✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als er meer in zat had ie het op 3 seconden wel ingezet denk ik inderdaadCyBeRSPiN schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:21:
Max wel gezien denk ik.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
die heeft weer een seconde erbij gekregen tijdens de vsc...MisteRMeesteR schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:21:
HAM nu opeens binnen de seconde?
Laatste 4 rondetijden van VER en HAM:MisteRMeesteR schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:21:
HAM nu opeens binnen de seconde?
Alsof ie dat gaat houden..G_Dragon schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:23:
Kom op Verstappen!!!!
Signature
Bij hem weet je het nooit..
24 May 2026, 23:23:49, Lap 57
Hoe gaat HAD de 4e plek nu nog halen volgens jou?masauri schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:24:
Ver op 3, Had op 4 tegen t einde.
mijn vraag haha 16 sec in 10 rondes is wel heel veel gevraagdFastFred schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:25:
[...]
Hoe gaat HAD de 4e plek nu nog halen volgens jou?
Hadjar komt niet snel genoeg dichtbijmasauri schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:24:
Ver op 3, Had op 4 tegen t einde.
Flatspots van lec , Had heeft versere banden.FastFred schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:25:
[...]
| 1 | ANT | 1:14.701 |
| 2 | VER | 1:15.336 |
| 3 | HAM | 1:15.459 |
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Fia heLekker Ventje schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:26:
Bij Ferrari kun je power bestellen tijdens de race?
Net als bij elke Italiaan toch?Lekker Ventje schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:26:
www.google.nl
Nee, hij ligt tever achter.FastFred schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:25:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door asing op 24-05-2026 23:27 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Vers bezorgd met de vespaLekker Ventje schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:26:
Lewis wil party mode terugLekker Ventje schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:26:
Zullen hem wel een andere setting meegeven.Lekker Ventje schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:26:
| 1 | ANT | 1:14.790 |
| 2 | VER | 1:14.791 |
| 3 | HAM | 1:15.145 |
Van die drift die net in beeld kwam krijg je geen flatspot, bandjes hebben nooit stilgestaan.
Niets mis met een 300GTS
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zeker. Regen kwam helaas niet. Maar gevecht tussen Ant en Russel maakt een hoop goed.
Front was gelocked. Was duidelijk te zien.Hippocampus schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:28:
[...]
Van die drift die net in beeld kwam krijg je geen flatspot, bandjes hebben nooit stilgestaan.
| 1 | ANT | 1:14.445 |
| 2 | VER | 1:14.854 |
| 3 | HAM | 1:14.751 |
2008 Citroën C1 113k km te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2334850
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
24 May 2026, 23:30:03, Lap 62
Nee de betere batterijDeruxian schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:30:
Hamilton toch de betere coureur
1/10 ragebaitDeruxian schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:30:
Hamilton toch de betere coureur
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles vanaf P6:Mschamp schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:31:
Hoeveel zijn er in tussentijd al op >1 lap gezet?
Twente komt eraan!
Daarom laten ze niet alles zien. Straks realiseert men zich hoe groot het contrast met de andere races is.
| 1 | ANT | 1:14.726 |
| 2 | HAM | 1:14.890 |
| 3 | VER | 1:15.153 |
Nooit, vind hem even erg als RUS. Misschien nog erger met zijn prive leven.
Weer een penalty voor HAD, mag je wel koelen?
En nog rijdt hij 15 seconde voor COL op P6. Haha.Quad schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:32:
Pittige straf voor Hadjar hoor.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die tonen ze morgen in de herhaling pasFastFred schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:32:
Ik heb gemist waarom HAD nu ook een stop en go kreeg denk ik.
Deze denk ik:FastFred schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:32:
Ik heb gemist waarom HAD nu ook een stop en go kreeg denk ik.
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 6 (HAD) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (16:47:57)
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
24 May 2026, 23:32:50, Lap 64
Zijn privé leven? Omdat hij een Kardashian aanduwd?HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:32:
[...]
Ik snap je reactie, maar tijden veranderen. Wat hij naast de baan doet moet hij zelf weten. Maar als coureur heeft hij nooit opgegeven, en deze generatie auto's ligt 'm goed.HollowGamer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:32:
[...]
nggyu nglyd
Activate MOM
YesErazzzer schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:34:
[...]
Zijn privé leven? Omdat hij een Kardashian aanduwd?
Hoe is dat relevant voor race-gerelateerde zaken als DotD?
Het frustreert enorm dat je Antonelli ziet terwijl er twee grote gevechten plaatsvinden.
nggyu nglyd
Regie: Nee jullie gaan naar een ander gevecht kijken
Mee eens, alleen heb ik met hem hetzelfde als met die schaatser. De media moet zich focussen op de doorsnee, niet op extreme.Quad schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:34:
[...]
Ik snap je reactie, maar tijden veranderen. Wat hij naast de baan doet moet hij zelf weten. Maar als coureur heeft hij nooit opgegeven, en deze generatie auto's ligt 'm goed.
Twente komt eraan!
24 May 2026, 23:36:14, Lap 67
www.google.nl
Of zou ANT lekker rustig naar de finish kachelen nadat RUS uitviel?The_Scarabial schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:35:
het lijkt erop dat de MERCs niet zo extreem ver meer wegrijden als in de beginraces
Niet, zei gewoon waarom ik nog minder met hem heb.Bundin schreef op zondag 24 mei 2026 @ 23:35:
[...]
Hoe is dat relevant voor race-gerelateerde zaken als DotD?
Stream dood op F1TV voor mij.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |