We komen toch nog dichtbij door ons pareltje hoorHarribo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:34:
Oh vrije trapje... Denk dat Ajax niet veel dichterbij gaat komen
Echt wonderbaarlijk... Heel veel schoten over van Ajax.
Wat is er mis met laag in de hoek scoren?
Volgende keer weer maatje. Ik zit ff uit te buiken van de hapjesmix waar net de laatste bitterbal van achterover is geslagentoolkist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:33:
[...]
Laat ff zien hoe de masterjinxer dat doet @DutchOwnage
Maar ik gun jou alles hoor
Uh... Pareltje.. Wie?Qu3st schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:37:
[...]
We komen toch nog dichtbij door ons pareltje hoor
Het moet mooi ipv effectief..Megupe schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:37:
[...]
Waarom kunnen ze bij Ajax niet gewoon een bal laag in de hoek van de goal schuiven?
Weet je wat wonderbaarlijker is? Onze keeper. Die schiet elke bal naar een Ajacied.Harribo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:37:
Echt wonderbaarlijk... Heel veel schoten over van Ajax.
Psv controleert meer. Beetje jammer.LZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:36:
Ajax is in de 2e helft eigenlijk amper tot niet gevaarlijk geweest.edit:
tot nu
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is toch goed? Doet die van ons ook.carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:37:
[...]
Weet je wat wonderbaarlijker is? Onze keeper. Die schiet elke bal naar een Ajacied.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bel Chinezen denk ikcarpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:37:
[...]
Weet je wat wonderbaarlijker is? Onze keeper. Die schiet elke bal naar een Ajacied.
Welke wil je dat ik bel? Paradijs, de Chinees muur, Moy Fa?
Nou dat was geen overtreding van Amrabat imho. Speelde eerst de bal.
[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 05-09-2026 21:40 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
JAAAA VECHTEN!!!!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik speel de bal..... en dat deed iePWM schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:39:
“Ik raak hem niet”. Dwaas
Oh, lelijk dit.
Flickr PSN ID= cheironnl
Baraktarevic heeft dezelfde LOI cursus als Leonardo gevolgd gok ik?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoe kan de scheids geel klaar hebben........ ongelofelijk
En dan een bizarre opgefokte situatie daarna.
van bommel
dikrood
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Sorry, maar dat is gewoon een rode kaart.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
De appel valt niet ver van de boom blijkbaar.
Waar is de VAR?
@carpebios die scheidsrechter mag je niet over klagen hoor.
Waar is de VAR?
@carpebios die scheidsrechter mag je niet over klagen hoor.
[ Voor 50% gewijzigd door ephymerous op 05-09-2026 21:41 ]
XXXVI
zie je @carpebios , PSV mag ook niet klagen hij is gewoon de hele tijd ruk.
Terecht, kijk hoe die reageert.Terranova schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:41:
en dan baas nog geel durven geven
Die laatste gele kaart leek wel voor ons jongens.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wtf is Baas dan aan het doen. Zinloos figuur.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
1e topper voor deze gozer. Hopelijk ook de laatste
Elke extra keer dat je dit ziet wordt het roder en roder die kaart
En dit is geen rood voor van Bommel? Hoe dan?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En terecht!carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:42:
Wij ook geel? de kijker?
Waarom is dit geen rood? En dan staat hij daar nog over te zeuren..
Ja dat was toch tegen rood aan.
Toch van Bommel Sr. trekjes. Haha.
Toch van Bommel Sr. trekjes. Haha.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Dat. Maar ja die wil altijd knokken als tegen PSV.Napo schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:41:
Hoezo staat Klaassen in het veld dan?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik vind het ook randje hoor, snap wel als er rood gegeven zou worden.HollowGamer schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:42:
Totaal onnodig. Hij is nog erg jong, maar moet hier snel mee kappen.
[ Voor 12% gewijzigd door carpebios op 05-09-2026 21:43 ]
Kijk naar de overtreding. Is een duwtje dan een even zware straf waard?
Mag toch vanaf dit seizoen?LZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:42:
Var kom er maar in?
Ja ik mag hopen dat de var op de lijn komt. Dit gaat nergens over.LZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:42:
Var kom er maar in?
XXXVI
Zonder Baas had ie gewoon rood getrokken voor van Bommel.418O2 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:42:
Shoutout Baas trouwens, zo doe je dat
Waarom grijpt de Var hier niet in dan?
Dit is toch roekeloos inkomen met ernstig risico op het blesseren van een tegenstander?
Dit is toch roekeloos inkomen met ernstig risico op het blesseren van een tegenstander?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Je ogen zijn op vakantie?HollowGamer schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:42:
De botsing/actie zelf is niet persé rood. Maar het feit dat ie het bewust lijkt te doen zonder enige intentie om de bal te raken maakt het wel rood
Randje? 😂 Het zwarte gat is er niks mee vergelekencarpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:42:
[...]
Ik vind het ook randje hoor, snap wel als er rood gegeven zou worden.
*knip*
We houden ons fatsoen aub.
We houden ons fatsoen aub.
[ Voor 78% gewijzigd door tweakduke op 05-09-2026 21:51 ]
Zou me niets verbazen inderdaad.PWM schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:43:
[...]
Zonder Baas had ie gewoon rood getrokken voor van Bommel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan heb je VAR. En dan gebruik je 'm niet????
De scheids? Als een Nederlandse scheids in z'n eerste topper zo goed is moeten we hem als voetbalfans koesteren.. Stop eens met dat nutteloze gezeik op scheidsrechters man.Terranova schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:42:
1e topper voor deze gozer. Hopelijk ook de laatste
Echt niet, hij had em meteen al in z'n hand.PWM schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:43:
[...]
Zonder Baas had ie gewoon rood getrokken voor van Bommel.
Nee, dit hoort niet in het voetbal thuis.
Verder heb ik wel lenzen.
Goed? Je ziet letterlijk dat de wedstrijd nu ontspoort door zijn gefluit. Maak niet uit dat hij "goed" floot daarvoor. Het gaat om de hele wedstrijdBao_mi1 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:44:
[...]
De scheids? Als een Nederlandse scheids in z'n eerste topper zo goed is moeten we hem als voetbalfans koesteren.. Stop eens met dat nutteloze gezeik op scheidsrechters man.
[ Voor 20% gewijzigd door Terranova op 05-09-2026 21:45 ]
Witte wissel... Omdat je onthoofd wordt door moves waar Zangief jaloers op zou zijn.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Had zn 2e van het seizoen moeten zijn.Kist schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:44:
Van Bommel net zo'n galbak als zijn vader dus. Wat een idioot.
WTF gebeurt er toch joh. Het is maar een wedstrijd.
Vind het geen rood, het is wel een enorm lompe overtreding die best beroerd uitpakt. Je ziet van Bommel volgens mij zelf ook schrikken.
Hij wil even het duel aan gaan, is te laat, denkt dan ga ik toch nog wat voor de man. Beter niet doen
Hij wil even het duel aan gaan, is te laat, denkt dan ga ik toch nog wat voor de man. Beter niet doen
Logisch toch? Het moet allemaal zo inconsequent mogelijk. Lijkt een KPI op te zitten.DutchOwnage schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:44:
Dan heb je VAR. En dan gebruik je 'm niet????
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit gaat nog wel na afloop verder escaleren.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
*knip*
Wij houden het wel fatsoenlijk.
Wij houden het wel fatsoenlijk.
[ Voor 77% gewijzigd door tweakduke op 05-09-2026 21:47 ]
Wat doet die Klaassen daar dan ook. Die mag toch ook wel even een tik op de vingers krijgen. Beetje lopen escaleren
Een VAR die nog slechter is dan in de PL.carpebios schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:44:
WTF gebeurt er toch joh. Het is maar een wedstrijd.
Eens kijken wat er gebeurt als er straks iemand een keer hard door gaat op de knie van Van Bommel... Dan heeft de scheids geen kaarten voldoende.
En dan zo maar 3 minuten blessuretijd tellen natuurlijk. @carpebios je mag echt niet meer klagen over de arbiter!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:19
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Wat een gedoe.. als van Bommel rood had gekregen dan was het klaar.
Iedereen vond dit veel en veel te lomp, speler geblesseerd eraf, maar ergens in de regels is dit geel.
Iedereen vond dit veel en veel te lomp, speler geblesseerd eraf, maar ergens in de regels is dit geel.
Waarom krijgt die hele groep Ajacieden op de bank niet nu ook heel dan. Stelletje opgefokte gasten. Krijgt Geertruida wel heel en die gasten die vanaf de bank het veld opstormen niet. Blijft verbazingwekkend dat dit soort dingen niet gewoon aangepakt worden in de sport.
De scheidsrechter is de baas, er is een var, waarom moeten al die spelers zich dan daaromheen zo gedragen...
De scheidsrechter is de baas, er is een var, waarom moeten al die spelers zich dan daaromheen zo gedragen...
Ajax moet niet zo janken en eens Berghuis gaan uitfoeteren voor zijn achterlijke misser in de eerste helft. Dit clownesk gedoe is nergens goed voor.
2e helft is kapot gemaakt door al dat gewissel en nu dit. Soms verlang ik terug naar maar 2 wissels per wedstrijd. Of.. doe net als bij hockey, laat het spel gewoon doorgaan bij een wissel.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En vrind Geertruida niet?LZ86 schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:45:
Wat doet die Klaassen daar dan ook. Die mag toch ook wel even een tik op de vingers krijgen. Beetje lopen escaleren
Ik las het verkeerd. Mea culpaHollowGamer schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:44:
[...]
Nee, dit hoort niet in het voetbal thuis.
Verder heb ik wel lenzen.
Die term kende ik nog niet, weer wat geleerd.Qu3st schreef op zaterdag 5 september 2026 @ 21:44:
Witte wissel is toegestaan.... Kehrer
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken