is net te krap :)
ik zou 3x 50 cm nemen als totale breedte van je opstelling, voor t geval je een 19 inch mixer heb enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19" of 10" is standaard voor mixers, hoeveel kanalen ze ook hebben (studiobakken etc uitgezodnerd natuurlijk). Maar meet voor de zekerheid nog wel even je mixer na, want mijn Mag10 blijkt ook 10" en 2cm te zijn, gekke spanjolen...

Hmz, ik zit misschien op 250 cd's, waarvan 150 gewoon goeie legale muziek, en de rest wat gebakken spul. Maar jullie lopen dan ook een aantal jaartjes voor (hmz, sinds ik TT's heb koop ik alleen nog maar vinyl, dus dat argument gaat niet echt op...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
zoals je al in me sig ken lezen ben ik fan van vinyl....
maar draai ook nog met CD's als ik bepaalde nummers niet op vinyl kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
Ok, hier stond duzz de link van Lord of the rings..

[Lul-modus] Deze link iz verwijderd nadat meerdere tweakers duidelijk maakten dat het verstekken van auteursrechtelijk materiaal op dit board niet iz toegestaan [/Lul-modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
tiesto rules

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 12:36 schreef masternewman het volgende:
tiesto rules
Hier hebben we lekker veel aan ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op donderdag 03 januari 2002 12:39 schreef avthart het volgende:

[..]

Hier hebben we lekker veel aan ... |:(
Ga er dan ook niet op in

maare, ff dat lords of the ring ding downloaden en beoordelen en natuurlijk binnen 24 uur weer wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 12:44 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

Ga er dan ook niet op in

maare, ff dat lords of the ring ding downloaden en beoordelen en natuurlijk binnen 24 uur weer wissen
True :)

Lord of the rings vind ik maar niks ... imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
Op donderdag 03 januari 2002 12:47 schreef avthart het volgende:

[..]

True :)

Lord of the rings vind ik maar niks ... imho
uhh, dat iz een vett trancenummer van lord of the rings he, en nie zo'n verrot nummertje van het album van lord of the rings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 12:50 schreef DjStefan het volgende:

[..]

uhh, dat iz een vett trancenummer van lord of the rings he, en nie zo'n verrot nummertje van het album van lord of the rings.
duh .. ik had em gedownload hoor :)

Ik mag toch wel eigen mening hebben, of niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op donderdag 03 januari 2002 13:00 schreef avthart het volgende:

[..]

duh .. ik had em gedownload hoor :)

Ik mag toch wel eigen mening hebben, of niet? ;)
[flame]
is het zo een boutnummer dan???
[/flame]
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan em niet downloaden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
klopt ik ben nog bezig hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 13:17 schreef MR_WAZOO het volgende:
is het zo een boutnummer dan???
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sheees schiet op!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
Op donderdag 03 januari 2002 13:40 schreef Mries! het volgende:
sheees schiet op!!! :)
gaat ie zo langzaam met downloaden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Ik vind er niks maar dan ook niks aan.. Tis saai, nagespeelde deuntjes met een al veel te vaak gebruikt geluid.. Kortom, een nummer om te teren op het succes van Lord of the Rings.. Niks voor in de collectie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik vind het eigenlijk een beetje domme discussie.

Het is gewoon het zoveelste commercie achtige plaatje... Ik hou er niet van, maar anderen wel. Lijkt me in elk geval niet helemaal legaal om hier te linken. Niet dat mij dta uitmaakt, maar voor je het weet hebben we gezeik met de modjes he... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 03 januari 2002 14:19 schreef MisterDon het volgende:
Het is gewoon het zoveelste commercie achtige plaatje... Ik hou er niet van, maar anderen wel. Lijkt me in elk geval niet helemaal legaal om hier te linken. Niet dat mij dta uitmaakt, maar voor je het weet hebben we gezeik met de modjes he... :)
Je hebt gelijk wat het zoveelste commercie achtige plaatje betreft, tis een discussie over smaak en over smaak valt niet te twisten..

Wat betreft dat linken.. Tja, linken naar een FTP waar gemixte plaatjes opstaan, of direct linken naar een plaatje op die FTP, zit niet echt veel verschil tussen denk ik.. De platen zijn in ons bezit en als DJ zijnde willen we die laten horen.. Dus als het 1 illegaal is, is het ander dat ook..

Maar goed, geen slapende honden wakker maken en die link even verwijderen lijkt me beter idd.. Moeten we via ICQ of MSN of een mailinglist maar doen, zulk soort dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Damn, tis echt een boutnummer, noem t nieteens trance, maar het gaat meer richting, dat nummer the 6th gate etc...
das ook al zo een boutnummer

doe mij maar Faithless ofzo of green velvet

Alles in deze post is mijn eigen mening:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 14:21 schreef TripleM het volgende:
Wat betreft dat linken.. Tja, linken naar een FTP waar gemixte plaatjes opstaan, of direct linken naar een plaatje op die FTP, zit niet echt veel verschil tussen denk ik.. De platen zijn in ons bezit en als DJ zijnde willen we die laten horen.. Dus als het 1 illegaal is, is het ander dat ook..
Complete nummers rippen is zowieso illegaal. Livemixen niet, maar zelfgemixte sets weet ik dus niet. Dat valt er precies tussen in. Misschien een idee om de buma te mailen hierover? Maar ga er maar vanuit dat het allemaal niet mag. Je mag niet eens, zonder het te melden, muziek in een winkel laten horen.

http://www.buma.nl

Van de buma-site;
De wet bepaalt wat (il)legaal is. Gebruikers en makers van muziek hebben te maken met de Auteurswet . Die bepaalt dat een gebruiker de toestemming van auteurs dus ook componisten en tekstdichters nodig heeft om hun werk in het openbaar uit te voeren of vast te leggen op een beeld-/geluidsdrager. Meestal wordt die toestemming verleend tegen betaling van een vergoeding (al of niet via Buma/Stemra). Zonder betaling is er geen toestemming. En zonder toestemming is er sprake van illegaal gebruik. Zeventig jaar na het overlijden van de maker is een muziekwerk overigens vrij van auteursrecht.

Naast de maker zijn er vaak nog andere rechthebbende partijen: musici, die de muziek uitvoeren, en platenproducenten, die de muziek hebben opgenomen en uitgebracht. Ook hun rechten (naburige rechten, verwant aan het auteursrecht) liggen wettelijk vast. Beeld- en geluidsdragers ouder dan 50 jaar zijn vrij van naburige rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
Ik heb de link dan maar verwijderd ivm. de auteursrechten erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 16:27 schreef DjStefan het volgende:
Ik heb de link dan maar verwijderd ivm. de auteursrechten erop
Dat had TripleM trouwens wel mogen weten na een 4-jarige marketingstudie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auteursrechten?
ohw... heeft dat niet met hetzelfde temaken als met dat hele olie gebeuren
prijzen kunstmatig hoog houden
is dat niet illigaal dan :?
ik zie de vraag naar originele CD's stijgen sinds er MP3's zijn in USA... dus waar zeiken ze nou om?
ik koop echt pas een CD als ik uhm gehoort heb als MP3

najah...het zal wel weer allemaal...
ik wou dus wat heel anders vragen
heeft iemand enig idee of er in Amsterdam een recordsjop is waar ze Psychedelic trance verkaufen?

thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 03 januari 2002 16:49 schreef Prankster het volgende:
Dat had TripleM trouwens wel mogen weten na een 4-jarige marketingstudie. :D
Marketing en auteursrecht hebben niet zo bijster veel met elkaar te maken, dus vandaar.. :)

Wat ik me wel afvraag, misschien interessant om dat eens aan de Buma te vragen: Als wij als DJ zijnde een demo cd maken en deze tegen kostprijs willen verkopen om zo onze hobby/carriere willen bekostigen. Wat moeten we dan betalen en bij wie moeten we om toestemming?

Voor producties in eigen beheer zijn tarieven, afhankelijk van de geplande verkoopprijs, maar wij maken zelf geen nummers (uitzonderingen daargelaten). Heeft dat te maken met de 'this compilation in friendly association with the following labels' te maken?

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 03 januari 2002 16:49 schreef DJ-Jumbo het volgende:
heeft iemand enig idee of er in Amsterdam een recordsjop is waar ze Psychedelic trance verkaufen?
Midtown? Rhythm Import?

edit:

Ik dacht dat Rhythm ook in Amsterdam zat, kan er alleen niks van vinden. Van de site rhythmimport.nl:

Onze vernieuwde website wordt januari 2000 gelanceerd.
Directie Rhythm Import

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
Op donderdag 03 januari 2002 16:49 schreef DJ-Jumbo het volgende:

najah...het zal wel weer allemaal...
ik wou dus wat heel anders vragen

midtown en rythm zitten niet zo gek ver van elkaar vandaan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 16:54 schreef TripleM het volgende:

[..]

Midtown? Rhythm Import?

edit:

Ik dacht dat Rhythm ook in Amsterdam zat, kan er alleen niks van vinden. Van de site rhythmimport.nl:

Onze vernieuwde website wordt januari 2000 gelanceerd.
Directie Rhythm Import

:D
midtown is toch een online sjop :?
ff zoeken waar Rhythm zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 03 januari 2002 16:58 schreef DJ-Jumbo het volgende:
Tsss de jeugd van tegenwoordig.. Midtown is een KETEN van winkels, ik ging altijd naar Eindhoven maar omdat daar kutpersoneel stond (ik mag het wel zo ongenuanceerd zeggen omdat ze me precies zo ongenuanceerd holpen) ben ik bij Rare naar binnen gestapt (www.rare-records.nl, sue me) en sindsdien wil ik niet meer anders.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Midtown is ook een online shop.

Ze hebben tevens ook vestigingen zitten in:
Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Rotterdam en Eindhoven d8 ik.

Zelf ga ik altijd naar Rythem Import Den Haag en af en toe naar BPM Dance Zoetermeer ..

vooral bij Rythem Import kan ik altijd goede platen vinden of als ze bepaalde platen niet hebben kunnen ze voor je bestellen ;)

btw. Rythem Import kan je vinden in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht. Mijn voorkeur gaat uit naar Den Haag, vind ik imho de beste van de 4 (en voor mij het dichtstbij) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha...
thnx... ik zal gewoon is ff rondkieken als ik in a'dam ben...

heb net de boel opgenomen toen ik aan het draaien was...
heb het maar weer snel gedelete :(
't leek echt helemaal nergens op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 17:32 schreef DJ-Jumbo het volgende:
Aha...
thnx... ik zal gewoon is ff rondkieken als ik in a'dam ben...

heb net de boel opgenomen toen ik aan het draaien was...
heb het maar weer snel gedelete :(
't leek echt helemaal nergens op :'(
hehe maakt niet uit, blijf oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Nu online
midtown is een distributie van platen, maar verkoopt ook zelf en is ook nog een label. hun online shop stelt (nog) nix voor en ze zitten op de nieuwe dijk in amsterdam, daar zit rythm import ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op donderdag 03 januari 2002 16:56 schreef wibblemoo het volgende:

[..]

In Den Haag wel ja, een flinke steenworp, als er tenminste niet een flink blok gebouwen tussen zou zitten :)

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 16:53 schreef TripleM het volgende:
Wat ik me wel afvraag, misschien interessant om dat eens aan de Buma te vragen: Als wij als DJ zijnde een demo cd maken en deze tegen kostprijs willen verkopen om zo onze hobby/carriere willen bekostigen. Wat moeten we dan betalen en bij wie moeten we om toestemming?
Dat mag waarschijnlijk niet. Waar je moet zijn voor toestemming? Ik denk bij de platenmaatschappijen van waar jij de platen van draait. Je kan het gewoon doen, ze zullen je er toch niet voor pakken, maar officieel is het denk ik wel verboden.

Heb nu trouwens Dave Clark van afgelopen IC opstaan, die gast kan echt mixen. :9~ :9~

'50 dollars ore more, isn't that powerfull?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 01:45 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Nou, met die 600 cd's bedoel ik ook 600 'legale' cd's. Laat me ook alsjeblieft niet nadenken hoeveel geld ik aan die dingen heb uitgegeven, en er zijn nog altijd mensen in huis die bij iedere entree in mijn humble kamertje onbeholpen naar hun hoofd wijzen... gelukkig ben ik nog niet zo gek als Misterdon kan ik nu blij tegen ze zeggen :P

Dit wil overigens niet zeggen dat ik nooit download hoor. Wanneer ik iets over bepaalde nummers hoor zoek ik het op, luister ik ernaar, en bepaal ik of ik er een cd van ga zoeken. Punt is, heb ik denk vaker gezegd, dat ik weet dat artiesten veel geld en tijd erin hebben gestoken... en voor het plezier dat ze me geven met een nummer wil ik best een beetje betalen.

even een tikfoutje eruihalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 18:16 schreef Prankster het volgende:

Heb nu trouwens Dave Clark van afgelopen IC opstaan, die gast kan echt mixen. :9~ :9~

'50 dollars ore more, isn't that powerfull?'
Goh, die set zoek ik nu ook al een tijdje, maar ik kan em niet vinden.. heb je misschien EEEEEEENIG idee hoe ik er aan zou kunnen komen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 09:51 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

ik zou 3x 50 cm nemen als totale breedte van je opstelling, voor t geval je een 19 inch mixer heb enzo
3x50 zou zeker niet gaan. Er staat teveel apparatuur in de weg. Dus een zo smal mogelijke setup. De diepte is iets minder belangrijk. Dus ik denk gewoon twee draaitafels en een smallere mixer ertussen. Misschien nog netjes in een doodskist zodat ik het na gebruik kan opbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Nu online
Op woensdag 02 januari 2002 23:09 schreef Reind het volgende:
Ik heb ze nu een maand of 2 dus die zijn vast nog wel ergens te krijgen :)
Anders ff mailen naar HTFR
euh, is dat www.htfr.com? Of iets anders? (zit niet zo in het wereldje :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neehoor, DE winkel voor alles PSYCHEDELIC trance en GOA in Amsterdam is Groove Connection (St Nicolaas straat 41).

Midtown verkoopt alleen van die commerciele troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 18:45 schreef T3KST3P het volgende:

[..]

Goh, die set zoek ik nu ook al een tijdje, maar ik kan em niet vinden.. heb je misschien EEEEEEENIG idee hoe ik er aan zou kunnen komen? ;)
Tijdje? Hooguit 3 dagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 03 januari 2002 16:56 schreef wibblemoo het volgende:

[..]

Schuin tegenover elkaar op de Nieuwendijk.
Op donderdag 03 januari 2002 16:58 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

ff zoeken waar Rhythm zit...
|:( Jumbo in de bocht, opgepast! |:( :D
Op donderdag 03 januari 2002 18:35 schreef dopy het volgende:

[..]
... gelukkig ben ik nog niet zo gek als Misterdon kan ik nu blij tegen ze zeggen :P
Gek en geniaal ligt dicht bij elkaar he... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 19:06 schreef gibbie het volgende:
Neehoor, DE winkel voor alles PSYCHEDELIC trance en GOA in Amsterdam is Groove Connection (St Nicolaas straat 41).

Midtown verkoopt alleen van die commerciele troep.
Aha...
thnx!
Op donderdag 03 januari 2002 19:24 schreef MisterDon het volgende:

|:( Jumbo in de bocht, opgepast! |:( :D
ohw damn heb je die lozer ook weer hoor...
1. het is voor jou meneer Jumbo
2. ik ben niet in de bocht ik zit op een stoel O.o
3 als je nix zinnigs op me posts heb te melden flikker dan op

o jah... nog een gelukkig 2002 maar niet heus :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:13

Sick Nick

Drop the top!

Chill zeg, beetje vriendelijk blijven hier hoor :)

Ga zometeen even stukje draaien en opnemen voor op de FTP.

Mries, hoeveel mensen hebben al geantwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

[..]

ohw damn heb je die lozer ook weer hoor...
1. het is voor jou meneer Jumbo
2. ik ben niet in de bocht ik zit op een stoel O.o
3 als je nix zinnigs op me posts heb te melden flikker dan op

o jah... nog een gelukkig 2002 maar niet heus :Z
Tssss.....

Ooit van ironie gehoord, lamertje?

Ga lekker op sesamstraat.net zitten flamen, niet hier ja! Doeiii! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 20:37

SvEn

a.k.a sv3nrg

oooow man "maar niet heus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
RUSTIG!!.

denk om de buren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 19:40 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Tssss.....

Ooit van ironie gehoord, lamertje?

Ga lekker op sesamstraat.net zitten flamen, niet hier ja! Doeiii! |:(
look who's talking :Z
reageer zinnig op me post's of reageer er niet op...
en zo te zien weet je pcies waar je sesamtraat moet vinden he?

D0rk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 03 januari 2002 18:16 schreef Prankster het volgende:
Dat mag waarschijnlijk niet. Waar je moet zijn voor toestemming? Ik denk bij de platenmaatschappijen van waar jij de platen van draait. Je kan het gewoon doen, ze zullen je er toch niet voor pakken, maar officieel is het denk ik wel verboden.
Tuurlijk is het niet verboden. Wat is het verschil tussen een platenlabel dat zoiets doet en ik? Het enige verschil is de distributie.

Alleen moet ik weten wat er voor nodig is. Toestemming van de platenlabels en een bijdrage aan zowel hen als Buma, of is alleen een bijdrage aan Buma (voor de rechten van de producers) genoeg? Ik zal Buma eens een e-mail sturen hierover. Jullie horen het wel als ik antwoord krijg.

Desnoods ken ik nog wel iemand met een platenlabel, dan breng ik daar m'n demo wel onder uit.. Geez.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 03 januari 2002 19:46 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

look who's talking :Z
reageer zinnig op me post's of reageer er niet op...
en zo te zien weet je pcies waar je sesamtraat moet vinden he?

D0rk
Wat LUL je nou dom vette loser?

Ga eerst eens leren je te gedragen en daarna pseudo-gaaf doen. Sodemieter anders lekker een tyfuseind op ja! :r

Zijn we van Guido verlost, kom jij met je domme gezever.

Val dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 19:52 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Wat LUL je nou dom vette loser?

Ga eerst eens leren je te gedragen en daarna pseudo-gaaf doen. Sodemieter anders lekker een tyfuseind op ja! :r

Zijn we van Guido verlost, kom jij met je domme gezever.

Val dood.
beetje gefrustreed :?

ik lul niet ik typ
en of ik "optyf"? neej sorry... ik lees wel weer over jou post's heen zoals gewoonlijk...

kom ik aan met me domme gezever?
jonge...dan lees je er gewoon over heen...
net als ik bij jou doe als je niet op mijn posts reageert
val dood? ik kijk wel ff ok?

verder zou ik is op het DJforum gaan lezen over arrogantie van DJ's...misschien leer je er wat van... Ik snap wel hoe het komt... ik heb geen Technic's en Dateq's staan... sjah... ik doe draaien alleen als hobby. Sorry dat het je niet bevalt...maar dan kan je best wat aan doen hoor...stort maar een paar duizend piek op me rekening is het zo over...

maar okay geen zin om nog meer tijd aan jou te besteden...

ik wou ook nog ff vragen:
2 verschillende draaitafels kan dat kwaad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
whaaaa kunnen jullie niet ff kappen met dat geruzie, of 't op ICQ/MSN/IRC of desnoods gewoon op straat uitvechten?
of:
DJ Jumbo: gewoon niet zo zeiken
MisterDon: er verder niet op ingaan

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Nah... Geef je rekeningnummer maar door, heb ik in elk geval geen reden meer om op je neer te kijken. :+

(Ik heb trouwens ook helemaal geen Technicsen hoor)

En nee, het maakt niet uit of je twee verschillende draaitafels hebt, alleen twee dezelfde mixt wel ff een sukkie makkelijker he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 03 januari 2002 20:04 schreef Flat© het volgende:
whaaaa kunnen jullie niet ff kappen met dat geruzie, of 't op ICQ/MSN/IRC of desnoods gewoon op straat uitvechten?
of:
Op straat... Lijk me leuk...

Kijken of Jumbo echt zo jumbo is als ie voordoet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, even een hapje eten en dan veel leesvoer... verder kon ik er niks van leren (maak nooit ruzie :D ). Nou één ding vond ik wel interessant... Wil je mijn rekeningnummer ook hebben heheh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

LOL @ Dopey

Ben geen filantropische instelling! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 20:04 schreef Flat© het volgende:
of:
op straat uitvechten?
Denk je dat ik iemand in elkaar gah meppen omdat ie zegt dat ik dood mag vallen....

over zinloos geweld gesproken...

verder wil ik nix meer horen over dit gezeik
thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Mag ik eenieder hier vragen gewoon normaal met de ander om te gaan? Dank u

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 03 januari 2002 20:24 schreef JvS het volgende:
Mag ik eenieder hier vragen gewoon normaal met de ander om te gaan? Dank u
Hey, daar hebben we de topicstarter!

Mja, laten we maar weer lief doen. Ben een beetje gaar; de hele dag op tentamens zitten leren. Dan is het wel lekker om je ff af te reageren hoor. :D

Zo maar wat harde techno draaien; reageert ook altijd lekker af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 19:46 schreef TripleM het volgende:

[..]

Tuurlijk is het niet verboden. Wat is het verschil tussen een platenlabel dat zoiets doet en ik? Het enige verschil is de distributie.

Alleen moet ik weten wat er voor nodig is. Toestemming van de platenlabels en een bijdrage aan zowel hen als Buma, of is alleen een bijdrage aan Buma (voor de rechten van de producers) genoeg? Ik zal Buma eens een e-mail sturen hierover. Jullie horen het wel als ik antwoord krijg.

Desnoods ken ik nog wel iemand met een platenlabel, dan breng ik daar m'n demo wel onder uit.. Geez.. :)
Ik bedoel te zeggen, dat je het niet mag doen als je geen toestemming vraagt. De eerste zin had moeten zijn. Dat mag niet, zolang je geen toestemming vraagt aan de buma of platenmaatschappijen van de artiesten, als je er iig commercieel gebruik van wil gaan maken. Mail de Buma maar ff ja, wil ik ook weleens precies weten wat ze zeggen. :)

Maar nog ff voor de duidelijkheid. We hebben het nu over mix cd's. Niet over zelf gemaakte tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 03 januari 2002 21:23 schreef Prankster het volgende:
Ik bedoel te zeggen, dat je het niet mag doen als je geen toestemming vraagt. De eerste zin had moeten zijn. Dat mag niet, zolang je geen toestemming vraagt aan de buma of platenmaatschappijen van de artiesten, als je er iig commercieel gebruik van wil gaan maken. Mail de Buma maar ff ja, wil ik ook weleens precies weten wat ze zeggen. :)
Done. Ik heb de Buma gemaild met 2 voorbeelden: het maken van een demo en deze opsturen naar andere mensen ter promotie, zonder hiervoor geld te vragen, en het maken van een demo en deze verkopen. Het enige verschil met een 'echte' mix (die in de winkel ligt) is dan nog de distributie en eventueel het laten persen danwel kopieren van de cd in kwestie.

Benieuwd, dat van die demo wil ik namelijk echt doen.
Maar nog ff voor de duidelijkheid. We hebben het nu over mix cd's. Niet over zelf gemaakte tracks.
Uiteraard, tis hier geen 'How to become a producer' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Wat een geruzie vandaag zeg. :+

Ik lig ook al in de clinch met 1 van die lui van het IDP forum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op donderdag 03 januari 2002 18:55 schreef dopy het volgende:

[..]

3x50 zou zeker niet gaan. Er staat teveel apparatuur in de weg. Dus een zo smal mogelijke setup. De diepte is iets minder belangrijk. Dus ik denk gewoon twee draaitafels en een smallere mixer ertussen. Misschien nog netjes in een doodskist zodat ik het na gebruik kan opbergen.
weleens gedacht aan een hoekopstelling???

Damn, stroom de halve avond eraf... was bezig met nieuwe electrainstallatie in me kast... wil namelijk binnenkort stukje verbouwen zodat ik plek heb voor 2 platenspelers en me mixer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 23:05 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

Ja, maar m'n synths, mpc2000xl en mixer vormen dus al jaren die hoekopstelling. Mijn ruimteprobleem zou niet zozeer een ruimteprobleem zijn als ik rechte muren had (zolderkamertje met mooie grote draagbalken :'(
Maar er moet gewoon plaats te maken zijn, aargh!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 03 januari 2002 23:27 schreef dopy het volgende:
Ja, maar m'n synths, mpc2000xl en mixer vormen dus al jaren die hoekopstelling. Mijn ruimteprobleem zou niet zozeer een ruimteprobleem zijn als ik rechte muren had (zolderkamertje met mooie grote draagbalken :'(
Bij mij staan ze nu op elkaar, en m'n mixer staat onder m'n bed.. Ik kan je die opstelling niet aanraden, mixt niet fijn.. Dat gevoel onder het bed de hele tijd.. :D

Is maar tijdelijk, tot m'n bak af is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op donderdag 03 januari 2002 22:46 schreef Reind het volgende:
Heb je nou weer gedaan dan? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op vrijdag 04 januari 2002 00:01 schreef TripleM het volgende:

[..]

Heb je nou weer gedaan dan? :D
Ach een geintje geflikt en dat begrijpen sommige lui niet. Vervolgens gaan ze oude koeien uit de sloot halen en verdraaien ze het ook nog een beetje.
Daarna gaan ze lopen k*nk*r*n op het DJ Forum en is het schijnbaar nodig om mijn voor leugenaar uit te maken.

Tsja daar kan ik dus heeeeeeeeeeeeeeeel slecht tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ssssssssssshhhhhhhhh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op donderdag 03 januari 2002 23:27 schreef dopy het volgende:

[..]

zolder lijkt me ruimte zat, gooi alles eens overhoop, desnoods je synths half onder je platenspelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 22:46 schreef Reind het volgende:
Wat een geruzie vandaag zeg. :+

meteen even kijken :)

edit: Ik heb alles doorgelezen maar ik snap nog steeds niet wat het probleem is? Reind heeft een vervelendne banner geplaatst, maar dat kon Pres wel begrijpen, en toch ook weer niet ofzo? nou ja boeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op vrijdag 04 januari 2002 00:45 schreef Mries! het volgende:

[..]

meteen even kijken :)

edit: Ik heb alles doorgelezen maar ik snap nog steeds niet wat het probleem is? Reind heeft een vervelendne banner geplaatst, maar dat kon Pres wel begrijpen, en toch ook weer niet ofzo? nou ja boeien :)
Ik word dus beschuldigd van dingen waar ik het kwaad niet van in zie / niks vanaf weet.

Kijk dat is zijn probleem maar zo'n reactie plaatsen op het DJ Forum is vragen om een probleem met mij :) en ik ben niet zo makkelijk als het om problemen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 11:45

Chiron

Moderator Discord
Op donderdag 03 januari 2002 23:05 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

Damn, stroom de halve avond eraf... was bezig met nieuwe electrainstallatie in me kast... wil namelijk binnenkort stukje verbouwen zodat ik plek heb voor 2 platenspelers en me mixer...
was jij het!!! :( >:) ;) heb van 7 tot een uur of 11 zonder stroom gezeten, dacht nu heb ik een avondje voor mezelf dus kan ik lekker gaan mixen maar nee ;(

btw wou je nog wat met die brakke numark van mij proberen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:42

Muggie

8 pm

Op vrijdag 04 januari 2002 00:06 schreef Reind het volgende:

[..]

Ach een geintje geflikt en dat begrijpen sommige lui niet. Vervolgens gaan ze oude koeien uit de sloot halen en verdraaien ze het ook nog een beetje.
Daarna gaan ze lopen k*nk*r*n op het DJ Forum en is het schijnbaar nodig om mijn voor leugenaar uit te maken.

Tsja daar kan ik dus heeeeeeeeeeeeeeeel slecht tegen :(
Ik hoop dat de drank ondertussen wel is uitgewerkt ;)

PSN: mug_8pm

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.