Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
[ Voor 28% gewijzigd door Pierre op 10-10-2026 15:34 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
---RAWE CEEK!!!---
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hadjar doet zijn best.NoFearCreations schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:34:
Gaat Co weer langs komen denken we?
Rijd ook alweer
[ Voor 5% gewijzigd door Pjottski op 10-10-2026 15:37 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
- DaniëlWW2
- Niet online
Charles Hill schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:34:
Gelijk bijna iemand in de muur, Ocon dus.
Wel geinig, op F1TV hadden ze het over de beste coureurs in de wereld, en meteen daarna shot van Ocon in de muur, en dan vlak daarna Stroll ook aan het klooien.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:34:
En Stroll ook al bijna op dezelfde plek.
Hamilton ook volgens mij.
---RAWE CEEK!!!---
Hahaha dat dacht ik ook, de ironieTransportman schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:38:
[...]
[...]
Wel geinig, op F1TV hadden ze het over de beste coureurs in de wereld, en meteen daarna shot van Ocon in de muur, en dan vlak daarna Stroll ook aan het klooien.
Geinig. Geldt niet voor iedereen 😄Transportman schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:38:
[...]
[...]
Wel geinig, op F1TV hadden ze het over de beste coureurs in de wereld, en meteen daarna shot van Ocon in de muur, en dan vlak daarna Stroll ook aan het klooien.
Dat Stroll überhaupt nog in de F1 meerijdt is een gotspe vind ik. Maar ja, pappie’s geld.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:34:
En Stroll ook al bijna op dezelfde plek.
Bijna vaste prik toch.
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
Die had nieuwe. McLaren was ook op oude banden.
Zot.
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 10-10-2026 15:42 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
gambieter schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:42:
Op Sky zeggen ze No further action voor Norris-Piastri.
Zot.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Stewards passen papaya rules toe bij het incident tussen Norris en Piastri... bijzonder wel. Vond Norris toch wat te aggressief.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ligt niet aan jouArjantje72 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:45:
Ligt dat aan mij of is het vaak raak met Antonelli en track limits?
[ Voor 13% gewijzigd door Charles Hill op 10-10-2026 15:47 ]
Dat lijkt mij prima verstandig, mooi wat bandjes uitsparen. Ik snap ook niet helemaal dat de Mclarens nog een rondje gaan, behalve voor de oefening?Pjottski schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:44:
Max gelooft het wel denk ik.
- DaniëlWW2
- Niet online
Kan denk ik beter alweer een nieuwe PU pakken.Charles Hill schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:47:
Hadjar zal wel vanuit de pitstraat starten, neem aan dat hij wel mag racen.
Red Bull krijgt toch geen ADUO en Hadjar start toch achteraan. Maar het zijn er inmiddels heel wat aan het worden voor hem.
1 Redbull out.
Knipt u thuis ook kaartjes? Verdomd interessant maar gaat u verder. Wat heb je dit weer smakelijk ontdooid! R.I.P Wim T. Schippers
Inderdaad, als hij toch achteraan staat. Maar geen idee hoeveel onderdelen ze nog hebben.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:48:
[...]
Kan denk ik beter alweer een nieuwe PU pakken.
Red Bull krijgt toch geen ADUO en Hadjar start toch achteraan. Maar het zijn er inmiddels heel wat aan het worden voor hem.
No further action.
Dus je teamgenoot van de baan kegelen is geen probleem zo lijkt.
Incident tussen teamgenoten is eigenlijk vaak een no further action. Mag in dit geval Zak eens met de vuisten op de tafel slaan.tweakduke schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:46:
[...]
Stewards passen papaya rules toe bij het incident tussen Norris en Piastri... bijzonder wel. Vond Norris toch wat te aggressief.
Opzich logisch want geen van beide heren gaat een belastende verklaring afleggenFrappuccino schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:54:
Norris moet weer bij de stewarts onder de tafel na de kwalificatie.
No further action.
Dus je teamgenoot van de baan kegelen is geen probleem zo lijkt.
eens, maar wel jammer van die statistiekautje schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 12:24:
[...]
Daarom is zijn wereldkampioenschap over pakweg 10 jaar niet meer dan een statistiek.
Dat is er ook eentje voor de bingokaart....StefanVerkerk schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:00:
Max: "Insanely bad shifts!"
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Nog geen melding hiervan bij Race Control.Pjottski schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 15:58:
Tracklimits Russel q2
Dan zal die toch wel safe zitten.StefanVerkerk schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:03:
[...]
Nog geen melding hiervan bij Race Control.
Ik ook. Lekker subtiel.Arjantje72 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:05:
Ik vind de kleur van Audi wel mooi.
Was op zijn eigen snelste tijd denk ikShinji schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:04:
Nou, die 'live' delta graphics kunnen ook de prullenbak in. Constant Norris rond -0,27 ook op de streep nog, maar vervolgens is het +0,1
Was er ook wel verbaasd over, in de laatste 50 tot 100 meter 4 tiende verliezen.Shinji schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:04:
Nou, die 'live' delta graphics kunnen ook de prullenbak in. Constant Norris rond -0,27 ook op de streep nog, maar vervolgens is het +0,1
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar ik zie het gebeuren dat het weer geen pole gaat worden.
Overwinning pakken zal wel hoger op de ladder staan.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:08:
Oke, dat is beter.
Maar ik zie het gebeuren dat het weer geen pole gaat worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je kan hier nauwelijks inhalen. Pole is hier belangrijk.Pjottski schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:09:
[...]
Overwinning pakken zal wel hoger op de ladder staan.
Verder start Max ook meestal slecht, waardoor je al helemaal niet P2 of lager wil staan.
What the fuck have I just watched 💀💀💀 pic.twitter.com/Y5numHU3wH
— jane⁸¹ 🦘 (@oscpoleposition) 10 oktober 2026
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
hij heeft net zoveel gewonnen als HAM dus ik vind het wel meevallen maar ook wat pechArjantje72 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:13:
Leclerc valt tegen dit jaar.
Korter.Arjantje72 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:13:
Leclerc valt tegen dit jaar.
P2 hoeft niet direct een ramp te zijn, er zal toch een keer gepit moeten worden. Kans op sc / vsc is ook niet uitgesloten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:11:
[...]
Je kan hier nauwelijks inhalen. Pole is hier belangrijk.
Verder start Max ook meestal slecht, waardoor je al helemaal niet P2 of lager wil staan.
Ook een waardeloos antwoord, dat die blijkbaar overal heeft gegeven "if gap crash with teammate" zeg maar.
Hij had zijn vraag natuurlijk ook objectief kunnen stellen (Wat gebeurde daar?) i.p.v. zijn eigen mening benadrukken.
10 Oct 2026, 16:18:34
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
---RAWE CEEK!!!---
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja hoorde dat ook, dacht wtf is dat nou weer voor misplaatste termonologieEmgeebee schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:20:
Groot nadeel van dat HAM het zo goed doet is dat die commentatoren van Sky 'm niet in hun broek kunnen houden. "The master with number 44" pff.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Nee, sprint pole was 1:31.156. P2 was 1:31.276 en P3 was 1:31.399.Pjottski schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:22:
1:31,3 is toch het snelste van het weekend.
Okido, dan maar de 1:30 in.xPhantom schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:26:
[...]
Nee, sprint pole was 1:31.156. P2 was 1:31.276 en P3 was 1:31.399.
Het heeft vaker goed uitgepakt.StefanVerkerk schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:28:
Met 2 minuten op de klok de pits uit. Krapjes.
...en ook wel eens totaal niet
Dus, eigenlijk heb ik geen flauw idee of 't wel of niet verstandig is
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
nggyu nglyd
Ja, en we zaten er allebei naast: hij had gewoon binnen kunnen blijvenStefanVerkerk schreef op zaterdag 10 oktober 2026 @ 16:31:
VER gaat 'm pakken!
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |