Er is ook echt overal ruzie nou he?
What happened to vrede op aarde enzo ?
What happened to vrede op aarde enzo ?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
uhm, had expres alle stekkers eruit getrokken, was gewoon bezig met vanalles te klussen op me kamer, knikkert de stroom in heel de wijk eraf lol... ben onschuldig dus, sorry Ener-G > enne jah wil nog wel ffies die numark bekijkeOp vrijdag 04 januari 2002 12:25 schreef Ener-G het volgende:
[..]
was jij het!!!![]()
![]()
heb van 7 tot een uur of 11 zonder stroom gezeten, dacht nu heb ik een avondje voor mezelf dus kan ik lekker gaan mixen maar nee
btw wou je nog wat met die brakke numark van mij proberen?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/369387/Op vrijdag 04 januari 2002 14:16 schreef MR_WAZOO het volgende:
hmmm was je meissie weer bezig....
ik bedoel, rukkend, krijg ik uhm, vage gedachtengangen van lol
Verwijderd
ik welOp vrijdag 04 januari 2002 14:26 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik vroeg me trouwens af > wrom zie ik me icon nietmeer..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
InderdaadOp vrijdag 04 januari 2002 14:01 schreef MisterDon het volgende:
Kerst is voorbij; weg met de vrede!
Verwijderd
Heb je wel eens een huis gezien waar vanaf de eerste verdieping de achterkant al schuin omhoog loopt, en vanaf de tweede verdieping de voorkant schuin omhoog gaat (bedoel dan het dak hè). Dan houd je dus niet veel over. Vervolgens is de zolder in twee delen gesplitst waarvan in het grote hok alle verwarmingsketels, wasdingen en droogkrengen staan. En het kleine hok, krap 12 vierkante meters met aan een kant een zielig dakkapelletje is dan de slaapkamer.Op vrijdag 04 januari 2002 00:43 schreef MR_WAZOO het volgende:
[..]
zolder lijkt me ruimte zat, gooi alles eens overhoop, desnoods je synths half onder je platenspelers
hang het kastje aan de muur, of maak een 19 inch profiel boven je mengpaneel, kun je er altijd makkelijk bijOp vrijdag 04 januari 2002 20:10 schreef dopy het volgende:
De synth modules gaan alvast z.s.m. verhuizen van hun 19" tafel rack naar een mooi kastje op de grond (die moet ik dan maar gaan tekenen / bouwen).
euh neem hetzelfde type huis, en bedenk je vervolgens in dat op de 1e verdieping aan de kant van het schuine dak die helft van het huis is opgedeeld in 2 kamers, dan heb ik de linkerOp vrijdag 04 januari 2002 20:10 schreef dopy het volgende:
[..]
Heb je wel eens een huis gezien waar vanaf de eerste verdieping de achterkant al schuin omhoog loopt, en vanaf de tweede verdieping de voorkant schuin omhoog gaat (bedoel dan het dak hè). Dan houd je dus niet veel over. Vervolgens is de zolder in twee delen gesplitst waarvan in het grote hok alle verwarmingsketels, wasdingen en droogkrengen staan. En het kleine hok, krap 12 vierkante meters met aan een kant een zielig dakkapelletje is dan de slaapkamer.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
nee zo'n mobiele vuilcontainer achterop een trailer lijkt me eerder handigerOp vrijdag 04 januari 2002 21:40 schreef MR_WAZOO het volgende:
Hark lenen Ener-G ? enne, kom morgen die numark maar ff brengen..
Voedingsprobleempje dus... Da's altijd leuk om uit te puzzelen! Lukte me jammergenoeg niet mij m'n Dateq...Op vrijdag 04 januari 2002 21:50 schreef Ener-G het volgende:
[..]
nee zo'n mobiele vuilcontainer achterop een trailer lijkt me eerder handiger
enneh morgen ben ik er niet, ben zondagavond pas weer thuis
volgens mij is er ergens een condensator die over zijn nek gaat ofzo, want de eerste 10 minuten werkt dat paneeltje perfect, en dan is het *bzzzzzzzzzZZZZZZ* *plop* weg geluid
Daarom heb ik em ook maar voor nop gekregen. Eerst hoor je een tijdje niks, dan na een minuutje gaat ie knetterhard brommen.Op vrijdag 04 januari 2002 22:41 schreef MR_WAZOO het volgende:
wat doet je DATEQ dan???
wil em wel hebben, dan fix ik emen heb ik een datek lol
Verwijderd
Ik was erbij is dat ook genoegOp vrijdag 04 januari 2002 23:14 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Heeft iemand de set van onze grote vriend Jean op de MMDE al gehoord? Da's leuker dan de gemiddelde Mister Bean aflevering. Wat een zooitje maakt die vent er tegenwoordig van zeg! LOL!
Is pitchlock (heb ik zelf nooit mee kunnen werken, vandaar dat ik het vraag) ook goed genoeg om correcties (remmen of een duwtje mee) te maskeren ?Op zaterdag 05 januari 2002 00:21 schreef ^JaapvR^ het volgende:
[...]
Pitchlock (toonhoogte die gelijk blijft) klinkt heel aardig, maar in de praktijk maakt het niet echt veel uit. Op het mment dat je platen gaat mixen die zover uit elkaar liggen dat het verschil in toonhoogte irritant is, is het verschil in tempo ook irritant. En mag ik vragen waaorm je graag een digitale uitgang, op je anologe platenspeler wilt hebben?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Pitchlock (toonhoogte die gelijk blijft) klinkt heel aardig, maar in de praktijk maakt het niet echt veel uit. Op het mment dat je platen gaat mixen die zover uit elkaar liggen dat het verschil in toonhoogte irritant is, is het verschil in tempo ook irritant. En mag ik vragen waaorm je graag een digitale uitgang, op je anologe platenspeler wilt hebben?Op zaterdag 05 januari 2002 00:21 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Goed shirt! Zijn ze ook speciaal voor CD jocks te koop?Op zaterdag 05 januari 2002 00:25 schreef Reind het volgende:
[..]
Ik was erbij is dat ook genoeg
En je hebt helemaal gelijk -> 1 grote puinzooi bij die vent
Ow en ik heb een cool shirt gekocht vandaag
[afbeelding]
Let niet op m'n brakke kopwant die heb ik nogal volgens m'n vriendin
Ach dat krijg je hé na een weekje feesten
Verwijderd
dan moet je de poort waarop je shoutcast worden gemapped via die router naar jouw bak toeOp zaterdag 05 januari 2002 11:37 schreef _Robzilla_ het volgende:
hey,
moet je voor een shoutcast server direct in verbvingding staan met i-net !? kan het ook achter een router !?
grtz, Rob
RTFMOp zaterdag 05 januari 2002 12:08 schreef _Robzilla_ het volgende:
ik vat het niet helemaal
zeg jongens > primeurtje > geen gezeik bij RTFM en UTFSOp zaterdag 05 januari 2002 12:22 schreef Ener-G het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/find
en vul voor de gein eens 'shoutcast' in
Hebben we het al es over gehad..Op zaterdag 05 januari 2002 12:37 schreef koosmp3 het volgende:
die got ftp he, kunnen we daar niet even een shoutcast servertje op draaien dat we allemaal omstebeurt even kunnen miksen? Is wel een vet idee d8 ik zo. Kun je ook eens live luisteren
als ik een vrij uurtje heb thuis wil ik ook nog weleens m'n eigen shoutcast aankeilen, meestal is dit in de (late) avondurenOp zaterdag 05 januari 2002 12:37 schreef koosmp3 het volgende:
die got ftp he, kunnen we daar niet even een shoutcast servertje op draaien dat we allemaal omstebeurt even kunnen miksen? Is wel een vet idee d8 ik zo. Kun je ook eens live luisteren
Jaja, zo'n leek ben ik ook weer nietOp zaterdag 05 januari 2002 12:49 schreef TripleM het volgende:
[..]
Hebben we het al es over gehad..Zie ook www.dj-triplem.com/got_djs/
Daar staat hoe je een Shoutcast servertje opzet, het idee was dan om een server met bandbreedte (welke dan ook) steeds een stream van 1 van ons te laten relayen, zodat meer dan 1 of 2 mensen konden luisteren (thuis heb je vaak weinig bandbreedte)..
Verwijderd
Verwijderd
We hebben het er eerder al over gehad... Ik moet eerst weten wat voor CPU load een Shoutcast relay server veroorzaakt. Als dat heel weinig is, dan kan ik wel iets regelen, maar dat gaat niet samen met hoge CPU belasting...Op zaterdag 05 januari 2002 14:37 schreef Mries! het volgende:
ik denk dat als ik een shoutcast server nog erbij neem dat ik wel over m'n verkeerslimiet ga zitten. Met de DJFTP kan ik er precies onder blijven.
Verwijderd
Ja maar goed, in Duitsland is nu een winkel die de M3D voor 559 euro verkoopt. Een heel stuk minder dan in Nederland. Maar goed, weet iemand een adres in Nederland ook goed.Op zaterdag 05 januari 2002 00:21 schreef ^JaapvR^ het volgende:
De SL1200M3D vind ik persoonlijk wat duur. 400 piek voor een pitch-reset knop, en een klikje minder in de fader (hoe irritant dat ding ook is), vind ik wat te prijzig, in vergelijking met de SL1200mk2.
Die stanton is denk ik de minste van het rijtje, of iig de grootste underdog. Hij staat iig niet in mijn rijtje met top-decks, waar de numark, vestax, en SL wel in staan.
Die vestax is op dit moment de stoerste tafel, wat betreft torque "handling". Of hij ook zo robuust is als de SL1200 kan alleen de tijd leren. Ik zou dus voor een van deze twee kiezen.
Pitchlock (toonhoogte die gelijk blijft) klinkt heel aardig, maar in de praktijk maakt het niet echt veel uit. Op het mment dat je platen gaat mixen die zover uit elkaar liggen dat het verschil in toonhoogte irritant is, is het verschil in tempo ook irritant. En mag ik vragen waaorm je graag een digitale uitgang, op je anologe platenspeler wilt hebben?
als je plaat digitaal zou zijn dan heeft het nu jah maar zolang je plaat niet digitaal is heeft een digitale uitgang alleen een "digigeilgehalte" en verder nietOp zaterdag 05 januari 2002 17:08 schreef dopy het volgende:
Een digitale uitgang? Simpel, lijkt me leuk om een plaat gekocht te hebben en deze vervolgens gelijk even op te nemen op m'n pc'tje... via de digitale out van de speler.
Verwijderd
Verkeerd topic, ik weet het: Sue meOp zaterdag 05 januari 2002 17:08 schreef dopy het volgende:
[..]
wat baal ik van die f*&k Euro's zeg!!! Winkels vertellen me prijzen in guldens dan weer in Euro. Betaalautomaten slikken niet de Euro's die ze moeten slikken zodat ik na een dagje platenspelers en cadeautjes kijken met een grote hoop Euromunten achterblijf. En nu ik toch aan het zeuren ben, dat achtelijke briefpapier. Allemaal verschillende formaten. Heb je een stapeltje in je handen waaien die stomme 5 Eurobriefjes gewoon ertussenuit.
da vin ik nou ookOp zaterdag 05 januari 2002 23:09 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind die rode kicker dan die zwarte hoor!
Maar het is wel stoer zo'n mooie rooie Numark CDN88Op zaterdag 05 januari 2002 23:29 schreef MR_WAZOO het volgende:
ach, als je draait moet je equippment niet mooi maar goed zijn, kleur boeit me niet echt dus
Die van mij is geheel gespoten door de kindertjes die de ikea in dienst heeft L:)Op zondag 06 januari 2002 03:10 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik hou wel van stijl trouwens, maar dat gaat meer van een draaimeubel, geheel gespoten door een paintbrushartist
Verwijderd
€Op zaterdag 05 januari 2002 19:46 schreef Mries! het volgende:
volgens mij heb ik het euro teken wel 'ns rond zien vliegen hiero.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
huisman geloof ik maar hij gat nu onder de naam Dre d8 ikOp zondag 06 januari 2002 12:10 schreef dj-krok het volgende:
kheb ff een mail gestuurd naar die mensen, khoop wat van ze te horen!
Er zat toch iemand hier op tweakers waar die site van is_?¿
Auwwww....! How krijg je dat nou voor elkaar zeg! Is je toch al eens eerder gebeurd?Op zaterdag 05 januari 2002 22:54 schreef DjStefan het volgende:
Damn, Numark naar de Kl*te.
Denk ik eindelijk weer eens iets goeds te hebben, doet de helft van de knopjes het ineens nie meer
Maarja, toch wel meteen een nieuwe meegekregen(Lang leve de garantie)
Alleen nu kreeg ik de zware numark ipv de rooie(Ik heb het dan ook over de Numark cdn-88)
BAlen duz, maarja
Zal ik is ff heel hard Numark Pro TT1/TT2 schreeuwen?Op zondag 06 januari 2002 11:52 schreef dj-krok het volgende:
Ok ik heb de search al gebruikt, en jah ik kwam op een draadje de deel 1 versie van dit topic.
Maar tijdje terug had ik dus hier al gepost dat me huidige draaitafels nodig aan vervangen toe zijn.
Ik kon toen technics op de kop tikken voor leuk prijsje maar helaas tis nie zo van gekomen .
Nou vraag ik aan jullie, aangezien de technics MKII 1200 al vele jaren in de scene is.
Zijn er geen andere tafels die bijna net zo goed of misschien technisch beter in elkaar zitten dan die MKII, en dat voor een leuker prijsje?
Graag advies gevraagd.
Kwil graag de prijs p/s onder de 1250,- houden.
Verwijderd
Op www.thomann.de zijn de technics iets van 1100 (gulden) per stuk. Zit je nog onder je budget, kan je nog wat leuke naalden erbij kopen ook.Op zondag 06 januari 2002 11:52 schreef dj-krok het volgende:
Ok ik heb de search al gebruikt, en jah ik kwam op een draadje de deel 1 versie van dit topic.
Maar tijdje terug had ik dus hier al gepost dat me huidige draaitafels nodig aan vervangen toe zijn.
Ik kon toen technics op de kop tikken voor leuk prijsje maar helaas tis nie zo van gekomen .
Nou vraag ik aan jullie, aangezien de technics MKII 1200 al vele jaren in de scene is.
Zijn er geen andere tafels die bijna net zo goed of misschien technisch beter in elkaar zitten dan die MKII, en dat voor een leuker prijsje?
Graag advies gevraagd.
Kwil graag de prijs p/s onder de 1250,- houden.
Verwijderd
urlOp zondag 06 januari 2002 15:42 schreef Kaos het volgende:
[..]
Op www.thomann.de zijn de technics iets van 1100 (gulden) per stuk. Zit je nog onder je budget, kan je nog wat leuke naalden erbij kopen ook.
Verwijderd
Hoop dat het niet met de rest van hun stuff is, ben nog van plan om 10.000 gulden daar uittegeven voor mijn studio. Ik leen dat geld niet voor niksOp zondag 06 januari 2002 18:03 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
url
niet duur...
maar ws. een lokkertje...
als je besteld zijn ze vaak ineens out-of-stock
88 euro voor een dustcover
die is wel grappig... bij de meeste mensen staat ie juist stof te happen in een kelder ofzow
Verwijderd
Ben niet rijk hoorOp zondag 06 januari 2002 19:38 schreef MR_WAZOO het volgende:
damn, 10.000, ik ben blij dat ik komende week me radeon kan kopen omdat ik een keer 1000 ulden krijg....
me broer is nog armer dan ikke, en ik haat afbetalenOp zondag 06 januari 2002 19:41 schreef Kaos het volgende:
[..]
Ben niet rijk hoor(sta meestal rood door die klote platen) maar ik regel gewoon kleine lening tegen de 15.000 van mijn broer en betaal 16 maanden lang 1000 gulden terug ofzo. Moet alleen ff baan zoeken
Verwijderd
Ja mijn broer is wat ouder dus die heb wel wat gespaard, en heb ook nog een zusOp zondag 06 januari 2002 19:45 schreef MR_WAZOO het volgende:
[..]
me broer is nog armer dan ikke, en ik haat afbetalen
Thnx,Op zondag 06 januari 2002 19:45 schreef Ener-G het volgende:
hee mensen ik ben weer terug, voor de geinteresseerden>
http://ener-g.wox.org:8000
heb m'n shoutcast server aan en ben nu live met m'n platen aan het kloten, komend uurtje stevige techno denk ik
Verwijderd
klinkt goed ENER-GOp zondag 06 januari 2002 19:45 schreef Ener-G het volgende:
heb m'n shoutcast server aan en ben nu live met m'n platen aan het kloten, komend uurtje stevige techno denk ik
Heee, das leuk zeg! Maar hoe groot moet je upload zijn om dit een beetje strak erop te krijgen? Dit klinkt (qua geluid dus) niet zo heel mooi... Kan het niet op een wat hogere kbs, of zit je nu al heel hoog?Op zondag 06 januari 2002 19:45 schreef Ener-G het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
cool, je hebt het al veranderdOp zondag 06 januari 2002 20:12 schreef Ener-G het volgende:
ehm ik weet niet wat de gemiddelde gotter hier als verbinding heeft, ik zal em wel ff op 64kb @ 44.1 zetten
ik heb 32 kB/s upload
nee hoorOp zondag 06 januari 2002 20:15 schreef MisterDon het volgende:
Hoe kun je nou settings veranderen, plaatjes uitzoeken, cue-en, en mixen tegelijk???
Loop je stiekem een gemixt CDtje te draaien?
ehmm die met die geknipte sirene? da's 'brotax' van umekOp zondag 06 januari 2002 20:17 schreef MisterDon het volgende:
Stop de persen!
Hoe heet dit nummer nu op de shoutcast van Ener-g??
Heerlijk!
Precies! ThX!Op zondag 06 januari 2002 20:19 schreef Ener-G het volgende:
[..]
ehmm die met die geknipte sirene? da's 'brotax' van umek
Verwijderd
tja ach let niet op de fouten, wees blij dat ik nog niet met m'n sampler aan het kloten benOp zondag 06 januari 2002 20:53 schreef mark_dabomb het volgende:
Lekker setje wel, maar 1 of 2 fouten ontdekt in een uurtje, valt nog wel mee d8 ik zo.!
Flikker er voor mij ook wat in want ik kom net thuis en heb de hele dag nog niks gegetenOp zondag 06 januari 2002 21:10 schreef Ener-G het volgende:
zijn we de techno al moe? want ik ben het gebeuk ff zat en ik wil richting de progressive
**update
aww fuck it ik doe het gewoonff chille nog een kwartiertje of 3
en dan gaat de frituur aan, ik heb honger
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq