Zat daar nou ook een marmot net waar PIA te hard remde en net het gras raakte?
Zat iets kleins en bruins er vlak bij
Zat iets kleins en bruins er vlak bij
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Klikkerdeklik en er zit weer een nieuwe op. Er zit wel een hoop achter als de rempotjes, dus of het allemaal nog heel is?mr thee schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 19:44:
Das pech, voorvleugel weg
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik zou het doen!
Nou ja, Modalità fiesta is terug lijkt het, 6 tiende los van de rest is best veel.
I have usernames older than you.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Wat is er gebeurd?Marc H schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 22:33:
Geen Lawson en Albon. Auto's kaduuk.
Albon heeft een marmot en zijn auto in de prak gereden. Lawson versnellingsbakproblemen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bijna telt niet bij MaxDaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 22:39:
Max ging bijna de muur in bij S2...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Tijd voor zijn pensioen....
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
Ik denk eerder endurance. WEC, IMSA, dat werk.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Anderen dwarszitten?Arjantje72 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:01:
Waarom is Hamilton naar buiten?
Vragen we ons hier ook afArjantje72 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:01:
Waarom is Hamilton naar buiten?
Nope, Ze rijden nu op Med, straks op Soft.masauri schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:12:
Maar 1 run voor ver, riskant, maar kan wel banden sparen voor q3...als t lukt.
Het is maar een sprint, seizoen in principe toch al klaar. Dus waarom niet?masauri schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:12:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Of 2 rondjes om de banden te preparenmasauri schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:12:
Zo klinkt het als de zelfscan controle bij de Appie.. 😋
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
nggyu nglyd
[ Voor 19% gewijzigd door Charles Hill op 22-05-2026 23:38 ]
Leclerc had m bijna te pakkensambalbaj schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:42:
De Wall of Champions is nog genadig vandaag
De nieuwe Red Bull windtunnel komt ergens begin 2027. Daarna heeft Waché en zijn team geen uitvluchten meer als het weer een tractor isExocet schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:38:
Zo veel updates de laatste 2 races en Red Bull doet gewoon totaal niet mee.
Wanneer gaat Max weer GT racen?
Mijn afbeelding was juist geen AI maar 'the real thing'Chocoball schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:54:
Niks persoonlijks, ben een oude zeur misschien maar kunnen elkaar beloven dat we de racetopics niet blijven volgooien met AI afbeeldingen?
Hey, ik gun het hem. Een overwinning zou hem niet misstaan. En hij zegt zelf nog jaren te blijven dus als die dan toch blijft, dan maar op deze manier.Arjantje72 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:48:
Hamilton is wel beter gaan rijden sindsdien hij een vriendin heeft.
Tja, hij moet eindelijk weer presteren 😁Arjantje72 schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:48:
Hamilton is wel beter gaan rijden sindsdien hij een vriendin heeft.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Het ging niet over jouw afbeeldingwarp schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 00:11:
[...]
Mijn afbeelding was juist geen AI maar 'the real thing'![]()
https://www.trekkerweb.nl/artikel/436469-ford-8210-de-ijzersterke-traktor-voor-het-zware-werk/
Het hoeft niet altijd allemaal serieus te zijn, althans, af en toe een geintje ertussen vind ik geen enkel probleem, als het maar niet teveel is. En 2 plaatjes op zoveel pagina's is volgens mij niet veel of volgooien.Chocoball schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:54:
Niks persoonlijks, ben een oude zeur misschien maar kunnen elkaar beloven dat we de racetopics niet blijven volgooien met AI afbeeldingen?
[ Voor 8% gewijzigd door Lynx op 23-05-2026 08:32 ]
Bij viaplay werd gisteravond gezegd dat die een halve meter verplaatst is. Geen idee of dat klopt, maar áls het klopt mag Leclerc er blij mee zijn, anders had hij er vol in gehangen.sambalbaj schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:42:
De Wall of Champions is nog genadig vandaag
Wauw, Red Bull langzamer dan Racing Bulls (llindblad)...d-vine schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 11:26:
Nog wat long run data van FP1
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar de data van lindblad zijn op de medium, niet de hard, dus de vraag is hoeveel dat zegt. Dan nog, ook in de quali mooi om te zien hoe snel lindblad is, en jammer dat RB er niet beter bij zit.Exocet schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 11:52:
[...]
Wauw, Red Bull langzamer dan Racing Bulls (llindblad)...
Tegen die tijd is Max al weg bij RBR.Chocoball schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:46:
[...]
De nieuwe Red Bull windtunnel komt ergens begin 2027. Daarna heeft Waché en zijn team geen uitvluchten meer als het weer een tractor is
❗️Max Verstappen bevestigt in een exclusief interview met De Telegraaf dat hij volgend jaar doorgaat in de Formule 1.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 23 mei 2026
Openhartige coureur spreekt over zijn toekomst, reageert op kritiek van 'onzin uitkramende' Montoya en vertelt over het vaderschap. ⬇️https://t.co/nWGDawlAn2
Weg bij RBR, niet weg uit F1. Tenminste dat denk ik.
Vorig weekend wel een grote stap gemaakt. Je moet soms de updates ook leren kennen.Exocet schreef op vrijdag 22 mei 2026 @ 23:38:
Zo veel updates de laatste 2 races en Red Bull doet gewoon totaal niet mee.
Wanneer gaat Max weer GT racen?
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
[ Voor 3% gewijzigd door Lynx op 23-05-2026 16:41 ]
RedBull sponsort natuurlijk heel veel top atleten in coole sporten en zowel RB als die atleten zijn professioneel. Echter imho niet zo "corporate". Het zijn bijna een soort vrijbuiters. Denk dat dat sfeertje ook belangrijk is en je dat niet zo makkelijk elders treft.Lynx schreef op zaterdag 23 mei 2026 @ 16:40:
Max bij redbull bied een aantal voordelen die hij nergens anders heeft.Veel daar van heeft hij niet ergens anders. Die verhalen over McLaren geloof ik niet. Op geen van die punten een significante stap naar mijn mening. Mercedes zou miss kunnen aangezien hij (naar lijkt) goed kan met wolff. Maar wolff is een wolf en kiest in eerste plaats voor wolff. Ferrari ... waarom in godsnaam. Misschien als Max 54 is.
- onbetwiste leider
- Mogelijkheid to racen in andere klasse
- Competitieve motor
- Invloed op ontwikkel richting
- Sponsoring voor neven activiteiten
- Invloed op aanstellingen
- Historie
- ...en ik vergeet vast nog wat.
Kortom, hij blijft nog een jaar bij redbull om redenen. De rest hangt denk ik af van de mate van competitiviteit van de auto. Stoppen of doorgaan.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |