How to become a Dj... deel III Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste
Acties:
  • 5.838 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrOetker
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 01:05

DrOetker

Meer dan alleen pizza ;D

Op maandag 24 juni 2002 00:36 schreef fraek het volgende:
Ik heb weer eens een mixje ge-upt. Niet zo heel lang dit keer: 58 minuutjes.
Vanaf 1 juli kan ik weer flink downloaden, want dan gaat de teller van m'n dataverkeer-quote weer op nul :)
Snel plaatjes mixen hou ik wel van. Als je dat een beetje goed aanpakt plak je alle relaxe stukken achter elkaar en kan je behoorlijk lang doen zonder een break ertussen. Voor op de dansvloer vind ik zeker relaxed, kan je echt lekker doorgaan en sta je tenminste niet om de 10 minuten stil, niet voor lange breaks en/of stukken zonder melodie of stukken zonder pakkende beats en/of basslines.
Op maandag 24 juni 2002 20:22 schreef E-Mile het volgende:
* E-Mile maakt vanaf morgen de nieuwe "SummerVibes 2002" wie kent de nieuwe trax die beslist die zomergroove hebben? Laat het me weten en ik ga ze beluisteren en evt. bewerken tot waarschijnlijk een dubbel CD. = 2x74 min. (8>
Niet bedoelt als flame maar werkt het niet zo? Iemand wordt ingehuurd om een cdtje te "mixen" omdat hij steeds de man is die met de nieuwste klappers op de proppen komt, hij degene is die de nieuwste klappers kent?
Maar goed hier ff wat nummers uit m'n eigen vinyl-collectie die ik van de zomer zeker ga draaien, Mark Russell - Lost childeren, Rev - Lawly, Robbie Rivera - Funk-a-tron, Tim Deluxe ft. Sam Obernik - I just won't do (bij deze dacht ik, Jezus ik wil naar het strand!!), SoHo - Flyin' Madness (blauw vinyl >> geil) en Audio drive - Don't wanna come down. :P
Op maandag 24 juni 2002 23:23 schreef Ener-G het volgende:
en de nieuwe Ferry Corsten schijnt ook erg goed te zijn
Naar mijn idee is dat echt de trance aanrader van dit moment, vind dat echt een topper.
:9~ :9~ :9~ voor Ferry, Punk was ook al zo'n goede plaat.
Op maandag 24 juni 2002 20:36 schreef universal creations het volgende:
Afgelopen vrijdag voor de eerste keer gedraaid voor een echt publiek.....
Het draaien was wel erg kut: zonder monitor |:(
Overigens kreeg ik toen een hele mooie opmerking terwijl ik 10 kleine Bassdrums aan het draaien was: "Heb je ook Hard-Trance?"
Ik weet mij eerste keer ook nog goed, toen was de monitor ook niet echt te vertrouwen, dan ben je echt blij met een goede koptelefoon.
En die vage mensen blijf je toch houden, maar hoe beter je draaien en/of hoer drukker het is des te minder komen ze langs :)
Als ik het zo hoor was ut wel een geslaagde avond.

MR_WAZOO >> vriendinnetje die bij je past, lucky you ;)
Ik vind het niet erg als m'n vriendin van R&B zou houden. Als ze van Gigi en/of Skihut-meezingers en springers hou, dan zal ze wel van hele goede huize moeten komen omdat te kunnen compenseren, vind dat soort muziek echt op te :r

universal creations >> Ik vrees echt het ergste voor je draaitafel. Denk dat je zeker niet meer een hele stabiele naald zal hebben. Want als ik het goed begrijp heb je het stuk gebroken waarmee de arm aan je tafel hangt. Inieder geval veel succes met de secondenlijm, hopelijk lukt het maar zie het somber voor je in want die lijm is meestal niet zo goed als je hoop, ken dat uit ervaring :(

[edit]Zie Ondertitel....[/edit]

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28
Bedankt voor de info. Ik vrees alleen dat dat ding in NL zo'n 100 euro gaat kosten. Het vervelende is ook nog, dat het alleen dat kruis is en niet de complete arm + ophanging.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Op dinsdag 25 juni 2002 00:53 schreef Jack.Corneille het volgende:

[..]

[..]
[..]

Niet bedoelt als flame maar werkt het niet zo? Iemand wordt ingehuurd om een cdtje te "mixen" omdat hij steeds de man is die met de nieuwste klappers op de proppen komt, hij degene is die de nieuwste klappers kent?
Maar goed hier ff wat nummers uit m'n eigen vinyl-collectie die ik van de zomer zeker ga draaien, Mark Russell - Lost childeren, Rev - Lawly, Robbie Rivera - Funk-a-tron, Tim Deluxe ft. Sam Obernik - I just won't do (bij deze dacht ik, Jezus ik wil naar het strand!!), SoHo - Flyin' Madness (blauw vinyl >> geil) en Audio drive - Don't wanna come down. :P
[..]

[..][..]

[..]
True, true, eigenlijk hoort een DJ z'n eigen nummers te hebben enzo, maarja, je kan wel mixen, en bent niet heel erg op de hoogte door drukte op andere vlakken, vandaar... Anyway thanx voor deze traxx * E-Mile rent zo even naar de platenzaak
Rroarr :9~

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nu ook eindelijk es draaitafels kopen want ik draai nu nog met cd's en wil daar nu 2 draaitafels bij hebben..

Ik wil nu eerst 1 tafel kopen en na mijn vakantie de 2de tafel..

ik zat te denken aan de:
G_PT-2100 - Gemini PT-2100
Stanton 500ALMKII - Element

is dit een goede tafel om te beginnen met platen...

ps.

Ik heb nu staan:
2x gemini cdj 20
1x Behringer DMX 500
1x Sony MDR-V 700

hier wil ik dus 2 gemini draaitafels bijzetten

<niet geduldig modus> ik heb hem al besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
* flat is op dit moment weer erg productief bezig :)
ik denk dat 't een dubbel-cd gaat worden ofzo, want ik heb gewoon té veel lekkere nummers :D

ik vraag me af waarom 't ineens zo populair is om stukjes gitaar in je nummers te stoppen...
komt echt opvallend veel voor de laatste paar weken

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje, hoe heet die nieuwe van Ferry Corsten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Op dinsdag 25 juni 2002 18:16 schreef PJanssen het volgende:
ff een vraagje, hoe heet die nieuwe van Ferry Corsten ?
EON = FERRY CORSTEN - POCKET DAMAGE

Tracks:
A1 - POCKET DAMAGE
B1 - TALK TO ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet iemand hier een programma i.p.v. AG die deze ook kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
trouwens, ook deel 3 is over de 1000 posts heen heb ik gemerkt :) :D
halverwege leek deze draad 'n beetje dood te gaan, maar dankzij 'n aantal nieuwe mensen is dat gelukkig niet gebeurd :)

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
De plakactie met mijn SL-armpje is gelukt, maar deze week ga ik hier en daar rondvragen voor een vervangende arm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Even een tip voor de DJ's die van oude house houden...

In de nieuwsgroep alt.binaries.sounds.mp3.dance staat een zeer grote post met allemaal house verzamelaars van voor '95.

Ik ben er wel blij mee, echt een sentimental journey! :)

Kadootje voor Deel 3 die over de 1000 is gekomen! :)

[mods, ik schat in dat dit wel mag, zo niet, veel plezier met editten dan maar! ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 juni 2002 09:29 schreef gewoonabje het volgende:

[..]

ALs je ff goed zoekt kun je voor weinig geld een datec xtc krijgen voor dat geld ..... Je moet er mischien wat moeite voor doen maarals je hem hebt ..... echt een genoot...

ps: de opmerking een beetje jammer is een beetje verkeerdt opgepakt door juliie....
Bedoelde het niet zo ..... SORRY
Misterdion kijk ff op www.cazemier.nl en ga occasions.... kijk en je zult vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

Op dinsdag 25 juni 2002 20:26 schreef gewoonabje het volgende:

[..]

Misterdion kijk ff op www.cazemier.nl en ga occasions.... kijk en je zult vinden
Hmmm. Op de een of andere manier vind ik 495 euro EXCLUSIEF BTW (oftewel 589 euro inclusief BTW) niet echt goedkoop voor een occasion XTC.

Of had je het EX BTW verhaal over het hoofd gezien?

Een 2e hands XTC levert, in goede staat, zo'n 1100-1200 piek op (oftel zo'n 525 euro). Da's dus INCLUSIEF BTW!

André Huisman (www.new-line.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

Op dinsdag 25 juni 2002 19:24 schreef Universal Creations het volgende:
De plakactie met mijn SL-armpje is gelukt, maar deze week ga ik hier en daar rondvragen voor een vervangende arm.
Die arm KUN je vervangen natuurlijk, ware het niet dat Panasonic/Technics in Den Haag alleen nog de gouden armen op voorraad heeft. Zilver is op en in bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT

DJT

Op dinsdag 25 juni 2002 22:12 schreef huisman het volgende:

[..]

Hmmm. Op de een of andere manier vind ik 495 euro EXCLUSIEF BTW (oftewel 589 euro inclusief BTW) niet echt goedkoop voor een occasion XTC.

Of had je het EX BTW verhaal over het hoofd gezien?

Een 2e hands XTC levert, in goede staat, zo'n 1100-1200 piek op (oftel zo'n 525 euro). Da's dus INCLUSIEF BTW!
Dan heb ik het dus best leuk gedaan! Vorige week een drie jaar oude XTC gekocht, is alleen thuis gebruikt en ziet eruit als nieuw. Heb €450,- betaald! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, wat zijn jullie ervaringen met Axys speakers? En heeft iemand toevallig nog een U-88, B-89 of T-86 liggen of weet iemand er eentje te liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:10
waarom is er zomaar een deel 4 geopend ? moet deez niet eerst dicht dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:06
Op woensdag 26 juni 2002 19:50 schreef wibblemoo het volgende:
waarom is er zomaar een deel 4 geopend ? moet deez niet eerst dicht dan ?
Nope, deel 4 zit alweer dicht. Wanneer jullie het tijd vinden voor een deeltje 4 moet je maar ff bij JvS of mij aankloppen en dan regelen we dat wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Laatst online: 24-07 22:43
Op dinsdag 25 juni 2002 00:53 schreef Jack.Corneille het volgende:
MR_WAZOO >> vriendinnetje die bij je past, lucky you ;)
Ik vind het niet erg als m'n vriendin van R&B zou houden. Als ze van Gigi en/of Skihut-meezingers en springers hou, dan zal ze wel van hele goede huize moeten komen omdat te kunnen compenseren, vind dat soort muziek echt op te :r

Vertel mij wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 11:45

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
woehaa ik heb eindelijk m'n verse 2e tt binnen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op donderdag 27 juni 2002 10:25 schreef Ener-G het volgende:
Ik heb er, denk ik, overheen gelezen.... Maarre, welke TT?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 27 juni 2002 10:25 schreef Ener-G het volgende:
okee dan ! Dus de stanton gaat de deur uit ?
Je had toch al een SL1200, nietwaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 11:43 schreef speedphreak het volgende:

[..]

okee dan ! Dus de stanton gaat de deur uit ?
Je had toch al een SL1200, nietwaar ?
uh stanton? was het maar stanton :D et was een limit beltdrive die nu eindelijk weg mag ;) en ja ik had al een sl1200.. maar verder geen zin om nog een keer zo'n smak geld neer te leggen, heb er nu een goedkope gemini xl500II bij gekocht, prima ding
(met remblokje :D)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat draait toch niet fijn met zon groot verschil tussen de tt's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyz, hoe doen Johan gielen enzo het overlopen van een plaat? met sampeltjes of zoeken ze net zoals de niet zo vermogende mens naar het goeie moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT

DJT

Op donderdag 27 juni 2002 19:27 schreef TaZkraTiZ het volgende:
eyz, hoe doen Johan gielen enzo het overlopen van een plaat? met sampeltjes of zoeken ze net zoals de niet zo vermogende mens naar het goeie moment?
Uiteraard zoeken ze naar het goeie moment! Soms gebruikt Johan Gielen weleens vocale sampletjes (bijvoorbeeld Star69 van Fatboy Slim)in een overgang... Vestig hier niet je hoop op trouwens, gewoon veel oefenen, dan lukt het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard zoeken ze naar het goeie moment! Soms gebruikt Johan Gielen weleens vocale sampletjes (bijvoorbeeld Star69 van Fatboy Slim)in een overgang... Vestig hier niet je hoop op trouwens, gewoon veel oefenen, dan lukt het wel!
ik hoorde dit laatst van een vriend, best lame eigenlijk :Z ,'t lukt wel maar bij 2 totaal verschillende platen zou et wel rlx zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
wat is er lame aan 't gebruik van samples?
daarmee kan je juist wat extra's aan je set meegeven vind ik...

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
had ik maar geld voor sampleapparatuur ofzo

enne G > we moeten maar es een TT test gaan uitvoeren ;)
sl tegen PT2000 tegen PT1000 tegen xl500, en die limit ook ff meenemen en wie der nog andere modelen heb, lets test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 18:00 schreef kreischer2000 het volgende:
dat draait toch niet fijn met zon groot verschil tussen de tt's?
check de mixen van me op de ftp en oordeel... die zijn allemaal gemaakt met 1x sl1200 en die belt-drive (prijsverschil een dikke 1200 piek destijds ;)) dus nu zal het nog beter moeten kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 00:16 schreef MR_WAZOO het volgende:
had ik maar geld voor sampleapparatuur ofzo

enne G > we moeten maar es een TT test gaan uitvoeren ;)
sl tegen PT2000 tegen PT1000 tegen xl500, en die limit ook ff meenemen en wie der nog andere modelen heb, lets test
no offense maar met 2x beltdrive mix ik je nog eruit tegen jou op je gemini's :P ;)

die xl500's zijn niet zo robuust als jouw pt'tjes, maar het is al een hele verbetering t.o.v. die limit belt drive.. dat was echt een rampending...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op donderdag 27 juni 2002 20:47 schreef Flat© het volgende:
wat is er lame aan 't gebruik van samples?
daarmee kan je juist wat extra's aan je set meegeven vind ik...
mjah ik sample soms ook wel es, maar geen vocals ofzo.. da's zo 'gemaakt'... ik sample meestal tijdens de set een loopje van 4 maten, en ga daar mee aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
ligt er een beetje aan
zolang je gewoon onbekende stukjes gebruikt, en dus niets uit de top40 ofzo, kan 't ook heel goed hoor

ik heb hier trouwens nog 'n heeeel lekker nummer voor deze zomer, getiteld "summer in the city" (en dan bedoel ik dus niet dat nummer van the lovin' spoonful of joe cocker :P)

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik stond op het punt om mijn sl's van de hand te doen (ze stonden al een tijdje niks te doen op zolder en mijn mixer was al lang de deur uit), maar de plannen zijn gewijzigd. Ben een leuk mengpaneeltje tegen gekomen en die heb ik maar besteld. Ik weet niet of jullie hem kennen, maar het is een nieuw dingetje en de goedkoopste fatsoenlijke battle mixer die ik ooit gezien heb. Hier is een plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://www.audiolines.com/graphics/ex26.jpg

de Gemini EX-26, hij kost 200 euro en heeft alles wat ik nodig heb en voor het geld ongelovelijk degelijke faders (een optische x-fader zelfs). Hij is overigens normaal wel wat duurder wnat het is een aanbieding bij www.new-line.nl

Mijn handen beginnen al te jeuken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werd vandaag gebeld door Q-Dance.

Resultaat: Morgen een set van 7 (:9~) uur in de Hemkade te Zaandam! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Op vrijdag 28 juni 2002 21:03 schreef Six4Eight het volgende:
Werd vandaag gebeld door Q-Dance.

Resultaat: Morgen een set van 7 (:9~) uur in de Hemkade te Zaandam! :)
Whoooot! Gefeli hè! UC is wel een beetje jalours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, de vriend waarmee ik me dj spullen own wil er persee 2 cd spelers bij hebben omdat je met platen niet op elk feest kan draaien :? maareh nu wouden we dus 2x PIONEER CDJ 100S CD-PLAYER( Afbeeldingslocatie: http://www.djgear.nl/catalogus/10602575.gif aanschaffen maar hoe zit et met de flightcase? zijn er flight cases verkrijgbaar waarbij je de voorkant naar beneden kan halen of moet je dat er zelf infixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op vrijdag 28 juni 2002 23:23 schreef TaZkraTiZ het volgende:
bah, de vriend waarmee ik me dj spullen own wil er persee 2 cd spelers bij hebben omdat je met platen niet op elk feest kan draaien :? maareh nu wouden we dus 2x PIONEER CDJ 100S CD-PLAYER( [afbeelding] aanschaffen maar hoe zit et met de flightcase? zijn er flight cases verkrijgbaar waarbij je de voorkant naar beneden kan halen of moet je dat er zelf infixen?
hoe bedoel je de voorkant naar beneden :?

iemand die ik ken heeft die cdj-100's ook, en doet ze gewoon in een gamma cd koffertje :P

die 100's zijn leuke dingetjes om mee te spelen maar om echt op feesten mee aan de gang te gaan.. euhm tja het kan ;)

/me krijgt in z'n jongerencentrum een pioneer cmx-5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je voorkant niet naar beneden kan, kan je er geen cd's in doen he 8) dan zit de case ervoor ;/

nice die cmx 500 : You can choose 4 different mixes. · Fade one into the other as if you are using a crossfader · Hard cut in and out of one song to the other (slam) · Echo out of the track to the next mix (echos to the beat since it has an auto BPM) · Break out of the track to the next mix (sounds like turning off your turntable) · Digital Outs · Selectable pitch (speed) +/-6%, +/-10%, +/- 16% · Programmable tracks · Super Fast Search (like the CDJ-100s) · Large Jog Bezel (emulates similar feel to the CDJ series and turntables) · BPM counter on each display · Front Loading (same as CDJ-100s) · Single Mix Output (For clubs and bars that just want to plug it into their stereo receivers will not need a separate mixer) · Master Tempo · Reloop (same as CDJ) · Seamless looping (same as CDJ) · Oil damper shock resistant (same as CDJ) · Electric shocked proof memory (9 second) · A, B, A+B mix output · Multi read (CD-R , CD-RW disc read) · Legato Link Conversion · A distinct process that works to enhance the purity of a CDs original recording. It improves the sound by improving the bandwidth from 20 kHz (standard for the CD format) to 40 kHz. Sounds above 20kHz, what some believe is inaudible to the human ear, are removed in the CDs digitizing process. Pioneer engineers found that this 20kHz limit actually created inaccurate reproductions of the original music. Legato Link "links" digital music samples together every 20.8 microseconds, effectively repairing the soundwave and preserving the true nature of sound. This conversion can actually restore the original integrity of the recording. To convert digital information back to analog sound waves for exceptional high frequency response without re-quantization noise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op zaterdag 29 juni 2002 02:41 schreef TaZkraTiZ het volgende:
als je voorkant niet naar beneden kan, kan je er geen cd's in doen he 8) dan zit de case ervoor ;/

nice die cmx 500 : You can choose 4 different mixes. · Fade one into the other as if you are using a crossfader · Hard cut in and out of one song to the other (slam) · Echo out of the track to the next mix (echos to the beat since it has an auto BPM) · Break out of the track to the next mix (sounds like turning off your turntable) · Digital Outs · Selectable pitch (speed) +/-6%, +/-10%, +/- 16% · Programmable tracks · Super Fast Search (like the CDJ-100s) · Large Jog Bezel (emulates similar feel to the CDJ series and turntables) · BPM counter on each display · Front Loading (same as CDJ-100s) · Single Mix Output (For clubs and bars that just want to plug it into their stereo receivers will not need a separate mixer) · Master Tempo · Reloop (same as CDJ) · Seamless looping (same as CDJ) · Oil damper shock resistant (same as CDJ) · Electric shocked proof memory (9 second) · A, B, A+B mix output · Multi read (CD-R , CD-RW disc read) · Legato Link Conversion · A distinct process that works to enhance the purity of a CDs original recording. It improves the sound by improving the bandwidth from 20 kHz (standard for the CD format) to 40 kHz. Sounds above 20kHz, what some believe is inaudible to the human ear, are removed in the CDs digitizing process. Pioneer engineers found that this 20kHz limit actually created inaccurate reproductions of the original music. Legato Link "links" digital music samples together every 20.8 microseconds, effectively repairing the soundwave and preserving the true nature of sound. This conversion can actually restore the original integrity of the recording. To convert digital information back to analog sound waves for exceptional high frequency response without re-quantization noise!
euhh ahaa op die fiets.. ik denk dat je voor die cdj-100's ze beter gewoon 'los' neer kan zetten aangezien je ook nog bij de knoppen moet kunnen ;)

denk dat dat de simpelste oplossing is..
of je moet zelf gaan klussen...
maar voor een dubbeldeck waar alles aan de voorkant zit zijn volgens mij wel speciale cases te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrOetker
  • Laatst online: 13-09 01:05

DrOetker

Meer dan alleen pizza ;D

bah, de vriend waarmee ik me dj spullen own wil er persee 2 cd spelers bij hebben omdat je met platen niet op elk feest kan draaien :?
Waarschijnlijk denkt ie via zo van: "Cd's dat is relaxed want dan kan ik gewoon alles van internet af halen en dat dan op cd branden, scheelt me een hoop geld dan" En hij gebruikt dat "omdat je met platen niet op elk feest kan draaien" als een leuk excuus.
Dat is mij point of view. (8>
Als ie die plannen van die cd-spelers doorzet, dan moet je de deal maken dat jullie als eerst na het kopen van cd-spelers draaitafels aanschaffen als er weer geld is.

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuismAndré
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

HuismAndré

-Pardon my French, I'm Dutch-

maareh nu wouden we dus 2x PIONEER CDJ 100S CD-PLAYER aanschaffen maar hoe zit et met de flightcase?
Ik heb, in de verhuur, de CDJ-100's gewoon per 2 stuks in een gamma koffertje zitten. Werkt prima voor het vervoer. Met draaien halen ze de spelers dan uit de koffer (gewoon lekker op de desks/tafel zetten).

André Huisman (www.new-line.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Zo ik zit 10 dagen met mŽn ass in Spanje en wat zie ik nu -> dikke 20 paginaŽs erbij ofzo :)

Moeten jullie niet op vakantie ofzo?

Ow voor de mensen die het willen weten -> Ik zit nu in Lloret ff lekker mŽn siésta te houden in het I-net café want daar hebben ze een heerlijke airco (buiten is het echt niet uit te houden :P )

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hebben al draaitafels =] wel geen technics ofzo maar 2x GEMINI PT-2400(2e hands van een vriend gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op zaterdag 29 juni 2002 14:48 schreef TaZkraTiZ het volgende:
we hebben al draaitafels =] wel geen technics ofzo maar 2x GEMINI PT-2400(2e hands van een vriend gekocht)
mja voldoen ook wel prima, zonde om die dingen te vervangen door technics omdat het technics zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 29 juni 2002 13:04 schreef Reind het volgende:
Zo ik zit 10 dagen met mŽn ass in Spanje en wat zie ik nu -> dikke 20 paginaŽs erbij ofzo :)

Moeten jullie niet op vakantie ofzo?

Ow voor de mensen die het willen weten -> Ik zit nu in Lloret ff lekker mŽn siésta te houden in het I-net café want daar hebben ze een heerlijke airco (buiten is het echt niet uit te houden :P )
Veel plezier in de Moef Ga Ga en St Trop' dan maar he! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Na een soort komkommerperiode voor mij, heb ik weer mijn slag kunnen slaan bij Rare Records:

DJ Hooligan - Here You Now
Moby - Feeling So Real
Tiga & Zyntherius - Sunglasses At Night
Roger Goode - In The Beginning
Natural Born Grooves - Essential
Madoka - Cabaret
Daniels & Sin Plomo - Rules Of Life
B.B.E. - Seven Days & One Week
Evolution Ft. Jayn Hanna - Walking On Fire
Humate - Vivid
James Holden - Kearn Turned

Voor de Club-Groove liefhebbers (de sound van 1996) is de verzamelaar "Natural Born Grooves - Essential" een echte aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Na de opmerkingen van Misterdon over mijn "Relaxation" mix, heb ik besloten een nieuwe verbeterde mix te maken met de zeer toepasselijke naam:

"Progression"

Het begint met een aantal van mijn nieuwe platen en daarna wat oudere. Het genre is Progressive en Progressive Trance en van allebei de rustige variant. Playlist:

1. Humate - Vivid
2. Evolution Ft. Jayn Hanna - Walking On Fire
3. James Holden- Kearn Turned
4. Daniels & Sin Plomo - Rules Of Life
5. Madoka - Cabaret
6. Nûgen - Intima
7. Synapses - Redemption
8. Scene Crashing - Sunset Boulevard
9. Nova- Terma
10. Brethren - Reservation
11. Accadia - Into The Dawn
12. Circulation- Turquoise

Ik zal hem ergens deze week in elkaar flansen en er een 256kbps VBR (Lame) mp3'tje van maken zodat hij op de server kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Lekker weer hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zondag 30 juni 2002 20:53 schreef Lampje het volgende:

[..]
Lekker weer he?
Best wel, hoe is het bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
mensen zoek dekking.... Tiesto gaat Gatex remixen :r :r heiligschennis!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op zondag 30 juni 2002 21:53 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Best wel, hoe is het bij jullie?
Lekker zonnetje, zacht briesje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mods horen toch brave alles legaal in huishebbende mensen te zijn ;) heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hihi! Leuk zo'n mod!

Beetje over het lekkere weer lopen te zeuren, om 10 uur 's avonds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 30 juni 2002 10:32 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Veel plezier in de Moef Ga Ga en St Trop' dan maar he! :)
Ik ben weer terug en inderdaad ik ben in de Moef en de ST Trop geweest -> de beste tenten daar naar mijn idee.
Maar ach geen van die tenten haalt het bij de discotheken hier in NL zoals Hotel Arena en de Now&Wow.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op zondag 30 juni 2002 23:21 schreef MisterDon het volgende:
Hihi! Leuk zo'n mod!

Beetje over het lekkere weer lopen te zeuren, om 10 uur 's avonds!
Hier schijnt de zon nog gewoon hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hier is het ondertussen al behoorlijk triest..lang niet zo fijn weer meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Op zaterdag 29 juni 2002 01:00 schreef Ener-G het volgende:

hoe bedoel je de voorkant naar beneden :?

iemand die ik ken heeft die cdj-100's ook, en doet ze gewoon in een gamma cd koffertje :P

die 100's zijn leuke dingetjes om mee te spelen maar om echt op feesten mee aan de gang te gaan.. euhm tja het kan ;)

/me krijgt in z'n jongerencentrum een pioneer cmx-5000
Pioneer heeft zelf speciale flightcases voor in combinatie met het DJM-300 mengpaneel. Maar zelf klussen is goedkoper waarschijnlijk. Neem ze zelf altijd in de originele doos mee ;)

Enneh, met die 100's is zeer zeker goed op feesten te draaien, geef mij 1 reden waarom niet?? :?

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op maandag 01 juli 2002 13:48 schreef MisterDon het volgende:
Hier is het ondertussen al behoorlijk triest..lang niet zo fijn weer meer.
Mijn vader is het dak van de keuken aan het vervangen, ik hoop dat het nog even droog blijft. Maar het ziet er spannend uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Is goed, over een uurtje zal ik beginnen met de post.

Het lijkt hier wel een warez anderssoortig forum ineens! Maar ja, als het van een modje mag... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op maandag 01 juli 2002 14:07 schreef MisterDon het volgende:
Is goed, over een uurtje zal ik beginnen met de post.

Het lijkt hier wel een warez anderssoortig forum ineens! Maar ja, als het van een modje mag... :D
Warez mogen niet, maar ik zie niks ongepast gebeuren hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

MP3 requests dan. Kan mij het schelen.

Op die CD's zit natuurlijk ook copyright he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
hij heeft gewoon alle posts lopen editten :D
beetje slecht btw, zo misbruik maken van je macht :{

't staat gewoon in de FA dat dit soort requests niet mogen, en ik vind gewoon dat je als modje ook 't goede voorbeeld moet geven...

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

ROFL!!!

LOL @ Lampje! Hahahaa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op maandag 01 juli 2002 13:50 schreef LangTall het volgende:

[..]

Pioneer heeft zelf speciale flightcases voor in combinatie met het DJM-300 mengpaneel. Maar zelf klussen is goedkoper waarschijnlijk. Neem ze zelf altijd in de originele doos mee ;)

Enneh, met die 100's is zeer zeker goed op feesten te draaien, geef mij 1 reden waarom niet?? :?
uhh ik mis een loop functie, scratchen hoef je niet te proberen en de 3 effectjes die erop zitten zijn wel leuk maar meer ook niet, en het geheel blinkt niet echt uit in robuustheid (is wel handig om te hebben als je die dingen van hot naar her moet slepen)
eigenlijk is het enigste leuke aan die 100's die lekkere grote jog shuttle, waarmee het wat makkelijker pitchbenden is

misschien ben ik wel verwend :)

en ik ben benieuwd hoe lang die originele dozen het uithouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op maandag 01 juli 2002 14:39 schreef Flat© het volgende:
beetje slecht btw, zo misbruik maken van je macht :{
Is het eigenlijk ook..

Ik had idd beter Mr. Don meteen even via icq kunnen contacten, maar omdat het ontstond vanuit mijn vraag naar info over oudere house, is het even via het forum blijven lopen.

Als 1 van jullie dat had gedaan, had ik er òf niks van gezegd, of even gemeld dat je dat via icq moet afhandelen.

(ik denk het eerste, gezien het feit dat jullie een complete klandestiene mp3 server hebben lopen organiseren via dit topic :P)

sow en nu weer <h1>ontopic</h1> bitte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Hmmm... Nog niet helemaal...

Ik kan niet op de DJ ftp

Het is toch

130.89.163.64
djsets
Xone: 62

Waarom kom ik er dan voor de miljoenste keer niet in?

Of heb ik tegenwoordig mijn eigen username en pass nodig? Die ben ik namelijk kwijt....

edit:
het is al gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
Xone:62 als pass, zonder spatie

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 01 juli 2002 15:03 schreef Lampje het volgende:

[..]

Ik had idd beter Mr. Don meteen even via icq kunnen contacten, maar omdat het ontstond vanuit mijn vraag naar info over oudere house, is het even via het forum blijven lopen.
Moet je die wel aan hebben staan he! |:( :) (ICQ dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11-2024

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Op maandag 01 juli 2002 14:55 schreef Ener-G het volgende:

uhh ik mis een loop functie, scratchen hoef je niet te proberen en de 3 effectjes die erop zitten zijn wel leuk maar meer ook niet, en het geheel blinkt niet echt uit in robuustheid (is wel handig om te hebben als je die dingen van hot naar her moet slepen)
eigenlijk is het enigste leuke aan die 100's die lekkere grote jog shuttle, waarmee het wat makkelijker pitchbenden is

misschien ben ik wel verwend :)

en ik ben benieuwd hoe lang die originele dozen het uithouden
Loop mis ik nu ook wel een beetje, maar die had ik eerst ook niet, dus soit. Op je draaitafel heb je die nl. ook niet. :P Scratchen is iets wat ik sowieso nooit gedaan heb, en ook nooit zal gaan doen. Robuustheid heb ik dus absoluut geen problemen mee, ze doen het na anderhalf jaar nog steeds perfect. En die dozen gaan dus ook al zo lang mee, en worden toch regelmatig mee op sjouw genomen.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Zo!!! Mijn mix is bijna af (het laatste nummer is nog bezig). Qua techniek is dit de beste mix die ik ooit heb opgenomen, qua opbouw denk ik ook, maar dat mogen jullie beoordelen. Als ie klaar is wordt het wavje eerst omgezet in een mp3'tje en vervolgens op de server geknalt. Nog even de playlist voor de liefhebbers:

1. Humate - Vivid
2. Evolution Ft. Jayn Hanna - Walking On Fire
3. James Holden- Kearn Turned
4. Daniels & Sin Plomo - Rules Of Life
5. Madoka - Cabaret
6. Nûgen - Intima
7. Synapses - Redemption
8. Scene Crashing - Sunset Boulevard
9. Nova- Terma
10. Brethren - Reservation
11. Accadia - Into The Dawn
12. Circulation- Turquoise

Het zal heten: Universal Creations - Progression

edit: Het encoden duurt slechts 1uur20 (met dank aan die zeikerds die mijn vorige mix van slechte geluidskwaliteit vonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik kom ook niet op de DJ FTP........(met het goede password natuurlijk.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op maandag 01 juli 2002 21:53 schreef Universal Creations het volgende:

edit: Het encoden duurt slechts 1uur20 (met dank aan die zeikerds die mijn vorige mix van slechte geluidskwaliteit vonden).
Moet je een snellere compu nemen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stroom lag eraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Op dinsdag 02 juli 2002 12:08 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Moet je een snellere compu nemen! :)
Als die knuppels daar in Taiwan bij Abit nou goed een best haddden gedaan, dan had ik een half jaar geleden een mooi Dual-MP bordje gehad om mee over te klokken (icm nog wat lekkers). Maar aangezien ze het bord nog niet hebben uitgebracht en het ook geen overclockersbordje is geworden heb ik nog steeds een gare Celeron 300A @ 464 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Nog even over die mix. Ik was dus gisteren bezig het mp3'tje van 138 MB over te zetten naar de FTP.......loopt dat ding na een uur vast (de server welteverstaan, mijn Celeronnetje doet dat niet). Dus ben ik zo juist weer begonnen aan een 3 uur durende upload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: laat maar al gevonden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
De mix is afgelopen nacht op de server gezet, dus er kan weer ge-review-d worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Laatst online: 14-09 14:43
Als ik met mijn account inlog op de ftp server zie ik 2 folders : ast en djsets
In ast zitten een aantal documenten blijkbaar,
in djsets zit enkel 1 index.html met daarin de tekst 'THIS WEBSITE HAS BEEN HACKED'

Ik hoop dat het niet te ernstig is...

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
dat zou kut zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 20:55
Op woensdag 03 juli 2002 22:03 schreef MR_WAZOO het volgende:
dat zou kut zijn.....
Idd. Al meer nieuws ondertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Holy f*ckin' sh*t, alles is gewoon weg!!! Kan ik (en vele andere gedupeerden) dus een hele dag gaan uploaden :r

Welke a-sociale kl**tzak heeft dit op zijn naam staan, ik sla hem persoonlijk helemaal in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb een CD-speler van DeLorean, nu hoorde ik dat dit een merk van Denon is?

Heeft iemand een URL naar de fabrikant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op woensdag 03 juli 2002 22:38 schreef Universal Creations het volgende:
Holy f*ckin' sh*t, alles is gewoon weg!!! Kan ik (en vele andere gedupeerden) dus een hele dag gaan uploaden :r

Welke a-sociale kl**tzak heeft dit op zijn naam staan, ik sla hem persoonlijk helemaal in elkaar.
wie boeit me niet echt, wil wel weten hoe dit heeft kunnen gebeuren....

dan pas boeit wie, enzo....

iemand een server niet helemaal goed geconfigged?

moet dit nu verdomme met onze hdd gebeuren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Godverdomme zeg!

Wat een mateloos lame actie van een of andere kuttekop. Zal wel een naar ettertje zijn die zijn jalouzie bij ons wilde botvieren. Klote hoor.

En dan gaan zeggen dat je gehacked hebt... Tsktsktsk... Dat is geen hackerswerk dacht ik zo.

Jammer hoor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op woensdag 03 juli 2002 23:28 schreef MisterDon het volgende:
Godverdomme zeg!

Wat een mateloos lame actie van een of andere kuttekop. Zal wel een naar ettertje zijn die zijn jalouzie bij ons wilde botvieren. Klote hoor.

En dan gaan zeggen dat je gehacked hebt... Tsktsktsk... Dat is geen hackerswerk dacht ik zo.

Jammer hoor. :(
hoe zou dit anders gedaan moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen,

jullie zijn ook al op de hoogte van deze bijzonder trieste actie zie ik.

ik heb een IP. Zal ik dit naar de adjes sturen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Op woensdag 03 juli 2002 23:53 schreef Mries! het volgende:
hallo iedereen,

jullie zijn ook al op de hoogte van deze bijzonder trieste actie zie ik.

ik heb een IP. Zal ik dit naar de adjes sturen oid?
Probeer maar uit bij de verschillende forums om te achterhalen van wie dat IP is, of op een andere wijze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een super lage actie van 'die gast'. Als we hem vinden maken we een knokploeg en gaan hem even 'vertellen' dat we niet blij met m zijn :) ok ?
Overigens was ik kennelijk net op tijd met het downen van de mix van Universal en hij klinkt echt goed !! Zeker weten een 'progression'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
meld het ff bij mij als z'n ip met 62.108, 62.194, 62.195, of 24.132 begint >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
ik zou 't ff in SM posten, dan kunnen ze iig kijken of 't een IP is van een van iemand op GoT :) (wat me wel waarschijnlijk lijkt)

wat 'n ongelofelijk lamme actie zeg :(

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in principe is de ftp voor 2 fora, GoT en IDP-DMC, nou schijnt het ook zo te zijn dat nog niet zo lang de FTP ook buiten deze fora bekend is geworden. Ik schat de mensen van GoT en IDP toch wat hoger in, dan zo'n lamme actie te plegen. Het was trouwens iemand met een WXS dialin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Op donderdag 04 juli 2002 09:42 schreef Mries! het volgende:
in principe is de ftp voor 2 fora, GoT en IDP-DMC, nou schijnt het ook zo te zijn dat nog niet zo lang de FTP ook buiten deze fora bekend is geworden. Ik schat de mensen van GoT en IDP toch wat hoger in, dan zo'n lamme actie te plegen. Het was trouwens iemand met een WXS dialin
Volgens mij kun je dit verhaal zo aan wxs geven en dan bannen ze hem of krijgt ie een officiele waarschuwing.

Dat kreeg ik ooit van superweb toen ik d8 populair te zijn door mijn vrienden een trojan te schenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w03i hele FTP leeg?
lekker kut, ben ik mijn eigen mix ook kwijt ;(

najah dan ga ik binnenkort maar eens een nieuwe maken :)

kutzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
tja trieste actie in ieder geval :(
wat een 'lolbroek' :(

des te meer reden om weer flink aan het mixen te slaan om de boel weer te vullen...

snap ik aan de andere kant ook weer niet hoe het mogelijk is geweest, want dan zou er dus een account gelekt moeten zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep, da's toch niet zo gek...het staat gewoon op dit forum, en op IDP, het is niet geheim ofzo :) Maar laatst ondekte ieman dat ook op andere fora (waar ik niet kom)
de FTP bekend is. Op het IDP forum zijn we een beetje aan het brainstormen over hoe we het beter kunnen beveiligen, er staan al wat aardige suggesties, lees maar eens (www.idp.nl/forum/) en als je ook een suggestie heb, hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:10
je kan toch gewoon iedereen een account geven, die betaald heeft, en een apart account voor alle non-betalers die alleen schrijven rechten heeft.. simpel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op donderdag 04 juli 2002 16:42 schreef Mries! het volgende:
Jep, da's toch niet zo gek...het staat gewoon op dit forum, en op IDP, het is niet geheim ofzo :) Maar laatst ondekte ieman dat ook op andere fora (waar ik niet kom)
de FTP bekend is. Op het IDP forum zijn we een beetje aan het brainstormen over hoe we het beter kunnen beveiligen, er staan al wat aardige suggesties, lees maar eens (www.idp.nl/forum/) en als je ook een suggestie heb, hoor ik het graag.
maar dan nog, HOE hebben ze dit klaargespeeld, daar moet je nu toch ook wel achter zijn lijkt me, ik hoor dat graag van je aangezien ik dat nogal interresant vind om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Topicstarter
Op donderdag 04 juli 2002 16:42 schreef Mries! het volgende:
kan je met het 'public' account ook dingen wissen dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Op het ClubCharts Forum is de FTP ook bekend.

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.