[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 78 79 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:27
En het was nog lang onrustig in het doorgaans prima sfeervolle Algemene voetbal topic voor de Nederlandse clubs, met allemaal mensen die vermelden of het wel / niet rood was en waarom.

Het is gebeurt, het is klaar en dit was niet waarom Ajax verloor. In de breedte is het blijkbaar niet zo sterk bezet en dat je het met Berghuis moet doen, die zo'n kans, die mijn moeder van boven de 70 er nog in zou krijgen, mist.

Ajax heeft kansen gehad en dat niet goed genoeg gedaan. En Ter Stegen heeft me hier niet echt kunnen overtuigen deze wedstrijd. Al deed de verslaggever bij de actie van Sano (dacht dat die het was) dat hij met een geweldige reflex redde, maar ik had daar meer het idee dat hij die bal gewoon tegen zich aan kreeg. (Ook een kwaliteit, op de juiste plek zijn)

En aan de andere kant verdedigend bij de goals van PSV niet doortastend genoeg (of gewoon niet) ingegrepen.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:22:
[...]

Nouja, als je dat bewust doet, heb je best kans op een paar wedstrijden schorsing.
Van bommel kreeg slechts geel en krijgt geen schorsing...

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 00:30
Wokschotel schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:20:
En ondertussen gaat WII niet echt lekker :(
Ik vind Excelsior ook gewoon een erg leuke ploeg. Sowieso echt respect voor wat ze daar jaar in, jaar uit presteren met zo weinig middelen.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:43
HollowGamer schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:13:
[...]

Dan heb je Rondo nog nooit gezien, dat is ook altijd de Ajax show. :+
Ik vind Rondo vaak wel leuk (luister het vaak ff tijdens het werk), maar zonder Marco/Ruud sla ik het vrijwel altijd over.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:22
groggy schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:23:
[...]

Van bommel kreeg slechts geel en krijgt geen schorsing...
Ik geloof niet dat hij het bewust deed om een blessure te veroorzaken.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:44

Typhone

Who Dares Wins

jbdeiman schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:23:
En het was nog lang onrustig in het doorgaans prima sfeervolle Algemene voetbal topic voor de Nederlandse clubs, met allemaal mensen die vermelden of het wel / niet rood was en waarom.
Binnenkort Correia te bewonderen in Amsterdam ;). Die zal niet lang op t bankie zitten in Utrecht vermoed ik.

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
Agent47 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:22:
Klaassen ook wel beetje Wellenreuther light trouwens hè. Ook altijd overal bij betrokken en een beetje schreeuwen en shirtje trekken :+
Die staat ook altijd bij elk opstootje te schuimbekken. Als we dan toch de GGZ instelling openen voor Van Bommel, graag ook Klaassen aanmelden graag.

• jbdeiman
groggy schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:18:
[...]

Dus je kan een gratis wissel krijgen door de tegenstander een blessure te schoppen? Dat is toch ook niet logisch
Dat klopt, maar omdat toneelspel aan de orde van de dag is in het voetbal. Waar te pas en te onpas spelers kermen en op het veld slaan alsof ze het been zonder verdoving hebben geamputeerd, terwijl ze over een grassprietje zijn gestruikeld.

Dan weet je dat er anders misbruik van gemaakt gaat worden, dus proberen ze dat zo op te lossen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Quad schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:24:
[...]

Moet er eens bijkomen zeg

• groggy
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:24:
[...]

Als je zo het duel aangaat, van bommel kon niet bij de bal, dan is je enige kans dat je je tegenstander blesseert.

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Weet iemand of Tolu nog een net zo sterke en slimme broer heeft? Ik vraag dit voor een Vlaamse kennis van me die graag een bakje koffie met zo iemand zou doen ergens op Rotterdam Zuid :+

per aspera ad astra

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:16
Ajax heeft verloren met 2 doelpunten verschil, en het gaat alleen maar over van Bommel. Wat een niveau dat ESPN.

• jbdeiman
Typhone schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:25:
[...]

Binnenkort Correia te bewonderen in Amsterdam ;). Die zal niet lang op t bankie zitten in Utrecht vermoed ik.
Wie weet, het gaat niet lekker in Utrecht in elk geval, maar bij gebrek aan doordeweeks Europees voetbal, kunnen ze nu in elk geval naast de beker nog een keer extra midweeks voetballen. :+

• Trishul
  • Nu online
vassago schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:14:
[...]

Zou de reakties wel eens willen zien als van Bommel voor Ajax gespeelt had :P
Gewoon hetzelfde hoor. Dit soort rare fratsen van een speler hebben we alleen lang niet gezien bij een Ajax speler.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:54

Format-C

Tracing Rays

Kist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:14:
[...]

Oh dus daarom zitten al die steekjes los bij die jongen.
Dat is een stukje erfelijkheid denk ik. Heeft ie van zn pa. :p

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:47

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

jbdeiman schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:23:

Het is gebeurt, het is klaar en dit was niet waarom Ajax verloor. In de breedte is het blijkbaar niet zo sterk bezet en dat je het met Berghuis moet doen, die zo'n kans, die mijn moeder van boven de 70 er nog in zou krijgen, mist.

Ajax heeft kansen gehad en dat niet goed genoeg gedaan. En Ter Stegen heeft me hier niet echt kunnen overtuigen deze wedstrijd. Al deed de verslaggever bij de actie van Sano (dacht dat die het was) dat hij met een geweldige reflex redde, maar ik had daar meer het idee dat hij die bal gewoon tegen zich aan kreeg. (Ook een kwaliteit, op de juiste plek zijn)

En aan de andere kant verdedigend bij de goals van PSV niet doortastend genoeg (of gewoon niet) ingegrepen.
Ajax was eigenlijk als eerste 'moe' maar alle wissels maakten het elftal alleen maar slechter. Tel daarbij op dat ze teveel kansen misten en dan zie je dat PSV toch iets uitgekookter is zoals ik eerder deze avond ook al zei. en dan er een 'logische' 1-3 volgde in blessure tijd, hoewel de bal er houdbaarder uit zag, maar ik ben zelf geen keeper. Soms heb je geluk nodig om vlak voor de rust op voorsprong gekomen te zijn. dat speelt een tweede helft een stuk makkelijker en met meer rust.

op naar de volgende wedstrijd.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Typhone
  • Laatst online: 22:44

Typhone

Who Dares Wins

carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:27:
Ajax heeft verloren met 2 doelpunten verschil, en het gaat alleen maar over van Bommel. Wat een niveau dat ESPN.
Ja de echte pijnpunten mogen ze niet benoemen denk ik.

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:53
Vld1989 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:21:
[...]

Je kan toch iets van dichtbij hebben gezien maar het verkeerd beoordelen omdat het te snel ging ofzo? Dan mag de VAR gewoon ingrijpen. Er wordt toch ook vaak gekeken naar overtredingen rondom goals enzo, die hebben scheidsrechters ook vaak gezien maar niet als dusdanig beoordeeld, maar ook dan komt een VAR op de lijn hoor.
Dan kun je beter gewoon helemaal met de scheids stoppen en alles door de VAR laten doen. Ik vind het ook rood hoor, dat is het punt niet. Maar als de scheids het ziet en het geel vindt, dan moet de VAR gewoon lekker stil blijven. Anders krijg je de situatie dat de VAR om alles wat hij anders beoordeeld gaat inbellen, dat werkt toch niet. Maargoed enfin, het is duidelijk wat ik er van vind.

• Trishul
  • Nu online
carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:27:
Is ook logisch toch? Dit is niet normaal en hoort niet thuis op het veld.

• carpebios
Trishul schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:28:
[...]

Gewoon hetzelfde hoor. Dit soort rare fratsen van een speler hebben we alleen lang niet gezien bij een Ajax speler.
Je hebt Klaasen nog nooit bij een opstootje zien staan ;)?

Maar eens hoor, die zeggen hetzelfde.

• carpebios
Trishul schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:29:
[...]

Is ook logisch toch? Dit is niet normaal en hoort niet thuis op het veld.
Zou je mee willen huilen met ESPN ipv die Hugo? Ik zou je cv even sturen :+

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:15
Format-C schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:28:
[...]

Dat is een stukje erfelijkheid denk ik. Heeft ie van zn pa. :p
Zijn pa schijnt buiten het veld wel een hele geschikte kerel te zijn. Kon ik mij niet voorstellen...

• Trishul
  • Nu online
carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:29:
[...]

Je hebt Klaasen nog nooit bij een opstootje zien staan ;)?

Maar eens hoor, die zeggen hetzelfde.
Ow Klaassen moet het vaak genoeg al ontgelden hier natuurlijk. Maar hem zie ik niet zoiets doen.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:00
carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:30:
[...]

Wat een verschrikkelijke vent is dat zeg. Helemaal hysterisch lopen doen in een poging te doen alsof dit de grootste moordaanslag uit de recente geschiedenis is van de "veelpleger" Van Bommel. "Hij heeft een historie" maar kan zich geen moment herinneren.

Misselijke stemmingmakerij.

• carpebios
Hahahaha, Hugo roept nog even GEFLATTEERD erdoor heen. Dan ben je een grote man hoor. Die ligt vanavond huilend in bed _/-\o_

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gonadan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:09:
Borst vind dit maar een suf onderonsje in de Mickey Mouse league. Waarom betalen ze die man nog om op tv te wauwelen?
Hij heeft gelijk toch? Als je nu kijkt naar de Nederlandse teams, zijn er toch echt weggooi materiaal? We hebben goede jaren gehad, maar nu is het allemaal wel weer erg… Mickey Mouse

• Trishul
  • Nu online
carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:30:
[...]

Nou deze reactie vind ik wel teleurstellend van je. Ik had beter van je verwacht, mr. Psycholoog.

Wees gewoon blij met de overwinning en als kers op de taart, zonder een geschorste speler.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:51
[...]
Zou het wel sneu vinden voor hem, hij heeft onderhand een compleet elftal aan uitgaande en inkomende spelers te verwerken. En die zijn er niet beter op geworden.
Het is wel echt slecht wat er bij Utrecht op het veld staat, daar doet een trainer weinig aan.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 23:30
[...]

Oké tijdens de wedstrijd zag ik het verkeerd. Dit was inderdaad een nare actie en hij bracht Bouwman serieus in gevaar. Dit had inderdaad rood moeten zijn. Maar met "rare fratsen" insinueer je geloof ik dat het bewust was? Net als dat Borst na afloop in de studio zei dat v. Bommel een psychiater moest zien hiervoor.

Maar dat gaat ook weer wat ver. Alsof je zegt dat Veerman een nare speler is omdat hij Meerdink's hoofd schopte in de Johan Cruijffschaal. Terwijl dat ook gewoon ongelukkig was. En ik denk dat hier ook verder geen kwade intentie bij zat. Het is ook niet alsof v. Bommel Dit eerder gedaan heeft toch?

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Lang niet gezien, zo ver terug is 2023 niet.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 00:30
Mania-92 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:29:
[...]

Dan kun je beter gewoon helemaal met de scheids stoppen en alles door de VAR laten doen. Ik vind het ook rood hoor, dat is het punt niet. Maar als de scheids het ziet en het geel vindt, dan moet de VAR gewoon lekker stil blijven. Anders krijg je de situatie dat de VAR om alles wat hij anders beoordeeld gaat inbellen, dat werkt toch niet. Maargoed enfin, het is duidelijk wat ik er van vind.
Vandaar ook dat de VAR alleen bij een 100% fout mag inbellen en niet bij dingetjes die multi-interpretabel zijn.

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:39
Napo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:10:
[...]

Enorm vaak is ook een overdrijving. Het komt voor maar niet heel vaak.

Overtreding van van Bommel is ontzettend lomp, onnodig, en ook ongewenst op een voetbalveld. Hang je in de lucht kan je echter ook niet veel meer aanpassen.
Mwa, het moment dat je springt maak je de keuze bal of duel. Van Bommel maakt bewust de keuze duel. Dan is het in de lucht hangen ook geen reden voor de lompheid meer.

Is het bewust zo lomp? Vast niet. Maar dat neemt niet weg dat het risico op letsel zo groot is dat de kleur van de kaart echt wel anders zou moeten zijn.

Neemt niet weg dat Ajax tegen 10 man ook niet had gescoord hoor.....

K to the KillaZ

• carpebios
Trishul schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:33:
[...]

Nou deze reactie vind ik wel teleurstellend van je. Ik had beter van je verwacht, mr. Psycholoog.

Wees gewoon blij met de overwinning en als kers op de taart, zonder een geschorste speler.
Ik snap niet wat mijn beroep er relevant aan is, maar reflectie na de wedstrijd is lastig ook. Ik hoop dat je snel uit je teleurstelling bent en verder kan kijken dan 1 gebeurtenis in de wedstrijd.

• Megupe
carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:40:
[...]

Ik snap niet wat mijn beroep er relevant aan is, maar reflectie na de wedstrijd is lastig ook. Ik hoop dat je snel uit je teleurstelling bent en verder kan kijken dan 1 gebeurtenis in de wedstrijd.
Normaal ben jij de redelijkheid zelve, maar ik krijg toch het gevoel dat je moedwillig prikken aan het uitdelen bent. Los daarvan doet je beroep er ook niet toe.

Bouwman naar het ziekenhuis, hopelijk geen schade, maar kan wel eens een stevige hersenschudding en/of letsel aan de borst hebben.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:23

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
[...]

Ik mag hopen van niet. Het zou ineens droevig zijn als ze Correia er zo snel uit zouden gooien. Je weet toch wat je binnen haalt en wat voor selectie je hem geeft?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:24:
[...]

Ik vind Rondo vaak wel leuk (luister het vaak ff tijdens het werk), maar zonder Marco/Ruud sla ik het vrijwel altijd over.
Het is ook geen verkeerd programma, het is alleen jammer dat andere clubs zo weinig aandacht krijgen. Weet nog dat GAE echt een wereldprestatie leverde tegen Aston Villa, 3min item..

• groggy
  • Niet online
Ik snap niet dat Zuidam na al die jaren nog steeds td is

• carpebios
Megupe schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:46:
[...]

Normaal ben jij de redelijkheid zelve, maar ik krijg toch het gevoel dat je moedwillig prikken aan het uitdelen bent. Los daarvan doet je beroep er ook niet toe.

Bouwman naar het ziekenhuis, hopelijk geen schade, maar kan wel eens een stevige hersenschudding en/of letsel aan de borst hebben.
Ik bedoel het ook echt niet vervelend!

Maar ik vind het jammer (ook bij ESPN) dat het alleen maar over die gele / rode kaart gaat. Terwijl er nog 96 andere minuten waren. Dat van Bouwman is natuurlijk heel naar en hopen dat hij er niets aan overhoud. Je zag dat Ruben ook echt geschrokken was.

• Megupe
Kut, amrabat heeft net bevestigd dat Michel geen tovenaar is. Nou daar ging mijn hoop op een goed seizoen, nu ook al 5 punten achter.

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:51
[...]
Sinds wanneer heeft het gevolg iets te maken met de straf? Da t is alleen maar emotie, verder niet.
Zo werkt het in het strafrecht niet eens.

[ Voor 6% gewijzigd door vassago op 05-09-2026 22:51 ]

• Gonadan

Gonadan

PWM schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:33:
[...]

Hij heeft gelijk toch? Als je nu kijkt naar de Nederlandse teams, zijn er toch echt weggooi materiaal? We hebben goede jaren gehad, maar nu is het allemaal wel weer erg… Mickey Mouse
Nee. Maar prima als je die droevige fatalistische mening hebt, maar waarom ga je dan nog moeite doen om het te analyseren? En waarom betaalt men je nog als je het toch kut vindt? Huur dan gewoon iemand in die het nog wel kan waarderen. Krijg je een stuk leuker tv van.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat bedoelt hij met families erbij halen (Bosz interview)? Dat zijn vader ook altijd aggressief was?

Hij is wel een beetje de wijsheid aan het spelen de laatste tijd. Prima opzicht, maar dat is vechten alleen in de media.

• Gonadan

Gonadan

HollowGamer schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:54:
Wat bedoelt hij met families erbij halen (Bosz interview)? Dat zijn vader ook altijd aggressief was?

Hij is wel een beetje de wijsheid aan het spelen de laatste tijd. Prima opzicht, maar dat is vechten alleen in de media.
Denk dat hij doelt op dat oudere generaties inderdaad ook nog wel even lomp konden zijn. Dat halen wij die analisten ook ineens aan. Alsof er niets zinnigs over de wedstrijd zelf te zeggen is.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Mania-92 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:29:
[...]

De scheids kan het ook gewoon verkeerd zien. Laat de beelden 2x zien, uit verschillende hoeken, normale snelheid. Dan kan de scheids bepalen of ie het zelf goed zag of niet.

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:48:
[...]

Ik bedoel het ook echt niet vervelend!

Maar ik vind het jammer (ook bij ESPN) dat het alleen maar over die gele / rode kaart gaat. Terwijl er nog 96 andere minuten waren. Dat van Bouwman is natuurlijk heel naar en hopen dat hij er niets aan overhoud. Je zag dat Ruben ook echt geschrokken was.
Ja die was bang dat ie rood ging krijgen.

• carpebios
Ik ga even naar het grote PSV topic hier op tweakers tot de storm van de VAR / Ruben en rode kaart is gaan liggen

• Megupe
In de studio is uiteindelijk ook aangegeven dat het wissel beleid bij Ajax toch wel suboptimaal leek te zijn.

Dat, het matige verdedigen bij alle 3 de tegengoals en het niet verzilveren van de reeks aan kansen heeft Ajax het zichzelf te wijten.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:00
Gonadan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:50:
[...]

Nee. Maar prima als je die droevige fatalistische mening hebt, maar waarom ga je dan nog moeite doen om het te analyseren? En waarom betaalt men je nog als je het toch kut vindt? Huur dan gewoon iemand in die het nog wel kan waarderen. Krijg je een stuk leuker tv van.
Buiten dat zijn er 55 competities in Europa waarvan de Nederlandse op de 8e plek staat. Kennen we dan nog wel genoeg kinderachtige kleineertermen?

• Trishul
  • Nu online
[...]

Precies dit.

@carpebios ik zat niet in een teleurstelling als je mn reactie goed gelezen had. Maar kennelijk is het ook weer aanstootgevend als je gewoon benoemt wat je ziet tijdens de wedstrijd.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
Hugo zit nog steeds over Van Bommel te lullen. Het lijkt wel of ie zijn podium nu pakt om even een persoonlijke vete uit te vechten of zo. Vooral z'n vader moet het ontgelden ook.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 05-09-2026 23:11 ]

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:39
Als KKD-fan heb ik van der Eijk al vaak zien fluiten, en het is en blijft een wonder dat hij uberhaupt tot de Eredivisie gekomen is, laat staan dat ze hem de topper hebben gegeven.

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 23:10:
Hugo zit nog steeds over Van Bommel te lullen. Het lijkt wel of ie zijn podium nu pakt om even een persoonlijke vete uit te vechten of zo. Vooral z'n vader moet het ontgelden ook.
Borst is nu toch al zo'n 10+ jaar "passé"? Echt een karikatuur van zichzelf geworden.

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 22:58:
In de studio is uiteindelijk ook aangegeven dat het wissel beleid bij Ajax toch wel suboptimaal leek te zijn.

Dat, het matige verdedigen bij alle 3 de tegengoals en het niet verzilveren van de reeks aan kansen heeft Ajax het zichzelf te wijten.
Tja, wie had ie dan moeten brengen?
Hij zal Tolu bv echt niet gewisseld hebben omdat ie dacht 'nou Dolberg, jou vind ik eigenlijk veel beter'.
Het enige waar je echt vraagtekens bij kan zetten is waarom ie Gloukh opgesteld heeft op links.

• Gonadan

Gonadan

Misschien wat voor Studio Voetbal? Nu Pierre daar weg is kunnen ze zo'n type wellicht wel gebruiken?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Trishul
  • Nu online
Typisch Hugo Borst. Was hij ook niet diegene die eindeloos bleef doorzagen over Patrick Kluivert en die aanrijding?

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:26
Gonadan schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 23:23:
[...]

Misschien wat voor Studio Voetbal? Nu Pierre daar weg is kunnen ze zo'n type wellicht wel gebruiken?
Studio Voetbal bestaat niet meer ;)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• toolkist
  • Niet online
PatrickC schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 23:26:
[...]

Studio Voetbal bestaat niet meer ;)
Dat was ook de grap ;)

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23:42
toolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 23:18:
[...]

Tja, wie had ie dan moeten brengen?
Hij zal Tolu bv echt niet gewisseld hebben omdat ie dacht 'nou Dolberg, jou vind ik eigenlijk veel beter'.
Het enige waar je echt vraagtekens bij kan zetten is waarom ie Gloukh opgesteld heeft op links.
Eens, er zat niet veel beters/anders op de bank. Je kunt je afvragen of je dan niet had moeten wisselen of met Amrabat had moeten starten, maar dat heeft ook te maken met dat het tijd kost om spelers in te passen.

Qua spelbeeld was een gelijkspel waarschijnlijk de meest terechte uitslag geweest. Het was van beide kanten best oké. Maar PSV is meer uitgekookt en heeft veel meer op de bank zitten. Bij Ajax gaat het nog wel wat tijd kosten denk ik.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
Trishul schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 23:25:
[...]

Typisch Hugo Borst. Was hij ook niet diegene die eindeloos bleef doorzagen over Patrick Kluivert en die aanrijding?
Hoewel ontzettend ver terug, hier staat mij wel iets van bij inderdaad. Het is echt een heel vervelend, rancuneus persoon (geworden).

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Een gast die ik op insta volg (@scannedfootballphotos oid) heeft een boek gemaakt in overleg met Hugo borst. Hij zou dat boek bij hugos theatertour mogen verkopen. Op het laatste moment heeft borst zich teruggetrokken, ondanks dat alles op papier stond. Das echt een lul met vingers

https://www.instagram.com/scannedfootballphotos deze dus. Mooie boeken met ingescande afbeeldingen/tijdschrift artikelen

https://www.instagram.com/p/DaiuxF-KO_m/
Hele uitleg

[ Voor 23% gewijzigd door 418O2 op 05-09-2026 23:57 ]

Pagina: 1 ... 78 79 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken