Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Nu de echte race nog.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rondetijden voor ronde 20
| 1 | VER | 1:46.345 |
| 2 | HAM | 1:45.457 |
| 3 | LEC | 1:49.723 |
| 4 | ANT | 1:48.341 |
| 5 | LAW | 1:48.424 |
| 6 | BEA | 1:49.093 |
| 7 | HUL | 1:48.793 |
| 8 | NOR | 2:00.229 |
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Op je wenken bediendDutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:18:
Ik zou een vermogen over hebben om die zure kop van Zack Brown te zien nu.
Hoeveel heeft het je gekost?DutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:18:
Muilpeer van PiastriFrappuccino schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:17:
Schorsing voor Norris?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
There you goDutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:18:
Je kreeg hem gratuitDutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:18:
Daar was hijDutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:18:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Kom zeg, wil je nou racen zien of niet?Frappuccino schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:17:
Schorsing voor Norris?
Maar wel noted overigens.
TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (NOR) AND 81 (PIA) NOTED - CAUSING A COLLISION (18:15:05)
10 Oct 2026, 12:17:24, Lap 20
Maar ongelooflijk van McLaren. Rijdt Norris ook nog tegen het verkeer in, zal wel een straf worden. Heeft McLaren helemaal niets.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ehm nee? Norris bied zelfs z’n excuses aan
Shit ik lees je bericht verkeerd hahahah idd
[ Voor 12% gewijzigd door Wognummer op 10-10-2026 12:21 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
En failliet.DutchOwnage schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:18:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Of je snapt het niet.StefanVerkerk schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:19:
[...]
Kom zeg, wil je nou racen zien of niet?
Maar wel noted overigens.
TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (NOR) AND 81 (PIA) NOTED - CAUSING A COLLISION (18:15:05)
10 Oct 2026, 12:17:24, Lap 20
Hint: Een uitspraak van Norris zelf een paar races geleden.
[ Voor 9% gewijzigd door Frappuccino op 10-10-2026 12:20 ]
ICE ICE Baby
10 Oct 2026, 12:19:52, Lap 20
Dat was meer een "ik had recht op de apex" statement vermomd als een excuus.Wognummer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:20:
[...]
Shit ik lees je bericht verkeerd hahahah idd
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Daarom is zijn wereldkampioenschap over pakweg 10 jaar niet meer dan een statistiek.Vinniedh schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:21:
Blijft een rare kwast die norris, soms denk je zo puike race en dan weer dit soort momenten of vorige week
Dat noemen ze een "nonpology", zo van "sorry dat het iemand anders zijn fout was".Wognummer schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:20:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voor mensen hier in het topic wel ja. Voor zijn fans en mensen van zijn nationaliteit niet.autje schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:24:
[...]
Daarom is zijn wereldkampioenschap over pakweg 10 jaar niet meer dan een statistiek.
✌
BINGO !StefanVerkerk schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:20:
Even de bingokaart er bij pakken. HAM die het publiek bedankt in 3... 2... 1...
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nou, gelukkig, we hebben weer even tijd om op adem te komen na deze conclusie.Emgeebee schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:27:
Ik begin zowaar weer wat sympathie voor die gast te krijgen.
Lunch! Groetjes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Waarschijnlijk omdat dat reglementair verplicht is.Jasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:29:
Waarom produceert Pirelli nog full wets voor de F1?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Maar hadden die wel gewerk bij een circuit dat half droog is?Jasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:29:
Die Kim K doet hem goed.Emgeebee schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:27:
Idd de bingo, maar ik zie eigenlijk voor het eerst in jaren weer een oprechte Hamilton hoe hij sprak over dit circuit in de regen. Ik begin zowaar weer wat sympathie voor die gast te krijgen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat circuit is nog niet afgebouwdRocketKoen schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:29:
DC is ook al vergeten dat Madrid bestaat.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je zag Zak ook al kijken. En terecht want dit was gewoon zinloos.Charles Hill schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:32:
Norris is wat zenuwachtig in dat korte interview. Die weet dat hij op zijn lazer gaat krijgen van zijn werkgever 😏
Is het al bekend hoe laat precies?Charles Hill schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:22:
Kwalificatie start later, minimaal 45 minuten
Ze zeiden geen tijd op SKY, alleen dat het minimaal 45 minuten is uitgesteld.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Goeiemorgen! Ik dacht waar is ie???G_Dragon schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:46:
Oh sh*t ik heb de sprintrace blijkbaar gemist, ik was aan het kijken hoelaat hij zou beginnen maar die is inmiddels al afgelopen. Beetje erg laat dat ik eraan dacht
Haha waren pas rond 10.00 uit bed, veel te laat! Even ontbijten met The Big Bang Theory aan, maar nooit aan de sprintrace gedacht oeps
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Toto kijkt met een blik "Leg papa maar even uit waar het mis ging en hoe je dit gaat goedmaken"Chocoball schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:53:
[Afbeelding]
"Yeah, I'm fine. Sorry, Sorry, Sorry."
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ook niet even dit topic checkenG_Dragon schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:50:
[...]
Haha waren pas rond 10.00 uit bed, veel te laat! Even ontbijten met The Big Bang Theory aan, maar nooit aan de sprintrace gedacht oeps
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Nee had zelfs mijn mobiel nog geen eens in handen gehad hahaasing schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:58:
[...]
Ook niet even dit topic checken.... We hadden een half uur uitstel wegens de regen dus zelfs al had je iets voor 11:30 gecheckt, dan had je niks gemist.
Is Norris uberhaupt "under investigation" geweest? Of alleen noted en dat was het?Chocoball schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 13:04:
Hier is de uitslag van de top 8 bij de Sprint.
[Afbeelding]
https://www.fia.com/docum...4/season/season-2026-2072Shinji schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 13:06:
[...]
Is Norris uberhaupt "under investigation" geweest? Of alleen noted en dat was het?
De heren mogen voor een gesprekje.
"Heb ik het telefoonnummer van Ocon nog ergens?"Spuugvuur schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:54:
[...]
Toto kijkt met een blik "Leg papa maar even uit waar het mis ging en hoe je dit gaat goedmaken"
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
Max over sprintraces op circuits waar je niet kan inhalen, en ook nog even mopperen over de huidige autos (persconferentie na de sprint)
Mag toch hopen dat Norris een straf krijgt voor het tegen het verkeer inrijden. Veel te gevaarlijk.asing schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 13:09:
[...]
https://www.fia.com/docum...4/season/season-2026-2072
- DaniëlWW2
- Niet online
Is nog maar 11 punten. Kan morgen al gebeuren.mr thee schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 13:18:
Als Mclaren de huidige vorm zo blijft de rest van het seizoen is het ook dag dag p3 in het kampioenschap, had ik eigenlijk niet verwacht
https://www.formula1.com/en/results/2026/team
En Max is ook eindelijk niet meer P6. Nu P5 en een punt achter Leclerc en nog 40 achter Russel.
https://www.formula1.com/en/results/2026/drivers
Kleine huishoudelijke mededeling
Vanuit de FIA21:30 - 22:30 FORMULA 1 QUALIFYING SESSION
Hierop heb ik de topic start aangepast. Kwalificatie begint nu om 15.30 Nederlandse tijd.
Voor het volledige tijdsoverzicht:
https://www.fia.com/syste...d_prix_-_timetable_v3.pdf
[ Voor 14% gewijzigd door Chocoball op 10-10-2026 14:09 ]
Dat is dan een half uur later ipv 45 minuten, zoals in eerste instantie werd gezegd.Chocoball schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 13:25:Kleine huishoudelijke mededeling
Vanuit de FIA
21:30 - 22:30 FORMULA 1 QUALIFYING SESSION
Hierop heb ik de topic start aangepast. Kwalificatie begint nu om 15.30.
Ook de Porsche Cup is verplaatst naar 20.15 lokale tijd dat is 14.15 Nederlandse tijd.
Dat was Lindblad toch?Charles Hill schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 13:21:
[...]
Mag toch hopen dat Norris een straf krijgt voor het tegen het verkeer inrijden. Veel te gevaarlijk.
Niet F1 gerelateerd, maar dit is toch niet de Porsche Super Cup?Chocoball schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 13:25:Kleine huishoudelijke mededeling
Vanuit de FIA
21:30 - 22:30 FORMULA 1 QUALIFYING SESSION
Hierop heb ik de topic start aangepast. Kwalificatie begint nu om 15.30 Nederlandse tijd.
Ook de Porsche Cup is verplaatst naar 20.15 lokale tijd dat is 14.15 Nederlandse tijd.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zo zeg, hij heeft wel gelijk.[Roland] schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 13:21:
https://streama.in/Cx2IScU6Oo63doy/watch
Max over sprintraces op circuits waar je niet kan inhalen, en ook nog even mopperen over de huidige autos (persconferentie na de sprint)
Ik was in de veronderstelling dat het de Porsche Super Cup was maar die kalender loopt t/m september. DIt is de Asia Cup en heb het bericht hierop aangepast. Dank.Quad schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 13:58:
[...]
Niet F1 gerelateerd, maar dit is toch niet de Porsche Super Cup?
Hij rijdt niet als een kampioen vind ik. Heeft ook wel vaker rare fratsen.autje schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:24:
[...]
Daarom is zijn wereldkampioenschap over pakweg 10 jaar niet meer dan een statistiek.
Ook. Norris reed ook tegen het verkeer in.TinusXIII schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 13:52:
Dat was Lindblad toch?
Maar oprecht. In de GE-periode was het argument dat de auto's teveel spray produceerden en dit minder zou zijn met de nieuwe regels. Maar blijkbaar is dit nog altijd een issue?Jasphur schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:29:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Ik verwacht of een foei of 10s straf voor Norris.asing schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 13:09:
[...]
https://www.fia.com/docum...4/season/season-2026-2072
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:59
De vloer heeft altijd nog de zuigende werking waardoor er al veel spray is van de auto zelf. Daarnaast bij staand water de auto gaat drijven en onbestuurbaar wordt.Maarten_E schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 14:19:
[...]
Maar oprecht. In de GE-periode was het argument dat de auto's teveel spray produceerden en dit minder zou zijn met de nieuwe regels. Maar blijkbaar is dit nog altijd een issue?
Dus vaak is het door een gebrek aan zicht of bestuurbaarheid van de auto niet verantwoord om te gaan rijden in de regen.
Teams mogen de rijhoogte ook niet veranderen dus je zal dit voorlopig blijven houden.
Ja, de meeste spray wordt nog steeds veroorzaakt door de vloer en de diffusor.Maarten_E schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 14:19:
Maar oprecht. In de GE-periode was het argument dat de auto's teveel spray produceerden en dit minder zou zijn met de nieuwe regels. Maar blijkbaar is dit nog altijd een issue?
🙈🥴
https://streamable.com/m6nekr
* insert Bottas "That's unfortunate" meme *
(Perez die de McLarens ziet).
Daar zie je ook goed dat Norris tegen het verkeer in heeft gereden.RobertMe schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:00:
https://streamable.com/2hg6k6
* insert Bottas "That's unfortunate" meme *
(Perez die de McLarens ziet).
Vind niet dat hij actief tegen het verkeer inrijdt. Hij positioneert alleen zn auto op een manier zodat hij 180 graden kan spinnen.gambieter schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:13:
[...]
Daar zie je ook goed dat Norris tegen het verkeer in heeft gereden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
---RAWE CEEK!!!---
Dat had er toch al lang moeten zijn?Danfoss schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 14:28:
[...]
Ik verwacht of een foei of 10s straf voor Norris.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat zou je hopen ja.
Maar nu kwalificatie.
Norris deed het ook na zijn aanrijding met Piastri. En hij kwam zelfs iemand tegen die de juiste kant op reed.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Vind ik echt bizar. Zeker als een coureur in tegengestelde richting rijdt en een andere auto om hem heen moet rijden om te ontwijken, dat kan echt niet op een baan.Shinji schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:31:
Maar Lindblad geen straf.. Dus Norris dan ook niet lijkt, in elk geval niet daarvoor.
Lindblad heeft wel gewacht op de laatste auto, Norris niet.Shinji schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:31:
Maar Lindblad geen straf.. Dus Norris dan ook niet lijkt, in elk geval niet daarvoor.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Als er radioverkeer was met de engineer om te zorgen dat er de komende minuut niemand aan zou komen dan valt het wel mee. Als je tegen het verkeer in rijdt terwijl er verkeer aan komt dan zit je niet zo goed.Shinji schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:31:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/CsHEKyS3y8vjkC3yBXjvcOe8.jpg?f=fotoalbum_large)