Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
11.455 Wp PV | 48 kWh thuisbatterij | VW ID.7 Tourer Pro LE '25
Breaking: Formule 1 kondigt wedstrijden aan in de Sahara, Gobi, Atacama, Antarctica en Las Vegas.Sempy schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:59:
Vanaf volgend seizoen geen races meer in landen waar het kan regenen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Je hebt daar ook weer uitzonderingen op.torx schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:00:
[...]
Was geen safety car, maar formation lap. Daar geldt die regel niet.
Firmware updates…Biggg schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:01:
Waar wachten we nu precies op?
Tja, dat is een risico wat je neemt met live sport, anders had je de videorecorder maar aan moeten slingerenLuPo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:01:
Nou, al een uur van mijn zondag weggegooid door dit gekloot.. top FIA!
5x Bahrein, 5x Qatar, 5x Saudi Arabië en 5x Abu Dhabi...Sempy schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:59:
Vanaf volgend seizoen geen races meer in landen waar het kan regenen.
Alleen een minpuntje dat Iran en Amerika dan gelijk het complete seizoen kunnen stilleggen.
Gordijnen even open doen?Vinniedh schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:57:
[...]
Zon? Hier lijkt het wel een apocalyps, zit potdicht en slecht zicht.
Mijn boefje is liev!
Ga je nu de Fia de schuld geven van regen???LuPo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:01:
Ik wacht de officiële lezing wel af, maar het klinkt plausibel.asing schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:00:
[...]
Er zit een zelflerend systeem in. Dat heeft het wel eens mis, zoals je eerder kon zien met onbedoelde inhaalacties bijvoorbeeld. Of auto's die niet meer op gang konden komen. Je kon het ook op het verkeerde been zetten, wat bijvoorbeeld Mercedes deed om sneller te zijn.
Deze situatie is volledig nieuw voor het systeem dus het probeert te doen wat het altijd deed en daarmee heb je ineens geen vermogen meer. CTRL-ALT-DEL en het ding doet het weer.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nee man, geen racen omdat het een beetje nat is juist prachtig. Dit is waarom ik F1 fan ben geworden.Flabergasted schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:02:
Wat een hoop negatief geblaat zeg...
Liever een droge race dan geen race door problemen met de auto's.mikkelnl schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:02:
Zoals verwacht, gewoon droge race.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
https://www.reddit.com/r/formula1/comments/1wxa27j/max_picked_up_what_looks_like_a_roofing_nail/
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je mag tussendoor best wat anders doen.LuPo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:01:
I served in a company of heroes.
Ja en de tear-offs van de helm moeten vast blijven zitten,net als de doppen op een plastic fles. 🤡JB schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:56:
Nog even en dan remt de auto ook automatisch als je te hard rijdt net als in de EU straks
Haha dit zijn altijd voor mij de meest productieve uurtjes, al de vaatwasser uit en ingeruimd, de was gedaan, achtertuin onkruid vrij gemaakt, gestofzuigd etc.LuPo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:01:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Kewl! Ik ben voor!Maarten_E schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:01:
[...]
Breaking: Formule 1 kondigt wedstrijden aan in Antarctica
Sneeuwstormpje! Mag Pirelli wel met een nieuwe band komen.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
servicepack 2026.3.5.7Biggg schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:01:
Waar wachten we nu precies op?
Ik ben best een optimistisch iemand maar vertel.. Wat voor positiefs kunnen we hier uithalen?Flabergasted schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:02:
START ORDER: ORIGINAL GRID
4 Oct 2026, 10:04:01, Lap 1Ga je de FIFA niet de schuld geven van de reclames tijdens het WK onder de wedstrijden?Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:02:
[...]
Ga je nu de Fia de schuld geven van regen???
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 04-10-2026 10:05 ]
Breaking: F1 kondigt grote Dome aan zodat elk circuit overkoepeld kan wordenMaarten_E schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:01:
[...]
Breaking: Formule 1 kondigt wedstrijden aan in de Sahara, Gobi, Atacama, Antarctica en Las Vegas.
Ik zette de TV aan, zag een berg regen en vervolgens 'race start delayed'. Toen hoorde ik het commentaar "this is gonna take a while..", dus ik ben lekker gaan douchen, heb in het zonnetje de hond uitgelaten en nu zie ik dat het droog is, maar nog geen auto's op de baan. Alles onder controle dusLuPo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:01:
Some infinities are bigger than others.
Marc H schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:03:
[...]
Kewl! Ik ben voor!
Sneeuwstormpje! Mag Pirelli wel met een nieuwe band komen.
Via nu.nl:Quad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:02:
[...]
Ik wacht de officiële lezing wel af, maar het klinkt plausibel.
Op F1TV wordt vrij helder uitgelegd wat er zojuist gebeurde. Het toerental van de turbo valt terug en de batterij is leeg, waardoor de auto alleen nog op de verbrandingsmotor rijdt. Bij zulke lage toerentallen grijpt een softwarematige begrenzing in die moet voorkomen dat het systeem als tractioncontrol werkt. Daardoor gebeurt er nauwelijks iets als de coureur het gaspedaal intrapt.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.
De regen is niet het probleem... Die schijt autos zijn het probleem. En daar is de FIA wel degelijk de veroorzaker van.Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:02:
[...]
Ga je nu de Fia de schuld geven van regen???
FIA heeft nieuwe software naar alle (!) auto’s geupload zegt Bradley Lord van Mercedes.
Whaat? Op Sky F1 net.
Dit wordt meer een hotfix.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Maar je mag ook weer niet te kort op de SC komen.Barre73 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:05:
[...]
Via nu.nl:
Op F1TV wordt vrij helder uitgelegd wat er zojuist gebeurde. Het toerental van de turbo valt terug en de batterij is leeg, waardoor de auto alleen nog op de verbrandingsmotor rijdt. Bij zulke lage toerentallen grijpt een softwarematige begrenzing in die moet voorkomen dat het systeem als tractioncontrol werkt. Daardoor gebeurt er nauwelijks iets als de coureur het gaspedaal intrapt.
Toch weer GP Nederland in Ziggo DomeLuPo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:04:
[...]
Breaking: F1 kondigt grote Dome aan zodat elk circuit overkoepeld kan worden
[Afbeelding]
De 2 uur loopt niet. Ik denk dat de 3 uur wel is begonnen om 09:40.Mschamp schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:03:
Is die 2u nu begonnen?
Ik ga in ieder geval de KNVB of FIFA niet de schuld geven als een veld onbespeelbaar is door veel teveel regen 😏HollowGamer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:04:
[...]
Ga je de FIFA niet de schuld geven van de reclames tijdens het WK onder de wedstrijden?
Is ghost mode toegevoegd? Ik vraag dit voor Carlos Sainz.Otto Jans schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:05:
Bizar.
FIA heeft nieuwe software naar alle (!) auto’s geupload zegt Bradley Lord van Mercedes.
Whaat? Op Sky F1 net.
Als het alleen de turbo zou zijn, zou hij vanzelf wel weer op spinnen. Trager, zeker, maar geen reden om stil te vallen.Barre73 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:05:
[...]
Via nu.nl:
Ik zou het doen!
Vanuit veiligheid echt heel logisch, stilvallende auto’s op het rechte stuk in de spray is wachten op zware ongelukken.Biggg schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:06:
Dus sommige auto's hebben een defect, en nu wordt de race uitgesteld zodat ze dat even kunnen repareren?
Wel als de KNVB de spelers had verplicht op bowlingschoenen te spelen waardoor zelfs ochtenddauw al te veel was geweest.Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:06:
[...]
Ik ga in ieder geval de KNVB of FIFA niet de schuld geven als een veld onbespeelbaar is door veel teveel regen 😏
Pfffft, bizar toch? De coureur is tegenwoordig echt niet meer aan zet. Allemaal systemen die meer gericht lijken te zijn dat je oma het ding kan besturen dan coureurs van wereldkaliber die de risicos moeten kunnen inschatten van hun acties.Otto Jans schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:05:
Bizar.
Whaat? Op Sky F1 net.
Wel als de knvb beslist heeft een bal te gebruiken die niet tegen water kan.Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:06:
[...]
Ik ga in ieder geval de KNVB of FIFA niet de schuld geven als een veld onbespeelbaar is door veel teveel regen 😏
Bizarre take dit...
[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 04-10-2026 10:08 ]
Dat kon al tijdens het ontbijt natuurlijk...rammes schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:07:
Ontbijt op, opgeruimd, gedouchted... nou maar 1 open ploppen dan?
Dat mag toch vanaf de 2 getallen?rammes schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:07:
Nergens voor nodig om het persoonlijk te maken.D-Ed schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:04:
[...]
Ik ben best een optimistisch iemand maar vertel.. Wat voor positiefs kunnen we hier uithalen?
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-10-2026 10:12 ]
Ja, wel als de nieuwe KNVB verf voor veld lijnen oplossen in de regen!Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:06:
[...]
Lokaal is het al 16:00 ... dus leef je uit.rammes schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:07:
Maar ik neem aan dat je ze wel de schuld geeft als ze zeggen dat het veld onbespeelbaar is terwijl alleen het veld nat isCharles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:06:
[...]
Haha gek hè als de helft van het veld stil valt door een software probleem in de regen. Nog nooit vertoont en dit wil je als fan niet zien.Flabergasted schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:02:
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Dat is overmacht. Hier is het een software probleem, met een scenario dat nooit getest is in de praktijk.Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:06:
[...]
Of een Spa 1998 repeat ?
How do you save a random generator ?
Poging tot iddQuad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:09:
Heeft Norris nu een half snorretje?
Flickr PSN ID= cheironnl
Nou nee. Je hebt kleine turbootjes en joekels. In een normale straatauto zit een relatief klein turbootje. Het doel is dat het ding vlug opspoelt en vermogen levert. Het nadeel is dat een kleine turbo heel snel aan de limiet zit. Daarom zie je bij bijvoorbeeld BMW 2 of 3 turbo's achter elkaar.MikeyMan schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:07:
[...]
Als het alleen de turbo zou zijn, zou hij vanzelf wel weer op spinnen. Trager, zeker, maar geen reden om stil te vallen.
Een F1 motor is dan maar 1.6 liter, maar er moet wel vermogen geleverd worden bij 10.000 RPM. Dus er zit een grote turbo op die veel uitlaatgassen nodig heeft om op te spoelen. Zie de starts tegenwoordig. Dus die krijg je niet opgespoeld met een klein beetje gas geven.
Dan kan Stroll zeker roepen:LuPo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:04:
[...]
Breaking: F1 kondigt grote Dome aan zodat elk circuit overkoepeld kan worden
[Afbeelding]
Dad! Turn on the rain!
Dat is te ingewikkeld voor de stewards, krijgen ze niet rechtgerekend.StefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:10:
Maar ze zijn nu dus de auto's aan het wisselen in de pitstraat, maar er waren toch auto's die een ronde minder hebben gereden?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Geen Spa repeat. Track is heel droog aan het wordenenchion schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:09:
Ik denk dat het ernstig mogelijk is dat het een Spa 2021 repeat gaat worden.
Of een Spa 1998 repeat ?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Volgens mij heeft alleen Max meer dan een ronde gereden?StefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:10:
Maar ze zijn nu dus de auto's aan het wisselen in de pitstraat, maar er waren toch auto's die een ronde minder hebben gereden?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ach iedereen beleeft de sport anders. Ik baal er enorm van, maar anderen zien er de lol wel van in. Leef en laten leven toch?mikkelnl schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:10:
En nog mensen die het allemaal recht praten hoe krom dit allemaal is
Per ongeluk de schakelpaddles verkeerd om mappen.cheiron schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:10:
Zou toch hilarisch zijn als ze door een geforceerde update het hele veld bricken.
How do you save a random generator ?
De vraag is of dit de schuld is van de FIA of teams die problemen hebben met hun motor.MikeyMan schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:08:
[...]
Wel als de knvb beslist heeft een bal te gebruiken die niet tegen water kan.
Bizarre take dit...
Dus Max heeft minder brandstof? Is minder gewicht en dus voordeel?DaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:11:
[...]
Volgens mij heeft alleen Max meer dan een ronde gereden?
Nou, daar geloof ik dus helemaal niks van.wowly schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:11:
Ik vind het allemaal wel lachen hoor! Hebben we het over 20 jaar nog over
Nee, hoor. Race is al gestart. Voor het donker is stopt hij sowieso.TheBrut3 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:10:
Wordt straks nog vechten tegen de zonsondergang.
Maar die picknicktafels achterop mogen ze houdenTheBrut3 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:11:
Dat geluid van die 2013 auto's... Bring it back!
Zolang de tests maar allemaal groen zijn.cheiron schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:10:
Zou toch hilarisch zijn als ze door een geforceerde update het hele veld bricken.
Chocomel gedronkenQuad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:09:
Mijn boefje is liev!
Stroll ook al. We zijn naar een andere tijdlijn in de Matrix verschoven, vandaag Aston Martin op podium.Quad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:09:
Meer kilometers gereden met die motor = eerder stukStefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:12:
[...]
Dus Max heeft minder brandstof? Is minder gewicht en dus voordeel?
Zo is m’n punt ook gemaakt inderdaadFlabergasted schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:08:
[...]
Genoeg, maar dat is aan jou vast niet besteed....
Nou hop, deel gewoon 1 positief puntje van dit alles? Ik kan er namelijk echt géén verzinnen helaas. En dat is een serieuze vraag want jij stelt dat er genoeg te benoemen zijn..
Even snel ge-vibe-codedOtto Jans schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:05:
Bizar.
Whaat? Op Sky F1 net.
Ja wel! Alle auto’s hebben dezelfde ECU.Biggg schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:12:
Draaien die auto's software die door de fia is gebouwd en aangeleverd? Lijkt me toch niet toch?
Hoe is dat een vraag?Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:11:
[...]
De vraag is of dit de schuld is van de FIA of teams die problemen hebben met hun motor.
Die shit is zo complex geworden dat het niet anders op te lossen is dan met softwarematige rommel.
Hoe doe je dat?TheBrut3 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:10:
Wordt straks nog vechten tegen de zonsondergang.
Zouden ze niet gewoon alle tellers weer op nul of allemaal gelijk zetten, en iedereen z'n brandstof laten terug aanvullen?StefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:10:
Anders zijn er inderdaad die met meer brandstof de race kunnen starten.
Ik hoop op een Canada 2011.enchion schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:09:
Ik denk dat het ernstig mogelijk is dat het een Spa 2021 repeat gaat worden.
Of een Spa 1998 repeat ?
www.google.nl
Voornamelijk naar het westen rijden...
Snollebollekes
Ik frut, dus ik epibreer
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/pDBsvZYsue03biF9FDpe9LEp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mDJcnVBlsyYtQ5tRJGKlaJFS.jpg?f=fotoalbum_large)