Vanaf 1 juli kan ik weer flink downloaden, want dan gaat de teller van m'n dataverkeer-quote weer op nulOp maandag 24 juni 2002 00:36 schreef fraek het volgende:
Ik heb weer eens een mixje ge-upt. Niet zo heel lang dit keer: 58 minuutjes.
Snel plaatjes mixen hou ik wel van. Als je dat een beetje goed aanpakt plak je alle relaxe stukken achter elkaar en kan je behoorlijk lang doen zonder een break ertussen. Voor op de dansvloer vind ik zeker relaxed, kan je echt lekker doorgaan en sta je tenminste niet om de 10 minuten stil, niet voor lange breaks en/of stukken zonder melodie of stukken zonder pakkende beats en/of basslines.
Niet bedoelt als flame maar werkt het niet zo? Iemand wordt ingehuurd om een cdtje te "mixen" omdat hij steeds de man is die met de nieuwste klappers op de proppen komt, hij degene is die de nieuwste klappers kent?Op maandag 24 juni 2002 20:22 schreef E-Mile het volgende:
* E-Mile maakt vanaf morgen de nieuwe "SummerVibes 2002" wie kent de nieuwe trax die beslist die zomergroove hebben? Laat het me weten en ik ga ze beluisteren en evt. bewerken tot waarschijnlijk een dubbel CD. = 2x74 min.
Maar goed hier ff wat nummers uit m'n eigen vinyl-collectie die ik van de zomer zeker ga draaien, Mark Russell - Lost childeren, Rev - Lawly, Robbie Rivera - Funk-a-tron, Tim Deluxe ft. Sam Obernik - I just won't do (bij deze dacht ik, Jezus ik wil naar het strand!!), SoHo - Flyin' Madness (blauw vinyl >> geil) en Audio drive - Don't wanna come down.
Naar mijn idee is dat echt de trance aanrader van dit moment, vind dat echt een topper.Op maandag 24 juni 2002 23:23 schreef Ener-G het volgende:
en de nieuwe Ferry Corsten schijnt ook erg goed te zijn
Ik weet mij eerste keer ook nog goed, toen was de monitor ook niet echt te vertrouwen, dan ben je echt blij met een goede koptelefoon.Op maandag 24 juni 2002 20:36 schreef universal creations het volgende:
Afgelopen vrijdag voor de eerste keer gedraaid voor een echt publiek.....
Het draaien was wel erg kut: zonder monitor![]()
Overigens kreeg ik toen een hele mooie opmerking terwijl ik 10 kleine Bassdrums aan het draaien was: "Heb je ook Hard-Trance?"
En die vage mensen blijf je toch houden, maar hoe beter je draaien en/of hoer drukker het is des te minder komen ze langs
Als ik het zo hoor was ut wel een geslaagde avond.
MR_WAZOO >> vriendinnetje die bij je past, lucky you
Ik vind het niet erg als m'n vriendin van R&B zou houden. Als ze van Gigi en/of Skihut-meezingers en springers hou, dan zal ze wel van hele goede huize moeten komen omdat te kunnen compenseren, vind dat soort muziek echt op te

universal creations >> Ik vrees echt het ergste voor je draaitafel. Denk dat je zeker niet meer een hele stabiele naald zal hebben. Want als ik het goed begrijp heb je het stuk gebroken waarmee de arm aan je tafel hangt. Inieder geval veel succes met de secondenlijm, hopelijk lukt het maar zie het somber voor je in want die lijm is meestal niet zo goed als je hoop, ken dat uit ervaring
[edit]Zie Ondertitel....[/edit]
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music"