hehehe

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En daar is maar 1 goed antwoord op mogelijk -> Neem de Senheiser HD25 -> krijg je geen spijt vanOp maandag 15 juli 2002 00:16 schreef Triple-D het volgende:
Ik wil ook een nieuwe koptelefoon aanschaffen.
Wat vinden jullie de beste? En waarom?
Ik hoorde over:
Oxxi?
Stanton pro dj 2000
Ik hoef niet zo'n sony, want die zit me te strak op het hoofd en tolt me ervanaf.
he ga je dan plaatjes kopen?Op zondag 14 juli 2002 23:36 schreef MR_WAZOO het volgende:
heerlijk zo een weekje niet putteren, heb lekker bij me vriendin gezeten afgelopen week, beetje geslapen, wat gesjopt, werd alleen strontverkouden.....
maar ben dus weer trug, ga denk morgen of dinsdag eens lekker met me lieffie bij de mensies van platenshop langs in rotterdam:D wil weleens kijken hoe die webshop nou inmekaar steekt of dat er ook nog een winkeltje achtersteekt:D
nu alleen nog ff me andere pctje weer op t spoor krijgen, dan is alles weer geheel en al in orde:D:D:D
maar ik ga komende week denk nog wel ff een uurtje mixen en hang dat dan ook wel ff aan de pc
genoeg over nix gekletst voor t momenten kort samengevat, ik ben weer trug thuis
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
ik denk het wel... ik betaalde voor een Ixos dj1003 99 euro, terwijl dat ding normaal iets van 150 is ofzoOp maandag 15 juli 2002 01:09 schreef Triple-D het volgende:
alweer in de uitverkoop?
Ik ben er vrijdag als het een beetje meezit, anders volgende week. Zijn ze dan nog steeds in de uitverkoop?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
PV: Sony MDR-7509/MDR-V900 (zelfde ding, andere kleur en andere target audience). Voordelen: Zit over je oren, zit goed, klinkt fantastisch (hij klinkt wel/niet beter dan de HD-25, afhankelijk van je voorkeur ;-), gaat BELACHELIJK hard (tot het punt waar zelfs de doven weer gaan horen!), knelt NIET op je kop en is, in tegenstelling tot de V700, WEL bestand tegen een stootje (zo is hij bij mij al eens met een pisboog een paar meter door de lucht gevlogen). Nadelen: Hij is groot, behoorlijk zwaar EN hij is erg duur.Op maandag 15 juli 2002 00:16 schreef Triple-D het volgende:
Ik wil ook een nieuwe koptelefoon aanschaffen.
Wat vinden jullie de beste? En waarom?
André Huisman (www.new-line.nl)
je mag mee, owneej, morgen zit je bij de helpdesk heOp maandag 15 juli 2002 01:02 schreef Ener-G het volgende:
[..]
he ga je dan plaatjes kopen?De winkel heet Ellesdesia btw
en over de beste koptelefoon> bij de RAF in de Rijnstraat in Amsterdam zijn de Ixos koptelefoons in de uitverkoop... probeer die eens.. klinken als een huis en zijn oersterk.. en zijn niet zo'n koppenkneller als die Sony's
Mijn V700DJ gaat al een paar jaar mee, en vertoont alleen hier en daar een kleine verfbeschadiging. Dus dan ga ik er netjes genoeg mee om ofzo ? Wat zijn dan zoal de problemen, wat is/zijn de zwakke plek(ken) van die V700DJ ?Op maandag 15 juli 2002 11:41 schreef huisman het volgende:
[..] en is, in tegenstelling tot de V700, WEL bestand tegen een stootje [..]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
De eerste koptelefoon die onze oren beschermt moet ik nog tegenkomen. Een goede koptelefoon betekent in dj begrippen vooral: dichte schelpen, hoog volume, weinig tot geen vervorming, veel laag. Niet echt bevordelijk voor je oren dacht ik zo.Op maandag 15 juli 2002 11:41 schreef huisman het volgende:
[..]
Duur is natuurlijk relatief. We geven klauwen met geld uit aan muziek maar een paar honderd euro voor een koptelefoon (die onze oren beschermt!) kan er niet af???
Een koptelefoon is (evanals mengtafels en TT's) een kwestie van smaak. De alom geprezen Sony V700 vind ik bijvoorbeeld niet lekker op mijn hoofd zitten.De Ixos, Gemini en Stanton koptelefoons zijn OEM spulletjes (EM-300=DJ1001=2000S) Voor zover ik weet is de Gemini hierbij de goedkoopste van het stel (en klinkt voor het geld niet verkeerd (€ 65,- als je even zoekt)). Ze halen het echter BIJ LANGE NA niet bij de V900 en de HD-25!
Als een koptelefoon een goede demping van de omgeving heeft dan hoeft hij minder hard. Mee eens?Op maandag 15 juli 2002 13:13 schreef speedphreak het volgende:
De eerste koptelefoon die onze oren beschermt moet ik nog tegenkomen. Een goede koptelefoon betekent in dj begrippen vooral: dichte schelpen, hoog volume, weinig tot geen vervorming, veel laag. Niet echt bevordelijk voor je oren dacht ik zo.
Over het comfort van de V700 kan ik het alleen maar volledig mee eens zijn ;-) Over de smaak van een koptelefoon wat minder. Als je maar vaak genoeg mensen laat luisteren dan zie je toch dat ze elke keer dezelfde koptelefoons aanwijzen als zijnde "zo, da's fantastisch". Wel gaan ze dan vaak met een andere (wat goedkopere) koptelefoon de deur uit (budget and all).Een koptelefoon is (evanals mengtafels en TT's) een kwestie van smaak. De alom geprezen Sony V700 vind ik bijvoorbeeld niet lekker op mijn hoofd zitten.
Probleem is dat lang niet alle reviews vrij van commercieele belangen zijn (in tegendeel zou ik haast zeggen).Zelf heb ik een Ixos 1002 (160 euro) en ben daarover erg te spreken. Het schijnt dat deze koptelefoon ook als beste koop uit een test van MixMag is gekomen.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Wie misschien???Op zondag 14 juli 2002 21:47 schreef Blade_V het volgende:
Nou, ik heb niet echt veel kunnen vinden, ik ben tot pagina 1 t/m 49 gegaan en ik heb maar 1 ding kunnen vinden
En ik zoek iets gratis (ja ik weet het, dit mag eigenlijk niet) en dan geen demo, maar ik wil graag een gratis versie omdat ik bijna geen geld meer heb (Tja, een compluter kopen kost ook wel wat geld) (ook al is dat meer dan een half jaar geleden)
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
tip: na het draaien met een sponsje of een doekje die leertjes afnemen, anders gaan ze snel naar de klote door het zout uit je zweet (hard worden, barsten, scheuren), en ze blijven zo ook langer soepelOp dinsdag 16 juli 2002 16:39 schreef BtM909 het volgende:
Ik heb die Sony V700 sinds kort en moet zeggen dat hij toch heeeeel erg bevalt. Het enige wat ik merk, is dat ik iets sneller zweet door het leer!
Verwijderd
ghehe!Op dinsdag 16 juli 2002 18:27 schreef Ener-G het volgende:
[..]
tip: na het draaien met een sponsje of een doekje die leertjes afnemen, anders gaan ze snel naar de klote door het zout uit je zweet (hard worden, barsten, scheuren), en ze blijven zo ook langer soepel
of van die kapjes op je naald tegen t aanstoten, je denkt er nooit om maar toch heb t nutOp dinsdag 16 juli 2002 21:10 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
ghehe!
dat is net zo iets als stofkappen
Thanks! Logisch als je erover nadenkt, maar toch iets wat je niet doet!Op dinsdag 16 juli 2002 18:27 schreef Ener-G een nuttige tip
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Probeer je Anti-skating eens op 0 te zetten.Op woensdag 17 juli 2002 16:48 schreef BtM909 het volgende:
[..]
Blablabla...
Wat kan ik nog het beste nakijken?
Was ik vergeten te melden, maar met scratchen (en zelf que'en had ik hem al op 0 gezet) werkte dus ook niet! Ik dacht zelf aan eventueel de hoogte van de arm verstellen, maar zie daar niet echt de logica van in.Op woensdag 17 juli 2002 17:05 schreef DJT het volgende:
Probeer je Anti-skating eens op 0 te zetten.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
1. Nee gewichtje zit er niet meer opOp woensdag 17 juli 2002 17:14 schreef Universal Creations het volgende:
Je hebt neem ik aan het gewichtje er niet meer op zitten. Ik zou het scratchen zoiezo altijd doen op een plaat die plat is en mocht ie dat niet zijn, dan buig je hem vlak. De ringhoogte zou ik nooit verstellen!!!
Mocht dit niet werken, verhoog dan het gewicht op de naald door de ring tot het einde toe te draaien, of om de volgende truuk te gebruiken: draai het draaigewicht om (zodat de nummers niet meer zichtbaar zijn), dan heb je extra gewicht. Dit zijn slechts hulpmiddelen die je eigenlijk niet nodig hebt bij dergelijk materiaal.
Het veranderen van de ringhoogte geeft ook meer slijtage van de platen en zorgt zeker niet voor meer stabiliteit.Op woensdag 17 juli 2002 17:16 schreef BtM909 het volgende:
[..]
1. Nee gewichtje zit er niet meer op
2. Platen zijn plat. Heb nl. ook holle en bolle platen geprobeerd, maar vaak hetzelfde resultaat.
3. Ring kan ik wel doordraaien, maar dan heb ik dus een zwaardere naalddruk --> Meer slijtage aan naald en platen. Of niet?
Een hoek ?? Je bedoelt dat je naald niet recht op je platen rust? (is nl. een hoek van 90 gradenOp woensdag 17 juli 2002 17:22 schreef Universal Creations het volgende:
Het veranderen van de ringhoogte geeft ook meer slijtage van de platen en zorgt zeker niet voor meer stabiliteit.
Ik vrees dat er ergens iets helemaal fout zit bij technics-ortofon-combo, maar wat het is kan ik zo niet zeggen. Ik heb in het begin met het afstellen ook wat problemen gekend met mijn stanton 500 maar het bleek dat de naald te ver naar binnen stond gedraaid: er bestond dus een hoek tussen de groef en de naald als je van bovenaf keek.
Klopt. De juiste hoogte is (gewoon) de juiste hoogte. Voor de veiligheid kun je beter iets aan de lage kant zitten. Ergens rond de 3-4mm is normaal (bij een normale dikte slipmat EN uiteraard met de rubber mat waar hij hoort: In de doos van de draaitafel en zeker NIET op het plateau).Op woensdag 17 juli 2002 17:22 schreef Universal Creations het volgende:
Het veranderen van de ringhoogte geeft ook meer slijtage van de platen en zorgt zeker niet voor meer stabiliteit.
Ik kan toch klootviolen wat ik wil met een doodgewone Concorde Pro (dus niks geen dure scratch versie) zonder dat de naald verspringt.Ik vrees dat er ergens iets helemaal fout zit bij technics-ortofon-combo, maar wat het is kan ik zo niet zeggen.
Thanks Dré, maar mijn opmerking sloeg eigenlijk op het feit dat ik niet meer snap hoe dit kan...Op woensdag 17 juli 2002 17:36 schreef huisman het volgende:
Ga dan ook naar een winkel die WEL de goede service geeft...
:-]
Check!Klopt. De juiste hoogte is (gewoon) de juiste hoogte. Voor de veiligheid kun je beter iets aan de lage kant zitten. Ergens rond de 3-4mm is normaal (bij een normale dikte slipmat EN uiteraard met de rubber mat waar hij hoort: In de doos van de draaitafel en zeker NIET op het plateau).
Check!Nog even dit: Vergeet NIET de basis van de arm weer te locken als je klaar bent met het instellen van de hoogte (hoeveel mensen dat al niet vergeten zijn ...).
Check!Counterweight flipping is NIET nodig bij de Concorde Pro aangezien dit element van zichzelf dusdanig zwaar is dat je tot 5 gram naalddruk in kunt stellen. Als je meer naalddruk dan dat nodig hebt moet je gaan hamburgerbakken bij McDonalds!
Het extra headshell gewichtje kun je natuurlijk helemaal NIET plaatsen bij een concorde (omdat de concorde niet gebruik maakt van de headshell). Het extra CONTRAgewichtje (dat je achter in de arm kunt schroeven) laat je ook waar het hoort: In de doos en zeker NIET in de arm!
Hier heb ik ook aan zitten denken, maar dacht eigenlijk dat het een dom idee was (ben ik toch slimmer dan ik dachtHou er ook rekening mee dat een naald wel degelijk een "beetje" moet inwerken. Sommigen zijn gelijk uit de verpakking al bruikbaar, anderen moeten even een tijdje aan het werk gezet worden voordat ze happy worden.
Ik heb het echt met een loep getest! Maar ja, dat betekent niet dat het goed isKijk ook even met een vergrootglas naar je techniek. Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe je techniek is (zo vanachter m'n computer) maar als je ziet wat ik soms meemaak...
Ik bedoel niet die hoek, maar de hoek als je van bovenaf kijkt, plaatje:Op woensdag 17 juli 2002 17:32 schreef BtM909 het volgende:
[..]
Een hoek ?? Je bedoelt dat je naald niet recht op je platen rust? (is nl. een hoek van 90 graden). Typisch is dat mijn naalden (want het gebeurt bij beide TT's; vandaar de conclusie dat er iets verkeerd ingesteld is) wel recht op de plaat rusten.
Ik snap er *eigenlijk* helemaal niks van!
Check!Op woensdag 17 juli 2002 17:44 schreef BtM909 het volgende:
Enne: op DJ Forum (in een van de posts) wist je niet of PCV 275 rekening hield met de EQ bij het voorluisteren op de koptelefoon, maar dat doet ie dus wel
Da's een afstelling die bij een concorde type element niet mogelijk is (overhang is vast (en goed gelukkig, bij de Ortofon tenminste...)).Op woensdag 17 juli 2002 18:05 schreef Universal Creations het volgende:
Ik bedoel niet die hoek, maar de hoek als je van bovenaf kijkt, plaatje:
ik zou t niet weten jumbo ....Op woensdag 17 juli 2002 18:03 schreef DJ-Jumbo het volgende:
FF offtopic!
weet iemand waar Cyberops(wimmebilemlo ofzo) is?
te grazen genomen door die apache exploit?Op donderdag 18 juli 2002 08:46 schreef BtM909 het volgende:
Wazig, want het DJ Forum is ook nog steeds down.
[hk]Er waren problemen, maar hij is toch niet geformatteerd :X[/hk]
Ik dacht meer aan Cyberops zelf.... Misschien moeten we hem opnieuw installerenOp donderdag 18 juli 2002 12:20 schreef Ener-G het volgende:
[..]
te grazen genomen door die apache exploit?
Verwijderd
jij kan dus 2 scratch platenspelers kopen of is t geen direct drive?Op vrijdag 19 juli 2002 09:47 schreef robbinh het volgende:
Ik krijg binnenkort 2 oude technics SL-BD22 maar ik vind die arm toch zo ontzettend lelijk(hij is helemaal recht, er zit geen kromming in). Weten jullie of het mogelijk is om die arm te vervangen door bijvoorbeeld een arm van een SL1200 of SL1210? Deze zien er namelijk een stuk beter uit
Verwijderd
Tis direct-drive.Op zaterdag 20 juli 2002 00:04 schreef MR_WAZOO het volgende:
[..]
jij kan dus 2 scratch platenspelers kopen of is t geen direct drive?
gefeliciteerd.. we komen vanavond ff buurten dat je het weetOp zaterdag 20 juli 2002 12:49 schreef MR_WAZOO het volgende:
ja mensen, ik ben alweer 23 jaren oud:D
wat gaat het leven toch hard....
voorderest...
mijn lichttechnicuscarierre begint op gang te komen, ik ben nu aan t bepalen bij een poppodium in de buurt wat de standaard programering van de lichttafel moet gaan worden...
nu dus beetje opruimen enzo....
ja dat weet ik...... ghehehe heb niet voor niets zo enorm lopen opruimen :D:D:D:DOp zaterdag 20 juli 2002 12:57 schreef Ener-G het volgende:
[..]
gefeliciteerd.. we komen vanavond ff buurten dat je het weet
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
Op vrijdag 19 juli 2002 09:47 schreef robbinh het volgende:
Ik krijg binnenkort 2 oude technics SL-BD22 maar ik vind die arm toch zo ontzettend lelijk(hij is helemaal recht, er zit geen kromming in). Weten jullie of het mogelijk is om die arm te vervangen door bijvoorbeeld een arm van een SL1200 of SL1210? Deze zien er namelijk een stuk beter uit
Door alle Extrema Outdoor verhalen wordt mijn vraag weer over het hoofd gezienOp zaterdag 20 juli 2002 11:51 schreef robbinh het volgende:
Tis direct-drive.
Maar kan dat of niet?
--Roy Goodman
volgens mij heeft dat maar 1 reden : invoerbelasting.Op maandag 22 juli 2002 13:08 schreef BtM909 het volgende:
Waar ik nou echt benieuwd naar ben:
Ik ben al zovaak tegen posts aangelopen, waaruit blijkt dat audio-spul in Duitsland stukken goedkoper is dan in Nederland.
Hoe kan het dat Nederlandse verkopers, zoals Dré, niet hun spul vanuit Duitsland halen, zodat zij het goedkoper kunnen aanbieden. Moet je daarvoor een Duitse vestiging hebben? Ik ben nl. al meerdere (Nederlandse) bedrijven tegen gekomen, die gewoon audio (HiFi) uit Duitsland halen en in Nederland verkopen.
Hoe halen die bedrijven (die in Nederland verkopen) hun spullen dan uit Duitsland? Die worden nl. veel goedkoper verkocht.... of is dat illegaal?Op maandag 22 juli 2002 14:54 schreef wibblemoo het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat maar 1 reden : invoerbelasting.
als jij grote partijen electronica importeer, mag je daar gewoon invoerrechten over betalen. zelfde reden waarom benzinepomphouders hun benzine niet net over de grens kunnen halen.
Daarnaast is de garantie ook een probleem natuurlijk.Op maandag 22 juli 2002 14:54 schreef wibblemoo het volgende:
[..]
als jij grote partijen electronica importeer, mag je daar gewoon invoerrechten over betalen. zelfde reden waarom benzinepomphouders hun benzine niet net over de grens kunnen halen.
Verwijderd
Tis idd merkbaar al vakantie, anders had ik allang antwoord gehad op mijn vraagjeOp vrijdag 19 juli 2002 09:47 schreef robbinh het volgende:
Ik krijg binnenkort 2 oude technics SL-BD22 maar ik vind die arm toch zo ontzettend lelijk(hij is helemaal recht, er zit geen kromming in). Weten jullie of het mogelijk is om die arm te vervangen door bijvoorbeeld een arm van een SL1200 of SL1210? Deze zien er namelijk een stuk beter uitTis Direct-Drive
ik denk niet dat het mogelijk is, omdat die toonarm er nou eenmaal voor ontworpen is.. en bekijk de voordelen er eens van, meestal is zo'n ding recht omdat ie bedoeld is om minder snel te skippen ivm turntablism achtige dingen zoals scratchen enzoOp dinsdag 23 juli 2002 18:59 schreef robbinh het volgende:
[..]
Tis idd merkbaar al vakantie, anders had ik allang antwoord gehad op mijn vraagje
--Roy Goodman
Verwijderd
Verwijderd
Fout, dat ding heeft ook pitch enzo en heb je dus ook wat aanOp dinsdag 23 juli 2002 20:59 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Klopt, de 1200's zijn de enige modellen van technics waar je iets aan hebt
wat moet je in hemelsnaam met dit ding, als je 1 keer een scratchsbeweging maakt of ff een stukje zoekt zeilt dat ding van tafel af...Op woensdag 24 juli 2002 12:50 schreef huisman het volgende:
Klik hier voor een foto:
[url="http://www.avland.co.uk/technics/slbd22/slbd22lrg.jpg"]http://www.avland.co.uk/technics/slbd22/slbd22lrg.jpg[/url]
Deze arm is weliswaar een rechte arm MAAR heeft een normale lengte (met 15mm overhang) en is dus NIET een verkortte arm (gelukkig) zoals op scratch draaitafels wel eens gebruikt worden.
Nog een probleem: Hij heeft een P4 mount. Het is vrij moeilijk een element te krijgen voor een P4 mount aangezien de meeste elementen tegenwoordig een SME mount hebben (zoals ook op de SL-1200 zit).
Verwijderd
nou idd scratchen kan je wel vergeten met die dingen. Maar mixen kan wel hoor. Dit waren m'n eerste TT's waar ik mee heb leren mixen, de pitch control is klote (draai knopje) en verloopt aardig, en ook de snaar aandrijving is natuurlijk niet van deze tijd. Daarbij komt het lekkere veren van de platerOp woensdag 24 juli 2002 18:23 schreef MR_WAZOO het volgende:
wat moet je in hemelsnaam met dit ding, als je 1 keer een scratchsbeweging maakt of ff een stukje zoekt zeilt dat ding van tafel af...
als de ftp weer leeggekieperd zou zijn dan vraag ik me toch af of iemand hier niets geleerd heb ofzo...Op donderdag 25 juli 2002 15:47 schreef Ener-G het volgende:
hm ligt het aan mij of is de ftp weer eens leeggekieperd.. ben nu een mixje aan het uppen, net opgenomen
in een map erboven zag ik ook nog wat persoonlijke documenten staan, dus klopt niet helemaal..Op vrijdag 26 juli 2002 10:43 schreef Adion het volgende:
De ftp ziet er inderdaad tamelijk leeg uit, enkel Ener-G's mix zie ik nog.
subtiel gebrachtOp vrijdag 26 juli 2002 18:59 schreef Universal Creations het volgende:
Ik hoop dat het door MRies! zelf is gedaan en niet weer door een of ander kinderachtig rotjong dat onze schitterende mixen naar de andere wereld helpt, omdat ie gruwelijk jaloers is op onze mixkunsten.
Maar ik heb alle vertrouwen in MRies! dat alles goed komt en dat ik binnenkort weer gezellig 10 uur kan gaan uploaden om alles in mijn eigen directory te krijgen.
bekend probleem, 16kB/sec upload hierOp vrijdag 26 juli 2002 18:59 schreef Universal Creations het volgende:
en dat ik binnenkort weer gezellig 10 uur kan gaan uploaden om alles in mijn eigen directory te krijgen.
Verwijderd
Dat is dus momenteel een beetje een probleem. Alle mixen zijn er al twee keer afgehaald (er stonden er zo'n 30 op), dus nu staat er nauwelijks iets op (ik ben al aan het uploaden, over 2,5 uur staat mijn "Progression"-mix er weer op).Op vrijdag 26 juli 2002 22:25 schreef Terranca het volgende:
Maar goed, waar kan ik jullie mixes beluisteren?ben benieuwd
Lachen! En wie mag DJ Rush wel niet zijn (iemand van GOT? )Op vrijdag 26 juli 2002 22:35 schreef Hans_Kazan het volgende:
voor de niet modemers onder ons, nu live video stream op Digitally Imported
[url="http://www.di.fm/wma/live.asx"]http://www.di.fm/wma/live.asx[/url]
Verwijderd
DE dj Rush?Op vrijdag 26 juli 2002 22:40 schreef Universal Creations het volgende:
[..]
Lachen! En wie mag DJ Rush wel niet zijn (iemand van GOT? )
Quartz lock? als je dat inschakelt gaat je draaitafel op exact 0% pitch draaien, niet echt van belang tijdens een dj set dusOp vrijdag 26 juli 2002 23:49 schreef Terranca het volgende:
Zit weer een beetje rond te kijken voor draaitafels, maar kan iemand me vertellen wat Quartz lock is/doet?Kan je t goed gebruiken tijdens t draaien?
--Roy Goodman
Verwijderd
ook zoiets.. 5 a 600 varierend van techno tot club tot progressive tot drum 'n bass en heb zelfs nog wat antieke mokumpies en terror traxen liggenOp zaterdag 27 juli 2002 11:44 schreef gewoonabje het volgende:
om van die onzinnige post af te komen... Heb ik nog wel iets waar ik benieuwd naar ben...
Hoe groot is jullie platenbak (en)
Ik zelf heb er tegen 500 platen...
Voornamelijk techno, progresive......
16 Curver-bakken vol en dan nog 3 grote tassen vol. Heb geen zin om het allemaal te tellen.Op zaterdag 27 juli 2002 11:44 schreef gewoonabje het volgende:
om van die onzinnige post af te komen... Heb ik nog wel iets waar ik benieuwd naar ben...
Hoe groot is jullie platenbak (en)
Ik zelf heb er tegen 500 platen...
Voornamelijk techno, progresive......
Verwijderd
ook begonnen met gabber...??? was wel een makkelijke muziek soort om mee te beginnenOp zaterdag 27 juli 2002 12:35 schreef Ener-G het volgende:
[..]
ook zoiets.. 5 a 600 varierend van techno tot club tot progressive tot drum 'n bass en heb zelfs nog wat antieke mokumpies en terror traxen liggen
en verder nog een cd'tje of 600
uh ja alhoewel ik begon nog voor de gabber uitgevonden was, met de muziek waar ik nu nog steeds mee bezig ben> TechnoOp zaterdag 27 juli 2002 13:08 schreef gewoonabje het volgende:
[..]
ook begonnen met gabber...??? was wel een makkelijke muziek soort om mee te beginnen
Verwijderd
wat is je fsvoritiet plaat op het moment dan..?Op zaterdag 27 juli 2002 13:09 schreef Ener-G het volgende:
[..]
uh ja alhoewel ik begon nog voor de gabber uitgevonden was, met de muziek waar ik nu nog steeds mee bezig ben> Techno
hmm lastig te zeggen, ik heb niet echt speciaal 1 favoriet nummerOp zaterdag 27 juli 2002 13:21 schreef gewoonabje het volgende:
[..]
wat is je fsvoritiet plaat op het moment dan..?
Verwijderd
hm echte hiphop platen heb ik niet, maar ik heb wel tijdens een drum 'n bass set ooit een mix gedaan van KRS One - step into a world met een of ander pressure nummer van Ed Rush & Optical, klonk wel geinigOp zaterdag 27 juli 2002 14:02 schreef B3aTjUggl3r het volgende:
He,
Ik heb niet echt de moedom het hele topic door te bladeren of er nog posts zijn van mensen die met vinyl bezig zijn Hiphop en Drum N Base met vinyl aan het remixen zijn. En nee geen Eminem, Dr dre etc
.... wat ik zoek zijn meer mensen die platen hebben liggen van defari, mos def, roots manuva epmd etc
Het lijkt me leuk om remixes, scratches op dit gebied te checken van anderen. Ook Altijd goed voor de eigen inspiratie
Oh ja [url="http://www.theblazz.com"]hier[/url]nog een site met o.a. hiphop battles / forum.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq