v Persie is daar de gedoodverfde favoriet. Maar ik weet niet hoe die fysiek ervoor staatMania-92 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 09:57:
[...]
Als je Moussa verkoopt om een linksbuiten te halen raak je van de regen in de drup. Dan heb je geen rechtsbuiten meer...
Ueda en Gimenes konden er ook niks van op basis van hun eerste invalbeurten. Beiden gingen pas voetballen als er vertrouwen was en ze onomstreden waren. Ferri verdient nog tijd.LZ86 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 09:56:
Eerst zou ik het kwijtraken van Ueda toejuichen. Nu met die Ferri (wie heeft die in godsnaam gescout) heb ik liever dat ie blijft.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kun je met van Persie 50 wedstrijden in een jaar spelen? Dat lijkt mij nog wat veel. Buiten het feit dat ik v persie liever in een vrije rol op 10 zie.LZ86 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 09:58:
[...]
v Persie is daar de gedoodverfde favoriet. Maar ik weet niet hoe die fysiek ervoor staat
Ik las laatst een artikel dat clubs die in hem geïnteresseerd zijn, zijn salaris niet willen/kunnen matchen. En hij wilt niet terug in salaris.LZ86 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 09:54:
[...]
Een Ivanusec, die niet speelt verdient 1,1 miljoen bijvoorbeeld. Als je die kwijtraakt teab dan heb je plots salarisruimte.
We hebben echt veel te veel overbodige spelers. DtK heeft er echt een zooitje van gemaakt.
3 rechtbacks gekocht en alle 3 waardeloos. Man man man.
Ben liever Hadj Mouss ook niet kwijt hoor. Tuurlijk, het is redelijk vaak een egotrippertje maar toch. Zag hem zondag ook weer acties maken in de kleine ruimte, doet niemand hem na bij Feyenoord.
Dat ie nooit geblesseerd is, is ook een grote pre.
[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 25-08-2026 10:10 ]
Maar wel budget om een links- en rechtsbuiten te halen. Lastig lastigMania-92 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 09:57:
[...]
Als je Moussa verkoopt om een linksbuiten te halen raak je van de regen in de drup. Dan heb je geen rechtsbuiten meer...
Ik geloof daar niet zo in. Stel je verkoop Moussa voor 40. Dan komt er misschien 20/25 vrij om te investeren. Daar koop je geen 2 van bommels voor. Buiten het feit dat je ook een enorme mispeer kan doen en weer een Borges 2.0 kan kopen. Met Moussa weer je wat je hebt.toolkist schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 10:25:
[...]
Maar wel budget om een links- en rechtsbuiten te halen. Lastig lastig
Yep, dan weet je dat je Diarra en Ivanusec op links hebt.Mania-92 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 10:36:
[...]
Ik geloof daar niet zo in. Stel je verkoop Moussa voor 40. Dan komt er misschien 20/25 vrij om te investeren. Daar koop je geen 2 van bommels voor. Buiten het feit dat je ook een enorme mispeer kan doen en weer een Borges 2.0 kan kopen. Met Moussa weer je wat je hebt.
Daarom Sauer nooit moeten verkopen. Dat is ook geen nieuwe Messi, maar in de Eredivisie kun je met hem prima voor de dag komen. Dan had je mijns inziens gewoon meegedaan voor het kampioenschap. Nu moet je blij zijn als je plek 3 behaalt.toolkist schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 10:42:
[...]
Yep, dan weet je dat je Diarra en Ivanusec op links hebt.
Frankfurt heeft 16 geboden voor Baas. Beetje erbij met een doorverkoop, zou prima zijn. Janse staat klaar
25 van maken, Gaaei erbij, en hoppa.418O2 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:09:
Frankfurt heeft 16 geboden voor Baas. Beetje erbij met een doorverkoop, zou prima zijn. Janse staat klaar
Ja joh verkoop nog maar een verdediger. Van een overvloed aan CV's naar een tekort.418O2 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:09:
We hebben nu drie basiswaardige lcvs die eigenlijk alledrie moeten spelen. Rcv moesten we toch alQu3st schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:28:
[...]
Ja joh verkoop nog maar een verdediger. Van een overvloed aan CV's naar een tekort.
Plus dat hij verdedigend en in de pressie eigenlijk ook nooit meer verzaakt. Ja, het is een alles of niets voetballer waar je je soms aan kan ergeren, maar in de tactische discipline is hij betrouwbaar en goed en voor wat je kan investeren als je hem verkoopt ga je nooit een gelijkwaardige speler halen. Vergeet niet wat het met de tegenstander doet als je iemand in je team hebt die op de vierkante centimeter zijn man voorbij kan. Dubbele dekking op de man of in de zone die hij vaak krijgt zorgt ergens anders op het veld ook nog voor meer ruimte.DutchOwnage schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 10:09:
Ben liever Hadj Mouss ook niet kwijt hoor. Tuurlijk, het is redelijk vaak een egotrippertje maar toch. Zag hem zondag ook weer acties maken in de kleine ruimte, doet niemand hem na bij Feyenoord.
NEC vanavond is voor spek en bonen, toch? Kunstgras, verliezen zelden in eigen huis enz.
Sowieso kun je Santos bij Sparta ophalen voor 6-8 miljoen. Die kan op beide posities uit de voeten en ook nog 6/8.Mania-92 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 10:36:
[...]
Ik geloof daar niet zo in. Stel je verkoop Moussa voor 40. Dan komt er misschien 20/25 vrij om te investeren. Daar koop je geen 2 van bommels voor. Buiten het feit dat je ook een enorme mispeer kan doen en weer een Borges 2.0 kan kopen. Met Moussa weer je wat je hebt.
Feyenoordfans Rotterdam Radicals komen met statement na vuurwerkactie: ‘Ga je niet dood van hoor’
https://www.ad.nl/voetbal/feyenoordfans-rotterdam-radicals-komen-met-statement-na-vuurwerkactie-ga-je-niet-dood-van-hoor~a56d1bb6d/
Om te kotsen
. Mag lijen dat ze straks never nooit meer met vuurwerk mogen spelen. Die tienduizend euro's boete mogen we verhalen op ze zeker? Mannetje van 7 wat tegen pap zegt nooit meer naar een voetbalstadion te willen? Ach, moet kunnen he. De oog- en gehoorschade bij een aantal slachtoffers. Ga je niet dood van, he. Sodemieter op.
Kneusjes.
https://www.ad.nl/voetbal/feyenoordfans-rotterdam-radicals-komen-met-statement-na-vuurwerkactie-ga-je-niet-dood-van-hoor~a56d1bb6d/
Om te kotsen
Kneusjes.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 25-08-2026 12:16 ]
Zeker wel een goeie optie ja.FreakNL schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:13:
[...]
Sowieso kun je Santos bij Sparta ophalen voor 6-8 miljoen. Die kan op beide posities uit de voeten en ook nog 6/8.
Wat dacht je van niet juichen in de Galgenwaard als je met wat vrienden een wedstrijd Utrecht-Ajax tussen het thuispubliek bijwoont? Is me door een flink aantal 'types' niet in dank afgenomen.toolkist schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 10:09:
[...]
Ik heb in het PSV stadion toch een andere ervaring, tijdens PSV-TOP Oss (beker wedstrijd) nota bene dus geen directe concurrent oid.
(Zacht) juichen bij de 5-1 oid en dat er nog iemand zowat naar me toe wil komen. Lange zijde, ergens bovenin dus ver weg van Oost
Tja, zo heb ik lang geleden tijdens een wedstrijd Ajax - PSV (doe ik overigens ook nooit meerTristan Wins schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:27:
[...]
Wat dacht je van niet juichen in de Galgenwaard als je met wat vrienden een wedstrijd Utrecht-Ajax tussen het thuispubliek bijwoont? Is me door een flink aantal 'types' niet in dank afgenomen.
En ooit eens met 2 vrienden mee naar de Galgenwaard gegaan voor een wedstrijd Utrecht - Feyenoord, we zaten op de Bunnik side. Er was nog iemand mee die ik wat minder goed kende maar ik wist wel dat hij voor Feyenoord was. Dat was ook de enige in het stadion met een lange broek aan ondanks 35 graden. Dat zal ongetwijfeld te maken hebben gehad met de SCF tattoo op z'n onderbeen
Ga je niet dood van? Maar wel blijvende letsel aan je oog en hoofd en verminkingen. Ongetwijfeld ook angst.DutchOwnage schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:13:
Feyenoordfans Rotterdam Radicals komen met statement na vuurwerkactie: ‘Ga je niet dood van hoor’
Om te kotsen. Mag lijen dat ze straks never nooit meer met vuurwerk mogen spelen. Die tienduizend euro's boete mogen we verhalen op ze zeker? Mannetje van 7 wat tegen pap zegt nooit meer naar een voetbalstadion te willen? Ach, moet kunnen he. De oog- en gehoorschade bij een aantal slachtoffers. Ga je niet dood van, he. Sodemieter op.
Kneusjes.
Ik snap niet hoe die harde kern dit probeert goed te praten. Vuurwerk is wel degelijk gevaarlijk.
Ja, maar als al die acties steevast eindigen met kansloze pogingen op doel omdat de speler 0 oog voor zijn medespelers heeft schiet je er totaal niets mee op.donleone83 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:00:
[...]
Plus dat hij verdedigend en in de pressie eigenlijk ook nooit meer verzaakt. Ja, het is een alles of niets voetballer waar je je soms aan kan ergeren, maar in de tactische discipline is hij betrouwbaar en goed en voor wat je kan investeren als je hem verkoopt ga je nooit een gelijkwaardige speler halen. Vergeet niet wat het met de tegenstander doet als je iemand in je team hebt die op de vierkante centimeter zijn man voorbij kan. Dubbele dekking op de man of in de zone die hij vaak krijgt zorgt ergens anders op het veld ook nog voor meer ruimte.
Als ie nou 25 goals maakt in het seizoen ok. Maar dat doet ie niet, en hij brengt eigenhandig die enorme kansen die uit zijn acties komen voor anderen professioneel om zeep door die oogkleppen
Omdat je hun speeltje dan afpakt, de harde kern zijn gewoon een boel sneuneuzen die vooral de boel terroriseren. En als het bij eigen kinderen of ouders gebeurt, dan staan ze direct vooraan om 'wraak' te nemen.Soulizer schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:49:
[...]
Ga je niet dood van? Maar wel blijvende letsel aan je oog en hoofd en verminkingen. Ongetwijfeld ook angst.
Ik snap niet hoe die harde kern dit probeert goed te praten. Vuurwerk is wel degelijk gevaarlijk.
Dit soort acties mag je echt niet bagataliseren. Knettergek zijn die figuren.
11 goals en 6 assists vorig jaar he? Prima cijfers. Waar heb je het over?LZ86 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:53:
[...]
Ja, maar als al die acties steevast eindigen met kansloze pogingen op doel omdat de speler 0 oog voor zijn medespelers heeft schiet je er totaal niets mee op.
Als ie nou 25 goals maakt in het seizoen ok. Maar dat doet ie niet, en hij brengt eigenhandig die enorme kansen die uit zijn acties komen voor anderen professioneel om zeep door die oogkleppen
Hadden als ie meer oog voor zijn teamgenoten had veel meer assist kunnen en moeten zijndonleone83 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:01:
[...]
11 goals en 6 assists vorig jaar he? Prima cijfers. Waar heb je het over?
Het is vroeg dag, maar qua talent is wmb de enige die in de buurt komen (offensief, in buurt van doel tegenstander) Valente en Zechiel. Als hij vertrekt verlies je gewoon een berg creativiteit en dreiging.LZ86 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:16:
[...]
Hadden als ie meer oog voor zijn teamgenoten had veel meer assist kunnen en moeten zijn
Helemaal eens dat hij absoluut effectiever zou moeten zijn, maar dit type spelers is een beetje gek, krijg de dat gedrag erbij in een package deal.
Sauer was echt wel stukkie fijner dan Borges/Diarra en wat ik tot nu toe gezien heb van Slory/Sliti, maar kwam wmb totaal niet in de buurt van HM. Dus hoewel ik benieuwd ben naar wat had kunnen zijn vind ik dat toch echt een stukkie minder erg.
Maar verder lijkt het gewoon het standaard verhaal, spelers gaan vertrekken en er is gewoon te weinig geld om het goed op te vangen. Het is fijn dat we langzaam stappen makken op dat vlak, maar tot die tijd zal het behelpen blijven. Maakt het Sterling verhaal nog een stukkie erger
10 second ninja DONE
Dus... De Feyenoord supporters gedragen zich niet en dus mogen de uitsupporters van Twente niet naar Canbuur komend weekend....
gewoon verwachten dat het 5-0 word voor bodo, kan het alleen maar meevallen.DutchOwnage schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:05:
NEC vanavond is voor spek en bonen, toch? Kunstgras, verliezen zelden in eigen huis enz.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Belachelijk inderdaad.toolkist schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:34:
Dus... De Feyenoord supporters gedragen zich niet en dus mogen de uitsupporters van Twente niet naar Canbuur komend weekend....
Wat maakt 28 jaar een korte termijn aankoop dan? Op die leeftijd heb je genoeg ervaring om te weten wat je kunt verwachten, maar je kunt ook nog jaren mee. Aangezien Girona niet in een beste situatie zit moeten ze wel verkopen, dus de kans is reëel dat je een goede deal maakt en er nog rendement op kunt maken ook.D-e-n schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 20:11:
[...]
Het eerste wat ik wederom dacht is dat het met 28 jaar weer een korte termijn aankoop is. Ver vooruit kijken en denken aan meer kapitaal op het veld genereren is niet waar Jordi Cruyff aan denkt zo lijkt het. Allesbehalve in de geest van zijn pa.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt, maar Baas is gewoon niet goed genoeg dus de toekomst is het niet. Je zou hem dan nu voornamelijk aan houden om het gat op linksback te vullen of de 6 als ze dat weer weten te verkloten. Maar drie pure LCV houden is ook weer wat zonde, dan gaat Baas alleen maar minder waard worden.418O2 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:37:
[...]
We hebben nu drie basiswaardige lcvs die eigenlijk alledrie moeten spelen. Rcv moesten we toch al
[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 25-08-2026 15:33 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voor 4+1 miljoen kopen ze 60% van zijn rechten. In dat CL seizoen 2 jaar geleden was zijn marktwaarde 35 miljoen. Hier val je je geen buil aanGonadan schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 15:32:
[...]
Wat maakt 28 jaar een korte termijn aankoop dan? Op die leeftijd heb je genoeg ervaring om te weten wat je kunt verwachten, maar je kunt ook nog jaren mee. Aangezien Girona niet in een beste situatie zit moeten ze wel verkopen, dus de kans is reëel dat je een goede deal maakt en er nog rendement op kunt maken ook.
Die constructie zie je wel een stuk meer tegenwoordig, is in principe gunstiger voor de verkopende partij. Ik weet niet of dit in de markt ook populairder is of dat we gewoon moeten constateren dat Ajax tegenwoordig een stuk minder sterk staat in de onderhandelingen.418O2 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 15:57:
[...]
Voor 4+1 miljoen kopen ze 60% van zijn rechten. In dat CL seizoen 2 jaar geleden was zijn marktwaarde 35 miljoen. Hier val je je geen buil aan
De marktwaarde mag dan wel aanzienlijk stijgen wil je er wat aan over houden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In dit geval valt het wel mee denk ik, zou me verbazen als hij nog voor veel meer dan 10 miljoen verkocht zou worden, zijn marktwaarde is nu 12-13 miljoen als ik het zo lees.Gonadan schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 16:51:
[...]
Die constructie zie je wel een stuk meer tegenwoordig, is in principe gunstiger voor de verkopende partij. Ik weet niet of dit in de markt ook populairder is of dat we gewoon moeten constateren dat Ajax tegenwoordig een stuk minder sterk staat in de onderhandelingen.
60% van de rechten voor 4 miljoen betekent dat je hem voor 6,7 moet verkopen om überhaupt in de plus te komen. Doe je hem voor 10 weg dan pak je er amper wat op. Zou je hem door een godswonder voor 20 verkopen dan houd je 8 aan winst over. Dat vind ik dan toch wel een karige deal.418O2 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 16:53:
[...]
In dit geval valt het wel mee denk ik, zou me verbazen als hij nog voor veel meer dan 10 miljoen verkocht zou worden, zijn marktwaarde is nu 12-13 miljoen als ik het zo lees.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Terecht.
Toen ik bij Defensie werkte, werd er standaard collectief gestraft.
Vertaal je dat naar het voetbal, krijg je dus ook collectieve straffen. Er ligt een complete voetbalwet in het gereedschapskistje, maar die wordt niet ingezet.
Waarom ze daar geen gebruik van maken is me een raadsel, maar daar kom je wel al een heel einde mee, voordat je collectief moet gaan straffen.
Andersom heb je voor 60% van de aanschaf wel 100% van de speler op het veld staan. Dat scheelt per seizoen 667k aan afschrijving. Ik zou willen dat mijn autodealer dit soort deals deed, 3 jaar rijden voor 60% aanschaf en dan mag hij 40% van de inruil hebben.Gonadan schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 17:02:
[...]
60% van de rechten voor 4 miljoen betekent dat je hem voor 6,7 moet verkopen om überhaupt in de plus te komen. Doe je hem voor 10 weg dan pak je er amper wat op. Zou je hem door een godswonder voor 20 verkopen dan houd je 8 aan winst over. Dat vind ik dan toch wel een karige deal.
Als hij enorm gaat presteren is het misschien niet de gunstigste deal, al is verkopen altijd een keuze. In ieder geval is wel het meest waarschijnlijke scenario dat hij gelijk of minder waard wordt ingedekt.
Het illustreert volgens mij vooral beperkte middelen.Gonadan schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 16:51:
[...]
Die constructie zie je wel een stuk meer tegenwoordig, is in principe gunstiger voor de verkopende partij. Ik weet niet of dit in de markt ook populairder is of dat we gewoon moeten constateren dat Ajax tegenwoordig een stuk minder sterk staat in de onderhandelingen.
Kan je ook niet valsspelen hiermee? Stel je wil hem verkopen, dan verkoop je hem plus nog een speler aan dezelfde club. Voor Tsyhankov reken je dan (bijna) niks terwijl je een grote transfersom voor de andere rekent. Dan hoef je Girona veel minder te betalen. Tenzij Girona dan apart moet gaan onderhandelen voor de andere 40%, maar dit is volgens mij niet zoals vroeger in Italië waar je voor 50/50 spelers met beide clubs moest gaan onderhandelen als kopende club.Sempy schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 18:02:
[...]
Andersom heb je voor 60% van de aanschaf wel 100% van de speler op het veld staan. Dat scheelt per seizoen 667k aan afschrijving. Ik zou willen dat mijn autodealer dit soort deals deed, 3 jaar rijden voor 60% aanschaf en dan mag hij 40% van de inruil hebben.![]()
Als hij enorm gaat presteren is het misschien niet de gunstigste deal, al is verkopen altijd een keuze. In ieder geval is wel het meest waarschijnlijke scenario dat hij gelijk of minder waard wordt ingedekt.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Dat kan ja, zie wat City en Spurs doen in Engeland. Savinho voor de hoofdprijs, zodat Marmoush relatief goedkoop kan gaan en City daar niet (of weinig) door hoeft te storten.Gundogan schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 18:56:
[...]
Kan je ook niet valsspelen hiermee? Stel je wil hem verkopen, dan verkoop je hem plus nog een speler aan dezelfde club. Voor Tsyhankov reken je dan (bijna) niks terwijl je een grote transfersom voor de andere rekent. Dan hoef je Girona veel minder te betalen. Tenzij Girona dan apart moet gaan onderhandelen voor de andere 40%, maar dit is volgens mij niet zoals vroeger in Italië waar je voor 50/50 spelers met beide clubs moest gaan onderhandelen als kopende club.
Cambuur is verantwoordelijk voor de handhaving en veiligheid in hun stadion. Blijkbaar kunnen ze dat op dit moment niet. Dat uitsupporters dan niet welkom zijn is dan geen verrassing voor me.toolkist schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 14:34:
Dit is wat city nu doet met savinho en marmoushGundogan schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 18:56:
[...]
Kan je ook niet valsspelen hiermee? Stel je wil hem verkopen, dan verkoop je hem plus nog een speler aan dezelfde club. Voor Tsyhankov reken je dan (bijna) niks terwijl je een grote transfersom voor de andere rekent. Dan hoef je Girona veel minder te betalen. Tenzij Girona dan apart moet gaan onderhandelen voor de andere 40%, maar dit is volgens mij niet zoals vroeger in Italië waar je voor 50/50 spelers met beide clubs moest gaan onderhandelen als kopende club.
Hier is natuurlijk maar moeilijk een speld tussen te krijgen. Denk dat veel clubs wel hun toegangscontrole extra tegen het licht gaan houden. Zullen wel moeten. En ook wie er zoal toegang hebben tot het stadion voorafgaand aan de wedstrijd. Tot dagen terug.Bundin schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 19:04:
[...]
Cambuur is verantwoordelijk voor de handhaving en veiligheid in hun stadion. Blijkbaar kunnen ze dat op dit moment niet. Dat uitsupporters dan niet welkom zijn is dan geen verrassing voor me.
Zag gisteren voorbeelden voorbij komen over incidenten in De Kuip, daar zakt je broek van af.
Ander voorbeeld: 1 relschopper smeert zich vrijwillig in met kruit, om de eventueel aanwezige speurhond op een verkeerd spoor te zetten danwel een tijdje bezig te houden. Dat schijnt zondag gebeurt te zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door DutchOwnage op 25-08-2026 19:27 ]
toolkist schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 19:01:
[...]
Dat kan ja, zie wat City en Spurs doen in Engeland. Savinho voor de hoofdprijs, zodat Marmoush relatief goedkoop kan gaan en City daar niet (of weinig) door hoeft te storten.
Exact, ik dacht al dat ik dit trucje al eerder had gezien.418O2 schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 19:12:
[...]
Dit is wat city nu doet met savinho en marmoush
Of een gare constructie als met Arthur en Pjanic toen. Maakte Arthur een van de duurste spelers toen, terwijl in werkelijkheid veel minder geld van Juventus naar Barcelona ging en andersom.
NEC gaat in ieder geval vol in de aanval met 4 aanvallers. Kan ik wel waarderen. Nu maar hopen dat ze niet heel snel het deksel op de neus krijgen.
PSV wordt nu serieus gelinked aan Ounahi. Zoals altijd PSV haalt alleen spelers die gespeeld hebben bij of op het lijstje stonden van Ajax of Feyenoord.
Zoals Itakura en Tsyganko?
[ Voor 30% gewijzigd door Louwke op 25-08-2026 20:44 ]
Over tuig gesproken: die Bodo hooligans wil ik niet in een donker steegje tegenkomen. 
Lekker begin NEC
Lekker begin NEC
[ Voor 11% gewijzigd door Gundogan op 25-08-2026 21:03 ]
NEC al actief in de Europa League?
Europa League tune werd gespeeld ipv de Champions League tune
[ Voor 51% gewijzigd door Gynnad op 25-08-2026 21:05 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nou de TV kan uit. 
(bij wijze van spreken, wel erg balen voor zover ze nog enige hoop hadden).
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik vind dit altijd zo lullig, en nu is de wedstrijd al voorbij. Zo erg rood vind ik het niet, maar ja zo werkt het wel helaas.
Dat is snel rood voor NEC, dat is dus ook wel gespeeld als dat het al niet was.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Er is nog Engels bekervoetbal.Quad schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:04:
Nou de TV kan uit.
Maar ja, er is toch niets anders op verder.
Waardeloos, nu al met 10 man. Ik denk inpakken en wegwezen.
Met het weer daar, sowieso een goed idee.DutchOwnage schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:04:
Waardeloos, nu al met 10 man. Ik denk inpakken en wegwezen.
Vond hem laatste weken goed. Maar dit is gewoon een persoonlijke fout. Zeker geen donker rood maar wel terecht.HollowGamer schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:04:
Ik vind dit altijd zo lullig, en nu is de wedstrijd al voorbij. Zo erg rood vind ik het niet, maar ja zo werkt het wel helaas.
10 second ninja DONE
Zijn de Conference en Europa League niet hetzelfde? Wel erg slordig, je zou dat wel moeten weten.Gynnad schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 20:57:
NEC al actief in de Europa League?
Er is al eens Linkin Park gespeeld tijdens een volkslied (om maar wat verlichting te geven).
YouTube: LINKIN PARK = Malta's National Anthem [EPIC FAIL] 2014
[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 25-08-2026 21:11 ]
NEC kijken heeft dus geen zin vanavond? Is al een verloren wedstrijd na die 3 minuten?
Het is nog niet voorbij, scheelt twee goals.Soulizer schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:10:
NEC kijken heeft dus geen zin vanavond? Is al een verloren wedstrijd na die 3 minuten?
Al is BOD wel heel erg sterk nu.
Het zal een leuke handbal match worden..
De gekleurde poncho's van de NEC supporters vind ik wel schattig zo.
nggyu nglyd
Wat ik zo vervelend vind.. waarom is er nog steeds geen PiP! Ik zou het erg fijn vinden om NEC te laten opstaan, en ondertussen iets anders. Nu moet ik de tab of telefoon erbij halen.
Zeker niet voorbij natuurlijk, Bodo kan ook zo tegen een rode kaart aanlopen. En stel dat NEC er eentje maakt worden ze misschien toch wel zenuwachtig.HollowGamer schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:12:
[...]
Het is nog niet voorbij, scheelt twee goals.
Al is BOD wel heel erg sterk nu.
nggyu nglyd
Wat gebeurt er eigenlijk als ze verder komen? Is het dan tegen een Celtic bijvoorbeeld? Of ben je dan al in de CL?Quad schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:28:
[...]
Zeker niet voorbij natuurlijk, Bodo kan ook zo tegen een rode kaart aanlopen. En stel dat NEC er eentje maakt worden ze misschien toch wel zenuwachtig.
Kan het even niet zo herinneren.
Dit is de playoff voor CL. Deze wedstrijd bepaald of je 8 wedstrijden Champions league of 8 wedstrijden Europa League gaat spelen.HollowGamer schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:37:
[...]
Wat gebeurt er eigenlijk als ze verder komen? Is het dan tegen een Celtic bijvoorbeeld? Of ben je dan al in de CL?
Kan het even niet zo herinneren.
Of je minstens 16 miljoen mag bij schrijven of niet. Zeg maar.
nggyu nglyd
Dat worden 8 EL potjes voor NEC inmiddelsQuad schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:39:
[...]
Dit is de playoff voor CL. Deze wedstrijd bepaald of je 8 wedstrijden Champions league of 8 wedstrijden Europa League gaat spelen.
Of je minstens 16 miljoen mag bij schrijven of niet. Zeg maar.
Jep dit is niet herstelbaar zeg maar.Typhone schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:44:
[...]
Dat worden 8 EL potjes voor NEC inmiddels
nggyu nglyd
Met 5-1 achterstaan volgens LiveScore? Ja in theorie kan nog ja.HollowGamer schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:50:
Het kan nog..
Ben maar Engels voetbal gaan kijken en vroeg naar bed. Het heeft zo zijn voordelen.. wel jammer voor het Nederlandse voetbal.Soulizer schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:04:
[...]
Met 5-1 achterstaan volgens LiveScore? Ja in theorie kan nog ja.
NEC krijgt nog acht wedstrijden in de EL cadeau. Die moeten niet gaan klagen in Nijmegen.HollowGamer schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:04:
Dat kan maar dat heeft wel gevolgen voor de boekhouding van de kopende club. De één staat dan voor een onrealistisch hoog bedrag in de boeken. Dat moet die club dan wel willen.Gundogan schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 18:56:
[...]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is jammer. Maar de Europa League Is echt niet verkeerd voor NEC natuurlijk. Alleen jammer van die 16 miljoen.HollowGamer schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:09:
[...]
Ben maar Engels voetbal gaan kijken en vroeg naar bed. Het heeft zo zijn voordelen.. wel jammer voor het Nederlandse voetbal.
Maar bij het voetbal zijn ze dan wel weer heel kundig in creatief boekhouden. Daar kunnen wij nog veel van leren.Gonadan schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:12:
[...]
Dat kan maar dat heeft wel gevolgen voor de boekhouding van de kopende club. De één staat dan voor een onrealistisch hoog bedrag in de boeken. Dat moet die club dan wel willen.
Die krijgen ze niet cadeau, daar hebben ze een seizoen lang, 34 wedstrijden, hard voor gevochten!mavaros schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:10:
[...]
NEC krijgt nog acht wedstrijden in de EL cadeau. Die moeten niet gaan klagen in Nijmegen.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ja een beetje een vreemde insinuatie is dit op deze manier. PSV krijgt toch ook geen 8 wedstrijden cadeau? Dit heeft NEC puur afgedwongen door een fenomenale derde plaats.ST10©DE schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:34:
[...]
Die krijgen ze niet cadeau, daar hebben ze een seizoen lang, 34 wedstrijden, hard voor gevochten!
NEC verzopen in het Noorse ijsbad, kan gebeuren...
Ze klagen volgens mij toch ook niet?mavaros schreef op dinsdag 25 augustus 2026 @ 22:10:
[...]
NEC krijgt nog acht wedstrijden in de EL cadeau. Die moeten niet gaan klagen in Nijmegen.
De EL is al lastig genoeg, ze lijken ook een zwakke bank te hebben. Dus die 8 miljoen was dan misschien beter geweest.
Sportief gewoon toch veel beter dat NEC in de EL uitkomt?HollowGamer schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 08:29:
[...]
Ze klagen volgens mij toch ook niet?
De EL is al lastig genoeg, ze lijken ook een zwakke bank te hebben. Dus die 8 miljoen was dan misschien beter geweest.
Wat willen die gaan doen in de CL?
Het gaat om het budget. Twijfel of ze in de EL ook ver kunnen komen. Je kunt beter alles verliezen in de CL, dat levert je meer op dacht ik.Typhone schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:06:
[...]
Sportief gewoon toch veel beter dat NEC in de EL uitkomt?
Feyenoord neemt komende twee uitduels geen fans mee na vuurwerk bij Cambuur: ‘Volslagen onacceptabel’
https://www.ad.nl/voetbal/feyenoord-neemt-komende-twee-uitduels-geen-fans-mee-na-vuurwerk-bij-cambuur-volslagen-onacceptabel~a8d42696/
Damage control vanuit Rotterdam. In de hoop dat de straffen vanuit Zeist wel mee zullen vallen. Althans, dat is mijn ingeving.
https://www.ad.nl/voetbal/feyenoord-neemt-komende-twee-uitduels-geen-fans-mee-na-vuurwerk-bij-cambuur-volslagen-onacceptabel~a8d42696/
Damage control vanuit Rotterdam. In de hoop dat de straffen vanuit Zeist wel mee zullen vallen. Althans, dat is mijn ingeving.
Zeist en straffen..DutchOwnage schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:46:
Feyenoord neemt komende twee uitduels geen fans mee na vuurwerk bij Cambuur: ‘Volslagen onacceptabel’
Ik krijg hier als Feyenoorder enorm het gevoel van:DutchOwnage schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:46:
We pakken 2 uitwedstrijden af. Daarna is het een tijdje stil.
Over een jaartje gebeurd het weer en we zien wel.
Beetje hetzelfde als toen met Ajax - Feyenoord en daarna Ajax - Groningen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Precies mijn gedachte inderdaad. Puur symptoombestrijding, in plaats van een structurele aanpak.Agent47 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:52:
[...]
Ik krijg hier als Feyenoorder enorm het gevoel van:
We pakken 2 uitwedstrijden af. Daarna is het een tijdje stil.
Over een jaartje gebeurd het weer en we zien wel.
Beetje hetzelfde als toen met Ajax - Feyenoord en daarna Ajax - Groningen.
Voetballen?Typhone schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:06:
[...]
Sportief gewoon toch veel beter dat NEC in de EL uitkomt?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ondertussen loopt er gewoon een onderzoek. En zullen ze proberen verschillende stadionverboden uit te delen. Dit is alleen niet iets wat morgen geregeld is. Vind het een prima signaal vanuit de club. Het is echt niet zo dat hiermee de kous af is.DutchOwnage schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 13:46:
Op deze manier is het gewoon wachten op het volgende incident. Niet alleen bij Feyenoord.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:09:
[...]
Het is echt niet zo dat hiermee de kous af is.
Wat voor signaal geef je af met 2 wedstrijden zonder publiek en een paar stadionverboden, als die überhaupt al uitgedeeld kunnen worden. Eerder een vrijbrief. Ok, dit gebeurt er als we dit en dat doen. Vinden we het dat waard? Ja? Prima, tot de volgende keer. Doen we er nog een schepje bovenop. 3 in plaats van 2 wedstrijden zonder publiek.
[ Voor 39% gewijzigd door DutchOwnage op 26-08-2026 14:20 ]
Was dit als eerste op initiatief van Feyenoord gekomen dan was het een prima signaal geweest. Nu de burgermeesters toch al zeggen dat je niet welkom bent is het een makkelijk besluit, en staat haaks op het signaal wat Eenhoorn in eerste instantie uitte. Dit is meer symboolpolitiek zo.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:09:
[...]
Ondertussen loopt er gewoon een onderzoek. En zullen ze proberen verschillende stadionverboden uit te delen. Dit is alleen niet iets wat morgen geregeld is. Vind het een prima signaal vanuit de club. Het is echt niet zo dat hiermee de kous af is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Realistisch gezien is het ook niet te voorkomen. Alleen bij een totale uitsluiting van uitsupporters in het betaald voetbal. Dan zal er ook nog steeds vuurwerk incidenten zijn op de thuisvakken bij een aantal clubs. Triest dat we net 3 speelrondes onderweg zijn, en het eigenlijk nauwelijks meer over voetbal gaat. Vind er langzaam aan ook geen fluit meer aan.DutchOwnage schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:12:
[...]
Op deze manier is het gewoon wachten op het volgende incident. Niet alleen bij Feyenoord.
En dat is inderdaad in en in triest. Daarom, werken naar structurele oplossingen.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:20:
[...]
Triest dat we net 3 speelrondes onderweg zijn, en het eigenlijk nauwelijks meer over voetbal gaat. Vind er langzaam aan ook geen fluit meer aan.
Ik heb het ook veel liever over of we nog wat kunnen verwachten op transfergebied.
[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 26-08-2026 14:24 ]
Feyenoord linksboetoe graag? Lijkt vooralsnog niet te komen of dat gokje uit 2e divisie Noorwegen misschien ala Diarra.
Ondertussen onze Paixiao naar Sunderland.
Ondertussen onze Paixiao naar Sunderland.
Hebben we toch bereikt dat het niet steeds over Ajax gaat @carpebiosLekkerboeie86 schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:20:
[...]
Realistisch gezien is het ook niet te voorkomen. Alleen bij een totale uitsluiting van uitsupporters in het betaald voetbal. Dan zal er ook nog steeds vuurwerk incidenten zijn op de thuisvakken bij een aantal clubs. Triest dat we net 3 speelrondes onderweg zijn, en het eigenlijk nauwelijks meer over voetbal gaat. Vind er langzaam aan ook geen fluit meer aan.
Eindelijk! Dan ook geen Ajax deze avond he!toolkist schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 16:24:
[...]
Hebben we toch bereikt dat het niet steeds over Ajax gaat @carpebios
Die spelen toch pas morgen.carpebios schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 16:41:
[...]
Eindelijk! Dan ook geen Ajax deze avond he!
Het grote probleem is dat één club het niet op kan lossen, het moet als geheel, met KNVB, Overheid (Politie/ de lokale driehoek, maar ook de politiek) én de clubs. Alleen dan is het mogelijk om er structureel wat aan te doen, maar omdat het nu bij Feyenoord gebeurt is voorlopig Feyenoord weer de club die het maar moet regelen, zo was het vorig jaar ook bij Ajax toen zij de wedstrijd tot 2 maal toe onderbraken, waardoor die niet uitgespeeld werd.DutchOwnage schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 14:12:
[...]
Op deze manier is het gewoon wachten op het volgende incident. Niet alleen bij Feyenoord.
Wat voor signaal geef je af met 2 wedstrijden zonder publiek en een paar stadionverboden, als die überhaupt al uitgedeeld kunnen worden. Eerder een vrijbrief. Ok, dit gebeurt er als we dit en dat doen. Vinden we het dat waard? Ja? Prima, tot de volgende keer. Doen we er nog een schepje bovenop. 3 in plaats van 2 wedstrijden zonder publiek.
Hebben de clubs schuld, jazeker, moeten ze er wat aan doen, ook helemaal mee eens, maar niet ieder voor zich. Laat de clubs zich hierin gewoon verenigen, een plan maken en uitvoeren. Voor mijn part hoest de KNVB (of de profclubs die daar deel van uit maken) financieel een enorm stuk op om te zorgen dat er een plek komt waar supporters met een stadionverbod zich moeten melden ten tijde van een wedstrijd van hun club.Het liefst ergens ver weg van alle voetbal (of gewoon een paar plekken) zodat qua reistijd het ook zo is dat als je je meldt, je ook geen mogelijkheid hebt op tijd te zijn om nog rellen te schoppen.
Laten we nu eerst maar eens vooruit kijken, PSV, Feyenoord zitten dus in de CL, AZ en NEC gaan de EL in en Ajax mag de voorsprong van 4-2 morgen niet meer weggeven. (ik weet dat het 2-4 was want uitwedstrijd, maar omdat uitdoelpunten toch niet meer dubbel tellen
Mijn verwachting is dan ook dat we met 5 ploegen Europa in gaan.
Wat? Hebben we het bijna geen pagina over Ajax?
Yves Bissouma zou zich wel in een Ajax shirt willen zien volgens z'n zaakwaarnemer. Wist niet eens dat ie transfervrij was en is volgens mij geen slechte verdedigende middenvelder?
Yves Bissouma zou zich wel in een Ajax shirt willen zien volgens z'n zaakwaarnemer. Wist niet eens dat ie transfervrij was en is volgens mij geen slechte verdedigende middenvelder?
Kom ik morgen op terugGundogan schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 19:43:
@carpebios 😇
Lachgas verslaafd, constant disciplinaire problemen bij Tottenham en meermaals zijn rijbewijs kwijtgeraakt. Echt nooit aan beginnen. Dat zou net zo lopen als Everton dat Van der Meijde haalde.Gundogan schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 19:43:
Maar geloof er geen bal van. Zaakwaarnemer probeert hem overduidelijk in de markt te zetten.
Ohja niet doen dan. Liever meer een leidersfiguur dan zo'n type.Kist schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 20:22:
[...]
Lachgas verslaafd, constant disciplinaire problemen bij Tottenham en meermaals zijn rijbewijs kwijtgeraakt. Echt nooit aan beginnen. Dat zou net zo lopen als Everton dat Van der Meijde haalde.
Maar geloof er geen bal van. Zaakwaarnemer probeert hem overduidelijk in de markt te zetten.
(Haaal nouuu gewooon Berg
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 26-08-2026 21:41 ]
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken