(Gejat van Crofty haha)
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Ban.StefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 08:57:
Wat zegt een F1 fan die niet van regen houdt? 'Bahrain!'
(Gejat van Crofty haha)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit gaat nog even duren. Want nu gaan ze niet rijden totdat het water weg is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
neem je tijd, duurt nog wel effeNoFearCreations schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 08:54:
[...]
Wat is even? Misschien dat ik ff snel naar de supermarkt fiets voor ontbijt dan.
Alleen die race director Marques doet liever veilig dan een leuke race.
🤞🙏🏻
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dit gaat nog heel lang duren.
"De helikopter" hoeft niet te vliegen als er geen helikopter is.sjaool schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 08:45:
Het is maar de vraag of ze kunnen starten. Als de helikopter niet kan vliegen dan wordt die sowieso uitgesteld. Een SC start is wel in het voordeel van Max lijkt mij.
De helikopter is een efficiënte manier om binnen de gestelde tijd bij het ziekenhuis te komen. Maar als het ziekenhuis "om de hoek" is kan dat ook prima met een ambulance (en is er uberhaupt geen medische helicopter aanwezig op het circuit).
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Gewoon last van koude bandenStefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:01:
Zelfs de medical car kan 'm nauwelijks op de baan houden haha. Of hij doet een showtje.
Alleen is dit de medical car en staat Maylander als het goed is met de SC nog voor de grid.Quad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:02:
Poahh de SC blijft nauwelijks op de baan. Moet een heerlijk ritje zijn voor Maylander.
Die staat vooraan de grid met z’n SC… dit is Reindler in de medical carQuad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:02:
Poahh de SC blijft nauwelijks op de baan. Moet een heerlijk ritje zijn voor Maylander.
Wat @Transportman zegt dus.
[ Voor 6% gewijzigd door LAD93 op 04-10-2026 09:04 ]
per aspera ad astra
is de medical car, wordt niet door Maylander geredenQuad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:02:
Ah, niet goed gezien dan.Transportman schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:03:
[...]
Alleen is dit de medical car en staat Maylander als het goed is met de SC nog voor de grid.
nggyu nglyd
Wel f1tv op een ander scherm om het in de gaten te houden
- DaniëlWW2
- Niet online
Probleem is en blijft de matige wet banden en de enorme spray die zulke snelle auto's met zoveel neerwaartse druk genereren. Je ziet gewoon niks.Boeryepes schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:00:
Ohhh regen! (Net ingeschakeld) 😛😗😁
Alleen die race director Marques doet liever veilig dan een leuke race.
🤞🙏🏻
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Dat dacht ik ook, dit circuit zal i.i.g. ontworpen zijn met goeie drainageDanfoss schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:06:
Gelukkig droogt het snel daar zodra de regen stopt.
per aspera ad astra
“Ja hallo, heb jij die man met X die 30 minuten na Y bij mij moet zijn? Ja, sorry, voorlopig gaan we niks doen aan zijn psychose, want het regent in Bahrein. Je snapt het wel. Spreken later!”
All your base are belong to us
WEATHER RADAR SYSTEM NOW OPERATIONAL
4 Oct 2026, 09:08:30, Lap 1
Dat ziet er beter uit!
* Marc H is net wakker geworden en ziet zoveel regen op de baan dat het zelfs hier in Almere flink mistig is..
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Ook al is het de GP van Bahrein, het is in Maleisië. Als het stopt met regenen kan het 10, 15 minuten later zomaar een zo goed als droog circuit zijn. Erg warm, veel wind, circuit is ook op deze omstandigheden aangelegd / aangepast.MikeyMan schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 08:48:
[...]
Totdat het zo droog is dat de inters eronder kunnen.
En als er een starttijd wordt aangekondigd is dat 10 minuten vantevoren. Dus nouja, in die 10 minuten tussen "regen / monsoon stopt, en race start" kan het daadwerkelijk al flink opgedroogd zijn.
Optimist, daar doe je wat aannames. De aanname dat ze vandaag gaan racen, en dat de oorlog in het MO volgend jaar over is en dat ze niet nog een keer uit hoeven te wijken.Frappuccino schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:08:
De enige natte GP Bahrein ooit.
Zal vooral te maken hebben met het feit dat je geen consistente prijzen kan vragen voor zoiets - iemand die een jaar lang betaald voor het misschien 2 of 3 keer tonen van z’n logo lijkt me niet logischFiorano schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:06:
Weet iemand waarom er geen logo’s op de regententen staan? Aangezien niemand het heeft zal het wel weer een debiele regel zijn…
per aspera ad astra
nggyu nglyd
Even wachten op de droge lijnStefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:11:
Nou FIA, geef dat 10 minuten signaal maar. Doorpakken nu in het belang van de fans.
Ze hebben net van de laatste 2 races gezegd dat die zeker doorgaan. Dus ze vinden de zandbak veilig genoeg.Transportman schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:10:
[...]
Optimist, daar doe je wat aannames. De aanname dat ze vandaag gaan racen, en dat de oorlog in het MO volgend jaar over is en dat ze niet nog een keer uit hoeven te wijken.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Die gaat nog best te keer en glijd ook nog wel wat, mooi om te zienQuad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:11:
Met de laatste beelden van de MC lijkt het al beter te worden op de baan.
[ Voor 4% gewijzigd door tuinïnen op 04-10-2026 09:13 ]
Ze legde het net nog even uit op Sky waarom rijden niet kan. Het is gewoon levensgevaarlijk om met 250+km/u over het rechte stuk te rijden en plotseling de auto te verliezen omdat er geen grip meer is, helemaal als dit aan één kant van de auto gebeurd en de auto een kant op wordt getrokken.DaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:06:
[...]
Probleem is en blijft de matige wet banden en de enorme spray die zulke snelle auto's met zoveel neerwaartse druk genereren. Je ziet gewoon niks.
De regenbanden kunnen wel veel water verplaatsen, in 1 draai ongeveer de inhoud van een bad. Maar dat water wordt spray en zien dan niets meer inderdaad.
Zoals dat ding glijdt en er een professionele coureur achter het stuur zit, hebben ze de hulp systemen uitgezet.Miki schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:12:
De rijhulpen houden de MC op de baan maar het regent nog steeds. Ik ben benieuwd wanneer ze het aandurven.
Jos en Max kijken denk ik eerder naar de lijnen die de MC rijdt, zodat Max nu al ziet wat de beste lijn gaat worden. Het zou mij niks verbazen als Max een van de weinige is die daar nu aandacht voor heeft.
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij is het juist andersom als je ziet hoe kort de wagen steeds uitbreekt doordat er gecorrigeerd wordt.MikeyMan schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:14:
[...]
Zoals dat ding glijdt en er een professionele coureur achter het stuur zit, hebben ze de hulp systemen uitgezet.
nggyu nglyd
[ Voor 43% gewijzigd door vdr01 op 04-10-2026 09:17 ]
GT7 ID: ONYX_PdeG69
- DaniëlWW2
- Niet online
Mooie beelden, gewoon mooi. Of word ik te sentimenteelQuad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:16:
Het heeft wel wat aandoenlijks, de beelden van Jos en Max samen naast elkaar rustig te wachten.
Ontstaat ook vrij makkelijk daar zonder dat het op de radar vooraf te zien is. Dus de waarde is wat minder dan de radar hier in normale omstandigheden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nu hebben ze sectoren 10 en 17 ook gedaan. Je krijgt steeds gele vlaggen als ze de baan opgaan.
Deze is behoorlijk accuraat.tuinïnen schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:21:
[...]
Ontstaat ook vrij makkelijk daar zonder dat het op de radar vooraf te zien is. Dus de waarde is wat minder dan de radar hier in normale omstandigheden.
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 99% gewijzigd door Graft op 04-10-2026 21:14 ]
Het plenst nog behoorlijk, dus voorlopig letterlijk dweilen met de kraan open.DaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:21:
Marshalls zijn steeds delen van de baan aan het schoonvegen.
Nu hebben ze sectoren 10 en 17 ook gedaan. Je krijgt steeds gele vlaggen als ze de baan opgaan.
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
😄Graft schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:22:
[Afbeelding]
Voor de allereerste keer formule 1 kijken met de aap van 1. Hij had meteen door dat “zijn” auto op tv was.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
De klok staat nog steeds op 2:00:00. En ik dacht max 4 uur vanaf 15:00u lokale tijd?Boeryepes schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:24:
Hoe zit het eigenlijk met de tijdslimiet nu de race voor de start al vertraagd is?
---RAWE CEEK!!!---
Dit is geen Spa, waar het door bliijft miezeren en het niet opdroogt. Dit zijn de tropen. Het kan opeens hozen en als het stopt met regenen dan doet 30 graden, zon en wind een hele hoop om het snel op te laten drogen.NoFearCreations schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:27:
Max zijn mazzel dit jaar kennende, z'n eerste pole en de race gaat uberhaubt niet door...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
De inhoud van een bad in 1 omwenteling lijkt me compleet onmogelijk...Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:13:
[...]
Ze legde het net nog even uit op Sky waarom rijden niet kan. Het is gewoon levensgevaarlijk om met 250+km/u over het rechte stuk te rijden en plotseling de auto te verliezen omdat er geen grip meer is, helemaal als dit aan één kant van de auto gebeurd en de auto een kant op wordt getrokken.
De regenbanden kunnen wel veel water verplaatsen, in 1 draai ongeveer de inhoud van een bad. Maar dat water wordt spray en zien dan niets meer inderdaad.
[quote]At 300kph, a single intermediate tyre can disperse around 35 to 40 litres of water per second.[/quote]
https://www.pirelli.com/g...tyres-in-formula-1-52943/
FORMATION LAP WILL START AT 15:40
4 Oct 2026, 09:30:05, Lap 1Ik zou het doen!
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 70% gewijzigd door Boeryepes op 04-10-2026 09:32 ]
De 4 uur is nog eens een keer verkort naar 3 uur. Maar..., door de delayed start is ook die klok niet gestart.StefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:25:
[...]
De klok staat nog steeds op 2:00:00. En ik dacht max 4 uur vanaf 15:00u lokale tijd?
En daarna terug de pit in zeker.DaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:31:
[modbreak]
Formatieronde in 10 minuten.
[/modbreak]
nggyu nglyd
Zolang diegene maar niemand anders eraf bowltsjaool schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:33:
Place your bets now. Who will be the first stranded in the gravel or against the barrier.
Mijn boefje is liev!
Colapinto.sjaool schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:33:
Place your bets now. Who will be the first stranded in the gravel or against the barrier.
Wilde eerst stroll zeggen, maar die is best goed op een natte baan.
Dat risico is helaas aardig aanwezig.
Zal wel rollende start worden, wat prima is voor Verstappenkrietjur schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:34:
Ik gok op formatieronde en daarna nog rondjes achter de SC
Colapinto, in de formation lap?sjaool schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:33:
- DaniëlWW2
- Niet online
4 Oct 2026, 09:35:03, Lap 1
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/k2aymyQKWoc3tjoYAbPTieTe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dhEUGYE9buw0eDkVmrSdR09G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KBpIMpnpIbPTfgAYq3bsdls0.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4NcYrsMVywISUNaoM5ye2zqh.png?f=fotoalbum_large)