Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik hoop toch niet voor Ajax dat ze voortaan in 1 helft alles moeten doen.Gonadan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:57:
[...]
Het had voor die tijd eigenlijk al klaar moeten zijn. Jammer.
Ze zijn duidelijk allemaal niet fit. Bij sommige spelers snap ik dat, want die zijn zwaar op hun retour zoals Klaassen en Berghuis.
Maar begin daar dan niet mee. Tolu had ik er nooit uitgehaald. Na zijn wissel is het bij Ajax ingekakt. Geen aanspeelpunt meer voorin.
Gaaei krijgt em net, waarom nu niet.. 2e keer dat ie gespaard wordt.Gynnad schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:58:
Is natuurlijk ook heel, maar iets met 2e kaart..
knipTerranova schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:58:
Uhh, is die overtreding van Van Bommel net ook niet geel waard? Als je ziet waar andere spelers al geel voor kregen?
[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 05-09-2026 22:02 . Reden: Ad hominems hoeven niet ]
ja inspringen en hands.... dan neem je bewust het risico.carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:58:
Zo hard tegen hem aan en dan een vrije trap scheids? KOM OP
Gelijkspel was terechter geweest.
[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 05-09-2026 22:00 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik zat met een hond op schoot ^^.toolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:58:
[...]
Als je zo typt zou ik er geen screenshots van maken 😇
Moeten wij apps zien als we niet deel uitmaken van die groep?
Hij begon er ook veel te vroeg aan dit keer. Je stond qua bezetting prima. Kom je met Marcos Leonardo erbij. Vanaf dat moment kon je al zien aankomen dat het een gelopen race was.carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:56:
Tolu eruit en zo veel wisselen in 1x was wel de doodsteek leek het?
En natuurlijk veel kansen gemist, eerlijk is eerlijk.
Hoop op goed herstel van Bouwman. Een zware hersenschudding na zo'n aanslag kan heel lang problemen geven. Soms ook levenslang.
Wat ben jij voor een figuur die alleen maar reageert op klagen. Ga lekker in een ander topic bijdragen ofzo, hier doe je het nietBao_mi1 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:59:
[...]
Haha ben jij Davy Klaassen ofzo die op de bank zit Tweaken? Die loopt ook altijd zo te zeuren op de scheids.
Ik moet nog een omgekeerde situatie zien waar PSV dit mee krijgt.toolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:59:
[...]
ja inspringen en hands.... dan neem je bewust het risico.
Op basis van de 1e helft. JaFormat-C schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:59:
Beetje een geflatteerde overwinning van PSV
Gelijkspel was terechter geweest.
Op basis van de 2e helft. Nee
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Jullie mogen uberhaupt niet klagen met van Bommel die 2x gespaard wordt.Fleximex schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:00:
[...]
Ik moet nog een omgekeerde situatie zien waar PSV dit mee krijgt.
Ik ben allang blij dat Ajax vol strijd heeft gespeeld en lang mee kon met PSV. Dat was de afgelopen jaren wel anders.
PSV organisatorisch wel echt veel beter. Heel knap hoe ze spelen..
Flickr PSN ID= cheironnl
Hele wedstrijd druk proberen te zetten, veel beweging voorin en op het middenveld.
Alleen de bereidheid/de fitheid om ook weer mee te verdedigen zit er nog niet in.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik heb het niet over deze wedstrijd. Maar de laatste jaren. Vorige week nog gaat een Utrechter met een elleboog naar de bal. Werd niet voor gefloten.toolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:01:
[...]
Jullie mogen uberhaupt niet klagen met van Bommel die 2x gespaard wordt.
Ja ik voorspelde het verlies van Ajax al om 20:37 uur. Geen idee hoeveel kansen ze toen aan het missen waren, maar het waren er veel.HollowGamer schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:00:
[...]
Moeten wij apps zien als we niet deel uitmaken van die groep?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:19
Viel toch wel mee? Tank raakte leeg, dat was denk ik het grootste probleem samen met kansen niet benutten.Quad schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:00:
Conclusie, ik was te optimistisch vooraf. Hopelijk wordt het defensief snel beter als de aankopen mee gaan draaien.
Prima basis om mee verder te gaan.
Ja dat verwondert mij ook, hoe kan je je in tijden van de VAR zo misdragen en niet direct rood of je tweede gele kaart krijgen. Onvoorstelbaar.Terranova schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:58:
Je verliest niet door die scheids. Maar wat een ongeschikt type voor een topper is dit zeg.
Van Bommel de nieuwe Goes? Enge speler. Hij liet zich helemaal gaan.
Ze zeggen dat je de arbitrage aan het eind van het seizoen even vaak mee als tegen hebt. Ajax heeft nu een flink tegoed.
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 05-09-2026 22:04 ]
XXXVI
Ajax heeft echt een grote stap vooruit gezet vergeleken met vorig jaar.tweakduke schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:02:
[...]
Viel toch wel mee? Tank raakte leeg, dat was denk ik het grootste probleem samen met kansen niet benutten.
Met alle respect, ze zijn sinds juni aan het trainen en al ruim een jaar is het tankje elke tweede helft leeg. Zijn dit professionals of zaterdag 9e divisie amateurs?tweakduke schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:02:
[...]
Viel toch wel mee? Tank raakte leeg, dat was denk ik het grootste probleem samen met kansen niet benutten.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Mwah, een wedstrijd met 2 gezichten. Het tweede deel van de 1e helft had PSV even totaal geen organisatie. Toen liep Ajax, vooral met Brandt geloof ik, er af en toe echt heel makkelijk doorheen. En had PSV heel veel mazzel dat onder andere Berghuis niet scoorde. Toen had Ajax ook 3-1 voor kunnen staan en dat was niet onterecht.cheiron schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:01:
Ik snap wel dat Michel moest wisselen; ze speelden een veel hoger tempo dan ze gewend zijn en dat kunnen ze nog helemaal niet aan. Dat de wissels dan matig uitpakken was te verwachten.
Ik ben allang blij dat Ajax vol strijd heeft gespeeld en lang mee kon met PSV. Dat was de afgelopen jaren wel anders.
PSV organisatorisch wel echt veel beter. Heel knap hoe ze spelen..
Verder heeft Michel Ajax een beetje de wedstrijd uit gewisseld. Je vraagt je af wat de gedachte achter de wissels van o.a. Tolu geweest is. Want met elke wissel kreeg PSV weer een beetje zekerheid terug.
Flickr PSN ID= cheironnl
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Klopt, maar die wissels vond ik echt wel bijzonder.Hupske schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:02:
Heb in tijden niet zo een goed Ajax gezien. Je verliest dan wel, maar er zat een idee achter.
Hele wedstrijd druk proberen te zetten, veel beweging voorin en op het middenveld.
Alleen de bereidheid/de fitheid om ook weer mee te verdedigen zit er nog niet in.
Gewoon 3Megupe schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:05:
Oei, nu in alle rust de herhaling gekeken. Hij maaide ook nog meer zijn arm naar het hoofd van Bouwman. Dit zou toch iets van 7 wedstrijden moeten zijn?
Bestraft met geel, gaat dus niets meer mee gebeuren.Megupe schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:05:
Oei, nu in alle rust de herhaling gekeken. Hij maaide ook nog meer zijn arm naar het hoofd van Bouwman. Dit zou toch iets van 7 wedstrijden moeten zijn?
Weet je, in dit soort gevallen gaat het ook niet om welk shirt heeft een speler aan. Wat hier gebeurde is gewoon oprecht mega gevaarlijk. Als je als scheidsrechter en VAR niet meer voor zulke extreem gevaarlijke acties rood geeft kan je net zo goed zonder scheids het veld op. Zorgen dat alle spelers veilig blijven op het veld lijkt mij toch kerntaak 1 van de arbitrage.ephymerous schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:03:
[...]
Ja dat verwondert mij ook, hoe kan je je in tijden van de VAR zo misdragen en niet direct rood of je tweede gele kaart krijgen. Onvoorstelbaar.
Ze zeggen dat je de arbitrage aan het eind van het seizoen even vaak mee als tegen hebt. Ajax heeft nu een flink tegoed.
Ongelooflijk dat dit verder zonder consequenties zal zijn.
Gefelicteerd aan PSV en laat hem smaken.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Veel mensen die Ajax een warm hard toedragen zeker? In Amerika bij Fox vinden ze Trump een goede president. Dus dan is hij dat?Gynnad schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:04:
Analisten unaniem dat van Bommel een rode kaart had moeten krijgen. Bizar dat de VAR niet ingrijpt.
Ja echt ongelooflijk.cheiron schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:04:
Hoe vaker ik de overtreding van van Bommel zie, hoe meer ik het rood vind.
Mokio vandaag goed, Bouwman ook. Ben wel blij als Amrabat en Kehrer starten. Gloukh en Berghuis vielen me vandaag niet mee... Liever tsygankov (als hij beter speelt dan vandaag) en Ouazane op die plekken.
Haha ja precies alsof het ook maar iets verandert aan de uitslag.Mania-92 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:06:
Die hele discussie over dat de VAR niet ingrijpt. De scheidsrechter ziet de overtreding en beoordeelt het als geel. Wat moet een VAR dan ingrijpen? De VAR is er voor bedoelt om in te grijpen als een scheids iets mist, niet om een beoordeling van de scheids te overrulen.
Van geel naar 7 wedstrijden, het wordt steeds leuker.Megupe schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:05:
En dan hebben PSV supporters verweten last te hebben van een Calimero syndroom
PSV mazzel dat Ajax Berghuis heeft en geen goede spits, als ze gewoon die grote kansen maakten was het 4--1 geworden, op zijn mins.
En Ajax moet hopen dat de basis fit blijft, op de bank zit niet veel.
Bij dat Ajax zich niet hoeft te schamen en dat het gewoon een heel goede pot was. Een heel leuke wedstrijd tot het gezeik.
Hopelijk voorbode voor een leuk en spannend seizoen Eredivisie.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bruggink?carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:06:
[...]
Veel mensen die Ajax een warm hard toedragen zeker? In Amerika bij Fox vinden ze Trump een goede president. Dus dan is hij dat?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gebaseerd waarop vind jij iemand, honderd procent bewust, potentieel hersenletsel bezorgen geen rode kaart? Veel duidelijker wordt het niet hoor.carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:06:
[...]
Veel mensen die Ajax een warm hard toedragen zeker? In Amerika bij Fox vinden ze Trump een goede president. Dus dan is hij dat?
Jij vindt dit geen rood dan?carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:06:
[...]
Maar Hugo Borst, El Amahdi, Bruggink, en Vink, volgens mij is alleen de laatste een Ajacied?
[ Voor 14% gewijzigd door Gynnad op 05-09-2026 22:11 ]
Ik zou toch echt liever amrabat, kehrer, ouazane en tsygankov basis hebben. En die zaten allemaal op de bankvassago schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:07:
[...]
Van geel naar 7 wedstrijden, het wordt steeds leuker.
En dan hebben PSV supporters verweten last te hebben van een Calimero syndroom![]()
PSV mazzel dat Ajax Berghuis heeft en geen goede spits, als ze gewoon die grote kansen maakten was het 4--1 geworden, op zijn mins.
En Ajax moet hopen dat de basis fit blijft, op de bank zit niet veel.
Doe dit nou niet. Een veel duidelijkere rode kaart dan dit zie je bijna niet.carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:06:
[...]
XXXVI
10 wedstrijden en verplicht naar een psychiator op eigen kosten.Megupe schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:05:
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ah okTyphone schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:02:
[...]
Ja ik voorspelde het verlies van Ajax al om 20:37 uur. Geen idee hoeveel kansen ze toen aan het missen waren, maar het waren er veel.
Wil jij bij ons bij justitie komen werken? Jij weet met 100% zekerheid dingen zonder steunend bewijs! Schaal 100.000!Kist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:07:
[...]
Gebaseerd waarop vind jij iemand, honderd procent bewust, potentieel hersenletsel bezorgen geen rode kaart? Veel duidelijker wordt het niet hoor.
Ze vonden de actie van Amrabat iets ervoor wél een rode kaart..
nggyu nglyd
Dit is niet juist, de VAR is er om fouten van de scheidsrechter te corrigeren. Je ziet toch enorm vaak dat een gele kaart wordt veranderd in rood na een ingreep van de VAR?Mania-92 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:06:
Die hele discussie over dat de VAR niet ingrijpt. De scheidsrechter ziet de overtreding en beoordeelt het als geel. Wat moet een VAR dan ingrijpen? De VAR is er voor bedoelt om in te grijpen als een scheids iets mist, niet om een beoordeling van de scheids te overrulen.
Dat seizoen is alweer klaar na vier wedstrijden. Want tegen de tijd dat alle vreemdelingen ingepast zijn is het eind november en is het klaar. Kijk even de laatste 4 wedstrijden van het seizoen. Max 3 punten.Gonadan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:07:
Nou ja, niet onverwacht. Ik had gehoopt op meer en dat kon ook zeker maar dit kon ook.
Bij dat Ajax zich niet hoeft te schamen en dat het gewoon een heel goede pot was. Een heel leuke wedstrijd tot het gezeik.
Hopelijk voorbode voor een leuk en spannend seizoen Eredivisie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oh dat wist ik niet.
Wat een gekke regel, als twee op elkaar klappen dan geld het, niet als jij de andere meeneemt.
Ik zei net tegen mijn vriendin, waarom zit die man aan tafel?Gonadan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:09:
Borst vind dit maar een suf onderonsje in de Mickey Mouse league. Waarom betalen ze die man nog om op tv te wauwelen?
Lolbroek, moet ik het je nu alwéér uitleggen?Typhone schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:09:
[...]
Dat seizoen is alweer klaar na vier wedstrijden. Want tegen de tijd dat alle vreemdelingen ingepast zijn is het eind november en is het klaar. Kijk even de laatste 4 wedstrijden van het seizoen. Max 3 punten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als neutrale kijker had ik sowieso het gevoel studio Ajax te kijken bij EPSNcarpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:06:
[...]
PSV wint maar vrijwel alles word besproken vanuit een Ajax perspectief.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Enorm vaak is ook een overdrijving. Het komt voor maar niet heel vaak.Vld1989 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:09:
[...]
Je ziet toch enorm vaak dat een gele kaart wordt veranderd in rood na een ingreep van de VAR?
Overtreding van van Bommel is ontzettend lomp, onnodig, en ook ongewenst op een voetbalveld. Hang je in de lucht kan je echter ook niet veel meer aanpassen.
Ik ervaar dat Borst helemaal niet suf vind en gaat eigenlijk hard op de situatie in van Van Bommel. Wat mijn inziens terecht is, die overtreding sloeg m.i. nergens op en had ook na de VAR naar rood gezet moeten worden.Gonadan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:09:
Borst vind dit maar een suf onderonsje in de Mickey Mouse league. Waarom betalen ze die man nog om op tv te wauwelen?
Wauw, een sig!
Kijk via ESPN Watch. Je ziet dan al die meuk niet.Gonadan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:09:
Verder vind ik die presentator niet zo goed, hoe heet zij ook alweer? Wel cool dat JJ weer terug is.
inkopperGynnad schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:08:
[...]
Jij vindt dit geen rood dan?
Maar Hugo Bos, El Amahdi, Bruggink, en Vink, volgens mij is alleen de laatste een Ajacied?
Net zoals van Basten: als je ergens anders wil zijn, niet meer uitnodigen. Jammer maar helaas, want ze kunnen wel wat toevoegen (tot zover professioneel gewauwel over voetbal dat kan doen).Gonadan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:09:
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Dank! Eindelijk een niet ajaciedBossie schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:10:
[...]
Als neutrale kijker had ik sowieso het gevoel studio Ajax te kijken bij EPSN![]()
Volgens mij is niemand op de hand van Ajax en geven ze aan dat PSV over de gehele wedstrijd de betere ploeg was. Alleen er wordt gigantisch ingezoomd op de overtreding van Van Bommel.Bossie schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:10:
[...]
Als neutrale kijker had ik sowieso het gevoel studio Ajax te kijken bij EPSN![]()
Wauw, een sig!
om duidelijk te maken dat van Bommel naar de GGD moet en dat zijn vader misschien ook maar meteen mee moetcarpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:10:
[...]
Ik zei net tegen mijn vriendin, waarom zit die man aan tafel?
Wat een gedoe, het is geweest en weer door.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Eerst een familiesessie bij de psycholoog op aanraden van Borst.groggy schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:12:
Zou espn al gevraagd hebben of van bommel, van bommel senior en van Marwijk voor de camera willen verschijnen?
Dan heb je Rondo nog nooit gezien, dat is ook altijd de Ajax show.Bossie schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:10:
[...]
Ik weet ook niet zo goed waarom? Ik denk zelf omdat heel veel daar geloven dat alles in Amsterdam gebeurt, en de rest van Nederland saai en eentonig is ofzo? Maar dat is meer onderbuik gevoel.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 05-09-2026 22:13 ]
Die had ook een bal snoeihard op zn neus gehad.HollowGamer schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:04:
Ik kijk via ESPN Watch, volgens mij voelt van Bommel zich ook niet super lekker?
Edit: als vBommel rood had gehad was het een andere uitslag geweest.
[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 05-09-2026 22:13 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ja ik ben echt helemaal niet positief. Ik begrijp ook niet waarom velen dat wel zijn. Onze kinderhand is wel heel gauw gevuld maar je ziet vandaag weer hoe het gaat. Geen thuisvoordeel, geen flanken, de held voor de flank kan niet voetballen net als onze LB en die spits en daar is dan geld aan uitgegeven.Gonadan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:10:
[...]
Lolbroek, moet ik het je nu alwéér uitleggen?
Echte spirit zie ik niet terug. Verdediging ook zwak tot uiterst zwak. 18 goals tegen in 7 wedstrijden nu.
Het had rood moeten zijn. Maar Borst staat hier zichzelf zo te etaleren. Dat is niet serieus te nemen.Outerspace schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:10:
[...]
Ik ervaar dat Borst helemaal niet suf vind en gaat eigenlijk hard op de situatie in van Van Bommel. Wat mijn inziens terecht is, die overtreding sloeg m.i. nergens op en had ook na de VAR naar rood gezet moeten worden.
De wissel van Tolu heeft wel de kapstok weggehaald. Daarvoor had je een sterk aanspeelpunt daarna was het vrij pover. Wel wat beweegelijker maar eigenlijk amper iets vast kunnen houden voorin. Zonde voor de wedstrijd die wissel.groggy schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:12:
Psv heeft terecht gewonnen, ajax was de tweede helft nergens
Ze hebben dit topic zeker nog nooit gezien? Het grote Ajax topic!HollowGamer schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:13:
[...]
Dan heb je Rondo nog nooit gezien, dat is ook altijd de Ajax show.
Ik weet ook niet zo goed waarom? Ik denk zelf omdat heel veel daar geloven dat alles in Amsterdam gebeurt, en de rest van Nederland saai en eentonig is ofzo?
*carpebios duikt weg
Ah, hij leek inderdaad te wijzen naar zijn neus.Format-C schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:13:
[...]
Die had ook een bal snoeihard op zn neus gehad.
Als de scheidsrechter een fout maakt omdat hij iets niet heeft gezien. In dit geval staat de scheidsrechter op 3 meter en ziet 100% exact wat er gebeurd en beoordeeld het als geel. Dan grijpt een var in, gaat de scheids 4x naar een herhaling kijken van iets wat die al gezien heeft, dan veranderd hij z'n beoordeling toch niet.Vld1989 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:09:
[...]
Dit is niet juist, de VAR is er om fouten van de scheidsrechter te corrigeren. Je ziet toch enorm vaak dat een gele kaart wordt veranderd in rood na een ingreep van de VAR?
Oh dus daarom zitten al die steekjes los bij die jongen.Format-C schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:13:
[...]
Die had ook een bal snoeihard op zn neus gehad.
Edit: als vBommel rood had gehad was het een andere uitslag geweest.
Dit deed mij echt goed, dat ze Tolu (De cheatcode) eruit haalde. Maar waarom snap ik echt niet. Zo gevaarlijk dat Ajax is met hem, echt een beest van een speler. En dan ga je die wisselen en wissel je je heel team opeens weg.Napo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:13:
[...]
De wissel van Tolu heeft wel de kapstok weggehaald. Daarvoor had je een sterk aanspeelpunt daarna was het vrij pover. Wel wat beweegelijker maar eigenlijk amper iets vast kunnen houden voorin. Zonde voor de wedstrijd die wissel.
Zou de reakties wel eens willen zien als van Bommel voor Ajax gespeelt hadcarpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:13:
[...]
Ze hebben dit topic zeker nog nooit gezien? Het grote Ajax topic!
In het Buitenlands clubs topic, gaat het vaak ook over een club.carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:13:
[...]
Ze hebben dit topic zeker nog nooit gezien? Het grote Ajax topic!
*carpebios duikt weg
Al is het excuus daar, dat er (helaas) minder in actief zijn misschien?
Hahaha… net als Schumacher bij Battiston destijds… Schumacher hing nu eenmaal in de lucht…daarom kreeg hij destijds niet eens een kaart van Charles Corver. Schandalig dat van Bommel hier zelfs geel voor kreeg!Napo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:10:
Hang je in de lucht kan je echter ook niet veel meer aanpassen.
Hetzelfde waarschijnlijk?vassago schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:14:
[...]
Zou de reakties wel eens willen zien als van Bommel voor Ajax gespeelt had
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:19
Ja dat verschil merk ik ook behoorlijk..Quad schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:09:
M'n vrienden vinden dit geen rode kaart.. (PSV bril)
Ze vonden de actie van Amrabat iets ervoor wél een rode kaart..
Het gaat me vooral om de hoge intensiteit die normaal wel wordt meegewogen bij de VAR. Normaal inkomen, daar kraait geen haan naar, maar de bewuste lompheid die erbij zit zou normaal wat anders betekenen.
Dit is heel simpel uit te leggen: je kan anders ook een duel aangaan en doen of je hoofdletsel hebt, dan krijg je een extra wissel/ voordeeltje voor je team. Zou dan nogal stom zijn als de ander dan niet ook extra kan wisselen. Dus de enige reden is om te ontmoedigen dat men dit gaat faken en zo zelf een extra fitte spelers in kan brengen terwijl de ander dit dan niet mag.groggy schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:11:
Ik snap de regel ook niet dat psv ook gratis een witte wisselt heeft gekregen, omdat Bouwman als gevolg van een met een kaart bestrate overtreding het veld moet verlaten.
Van faken was hier overduidelijk geen sprake deze keer.
Mijn ervaring is dat dit soort acties ook door op Ajax' hand liggende personen hier als rood was gezien.vassago schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:14:
[...]
Zou de reakties wel eens willen zien als van Bommel voor Ajax gespeelt had
nggyu nglyd
Neemt niet weg dat die post gewoon niet klopte.Napo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:10:
[...]
Enorm vaak is ook een overdrijving. Het komt voor maar niet heel vaak.
Dus je kan een gratis wissel krijgen door de tegenstander een blessure te schoppen? Dat is toch ook niet logischjbdeiman schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:16:
[...]
Dit is heel simpel uit te leggen: je kan anders ook een duel aangaan en doen of je hoofdletsel hebt, dan krijg je een extra wissel/ voordeeltje voor je team. Zou dan nogal stom zijn als de ander dan niet ook extra kan wisselen. Dus de enige reden is om te ontmoedigen dat men dit gaat faken en zo zelf een extra fitte spelers in kan brengen terwijl de ander dit dan niet mag.
Van faken was hier overduidelijk geen sprake deze keer.
Voorheen had je gewoon pech bij een blessure als je uitgewisseld was, door nu ook de tegenstander een wissel te geven voorkom je iig. een faken van blessures.groggy schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:18:
[...]
Dus je kan een gratis wissel krijgen door de tegenstander een blessure te schoppen? Dat is toch ook niet logisch
Er is zoveel niet logisch! Die hele hands regel, de ene keer wel de andere keer niet. Zoveel regels die raar zijn, ieder jaar weer.groggy schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:18:
[...]
Dus je kan een gratis wissel krijgen door de tegenstander een blessure te schoppen? Dat is toch ook niet logisch
Je kan toch iets van dichtbij hebben gezien maar het verkeerd beoordelen omdat het te snel ging ofzo? Dan mag de VAR gewoon ingrijpen. Er wordt toch ook vaak gekeken naar overtredingen rondom goals enzo, die hebben scheidsrechters ook vaak gezien maar niet als dusdanig beoordeeld, maar ook dan komt een VAR op de lijn hoor.Mania-92 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:14:
[...]
Als de scheidsrechter een fout maakt omdat hij iets niet heeft gezien. In dit geval staat de scheidsrechter op 3 meter en ziet 100% exact wat er gebeurd en beoordeeld het als geel. Dan grijpt een var in, gaat de scheids 4x naar een herhaling kijken van iets wat die al gezien heeft, dan veranderd hij z'n beoordeling toch niet.
Wat inderdaad NIET kan is Van Bommel achteraf nog schorsen want dan gaat wél op wat jij zegt.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Nouja, als je dat bewust doet, heb je best kans op een paar wedstrijden schorsing.groggy schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:18:
[...]
nggyu nglyd
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken