Je omschrijft toch gewoon een rode kaart? Totaal onbezonnen ram puur om iemand te beschadigen. Echt wat een malloot. Goes is er niks bij.Harribo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:44:
Vind het geen rood, het is wel een enorm lompe overtreding die best beroerd uitpakt. Je ziet van Bommel volgens mij zelf ook schrikken.
Hij wil even het duel aan gaan, is te laat, denkt dan ga ik toch nog wat voor de man. Beter niet doen
Niet overdrijven nuHollowGamer schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:45:
[...]
Een VAR die nog slechter is dan in de PL.
Ech welLZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:45:
Mijn Duitse commentatort vind het EINES KLARE ROTE KARTE.
Het is een beetje hetzelfde als met Veerman in de Johan Cruijff schaal. Geen opzet, maar je kan iemand zwaar blesseren met zulke lompe acties. Dan mag je wel aan rood denken.Harribo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:44:
Vind het geen rood, het is wel een enorm lompe overtreding die best beroerd uitpakt. Je ziet van Bommel volgens mij zelf ook schrikken.
Hij wil even het duel aan gaan, is te laat, denkt dan ga ik toch nog wat voor de man. Beter niet doen
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Waar kom jij ineens vandaan?Typhone schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:46:
Ajax moet niet zo janken en eens Berghuis gaan uitfoeteren voor zijn achterlijke misser in de eerste helft. Dit clownesk gedoe is nergens goed voor.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In de regels ook niet, maar in de perceptie...tweakduke schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:46:
Wat een gedoe.. als van Bommel rood had gekregen dan was het klaar.
Iedereen vond dit veel en veel te lomp, speler geblesseerd eraf, maar ergens in de regels is dit geel.
Ja joh, roep anders gelijk een of ander mensenrechten commissie van de VN erbijMegupe schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:46:
Kan Bouwman dit via de rechter spelen? Roekeloze actie met kans op zwaar letsel?
Die kreeg geel.. maar er hadden er wel 10 een gele kaart moeten hebben, aan beide kanten.
Ik mag al geen cheatcode 60 minuten en nu ook al niet meer klagen over de arbiter! En ik heb al geel van de scheids in de camera gekregen.Qu3st schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:46:
En dan zo maar 3 minuten blessuretijd tellen natuurlijk. @carpebios je mag echt niet meer klagen over de arbiter!
Nee, die niet natuurlijk.. Kind van zuid
Ja natuurlijk die ook. Dat haantjesgedrag slaat helemaal nergens op
Je bedoelt Geertruida die in het Ajax vierkant stond?LZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:45:
Wat doet die Klaassen daar dan ook. Die mag toch ook wel even een tik op de vingers krijgen. Beetje lopen escaleren
Zonde, niet het einde wat deze wedstrijd verdiend heeft. PSV stuk volwassener, Ajax nu met een zielloze opstelling waar niemand in zijn kracht speelt.
K to the KillaZ
Volgens mij vind iedereen het rood.
Van Bommel being van Bommel. Alles met een hartslag wordt geraakt.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Misschien werd het van boven ingestraald?LZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:47:
[...]
Nee, die niet natuurlijk.. Kind van zuid![]()
Ja natuurlijk die ook. Dat haantjesgedrag slaat helemaal nergens op
Familieverplichtingen… ik mocht geluidsloos kijken op de weg terug.
Ruig418O2 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:47:
Van Bommel en Geertruida hebben nu wel en target op hun rug voor alles dat Amsterdams is.
Nou, als neutrale kijker in deze, zit ik wel te genieten van deze pot, inclusief het geduw en getrek.
Ik dacht altijd dat het dan helemaal was afgelopen met voetbal kijken?Qu3st schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:47:
[...]
Z'n vrouw is naar bed, dus mag hij nu eindelijk kijken
Dat is lief van papa en mama.Typhone schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:48:
[...]
Alles beter dan niets.Typhone schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:48:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan had ik de rest toch maar dopjes in laten doen.Typhone schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:48:
[...]
Dat Ajax hier misschien gaat verliezen zou ik Michel aanrekenen... Wie haalt Tolu er nu uit en zet de onzichtbare Dolberg erin.
Snap best dat een coach meerdere redenen heeft maar de hoofdreden zou toch de huidige wedstrijd winnen moeten zijn
Snap best dat een coach meerdere redenen heeft maar de hoofdreden zou toch de huidige wedstrijd winnen moeten zijn
Dat had Geertruida zelfs voor de wedstrijd al.418O2 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:47:
Van Bommel en Geertruida hebben nu wel en target op hun rug voor alles dat Amsterdams is.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Tolu zal wel op zijn geweest. Kwam ook een stuk minder voor in het spel voor zn wissel.Harribo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:49:
Dat Ajax hier misschien gaat verliezen zou ik Michel aanrekenen... Wie haalt Tolu er nu uit en zet de onzichtbare Dolberg erin.
Het was lomp en onbesuisd. Maar ik heb ook wel erger gezien waarvoor geel werd gegeven, het had rood kunnen zijn, maar dit is geen duidelijke fout van de arbiter, dus blijft de var eraf.Agent47 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:47:
Volgens mij vind iedereen het rood.
Rood had de var ook vanaf gebleven ben ik van overtuigd, maar beiden zijn i.m.o. uitlegbaar.
van Bommel heeft wel wat hij wil, dit geïrriteerd aan hem werkt in zijn voordeel.
Ja, bedankt de KNVB daar maar voor.Trishul schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:50:
Heh PSV krijgt een witte wissel?
Je schopt de andere uit de wedstrijd, en jij krijgt ook een gratis wissel.
Als de tegenstander een witte wissel heeft, krijg je zelf ook een extra wissel mogelijkheid.Trishul schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:50:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Eigenlijk zou 2-2 wel een terechte uitslag zijn.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ja omdat Ajax ook een wissel had gekregen. Heel raar systeem om het "eerlijk" te houden.Trishul schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:50:
Wil je zelf wisselen maar kan het niet meer, ram een tegenstander de wedstrijd uit. Kost een keer geel, naja.
Mij viel het niet op.toolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:50:
[...]
Tolu zal wel op zijn geweest. Kwam ook een stuk minder voor in het spel voor zn wissel.
En dan Dolberg brengen... Toch geen schim van de speler die hij ooit was
Inderdaad, dat mag toch alleen bij een hoofdblessure? Tankie leeg is pech gehad toch?Trishul schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:50:
Ahhhh, raar ja.toolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:51:
[...]
Ja omdat Ajax ook een wissel had gekregen. Heel raar systeem om het "eerlijk" te houden.
Wil je zelf wisselen maar kan het niet meer, ram een tegenstander de wedstrijd uit. Kost een keer geel, naja.
[ Voor 42% gewijzigd door Gundogan op 05-09-2026 21:52 ]
De rest zijnde een Duitse vrouw en twee tekkels he. Kinderen zijn er niet in huize Typhone ^^toolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:49:
[...]
Dan had ik de rest toch maar dopjes in laten doen.
Yup, maar dat zit er niet meer in. Onbegrijpelijk dat Tolu werd gewisseld.Format-C schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:50:
Hij zal zijn redenen gehad hebben. En misschien is niet verliezen ook gewoon nog net te vroeg voor Ajax. Al had ik een punt ook niet onverdiend gevonden.Harribo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:49:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heb ik ook gegokt volgens mij. En kan makkelijk nog.Format-C schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:50:
Amrabat is trouwens niet goed genoeg voor het spel dat Ajax wil spelen. Zijn handelingssnelheid ligt te laag.
Ik weet ook niet wat het alternatief zou zijn, maar Amrabat is niet de gewenste verlosser.
Ik weet ook niet wat het alternatief zou zijn, maar Amrabat is niet de gewenste verlosser.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hadden ook pa en ma kunnen zijn, of oom en tante, etc.Typhone schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:51:
[...]
De rest zijnde een Duitse vrouw en twee tekkels he. Kinderen zijn er niet in huize Typhone ^^
Niet de missers van Berghuis en Klaassen die het probleem zijn?Harribo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:49:
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat zou kloppen als het in een actie gebeurt, maar dit is gewoon invliegen omdat het kan.jbdeiman schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:50:
[...]
Het was lomp en onbesuisd. Maar ik heb ook wel erger gezien waarvoor geel werd gegeven, het had rood kunnen zijn, maar dit is geen duidelijke fout van de arbiter, dus blijft de var eraf.
Rood had de var ook vanaf gebleven ben ik van overtuigd, maar beiden zijn i.m.o. uitlegbaar.
We zitten niet WWE te kijken.
En klaar
Sterker nog.... 1-3.Gynnad schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:51:
[...]
Yup, maar dat zit er niet meer in. Onbegrijpelijk dat Tolu werd gewisseld.
Afgelopen. Niet echt terecht. Maar goed.
Edit; deze had Ter Stegen moeten hebben
[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 05-09-2026 21:53 ]
Zat erin. Als je niet scoort...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Beetje keeper heeft zo’n bal…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik begrijp nu dat het een regel is ja. Wel bizar.HollowGamer schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:50:
[...]
Ja, bedankt de KNVB daar maar voor.
Je schopt de andere uit de wedstrijd, en jij krijgt ook een gratis wissel.
En maar ons afvragen hier in NL waarom men steeds agressiever wordt en populisme hoogtij viert.
Eindelijk eens een winst in Amsterdam, althans, zoals het er nu naar uitziet.
Tegen teckels helpen oordoppen meestal ook niet.Typhone schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:51:
[...]
De rest zijnde een Duitse vrouw en twee tekkels he. Kinderen zijn er niet in huize Typhone ^^
"Better ask questions before you shoot"
zo ken ik er ook nog wel wat. De scheids vond de bal van Maradonna geen hands dus die mogen voortaan.jbdeiman schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:50:
[...]
Het was lomp en onbesuisd. Maar ik heb ook wel erger gezien waarvoor geel werd gegeven, het had rood kunnen zijn, maar dit is geen duidelijke fout van de arbiter, dus blijft de var eraf.
Dit was gewoon altijd rood. Altijd.
Jammer. Ajax is hier nog niet klaar voor, maar genoeg potentie als de nieuwelingen fit en ingespeeld zijn.
En toen Ajax twee keer van PSV won werd het ook geen kampioen.
En toen Ajax twee keer van PSV won werd het ook geen kampioen.
Wat een kansloos systeem weer. Naja, past wel bij voetbal dan.toolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:51:
[...]
Ja omdat Ajax ook een wissel had gekregen. Heel raar systeem om het "eerlijk" te houden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Manmanman, Ajax heeft het in de eerste helft echt wel weggegeven. Psv wel vrij effectief met 3,5 kan 3 doelpunten.
Maar wij hebben spelers die de bal met 77000rpm in de kruising willen schieten.
Maar wij hebben spelers die de bal met 77000rpm in de kruising willen schieten.
Ook maar Ajax was zeker niet minder en om de druk erop te hoi en kansen BLIJVEN te creëren, laat je in ieder geval Tolu erin.Hupske schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:52:
[...]
Niet de missers van Berghuis en Klaassen die het probleem zijn?
Tenzij hij bekaf zou zijn. Maar serieus Dolberg... Eigenlijk kan die niet meer toch
Het begint bij een kansloze opstelling. Desondanks toch een karrenvracht aan kansen, daar maak je er maar één van. En met deze verdediging geef je drie doelpunten weg. De scheidsrechter en VAR ga ik niet noemen, het is toch echt Ajax dat het hier weggeeft.
Gelukkig staat Dolberg wel in het veld
Gelukkig staat Dolberg wel in het veld
XXXVI
Jammer, terechte goal PSV.
Ajax heeft nog wat tijd nodig om helemaal top fit te raken met de nieuwe selectie. Ik vermoed dat de rollen in Eindhoven tzt omgedraaid zullen zijn en dat dit Ajax veel sterker zal zijn.
Ajax heeft nog wat tijd nodig om helemaal top fit te raken met de nieuwe selectie. Ik vermoed dat de rollen in Eindhoven tzt omgedraaid zullen zijn en dat dit Ajax veel sterker zal zijn.
Hoop niet dat Michel net zo goed wisselt als Ten Hag. Die had de gave om altijd de verkeerde erin te zetten.
Waarom is Flamingo opeens zo goed aan het voetballen?
Mwa, het systeem wat bedacht wordt maakt Ajax slechter. Als je Gloukh en Ouazane wisselt, mokio en amrabat, tolu en Leonardo, praat je nergens over.LZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:53:
Ajax heeft het 1 helft volgehouden. De wissels maken het elftal zowaar slechter.
K to the KillaZ
Michel mag nog wel even wat gaan oefenen op verdedigen. 2 van de 3 goals die je tegen krijgt is gewoon door slecht verdedigen. Dat is trainbaar.
Dat zei ik al toen we hem kochten. Die gaat ook nooit meevallen vrees ik. 4 gespeeld, 5 verliespunten. Gaat lekker weer dit seizoen.cheiron schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:53:
Jeetje, Tsygankov viel niet mee vandaag. En Leonardo ook niet veel nuttige gedaan.
Omdat het maar Dolberg is die ie tegen heeft.carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:55:
Waarom is Flamingo opeens zo goed aan het voetballen?
Waarom denk je dat kehrer en amrabat zijn gehaald?Malfunctions schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:55:
Michel mag nog wel even wat gaan oefenen op verdedigen. 2 van de 3 goals die je tegen krijgt is gewoon door slecht verdedigen. Dat is trainbaar.
Ja, geloof dat wij de enige zijn die dit doen?Trishul schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:53:
[...]
Ik begrijp nu dat het een regel is ja. Wel bizar.
En maar ons afvragen hier in NL waarom men steeds agressiever wordt en populisme hoogtij viert.
Verder zijn ze nu bezig om toch eerder af te gaan fluiten als iemand op de grond ligt.. we zijn echt een slappe hap.
Tolu eruit en zo veel wisselen in 1x was wel de doodsteek leek het?
En natuurlijk veel kansen gemist, eerlijk is eerlijk.
En natuurlijk veel kansen gemist, eerlijk is eerlijk.
[ Voor 29% gewijzigd door carpebios op 05-09-2026 21:56 ]
Met wat ik vandaag zie en een beetje door bouwen komen we de punten in Eindhoven gewoon ophalen.carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:53:
Eindelijk eens een winst in Amsterdam, althans, zoals het er nu naar uitziet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Paniek bij de technische leiding?418O2 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:55:
[...]
Waarom denk je dat kehrer en amrabat zijn gehaald?
Kan die daar mee stoppen dan, straks denken ze dat Flamingo goed is.toolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:55:
[...]
Omdat het maar Dolberg is die ie tegen heeft.
Ik denk oprecht dat Amrabat een miskoop gaat worden. Die past helemaal niet bij het spelletje wat Ajax normaal speelt.KillaZ schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:55:
[...]
Mwa, het systeem wat bedacht wordt maakt Ajax slechter. Als je Gloukh en Ouazane wisselt, mokio en amrabat, tolu en Leonardo, praat je nergens over.
Vandaag viel ie ook slecht in
Als jullie Tolu maar thuis laten dan!Gonadan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:56:
[...]
Met wat ik vandaag zie en een beetje door bouwen komen we de punten in Eindhoven gewoon ophalen.
Het had voor die tijd eigenlijk al klaar moeten zijn. Jammer.LZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:53:
Ajax heeft het 1 helft volgehouden. De wissels maken het elftal zowaar slechter.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met Kehrer en Amrabat was dit niet gebeurd. Wat daarachter zit is direct pure armoede.Malfunctions schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:55:
XXXVI
Nee is overal.HollowGamer schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:56:
[...]
Ja, geloof dat wij de enige zijn die dit doen?
Verder zijn ze nu bezig om toch eerder af te gaan fluiten als iemand op de grond ligt.. we zijn echt een slappe hap.
Hoe kan die vent met die fluit beweren dat zo'n overtreding van Gaaei net zo bestraft moest worden als wat van Bommel deed
Die 3e goal van Psv... Bajraktarivic hoeft niet verdedigd te worden?
Mooi afgemaakt maar mocht vrij doorlopen en uithalen... Of mis ik iets
Neen! Die neemt persoonlijk het tassie voor de punten mee.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
2e geel had hier ook gewoon gekund. Is wel een raar moment, maar zou kunnen.
Als je zo typt zou ik er geen screenshots van maken 😇Typhone schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:57:
@toolkist Ik was weer een ziener he?
[Afbeelding]
Oh? Vond hem best aardig als 6 en dat voor een eerste invalbeurt.LZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:56:
[...]
Ik denk oprecht dat Amrabat een miskoop gaat worden. Die past helemaal niet bij het spelletje wat Ajax normaal speelt.
En net die actie van Tsygankov laat ook wel zien dat ie iets kan.
Is natuurlijk ook geel, maar iets met 2e kaart..
Uhh, is die overtreding van Van Bommel net ook niet geel waard? Als je ziet waar andere spelers al geel voor kregen?
Je mist de keeper die de bal tegenhield. Dat was echt aan de keeper.Harribo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:57:
Die 3e goal van Psv... Bajraktarivic hoeft niet verdedigd te worden?
Tjah, als je Dolberg inbrengt?LZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:53:
XXXVI
Van Bommel gaat wel voor de judo punten...
Hij en zijn broer hebben toch een andere mening.LZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:56:
[...]
Ik denk oprecht dat Amrabat een miskoop gaat worden. Die past helemaal niet bij het spelletje wat Ajax normaal speelt.
Vind beide echt over hun hoogtepunt heen. Er zijn echt genoeg die nog iets kunnen op een hoge leeftijd, bij beide heb ik dat gevoel echt niet.
Weer geen geel voor de zoon van. Maar zit meer spirit in dan de hele verdediging van Ajax.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/UKy3Uk5aO9tMyNkYM0PDw0cq.jpg?f=fotoalbum_large)